Het verhaal:
quote:Oja, en het is ook al bekend dat John Cleese de vader van Fiona zal spelen!!!
After returning from their honeymoon and showing "home movies" to their friends, Shrek and Fiona learn Fiona's parents have heard their daughter has married her true love and wish to meet the husband and invite him to their kingdom, called Far Far Away. The catch? Fiona's parents are unaware of the curse that struck their daughter and assumed she married Prince Charming so are a bit shocked to learn thier son-in-law is a 700-pound ogre with horrible hygeine and a talking donkeyAnother vague tidbit that's emerged about the sequel, courtesy of the folks at Animated Movies, is that fairy godmothers will play an important part in the story. The film may feature a character named Dama Fortuna (no relation to Bib Fortuna of Star Wars fame), a fairy character that scribe Ted Elliott says was cut out of the original.
Mike Myers, Cameron Diaz and Eddie Murphy will all be returning for the CG-animated sequel. According to previously published reports, the three leading voice cast members will be paid approximately $10 million each to record their lines for the sequel a process that will take only about a week.
Ik vind dit echt een film om naar uit te kijken. Shrek is één van de leukste films van deze tijd en wat betreft deze film denk ik dat de sequel best wel eens net zo leuk kan worden!!
Eerst maar afwachten..
Naast The Matrix is Shrek de enige film die ik bewaard heb na em gedowneehhhhm gekocht te hebben.
Fantastische film!
quote:Niet bewust aan denken, dat scheelt.
Op donderdag 19 juni 2003 23:40 schreef =HellFire= het volgende:
Shrek was in 1 woord Geweldig.![]()
Alleen, nog EEN HEEL JAAR WACHTEN?
Maar ik ben wel heel benieuwd.
quote:Verhaal is vaak redelijk ondergeschikt in dit soort films... Het zijn altijd vrij eenvoudige verhalen waar toch alles goed in komt.
Op donderdag 19 juni 2003 23:16 schreef bobjuh het volgende:
Shrek is een van de beste films die er was.
Hopen dat deze net zo leuk word. maar als ik het verhaal zo hoor weet ik het niet zo
Kijk er naar uit.
quote:Tsja ik ben gelukkig ook niet van die mensen die op LOTR of Matrix wachten dus dat moet ook lukken bij Shrek ja.
Op vrijdag 20 juni 2003 08:57 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Niet bewust aan denken, dat scheelt.
Maar ik ben wel heel benieuwd.
quote:Bij zo'n film als Shrek mag het van mij.
Op vrijdag 20 juni 2003 11:17 schreef Grrrlllpower het volgende:
Wat is het toch met al die sequels? Waar is de originaliteit in die Hollywood-koppen gebleven? Niet dat ik niet benieuwd ben, hoor, maar het is wel weer makkelijk cashen voor die gasten...
Zolang ze Disney maar weer in de zeik nemen
quote:offtopic
Op donderdag 19 juni 2003 21:37 schreef nederhorror.nl het volgende:
Ik vond "SHREK" maar niets. Geef mij maar Pixar!
mooie business, stemmetjes inspreken....
quote:ik denk niet dat jij zoveel centjes krijgt ofwel?
Op maandag 30 juni 2003 18:16 schreef Patch het volgende:
Verhaallijn:
"'Shrek 2' is about coming to terms with the fact that everything that happened in the first Shrek was a gigantic mistake. Shrek was not meant to rescue Fiona. Her true love was meant to be Prince Charming. There was a whole plan of what was going to happen to Fiona, her future and her kingdom, and Shrek has made a fine mess of all of it. It begins with an invitation from Fiona's mom and dad, who, you recall, locked her away in a castle to await Prince Charming's kiss". Now if you thought the fees Marlon Brando got for "Superman" or Anthony Hopkins scored for "M:I-2" were exorbitant, wait till you hear about this. Mike Myers, Eddie Murphy and Cameron Diaz will be reportedly getting $10 million each for just 15 or 20 hours' worth of vocal work on "Shrek 2", plus a bonus $5 million if the film is a success.
mooie business, stemmetjes inspreken....
quote:wij mogen niet klagen
Op maandag 30 juni 2003 21:29 schreef MikeyMo het volgende:[..]
ik denk niet dat jij zoveel centjes krijgt ofwel?
quote:waar kan ik solliciteren?
Op maandag 30 juni 2003 21:54 schreef Patch het volgende:[..]
wij mogen niet klagen
quote:Eerst toneelschool jij
Op dinsdag 1 juli 2003 09:16 schreef MikeyMo het volgende:[..]
waar kan ik solliciteren?
quote:zeg dat maar tegen al die soapies die een keer voor de Neckermann hebben geposeerd en daardoor als model de "acteerwereld" in gaan
Op dinsdag 1 juli 2003 09:22 schreef Patch het volgende:[..]
Eerst toneelschool jij
quote:Maar in Stemmetjes land zijn ze nog steeds zeldzaam...
Op dinsdag 1 juli 2003 09:42 schreef MikeyMo het volgende:[..]
zeg dat maar tegen al die soapies die een keer voor de Neckermann hebben geposeerd en daardoor als model de "acteerwereld" in gaan
quote:en niet alleen de regisseur
Op dinsdag 1 juli 2003 09:47 schreef Patch het volgende:[..]
Maar in Stemmetjes land zijn ze nog steeds zeldzaam...
Uitzonderingen daargelaten natuurlijk...
Regisseur wil ook wel eens een keer naast Katja wakker worden natuurlijk
Maar Carlo Boshard: heeft die toneelschool gedaan?
quote:Carlo is geen soapie, maar hij staat al vanaf zijn 13e in het theater...
Op dinsdag 1 juli 2003 09:54 schreef MikeyMo het volgende:[..]
en niet alleen de regisseur
Maar Carlo Boshard: heeft die toneelschool gedaan?
quote:Beetje vreemde poster. Princess Fiona is in dit deel toch gewoon een ogre? Waarom ziet ze er hier dan nog gewoon uit?
Op vrijdag 4 juli 2003 11:30 schreef Patch het volgende:
[afbeelding]

[Dit bericht is gewijzigd door maarteniscrazy op 13-07-2003 11:15]
quote:zou fiona weer terugmorphen?
Op zondag 13 juli 2003 11:04 schreef maarteniscrazy het volgende:
Eerste screenshot uit de film
quote:Misschien dat ze nu 's nachts in dat lelijke mens veranderd!
Op maandag 14 juli 2003 13:14 schreef MikeyMo het volgende:[..]
zou fiona weer terugmorphen?
Vooral donkey (Tsja eddie murphy
)Ben benieuwd, en hoop op een waardig vervolg
dans to the music of we are familie
Weet je hoeveel uuuuuuuuuuren intensief werk die animators moeten doen voor zo'n film? en ze krijgen in verhouding veeel minder betaald terwijl hun 99% van het werk doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 30-07-2003 12:56]
quote:Patch is druk bezig met repetities en opnames...
Op vrijdag 1 augustus 2003 22:55 schreef MikeyMo het volgende:
Patch, het was stil rondom jouw persoontje!
quote:ah gossie slowchat ff lekker mee in het pauzeknop topic hier...
Op vrijdag 1 augustus 2003 23:00 schreef Patch het volgende:[..]
Patch is druk bezig met repetities en opnames...
acteursleven gaat niet over rozen
en het is zo heet buiten, kan je nagaan in de studio's...
quote:Hier ff een stukje gecopied and paste:
Op dinsdag 12 augustus 2003 16:54 schreef inspiral het volgende:
Op animated-movies.net staan een hoop leuke wetenswaardigheden over Shrek2.
Kijk er in ieder geval wel naar uit. Deel 1 was geweldig, vooral die onderhuidse steken richting Disney vond ik erg leuk. Goed gecaste stemmen ook!
quote:Is dus niet officieel uitgegeven als deel van het verhaal, maar goed, ze zullen het toch wel ergens vandaan moeten hebben.
Unofficial
(published on July 17, 2003 at Counting Down)The film begins with pages from a fairytale book (a la Shrek), showing how the magical world was upset by Shrek taking the place of Prince Charming by marrying Princess Fiona. It turns out Prince Charming is the son of none other than the Fairy Godmother, who has not given up hope for a Happily Ever After for her darling impossibly handsome child.
After a raucous honeymoon, including a spoof of the famous Here to Eternity beach scene where a mermaid tries to steal Shrek from Fiona, Shrek is taken to meet Fiona's parents. The only problem is, Fiona's parents (the King and Queen of Far Far Away Land) are expecting Princess Fiona and Prince Charming, rather than the two ogres that alight from the pumpkin carriage to greet them on the red carpet.
The sequel takes place in Far Far Away, a fantastic fairytale spin on Beverly Hills: instead of the Hollywood Sign, "Far Far Away" graces the nearby hills; various fairytale characters own large estates, including Rapunzel and Jack (the Beanstalk rises up from behind his gates). Far Far Away even sports its own Gap clothing store and stretch carriage limousines. When the King tries to have Shrek killed in favor of Prince Charming, the fun starts. The King employs the services of Puss 'n' Boots, who, despite his best efforts, fails miserably and joins Shrek on his quest for Fiona. After drinking a "Happily Ever After" potion to try and win back his wife, Shrek (and Donkey) are transformed into beautiful versions of themselves, which causes all sorts of mistaken identities; arrests; and an appearance by Shrek and Donkey on the Fairytale version of Cops: Knights. The episode of Knights is seen by Pinocchio, Gingerbread Man and the Three Little Pigs on television (the magic mirror) as they house-sit Shrek's swamp abode. Deciding to rescue Shrek and Donkey, the film moves into high gear as the Fairytale group resort to a ridiculously entertaining way to save them and storm the castle
Klinkt in ieder geval erg leuk!!!
Het boek Shrek (1990) werd in 2002 verfilmd. Steig was nauw betrokken bij de verfilming van de avonturen van zijn groene monstertje. Shrek won in 2002 een Oscar voor beste animatiefilm
quote:Mooie leeftijd. Toch fijn voor die man dat hij zijn creatie nog op het witte doek heeft mogen zien. Ben eigenlijk best wel benieuwd naar wat hij er zelf van vond.
Op maandag 6 oktober 2003 11:13 schreef Patch het volgende:
De schrijver en illustrator van stripfiguur Shrek, William Steig, is vrijdag in zijn woonplaats Boston op 95-jarige leeftijd overleden. De 'koning van de cartoons' stierf een natuurlijke dood, zo meldde de BBC zaterdag.
Steig verkocht zijn eerste striptekening aan het tijdschrift New Yorker in 1930. Hij maakte in ruim zeventig jaar in totaal 1600 tekeningen en 117 omslagen voor het blad. Op zijn zestigste begon Steig kinderboeken te schrijven. Voor zijn derde boek, Sylvester and the magic pebble, kreeg hij de prestigieuze Caldecott Medal in 1970. Er zijn ruim dertig kinderboeken van zijn hand verschenen.Het boek Shrek (1990) werd in 2002 verfilmd. Steig was nauw betrokken bij de verfilming van de avonturen van zijn groene monstertje. Shrek won in 2002 een Oscar voor beste animatiefilm
quote:Oeh, leuk!!!
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:46 schreef Patch het volgende:
Shrek 2: "A teaser trailer is expected early next month for the comedy sequel"
Voor Matrix Revolutions in de bios!!!
Puss in Boots karakter uit Shrek 2
quote:
Shrek 2 Trailer to Debut Wednesday Night!
Source: Access Hollywood Tuesday, November 4, 2003The hilarious trailer for Shrek 2 - which we caught with a screening of Elf - is set to make its debut on Access Hollywood Wednesday night (November 5. We expect it to be online shortly afterwards, so stay tuned to the Trailers section, you don't want to miss this one!
In the sequel, Shrek and Fiona learn Fiona's parents have heard their daughter has married her true love and wish to meet the husband and invite him to their kingdom, called Far Far Away. The catch? Fiona's parents are unaware of the curse that struck their daughter and assumed she married Prince Charming so are a bit shocked to learn their son-in-law is a 700-pound ogre with horrible hygeine and friends with a talking donkey.
The film hits theaters on May 21, 2004.
quote:
Op donderdag 6 november 2003 00:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://www.comingsoon.net/movies/s/shrek2.phptrailer
quote:Prachtig!
Op donderdag 6 november 2003 00:59 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
Precies dezelfde humor als in 1. Deze wordt net zo goed!!!
(misschien op Wallace and Grommit na)
Pusssh in bwootz .... wow....
Shrek is cool!
quote:Heb je wel de goeie trailer gezien?
Op donderdag 6 november 2003 20:51 schreef MadGuy het volgende:
Jeemig wat valt die me tegen na Shrek 1 zeg. En wat zijn die mensen houterig. In Shrek 1 kon dat gemaskeerd worden, maar hier valt het wel enorm op... Jammer...

quote:
Andrew Adamson Talks Shrek 2
Source: The Associated Press Wednesday, January 21, 2004Shrek 2 co-director Andrew Adamson felt a bit artistically constricted on the sequel, reports The Associated Press. Adamson says he and his collaborators wrapped up the 2001 original too neatly, making it tougher to develop the sequel.
He wishes they had not let Shrek and Fiona marry at the end of the first film. The filmmakers could have strung out the romantic mayhem in the sequel if the two had yet to tie the knot. "But it actually forced us to push the story through more twists and turns and prevented us from letting the film fall back into sequel cliches," says Adamson.
One twist (spoiler ahead) is that Shrek wasn't the fairy-tale true love meant for Fiona, after all. A guy named Prince Charming was (Rupert Everett provides the voice of the unlucky-at-love prince).
While the filmmakers had not been thinking sequel on the first Shrek, they have left more leeway to continue the story after the new installment.
"This time at least, we're preparing for it. We're trying not to make the same mistakes," added Adamson. "In the first movie, Shrek learned he could be lovable to some degree. This movie, he learns how to love, and at some point, he needs to learn to love himself. So there is still more to be told about these characters. They still have room to go."
quote:
Shrek 3 & Shark Tale 2 Already in the Works
Source: Variety Friday, January 23, 2004With Shrek 2 still four months from release, DreamWorks is fast-tracking production on Shrek 3, in which the lovable green ogre will tackle the legend of King Arthur and the Knights of the Round Table.
DreamWorks acknowledges it is moving ahead but won't divulge many details, says Variety. The first order of business appears to be hiring a second set of writers to work with Shrek 2 scribes David Stem, Joe Stillman and David N. Weiss in order to push the franchise into trilogy territory.
The studio is also at work on Shark Tale 2, even though the first film won't bow until October. Animated films require more advance planning than regular feature films because of the painstaking process of bringing characters to life.
quote:En ook de officiele trailer staat online. Op de officiele website kun je hem vinden!!!
New Shrek 2 Trailer on TV & Online Tonight!
Source: DreamWorks Pictures Sunday, February 15, 2004DreamWorks will debut the new 2½-minute theatrical trailer for Shrek 2 tonight on NBC's premiere of the first film at 7pm ET. The broadcast will also feature behind-the-scenes footage on the making of the sequel. The trailer will then come online and we've got the early links to the clip here. The official website for the film has also been updated with a new splash page which features the voices of the new characters.
After battling a fire-breathing dragon and the evil Lord Farquaad to win the hand of Princess Fiona, Shrek now faces his greatest challenge: the in-laws. Shrek and Princess Fiona return from their honeymoon to find an invitation to visit Fiona's parents, the King and Queen of the Kingdom of Far, Far Away. With Donkey along for the ride, the newlyweds set off. All of the citizens of Far, Far Away turn out to greet their returning Princess, and her parents happily anticipate the homecoming of their daughter and her new Prince. But no one could have prepared them for the sight of their new son-in-law, not to mention how much their little girl hadwellchanged. Little did Shrek and Fiona know that their marriage had foiled all of her father's plans for her futureand his own. Now the King must enlist the help of a powerful Fairy Godmother, the handsome Prince Charming and that famed ogre killer Puss In Boots to put right his version of "happily ever after."
Shrek 2, opening May 21, features the voices of Mike Myers, Eddie Murphy, Cameron Diaz, John Lithgow, John Cleese, Julie Andrews, Rupert Everett and Jennifer Saunders.
En hier natuurlijk ook ![]()
Super Hi-res
Hi-res
Med-res
Low-res
Hij is super!! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Hare op 16-02-2004 10:35]
Maar waarom, oh waarom moet Dreamworks altijd Disney naäpen?
Ik bedoel Shark Tale? (Finding nemo anyone?)
quote:om ze een knauw te geven en om te laten zien dat zij volwassenere films maken (Antz vond ik persoonlijk sterker, als een film gezien, dan A bugs life... voor kids is het wel te moeilijk)
Op maandag 16 februari 2004 11:27 schreef MadGuy het volgende:
I'm beginning to warm up to it...Maar waarom, oh waarom moet Dreamworks altijd Disney naäpen?
Ik bedoel Shark Tale? (Finding nemo anyone?)
quote:Dat van die knauw lijkt me duidelijk. Maar het is zo makkelijk, en onorigineel.
Op maandag 16 februari 2004 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
om ze een knauw te geven en om te laten zien dat zij volwassenere films maken (Antz vond ik persoonlijk sterker, als een film gezien, dan A bugs life... voor kids is het wel te moeilijk)
quote:En toch totaal anders... Ik vind het opzich niet erg ofzo, al hoop ik dat ze meer originele projecten zoals Shrek starten...
Op maandag 16 februari 2004 13:33 schreef MadGuy het volgende:[..]
Dat van die knauw lijkt me duidelijk. Maar het is zo makkelijk, en onorigineel.
quote:Is er een nieuwe trailer?
Op maandag 16 februari 2004 17:16 schreef Sharkdoggie het volgende:
geweldig die nieuwe trailer
Edit: Dat was probably de teaser
...
Edit2: Ik heb de teaser nog eens bekeken en die is vele malen grappiger dan de officiële trailer
.
[Dit bericht is gewijzigd door SpleeffY op 16-02-2004 18:21]
http://www.dreamworks.com/trailers/shrek2/shrek2_tsr_wm_500.wmv
teaser heb ik pas ruim een aantal maanden op mijn HD staan, link staat ergens begin dit topic geloof ik
quote:Ik heb hem meteen binnengehaald, maar vanmiddag duurde het via gewoon het IE-gebeuren meer dan een half uur :|
Op maandag 16 februari 2004 22:02 schreef MadGuy het volgende:
Damn wilde net de trailer in hi-res gaan kijken, maar volgens mij is de site plat...
1 Juli 2004quote:Op zondag 25 april 2004 16:37 schreef ASSpirine het volgende:
wanneer komt het uit?
waarschijnlijk in Belgie eerder, dus ga ik m daar kijkenquote:Op zondag 25 april 2004 17:57 schreef victorinox het volgende:
[..]
1 Juli 2004
De inspiratie is wel helemaal op in Hollywood of nietquote:Shrek 3 and Shrek 4 Already in the Works Source: Moviehole Monday, May 17, 2004
While Reuters last week reported Jeffrey Katzenberg announced at the Cannes Film Festival that work had already begun on Shrek 3 and Shrek 4, Moviehole has more details on what the DreamWorks co-founder said.
"Before the first one was finished we talked about what the whole story of Shrek is, and each of the chapters answers questions about the first movie and gives us an insight."
"Shrek 3 and 4 are going to reveal other unanswered questions and, finally, in the last chapter, we will understand how Shrek came to be in that swamp, when we meet him in the first movie. There is a reason he came to be there, but there is another chapter to the story before that", he says.
Shrek 2 hits theaters on Wednesday.
Haha, dat ken ik. Tis gewoon geweldig hoe ze neer gezet worden in zo'n animatiefilm.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 10:47 schreef Tranceptor het volgende:
IK moet dus iedere keer lachen bij dat stukje van Puss in boots.... en het stomme is dat ik die trailer al minstens 10 keer gezien heb en NOG iedere keer moet lachen daar
Dat ga ik eens even bekijkenquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hier staan de eerste 5 minuten van de film.
Me tooquote:Op woensdag 19 mei 2004 23:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat ga ik eens even bekijken
De review op comingsoon is iig erg positief, ze noemen hem daar even leuk of zelfs leuker dan het origineel.quote:Op donderdag 20 mei 2004 10:18 schreef MadGuy het volgende:
Het viel me een klein beetje tegen na de bliss die Finding Nemo heet, maar het zal best leuk zijn, het eindresultaat...
Ariel naar de haaien.quote:Op donderdag 20 mei 2004 15:23 schreef InTrePidIvity het volgende:![]()
Ariel
Zitten weer een paar fijne verwijzingen inLotR, The Little Mermaid, de Tinkerbells
Heerlijke humor
Klopt!quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ariel naar de haaien.
Tevens zie ik ook nog Spiderman.
1 Juli.quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:55 schreef =HellFire= het volgende:
Wanneer hier? Binnenkort? Toch toch toch?
Spiderman???? Welk stukje is dat?quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ariel naar de haaien.
Tevens zie ik ook nog Spiderman.
Modder en ondersteboven-zoenquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:42 schreef Hare het volgende:
[..]
Spiderman???? Welk stukje is dat?
Tuurlijk ja! Stomquote:Op donderdag 20 mei 2004 17:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Modder en ondersteboven-zoen
quote:Op donderdag 20 mei 2004 16:46 schreef victorinox het volgende:
Ariel naar de haaien.
De eerste 10 seconden zullen ze bedoelen, want dat is het enige wat ik zie...quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hier staan de eerste 5 minuten van de film.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff wat meer info:quote:Op maandag 24 mei 2004 08:45 schreef Cybart het volgende:
[b]Shrek 2 haalt 104 miljoen op tijdens opening
Wel netjesquote:DreamWorks' Shrek 2 earned an amazing $125.3 milllion in its first five days at the box office. The $70 million-budgeted animated sequel collected an estimated $104.3 million from Friday-to-Sunday, making it the second-best opener behind Spider-Man, which kicked off its run with $114.8 million in May, 2002. It has become the biggest-opening for an animated film in history, surpassing Finding Nemo's $70 million bow a year ago. The sequel opened in a record 4,163 theaters and its $44.8 million Saturday haul is the best for a single day, beating Spider-Man's first Saturday of $43.6 million. It's the second-best opening of a film for the month of May and is the best debut so far this year, ahead of The Passion of The Christ, which opened to $89.3 million in February. In comparison, the first film made $42.4 million its first weekend on its way to earn $267.7 million domestically. The studio says that they are definitely thinking about producing a third film now.
Holding out for a hero. Origineel van Bonnie Tyler, hier (erg goed) gezongen door Jennifer Saundersquote:Op zondag 23 mei 2004 22:51 schreef JeOma het volgende:
Ook net als deel 1 is de soundtrack erg sterk en past perfect. Het eenna-laatste nummer (net effe gegoogled -> shrek2soundtrack.com), dat nummer van de fairy godmother... (van wie is dat nummer?) gaaf nummer!!
Je moet het inderdaad op het scherm zien. Hier in Singapore draait ie vanaf afgelopen vrijdag. Helaas was het geluid niet helemaal in orde (spraak was soms een beetje te zacht). Jammer dat er weer ruim een maand tussen de releases zit..quote:Op zaterdag 22 mei 2004 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga hem nog niet downloaden, zoals bijna iedereen voor mij wel heeft gedaan...ik wil hem op het grote scherm zien, dat voegt net iets beetje extra toe wat de film nog mooier maakt
...ik kan nauwelijks nog 1 maand wachten tot de film uitkomt
![]()
Hoeveel kreeg dat zooitje ongeregeld van Friends niet per aflevering? En die dreigden dan nog met stoppen omdat het niet genoeg was.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:07 schreef JeOma het volgende:
Leuke making-of van Shrek 2 vanavond op Net5. Als je 'm gemist hebt: pech!
Trouwens wel schokkend om te horen hoeveel die acteurs hiermee verdiend hebben. Eddie Murphy vertelde in totaal iets van 12 uur werk aan deze film te hebben gehad. Hij heeft hier 12 miljoen dollar voor gekregen.
DAT IS EEN MILJOEN DOLLAR PER UUR!!!!
Die gast verdient dus in ongeveer 15 seconden waar een normaal mens een maand voor werkt. Da's toch niet normaal meer man... Het doet je wel anders luisteren naar Donkey.
Ja dat was ook akelig veel, namelijk een miljoen dollar per aflevering. Maar voor een aflevering neem ik aan dat ze nog minstens 4 uur aan het filmen zijn. En die moeten nog een beetje hun best doen op de een of andere manier. Voor de voice-casting van een animatie-film kun je gewoon (zoals John Cleese in de making-of vertelde) met je ongeschoren hasses een papiertje voorlezen zonder iets uit je hoofd te leren. Maar ook die bedragen van Friends zijn natuurlijk ronduit absurd.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hoeveel kreeg dat zooitje ongeregeld van Friends niet per aflevering? En die dreigden dan nog met stoppen omdat het niet genoeg was.![]()
Mwah, valt toch tegen hoor.... in diverse specials is gewoon te zien dat ze op maandag beginnen met rehearsals enzo, vrijdag generale repetitie en zaterdag de opname... oftewel, gewoon een volledige werkweek... Tuurlijk is $1 miljoen dan veel, maar 't is wat anders dan 1 miljoen per uurquote:Op donderdag 27 mei 2004 23:13 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ja dat was ook akelig veel, namelijk een miljoen dollar per aflevering. Maar voor een aflevering neem ik aan dat ze nog minstens 4 uur aan het filmen zijn. En die moeten nog een beetje hun best doen op de een of andere manier.
Ging er meer over dat ze het blijkbaar nog niet genoeg vonden.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:18 schreef PimD het volgende:
Tuurlijk is $1 miljoen dan veel, maar 't is wat anders dan 1 miljoen per uur
Kijk naar de opbrengsten van Shrek en die hoge bedragen zijn meteen gerechtvaardigt.quote:Op donderdag 27 mei 2004 23:13 schreef JeOma het volgende:
[..]
Ja dat was ook akelig veel, namelijk een miljoen dollar per aflevering. Maar voor een aflevering neem ik aan dat ze nog minstens 4 uur aan het filmen zijn. En die moeten nog een beetje hun best doen op de een of andere manier. Voor de voice-casting van een animatie-film kun je gewoon (zoals John Cleese in de making-of vertelde) met je ongeschoren hasses een papiertje voorlezen zonder iets uit je hoofd te leren. Maar ook die bedragen van Friends zijn natuurlijk ronduit absurd.
Toch vraag ik mij dan af, zijn er geen stemmen te vinden die zo erg op die van Murphy, Myers en Diaz lijken dat ze mensen kunnen inhuren die het een eer zouden vinden om voor 1/1000e procent van het salaris te willen werken? Als ik de film bekijk (heb vanavond 'm voor de 3e keer gezien) heb ik ook wel respect voor de voice-casting, maar de film verdient zijn klasse toch echt door de animatie in my opinion.
Hehe, ja geniaal stukje. "ARE WE THERE..... YET!!????quote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:49 schreef Stefkuh het volgende:
Wat een heerlijke trailers weer (Hoe Donkey die "plop" geluidjes gata zitten maken in de koest hehe )
Kheb er zin an!!
Dat vond ik een van de leukste stukjes in Shrek 2. Ik kan ook niet op de naam komen van die nummer.quote:Op vrijdag 28 mei 2004 16:05 schreef sir_Tachyon het volgende:
Dat stukje in het begin met die boodschapper en zijn dozijn met trompetisten. Dat die ene aan het eind een zon trompet-intro speelt van ehm ........ (Fok hoe heet dan nummer ook al weer). Nou iig zon bekend nummer. Vond ik al een heel leuk grapje.
Je heb gelijk.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 21:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
PLZ mensen er zijn ook nog mensen die de film NIET hebben gezien en niet alle leuke fragmenten hier willen lezen SPOILER TAGS AUB!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Er komt een Shrek 3 en zelfs een Shrek 4, door de geweldige opbrengst van deel 2 is dat nu zekerquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Shrek verdient t....heb jammer genoeg t einde al gelezen dankzij een andere site die niet waarschuwde voor spoilers...ben benieuwd hoe en of er een Shrek 3 komt..maybe een SpinOff?
als je twijfelt aan "hoe" er een Shrek 3 komt weet je het einde niet, wantquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Shrek verdient t....heb jammer genoeg t einde al gelezen dankzij een andere site die niet waarschuwde voor spoilers...ben benieuwd hoe en of er een Shrek 3 komt..maybe een SpinOff?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing lasts forever but the certainty of change
Kijk eens op www.shrek2.com en dan bij:quote:Op zaterdag 29 mei 2004 16:13 schreef JeOma het volgende:
[..]
Hehe, ja geniaal stukje. "ARE WE THERE..... YET!!????
quote:DreamWorks Shrek 2 topped the first three days of the Memorial Day Weekend pulling in an estimated $73.1 million from 4,223 theaters. The animated blockbuster has earned a massive $237.8 million, having raced past the $200 million mark on Saturday, it's 11th day. Only Spider-Man did it faster, taking nine days to do so in 2002. But the $70 million-budgeted Shrek 2 broke Spidey's old record for a second-weekend haul, which was $71.4 million. The next record in the studio's sights is the one for a four-day Memorial Day holiday, which The Lost World: Jurassic Park set in 1997 with a tally of $90.2 million.
niet met zo'n humorquote:Op maandag 31 mei 2004 11:12 schreef Posdnous het volgende:
Ach, ze zijn best grappig die Shrek films, maar die hype gaat me iets te ver. Er is wel betere animatie uiitgekomen de afgelopen jaren, ook uit de VS.
1 juliquote:Op maandag 31 mei 2004 14:30 schreef Noedie het volgende:
wanneer komt deze film in de bios in NL?
ik zie hem namelijk nog niet op bios.nl staan..... maar ik dacht dat hij al uit was...
Vind ik wel. Monsters Inc. bijvoorbeeld is oneindig veel grappiger.quote:Op maandag 31 mei 2004 12:02 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
niet met zo'n humor
Of je hebt een apart gevoel voor humor of je bent "oneindig veel" aan het overdrijven.quote:Op maandag 31 mei 2004 14:46 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Vind ik wel. Monsters Inc. bijvoorbeeld is oneindig veel grappiger.
7,3 lijkt me ongeveer juist. Hij is goed, maar niet meer dan dat. De originaliteit van de eerste is weg. En ik vind dat het verhaaltje wel erg melig is geworden, het sarcasme is wat weg.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:01 schreef =HellFire= het volgende:
Waarom vallen de cijfers zo tegen? Volgens metacritics.com heeft Shrek 2 gemiddeld een 7,3. Vind ik niet echt hoog gezien al dat lof wat ik hier (en elders) lees.
Niet weg, maar ik vond het wat minder. Of het sprak me minder aan.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:10 schreef =HellFire= het volgende:
Sarcasme weg?![]()
Tja, Shrek is nu een verliefd ogre'tje... en niet meer zo chagerijnig als in deel 1... Dat zal het zijn.quote:Op maandag 31 mei 2004 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niet weg, maar ik vond het wat minder. Of het sprak me minder aan.
quote:Shrek 3 Coming Holiday 2006
Source: Variety Wednesday, June 2, 2004
With Shrek 2 having earned $260.3 million at the domestic box office in just 13 days, DreamWorks is scrambling to get Shrek 3 on a faster track, reports Variety. The studio has hired Peter Seaman and Jeffrey Price - who together wrote How the Grinch Stole Christmas - to pen the next installment in the franchise. Jon Zack is onboard as a consultant.
Additional writers, including those from the first films, may be brought on in coming months to polish the script. (The first two "Shrek" movies were each worked on by almost half a dozen writers.) Mike Myers, Cameron Diaz and Eddie Murphy are expected to return to voice the three leads.
As early as January - four months before the release of Shrek 2 - DreamWorks was quietly mobilizing the development of Shrek 3, in which Shrek will contend with King Arthur and the Knights of the Round Table. The studio is targeting a holiday 2006 release.
quote:Shrek 2 Becomes Biggest Animated Film Ever
Source: DreamWorks Pictures Sunday, June 13, 2004
The first Shrek has been pushed down a notch in the top-grossing animated film rankings, going from third to fourth, but you won't hear the big green ogre complaining. That's because the film doing the pushing is its sequel, DreamWorks Pictures' computer-animated comedy Shrek 2, which has become the top-grossing animated film in history (domestically) with a cumulative domestic box office gross of $346.5 million as of Saturday, June 12. The film crossed the previous record set by Finding Nemo ($339.8 million) on June 12, only its 25th day in release. The announcement was made today by DreamWorks Pictures Head of Distribution Jim Tharp.
The achievement added a new record to the already multiple record-breaking run of Shrek 2, which has shattered virtually every record for an animated film -- and several for any film in history -- since its May 19th opening. In addition to now being the top-grossing animated film of all time, Shrek 2 now holds the records for the biggest mid-week opening day for an animated film, the largest opening weekend for an animated film, the largest five-day opening for any film, the biggest single-day Saturday gross for any film, and the biggest single-day Sunday gross for any film.
In making the announcement, Jim Tharp said, "To say that we are amazed and thrilled would be a huge understatement. We have celebrated every record, but this latest hurdle -- to become the top-grossing animated film in history -- is something we hardly even imagined. Everyone at DreamWorks and PDI shares in this accomplishment. We are all very, very proud of 'Shrek 2's' extraordinary success."
Ik zou je onderschrift ff veranderen:quote:Op maandag 14 juni 2004 14:01 schreef Glitch83 het volgende:
[afbeelding]
Pray for mercy from... Puss-in-boots!![]()
en? was waarschijnlijk een screener. Volgens mij zijn er nog geen dvd rips uitquote:Op maandag 31 mei 2004 15:22 schreef Omkron het volgende:
ben hem aan het binnenhalen.. straks even kijken of het wat is..
Nee, logische hequote:Op maandag 14 juni 2004 16:43 schreef Morgil het volgende:
[..]
en? was waarschijnlijk een screener. Volgens mij zijn er nog geen dvd rips uithelaas.
Jep, ook gezien.quote:Op dinsdag 15 juni 2004 10:05 schreef SuperSiem het volgende:
Gisteravond zappte ik langs een interview met alle sterren uit Shrek 2 (nou ja, de personen die hun stemmen inspraken dus) bij Oprah Winfrey, best grappig om te zien.
Ze hadden elkaar in de studio nog nooit gezien, pas bij hun promotietoer ontmoetten ze elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
* Wallpapert *quote:Op maandag 14 juni 2004 14:01 schreef Glitch83 het volgende:
[afbeelding]
Even doorbijten en gewoon genieten in de biosquote:Op maandag 14 juni 2004 16:43 schreef Morgil het volgende:
[..]
en? was waarschijnlijk een screener. Volgens mij zijn er nog geen dvd rips uithelaas.
quote:Op maandag 14 juni 2004 14:01 schreef Glitch83 het volgende:
[afbeelding]
Blijkbaar hequote:Op woensdag 16 juni 2004 16:19 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Ik zag die eerste laatst op tv en ik heb er eigenlijk best om gelachen. Is die tweede nou ook echt zo leuk?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:20 schreef dennisdotcom het volgende:
Al mensen die er vandaag naar toe zijn geweest?
Hoe wou je er dan naar toe gaan als ie pas vanaf 1 juli in de bios draait?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:22 schreef dennisdotcom het volgende:
Ja ik moet er dinsdag naartoe dus wil toch ff weten wat men er van vind.
27 Juni zijn er al voor-premieres.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe wou je er dan naar toe gaan als ie pas vanaf 1 juli in de bios draait?
ok dan, maar dat is nog steeds niet vandaag. Dus hoe ik er vandaag heen zou moeten gaan zou ik niet wetenquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:22 schreef victorinox het volgende:
[..]
27 Juni zijn er al voor-premieres.
Belgiequote:Op donderdag 17 juni 2004 14:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoe wou je er dan naar toe gaan als ie pas vanaf 1 juli in de bios draait?
Welke bios was dat dan?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:30 schreef Timo20 het volgende:
Heb m gisteravond gekeken en hij was echt vet![]()
![]()
![]()
Eddie Murphy was weer cool en steelt de show. Antonio Banderas was erg grappig als Puss In Boots.
Heb voortdurend in n deuk gelegen. Bijkomend voordeel was natuurlijk dat we de digitale versie hebben gekeken
Ook dat was in Bels denk ikquote:Op zaterdag 26 juni 2004 02:12 schreef Hare het volgende:
[..]Wist trouwens gaar niet dat ze al digitale projectors in nl hadden.
haha, kan natuurlijk ook jaquote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
DIGITALE versie, gedownload denk ik
Jawel hoor.. Zeker wel!quote:Op maandag 28 juni 2004 14:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ligt het aan mij of zit die "Sleeping Beauty koets" scene uit de reclame niet i/d film?
Kinepolis Hasselt, Belgiequote:Op zaterdag 26 juni 2004 02:12 schreef Hare het volgende:
[..]
Welke bios was dat dan?
Wist trouwens gaar niet dat ze al digitale projectors in nl hadden.
Nee hoor!!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
DIGITALE versie, gedownload denk ik
niet dus...quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:17 schreef Hare het volgende:
[..]
haha, kan natuurlijk ook ja
Ik vond het al zo raar, dacht alleen dat er al een aantal bioscopen in Amerika hadden die op digitaal waren overgegaan
Hoe lang moet ik dan blijven wachten? Ben van plan deze week weer te gaan maar heb geen zin om 10 min. lang de aftiteling te bekijken.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:53 schreef victorinox het volgende:
Blijf even zitten tijdens de aftiteling:
Je krijgt nog een leuke scene te zien van Donkey en zijn drakenvriendinnetje.
Ja, kut manquote:Op maandag 28 juni 2004 19:53 schreef victorinox het volgende:
Blijf even zitten tijdens de aftiteling:
Je krijgt nog een leuke scene te zien van Donkey en zijn drakenvriendinnetje.
Het komt al vrij snel, je hoeft niet de hele aftiteling te wachten.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hoe lang moet ik dan blijven wachten? Ben van plan deze week weer te gaan maar heb geen zin om 10 min. lang de aftiteling te bekijken.
*wijst naar avatar*.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:33 schreef NiNi het volgende:
Ik ben nu al flieft op Puss in boots!
Oooooooooooh! *smeltquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
*wijst naar avatar*..
Die grooote ogen..
Nee hoor, de film is in z'n totaliteit helemaal tof!quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:56 schreef NiNi het volgende:
Oooooooooooh! *smelt
Is het niet zo dat ze alle toffe stukjes al hebben laten zien?
Ook met Donkey in die koets dat hij steeds dat *ploooop* geluid maakt!
I'm a stallion, baby!
Sjit.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:04 schreef Adnan het volgende:
O ja tip...Niet weglopen als de aftiteling begint..,..een hoop mensen hebben een erg leuk stukje gemist!
Je moet sowieso NOOIT weglopen bij een aftiteling.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sjit..
Was bij de vorige Shrek toch ook?quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:04 schreef Adnan het volgende:
O ja tip...Niet weglopen als de aftiteling begint..,..een hoop mensen hebben een erg leuk stukje gemist!
Maar ik moest naar de WC.quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:07 schreef Mike het volgende:
Je moet sowieso NOOIT weglopen bij een aftiteling.Er komt zo vaak nog wat na...
Mooiste stuk heb je gemist...je aansluiting op deel 3 is weg...quote:Op donderdag 1 juli 2004 21:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar ik moest naar de WC.
En ik had saus geknoeid op m'n shirt.
En de mensen met wie ik was stonden ook op.
En en en en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aakab account overleden...Adnan account herrezen
Ik had hem 9 juni al in de bios gezienquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:06 schreef saaw het volgende:
ik ben net terug
wat een geweldige film!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke weetjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de intro tekst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **![]()
Hey thnx voor dat!Altijd leuk om te lezen!You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.![]()
zeker leuk bij een film zoals de dezequote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hey thnx voor dat!Altijd leuk om te lezen!
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **![]()
idd hahaha!You know when you close your eyes and wish for something?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:59 schreef Virus3000 het volgende:
[afbeelding]
ik heb hem al 2x gezien nu, zalige film, echt niet slechter dan Deel 1
(in België is ie al langer als een week uit, dus hier hebben al veel mensen hem gezien)
Echt zien die film, echt grappig.
Ook héél veel verwijzingen naar andere films:En? Wie heeft ze allemaal gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou dat wel erg veel respect vinden. Moeten we die film samen maar eens gaan kijken
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.![]()
In het begin van de film, als die bodes naar het huis van shrek komen, gaat een van die toeterspelers helemaal los.
Dat deuntje wat ie speelt, waar was dat ook alweer van, ik kan er niet opkomen."True victory is self-victory"
Morihei Ueshiba![]()
Did anyone catch the Store and Shop names as they were arriving in Far, Far, Away ?
The only one I remember is "Tower of London Records". But I think I saw a Gap store and a Starbucks. Did anyone see what the store sign names read ?
And what other stores were there ?![]()
Starbucks zeker.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:07 schreef jappe22 het volgende:
Did anyone catch the Store and Shop names as they were arriving in Far, Far, Away ?
The only one I remember is "Tower of London Records". But I think I saw a Gap store and a Starbucks. Did anyone see what the store sign names read ?
And what other stores were there ?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hawai 5-0quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:00 schreef XS4U het volgende:
In het begin van de film, als die bodes naar het huis van shrek komen, gaat een van die toeterspelers helemaal los.
Dat deuntje wat ie speelt, waar was dat ook alweer van, ik kan er niet opkomen.![]()
Damn wat een tegenvaller zeg. De film begint erg leuk (de trompet solo is briljant) maar daarna zakt de film zo ongelofelijk in, en herhaalt deel 1 zoo enorm, dat het gewoon saai word. Het einde is weer erg stoer en grappig (alleen weten we alles al omdat dit een gehash is van deel 1.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Vandaag geweest.
Het is absoluut een herhaling van deel 1. De thema's zijn precies hetzelfde, de motieven, de figuurtjes, de stemmetjes, de humor. Maarja, ik denk dat velen nog wel 10 van dit soort films aankunnen. Ik vond het in ieder geval hartstikke leuk. De grappen volgden elkaar nog sneller op dan in het origineel, er zijn meer leuker typetjes en veel meer leuke details.
Veel meer heb ik er niet over te zeggen. Ondanks dat de originaliteit er vanaf is wacht ik alweer op deel 3. Meer, meer, meer!.
![]()
Ik vond hem wel goed, maar jammer genoeg kregen personages die me weinig of helemaal niet interesseerden (fairy godmother en prince charming) mijns inziens veel te veel screentime. Ik zat altijd te wachten tot hun scenes voorbij waren, zodat we snel terug konden naar Puss In Boots en Donkey.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
1 ding vond ik toch jammer.. dat was dat er nu een nummer gezongen werd door de goede fee... had van mij niet gehoeven... vond het net iets TE..![]()
Dat vond ik juist het mooiste stuk uit de film. Mooi uptempo liedje die goed bij de actie past.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:43 schreef TFM het volgende:
1 ding vond ik toch jammer.. dat was dat er nu een nummer gezongen werd door de goede fee... had van mij niet gehoeven... vond het net iets TE..
Alleen deed de muziek (net als in deel 1) een climax verwachten, maar die kwam er niet. Als ze maar iets verder waren gegaan met de actie, dan was het einde echt verbluffend, maar jammer genoeg is dat er niet van gekomen. Jammer.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Vond ik net de enige scene met haar die wel OK was (alhoewel..... ze duurde eigenlijk te lang)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:43 schreef TFM het volgende:
1 ding vond ik toch jammer.. dat was dat er nu een nummer gezongen werd door de goede fee... had van mij niet gehoeven... vond het net iets TE..The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Geweldig! Ik was bang dat het een zwakke remake van deel 1 zou zijn, maar dat was niet zo. Het is inderdaad wel zo dat de 'nieuwigheid' er wat af is, maar dat wordt goedgemaakt door de geweldige humor. Al die kleine details houden je bezig. Toch ben ik nog steeds bang dat deel 3 en deel 4 het weer verpesten.![]()
Wat een leuke film!Ik was vooraf bang dat ik er teveel van zou verwachten, maar dat was totaal onterecht...
![]()
.![]()
Dringende vraag!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:00 schreef Stefkuh het volgende:
Dringende vraag!!!Is hier al gezegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De openingstune van Hawaii Five-OThe thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History![]()
Gister geweest, zooooooooo leuk!
Puss moet echt blijven!!
Ik ben echt flieft op hem,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.![]()
Ik ben gisteravond geweest, echt leuke film en..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben gisteravond geweest, echt leuke film en..Dat heb ik gemist!!! Was dat na/tijdens de aftiteling ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 10:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben gisteravond geweest, echt leuke film en..Ja! Echt geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan er alleen nergens foto\'s/ plaatjes van vinden.
En ze waren net zo liev!
Ja, die met de ballen in de bek.![]()
Ben zaterdag geweest hij was geweldig moet zeggen."A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."![]()
Hij begon redelijk zwakjes in het begin, maar hot damn, wanneer Shrek en Donkey (EN PUSS) samen op pad gaan naar de Fairy Godmother, dat is toch wel weer wat ik graag zie. Veel actie, grappen die snel achter elkaar gaan, het ene lachsalvo naar het andere, echt cool.
Mission Impossible parodie was ook erg vet, hahhaha. En die lieve Puss, echt een vet karakter.
Niet beter dan 1, maar wel akelig dichtbij.
![]()
Leuke film.
Voordal dat ze verwijzen naar andere films vind ik mooi gedaan, dit is heel interactief in de film gezet. Enne, gelaarsde kat is cool.
![]()
Iemand een idee hoe dat deuntje heet dat wordt gedraait als ze met dei just married koets de stad inrijden. ??![]()
Funky Town van Lipps Inc.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:43 schreef Dark_Killah het volgende:
Iemand een idee hoe dat deuntje heet dat wordt gedraait als ze met dei just married koets de stad inrijden. ??In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Dankjewel, die neem ik mee op mijn mp3 naar frankrijk. Ik keek hem net weer ff, en moest gewoon weer het stukje zien waar ezeltje de *KLAK* geluiden maakt. Om je dood de lachen :\')quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Funky Town van Lipps Inc.![]()
-edit: ja, dat mag dus niet.Geen zaken hier waar copyright op zit, aub.-
[ Bericht 74% gewijzigd door Mike op 06-07-2004 14:59:09 ]You know when you close your eyes and wish for something?
Aan tafel zegt de koninging ..na -het grote noem iedereen zijn naam-moment een hele typische zin (deze zit ook in de trailer..dus geen spoiler shit nodig) iets van .\'...... tummies rumbling\'. Ik weet zeker dat dit uit een serie of film komt, maar waar uit? Iemand?
Supertoffe film, de eerst 10 minuten lag ik echt in een deuk. Eindelijk eens een sequel die het gewoon waardig is een op zich staande film te zijn. Tuurlijk borduurt het voort op deel 1, maar ik heb nergens het idee dat het een herhaling is van stappen of dezelfde grappen. Wat mij betreft een zekere DVD-aankoop.
P.S. Ik had toch een groot deel van de verwijzingen wel door moet ik zeggen, vooral versachery vonk lollig![]()
Dat was na de aftiteling!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist!!! Was dat na/tijdens de aftiteling ofzo?14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Damn, ik had al zo'n idee, want alle Amerikanen bleven zitten toen ik wegging, maar ik dacht dat dat gebruikelijk was, aangezien iedereen iets te overdreven meeleefde met de film en er een staande ovatie aan het eind gegeven werd. Maar ik had dus ook beter zelf kunnen blijven zitten... Damn.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat was na de aftiteling![b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Sorry, maar ik vond het wederom niks. Deel 1 wist me ook al niet te boeien (laat ik daar maar niet over beginnen) maar deel 2 slaat alles. Geen leuke humor, slecht ingesproken stemmen (alleen Donkey en Puss zijn echt goed gedaan) en het is gewoon ontiegelijk saai.
Ik heb van de 1e 10 minuten genoten en van de laatste paar minuten. Daar tussenin zat een gat waar ik het liever niet meer over wil hebben.
Hopelijk is Shrek 3 wel leuk want potentie heeft het (nog) steeds.Of toch niet?![]()
Ja! Waarom kijk je dan!? *kijkt boos*[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
kuch *smilies* , ooit van gehoord?quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:07 schreef Zhenar het volgende:
Ja! Waarom kijk je dan!? *kijkt boos*
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.![]()
Hoopt waarschijnlijk dat het wél leuk wordt.. Ofzo?quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:05 schreef Glitch83 het volgende:
Als je deel 1 al niet leuk vond waarom kijk je danMon 'en!![]()
Beetje onlogisch, Shrek 2 is echt een regelrecht vervolg op 1, qua animatie, humor, karakters, alles. Als je al die dingen in deel 1 niks aanvond ga je toch echt niet kijken naar 2, toch?quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:34 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Hoopt waarschijnlijk dat het wél leuk wordt.. Ofzo?The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: