quote:Ik dacht dat jij degene was die het opviel dat Kozzmic veel
Op donderdag 26 juni 2003 20:49 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Van dat laatste heb ik weinig gemerkt (zal wel aan mij liggen), maar toch vind ik dat hij POL wel erg goed modereert. Wile doet het trouwens ook goed.
quote:Ja, ik denk dat die titel alleen meer mensen aantrekt idd. Ik lok helemaal geen flames uit ik onderbouw de stelling dat de VVD kiezersbedrog maakt. Door te bezuinigen op de reclassering.
Op zaterdag 28 juni 2003 17:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Van je gelijk. Jij wilt een topic sluiten en een ander topic openen met precies dezelfde inhoud maar een aanzuigende titel, omdat men in je eigenlijke topic niet reageert zoals jij wilt. Ik wil wel weten, waarom ik daaraan mee zou moeten werken. Als mensen je topic niet interessant genoeg vinden, komen ze niet. Door een 'VVD stemmers wat vinden jullie nou' topic te maken, lok je alleen maar flames uit.
En ik vind het een hele leuke discussie om te voeren want ik wil horen wat de gegronde reden is om te bezuinigen op de reclassering.
En er geen mensen reageerden op dat andere topic wil ik een nieuw topic starten om te proberen een leuke discussie te ontvouwen. Waar ik denk dat dat nieuwe topic beter zal lukken dan in de oude.
quote:Ze reageren helemaal niet. En dat probeer ik om te draaien door een nieuw topic te openen met een andere titel en iets andere inleiding.
Op zaterdag 28 juni 2003 17:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
omdat men in je eigenlijke topic niet reageert zoals jij wilt.
Gladio is trouwens geen 'Conspirancy' maar realiteit http://www.xs4all.nl/~welschen/Archief/gladio.html
quote:Hij is dicht omdat ik geen zin heb in het soort commentaren zoals MokroKees meende te moeten plaatsen en zijn conspiracy had te maken met de laatste verkiezingen. Ook daar heb ik geen zin in.
Op zondag 29 juni 2003 15:21 schreef Sitethief het volgende:
waarom is Waarom heeft de SP zo weinig leden? dicht, ik vind de reden een beetje vaagGladio is trouwens geen 'Conspirancy' maar realiteit http://www.xs4all.nl/~welschen/Archief/gladio.html
quote:Dus wanneer iemand offtopic gaat of onzin staat te verkopen, dan gooi je er een slotje op?
Op zondag 29 juni 2003 15:29 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Hij is dicht omdat ik geen zin heb in het soort commentaren zoals MokroKees meende te moeten plaatsen en zijn conspiracy had te maken met de laatste verkiezingen. Ook daar heb ik geen zin in.
Dat snap ik niet.
quote:Nee, wanneer iemand een topic verneukt.
Op zondag 29 juni 2003 20:27 schreef Sidekick het volgende:[..]
Dus wanneer iemand offtopic gaat of onzin staat te verkopen, dan gooi je er een slotje op?
Dat snap ik niet.
quote:
Op zondag 29 juni 2003 20:30 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Nee, wanneer iemand een topic verneukt.
Veel note- en banwaardig gejank verwijderd
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 30-06-2003 10:32]
quote:Mods kunnen niet bannen.
Op zondag 29 juni 2003 22:27 schreef MokroKees het volgende:
nee jij gooit liever een topic dicht of banned mensen dan dat je daar op in moet gaan
quote:Raar, ben al 2 keer gebanned geweest... op aanraden van Mods.
Op zondag 29 juni 2003 22:35 schreef dwerg het volgende:[..]
Mods kunnen niet bannen.
Zijn jullie nu echt zo dom dat het na een miljoen keer nog niet doordringt?
Mods kunnen niet bannen.
Dus.
quote:Ik kon zo gauw mijn stukje niet terugvinden, maar ik heb in een eerder topic al eens geroepen:
Op maandag 30 juni 2003 12:35 schreef dwerg het volgende:
Indirect heb je natuurlijk jezelf geband, dus users kunnen ook bannen.
We willen helemaal niet bannen. Liever niet zelfs. Onze grenzen zijn vrij ruim, zeker als je beseft dat Politiek een onderwerp van emoties is en kan zijn. Maar soms gaan users zelfs over die ruime grenzen. Toch vragen we zelden om bans. We zetten notes en FA's lezen de notes. Zij besluiten vervolgens op basis daarvan om een ban op te leggen of niet. En zelfs als wij als mod om een ban vragen, moet die onderbouwd zijn met notes. Het kan dan zelfs zo zijn dat een FA besluit de banaanvraag niet te honoreren, omdat de notes daar geen aanleiding toe geven.
de meeste bans die hier optreden zijn door de users zelf uitgelokt. Als je naam vaak terugkomt in het note-meld topic, zal je er eerder uitvliegen dan wanneer je eens een keer uit je slof schiet, maar je verder altijd netjes (min of meer ) gedraagt.
quote:Inderdaad, haal dan toch gewoon de niet-serieuze reacties weg.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:24 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Dat is geen reden om het op slot te gooien.
*zucht*
quote:Ik dacht dat ik om zondagavond al vrij laat was om nog kritiek te plaatsen over een slotje van zondagmiddag.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:24 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Dat is geen reden om het op slot te gooien.
Maar er is zelfs iemand die na 3 dagen nog eens koeien uit de sloot gaat halen.
quote:Huh ?
Op dinsdag 1 juli 2003 16:29 schreef Sidekick het volgende:
Ik dacht dat ik om zondagavond al vrij laat was om nog kritiek te plaatsen over een slotje van zondagmiddag.Maar er is zelfs iemand die na 3 dagen nog eens koeien uit de sloot gaat halen.
deze topic is net op slot gegooid hoor.
quote:Het gaat om dit topic snuggere.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:29 schreef Sidekick het volgende:
Ik dacht dat ik om zondagavond al vrij laat was om nog kritiek te plaatsen over een slotje van zondagmiddag.Maar er is zelfs iemand die na 3 dagen nog eens koeien uit de sloot gaat halen.
quote:Op slot gooien is heel wat simpeler dan daadwerkelijk mod-werk verrichten
Op dinsdag 1 juli 2003 16:28 schreef Ernst het volgende:[..]
Inderdaad, haal dan toch gewoon de niet-serieuze reacties weg.
*zucht*
quote:Oh, ik dacht dat het een reactie was op de post daarboven. Sorry.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:30 schreef Gil-galad het volgende:[..]
Huh ?
deze topic is net op slot gegooid hoor.
Ik zelf heb ook nog wat commnetaar: Voorzitter JOVD: "Fusie D66 en VVD"
Waarom Wile? Je snapt toch wel dat het praten over liberalisme binnen de VVD toch een kernpunt van die discussie is?
quote:Maar verder komen die mensen daar wel mee weg dus?
Op woensdag 2 juli 2003 12:37 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Als een topic onzinnig wordt (en dat eigenlijk vanaf pagina 1 al was, omdat er grapjassen serieus bedoelde topics gaan vol-onzinnen) is daar niet tegenop te wissen.
quote:Dat ligt aan de ernst (sorry) van de onzin. Als het notewaardig is, krijgen ze notes. Als het puur zieken is, dan niet.
Op woensdag 2 juli 2003 12:39 schreef Ernst het volgende:[..]
Maar verder komen die mensen daar wel mee weg dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |