quote:Swami weet je misschien of 'LOTTO' (zo word de figuur genoemd in 8mile) ook een bekend hiphop'er is? Zo ja wat is zijn artiestennaam?
Op zondag 22 juni 2003 23:13 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
U zal niet teleurgesteld worden, geloof me...
(Koop meteen ook maar hun 2e (eigenlijk 3e) cd "hell on earth", die is misschien nog wel beter)
Daarna hebben ze overigens alleen nog maar baggeralbums gemaakt.
quote:Ik heb die film helemaal niet gezien...
Op zondag 22 juni 2003 23:22 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Swami weet je misschien of 'LOTTO' (zo word de figuur genoemd in 8mile) ook een bekend hiphop'er is? Zo ja wat is zijn artiestennaam?
quote:Swami ik heb ondertussen ook al wat informatie over hem kunnen vinden:
Op zondag 22 juni 2003 23:30 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Ik heb die film helemaal niet gezien...
Ik ken dus al die karakters uit de film niet, en volg de laatste paar jaren de nieuwste hiphop artiesten ook niet echt meer. Maar omdat ik zo'n behulpzame Swami ben zal ik het wel even voor je proberen op te zoeken, één moment...
quote:Volgens mij zit hij in hiphopformatie "Onyx"maar ik weet het niet zeker...
Op zondag 22 juni 2003 23:37 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
Swami ik heb ondertussen ook al wat informatie over hem kunnen vinden:
http://us.imdb.com/Name?Breedlove,%20Nashawn%20%27Ox%27
Hij heet dus Nashawn 'Ox' Breedlove. Maar is hij bekend
quote:Dat maakt niet uit Swami. Ik ga het morgen toch aanschaffen!
Op zondag 22 juni 2003 23:44 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:[..]
Volgens mij zit hij in hiphopformatie "Onyx"maar ik weet het niet zeker...
Dat nummer van Mobb deep dat u zocht is trouwens "shook ones part II" van dezelfde cd, ik was in de war want diezelfde regel tekst komt ook in dat andere nummer voor.
quote:Dank je.
Op zaterdag 21 juni 2003 22:04 schreef Soundlevel het volgende:[..]
Felix da Housecat - Silver screen shower scene
quote:"...Eminem in de wc zichzelf klaarmaken..."
Op zondag 22 juni 2003 22:57 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik zoek een nummer wat ze in '8mile' gebruiken. Even ter verduidelijking:
Wanneer de film 8mile begint zie je Eminem in de wc zichzelf klaarmaken voor een battle.
Owh... is het *zo'n* film
Never change a winning team van Chess.
Wie oh wie kan helpen??
quote:Chess- Never change a winning team.
Op maandag 23 juni 2003 12:57 schreef joey_k het volgende:
Ik ben al tijden op zoek naar het nummer:Never change a winning team van Chess.
Wie oh wie kan helpen??
het eerste couplet gaat als volgt:
"Ik zag laatst een mooi meisje
(nanoenanoenanoe)
Ik vroeg wil jij een ijsje
(nanoenanoenanoe)
Dat meisje dat zei "jaha!"
(Hop Faldera!)
Ik had het voor elkaar
(hahahahaha)
ik had het voor elkaar
(hahahahaha)
Bijster intelligent is het niet. Dit is normaal niet echt mn muzieksmaak, maar dit nummer doet me terugdenken aan het afgelopen weekend (waarin ik een feest had waar dit nummer gedraaid werd).
Dus.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! alvast bedankt
quote:Nee, dat niet... Onyx bestaat uit Fredro Starr, Sticky Fingers en Sonee Seeza.. geen Nahawn Breedlove dus
Op zondag 22 juni 2003 23:44 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
Volgens mij zit hij in hiphopformatie "Onyx"maar ik weet het niet zeker...
quote:Jah klopt... Als je hem ff zingt dan weet ik hem misschien wel...
Op maandag 23 juni 2003 13:45 schreef osado het volgende:
Hoe heet het nummer en van wie is het dat wordt gebruikt bij het introfilmpje van de nieuwe Jiskefet afleveringen (2003), waar je Michiel Romeyn ziet springen? Was volgens mij vorig jaar ofzo een hit...
quote:als hij hem zingt hoor jij het niet he... of hij moet erg hard zingen natuurlijk. :þ
Op maandag 23 juni 2003 13:47 schreef MallePall het volgende:[..]
Jah klopt... Als je hem ff zingt dan weet ik hem misschien wel...
quote:ik weet welke je bedoelt hij staat ergens op mijn pc... ben aant zoeken. de stem klinkt een beetje zweverig toch? tenminste er is iets vaags meegedaan en de tekst is i've got so much love to give i've got all my life to live..
Op maandag 23 juni 2003 13:00 schreef kaminawanalaya het volgende:
ik zoek al best lang, ik denk dat het zo'n 5 maanden uit is, naar een nummer, beetje club-house-achtig waarin er alleen wordt gezongen: "I got so much love to give, I got so much love to give".. beetje onduidelijk maar misschien dat iemand hem herkent?
quote:tja, das niet makkelijk. in ieder geval vrolijk intro met gitaren. ze tellen ook af met
Op maandag 23 juni 2003 13:47 schreef MallePall het volgende:[..]
Jah klopt... Als je hem ff zingt dan weet ik hem misschien wel...
jaja
quote:weet de tekst niet uit mijn hoofd...maar het zou kunnen. stem is niet zweverig ofzo
Op maandag 23 juni 2003 13:54 schreef iefow het volgende:[..]
ik weet welke je bedoelt hij staat ergens op mijn pc... ben aant zoeken. de stem klinkt een beetje zweverig toch? tenminste er is iets vaags meegedaan en de tekst is i've got so much love to give i've got all my life to live..
quote:ja je hebt gelijk idd! Heb je hem al gevonden?
Op maandag 23 juni 2003 13:54 schreef iefow het volgende:[..]
ik weet welke je bedoelt hij staat ergens op mijn pc... ben aant zoeken. de stem klinkt een beetje zweverig toch? tenminste er is iets vaags meegedaan en de tekst is i've got so much love to give i've got all my life to live..
quote:ja, New Radicals - You Get What You Give
Op maandag 23 juni 2003 16:20 schreef kaminawanalaya het volgende:[..]
ja je hebt gelijk idd! Heb je hem al gevonden?
quote:Volgens mij is dat Thomas Bangalter, So Much Love To Give. Hij is de helft van Daft Punk en ook de man achter Stardust (Music sounds better with you)
Op maandag 23 juni 2003 13:00 schreef kaminawanalaya het volgende:
ik zoek al best lang, ik denk dat het zo'n 5 maanden uit is, naar een nummer, beetje club-house-achtig waarin er alleen wordt gezongen: "I got so much love to give, I got so much love to give".. beetje onduidelijk maar misschien dat iemand hem herkent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |