quote:Vooral met een overload aan bass
Op woensdag 18 juni 2003 21:34 schreef succubus het volgende:
ik vind 'm lekkerhij komt trouwens veel beter tot zijn recht wanneer goed hard gedraaid
*zet "Benni Benassi - Satisfaction" aan
"Push me......"
quote:Idd, en dan vooral de Steve Murano rmx
Op donderdag 10 juli 2003 17:12 schreef SuperUli het volgende:
Leuk plaatje, maar de remixen zijn beter.
quote:idd
Op donderdag 10 juli 2003 17:29 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Idd, en dan vooral de Steve Murano rmx
het origineel is overigens ook heel lekker...
tis een floor filler..
quote:Eeeeeh Able To Love is niet zijn nieuwe hoor, die word nu opnieuw uitgebracht naar aanleiding van t succes van Satisfaction.
Op woensdag 18 juni 2003 21:32 schreef Fugie het volgende:
zijn nieuwe, able to love is veel beter muzikaal gezien dan
Satisfaction is een beetje simpele plaat, wel een goeie daar niet van.
Able to love is op 15 october 2002 uitgekomen...
Laatst was die clip op the box, komt mijn moeder de kamer in. Ze kijkt er even naar en het enige dat ze kan zeggen is dat ze het seksistisch vindt
Nu mag ik dat nummer dus niet meer hardop draaien.
Conjure One - Tears from The moon (tiesto remix)
Dat vind ik dan nu op dit moment een geweldige plaat. Het orgineel is ook topper.
quote:Je kunt er misschien niet echt op dansen, maar ik vind het wel een topplaat! Echt waar, die bass is helemaal geweldig
Op dinsdag 15 juli 2003 12:41 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind het nou echt totaal geen muziek. Je kan er totaal niet op dansen. Ik vind het echt 3X niks. Ik heb niet zo lang geleden er een remix van gehoord met wat tempo en dat klinkt al stukken beter
quote:Download dat nummer van mij maar eens. Orgineel is lekker rustig nummertje. Die tiesto remix is ook erg lekker.
Op dinsdag 15 juli 2003 12:46 schreef ramses het volgende:[..]
Je kunt er misschien niet echt op dansen, maar ik vind het wel een topplaat! Echt waar, die bass is helemaal geweldig
quote:'k zal es gaan kijken
Op dinsdag 15 juli 2003 12:47 schreef ook_gek het volgende:[..]
Download dat nummer van mij maar eens. Orgineel is lekker rustig nummertje. Die tiesto remix is ook erg lekker.
push me, and than just ...uck me? so i can get my, satisfaction
Armani & Ghost - Funk That
Masters at Work - Work
David Guetta - Distortion
quote:Ik hoorde gisteren op ID-T radio een coole mix hiervan!!, dan waren de vocals van Work onder Syndicate Of Law - Right On Time gezet!! geweldig!!!
Op dinsdag 15 juli 2003 15:29 schreef iefow het volgende:
als we 't dan toch over lekkere nummers gaan hebben:....
Masters at Work - Work
.....
quote:De clip ken ik niet, maar dat komt nog wel als ie goed is
Op dinsdag 15 juli 2003 12:46 schreef ThA_DeViL het volgende:
Ik vind het wel een goed nummer en die clip is ook wel ok
quote:owh ik dacht "push me and than just touch me. So I can get my satisfaction"...
Op dinsdag 15 juli 2003 15:23 schreef DJRoberto1978 het volgende:
wat zingen ze eigenlijk bij dat nummer?push me, and than just ...uck me? so i can get my, satisfaction
Dat is iig wel de tekst van de eerste regel van het nummer.
volgende nr dat klaar ligt om in de top40 gegooid te worden draagt als titel trouwens 'i love my sex'.
Ik heb het album van hem geluisterd en de hele cd staat dus vol met dezelfde soort crap!!
1 of 2 van die nummertjes is leuk, maar een beetje variatie mag ook wel
quote:Ik wil niet offtopic gaan maar ik ben een zware fan van zulke nummers
als we 't dan toch over lekkere nummers gaan hebben:Masters at Work - Work
Nog meer favo's?
[ontipic]
Satisfaction is gewoon een lekker nummer. zet lekker je bass omhoog en wacht met alle spanning op dat ene moment
wat boeit het nou hoe die clip eruit ziet
beter geen clip
quote:
als we 't dan toch over lekkere nummers gaan hebben:Armani & Ghost - Funk That
Masters at Work - Work
David Guetta - Distortion
quote:how do you know?
Op zondag 10 augustus 2003 08:31 schreef MikeyMo het volgende:
dat liedje is wel grappig, die stemmen komen gewoon uit een teksteditor waarin hij tekst kan laten voorleze door vand ie stemmen. Ruffneck rules the artcore-scene gebruikte precies hetzelfde programma en hefet in principe precies hetzelfde gedaan allen heeft Ruffneck de "in the hall of the mountain king" stem gebuikt
quote:Oeps.. ik had hier wat staan wat niet zo lief was van mij om te zeggen, maar ik begrijp je nu ik zie dat je een vrouw bent..
Op maandag 11 augustus 2003 15:44 schreef deflenatones het volgende:
ik vind het een....vrij vulgaire clip.
en verder: als je dan die vrouwen ziet praten en je hoort een mannenstem, moet ik gelijk aan travestieten denken.
quote:Omg ja dat ene moment doet het hem hé, echt heerlijk
Satisfaction is gewoon een lekker nummer. zet lekker je bass omhoog en wacht met alle spanning op dat ene moment
Een bas moet alles laten trillen in m,n kamer. En dat doet dit nummer zeer zeker niet. Of die mensen hebben nog nooit echt een harde mooie bas gehoord of ze luisteren niet goed. Want dit is niet meer dan een hele lage dreun meer niet
Tom Harding BV heeft altijd een hele zware bass in z,n sets zitten en lekker op tempo ook
quote:zeg ik. Ze moeten het van de clip hebben en niet van de muziek. Laat wat tieten schommelen en het is een hit. Maar dat heeft totaal niks maar dan ook niks te maken met de muziek.
Op maandag 18 augustus 2003 18:25 schreef Jusp het volgende:
het is gewoon een lekker nummer met een verschrikkelijk geile clip
quote:ik kende het nummer eerder dan de clip
Op maandag 18 augustus 2003 18:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
zeg ik. Ze moeten het van de clip hebben en niet van de muziek. Laat wat tieten schommelen en het is een hit. Maar dat heeft totaal niks maar dan ook niks te maken met de muziek.
quote:Ik had het nummer al tig keer gedraaid voordat ik die clip voor het eerst zag. Sterker nog, ikheb de clip pas 1 keer gezien en wel nog afgelopen week
Op maandag 18 augustus 2003 18:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
zeg ik. Ze moeten het van de clip hebben en niet van de muziek. Laat wat tieten schommelen en het is een hit. Maar dat heeft totaal niks maar dan ook niks te maken met de muziek.
quote:Je hebt blijkbaar de cd niet geluisterd!!
Op woensdag 22 oktober 2003 10:17 schreef drexciya het volgende:
Niets meer of minder dan een gimmick-plaat. Het zegt genoeg dat hij niet meer kan kennelijk dan op dat geluidje voortborduren, dan zijn we er weer snel van af.
quote:De algemene tendens als ik naar recenties en dergelijke kijk sluit toch meer op mijn mening aan, dan die van jou. Niets persoonlijks verder, maar ik wordt niet warm of koud van die plaat.
Op woensdag 22 oktober 2003 16:46 schreef frankthetank het volgende:[..]
Je hebt blijkbaar de cd niet geluisterd!!
Er zitten 2 a 3 nummers op die op mekaar lijken, de overige 10 zijn allemaal uniek en die beats... godsgruwelijk geil!
Denk dat Benassi nog wel even blijft!
Ik geef ruim voldoende uit aan platen en ik ben gezien het aanbod nogal kieskeurig. Sowieso zullen mijn vinyldealers niet met dit aan komen zetten heb ik de indruk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |