[CHAT] PTA Slowchat
[CHAT] PTA Slowchat 2.0i
[CHAT]PTA Slowchat 3.2 V6
[CHAT]PTA Slowchat MK IV
[CHAT]PTA Slowchat V5 Turbo
[CHAT] PTA slowchat V6 TDI met pompverstuiver
[CHAT] PTA Slowchat M7 -Anti vandalisme-
[Chat] PTA Slowchat V8 4.2 Biturbo
[Chat] PTA Slowchat 9.11 Carrera 4
[Chat] PTA Slowchat V10 8.0L 450HP
[Chat] PTA Slowchat AX11 TRE
[Slowchat] V12 Quad turbo, 4x4 Supercharged NOS?
[PTA slowchat] Slopel corsa 1300S
[CHAT] PTA Slowchat Opel Kadett 1.4S mét GSI Look
[CHAT] PTA Slowchat A15 richting Rotterdam
[CHAT] PTA Slowchat Caddie Sixteen
[CHAT] Pta Slowchat 17" Rimms
[Chat] PTA Slowchat Marcos 1800
[Chat] PTA Slowchat, 205 1900 GTI
[CHAT]PTA Slowchat Ford Sierra 2.0 GT
[CHAT]PTA Slowchat Maserati Ghibli
[Chat] PTA Slowchat 22" Bling Bling Velgen
[Chat] PTA Slowchat BMW 3.23Ci Cabrio
en nog steeds tijdloos saai
quote:en wel geweldig om in te rijden, deze blijft
Op woensdag 18 juni 2003 20:27 schreef extreme het volgende:
onverwoestbaar, een van de weinige auto's die z'n opvolger heeft overleefd,en nog steeds tijdloos saai
quote:Speciaal voor jou en j22 en een paar andere had ik mercedes aangemaakt.
Op woensdag 18 juni 2003 20:29 schreef ook_gek het volgende:
Ik vind dit topic niet zo leuk
Maar Jozef was eerder, dus eerlijk.
quote:Ach die mercedes was ook wel mooi hoor
Op woensdag 18 juni 2003 20:29 schreef Streetracer het volgende:
Nou dan blijven we bij deze. Kvin het goed!*Streetracer haat Volvo
maar de volvo is mooier , volgens mij is hier een groot verschil in smaak
quote:j22 maak je alleen blij met een G topic
Op woensdag 18 juni 2003 20:30 schreef Streetracer het volgende:[..]
Speciaal voor jou en j22 en een paar andere had ik mercedes aangemaakt.
Maar Jozef was eerder, dus eerlijk.
quote:Nou een S40 S60 C70 en de C70 cabrio vind ik ECHT wel mooie auto,s
Op woensdag 18 juni 2003 20:29 schreef Streetracer het volgende:
Nou dan blijven we bij deze. Kvin het goed!Streetracer haat Volvo
quote:Nostalgie, toen ik klein was hadden we thuis ook zo eentje. Een 2.3i op gas, lopen dat ding, giga trekkracht en lekker groot. Mn moeder wil nog steeds, weer zo'n 240. En we hebben hem al 12/13 jaar niet meer
Op woensdag 18 juni 2003 20:28 schreef jozef444 het volgende:
Peurac thank you![]()
![]()
quote:Jah maar ze hadden geen G240 gemaakt
Op woensdag 18 juni 2003 20:31 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
j22 maak je alleen blij met een G topic
quote:ach ik hou me nou wel een paar topics rustig ik laat me graag verrassen en een mening over andere topics hebben
Op woensdag 18 juni 2003 20:33 schreef Streetracer het volgende:[..]
Jah maar ze hadden geen G240 gemaakt
![]()
Heb er nog speciaal naar gezocht.
Komt wel, bij topic 32 ofzo
quote:Is dat waat ze noemen met je tijd mee gaan
Op woensdag 18 juni 2003 20:31 schreef PeuRac het volgende:[..]
Mn moeder wil nog steeds, weer zo'n 240. En we hebben hem al 12/13 jaar niet meer
quote:fiat panda?
Op woensdag 18 juni 2003 20:35 schreef ook_gek het volgende:
ik wil er ook 1 maken. jullie mogen 195X raden hoe die gaat heten
quote:Nog 139X
Op woensdag 18 juni 2003 20:35 schreef stienus5gtturbo het volgende:
puch?
quote:hoe kom je aan 139 dan?
Op woensdag 18 juni 2003 20:36 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nog 139X
quote:dat valt wel mee, want ze wil alles elektrisch, met afstand bediening, cruise controle, enz
Op woensdag 18 juni 2003 20:33 schreef ook_gek het volgende:[..]
Is dat waat ze noemen met je tijd mee gaan
We hebben nu een Zafira 1.8 16v btw, met de meeste opties erop. En een Daihatsu Charade 1.0 3 cilinder uit '86 daar zit nog net een verwarming op
Dan is mijn auto een stuk beter
quote:Foutje
Op woensdag 18 juni 2003 20:37 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
hoe kom je aan 139 dan?
Nou vooruit, omdat jullie zo aandringen. Op mijn basisschool (ergens in groep 3 ofzo) was er een directeur. Nou die man reed een rode Volvo station. Omdat ik vaak straf kreeg moest ik me een keer bij deze aardige meneer in zijn kamer verantwoorden. Ja ik zat in groep 3. Deze directeur was heel erg boos op mij, en zei tegen mij dat hij mij na schooltijd over zou rijden met zijn auto, hij liet mij door zijn raam zien wat voor auto hij had. Toen ben ik in de pauze naar zijn auto gelopen en de naam "Volvo" onthouden. Ik kreeg een vaag beeld voor me kop, dat ik strax misschien dat volvo-teken op mijn voorhoofd zou hebben.
Ik heb toen een takje onder zijn achterband gelegd!
Sinds die dag heb ik een hekel aan Volvo's. Maar dat neemt niet weg dat ik er een paar stiekem toch mooi vind.
[Dit bericht is gewijzigd door Streetracer op 18-06-2003 20:41]
quote:Wij hebben een Mercedes ML een Peugoet 206 en een vw polo. Het ouwe model. Dus zo een lange
Op woensdag 18 juni 2003 20:37 schreef PeuRac het volgende:[..]
dat valt wel mee, want ze wil alles elektrisch, met afstand bediening, cruise controle, enz
We hebben nu een Zafira 1.8 16v btw, met de meeste opties erop. En een Daihatsu Charade 1.0 3 cilinder uit '86 daar zit nog net een verwarming op
![]()
Dan is mijn auto een stuk beter
quote:Welke is van jou?
Op woensdag 18 juni 2003 20:40 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wij hebben een Mercedes ML een Peugoet 206 en een vw polo. Het ouwe model. Dus zo een lange
quote:wat een nare meneer
Op woensdag 18 juni 2003 20:39 schreef Streetracer het volgende:
Zal ik maar uitleggen waarom ik een hekel heb aan Volvo's?Nou vooruit, omdat jullie zo aandringen. Op mijn basisschool (ergens in groep 3 ofzo) was er een directeur. Nou die man reed een rode Volvo station. Omdat ik vaak straf kreeg moest ik me een keer bij deze aardige meneer in zijn kamer verantwoorden. Ja ik zat in groep 3. Deze directeur was heel erg boos op mij, en zei tegen mij dat hij mij na schooltijd over zou rijden met zijn auto, hij liet mij door zijn raam zien wat voor auto hij had. Toen ben ik in de pauze naar zijn auto gelopen en de naam "Volvo" onthouden. Ik kreeg een vaag beeld voor me kop, dat ik strax misschien dat volvo-teken op mijn voorhoofd zou hebben.
Ik heb toen een takje onder zijn achterband gelegd!Sinds die dag heb ik een hekel aan Volvo's. Maar dat neemt niet weg dat ik er een paar stiekem toch mooi vind.
quote:ach ok alst maar geen aangeboren afwijking is zoals ik tegen golfjes
Zal ik maar uitleggen waarom ik een hekel heb aan Volvo's?Nou vooruit, omdat jullie zo aandringen. Op mijn basisschool (ergens in groep 3 ofzo) was er een directeur. Nou die man reed een rode Volvo station. Omdat ik vaak straf kreeg moest ik me een keer bij deze aardige meneer in zijn kamer verantwoorden. Ja ik zat in groep 3. Deze directeur was heel erg boos op mij, en zei tegen mij dat hij mij na schooltijd over zou rijden met zijn auto, hij liet mij door zijn raam zien wat voor auto hij had. Toen ben ik in de pauze naar zijn auto gelopen en de naam "Volvo" onthouden. Ik kreeg een vaag beeld voor me kop, dat ik strax misschien dat volvo-teken op mijn voorhoofd zou hebben.
Ik heb toen een takje onder zijn achterband gelegd!Sinds die dag heb ik een hekel aan Volvo's. Maar dat neemt niet weg dat ik er een paar stiekem toch mooi vind.
quote:Dat takje is cool
Zal ik maar uitleggen waarom ik een hekel heb aan Volvo's?
Verhaal
quote:Geen 1
Op woensdag 18 juni 2003 20:41 schreef PeuRac het volgende:[..]
Welke is van jou?
quote:zijn zeker mooie bakkies! wel een 2.0 dan he
Op woensdag 18 juni 2003 20:45 schreef ook_gek het volgende:[..]
Geen 1
ALs ik een auto nodig heb pak ik 1 van de drie. Maar tot nu toe is dat altijd de ML
Iedereen thuis heeft een auto en ik niet. Maar ik wil misschien een Peugoet 306 cabrio kopen. En dan word het bonje in huis. Want m,n moeder wil een cabrio en m,n zusje ook
ook_gek dat heeft toch niks te maken met dat pininfarina m getekend heeft he
quote:En heeft het tokje geholpen????
Ik heb ook eens een leeraar gehad die foei was. Die zei dat ik nooit iets zou berijken net als m,n ouders. En toen heb ik gezegt. Man me vader heeft een mercedes die meer waar is dan al je bezittingen. ( ik was erg boos) En ik was natuurlijk aan het overdrijven. Want het was maar een Mercedes C180 En toen zij hij. Ja met een dikke lening en een uitkering kan ik dat ook betalen ja. Ik werk er hard voor. En toen heb ik gezegt. Oke zeg dat nog een keer en je moet duiken let op mijn woorden. Dus hij stoer. Je zal nooit wat bereiken net als je ouders. En hij was nog niet uitgesproken of ik gooide een tafel naar z,n graf kop. Hij kon net weg lopen. Hij is toen de klas uitgerend mietje.
Ik was boos omdat hij zei dat ik nooit iets zal bereiken en omdat me vader een uitkering zou hebben. En dat terwijl mijn vader elke dag om 5 uur in de ochtend begint en om hal 7 s,avonds thuis is.
Oh en ik was 16.
ZO LOS JE DIE DINGEN DUS OP. En niet met zo een takje
En niet huilen om de leeftijd. Want leeftijd is maar een gatal
quote:nop helemaal niet. Maar ik vind dat een cabrio groot moet zijn. En niet zo een golf dingetje of zo een SLK. Een cabrio moet helemaal open zijn en lekker lang.
Op woensdag 18 juni 2003 20:49 schreef jozef444 het volgende:
yupz 306 cabrio is wel vetook_gek dat heeft toch niks te maken met dat pininfarina m getekend heeft he
quote:1.6 of 1.8 is ook niet vervelend. Het hoefd niet snel te zijn het is een cabrio
Op woensdag 18 juni 2003 20:46 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
zijn zeker mooie bakkies! wel een 2.0 dan he
quote:dat is waar..
Op woensdag 18 juni 2003 20:52 schreef ook_gek het volgende:[..]
1.6 of 1.8 is ook niet vervelend. Het hoefd niet snel te zijn het is een cabrio
quote:nee niet meteen mij weer voor lul zetten ik WEET dat dus niet
Op woensdag 18 juni 2003 20:55 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
dat is waar..
hoe snel zijn ze eigenlijk? ( jij zal dat wel zo op kunnen dreunen denk ik, als je die otoo graag wilt
)
quote:Het is jou auto toch?? Gewoon de sleutels verstoppen
Geen 1
ALs ik een auto nodig heb pak ik 1 van de drie. Maar tot nu toe is dat altijd de ML
Iedereen thuis heeft een auto en ik niet. Maar ik wil misschien een Peugoet 306 cabrio kopen. En dan word het bonje in huis. Want m,n moeder wil een cabrio en m,n zusje ook
En neem de 2.0 die is relax (snel). Met automatische kap, leer, airco en vergeet het alarm niet (anders ben je em zo kwijt).
Ohja ik heb ook eens gehoord dat ze de 3.0 V6 met 210 pk in een 306 cabrio gelepelt hebben. Dat is pas gaaf.
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 18-06-2003 20:57]
quote:niet je weet toch wel waar je dat kan vinden he
Op woensdag 18 juni 2003 20:56 schreef ook_gek het volgende:[..]
nee niet meteen mij weer voor lul zetten ik WEET dat dus niet
quote:ow sorry!!
Op woensdag 18 juni 2003 20:56 schreef ook_gek het volgende:[..]
nee niet meteen mij weer voor lul zetten ik WEET dat dus niet
maar je kon het ook even snel opzoeken op autoweek
quote:Zo veel geld heb ik niet hoor. Ik wil het ouwe type 306 cabrio die vind ik zelf mooier dan het nieuwe type. En dacht je dat die ML van mij was? Die is van m,n vader hoor. Als ik het geld zou hebben voor een ML zou er nu een Ferrari 308GTSI voor m,n deur staan op zeker!
Op woensdag 18 juni 2003 20:56 schreef PeuRac het volgende:[..]
Het is jou auto toch?? Gewoon de sleutels verstoppen
En neem de 2.0 die is relax (snel). Met automatische kap, leer, airco en vergeet het alarm niet (anders ben je em zo kwijt).
Ohja ik heb ook eens gehoord dat ze de 3.0 V6 met 210 pk in een 306 cabrio gelepelt hebben. Dat is pas gaaf.
quote:Geen zin in
Op woensdag 18 juni 2003 20:57 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
ow sorry!!
maar je kon het ook even snel opzoeken op autoweek
quote:saab 900 turbo cabrio
Op woensdag 18 juni 2003 21:02 schreef ook_gek het volgende:[..]
Geen zin in
En ik weet ook nog niet of het zeker is dat ik die auto wil. Want zo een Saab 93 blijft me heel erg trekken. De 2 deur versie dan
edit - typo
[Dit bericht is gewijzigd door PeuRac op 18-06-2003 21:06]
quote:900
Op woensdag 18 juni 2003 21:04 schreef jozef444 het volgende:
een dikke saab 9000 ook leuk
quote:Ik wil iets wat er nieuw uit ziet.
Op woensdag 18 juni 2003 21:03 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
saab 900 turbo cabrio
quote:ow... mja hij is wel suuuper mooi
Op woensdag 18 juni 2003 21:05 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik wil iets wat er nieuw uit ziet.
quote:Zo ik wil bijna een 29" Monitor kopen. DIe foto,s zijn zoooo groot niet meer normaal
Op woensdag 18 juni 2003 21:04 schreef PeuRac het volgende:
Enkele foto's van de 306 cabrio met 3.0 V6[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]edit - typo
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 21:06 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zo ik wil bijna een 29" Monitor kopen. DIe foto,s zijn zoooo groot niet meer normaal
Ik zie hem ook niet meer op MSN
* ook_gek mist hem.
quote:wedstrijtje zeilen
Op woensdag 18 juni 2003 21:08 schreef ook_gek het volgende:
Waar is die J22 lijp die elke dag sex heeft met een Mercedes GIk zie hem ook niet meer op MSN
* ook_gek mist hem.
quote:* jozef444 heeft m vandaag nog op school gezien, de g dan niet j22
Op woensdag 18 juni 2003 21:08 schreef ook_gek het volgende:
Waar is die J22 lijp die elke dag sex heeft met een Mercedes GIk zie hem ook niet meer op MSN
* ook_gek mist hem.
quote:Datvond ik ook.
Op woensdag 18 juni 2003 21:06 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zo ik wil bijna een 29" Monitor kopen. DIe foto,s zijn zoooo groot niet meer normaal
Ik was al op zoek naar betere fotos maar die hebben ze er weer afgehaald. Dit is/was een auto van een van de medewerkers van dit bedrijf, maar zij vondt em niet snel genoeg.
Ze hadden een hele foto reportage met specs en al op de site staan maar die kan ik niet meer vinden.
quote:Ik wil J22 geval wel eens meeten. Volgens mij is dat een top gozer. Hij heeft gezegt dat ik dan een klein stukje in z,n G mag rijden
Op woensdag 18 juni 2003 21:10 schreef jozef444 het volgende:[..]
* jozef444 heeft m vandaag nog op school gezien, de g dan niet j22
Oh mensen ik zie dat we op pagina 3 zitten. we gaan weer te snel dus ik ga filmpje kijken
quote:Dat scheelt iig een hoop posts
Op woensdag 18 juni 2003 21:12 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik wil J22 geval wel eens meeten. Volgens mij is dat een top gozer. Hij heeft gezegt dat ik dan een klein stukje in z,n G mag rijden
Oh mensen ik zie dat we op pagina 3 zitten. we gaan weer te snel dus ik ga filmpje kijken
quote:Ik hoorde al eerder dat er een vrouw in the UK was met een peugeot 306 die bruut snel is. Dus dat zal deze auto wel zijn dan.
Op woensdag 18 juni 2003 21:10 schreef PeuRac het volgende:[..]
Datvond ik ook.
Ik was al op zoek naar betere fotos maar die hebben ze er weer afgehaald. Dit is/was een auto van een van de medewerkers van dit bedrijf, maar zij vondt em niet snel genoeg.
Ze hadden een hele foto reportage met specs en al op de site staan maar die kan ik niet meer vinden.
quote:En wat leren we hier uit?
Op woensdag 18 juni 2003 21:15 schreef -Eddow- het volgende:
Hier de Pics van de Premiere van 2Fast 2Furious
Hier een paar speciale[afbeelding]
Een caddy[afbeelding]
Booskijkers van plakbandEn de rest kan je vinden op
http://maffuhnamuh.1x.nl/boink/Pathe De Kuip/index.htm
quote:hehehe goed gezien!!!
Op woensdag 18 juni 2003 21:27 schreef ook_gek het volgende:[..]
En wat leren we hier uit?
boink is een kloon van EddowWE ZIJN ER ACHTER
quote:HE! Waarom weet ik dat niet? FOTO'S!!!
Want m,n moeder wil een cabrio en m,n zusje ook
In de 244 (voorloper 240) heb ik voor het eerst leren autorijden; die bak was van eind jaren 70 met LPG.
Echt geweldig, net een paar kluisdeuren die je achter je dichtgooit bij het uitstappen
En nu rij ik ook Volvo... V40 TDi Zucht, me 3e alweer in 2,5 jaar
quote:Zit bijna film te kijken maar geen zin om op MSN te lullen. Nee geen foto van me zusje. En ja die lupo is van een kennis van me. Ik vind hem echt cool. DIKKE uitlaat er onder. Echt dik leuk kleurtje en niet gek uitgebouwd. Die voorkant ziet er ook strak uit
Op woensdag 18 juni 2003 21:45 schreef Ballebek het volgende:[..]
HE! Waarom weet ik dat niet? FOTO'S!!!
Liep vandaag nog door je straat heen; zag idd die Lupo staan, geinig bakkie!In de 244 (voorloper 240) heb ik voor het eerst leren autorijden; die bak was van eind jaren 70 met LPG.
Echt geweldig, net een paar kluisdeuren die je achter je dichtgooit bij het uitstappenEn nu rij ik ook Volvo... V40 TDi Zucht, me 3e alweer in 2,5 jaar
En nu ga ik ECHT film kijken
quote:EERST foto van je zusje
Op woensdag 18 juni 2003 21:47 schreef ook_gek het volgende:[..]
Zit bijna film te kijken maar geen zin om op MSN te lullen. Nee geen foto van me zusje. En ja die lupo is van een kennis van me. Ik vind hem echt cool. DIKKE uitlaat er onder. Echt dik leuk kleurtje en niet gek uitgebouwd. Die voorkant ziet er ook strak uit
![]()
En nu ga ik ECHT film kijken
quote:Ja bijna
Op woensdag 18 juni 2003 21:48 schreef Ballebek het volgende:
Hebben we nu burenruzie
quote:Mooi zusje? Dan kom ik wel ff langs foto's maken. He oud is ze btw?
Op woensdag 18 juni 2003 21:50 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja bijna
Nou ja nu niet. Je zit nu in leiden
En nee geen foto van me zusje
quote:KUT Hij is me echt aan het stalken! Hij weet waar ik ben!
Op woensdag 18 juni 2003 21:50 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja bijna
Nou ja nu niet. Je zit nu in leiden
En nee geen foto van me zusje
quote:Je vriendin kan em toch mee hebben?
Op woensdag 18 juni 2003 21:57 schreef Ballebek het volgende:[..]
KUT Hij is me echt aan het stalken! Hij weet waar ik ben!
Hij weet welke auto van mij is (ik ook welke 3 auto's bij hem horen) en of ik thuis ben ja of nee!!! (niet zo moeilijk, if geen Volvo voor de deur, then ik niet thuis)...
Of heeft zij zelf een auto?
quote:Die moet nog lessen
Op woensdag 18 juni 2003 22:05 schreef PeuRac het volgende:[..]
Je vriendin kan em toch mee hebben?
Of heeft zij zelf een auto?
quote:en zo mis je best wel wat!
Op woensdag 18 juni 2003 22:10 schreef Metalfreak het volgende:
Hmmm, ben ik ff een stukje gaan rijden, zijn er zo weer een aantal pagina's vol... Gaat snel de laatste dagen... Ik hou 't al bijna niet meer bij!
quote:Ik merk het, nou ja, morgen op stage moet ik me ook maar eens inhouden, anders komt dat stageverslag nooit af...
Op woensdag 18 juni 2003 22:19 schreef ThaFreak het volgende:[..]
en zo mis je best wel wat!
quote:Leuk
Op woensdag 18 juni 2003 22:11 schreef Ballebek het volgende:[..]
Die moet nog lessen
Ze weet nog niet dat ze die zaterdag gaat krijgen
Vindt ze auto rijden wat of heeft ze zoiets van, wat moet ik ermee?
quote:Al haar vriendinnen hebben hun rijbewijs of zijn ermee bezig. Ze wil dus zelf ook om er niet buiten te vallen
Op woensdag 18 juni 2003 22:31 schreef PeuRac het volgende:[..]
Leuk
Vindt ze auto rijden wat of heeft ze zoiets van, wat moet ik ermee?
Daarna kwamen twee 240's benzine kort na elkaar (een was een 2.3 injectie als ik het me goed herinner). Wat een snelheid na die diesel. Deze hadden de nieuwere overdrive drukknop.
Sindsdien kwam er nog een 740 en de 940 die er nu staat moet binnenkort ingeruild worden. Waarschijnlijk wordt het een 960
quote:kijk nog een volvo freak die zie ik graag komen
Op woensdag 18 juni 2003 22:58 schreef mdeen het volgende:
Ow jaaa de 240!De auto die mijn pa merkgebonden heeft gekregen!
Na een reeks van Mercedesen, Peugeots en andere obscure merken werd er begin jaren 80 en 244D6 gekocht. Kenteken was als ik het me goed herinner FL-94-SP. We zijn er in '85 mee naar de Ardèche geweest. Kom je daar in die ingeslapen dorpjes met zo'n auto, gooi je de deur dicht is het hele dorp wakker.
Mooie auto. Dikke diesel, traag, roken en echt niet onverwoestbaar. Het begon ermee dat hij steeds meer begon te roken en steeds meer begon te nagelen. Uiteindelijk was de diagnose een gesmolten cylinderkop => nieuwe motor. Deze 240 had nog de oude overdrive schuifschakelaar.Daarna kwamen twee 240's benzine kort na elkaar (een was een 2.3 injectie als ik het me goed herinner). Wat een snelheid na die diesel. Deze hadden de nieuwere overdrive drukknop.
Sindsdien kwam er nog een 740 en de 940 die er nu staat moet binnenkort ingeruild worden. Waarschijnlijk wordt het een 960
quote:ziet er een beetje uit als tussenversie van de jetta en de oude passat maar nee nog nooit gezien
Op woensdag 18 juni 2003 23:04 schreef BroesWillems het volgende:
wie heeft er wel is van de Volkswagen Santana gehoord? Vrij oude auto, ik zag hem laatst voor het eerst rijden en ik dachtdie ken ik niet
quote:Die is alleen in Brazilie gemaakt volgens mij
Op woensdag 18 juni 2003 23:04 schreef BroesWillems het volgende:
wie heeft er wel is van de Volkswagen Santana gehoord? Vrij oude auto, ik zag hem laatst voor het eerst rijden en ik dachtdie ken ik niet
quote:ik zag hem laatst (in nederland
Op woensdag 18 juni 2003 23:07 schreef Ballebek het volgende:[..]
Die is alleen in Brazilie gemaakt volgens mij
PS morgen eindelijk m'n nieuwe platen halen Eingelijk vandaag maar het autobedrijf waar ik ze besteld had, had het verkeerde fax nummer doorgegeven zodat ze de opdracht niet binnen kregen
Maargoeddd
Hoi allemaal
Nee er komt zeker geen foto van me zusje.
Ballebek het is niet zo gek om te weten waar jij bent. Ben je op MSN zit je in leiden. Staat er een groene Volvo voor de deur in scheveningen dan ben jij daar. Zal ik er de volgende keer een foto van maken
En de film die ik net gekeken heb is erg leuk. En J22 geval. Lees effe stukje terug. Ik heb daar iets liefs over je gezegt
quote:Ik zag het
Op woensdag 18 juni 2003 23:33 schreef ook_gek het volgende:
En J22 geval. Lees effe stukje terug. Ik heb daar iets liefs over je gezegt
is dat een slijmactie?
quote:Nee meer een actie om EINDELIJK eens in die tuin van je te mogen rijden
Op woensdag 18 juni 2003 23:34 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Ik zag het
![]()
is dat een slijmactie?
![]()
![]()
![]()
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 23:37 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee meer een actie om EINDELIJK eens in die tuin van je te mogen rijden
quote:Tuin met mooie rozen en een waterbak is leuker
Op woensdag 18 juni 2003 23:39 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
je kan ook gewoon hierzo in de buurt op de akker van de boer en dan het zandbas in. Das veel vetter
Wil wel eens weten wat een ML daar trekt..
Ik mag niet het terein in van m,n vader. En ik denk niet dat ik z,n auto even mee krijg om naar de andere kant van nederland te rijden
quote:Das wel jammur
Op woensdag 18 juni 2003 23:44 schreef ook_gek het volgende:[..]
Tuin met mooie rozen en een waterbak is leuker
Ik mag niet het terein in van m,n vader. En ik denk niet dat ik z,n auto even mee krijg om naar de andere kant van nederland te rijden
quote:Oeehhhh Gaan we dreigen
Op woensdag 18 juni 2003 23:33 schreef ook_gek het volgende:
Zal ik er de volgende keer een foto van maken
quote:Nee meer als bewijs
Op woensdag 18 juni 2003 23:56 schreef Ballebek het volgende:[..]
Oeehhhh Gaan we dreigen
Ik ga slapen
Tot morgen. En als iemand morgen dit topic vol gaat lullen krijgt die gene een ban. Ik vind het TE snel gaan gewoon
En J22 zeker jammer. Wie weet komen we elkaar wel tegen op een dag met terein rijden Laat zo nu en dan weten wanneer wat is en of je gaat. M,n vader wil z,n nieuwe ML het terein in gaan sturen
Aantal posts op forum 6321 <--- het lijkt wel als of ik geen sociaal leven heb
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 19-06-2003 00:10]
quote:Aantal posts op forum 686 <--- daar ergens zit de 100.000 ste post van PTA tussen
Op woensdag 18 juni 2003 23:57 schreef ook_gek het volgende:Aantal posts op forum 6321 <--- het lijkt wel als of ik geen sociaal leven heb
ik heb zo m'n eindbeoordeling van de stage.... en morgen laatste stage dag, dus vanaf morgen zit ik nog maar weinig op FOK!
* ook_gek gaat niet te veel praten
quote:Ook goeiemorgen!
Op donderdag 19 juni 2003 09:03 schreef ook_gek het volgende:
Goede morgen* ook_gek gaat niet te veel praten
* Metalfreak ook al niet... (stageverslag)
quote:Ik heb het druk vandaag
Op donderdag 19 juni 2003 09:22 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Ook goeiemorgen!
* Metalfreak ook al niet... (stageverslag)
* PeuRac moet vandaag cijferlijsten ophalen, en auto fixen en zal dus ook niet veel aanwezig zijn
quote:Heheh met andere woorden. PTA is nogal dood vandaag
Op donderdag 19 juni 2003 09:38 schreef PeuRac het volgende:
Goeie moge* PeuRac moet vandaag cijferlijsten ophalen, en auto fixen en zal dus ook niet veel aanwezig zijn
quote:Hehehe dat is pas stoer
Op donderdag 19 juni 2003 09:46 schreef Ballebek het volgende:
Ballebek wacht totdat klant er is; zit nu te internetten in de auto icm met PowerBook en het Airport Extreme basisstation die binnen staat
quote:He vriendje
Op donderdag 19 juni 2003 10:26 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Moguuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
quote:Nee ga maar weg. Ik voel me in de maling genomen. Je was zo geil tegen mij. En nu blijk je een gespleten personelijkheid te hebben
Op donderdag 19 juni 2003 10:28 schreef Boink het volgende:
Hoi
quote:Hij heeft een mercedes G en jij niet
Op donderdag 19 juni 2003 10:31 schreef Tjabbo het volgende:[..]
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 10:32 schreef ook_gek het volgende:[..]
Hij heeft een mercedes G en jij niet
Gelukkig niet zeg
quote:Je bent weer m,n vriendje
Op donderdag 19 juni 2003 10:32 schreef Tjabbo het volgende:[..]
![]()
Gelukkig niet zeg
quote:He vriendje
Op donderdag 19 juni 2003 10:26 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Moguuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
quote:Nee. MB G is noodzaak
Op donderdag 19 juni 2003 10:34 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je bent weer m,n vriendje
Mercedes G is niet stoer.
* Tjabbo in again.
quote:ALs je ECHT geen smaak hebt koop je een G
Op donderdag 19 juni 2003 10:35 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Nee. MB G is noodzaak
* Tjabbo in
again.
quote:Boefje.
Op donderdag 19 juni 2003 10:36 schreef ook_gek het volgende:[..]
ALs je ECHT geen smaak hebt koop je een G
Oja ik ga weer werken. Anders zit dit zo vol
quote:J22 geval heeft wel foto.s van m,n vaders ML in GRIJS kenteken. Dus veel ruikte achter in om te neuken
Op donderdag 19 juni 2003 10:38 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Boefje.
Ik weet natuurlijk NIETS van neuken. Ik ben braaf
quote:weet jij ook direct waar jij gemaakt bent.
Op donderdag 19 juni 2003 10:39 schreef ook_gek het volgende:[..]
J22 geval heeft wel foto.s van m,n vaders ML in GRIJS kenteken. Dus veel ruikte achter in om te neuken
(zegt me vader tegen mij )
Ik weet natuurlijk NIETS van neuken. Ik ben braaf
quote:Toen bestonden er nog geen ML auto,s.
Op donderdag 19 juni 2003 10:40 schreef Tjabbo het volgende:[..]
weet jij ook direct waar jij gemaakt bent.
quote:wel busjes...
Op donderdag 19 juni 2003 10:45 schreef ook_gek het volgende:[..]
Toen bestonden er nog geen ML auto,s.
quote:Nee dan ben je gemaakt in een G met grijs kenteken... die waren er toen wel al
Op donderdag 19 juni 2003 10:45 schreef ook_gek het volgende:[..]
Toen bestonden er nog geen ML auto,s.
quote:Go j22 Go j22
Op donderdag 19 juni 2003 11:02 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Nee dan ben je gemaakt in een G met grijs kenteken... die waren er toen wel al
![]()
quote:Nee toen had m,n vader een normale mercedes
Op donderdag 19 juni 2003 11:02 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Nee dan ben je gemaakt in een G met grijs kenteken... die waren er toen wel al
![]()
quote:Station toevallig ?
Op donderdag 19 juni 2003 11:04 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee toen had m,n vader een normale mercedes
Gelukkig geen G.
Ik ben lekker toch heel blij met mijn G boeit me niet wat jullie er van vinden
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 11:09 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Mamaaaaaaaaa ze pesten me![]()
![]()
Ik ben lekker toch heel blij met mijn G
boeit me niet wat jullie er van vinden
We pesten ook_gek toch? jou toch niet?
Kan ook wel ff zo hoor. maar nu nog niet
quote:Nee die hebben we voor de eerste ML gehad. Dat was een C220 combi diesel.
Op donderdag 19 juni 2003 11:05 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Station toevallig ?
En je pest me toch lekker niet
quote:C220diesel combi is slooooooom
Op donderdag 19 juni 2003 11:14 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee die hebben we voor de eerste ML gehad. Dat was een C220 combi diesel.
[Dit bericht is gewijzigd door j22flyingdownwind op 19-06-2003 11:24]
quote:Dat wil ik stiekum ook niet
Op donderdag 19 juni 2003 11:14 schreef ook_gek het volgende:[..]
quote:M,n vader is altijd sloom geweest. En me moeder krijgt geen snelle auto
Op donderdag 19 juni 2003 11:19 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
C220diesel combi is slooooooom
Dat weet ik nog dat hij deze gehad heeft de rest weet ik niet meer.
Maar nu de leen bakken tijdens z,n eerste GARE ML.
C220 <-- nieuw model.
C180 <--- nieuw model
A <-- geen idee welke maar was bruut snel
de Ouwe E serie
C220 <---- nieuw model en splinter niew. 102KM op teller
Opel <--- NIET IN GEREDEN. En m,n vader ook niet
Al die leen bakken hadden niet meer dan 750KM er op staan. En ik heb ze ALLEMAAL afgetrapt
Die C220 nieuwe model was echt mooi. Heel licht blauw met lichte witte bekleding en helder glas. En die was SNEL man hehehe. Als je hem door trok in z,n toeren kwam er een heel donker geluid uit en was hij echt snel. Vol gas een bocht in rijden. Auto remt van zelf af wat een lol heb ik toen gehad
quote:Dat zijn nog de trage benzen waar jij in rijdt
Op donderdag 19 juni 2003 11:29 schreef ook_gek het volgende:[..]
blabla
quote:Je buurman heeft toch een AM DB7 <--- daar moet je in rijden
Op donderdag 19 juni 2003 11:31 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Dat zijn nog de trage benzen waar jij in rijdt
Ik rij zo nu en dan in de E320cdi van mijn overbuurman (nieuw model). En in de S400cdi van mijn oom. Dat trekt pas lekker
![]()
560nm, 250pk
quote:Klopt maar daar mag ik no way in rijden
Op donderdag 19 juni 2003 11:40 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je buurman heeft toch een AM DB7 <--- daar moet je in rijden
quote:Denk je dat ik een keer mee mag rijden als ik bij jou langs kom
Op donderdag 19 juni 2003 11:45 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Klopt maar daar mag ik no way in rijden
![]()
Wel mooie bak, z'n initialen staan in het dashboard gegraveert
quote:Euh... rije
Op donderdag 19 juni 2003 11:53 schreef Ballebek het volgende:
Wat moet je nou met zo'n grote bak
quote:Je was al lang wakker hoor
Op donderdag 19 juni 2003 11:55 schreef -Eddow- het volgende:
Goede morgen !ik ben ook weer van de party maar tot 13uur dus vandaag toch nog een rustige dag in PTA?
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 09:45 schreef Boink het volgende:
Ik ben er wel!!En nee ik ben geen kloon van -eddow-, wel van Boinkie
quote:IK
Op donderdag 19 juni 2003 12:02 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je was al lang wakker hoor
[..]
quote:Maar Eddow is wel een kloon van jou
Op donderdag 19 juni 2003 12:08 schreef Boink het volgende:[..]
IK
BEN
GEEN
KLOON
VAN
-EDDOW-
quote:* Boink slaps Ook_gek around with a large trout
Op donderdag 19 juni 2003 12:12 schreef ook_gek het volgende:[..]
Maar Eddow is wel een kloon van jou
quote:Ssst niet zo veel praten. Want anders zit deze zo weer vol. En krijg ik weer de schuld
Op donderdag 19 juni 2003 12:14 schreef Boink het volgende:[..]
* Boink slaps Ook_gek around with a large trout
quote:Je hebt het zelf toe gegeven.
Op donderdag 19 juni 2003 12:18 schreef Boink het volgende:
Krijg je toch wel, al is het alleen maar omdat je me vals beschuldigd van klonen
quote:Er zou zeer snel weer een meeting komen. Maar de harde kern zou niet komen. Dus kom ik ook niet. Ik wil liever dan wachten op de harde kern
Op donderdag 19 juni 2003 12:20 schreef -Eddow- het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met dat centrale topics voor het aankondigen van meetings is dat er al??
quote:Weet ik veel ik moet toch wat zeggen
Op donderdag 19 juni 2003 12:20 schreef Boink het volgende:
Zelf toegegevenWanneer dan?
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 12:22 schreef ook_gek het volgende:[..]
Weet ik veel ik moet toch wat zeggen
Dus we zijn er uit.. Ik ben geen kloon van eddow en eddow is geen kloon van mij
quote:Ik kom nooit bij mijn buren. Het zijn niet zo'n lieve mensen
Op donderdag 19 juni 2003 12:19 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je hebt het zelf toe gegeven.
J22 geval ( Kan je geen andere naam nemen??? ) Kan je eens kijken of je een hele mooie foto kan regelen van die AM DB7. Voor m,n achtergrond?
Is ze lekker J22
quote:Dat bedoelde ik niet ik bedoelde meetings in het algemeen... waar men het over had in dit topic [pics] Asten 15 juni Hotel Nobis Honda meeting
Op donderdag 19 juni 2003 12:22 schreef ook_gek het volgende:[..]
Er zou zeer snel weer een meeting komen. Maar de harde kern zou niet komen. Dus kom ik ook niet. Ik wil liever dan wachten op de harde kern
Maar ben nu pleite ben werken LATERS!
quote:PLORK
Op donderdag 19 juni 2003 12:26 schreef ook_gek het volgende:
Is ze lekker J22
Prachtig Lichaam Ontzettende Rot Kop
quote:He je kan niet alles hebben
Op donderdag 19 juni 2003 12:38 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
PLORK
![]()
![]()
Prachtig Lichaam Ontzettende Rot Kop
quote:Tuurlijk wel, Goed Zoeken
Op donderdag 19 juni 2003 12:41 schreef ook_gek het volgende:[..]
He je kan niet alles hebben
quote:Je moet met weinig te vreden zijn
Op donderdag 19 juni 2003 12:47 schreef Boink het volgende:[..]
Tuurlijk wel, Goed Zoeken
(Om maar weer ff naar auto's over te schakelen )
quote:Ja ik wil ook een ferrari maar die krijg ik niet. Dus ben ik te vreden met wat ik krijg. Als is dat niet helemaal waar. Ik heb een hele ouwe auto gekregen van me vader. Die auto is voor me zusje en voor mij. Maar ik heb hem geweigerd. Ik ga voor geen goud in die bak rijden. Voel ik me te goed voor
Op donderdag 19 juni 2003 12:55 schreef Boink het volgende:
Ja dat is hetzelfde als een bmw willen en een fiat panda krijgen(Om maar weer ff naar auto's over te schakelen
)
http://www.michelpoort.com/pics/
Lamborghini Maar heb nog geen rijbewijs!
muhahahaha ik wil in de bak rijden
ja ik verveel me ff
quote:Ik vond het een beetje een dubieus verhaal, maar als de topicstarter die auto echt heeft, dan kan hij me overtuigen via mail.
Op donderdag 19 juni 2003 13:06 schreef VanDread het volgende:
eej die gast me die lambo heeft wel die site gebouwd waar die plaatjes gehost staan, en der staan maar 2 plaatjes van die lambo
die kijkend naar de bestandsnaam wel zelf door een digicam zijn genomen, en prut nou zit dat topic dichthttp://www.michelpoort.com/pics/
![]()
ja ik verveel me ff
Wel een leuke beginpagina heeft die site trouwens.
quote:Je moet niet alles geloven wat er gezegt word
Op donderdag 19 juni 2003 13:06 schreef VanDread het volgende:
eej die gast me die lambo heeft wel die site gebouwd waar die plaatjes gehost staan, en der staan maar 2 plaatjes van die lambo
die kijkend naar de bestandsnaam wel zelf door een digicam zijn genomen, en prut nou zit dat topic dichthttp://www.michelpoort.com/pics/
![]()
ja ik verveel me ff
Ik heb de Citroën C3 Pluriel gezien vanmorgen. LEUK ding is dat zeg
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 19-06-2003 13:16]
quote:mag dan wel dubieus zijn maar denk dat die kunstenaar best die auto kan betalen
Op donderdag 19 juni 2003 13:12 schreef GizartFRL het volgende:[..]
Ik vond het een beetje een dubieus verhaal, maar als de topicstarter die auto echt heeft, dan kan hij me overtuigen via mail.
Wel een leuke beginpagina heeft die site trouwens.
(ik hoorde van maat van me dat er bij hem in het dorp een murci rond rijd dus vandaar mijn nieuwsgierigheid
quote:Ik zou echt non-stop spider rijden met dat autootje.
Op donderdag 19 juni 2003 13:14 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je moet niet alles geloven wat er gezegt word
Ik heb de Citroën C3 Pluriel gezien vanmorgen. LEUK ding is dat zeg
Die reclame
quote:is zeker leuk. Ik wil dat ook kunnen 3 bomen in 3 lekkere vrouwen verranderen
Op donderdag 19 juni 2003 13:28 schreef GizartFRL het volgende:Die reclame
quote:uh nope ........ got things2do places2be
Op donderdag 19 juni 2003 13:27 schreef ook_gek het volgende:
Ga jij ook op zaterdag naar italia zandvoord.
Ik heb er heel veel zin in
quote:Zal ik foto,s maken voor je
Op donderdag 19 juni 2003 13:33 schreef VanDread het volgende:[..]
uh nope ........ got things2do places2be
Ik heb net eventjes met een collega meegereden in zn nissan sunny en bemerkt dat deze kuren heeft.
Als je voor een stoplicht staat en de voeten zijn van de pedalen dan draait hij stationair gewoon goed! hou je echter je voet op de rem dan gaat hij schudden tjokken en valt hij uit...
Zover ik weet kan er geen verband zijn tussen die 2, maar de praktijk heeft net anders uitgewezen!
wie heeft hier een verklaring en mogelijk een oplossing voor?
( ennu de bijdehandjes onder ons de voet moet dus wel op de rem kunnen!)
quote:Dat heb ik nou nog nooit gehoord
Op donderdag 19 juni 2003 14:14 schreef _dazzling het volgende:
ff een snel autovraagje...Ik heb net eventjes met een collega meegereden in zn nissan sunny en bemerkt dat deze kuren heeft.
Als je voor een stoplicht staat en de voeten zijn van de pedalen dan draait hij stationair gewoon goed! hou je echter je voet op de rem dan gaat hij schudden tjokken en valt hij uit...
Zover ik weet kan er geen verband zijn tussen die 2, maar de praktijk heeft net anders uitgewezen!
quote:Hmmm, af en toe handig ja...
Op donderdag 19 juni 2003 13:30 schreef ook_gek het volgende:[..]
is zeker leuk. Ik wil dat ook kunnen 3 bomen in 3 lekkere vrouwen verranderen
Maar je moet je bedenken dat je dan ook 3 keer dat gezeur aan moet horen, 3 keer het ongesteld zijn, 3 keer hoofdpijn, 3 keer....
quote:En in 1X alle 3 neuken
Op donderdag 19 juni 2003 14:28 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Hmmm, af en toe handig ja...
Maar je moet je bedenken dat je dan ook 3 keer dat gezeur aan moet horen, 3 keer het ongesteld zijn, 3 keer hoofdpijn, 3 keer....
Maar ik kan goed met vrouwen om gaan. Dus dat zeiken komt wel goed. Ik heb meer vriendinnen dan vrienden dus ben al wat gewend
En ongesteld zijn. ag wat maakt het uit. Overleef ik wel
quote:Same here, heb ook vrij veel vriendinnen, kan er ook goed mee omgaan hoor... Maar dan nog kunnen ze best wel zeiken... Maar ja, dat negeer ik ook meestal wel
Op donderdag 19 juni 2003 14:31 schreef ook_gek het volgende:[..]
En in 1X alle 3 neuken
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik kan goed met vrouwen om gaan. Dus dat zeiken komt wel goed. Ik heb meer vriendinnen dan vrienden dus ben al wat gewend
![]()
En ongesteld zijn. ag wat maakt het uit. Overleef ik wel
quote:Stop gewoon je lul in de mond en ze zijn stil
Op donderdag 19 juni 2003 14:36 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Same here, heb ook vrij veel vriendinnen, kan er ook goed mee omgaan hoor... Maar dan nog kunnen ze best wel zeiken... Maar ja, dat negeer ik ook meestal wel
quote:Wat een taalgebruik voor iemand uit zo'n nette buurt!
Op donderdag 19 juni 2003 14:43 schreef ook_gek het volgende:[..]
Stop gewoon je lul in de mond en ze zijn stil
quote:*kuck* buitenwijk *kuck*
Op donderdag 19 juni 2003 14:45 schreef Ballebek het volgende:[..]
Wat een taalgebruik voor iemand uit zo'n nette buurt!
quote:Ik moet mijn buurmeisje voor jou beschermen voor het te laat is!
Op donderdag 19 juni 2003 14:48 schreef ook_gek het volgende:[..]
*kuck* buitenwijk *kuck*
quote:Oh dus dat huis wat leeg staat daar woonde ze dus.
Op donderdag 19 juni 2003 14:52 schreef Ballebek het volgende:[..]
Ik moet mijn buurmeisje voor jou beschermen voor het te laat is!
Ze is verhuisd BTW
quote:Kwam haar tegen gisteren; het huis is zo goed als leeg en het alarm staat er altijd op...
Op donderdag 19 juni 2003 14:54 schreef ook_gek het volgende:[..]
Oh dus dat huis wat leeg staat daar woonde ze dus.
waar is ze heen gegaan dan. En hoe weet je dat ze verhuist is dan
quote:Waar is ze gaan wonen dan????
Op donderdag 19 juni 2003 14:56 schreef Ballebek het volgende:[..]
Kwam haar tegen gisteren; het huis is zo goed als leeg en het alarm staat er altijd op...
quote:Oh is dicht bij.
Op donderdag 19 juni 2003 14:59 schreef Ballebek het volgende:
Waschenaer...
wat zal dat huis bij jou aan de over kant kosten dan.
Zal wel lekker goedkoop zijn met jullie aan de overkant
quote:Wij zijn als een soort bewaking voor de buurt; de mensen voelen zich veiliger met ons in de buurt; we schrikken af omdat we altijd wakker zijn
Op donderdag 19 juni 2003 15:01 schreef ook_gek het volgende:[..]
wat zal dat huis bij jou aan de over kant kosten dan.
Zal wel lekker goedkoop zijn met jullie aan de overkant
quote:Ik bedoel maar. GOEDKOPER
Op donderdag 19 juni 2003 15:07 schreef Ballebek het volgende:[..]
Wij zijn als een soort bewaking voor de buurt; de mensen voelen zich veiliger met ons in de buurt; we schrikken af omdat we altijd wakker zijn
quote:Maar nu weet ik nog niet hoe ze er uit ziet
Op donderdag 19 juni 2003 15:26 schreef Ballebek het volgende:
Gratis buurtbeveiliging toch
quote:M,n zusje is eng
Op donderdag 19 juni 2003 15:30 schreef Ballebek het volgende:
Ik ook niet hoe je zusje...
quote:Zegt dat ook iets over jou?
Op donderdag 19 juni 2003 15:30 schreef ook_gek het volgende:[..]
M,n zusje is eng
quote:Meestal wel he...
Op donderdag 19 juni 2003 15:36 schreef Thermo het volgende:[..]
Zegt dat ook iets over jou?
quote:Nee niet dus. Kijk maar eens naar een super lekker wijf. het zusje of broertje er van is dan vaak lelijk. Of de ouders er van
Op donderdag 19 juni 2003 15:40 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Meestal wel he...
Nu ken ik een Familie met 3 dochters. En alle drie zijn die knap
1 van 16 1 van 18 en 1 van dacht 22 nu
quote:Foto's???
Op donderdag 19 juni 2003 15:42 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nee niet dus. Kijk maar eens naar een super lekker wijf. het zusje of broertje er van is dan vaak lelijk. Of de ouders er van
Nu ken ik een Familie met 3 dochters. En alle drie zijn die knap
1 van 16 1 van 18 en 1 van dacht 22 nu
Zo niet, stuur maar eens langs dan...
(qua leeftijd zou die van 18 wel ideaal zijn... )
quote:Een échte schipper bevaart ook de rode zee
Op donderdag 19 juni 2003 14:28 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Hmmm, af en toe handig ja...
Maar je moet je bedenken dat je dan ook 3 keer dat gezeur aan moet horen, [b]3 keer het ongesteld zijn[b], 3 keer hoofdpijn, 3 keer....
quote:Heb je wel eens gezien wat er drijft in die rode zee
Op donderdag 19 juni 2003 15:52 schreef j22flyingdownwind het volgende:[..]
Een échte schipper bevaart ook de rode zee
En nee geen foto,s. En die van 18 is al bezet. Alleen die van 22 NOG niet
quote:Hoe bedoel je? NOG niet....
Op donderdag 19 juni 2003 15:54 schreef ook_gek het volgende:[..]
Heb je wel eens gezien wat er drijft in die rode zee
dan wil je de eerste 50 jaar geen sex meer
En nee geen foto,s. En die van 18 is al bezet. Alleen die van 22 NOG niet
quote:Uhm nee is te hoog gegrepen. Maar ze is wel een leuk meisje
Op donderdag 19 juni 2003 16:00 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Hoe bedoel je? NOG niet....
![]()
![]()
Heb je soms interesse???![]()
quote:Hoe bedoel je "te hoog gegrepen"?
Op donderdag 19 juni 2003 16:01 schreef ook_gek het volgende:[..]
Uhm nee is te hoog gegrepen. Maar ze is wel een leuk meisje
Heeft een leuke auto. En ze is zelf gek van auto,s
Een meisje dat gek is van auto's? Maak haar dan eens attent op de slowchat van PTA, we hebben een chronisch tekort aan vrouwen hier...
quote:Heb ik al gedaan. Maar ze heeft er geen tijd voor
Op donderdag 19 juni 2003 16:06 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Hoe bedoel je "te hoog gegrepen"?
Is ze zo'n arogante bitch dan? Of ben je zelf eng? (concluderend uit je opmerking over je zusje...)
Een meisje dat gek is van auto's? Maak haar dan eens attent op de slowchat van PTA, we hebben een chronisch tekort aan vrouwen hier...
En de reden van geen kans?
Verschillende dingen. Maar dat ga ik lekker niet vertellen
Ga niet m,n hele prive leven op Fok flikkeren. Hier moet je het mee doen Of je komt op msn
quote:Als ik ook nog ga msn'en op stage (wat ik nu al geregeld doe) schiet 't natuurlijk helemaal niet meer op...
Op donderdag 19 juni 2003 16:12 schreef ook_gek het volgende:[..]
Heb ik al gedaan. Maar ze heeft er geen tijd voor
ik ken haar niet eens zo lang. Maar was leuk ik ging met m,n vaders auto. En ze zegt. ZOOO GAAF een Mercedes 270 CDI ML. Dus ik zeg. jij kan goed lezen. Zegt ze. Jha beter dan die BMW X5. En haar vader heeft dan een jag gekocht. En daar noemde ze alle specs van op. Dus ze zegt. Ben je auto gek? Ik zeg valt mee. Auto,s en motoren vind ik wel leuk. JA cool ik ook. En ze vertelde me leuk dat ze naar de rai was geweest. En noemde alle auto,s opSuper was dat. Die vrouwen kom je niet vaak tegen.
En de reden van geen kans?
Verschillende dingen. Maar dat ga ik lekker niet vertellen
Ga niet m,n hele prive leven op Fok flikkeren. Hier moet je het mee doenOf je komt op msn
quote:Je hebt thuis toch wel msn
Op donderdag 19 juni 2003 16:16 schreef Metalfreak het volgende:[..]
Als ik ook nog ga msn'en op stage (wat ik nu al geregeld doe) schiet 't natuurlijk helemaal niet meer op...
(en dat doet 't nu al voor geen meter, heb écht geem motivatie meer)
quote:wie lult er hier MIJN topic vol
Op donderdag 19 juni 2003 16:17 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je hebt thuis toch wel msn
Niet dat ik dan vaak terug lul maar het gaat om het idee hehhee
quote:Ja idd, m'n username + 70 (de anderen waren al vol ja...) + @ hetemeel . kom
Op donderdag 19 juni 2003 16:17 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je hebt thuis toch wel msn
Niet dat ik dan vaak terug lul maar het gaat om het idee hehhee
Da's dus m'n msn-adres... Feel free to add zou ik zeggen
slowchat gaat weer lekker snel.....
quote:tuurlijk wie anders
Op donderdag 19 juni 2003 16:23 schreef ook_gek het volgende:
ik lul niks vol. Ik doe niks ik doe niks ECHT NIET.
Shit krijg ik weer de schult
quote:ben benieuwd hoeveel post jij onderhand in de slowchat hebt geplaatst
Op donderdag 19 juni 2003 16:23 schreef ook_gek het volgende:
ik lul niks vol. Ik doe niks ik doe niks ECHT NIET.
Shit krijg ik weer de schult
quote:Ik zeg niks ik zeg niks.
Op donderdag 19 juni 2003 16:27 schreef ThaFreak het volgende:[..]
ben benieuwd hoeveel post jij onderhand in de slowchat hebt geplaatst
Ik denk dat die J22 dude veel praat hier. Elke keer maar over die G. Hele topics in de chat staan er vol mee
quote:klopt, klopt precies!
Op donderdag 19 juni 2003 16:30 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ik zeg niks ik zeg niks.
Ik ben gewoon nogal actief op de slowchat. Kijk zelf maar na
quote:Forum moet daar staan hoor.
Op donderdag 19 juni 2003 16:32 schreef ThaFreak het volgende:[..]
klopt, klopt precies!
J22 dude ze pesten mij
ik heb net effe een heeel klein stukje in een willy gereden. Zo een hele ouwe leger jeep. Gaaf ding man. Eerst 3 knoppen omdraaien. Dan starten door middel van een pendaal Is niet voor uit te branden. En stuurd mega zwaar. Maar hij blijft GAAF
quote:De enige en echte Jeep die er bestaat is dat....
Op donderdag 19 juni 2003 16:36 schreef ook_gek het volgende:[..]
Forum moet daar staan hoor.
Jullie pesten mij![]()
![]()
![]()
J22 dude ze pesten mij
ik heb net effe een heeel klein stukje in een willy gereden. Zo een hele ouwe leger jeep. Gaaf ding man. Eerst 3 knoppen omdraaien. Dan starten door middel van een pendaal
Is niet voor uit te branden. En stuurd mega zwaar. Maar hij blijft GAAF
quote:in geen enkel geval een Mercedes G maar een Hummer
Op donderdag 19 juni 2003 16:43 schreef ThaFreak het volgende:[..]
De enige en echte Jeep die er bestaat is dat....
* ook_gek heeft even de zin afgemaakt ThaFreak
quote:PLORK, mja als je van een lucifer houdt...
Op donderdag 19 juni 2003 12:26 schreef ook_gek het volgende:
Stienus5gtt wilt u zich melden bij de balie AUBIs ze lekker J22
quote:Je durft niet he. Je durft niet he
Op donderdag 19 juni 2003 16:53 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
PLORK, mja als je van een lucifer houdt...
Bovendien is ze een verschrikkelijk kut wijf, dus ik ga dat no way vragen![]()
quote:Heb r geblokt en verwijdert
Op donderdag 19 juni 2003 16:55 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je durft niet he. Je durft niet he
Wat is haar MSN. Regel ik zelf wel die foto,s
quote:REGEL HET NOU EVEN
Op donderdag 19 juni 2003 16:55 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
Heb r geblokt en verwijdert
quote:ik heb die mail toch niet meer
Op donderdag 19 juni 2003 16:56 schreef ook_gek het volgende:[..]
REGEL HET NOU EVEN
quote:Vraag effe haar mail aan iemand die je kent. Ik ga zorgen dat we hele mooie AM DB7 foto,s hier krijgen. Ik beloof het jullie
Op donderdag 19 juni 2003 16:56 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
ik heb die mail toch niet meer
quote:doe je best
Op donderdag 19 juni 2003 16:59 schreef ook_gek het volgende:[..]
Vraag effe haar mail aan iemand die je kent. Ik ga zorgen dat we hele mooie AM DB7 foto,s hier krijgen. Ik beloof het jullie
quote:Ja maar zo lang JIJ het mail adres niet regeld. Dan kan ik niks regelen
Op donderdag 19 juni 2003 17:02 schreef stienus5gtturbo het volgende:
ik wacht hier wel
quote:Ik heb die mail niet, en daar ben ik blij om
Op donderdag 19 juni 2003 17:03 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja maar zo lang JIJ het mail adres niet regeld. Dan kan ik niks regelen
Ik heb wel een AM DB7 foto. Maar die is hier al wel eens geweest. En die is niet zo super om te zien.
Hier al vast een DB7 die bij mij vaak in de straat staat. De volgende keer zal ik kijken of ik een duidelijke foto kan maken )
quote:Ja vast
Op donderdag 19 juni 2003 17:09 schreef PeuRac het volgende:
Dat zijn relaxe bakken, veel mooier als ferrari's en Porsche's
Ik hier met een kennis in actie. Voor de kijkers zit ik links
Dit zijn pas auto,s. Let even op die donker blauwe Ferrari 360 modena. Bekijk die lijnen eens
[Dit bericht is gewijzigd door ook_gek op 19-06-2003 17:13]
quote:niemand?
Op donderdag 19 juni 2003 14:14 schreef _dazzling het volgende:
ff een snel autovraagje...Ik heb net eventjes met een collega meegereden in zn nissan sunny en bemerkt dat deze kuren heeft.
quote:damn en dan zitten ze te roepen dat ik t topic vol spam met twente 2003
Op donderdag 19 juni 2003 17:12 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja vast
Dit is voor mij de HEMEL
[afbeelding]Ik hier met een kennis in actie. Voor de kijkers zit ik links
[afbeelding]Dit zijn pas auto,s. Let even op die donker blauwe Ferrari 360 modena. Bekijk die lijnen eens
[Dit bericht is gewijzigd door jozef444 op 19-06-2003 17:15]
quote:Wil je nog mooie lambo met de moeilijke naam foto,s zien?
Op donderdag 19 juni 2003 17:13 schreef jozef444 het volgende:[..]
damn en dan zitten ze te roepen dat ik t topic vol spam met twente 2203
quote:Ik heb liever een 911 turbo of 360 modena hoor
Op donderdag 19 juni 2003 17:09 schreef PeuRac het volgende:
Dat zijn relaxe bakken, veel mooier als ferrari's en Porsche's
mja wie ben ik
quote:De enige mooie Ferrari's zijn die oude, de 308 GTO en 288 swb enz.
Op donderdag 19 juni 2003 17:12 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja vast
Dit is voor mij de HEMEL
[afbeelding]Ik hier met een kennis in actie. Voor de kijkers zit ik links
[afbeelding]Dit zijn pas auto,s. Let even op die donker blauwe Ferrari 360 modena. Bekijk die lijnen eens
quote:hmm daar ben ik niet mee eens
Op donderdag 19 juni 2003 17:16 schreef PeuRac het volgende:[..]
De enige mooie Ferrari's zijn die oude, de 308 GTO en 288 swb enz.
quote:iemand met geen smaak
Op donderdag 19 juni 2003 17:15 schreef stienus5gtturbo het volgende:[..]
Ik heb liever een 911 turbo of 360 modena hoor
mja wie ben ik
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 17:17 schreef jozef444 het volgende:[..]
iemand met geen smaak
mja, ik vin ze gewoon super mooi, vooral die 911
-edit- zoiets dus, niet de oudste, maar wel de mooiste 911 ooit mja, wie was ik ook alweer?
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door stienus5gtturbo op 19-06-2003 17:23]
quote:eerlijk gezegd een auto voor oude mannen met een toupet
Op donderdag 19 juni 2003 17:19 schreef stienus5gtturbo het volgende:
wat vinden jullie van een oude 911 dan?
Hier nog wat labo,s met de moeilijke naam.
Voor elk wat wils
quote:Zo een met en 2.2 of 2.4 motor?? ddie zijn geweldig
Op donderdag 19 juni 2003 17:19 schreef stienus5gtturbo het volgende:
wat vinden jullie van een oude 911 dan?
quote:Haha check die gast daarboven in in het gras!
Op donderdag 19 juni 2003 17:21 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
quote:Ik was al bezig
Op donderdag 19 juni 2003 17:22 schreef jozef444 het volgende:
hmm wie gaat de volgende maken
quote:die is ook gaaf, maar het nieuwere model vind ik mooier
Op donderdag 19 juni 2003 17:21 schreef PeuRac het volgende:[..]
Zo een met en 2.2 of 2.4 motor?? ddie zijn geweldig
Als ik het kan betalen dan koop ik er eentje voor de (mooie) zondag.
alhoewel die ouwe wel super mooi is voor op een mooie zondag idd
Ik vind de turbo uitvoering hier van echt gaaf. Hele breede wiel kassen mega vleugel er op
quote:ik zeg niks
Op donderdag 19 juni 2003 17:24 schreef ook_gek het volgende:
hebben we het over deze 911Ik vind de turbo uitvoering hier van echt gaaf. Hele breede wiel kassen mega vleugel er op
quote:kwee nie kdacht misschien weet jij een leuke bak met iets van 25 derin
Op donderdag 19 juni 2003 17:25 schreef stienus5gtturbo het volgende:
wat is de kick van een topic openen? zodat je er weer een post bij hebt?
quote:whoowwwwww die is veeetttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wa kost ie?
hebben we het over deze 911Ik vind de turbo uitvoering hier van echt gaaf. Hele breede wiel kassen mega vleugel er op
quote:Die hebben wij ook nog staan in de stalling.
Een ietwat uitgekleede versie, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |