abonnement Unibet Coolblue
pi_12698563
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 23:40 schreef BdR het volgende:

[..]

welke emulator heb je gebruikt? ik heb ff getest met snes9x 1.41-1, daarmee werkt Pilot Wings gewoon goed. Als het daar ook niet mee werkt, is de rom misschien corrupt (verkeerde download ofzo) ff een andere opzoeken.


SNES9x
ik draai btw Windows Xp maybe dat het daar door komt?

Mjah ik download deze versie van SNES9x wel eens en dan die pilot wings eens opnieuw strax, ben nu op werk, en dan maar hopen dattie het doet.

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_12712768
Jups, met die versie werktie wel! THX!

Was alleen vergeten hoe moeilijk het spel eigenlijk wel nie was

<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_12729737
Na door Notorius mn topic dichtgeflikkerd heeft moet ik hier maar posten in de hoop dat er ooit een antwoord opkomt

Enfin

Vroeger had je op de commodore 64 een simpel honkbalspelletje.
Weet iemand of er op de pc ook zoiets is. Geen spel van 100MB gewoon een lekker klein leuk honkbalspelletje wat op mn laptop te spelen is.

pi_12734587
Vroeger had ik op de Atari 800XL een spel waarop je op een vliegend tapijt door ruiten (alsin vierkanten gedraaid op een punt) moest vliegen.

Weet iemand hoe dat spel heet?

pi_12737646
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:01 schreef haaahaha het volgende:
Vroeger had ik op de Atari 800XL een spel waarop je op een vliegend tapijt door ruiten (alsin vierkanten gedraaid op een punt) moest vliegen.

Weet iemand hoe dat spel heet?


Had ook zo'n spel op de msx, die heet "Master of Lamps"
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 23:58:41 #181
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_12745786
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:01 schreef haaahaha het volgende:
Vroeger had ik op de Atari 800XL een spel waarop je op een vliegend tapijt door ruiten (alsin vierkanten gedraaid op een punt) moest vliegen.

Weet iemand hoe dat spel heet?


Deze ?

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
pi_12783807
Ik zoek een spel voor de Commodore 64. Je kon met z'n tweeën wielrennen of crossfietsen, dat weet ik niet meer zeker, over een hobbelig parcours. De computer fietsjes deden leuk mee. Het spel had een top down view, met andere woorden, je zag dus alles van bovenaf. Heerlijke multiplayer fun. Wie weet de titel van dit spel?
  donderdag 28 augustus 2003 @ 19:03:26 #183
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_12789428
dat c64 crosfiets spel BMX simulator misschien?
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_12803497
Ik had vroeger een spel op de MSX waarbij je een buitenaards mannetje speelde die in een soort adventure achtig spel weer thuis moest zien te komen.
Als je begon te spelen stond je op de brug van een spaceship (groot viewscreen in het midden) met een console ervoor

Weet iemand hoe dit spel heette ???????????????

There's no such thing in the world as absolute reality. Most of what they call real is actually fiction. What you think you see is only as real as your brain tells you it is.
pi_12803509
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 19:03 schreef BdR het volgende:
dat c64 crosfiets spel BMX simulator misschien?
[afbeelding]
Das lang geleden dat ik die heb gezien zeg

Kick ass spelletje wel

pi_12820760
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 19:03 schreef BdR het volgende:
dat c64 crosfiets spel BMX simulator misschien?
[afbeelding]
Volgens mij wel! Even checken, bedankt.
pi_12820817
Ik ben op zoek naar een ander spel. Een spel uit de Jurassic Park reeks ditmaal. In het begin van het spel speelde je ook met een topdown view, maar wat later, als je in een soort compound terecht kwam speelde je met een FPS view. Toen moest je het in een donker gebouw opnemen tegen een groep Raptors. Dat was voor die tijd ongelooflijk eng.

Wie weet de titel? Trespasser is het zowieso niet.

pi_12893117
Link in de FAQ over mensen die een spel zoeken, linkt naar een dode topic..
omdat deze zojuist gesloten werd:
Opzoek naar Flashgame, waarbij je snel moet typen

Nog een keer:

Het spel stond eerst hier:
http://hannu.daug.net/letters/letters061.htm
Maar nu is die site dus offline..
Bij dit spelletje komen heel snel letters over je scherm.
Je moet op de letter drukken die voorbij voordat ie uit het beeldscherm verdwenen is, anders ga je af..

Weet iemand nog een plaats waar ik dit spelletje kan vinden?

  Redactie Games dinsdag 2 september 2003 @ 15:14:09 #189
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_12893837
Ice Climbers:) is die er op de pc?
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  dinsdag 2 september 2003 @ 17:22:29 #190
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_12897057
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:30 schreef Disorder het volgende:
Ik ben op zoek naar een ander spel. Een spel uit de Jurassic Park reeks ditmaal. In het begin van het spel speelde je ook met een topdown view, maar wat later, als je in een soort compound terecht kwam speelde je met een FPS view. Toen moest je het in een donker gebouw opnemen tegen een groep Raptors. Dat was voor die tijd ongelooflijk eng.

Wie weet de titel? Trespasser is het zowieso niet.


Da's "Jurrasic Park" (duh) uit 1992 ofzo. Wat een kutspel was dat zeg. Als ik het me goed herinner kon je niet of moeilijk saven. En was mijn PC te traag om de FPS stukjes te trekken... ff link gezocht:
http://www.mobygames.com/game/sheet/gameId=2913
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
pi_13072881
hoi, ik las net iets over de atari, en verrek das waar ook, die hadden wij ook. een 130XE. en we hadden een floppy met daarop een spelletje, dat we "Hugo" noemde. twas volgens mij een duits spelletje, en ik weet ook niet of het echt hugo heette, maar je moest van onderaan met een mannetje naar boven lopen door een mijnenveld. verschillende toonhoogte piepjes gaf het aantal bommen aan.:Y weet iemand meer over het spelletje!?!!?!?

en ik weet niet of het hier goed staat.
gooi me er anders maar weer af
of kun je het gewoon niet verplaatsen

And music Will change the world
pi_13072936
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 11:39 schreef thesnake het volgende:
Ik had vroeger een spel op de MSX waarbij je een buitenaards mannetje speelde die in een soort adventure achtig spel weer thuis moest zien te komen.
Als je begon te spelen stond je op de brug van een spaceship (groot viewscreen in het midden) met een console ervoor

Weet iemand hoe dit spel heette ???????????????


Commander Keen misschien
And music Will change the world
  woensdag 10 september 2003 @ 16:25:47 #193
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_13072954
quote:
Op woensdag 10 september 2003 16:22 schreef thijs121 het volgende:
hoi, ik las net iets over de atari, en verrek das waar ook, die hadden wij ook. een 130XE. en we hadden een floppy met daarop een spelletje, dat we "Hugo" noemde. twas volgens mij een duits spelletje, en ik weet ook niet of het echt hugo heette, maar je moest van onderaan met een mannetje naar boven lopen door een mijnenveld. verschillende toonhoogte piepjes gaf het aantal bommen aan.:Y weet iemand meer over het spelletje!?!!?!?

Hier staat het goed

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_13072974
bedankt!!!
And music Will change the world
  donderdag 11 september 2003 @ 21:17:26 #195
58180 the_beholder
But you can call me GOD!
pi_13104773
Ik zoek een 2d schietspel (zoals je die in de arcade ziet) met een top-down view van een fighter plane.
Deze moet dan voor de pc zijn. Weet iemand een spel???
pi_13143623
In een vetbak staan vaker van die touchscreen kasten met allemaal spelletjes erop. 1 van die spellen is shanghai, dat je allemaal steentjes moet wegklikken enzo, en dat zo snel mogelijk.
Nu ben ik eik op zoek naar datzelfde shanghai voor op mn pc (on-line of gratis download ofzo) maar ik kan er een hele hoop vinden alleen hebben die allemaal niet dezelfde steentjes als op die kast in de vetbak

Weet iemand 1tje die WEL dezelfde steentjes heeft als die touchscreenkasten? Ik speel daar altijd met die blauwe steentjes (ziekenauto, luidspreker, muzieknoot, klok, etc die plaatjes dus)

Als iemand me kan helpen zou dat wel tof zijn

plaatje van het spel, mocht het niet duidelijk zijn (wordt trouwens ook wel vaker mah-jong genoemd)

Dat dus, maar dan met die andere plaatjes

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_13149211
quote:
Op woensdag 30 juli 2003 21:15 schreef R_B het volgende:
Ik zoek het volgende spel....

Het was/is een spel voor de amiga.
'Je bent gecrashed met een helicopter in Vietnam, je moet nu terug met je groep (militairen) naar de basis'

Het is een soort simulatie/adventure....

Je moet een rantsoen opstellen en zo nu en dan kom je in een hinderlaag terecht en moet je zorgen dat je het overleefd.

Wie kent de titel van dit spel?


"the lost patrol"...dat moet em gewoon zijn...!
pi_13149879
quote:
Op zaterdag 13 september 2003 17:54 schreef vosss het volgende:
In een vetbak staan vaker van die touchscreen kasten met allemaal spelletjes erop. 1 van die spellen is shanghai, dat je allemaal steentjes moet wegklikken enzo, en dat zo snel mogelijk.
Nu ben ik eik op zoek naar datzelfde shanghai voor op mn pc (on-line of gratis download ofzo) maar ik kan er een hele hoop vinden alleen hebben die allemaal niet dezelfde steentjes als op die kast in de vetbak

Weet iemand 1tje die WEL dezelfde steentjes heeft als die touchscreenkasten? Ik speel daar altijd met die blauwe steentjes (ziekenauto, luidspreker, muzieknoot, klok, etc die plaatjes dus)

Als iemand me kan helpen zou dat wel tof zijn

plaatje van het spel, mocht het niet duidelijk zijn (wordt trouwens ook wel vaker mah-jong genoemd)
[afbeelding]

Dat dus, maar dan met die andere plaatjes


Tja, tis gewoon mahjong. Die kasten heten ook wel Megatouch, touchplay en weet ik het..., misschien kun je daar op zoeken.
  zaterdag 13 september 2003 @ 22:34:04 #199
57719 Zapje
Who are you
pi_13150109
Ik heb rond ' 93 ' 94 het spel * rise of the robots * gehad, weet iemand of dat nog ergens te krijgen is, het was in die tijd op heel veel diskettes... ( en ooit uitgebracht op cd-rom )

Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
pi_13171204
Weet iemand een paar goede remakes van goede oude RPG's zoals bijvoorbeeld:
Dungeon Master Java
De graphics zijn wat scherper en omdat het java is kan je het gewoon op "nieuwe" pc spelen...

Nieuwe rpg's die in deze richting zitten mag natuurlijk ook, maar ik denk niet dat die er zijn...vrees ik...

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')