Ik ben dus op zoek naar de demo van Microsoft Soccer...
naja, liefst de hele versie maar die mogen jullie hier niet posten
quote:Psssst, google
Op woensdag 18 juni 2003 02:15 schreef ZixS het volgende:
vervolg op:
Het "Ik zoek een spel" topicIk ben dus op zoek naar de demo van Microsoft Soccer...
naja, liefst de hele versie maar die mogen jullie hier niet posten
http://www.sports-gaming.com/downloads/demos/mssoccerdemo.shtml
quote:ah thnx Archemedian Dynasty was het.
Op donderdag 12 juni 2003 22:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Archemedian Dynasty (heb ik hier liggen) en Deadly Tide (ben ik naar op zoek)
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 18-06-2003 12:00]
quote:dat is idd de enige werkende link die ik met google kon vinden, maar ik moet een wachtwoord hebben
Op woensdag 18 juni 2003 02:16 schreef Wolve000 het volgende:[..]
Psssst, google
http://www.sports-gaming.com/downloads/demos/mssoccerdemo.shtml
quote:oud/nieuw maakt me niet uit, als jij dat sp nog hebt liggen en/of aan kan komen... stephan@zixs.nl
Op woensdag 18 juni 2003 12:10 schreef C2000 het volgende:
Stond de hele versie niet op dat service pack (Word '97, Works, Atlas etc) van M.S '97 (maar je zoekt zeker een nieuwe versie)
quote:Wie gaat er nou naar school
Op donderdag 19 juni 2003 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb geduldVelen zitten op werk / school of zijn aan het studeren voor de eindtoetsen
Ik heb nu best wel veel spelletjes voor de commodore 64 (jaaaa, de gouwe ouwe), maaaar ik mis nog een spelletje op floppy..
Namelijk Last Ninja 1! Mijn vriend had vroeger ook een grote verzameling c64 spelletjes, maar hij is ze allemaal kwijtgeraakt aan een "vriend", o.a dus Last Ninja 1 (origineel).
Hij heeft de doos en handleiding nog, maar de floppy niet meer, en ik krijg alleen maar a-side floppy's te pakken (je hebt ook de b-side nodig).
Ik ben al bij de platenkoning geweest, maar die heeft geen Last Ninja 1 trouwens, hij is nog stervens duur ook.
Ik koop niet op ebay omdat de prijzen te hoog gaan, en ik geen doosje nodig heb.
Ik heb genoeg lege floppy's en ook nog een boel spelletjes, dus ik kan eventueel ruilen, en ik kan voor mn eigen floppy zorgen.
Verderr... als er iemand ZAMZARA voor mij heeft... I would be very happy
Thank youuu
Zoek het nl als verjaardagscadeau voor iemand die het al een flinke tijd zoekt en tot nu toe geen succes heeft gehad....
t was een puzzle-game dus, liep door een museum (art-troep, rembrand aan de muur en wazige vazen en kelken) en kon dus items oppakken (en combineren) en zo af en toe met mensen praten. naja je moest dus items combineren en stuff om verder te komen en puzzels op te lossen.
dat was de 1e cd, die had k uitgespeeld (met n walktrough die dr bij geleverd zat, maar dat terzijde ) en kreeg toen een speciaal foto-toestel. je zat nog steeds in hetzelfde museum. maar er waren net wat andere items enzo. er stond ergens een grafkist die je open kon maken. op het eerste gezicht leek ie leeg, maar met het fototoetsel kon je speciale foto's maken, en kreeg je dus een poloroid van n dode man in die kist.
meer weet k er eigenlijk niet meer van. weet ook niet meer echt wat het verhaal erachter was of wat de bdoeling was. maar zou echt heel graag de naam van t spel willen weten.
quote:neeeeeeeee
Op vrijdag 20 juni 2003 19:08 schreef Priss het volgende:
7th Guest of 11th Hour???
(2e titel is het vervolg op het eerste)
die hadden ook ongeveer zoveel cd's
had t ook al aan n vriend gvraagd, kwam ook met dat spel idd :p
het werd altijd bij telekids gespeeld
het waren blokjes die naar beneden vielen, die je moest opvangen en dan per kleur sorteren.
Dit sorteren kon horizontaal, verticaal, maar ook diagonaal.
Als je drie dezelfde kleurtjes had, kreeg je punten en verdwenen die blokjes.
hopelijk herkend iemand het spel uit mijn omschrijving
quote:Mijn vriend heeft het spel op the gamegear, het spel heet columns.
Op zaterdag 21 juni 2003 11:33 schreef Shaii het volgende:
ik ben op zoek naar een spel van vroeger, helaas geen idee hoe het heet...het werd altijd bij telekids gespeeld
het waren blokjes die naar beneden vielen, die je moest opvangen en dan per kleur sorteren.
Als je drie dezelfde kleurtjes had, kreeg je punten en verdwenen die blokjes.hopelijk herkend iemand het spel uit mijn omschrijving
quote:Die had ik vroeger op de gameboy
Op zaterdag 21 juni 2003 11:33 schreef Shaii het volgende:
ik ben op zoek naar een spel van vroeger, helaas geen idee hoe het heet...het werd altijd bij telekids gespeeld
Als je drie dezelfde kleurtjes had, kreeg je punten en verdwenen die blokjes.hopelijk herkend iemand het spel uit mijn omschrijving
quote:issut misschien Shivers
Op vrijdag 20 juni 2003 13:42 schreef ruby_soho het volgende:
..
t was een puzzle-game dus, liep door een museum (art-troep, rembrand aan de muur en wazige vazen en kelken) en kon dus items oppakken (en combineren) en zo af en toe met mensen praten. naja je moest dus items combineren en stuff om verder te komen en puzzels op te lossen.
..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |