Vorige delen:
Transfer Geruchten
Transfer Geruchten Deel 2
Transfer Geruchten Deel 3
Transfer Geruchten Deel 4
Transfer Geruchten Deel 5
Transfer Geruchten Deel 6
Transfer Geruchten Deel 7
Transfer Geruchten Deel 8
Transfer Geruchten Deel 9
Transfer Geruchten Deel 10
Transfer Geruchten Deel 11
[Centraal] Bevestigde Transfers
quote:Denk ik ook. Anders weet je niet duidelijk meer wat nou al bevestigd is en wat nou nog een gerucht is...
Op dinsdag 17 juni 2003 16:53 schreef zjroentje het volgende:
Je kunt het beter gescheiden houden, is veel overzichtelijker.
quote:Omvormen dus.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:54 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Denk ik ook. Anders weet je niet duidelijk meer wat nou al bevestigd is en wat nou nog een gerucht is...
GÉÉN INTERESSE IN MATHIJSEN EN KONTERMAN
In de internationale media is Feyenoord de afgelopen tijd met behoorlijk wat spelers in verband gebracht. Zo zouden de Rotterdammers geïnteresseerd zijn in de diensten van Willem II-er Joris Mathijsen en oudgediende Bert Konterman (Rangers). Technisch directeur Rob Baan verwijst die verhalen echter naar het rijk der fabelen: 'Er wordt nogal wat onzin in de wereld gebracht door figuren die daar blijkbaar belang bij hebben.'
Voor de oorsprong van de spookverhalen heeft Rob Baan wel een verklaring. 'Buiten dat er een hoop giswerk en speculatie bij zit, vinden zaakwaarnemers het vaak interessant om hun spelers in verband te zien worden gebracht met clubs. Maar het is echt nergens op gebaseerd.'
quote:Tja, daar heb je ook wel weer gelijk in. Dan maar deel 12 van transfer geruchten.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:54 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Denk ik ook. Anders weet je niet duidelijk meer wat nou al bevestigd is en wat nou nog een gerucht is...
quote:Dus wel Wevers... Ben benieuwd.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Ok nog 1 keer dan:GÉÉN INTERESSE IN MATHIJSEN EN KONTERMAN
In de internationale media is Feyenoord de afgelopen tijd met behoorlijk wat spelers in verband gebracht. Zo zouden de Rotterdammers geïnteresseerd zijn in de diensten van Willem II-er Joris Mathijsen en oudgediende Bert Konterman (Rangers). Technisch directeur Rob Baan verwijst die verhalen echter naar het rijk der fabelen: 'Er wordt nogal wat onzin in de wereld gebracht door figuren die daar blijkbaar belang bij hebben.'
Voor de oorsprong van de spookverhalen heeft Rob Baan wel een verklaring. 'Buiten dat er een hoop giswerk en speculatie bij zit, vinden zaakwaarnemers het vaak interessant om hun spelers in verband te zien worden gebracht met clubs. Maar het is echt nergens op gebaseerd.'
quote:Inderdaad, die wordt niet onkent.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:59 schreef methodmich het volgende:[..]
Dus wel Wevers... Ben benieuwd.
quote:Het ZAL toch niet...
Op dinsdag 17 juni 2003 17:00 schreef zjroentje het volgende:[..]
Inderdaad, die wordt niet onkent.
quote:Raakt RKC dan nog een centrale verdediger kwijt?
Op dinsdag 17 juni 2003 17:19 schreef hellmondunited het volgende:
Teixeira (RKC) en Simons (Willem II) zijn aan het onderhandelen met Helmond Sport
quote:Knopper wil graag naar Heerenveen, maar ik weet niet of ze er uit gaan komen. Anders komen Twente en ADO in de markt.
Op dinsdag 17 juni 2003 17:23 schreef SCH het volgende:
Method of anderen: nog leuke geruchtjes m.b.t. Heerenveen - ik houd me altijd aanbevolen. Bv. waar gaan Jensen en Nurmela heen? Waar gaan Knopper, Wooter e.a. uiteindelijk naar toe?
Wooter is aan het zoeken, zijn manager stuurt wanhopig videobanden rond, met o.a. zijn goal in de halve finale Champions League. Vooralsnog niks gehoord van concrete belangstelling.
Jensen zal hoogst waarschijnlijk voor FC Kopenhagen gaan tekenen, tenzij er nog een andere club komt, uit Engeland ofzo.
Nurmela zou in de belangstelling staan van Watford en enkele Duitse clubs uit de 2e Bundesliga.
quote:Mij bekruipt hier een vreemd en jammerlijk gevoel bij. Echt jammer, vond Wooter altijd iets hebben, maar helaas...
Op dinsdag 17 juni 2003 17:30 schreef methodmich het volgende:[..]
Wooter is aan het zoeken, zijn manager stuurt wanhopig videobanden rond, met o.a. zijn goal in de halve finale Champions League. Vooralsnog niks gehoord van concrete belangstelling.
quote:Hij leek op de hamster van het broertje van m'n vriendin....
Op dinsdag 17 juni 2003 17:31 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Mij bekruipt hier een vreemd en jammerlijk gevoel bij. Echt jammer, vond Wooter altijd iets hebben, maar helaas...
quote:Hey thanx, ik las net dat Jensen zo grag naar Spanje wilde.
Op dinsdag 17 juni 2003 17:30 schreef methodmich het volgende:[..]
Knopper wil graag naar Heerenveen, maar ik weet niet of ze er uit gaan komen. Anders komen Twente en ADO in de markt.
Jensen zal hoogst waarschijnlijk voor FC Kopenhagen gaan tekenen, tenzij er nog een andere club komt, uit Engeland ofzo.
Nurmela zou in de belangstelling staan van Watford en enkele Duitse clubs uit de 2e Bundesliga.
Nurmela 2e Bundesliga?
Mocht je meer concreets weten of geruchten horen rond mijn clubje: jaap@heerenveen.org - wel graag met een bronnetje zo nu en dan als het kan.
quote:Okee, bronnetje is altijd hetzelfde zo'n beetje hoor... Mijn bron dan, die heeft zelf weer een hele zooi andere bronnen, maar goed. Naar goed gebruik van zijn baas beschermt ie die ook altijd.
Op dinsdag 17 juni 2003 17:34 schreef SCH het volgende:[..]
Hey thanx, ik las net dat Jensen zo grag naar Spanje wilde.
Nurmela 2e Bundesliga?
Mocht je meer concreets weten of geruchten horen rond mijn clubje: jaap@heerenveen.org - wel graag met een bronnetje zo nu en dan als het kan.
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:34 schreef methodmich het volgende:[..]
Hij leek op de hamster van het broertje van m'n vriendin....
quote:Okay - ik ben padvinder genoeg om te doublechecken
Op dinsdag 17 juni 2003 17:36 schreef methodmich het volgende:[..]
Okee, bronnetje is altijd hetzelfde zo'n beetje hoor... Mijn bron dan, die heeft zelf weer een hele zooi andere bronnen, maar goed. Naar goed gebruik van zijn baas beschermt ie die ook altijd.
quote:Hehe, kan je dan niet als scout voor Heerenveen gaan werken?
Op dinsdag 17 juni 2003 17:39 schreef SCH het volgende:[..]
Okay - ik ben padvinder genoeg om te doublechecken
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:46 schreef methodmich het volgende:[..]
Hehe, kan je dan niet als scout voor Heerenveen gaan werken?
quote:
Real Madrid lijkt de slag met Barcelona om de Engelse middenvelder David Beckham te hebben gewonnen. Verscheidene Spaanse radiostations hebben gemeld dat de sterspeler van Manchester United een vierjarig contract met de koploper van de Spaanse competitie overeen is gekomen.De radiostations baseren zich op bronnen bij Real Madrid. Directeur Jorge Valdano werd onder anderen genoemd. Beckham zou 2 juli worden gepresenteerd. Real Madrid betaalt bijna 30 miljoen euro voor de 28-jarige middenvelder die 128.000 euro per week gaat verdienen.
Beckham stond nog tot de zomer van 2005 bij Manchester United onder contract. Real Madrid en Manchester United hebben de overeenkomst nog niet bevestigd. De overgang van Beckham naar Real Madrid zou een flinke tegenvaller voor Juan Laporta zijn. De kersverse voorzitter van Barcelona kondigde zondag na zijn verkiezing de komst van Beckham aan.
Voorzitter Florentino Perez van Real Madrid beloofde bij zijn aanstelling ieder jaar een grote voetballer naar Real Madrid te halen. Beckham past prima in het rijtje van eerdere aankopen als Zidane, Figo en Ronaldo.
quote:behoorlijk ja ... die gaat na 2 dagen al op z'n gezicht ...
Op dinsdag 17 juni 2003 22:05 schreef Icekool het volgende:
Had dit al om 21.15 gesubmit op de FP, maar ze hebben helaas niks met deze primeur gedaan. Dus een half uur later stond het op elke Nederlandse nieuwssite... maar wel een schwalbe voor die nieuwe voorzitter van Barça.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |