quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 14:19 schreef Steve-O het volgende:[..]
ja OP
quote:begint pas om 19.00 uur
Op dinsdag 17 juni 2003 14:20 schreef realist_ik het volgende:
en, hoe was het?
Wat kaartjes hebben jullie?
Ik heb een veldkaartje
quote:me 2 voor vanavond
Op dinsdag 17 juni 2003 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb er superveel zin in! Ga alleen pas morgen!Wat kaartjes hebben jullie?
Ik heb een veldkaartje
quote:* Rekkie meldt zich, ook 2 veldkaarten voor vanavond
Op dinsdag 17 juni 2003 14:25 schreef Steve-O het volgende:[..]
me 2 voor vanavond
quote:Moet je er niet eens naartoe gaan dan?
Op dinsdag 17 juni 2003 14:25 schreef Steve-O het volgende:[..]
me 2 voor vanavond
quote:ik woon in zaanstad is maar een klein stukje met de trein
Op dinsdag 17 juni 2003 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:[..]
Moet je er niet eens naartoe gaan dan?
Ik ga morgen denk ik rond 15:00 uur weg, 1 uur & 15 min. met trein....ben ik der om 16:15..17:00 uur gaat Stadion open dus lijkt me mooi op tijd
quote:echte bikkels hebben een veldkaart
Op dinsdag 17 juni 2003 14:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
Deze jongen heeft een kaartje voor zit tribune Noord
quote:Ik kan niet lang staan, krijg ik pijn aan me rug, snappie
Op dinsdag 17 juni 2003 14:29 schreef Steve-O het volgende:[..]
echte bikkels hebben een veldkaart
quote:ik ook maar ik ben een bikkel
Op dinsdag 17 juni 2003 14:29 schreef RealBizkit666 het volgende:[..]
Ik kan niet lang staan, krijg ik pijn aan me rug, snappie
quote:Je moet ook springen en meerappen dan merk je er nix van dat je pijn in je rug hebt
Op dinsdag 17 juni 2003 14:29 schreef RealBizkit666 het volgende:[..]
Ik kan niet lang staan, krijg ik pijn aan me rug, snappie
quote:kijk niet zo serieus...
Op dinsdag 17 juni 2003 14:21 schreef Steve-O het volgende:[..]
begint pas om 19.00 uur
Ik geloof dat we wel goede kaarten hebben, ik heb er iig heel erg veel zin in!!!
quote:2 uurtjes maar?? Ik moet er morgen 4.... (Tenzij ik 180 van me vriendin mag rijden
Op dinsdag 17 juni 2003 14:32 schreef Rekkie het volgende:
Ik ga zo weg mensen... (k moet eerst nog ff 2 uurtjes met de auto)* Yeaah zin in heeft
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 14:31 schreef realist_ik het volgende:[..]
kijk niet zo serieus...
(post-icons enzo...)
Ik (X-Ray that is) dus .
Wie nog meer?
quote:xzibit
Op dinsdag 17 juni 2003 14:38 schreef realist_ik het volgende:
voorprogramma?
(sorry, heb ander topic niet gevolgd...)
quote:Whehe
Op dinsdag 17 juni 2003 14:39 schreef Steve-O het volgende:[..]
xzibit
cypress hill
d12
obie trice
50 cent
Dan moet ie helemaal van Dordrecht naar Amsterdam rijden haha
quote:echt waar?
Op dinsdag 17 juni 2003 14:39 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
(X-Ray that is)
quote:.
Op dinsdag 17 juni 2003 14:41 schreef Steve-O het volgende:
ik ga maar
heb hier alleen nog een kaartje liggen die me zusje zou ophalen
Veel Plezier en niet teveel verklappen naderhand want ik moet morgen nog
quote:beter...
Op dinsdag 17 juni 2003 14:39 schreef Steve-O het volgende:[..]
xzibit
cypress hill
d12
obie trice
50 cent
maare, cypress hill ...
blijven die lang in NL?
want binnenkort hebben die ook een optreden in de 013 (Tilburg)...
ben alleen bang dat dat een rock-optreden gaat worden
quote:Bullshit :|
Op dinsdag 17 juni 2003 14:47 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als ze er geen zin meer in hebben of te stoned zijn dan is het concert veel eerder afgelopen...
Zal wel wat fotos maken
* gem. leeftijd... +/- 14 jaar :'
quote:neej... in DC was een keer zijn concert binnen een uur afgelopen vervolgens hebben de fans de boel afgebroken...
Op dinsdag 17 juni 2003 14:51 schreef Morpheus2002 het volgende:[..]
Bullshit :|
quote:OMG ik ga morgen.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:31 schreef -Spoon- het volgende:
er staan helaas nu al rijen....
[afbeelding]* gem. leeftijd... +/- 14 jaar :'
quote:heb ik idd ook eens gelezen...
Op dinsdag 17 juni 2003 16:33 schreef donald_dick het volgende:[..]
neej... in DC was een keer zijn concert binnen een uur afgelopen vervolgens hebben de fans de boel afgebroken...
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:31 schreef dutchmage het volgende:
wordt het ook nog ergens via het internet uitgezonden..?
quote:Om 1700 gaat de deur open.. scheelt wel.
en de belangrijkste vraag.
word er bier verkocht in de arena morgen?
of mag je zelf meenemen etc?
quote:Het lijkt wel een kinderfeestje
quote:zie www.amsterdamarena.nl
Op dinsdag 17 juni 2003 16:46 schreef _GdR_ het volgende:
quote:laatste nieuws on M&M
Op dinsdag 17 juni 2003 16:48 schreef Crildor het volgende:[..]
quote:Nee, alles aan drinken wat je bij je hebt wordt ingenomen en je kan een pasje kopen voor 50 euro waarmee je 5 colaatjes kan bestellen
quote:Nu je het zegt ja vandaag is het eerste concert. Me broertje gaat morgen.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:46 schreef Bastard het volgende:[..]
Om 1700 gaat de deur open.. scheelt wel.
quote:sommige mensen zijn echt wereldvreemd
quote:oke.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:49 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Nee, alles aan drinken wat je bij je hebt wordt ingenomen en je kan een pasje kopen voor 50 euro waarmee je 5 colaatjes kan bestellen
Bier moet je gewoon voor het concert naar binnen pompen...
quote:zeker omdat 90% van de bezoekers onder de 16 is
Op dinsdag 17 juni 2003 16:49 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee, alles aan drinken wat je bij je hebt wordt ingenomen en je kan een pasje kopen voor 50 euro waarmee je 5 colaatjes kan bestellen
Bier moet je gewoon voor het concert naar binnen pompen...
quote:Hahahaha!!
Op dinsdag 17 juni 2003 16:53 schreef -Spoon- het volgende:
das zeker waar...
nouja... dan ook geen problemen met parkeren..!
Ik toch sowieso met de auto, beetje amsterdam in en dan 's avonds richting arena.
Op de omlopen achter alle tribunes zijn er vele kiosken te vinden waar u een DUUR hapje kunt eten en iets DUURS te drinken kunt bestellen. Ook op het veld is er voldoende catering aanwezig. Er staan aan beide kanten op het veld grote DURE drankbarren met een lengte van 40 meter (afhankelijk van soort evenement). Ook hier kunt u iets DUURS te eten bestellen aan de foodbar (20 mtr.).
Het complete assortiment bestaat onder andere uit DURE patat, broodjes kroket, pizzapunten, hamburgers en broodjes vis. Daarnaast kunt u volop DURE snoep kopen en is er een groot gangbaar assortiment aan (non) alcoholische dranken
------------------------------------------------------------------------------------------------------
De volgende voorwerpen zijn, op straffe van inname, verboden het stadion mee in te nemen:
Voorwerpen die als wapen gebruikt kunnen worden
Digitale opname-apparatuur
Gastoeters, glaswerk, blikjes, flessen, stenen, stukken hout, spandoeken met symbolen die de orde of veiligheid kunnen verstoren
Ontvlambare stoffen en allerhande soorten vuurwerk
Alcoholhoudende dranken
Etenswaren
Foto, film en opname apparatuur. Cameras tot 70 mm zijn wel toegestaan.
Dieren
Voetbalshirts
Drugs
kan ik wereld vreemd zijn. mja als je nog nooit in de arena of welk ander kut voetbal stadion geweest bent. dan weet je dat niet heeeeee? dus hou je achterlijke commentaar voor je aub.
Ik wist niet dat 50 Cent een drugsdealer was...
quote:ja zeggen ze ja.
Op dinsdag 17 juni 2003 17:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Inmiddels heeft Eminem een eigen platenmaatschappij opgericht. Een van de eerste artiesten die hij een contract gaf, was 50 Cent. Deze voormalige drugsdealer uit New York heeft een droomdebuut gemaakt met de single In da club. Van zijn album Get rich or die trying zijn miljoenen exemplaren verkocht
Ik wist niet dat 50 Cent een drugsdealer was...
maar goed waar ik dus van baal is:
dat ik daar morgen naar toe ga.
en 1 dat er allemaal kinderen om me heen zitten.
2 dat ik 3uur naar negers moet gaan luisteren die echt alles behalve talent hebben.
en 3 dat eminem waarschijnlijk 5 min optreed... :|
quote:Ik zou helemaal gek worden van die drukte, zo'n 60.000 "kinderen" die allemaal denken dat ze Eminem zijn
Op dinsdag 17 juni 2003 17:21 schreef _GdR_ het volgende:[..]
ja zeggen ze ja.
maar goed waar ik dus van baal is:
dat ik daar morgen naar toe ga.
en 1 dat er allemaal kinderen om me heen zitten.
2 dat ik 3uur naar negers moet gaan luisteren die echt alles behalve talent hebben.
en 3 dat eminem waarschijnlijk 5 min optreed... :|
quote:idd dat denk ik ook.
Op dinsdag 17 juni 2003 17:26 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Denk je naar een concert van Eminem te gaan, krijg je ineens allemaal andere shit te horen waar je eigenlijk helemaal niet voor kwam
Maar die drukte lijkt me beklemmend en het geluid zal wel weer slecht zijn...
quote:Wat denk je zelf
Op dinsdag 17 juni 2003 16:43 schreef dutchmage het volgende:
dusss nog maals de vraag
[..]
quote:Nederland iig niet. Amsterdam is voor die Amerikanen vergelijkbaar met Disneyland voor volwassenen
Op dinsdag 17 juni 2003 16:47 schreef Frasier het volgende:[..]
Het lijkt wel een kinderfeestje
Zal Eminem blij mee zijn als hij dit ziet, weet hij in iedergeval welk land hij de volgende keer moet overslaan.
quote:De aanwezige breezermensjes zullen ook wel hevig rellen als het zo snel is afgelopen.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:33 schreef donald_dick het volgende:[..]
neej... in DC was een keer zijn concert binnen een uur afgelopen vervolgens hebben de fans de boel afgebroken...
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 17-06-2003 23:42]
Heb veldkaart
quote:kaartje kost iets van 40 euro.
Op dinsdag 17 juni 2003 23:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch heel jammer dat we zo weinig van het concert of Eminem zelf op radio of tv horen, maar ja dan had ik maar 100 euro armer moeten worden door naar het concert te gaan
Was er maar een soort van Mojo Pay-TV, zodat je tegen een klein bedrag live mee kan kijken bij een concert, hoef je er tenminste niet helemaal heen en weer terug...
* Vision gaat morgen ook eens kijken.
ik heb een veldkaart
quote:Jahoor hij treedt maar 5 min op
Op dinsdag 17 juni 2003 17:26 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
Ik zou helemaal gek worden van die drukte, zo'n 60.000 "kinderen" die allemaal denken dat ze Eminem zijn
Ik vrees ook dat Eminem maar heel kort optreedt doordat er nog aardig wat meer acts zijn, en dan rap je al snel een paar uurtjes vol
Denk je naar een concert van Eminem te gaan, krijg je ineens allemaal andere shit te horen waar je eigenlijk helemaal niet voor kwam
Maar die drukte lijkt me beklemmend en het geluid zal wel weer slecht zijn...
Jaaaaaa.. handjes af van Eminem hoor
quote:Idd! Positief denken! Jij red het wel zo!
Op dinsdag 17 juni 2003 17:26 schreef ilona-scuderia het volgende:Ik zou helemaal gek worden van die drukte
[..]
Ik vrees ook dat Eminem maar heel kort optreedt
[..]
krijg je ineens allemaal andere shit te horen waar je eigenlijk helemaal niet voor kwam
[..]
het geluid zal wel weer slecht zijn...
[Dit bericht is gewijzigd door Luchtbel op 18-06-2003 01:47]
Maar het was wel geweldig, vooral de aanstekers en nog wat dingen die ik nog niet zaal noemen voor de mensen die er nog heen gaan
Het was een top dag
De twee concerten in Nederland maken deel uit van de Anger Management Tour, waarmee Eminem door de wereld trekt. Op het extra brede podium stonden een werkend reuzenrad met lichtjes en een klimrek waarop de dj zijn kunsten vertoonde. Voor wie het allemaal niet goed kon volgen, hingen er grote videoschermen.
De zanger heeft vooral naam gemaakt door te rappen over drank, drugs en seks. Popsterren als Britney Spears en Christina Aguilera moesten het ontgelden en Eminems moeder heeft volgens de rapper meer drugs gebruikt dan hijzelf. Daarnaast heeft hij zijn ex-vriendin in zijn teksten verdronken. Op zijn laatste cd, The Eminem Show, heeft de artiest zijn opruiende houding enigszins achter zich gelaten
Eminem is zich goed bewust van zijn imago. Zo vertoonde hij videobeelden van Amerikaanse politici die hem een gevaar voor de samenleving noemden. Critici zijn lovend over Eminem. Hij wordt een van de talentvolste rappers ooit genoemd. Bovendien is hij een van de weinige blanke rappers die wordt gerespecteerd in de overwegend zwarte hiphopcultuur. Eminem heeft diverse belangrijke muziekprijzen gewonnen zoals bijvoorbeeld vier American Music Awards.
De Amerikaan deed vooral nummers van zijn laatste cd The Eminem Show. Hij begon met Square Dance en werkte vervolgens zijn grootste hits af, zoals Lose yourself en Without me. Hij nam voor zijn concert een ware hiphopfamilie mee. In het voorprogramma stond bijvoorbeeld de latino-rapgroep Cypress Hill, bekend om haar drugsgebruik. Zo stak rapper B-Real enorme joint van 40 centimer op en rookte die op. Verder waren te zien Xzibit en 50 Cent, een voormalige drugsdealer uit New York. Deze rapper, een protégé van Eminem, heeft een enorme hit gescoord met de single In da club. ( www.telegraaf.nl )
Een joint van 40 centimeter...
Voor de mensen die morgen gaan, er is gewoon bier te koop in de Arena dus je hoeft je niet vantevoren al klem te zuipen. Wat wel matig is is dat systeem dat je een arena card moet kopen om te kunnen betalen voor eten/drinken.
Ik ga nu out want ben toch wel vrij moe. Als dit verhaal wat vaag is dan komt dat waarschijnlijk door al die jointdampen die ik heb ingeademt, want mensen wat werd er een partij geblowd.
quote:Ik ben er ook geweest en het was egt supervet!!!! Een van de mooiste avonden tot nu toe. Ik denk dat Eminem er zo ongeveer anderhalf uur was dus das tog wel aardig lang vergelijken bij ongeveer 30 minuten Xzibit en 45 minuten Cypress Hill.
Op woensdag 18 juni 2003 01:58 schreef DevilsNight83 het volgende:
Ben net terug van Eminem en mensen wat een dope concert!!
Ik had veldkaarten want op zo'n tribune zitten is ook maar nep. Nog een aantal coole mensen ontmoet daar dus het was 1 groot feest.
Xzibit en Cypress Hill waren(die mega joint was wel humor
)
Het decor was al bekend van Em's laatste clip. Duurde trouwens wel steeds erg lang dat ombouwen maar goed dan had je ff tijd om te pissen of drinken te halen.
Eminem was masterlijk maar ook 50 Cent viel me heel erg mee live. En dan D-12, mja ik weet niet maar ik kan er toch niet stuk van zijn om één of andere reden.
Heeft iemand misschien de tijd opgenomen dat Eminem on stage was? want naar mijn gevoel was dat vrij kort vergeleken met het voorprogramma.Voor de mensen die morgen gaan, er is gewoon bier te koop in de Arena dus je hoeft je niet vantevoren al klem te zuipen. Wat wel matig is is dat systeem dat je een arena card moet kopen om te kunnen betalen voor eten/drinken.
Ik ga nu out want ben toch wel vrij moe. Als dit verhaal wat vaag is dan komt dat waarschijnlijk door al die jointdampen die ik heb ingeademt, want mensen wat werd er een partij geblowd.
Maar het was egt VET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weet iemand hoe het zit met treinen? Zet de NS extra treinen in en hoe laat was het concert afgelopen?
quote:Ik heb een ziplaats, wat is nou eigenlijk beter? Hoe is het podium opgesteld want het is toch niet zo dat ze een decor hebben en daarachter ook gewoon zitplaatsen hebben zodat die mensen nix zien.
Op woensdag 18 juni 2003 07:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Klinkt goed, ik ga vanavonden heb een veldkaartjuh.
...
Ik neem aan dat het concert rond 11 a half 12 was afgelopen?
(ik heb trouwens weinig gezeten tijdens het optreden van d12, 50, en M.)
quote:NS zet voor zoiets natuurlijk geen treinen in, maar de meeste concerten zijn rond 11en afgelopen...
Op woensdag 18 juni 2003 08:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand hoelaat het concert gister was afgelopen en of de NS extra treinen inzet???
En wij hadden veldkaarten en ik kon het echt wel goed zien, het is niet zo heel erg opgepropt, het podium is ook anders opgebouwd dan anders. Maar ik kon het in ieder geval wel zien
quote:dan moet je eerder weg...
Op woensdag 18 juni 2003 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als het om half 12 is afgelopen dan ben ik de lul.
Want mijn laatste trein richting Dordrecht gaat om 23:30
mijn laatste gaat om kwart voor 1 ofzo
quote:Tja dan denk ik dat je inderdaad de lul bent of de pauzes tussendoor zouden vanavond korter meoten zijn maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen
Op woensdag 18 juni 2003 09:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Als het om half 12 is afgelopen dan ben ik de lul.
Want mijn laatste trein richting Dordrecht gaat om 23:30
quote:Er is daar een metro station Strandvliet/ Arena 1,5 minuut in de metro en je bent op Duivendrecht
Op woensdag 18 juni 2003 09:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Er is toch een Treinstation bij de ArenA?
quote:Duivendrecht en Station Bijlmer, verder 3 metrostations (Duivendrecht, Strandvlie/Arena en Bijlmer)
quote:ja + 2 metrostations
tot zover de dienstmededelingen.
quote:Tuurlijk ze zetten gewoon mensen achter het podium neer
Op woensdag 18 juni 2003 08:08 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Hoe is het podium opgesteld want het is toch niet zo dat ze een decor hebben en daarachter ook gewoon zitplaatsen hebben zodat die mensen nix zien.
Zal vanmiddag wat fotos uploaden. Alleen dat lange wachten tussen die voorprogrammas was kut.
Maar de show van Eminem zelf klonk gewoon erg goed, al heb ik mijn twijfels of alles wel live was. 50 cent klonk eerst onwijs verrot net zoals Bizarre, maar later klonk het opeens EXACT zoals op de CD.
En jammer dat die *&**&*& tyfusajaksieden als een stel laffe wezels met ze 8en!!!! op 1 man gingen hakken omdat ie een Feyenoord tattoo had
Het is dat zijn meisje er tussenin sprong anders hadden ze em half dood getrapt (echt uit het niets, hij stond (net als ik) bij een biertap te wachten). Teringleiers
[Dit bericht is gewijzigd door Jeukaanmenaat op 18-06-2003 09:37]
quote:Maar houd er wel rekening mee dat Metro Station Bijlmer, na afloop van het concert gesloten is!
Op woensdag 18 juni 2003 09:29 schreef Doopy-X- het volgende:ja + 2 metrostations
Ik weet niet waar je erin moet, als je bij Noord erin moet je eruit bij Strandvliet/Arena, mocht je aan de zuidkant van de Arena erin moeten dan kan je het beste bij staion Bijlmer uitstappen.
quote:Nee dat doen ze natuurlijk NIET!
Op woensdag 18 juni 2003 09:29 schreef Luni het volgende:Tuurlijk ze zetten gewoon mensen achter het podium neer
quote:Ik had ook een veldkaartje en moest er bij Zuid in.
Op woensdag 18 juni 2003 09:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik moet er bij Noord in want ik heb een veldkaatje!
Dus dan moet ik met Metro Strandvliet / ArenA naar Duivendrecht?
quote:moet jij dan?!
Op woensdag 18 juni 2003 09:36 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
En jammer dat die *&**&*& tyfusajaksiedenals een stel laffe wezels met ze 8en!!!! op 1 man gingen hakken omdat ie een Feyenoord tattoo had
Het is dat zijn meisje er tussenin sprong anders hadden ze em half dood getrapt (echt uit het niets, hij stond (net als ik) bij een biertap te wachten). Teringleiers
Alvast bedankt
quote:Was gewoon supertriest en enorm laf. Met 8 tegen 1
Op woensdag 18 juni 2003 09:41 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
moet jij dan?!
quote:zoiezo belachelijk om iemand om zijn tattoo lens te slaan. Hoewel het natuurlijk niet bijster slim is om stoer met je feyenooit tattoo in de Arena rond te gaan lopen.
Op woensdag 18 juni 2003 09:42 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Was gewoon supertriest en enorm laf. Met 8 tegen 1
Maar om dan gelijk te roepen dat het typhusajaCieden zijn.....heb je gevraagd of het supporters waren of gewoon relschoppers?
Trouwens; hoe laat moet je daar zijn om die voorste veldplaatsen te bemachtigen? (dus dat je zo'n polsbandje krijgt).
Paar vrienden van me gaan vanavond, misschien een tip voor hun.
En wie was die wat met Xzibit meerapte.
Was dat voor een goed doel ofzo, dat één of andere geestelijk gehandicapte gast een prijs had gewonnen om mee te doen?
[Dit bericht is gewijzigd door BaCoBoY op 18-06-2003 09:50]
quote:Ja ik laat ze vanmiddag ontwikkelen en dan scan ik ze wel in en plaats er wat hier.
Op woensdag 18 juni 2003 09:46 schreef BaCoBoY het volgende:
Goede show![]()
Alleen zonde dat er allemaal kleuters rondliepen met zo'n lichtblauw-wit standaard merchandise eminem petje.
Ik heb wat foto's weten te maken met m'n telefoon. Zal kijken of ik ze op de pc krijg. Zouden verder nog mensen hun foto's hier neer kunnen zetten?
De show zag er gelikt uit. Podium was mooi, vuurwerk leuk, lichteffecten goed. Alleen het lange wachten voordat Eminem begon was wat minder, maar ook wel begrijpelijk omdat dat podium nog ffies opgebouwd moest worden. Volgens mij had Eminem het ook wel naar zijn zin en dan niet alleen 'because weed is legal in Amsterdam'. Van Holland of the Netherlands heeft ie nog nooit gehoord denk ik
Verder is de ArenA absoluut geen geschikte locatie voor een concert. Akoestiek blijft gewoon slecht. Verder weigeren ze gewoon om alle hekken open te gooien als het afgelopen is, waardoor je nog een half uur kan gaan staan wachten. Parkeren is ook een groot drama
Voor stadionconcerten blijft de Kuip the place 2 be
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 09:46 schreef BaCoBoY het volgende:
En wie was diewat met Xzibit meerapte.
Was dat voor een goed doel ofzo, dat één of andere geestelijk gehandicapte gast een prijs had gewonnen om mee te doen?
Ik dacht dat het voor de gein was eerst, maar nee!
quote:Gelul, akoestiek is best goed te krijgen, je moet natuurlijk wel weten HOE je die moet krijgen....
Op woensdag 18 juni 2003 09:51 schreef rogier1234 het volgende:
Verder is de ArenA absoluut geen geschikte locatie voor een concert. Akoestiek blijft gewoon slecht.
quote:Nee hoor, ligt eran WAAR je hem neerzet, als je bereid bent om 10 mins te lopen is er plaats zat.
Parkeren is ook een groot drama
quote:Iemand?
Op woensdag 18 juni 2003 09:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow fuck ik moet er toch in bij Zuid J of G....welke metrostation kan ik dan het beste hebben op de terugreis naar Duivendrecht?Alvast bedankt
quote:ik hoor net dat Bijlmer gesloten is na afloop dus dat wordt Strandvliet/Arena.........ff stukje lopen vanaf zuid
Op woensdag 18 juni 2003 09:56 schreef Morpheus2002 het volgende:[..]
Iemand?
quote:Nieuwbouw is in dit geval wel de makkelijkste oplossing.
Op woensdag 18 juni 2003 09:56 schreef Doopy-X- het volgende:
Gelul, akoestiek is best goed te krijgen, je moet natuurlijk wel weten HOE je die moet krijgen....
quote:ik ben voor
Op woensdag 18 juni 2003 09:58 schreef Litpho het volgende:[..]
Nieuwbouw is in dit geval wel de makkelijkste oplossing.
mag ik hier mijn wensenpakket neerleggen?
quote:Makkelijkste is gewoon om meteen naar duivendrecht te lopen, denk je niet. 5-10 min lopen.
Op woensdag 18 juni 2003 09:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ow fuck ik moet er toch in bij Zuid J of G....welke metrostation kan ik dan het beste hebben op de terugreis naar Duivendrecht?Alvast bedankt
quote:Ik denk dat ik die vraag kan beantwoorden. Ik ben zelf niet bij dat concert geweest en ga ook niet. Maar ik ben wel een paar maanden geleden bij een concert van Xzibit geweest en toen had ie ook een gast bij zich waarvan ik dacht naaaah, wat is dat voor gast.
En wie was die wat met Xzibit meerapte.
die blanke op het begin met xhibit was inderdaad wel een ramdebiel eerste klas met een noeste kutkop.
Verder waren ze allemaal toppie. vond vooral cypress hill beter dan verwacht. en 50 cent had wel iets meer nummers mogen zingen, maar het mocht de pret niet drukken.
was helemaal te wauw.
ps: dat wegkomen viel mij 100% mee! we zijn eerst nog 10 minuten blijven staan om de grootste meute een voorsprong te geven en we stonden binnen 10 minuten buiten. bus in en gasse baasje. dan nog even shellpomp leegroven en te bed
Er is alleen 1 ding wat ik heb meegemaakt wat ik jullie niet wil onthouden ..... ik heb me echt kapot gelachen ......
In de toiletten stond ik af te tappen naast een gozertje van een jaar of 14/15 .... Deze plaspauze was trouwens (genoodzaakt) tijdens het errugh vette optreden van Cypress Hill ....
Hij stond super-hyped te bellen met zn vriendjes aan het thuisfront. Hij vertelde enthousiast dat het decor er dope uitzag en dat hij niet kon wachten tot Eminem kwam ..... alles was dope dope dope .... kortom, hij hoorde er helemaal bij ....
Zegt dat mannetje opeens: 'Nee, Eminem is er nog niet, er staan nu nog een paar onbekenden een beetje muziek te maken ....'
Een paar onbekenden ...... Cypress Hill
Mij kon je iig wegdragen
Ach .... het zal de leeftijd wel zijn ..... .
MikeyMo: Okey okey ik ben al aan het regelen dat de broer van een vriend van mij ons komt ophalen
Maar het concert was toppie...
Alleen die gozer bij Xzibit was inderdaad het lelijkste gedrocht dat ik ooit heb gezien... wat een
quote:Whoehahaha, Crime Dog of Crime Dawg, ja die had ie ook bij zich in Paradiso.
die blanke op het begin met xhibit was inderdaad wel een ramdebiel eerste klas met een noeste kutkop.
quote:Kan me voorstellen dat je helemaal dubbel hebt gelegen.
In de toiletten stond ik af te tappen naast een gozertje van een jaar of 14/15 .... Deze plaspauze was trouwens (genoodzaakt) tijdens het errugh vette optreden van Cypress Hill ....Hij stond super-hyped te bellen met zn vriendjes aan het thuisfront. Hij vertelde enthousiast dat het decor er dope uitzag en dat hij niet kon wachten tot Eminem kwam ..... alles was dope dope dope .... kortom, hij hoorde er helemaal bij ....
Zegt dat mannetje opeens: 'Nee, Eminem is er nog niet, er staan nu nog een paar onbekenden een beetje muziek te maken ....'
Een paar onbekenden ...... Cypress Hill
![]()
![]()
![]()
![]()
Mij kon je iig wegdragenAch .... het zal de leeftijd wel zijn ..... .:+
Veel ouders met kids overigens
quote:op de 2e ring? ik wens je succes...
rij 24, stoel 90 heb ik...
quote:Idd. Ik stond helemaal te flippen op cypress hill met mijn broer. Stonden er wat lauwe barries achter me te blèren dat 'slim es moet komen'. De beats van cypress hill vond ik het vetste van de avond. Veel rauwe shit en breaks. Hij had alleen 'I love you mary jane' (met sonic youth) nog moeten doen dan was de set compleet
Op woensdag 18 juni 2003 11:21 schreef Mr.Tear het volgende:[..]
Whoehahaha, Crime Dog of Crime Dawg, ja die had ie ook bij zich in Paradiso.
[..]Kan me voorstellen dat je helemaal dubbel hebt gelegen.
Maar dat is wel precies de reden waarom ik niet naar dat concert ben gegaan of ga. Dan sta ik daar in een stadion met dertigduizend man, waarvan er 15.000 alleen maar van Eminem houden om weet ik veel welke reden en verdere hiphop niet diggen, omdat ze er niet van houden vanwege, nou iedereen weet de cliche redenen wel, dit zijn ook tevens de mensen die vaak denken dat Eminem de eerste blanke rapper is
Dan zijn er nog 12.000 mensen die die alleen maar TMF hiphop diggen, hetgeen waar de vorige groep over loopt te zeiken, maar ze luisteren meer. Dan zijn er misschien nog 3.000 heads over, die Eminem uit zijn underground periode kennen, die zijn Rawkus shit nog kennen, waar hij kennelijk weinig van gedaan heeft, terwijl dat de shit is, maar ja. Die zijn dan van een koude kermis thuis gekomen en die balen nog meer dan ik dat ze hem 3 en 2 jaar geleden in de Melkweg hebben gemist, wat die 27.000 mensen ook geeneens weten. Sorry, maar ik ga niet tussen 27.000 man staan die alleen maar Eminem dope vinden en Cypress Hill niet eens kennen. En dan zeg Fuck you tegen de mensen die zeggen, je gaat toch voor jezelf. Daar heb je ook gelijk in, daarom ben ik DUS niet gegaan.
quote:wij zaten in 402 rij 21 stoel 400
Op woensdag 18 juni 2003 11:37 schreef Henkiedoedel het volgende:
Ik moet volgende keer maar voor een veldkaart gaan, bovenin 2e ring(404) was DRAMA. Alles kwam terug van dat dak. Je moest de teksten kennen om te weten wat er gezongen werd. Heb 2 vechtpartijen kunnen ontdekken. Bij het eerste optreden werd er iemand aan de linkerkant afgevoerd(duur kaartje)rechterkant was die feyenoordman schat ik.. Triest volk, blijven neuzen.
Veel ouders met kids overigens
[..]op de 2e ring? ik wens je succes...
verder gewoon super flex genoten van de avond lol
is dat een beetje flex plekkie?
wat werd ik alleen strontziek van die mensen die de hele tijd zaten te bitchen dat cypress hill op moest flikkeren en dat eminem moest komen Cypress was top!!
Verder was dat wachten op het veranderen van de decors wel zwaar irritant, zeker als je op het veld stond.
en we gaan vanavond met eenwelk erg vette auto. (qua mooi dan) is het in de parkeer garages een beetje veilig?
quote:cool ik ook
Op woensdag 18 juni 2003 12:40 schreef lieverd23 het volgende:
we hebben veldkaartjes.
quote:Idd, als je op de tribune zat, dan was het rechtsachter op het veld...
Op woensdag 18 juni 2003 11:37 schreef Henkiedoedel het volgende:rechterkant was die feyenoordman schat ik.. Triest volk, blijven neuzen.
quote:juist Cypress Hill roeleert, zag je die mega joint, man! "Take it to the head, take it to the head."
Op woensdag 18 juni 2003 12:36 schreef H4ze het volgende:
concert waswat werd ik alleen strontziek van die mensen die de hele tijd zaten te bitchen dat cypress hill op moest flikkeren en dat eminem moest komen
Cypress was top!!
Verder was dat wachten op het veranderen van de decors wel zwaar irritant, zeker als je op het veld stond.
quote:yep
Op woensdag 18 juni 2003 12:37 schreef ecc-O het volgende:
ik ga vanvond, maar wie van d12 zijn der nou eigelijk? allemaal?
quote:Ergens tussen 21:30 en 22:00
Op woensdag 18 juni 2003 12:54 schreef lieverd23 het volgende:
hoe laat komt eminem eigenlijk ongeveer op?
quote:Zo laat? Hmm dan hoop ik dat Cypress Hill enzo idd erg vet is....
Op woensdag 18 juni 2003 12:55 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:[..]
Ergens tussen 21:30 en 22:00
quote:Nee.
Op woensdag 18 juni 2003 12:56 schreef MikeyMo het volgende:
en doet ie dit x wel "My name is" ?
[Dit bericht is gewijzigd door KapiteinRuigbaard op 18-06-2003 13:01]
quote:Ik vond het zeker vet. Alleen het geluid in de ArenA is wel zwaar kut zeg. Helemaal toen Cypress Hill optrad verstond ik er weinig van.
Op woensdag 18 juni 2003 12:56 schreef WiZaRds het volgende:[..]
Zo laat? Hmm dan hoop ik dat Cypress Hill enzo idd erg vet is....
quote:Alleen van die weg werp camera's.
Op woensdag 18 juni 2003 13:01 schreef Ronaldsen het volgende:
wie heeft er foto's gemaakt, laat eens effe wat zienof mocht je geen camera's meenemen?
Toen een half uur wachten op cypress hill wat ik een baggeroptreden vond (het halve publiek ging maar zitten
)
Toen heb ik wat drinken gehaald wat een half uur duurde
Toen weer ruim een half uur wachten op eminem/d12/obie/50
dat duurde iets van 1.5 uur
maar het was wel geweldig optreden mooie grafische beelden ook
Toen weer terug met de trein moest alleen nog een half uur wachten op amsterdam CS voordat de laatste trein vertrok
was dus om 2 uur thuis
Maar zoiets moet je dus een keer meegemaakt heben
quote:Hoe laat was het concert afgelopen??? Want mijn laatste trein gaat om 23:40
Op woensdag 18 juni 2003 13:12 schreef Steve-O het volgende:
Toen weer terug met de trein moest alleen nog een half uur wachten op amsterdam CS voordat de laatste trein vertrok
was dus om 2 uur thuis
quote:Rond 11uur-half12
Op woensdag 18 juni 2003 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:[..]
Hoe laat was het concert afgelopen??? Want mijn laatste trein gaat om 23:40
quote:Hmmmmz dan hoop ik dat het om 23:15 is afgelopen, dan haal ik me trein wel
Op woensdag 18 juni 2003 13:36 schreef EminemRulezz het volgende:[..]
Rond 11uur-half12
quote:precies! toen wanksta kwam was het voor mij ff uitrusten en rustig stil blijven staan.
Op woensdag 18 juni 2003 13:39 schreef LuieSurinamer het volgende:
concert was steen goed!!!
alleen 50 centdie aap mocht echt thuis blijven hoor.
quote:Vuurwerk knallen versterkt door boxen ja.
Op woensdag 18 juni 2003 13:36 schreef EminemRulezz het volgende:
Het vuurwerk was ook best hard
quote:dat moest toch Mobi voorstellen!!
Op woensdag 18 juni 2003 13:34 schreef EminemRulezz het volgende:
Het leukste vond ik nog toen die pop (ik dacht mens) naar boven vloog en daar bleef totdat obie trice hem afschoot met zijn shotgun
quote:het was om 23u ging eminem weg, toen nog ff we want more etc
Op woensdag 18 juni 2003 13:39 schreef Morpheus2002 het volgende:[..]
Hmmmmz dan hoop ik dat het om 23:15 is afgelopen, dan haal ik me trein wel
Ander ben ik de lul of moet ik eerder weggaan :|
quote:Joh!!
Op woensdag 18 juni 2003 13:42 schreef LuieSurinamer het volgende:[..]
dat moest toch Mobi voorstellen!!
quote:En welke nummers zaten in de toegift???
Op woensdag 18 juni 2003 13:44 schreef LuieSurinamer het volgende:[..]
het was om 23u ging eminem weg, toen nog ff we want more etc
kwam it terug, nog wat zingen. ik had de metro toen om 23.45u. en 00.15u de laatste bus naar huis. dus............
quote:haha
Op woensdag 18 juni 2003 13:44 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:[..]
Joh!!
Het engste van de hele avond vond ik nog wel dat Def Rhymz de hele tijd voor me neus stond
Alleen vond ik het geluid wel sucken.
quote:geluid van die mics was idd niet geweldig.
Op woensdag 18 juni 2003 13:56 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat dit op dvd ofzo gaat uitkomen,.. want het was wel enorm cool gedaan allemaal hoorAlleen vond ik het geluid wel sucken.
quote:Ik heb met zo'n backstage ventje gesproken. Of de show in Amsterdam op DVD uit komt weet ik niet, maar hij was bezig met een docu voor op MTV over Eminem's Tour. Dus dat komt er zeker wel in.
Op woensdag 18 juni 2003 13:56 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat dit op dvd ofzo gaat uitkomen,.. want het was wel enorm cool gedaan allemaal hoorAlleen vond ik het geluid wel sucken.
quote:Ik zag gister sowieso 2 mensen met een digitale camera lopen in het stadion... ook nog 4.1 megapixels
Op woensdag 18 juni 2003 13:05 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:[..]
Alleen van die weg werp camera's.
Bagger kwaliteit dus, als je een aantal meters verderop staat.
quote:Toen ik door beveiliging liep zag ik een kast met allemaal camera's erin die afgepakt waren. Het mag dus officieel niet, maar als je het lukt who cares.
Op woensdag 18 juni 2003 14:17 schreef Rekkie het volgende:[..]
Ik zag gister sowieso 2 mensen met een digitale camera lopen in het stadion... ook nog 4.1 megapixels
Nu heb ik geen enkele foto
Ik zoek dus nu 2 kaartjes voor vandaag, liefst zitten
quote:Alleen maar om foto's te maken?
Op woensdag 18 juni 2003 14:25 schreef oldfieldrulezzz het volgende:
DAMN mijn foto's zijn allemaal misluktNu heb ik geen enkele foto
Ik zoek dus nu 2 kaartjes voor vandaag, liefst zitten
quote:Ja eigenlijk wel
Op woensdag 18 juni 2003 14:28 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:[..]
Alleen maar om foto's te maken?
Eminem komt niet zo vaak naar nederland
Of kan ik ook anders de foto's krijgen ?
Verder hoop ik dat iemand foto's heeft!!!
Vooral die beelden iedere keer, en dat begin
Wel veel ouders met kinderen. En jongetjes van 6 die alle teksten kenden. Vond zelf 50 cents erg goed. Maar E gaf het meest geschreeuw. Wel lang wachten, en toen die waves op de tribunes, gaf kippenvel bij iedereen op het veld. ZO'n gaaf geluid!
quote:Kwil er wel 2 kopen
Op woensdag 18 juni 2003 00:28 schreef yozd het volgende:
iemand nog 4 (of minder) kaartjes nodig? rij 25..weet nie welk vak.
55 euro...
Waar woon je ?
Of zou ik terug moeten gaan om nieuwe foto's te maken
quote:Tuurlijk kan dat. Je kan foto's toch gewoon op cd branden/email naar de HEMA ofzo?
Op woensdag 18 juni 2003 14:34 schreef oldfieldrulezzz het volgende:
Is het ook mogelijk om de foto's die mensen straks uploaden te laten printen bij een fotowinkel ?Of zou ik terug moeten gaan om nieuwe foto's te maken
quote:Ja inderdaad. Gelukkig was het ook niet zo belachelijk warm/benauwd in de ArenA
Op woensdag 18 juni 2003 14:33 schreef Bastard het volgende:
Voor de mensen die nog moeten gaan, neem een hoop geld mee!!!
Ik heb voor iets van 60 euro gezopen namelijk
quote:En ik maar voor 10 euro....
quote:Khad dorst.
Op woensdag 18 juni 2003 14:37 schreef Rekkie het volgende:[..]
En ik maar voor 10 euro....
quote:ook bier of niet?
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 14:41 schreef chastity het volgende:
gijs...moet je maar niet zoveel zuipen...
quote:Heb alleen maar bier gedronken.. hier en daar weg gegeven natuurlijk en 1 slice pizza gegeten. (Die was ook meteen 3 euro)
Op woensdag 18 juni 2003 14:42 schreef _GdR_ het volgende:[..]
ook bier of niet?
quote:Geeeeen idee
Op woensdag 18 juni 2003 14:44 schreef chastity het volgende:
bastard is the real gijs!!!
quote:whohooooooo bier bier bier!
Op woensdag 18 juni 2003 14:43 schreef Bastard het volgende:[..]
Heb alleen maar bier gedronken.. hier en daar weg gegeven natuurlijk en 1 slice pizza gegeten. (Die was ook meteen 3 euro)
dacht dat ze dat niet verkochten.
owyeahhhhhh het wordt een mooie avond vanavond.
quote:GRRRRolsch
Op woensdag 18 juni 2003 14:51 schreef _GdR_ het volgende:[..]
whohooooooo bier bier bier!
![]()
dacht dat ze dat niet verkochten.
owyeahhhhhhhet wordt een mooie avond vanavond.
quote:Ok, beken, waar de neuk ken ik je van?
Op woensdag 18 juni 2003 14:48 schreef chastity het volgende:
zooo........die was bijna raak .....
quote:Ah, mn persoonlijke stalker
Op woensdag 18 juni 2003 14:54 schreef chastity het volgende:
misschien dat je toch maar weer moet beginnen met roken...dat helpt misschien....
quote:hahaha....was wel te bruut hè gisteren... ik heb deze nick een x aangemaakt om Garmt te etteren, ik gebruik em bijna nooit... is die poot van een Silver Surfer al binnen??
Op woensdag 18 juni 2003 14:56 schreef Bastard het volgende:[..]
Ah, mn persoonlijke stalker
quote:Kom hier maar slowchatten 231 Gijzen vinden het mooi geweest...
Op woensdag 18 juni 2003 14:58 schreef chastity het volgende:[..]
hahaha....was wel te bruut hè gisteren... ik heb deze nick een x aangemaakt om Garmt te etteren, ik gebruik em bijna nooit... is die poot van een Silver Surfer al binnen??
quote:Je kunt de indeling van de vakken zien op de site van de Amsterdam Arena ....
Op woensdag 18 juni 2003 12:33 schreef _GdR_ het volgende:
ik zit vanavond vak 107 rij 9 stoel 190.is dat een beetje flex plekkie?
Wij zaten in vak 103, rij 16, stoelen links en rechts van nummer 90 ....
Zachte stoelen ..... recht voor het podium ..... TOP !
quote:Veel wannabe's die gangstertje spelen ... inclusief rode dan wel blauwe bandana
Op woensdag 18 juni 2003 15:04 schreef MikeyMo het volgende:
hoe was het eigenlijk met de hoeveelheid whigga's?
quote:Zit nu op mn werk ......
Op woensdag 18 juni 2003 14:38 schreef EminemRulezz het volgende:
Waar blijven de foto's
We hebben gister iets van 70 foto's geschoten ..... alleen niet allemaal even goede kwali ..... maar toch foto's ......
Vanavond even uppen en hier de link vermelden ??
Zo ja, willen de mensen die foto's hebben gemaakt hier de foto's posten zodat ik ze kan laten uitprinten bij de HEMA
Mijn foto's zijn allemaal mislukt
quote:JA graag.
Op woensdag 18 juni 2003 15:06 schreef 3MinuteHero het volgende:[..]
Zit nu op mn werk ......
We hebben gister iets van 70 foto's geschoten ..... alleen niet allemaal even goede kwali ..... maar toch foto's ......
quote:oh tering
Op woensdag 18 juni 2003 15:05 schreef Bastard het volgende:[..]
Veel wannabe's die gangstertje spelen ... inclusief rode dan wel blauwe bandana
Ben ze nu aan het scannen en uppen
quote:
Zit nu op mn werk ......
Cool man
Als je dat zou willen doen kan ik ze tenminste ook laten uitprinten
Of is het zo een erge kwaliteit dat dit niet gaat lukken ?
quote:haha ja je zag ze genoeg, maar ik vind het altijd wel grappig om die gasten te zien. Toch kreeg ik ook het idee dat sommige mensen dachten dat gister Trance Energy plaats vond in de Arena
Op woensdag 18 juni 2003 15:05 schreef Bastard het volgende:[..]
Veel wannabe's die gangstertje spelen ... inclusief rode dan wel blauwe bandana
Ik stond op het veld, ging naar rechts naar die dixies om te zeiken, loopt daar die brainpower met zijn 2 zwarte maatjes
hebben die geen vip kaarten of zo
foto's binne, wegwerpcamera is gewoon klote, maar je kunt zien dat het eminem is (als jij zijn positie ziet vanaf het scherm ) niet bijster, maar hij staat er op
quote:Def Rhymz was er ook.
Op woensdag 18 juni 2003 15:31 schreef Vitamientje het volgende:
welke bekendheden waren er nog meer eigenlijk.Ik stond op het veld, ging naar rechts naar die dixies om te zeiken, loopt daar die brainpower met zijn 2 zwarte maatjes
Ok mensen bedankt voor het uppen
Hopelijk staan er leuke foto's tussen
Bizarre
Cypres Hill
Eminem
Eminem
Eminem
Ik en me meisje
Podium
Xzibit
Ons cluppie.
Hopelijk zijn er ook foto's vanaf zitplaatsen en ingezoomd enz
quote:Inderdaad, want hier is het behoorlijk offtopic.
Op woensdag 18 juni 2003 15:01 schreef Bastard het volgende:[..]
Kom hier maar slowchatten 231 Gijzen vinden het mooi geweest...
quote:Het was dik!
Op woensdag 18 juni 2003 15:48 schreef Jeukaanmenaat het volgende:
Goed, je ziet niet zoveel, maar het zijn iig fotos van het concert[afbeelding]
Bizarreedit
mijn bijdrage:
quote:Jouw bijdrage nu ook
Op woensdag 18 juni 2003 16:04 schreef Seborik het volgende:[..]
Inderdaad, want hier is het behoorlijk offtopic.
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 17:09 schreef Bastard het volgende:[..]
Jouw bijdrage nu ook
quote:Hey zwagert, bij deze dus wat foto's, ik las nu net je posts pas
Zit nu op mn werk ......
Ik heb er wel wat meer, maar helaas ook niet van zulke beste kwali, helaas
Maar nogmaals bedankt, en Princessa ook natuurlijk!
quote:Die met die aanstekers had ik ook nog geprobeerd te maken, maar die is bij mij mislukt
Op woensdag 18 juni 2003 17:06 schreef JusdRanz het volgende:[..]
Het was dik!
mijn bijdrage:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Zo zag je ongeveer wel dat een derde deel van Nederlanders rookt
Op woensdag 18 juni 2003 17:12 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Die met die aanstekers had ik ook nog geprobeerd te maken, maar die is bij mij mislukt
quote:Was ook een cool moment trouwens, echt iedereeeen met aanstekers bezig.
Op woensdag 18 juni 2003 17:12 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Die met die aanstekers had ik ook nog geprobeerd te maken, maar die is bij mij mislukt
En bij Eminem met Lose yourself.. ie-de-reen deed mee Kippevel!
quote:Jaaaaa en met sing for the moment ook
Op woensdag 18 juni 2003 17:14 schreef Bastard het volgende:[..]
Was ook een cool moment trouwens, echt iedereeeen met aanstekers bezig.
En bij Eminem met Lose yourself.. ie-de-reen deed mee
Kippevel!
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 17:26 schreef EminemRulezz het volgende:
Iemand nog meer leuke foto's ?
quote:Nee, uit de lucht geschoten.
Op woensdag 18 juni 2003 18:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heeft ie nou een Moby-pop laten exploderen?
quote:Moby maakt geen vocale muziek , betekend dat hij wat moeilijker terug kan zeuren , netzow als het continu dissen van tienersterretjes ,
Op woensdag 18 juni 2003 18:09 schreef ilona-scuderia het volgende:
Heeft ie nou een Moby-pop laten exploderen?
Het lijkt erop alsof Eminem bepaalde mensen echt helemaal kapot wil maken, maar waarom ie nou Moby moet nemen snap ik niet...
Wou graag nog even het (leuke) blonde meisje wat voor me stond bedanken voor die brandblaar die ze me (per ongeluk) gegeven heeft door haar sigaret tegen mijn arm uit te drukken! :p
Het optreden was gewoon super...alleen het voorprogramma al!!!!! We stonden lekker vooraan tegen het hek te leunen en konden alles dus super goed zien.
Ik kreeg tijdens het concert ineens het t-shirt (dat eminem op dat moment aan had...dat zwarte) in me handen geduwd door de manager van Obie trice!!! kwijl......ben een meid dus het is me alleen veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te groot...komt me tot op me knieen..maar wel cool om te hebbuh!!!
Het was gewoon SUPER!!!
Stonden tegen het fucking podium aan, waar overigens het geluid wel prima was.
Ben nu doof, moe, heb au, wil slapen... heb gvd vandaag moeten werken.
MAAR THE EMINEM SHOW IS TOPPPPPPPP
quote:And That's What It's All About!
Op woensdag 18 juni 2003 18:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Moby maakt geen vocale muziek , betekend dat hij wat moeilijker terug kan zeuren , netzow als het continu dissen van tienersterretjes ,
Ik wou ook
Voor alleen eminem leek het me toen een beetje veel geld maar xzibit, 50 cent, D12 etc erbij is prima
Hoop dat the up in smoke tour ooit naar europa komt
quote:En dat is nou juist zo hypocriet van Eminem. Het is een goede rapper, absoluut. Maar wat hij soms flikt is tenenkrommend. Hij zet constant andere mensen in de zeik, maar geeft bijvoorbeeld Weird Al geen toestemming om een clip van een parodie op één van zijn nummers te maken. Dat is... zielig.
Op woensdag 18 juni 2003 19:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
And That's What It's All About!
quote:Heb er nog nooit zoveel bij elkaar gezien
Op woensdag 18 juni 2003 15:04 schreef MikeyMo het volgende:
hoe was het eigenlijk met de hoeveelheid whigga's?
[Dit bericht is gewijzigd door Steve-O op 18-06-2003 21:25]
quote:ja
Op woensdag 18 juni 2003 21:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
Was alles wel live gezongen?
Playback komt namelijk best vaak voor...
quote:Nou.... ik heb mn twijfels of D12 en 50 Cent wel live zongen....
Op woensdag 18 juni 2003 21:25 schreef Steve-O het volgende:[..]
ja
quote:was wel live
Op woensdag 18 juni 2003 21:29 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Nou.... ik heb mn twijfels of D12 en 50 Cent wel live zongen....
quote:Dat was het nu juist.
Op woensdag 18 juni 2003 21:31 schreef Steve-O het volgende:[..]
was wel live
live klinkt 50 anders als op cd's
quote:ik vond hem de hele tijd hetzelfde klinken ?
Op woensdag 18 juni 2003 21:33 schreef Jeukaanmenaat het volgende:[..]
Dat was het nu juist.
Toen 50 cent voor het eerst rapte klonkt het voor geen meter. Echt helemaal kut.
Terwijl tijdens de laatste nummers het opeens heeeel zuiver en EXACT zoals op de CDs klonk. Zelfde gelde voor oa Bizarre.
quote:jep kreeg net een telefoontje uit arena
Op woensdag 18 juni 2003 22:01 schreef KapiteinRuigbaard het volgende:
Iedereen die er nu zit is lekker uit z'n dak aan het gaan op Eminem op dit moment
hoorde alleen maar geschreeuw
quote:mm ik 10 min geleden
Op woensdag 18 juni 2003 22:02 schreef Steve-O het volgende:[..]
jep kreeg net een telefoontje uit arena
hoorde alleen maar geschreeuw
quote:hangt ook van je gsm af
Op woensdag 18 juni 2003 22:09 schreef demonseeker14 het volgende:[..]
mm ik 10 min geleden
mar ik kon gister ook niet bellen, ik hoorde haast niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |