Hoe werkt het
Het is hier de bedoeling dat je een vraag stelt over een film en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden. Degene wie hem het eerst beantwoord heeft mag de volgende vraag stellen. Er lopen dus niet meerdere vragen tegelijk. Mocht de vragensteller denken dat de vraag te moeilijk is, of dat het te lang duurt, mag hij natuurlijk een tip geven, of zelfs het antwoord geven en een andere vraag bedenken. Dit om de gang een beetje in dit topic te houden.
Als diegene die het goede antwoord gegeven heeft niet binnen een uur geen nieuwe vraag geeft, mag gewoon een willekeurig iemand een vraag bedenken. Anders loopt het topic namelijk een beetje vast
Puntentelling
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke 10e topic tellen de vragen echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is.
* UPDATE *
Wat voor vragen?
Soorten vragen die je kan stellen kunnen erg uiteenlopen. Een mooi overzicht van de vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep
Als er vragen gesteld worden, waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn, heeft het geen zin om halve antwoorden te plaatsen, gezien je daar alleen maar andere mee helpt en het wordt een beetje een chaos. Daarom had ik eerst liever niet dat deze vragen gesteld werden. Nu is echter gebleken dat het wel goed kan gaan, zie einde topic 43, begin topic 44. Dus als niemand halve antwoorden meer post, mogen wat mij betreft vragen waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn gewoon weer.
Let Op!
Het is wel zo sportief om geen IMDb of welke website dan ook te gebruiken.
Kijk dus uit met valsspelen; we'll hunt you down like the dog you are!
Fok! Movie Trivia Ranking
Aan het begin van elke topic zal Gorro de stand bekend maken, mits geopend door Gorro natuurlijk.
Vorige topics
quote:Dat is idd de film die ik bedoel
Op dinsdag 17 juni 2003 12:56 schreef Patch het volgende:
Was het antwoord Hollywood Shuffle?
Robert Townsend
Die heb ik een tijd lang gevolgt die kerel..
en de film heb ik maar 5 minuutjes van gezien, maar die zou het best kunnen zijn nog...
Prima gedaan!
Denk ik. Mocht het antwoord goed zijn reken dan bovenstaande Vanilla Sky maar goed, want ik moet tentamens leren nu dus kan geen vraag bedenken.
quote:en Vanilla Sky it is
Op dinsdag 17 juni 2003 13:03 schreef Jolan het volgende:
ik dacht gelijk aan Vanilla Sky, weet niet of t goed is.
quote:*phieuw* mijn eerste gedachte was vanilla sky, maar daarna dacht ik aan abre los ojos, omdat het zo'n beroerde screenshot is, maar Joppe was toen al eerder.
Op dinsdag 17 juni 2003 13:13 schreef Patch het volgende:[..]
en Vanilla Sky it is
Uw beurt !
quote:beroerde film ook
Op dinsdag 17 juni 2003 13:18 schreef Jolan het volgende:[..]
*phieuw* mijn eerste gedachte was vanilla sky, maar daarna dacht ik aan abre los ojos, omdat het zo'n beroerde screenshot is, maar Joppe was toen al eerder.
nouja.......mijn vraag komt er zo aan
Die vraag van Final Destination 2 wist ik gewoon gelijk toen ik die foto zag Alleen moest ik zonodig weer gaan lunchen
quote:was het wel een lekkere lunch?
Op dinsdag 17 juni 2003 13:21 schreef Dopekoe het volgende:
* Dopekoe hoopt weer eens op een makkelijke vraag voor een puntjeDie vraag van Final Destination 2 wist ik gewoon gelijk toen ik die foto zag Alleen moest ik zonodig weer gaan lunchen
quote:Ik kwam net terug van een bezorging, en zag die screenshot, en wist gelijk dat het FD2 was, net op tijd dus
Op dinsdag 17 juni 2003 13:21 schreef Dopekoe het volgende:
* Dopekoe hoopt weer eens op een makkelijke vraag voor een puntjeDie vraag van Final Destination 2 wist ik gewoon gelijk toen ik die foto zag Alleen moest ik zonodig weer gaan lunchen
quote:2 witte boterhammen met ham en kaas en een eitje (dubbelle boterham)
Op dinsdag 17 juni 2003 13:22 schreef Patch het volgende:[..]
was het wel een lekkere lunch?
quote:Zo jij hebt jezelf verwend vandaag !
Op dinsdag 17 juni 2003 13:32 schreef Dopekoe het volgende:[..]
2 witte boterhammen met ham en kaas en een eitje (dubbelle boterham)
Dubbelle boterham met alleen ham en kaas
Broodje frikandel met Mayo
saucijzenbroodje
Beker melk
Chocolademelk
quote:Ik heb er ook van genoten ja
Op dinsdag 17 juni 2003 13:33 schreef Patch het volgende:[..]
Zo jij hebt jezelf verwend vandaag !
Als ik het zo nalees heb ik nog steeds zoiets van
quote:Ik denk het wel maar ik hoop het niet
Op dinsdag 17 juni 2003 13:42 schreef Patch het volgende:
zou er een puzzel komen?
quote:same here...;(
Op dinsdag 17 juni 2003 13:44 schreef Dopekoe het volgende:[..]
Ik denk het wel maar ik hoop het niet
quote:das beter dan een screenshot van een film die ik nog nooit gezien heb
Op dinsdag 17 juni 2003 13:42 schreef Patch het volgende:
zou er een puzzel komen?
quote:Is het Breakfast at Tiffany`s
Op dinsdag 17 juni 2003 13:32 schreef Dopekoe het volgende:[..]
2 witte boterhammen met ham en kaas en een eitje (dubbelle boterham)
Dubbelle boterham met alleen ham en kaas
Broodje frikandel met Mayo
saucijzenbroodje
Beker melk
Chocolademelk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |