quote:Waarom trouwens?
Moe, voldaan, alleen en verward...
[Dit bericht is gewijzigd door nuk3 op 15-06-2003 21:51]
jammer dat je gezakt bent btw.
quote:Been there, done that, didn't help...
Op zondag 15 juni 2003 22:03 schreef nuk3 het volgende:
Misschien moeten jullie ff naar buiten. Is er niemand die zich goed voelt??
quote:Precies...ben juist de hele dag buiten geweest...
Op zondag 15 juni 2003 22:04 schreef Cheiron het volgende:[..]
Been there, done that, didn't help...
quote:Hmm... kleine dipjes misschien...
Op zondag 15 juni 2003 22:04 schreef Cheiron het volgende:[..]
Been there, done that, didn't help...
quote:Onnodig dipje..
Op zondag 15 juni 2003 22:06 schreef nuk3 het volgende:[..]
Hmm... kleine dipjes misschien...
niet continue,maar meer van af en toe een beetje..
Verder willen me benen ook nie meer na 12 uur nonstop dansen
quote:Zet 'm op meis, het is beter dan alleen thuisblijven. En: práát!!!
Op zondag 15 juni 2003 21:56 schreef -Artemis- het volgende:
verschrikkelijk moe, kan me slecht concentreren en zie op tegen een nieuwe therapiedag
Ik wil een heleboel mensen nog mailen,
maar ik ben er te moe voor..
dus ik voel me KUT !
quote:Vriendin die het uit heeft gemaakt na bijna 9 jaar.... (3,5 week geleden)...
Op zondag 15 juni 2003 20:03 schreef Wolkje het volgende:[..]
tis er gebeurd?
quote:Jeez.. wat erg..
Op zondag 15 juni 2003 22:46 schreef Rekkie het volgende:[..]
Vriendin die het uit heeft gemaakt na bijna 9 jaar.... (3,5 week geleden)...
Heel erg veel sterkte ermee..
quote:Heel erg bedankt
Op zondag 15 juni 2003 22:48 schreef Wolkje het volgende:[..]
Jeez.. wat erg..
![]()
Heel erg veel sterkte ermee..
Het erge is nog wel dat de oorzaak niet in onze relatie ligt...
Maar bij haar achtergrond.... en ik mag en kan haar niet helpen
[Dit bericht is gewijzigd door Rekkie op 15-06-2003 22:55]
Ik heb zojuist tegen het meisje gezegd waar ik verliefd op ben dat ik verliefd op haar ben... en ben een soort van afgewezen [img=http://forum.fok.nl/i/s/cry.gif[/img]
ze zei daarop dat ze me een leuke en hele lieve jonge vind maar dat ze niet echt verliefd op mij is. en dat baart me zorgen dat ze zei 'niet echt' want, moet ik nou nog gaan hopen of moet ik het als een afgesloten hoofdstuk zien, ik weet niet hoe ik me moet voelen, ik kan mijn gevoelens ook niet uiten. Ik ben echt stapelverliefd op haar...
echt ik kan wel een soort van janken, dit is de eerste keer in mijn leven dat ik een blauwtje loop, en gelijk bij het meisje waar ik echt heel goed mee bevriend ben, we gaan op de oude voet verder maar of dat echt zo is... [img=http://forum.fok.nl/i/s/cry.gif[/img]
bedankt
ik voel me echt heel kut ik zou nu het liefst even niet 'aanwezig' zijn daarmee bedoel ik dat ik helemaal nergens wil zijn niet die gevoelens hebben...
quote:
Op zondag 15 juni 2003 22:49 schreef Rekkie het volgende:[..]
Heel erg bedankt
Het erge is nog wel dat de oorzaak niet in onze relatie ligt...
Maar bij haar achtergrond.... en ik mag en kan haar niet helpen![]()
Als je wil praten: mailadres staat in mn profiel..
ik ga nu alleen slapen..
Maar nogmaals heel erg veel sterkte
quote:Ik ga mijn best doen, ben iig blij met een beste vriendin als jij
Op zondag 15 juni 2003 22:24 schreef DuchessX het volgende:[..]
Zet 'm op meis, het is beter dan alleen thuisblijven. En: práát!!!
Maar toch... .
quote:Maar toch?
Op maandag 16 juni 2003 00:53 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb een zwaar okaye weekend gehad.Maar toch...
.
Mijn weekend was ook zwaar ok ... leuke gig gehad, leuke mensen ontmoet . De komende week ook, allemaal leuke dingen in de agenda en ik heb me voorgenomen om dat de rest van m'n leven zo te houden
.
Ik voel me al een hele tijd heel erg goed, en zo zorgeloos heb ik me niet meer gevoeld sinds ik 6 jaar oud was ofzo . En dan ben ik nu 30 ...
.
Nee, ik ben niet aan de drugs .
quote:ik ook
Op maandag 16 juni 2003 00:49 schreef Toad het volgende:
ik voel me wel oke
Ik voel me ok. Maar moet nu echt naar bed om me morgen ook ok te voelen. Aida was gaaf in scheveningen, echt leuk!
vooral na de versierblunder van afgelopen zaterdag maar alé
nieuwe week... nieuwe kansen... kijken wat er morgen
allemaal mis gaat....
vandaag zie ik iemand weer...
vandaag weer de twijfels
vandaag weer zitten met de zelfde problemen
vandaag weer die zelfde problemen proberen op te lossen, wat toch niet lukt aangezien elk klein pitlullig dingetje me er weer aan doet herinneren
vandaag weer bang
Kreeg eergisteren te horen dat mijn 'vriendin' het met een andere kerel doet...
Dat zijn de leukere dingen he
Slaat op alles... De hele wereld en z'n nep emoties. Ons virtuele bestaan. Alles.
quote:Neuh wel meer
Op maandag 16 juni 2003 02:29 schreef Stereotomy het volgende:
Hee devv, da's al de... wat... 14e nacht na elkaar?
quote:Ja ik weet precies wat je bedoelt!
Op maandag 16 juni 2003 01:39 schreef devv05 het volgende:
moe en alleen.. mis iemand die ik niet meer wil missen...
En dat is een uitermate k*t gevoel
zag me wekker, meteen klaarwakker... wel doodmoe, maar slapen zal nie meer lukken... shit
gelukkig kan ik nou nog wel ff met mn vriendje praten miss him
Ik zou wel weer eens een écht leuke vent tegen willen komen;
niet zo'n contactgestoorde-met-zichzelf-in-de-knoop-zittende-couch potato.
* heeft blijkbaar de zomer in haar bol
Straks de restjes pizza opwarmen die gisteren zijn overgebleven
quote:Dat je iemand nog steeds zo veel invloed op je leven laat hebben Devv05!
Op maandag 16 juni 2003 10:38 schreef devv05 het volgende:
kan er niet tegen dat iemand nog steeds zóveel invloed op me heeft
Aan jou de keus of je het toelaat of niet.
quote:Ik heb hetzelfde gevoel.... alleen het is nog te vroeg om het zo maar van me af te kunnen zetten... en dr is een te lange periode aan vooraf gegaan. Ik voel me dus
Op maandag 16 juni 2003 10:41 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Dat je iemand nog steeds zo veel invloed op je leven laat hebben Devv05!
Aan jou de keus of je het toelaat of niet.
najah, nu toch te laat voor vandaag, dus zo maar eens naar me werk bellen en dan aan me computer beginnen
Ik ziet toch wel uit naar de uitdaging van een leuke baan en financiële onafhankelijkheid. Eerlijk gezegd ben ik er ook wel weer aan toe om weer eens lekker op mezelf te gaan wonen. Eigen ruimte is toch wel prettig, al heb ik het nu ook wel naar mijn zin, maar dat komt ook doordat je weet dat het maar tijdelijk is.
Verder deze week weer wat afstudeerborrels, dus dat wordt weer gezellig.
Het is warm en ik ga zo op de fiets stappen om broodjes te halen ofsow....
Voel me zo alleen........
quote:Mja beetje hetzelfde hier, al doe ik mn best hoor, echt.. Voel me wel weer oke (thanks thirz
Op maandag 16 juni 2003 10:48 schreef Rekkie het volgende:[..]
Ik heb hetzelfde gevoel.... alleen het is nog te vroeg om het zo maar van me af te kunnen zetten... en dr is een te lange periode aan vooraf gegaan. Ik voel me dus
en das niet goed want heb zo tentamen!
Ik heb de afgelopen iets gerealiseert.
en dat is dat ik eigenlijk geen vrienden heb ik heb zo'n 200 mensen die ik ken maar echt geen vrienden, daar moet ik verandering in brenge.
ik heb me gerealiseert dat ik eigenlijk met niemand kan praten (lang leve Fok!) . no serious.
zelfs geen echte relatie met mijn familie, vroeger praatte ik nog weleens met mijn vader over het versieren van meisjes en wat te doen... nu heeft hij het veel te druk met zijn werk en een klote humeur, ik mis hem terwijl we in hetzelfde huis wonen.
En ik vraag me constant af, wat heeft het nou eigenlijk allemaal voor zin?
het leven opzich kan deprimerend zijn....
quote:Misschien wil jij een keertje ons nieuwe huisje komen bekijken???
Op maandag 16 juni 2003 11:10 schreef Faithy het volgende:
voel me nog steeds moe, terwijl ik net mn bed uit kom.
Hoef niet te werken deze week, dus verveel me de tering...Het is warm en ik ga zo op de fiets stappen om broodjes te halen ofsow....
quote:Had vanmorgen maar ffies gebeld gekkie.. Ik ben de hele dag vrij.. Hadden we leuke dingen kunnen doen
Op maandag 16 juni 2003 11:10 schreef Faithy het volgende:
voel me nog steeds moe, terwijl ik net mn bed uit kom.
Hoef niet te werken deze week, dus verveel me de tering...Het is warm en ik ga zo op de fiets stappen om broodjes te halen ofsow....
Ik voel me goed.. Net de gordijnen in de was gedaan.. De vloerkleed buiten gehangen en schoongemaakt.. De was gedaan.. De strijk.. Ffies op visite geweest bij Opa en Oma.. En ik ga zo denk ik maar de ramen doen
quote:t komt allemaal goed tijn... en als je je weer kut voelt mar je me best nog een keertje bellen hoor
Op maandag 16 juni 2003 12:17 schreef devv05 het volgende:[..]
Mja beetje hetzelfde hier, al doe ik mn best hoor, echt.. Voel me wel weer oke (thanks thirz
), tis alleen bloedheet hier op school...
Daarnaast voel ik me nog oud ook, vroeguh kon ik makkelijk alle stof 2 dagen van te voren in mijn kop stampen, nu heb ik daar minimaal 2 weken voor nodig
(zo nu snel ff een broodje halen )
quote:
Op maandag 16 juni 2003 15:04 schreef DuchessX het volgende:
* bikkel is
quote:Goed van je, Duch. Zet hem op.
Op maandag 16 juni 2003 15:04 schreef DuchessX het volgende:
Even een dippiemaar ik ga gewoon mijn opdracht herschrijven en afmaken.
* bikkel is
On-topic:
Ik voel me momenteel even doodop door een slechte nachtrust en veel gestress voor een afspraak morgen. Op zich kan ik dat wel hebben. Maar het gezeik van een paar mensen die niet kunnen begrijpen dat neit iedereen zich altijd naar hun plannen kan schikken wordt me nu echt even teveel
quote:hetzelfde, en heb net weer geslapen... moet zo weg, dus ben mn bed uit..... was ook wel heel erg warm....
Op maandag 16 juni 2003 15:29 schreef -Artemis- het volgende:
verschrikkelijk moe en alleen, ik ga maar slapen
quote:Ik wil je wel sterkte wensen.... maar denk er goed over na!
Op maandag 16 juni 2003 18:01 schreef Marloekoe het volgende:
Heel erg slecht.. Heb het zaterdag uitgemaakt met mijn vriendje,.. maar ik weet eigenlijk helemaal niet of ik dat wel is wat ik wil. Ik mis m heel erg en ik heb steeds een brok in mijn keel waardoor ik het gevoel heb dat ik moet kotsen.
Nogmaals sterkte
Bang voor waar dit toe leidt, hoe ver het nog gaat.
Ik wil niet meer, ik kan niet meer...
verder zenuwachtig voor mn tentamens de komende 2 weken (begint morgen).. Wordt echt alles of niets.... Straks maar weer gezellig stappen voor de 4e avond op rij en dan morgen mn uiterste best doen
[Dit bericht is gewijzigd door devv05 op 16-06-2003 18:45]
en verder moet ik nog lekker 1 toets maken en 2 halve daagjes les, en dan heb ik eindelijk lekker vakantie...
Ik voel me zó beroerd, ik krijg werkelijk niets uit m'n handen, zelfs een stukje text typen gaat nog lastig zonder 20 spelfouten te maken in één zin als ik ff wil doortypen. Ik droom heel raar, heel chaotisch, eigenlijk gewoon over chaos. En inslapen gaat ook zo moeilijk de laatste dagen, voortdurend gevoel dat ik aan 't zweven ben, ik hoor dan echt alles, echt heel scherp, en ben klaarwakker.
Bah bah, onrustig, snap er ook niks van. Nou ja, wel een beetje maar begrijp niet waarom ik het nu zó erg heb. Ik wil juist actie ondernemen, gewoon, normaal leven leiden en elke keer als ik een poging wil doen is er iets in mijzelf dat mij terug trekt. Ik pieker me suf, maar waarover weet ik geeneens, gewoon chaos. Gedachten, gevoelens; geen idee.
Dit moet echt ophouden!
Ik hoop dat het vanzelf overgaat. En anders maar wéér een voorraadje pillen/poeders van de drogisterij halen. Het lullige van deze middelen is dat het effect pas over een maandje voelbaar is. Dus; tot die tijd maar wéér terugtrekken, geen toekomstplannen maken en rustig an doen. d'r zit niks anders op geloof ik.
zow, uitgeklaagd nu.
Verder voelt het allemaal erg creepy met mn vriend De dingen waar de één principieel tegen is, daar is de ander ook pertinent tegen en waar de één voor is, is de ander ook voor. Nog twee weken om elkaar heen lopen en we gaan zelfs elkaars zinnen afmaken
Het voelt wel heel warm en geborgen allemaal
Voor de rest sluit ik me aan bij het creepy gevoel van m'n vriendin, ik kan volstaan met een quote of een verwijzing er naar, ze heeft het volkomen juist geformuleerd.
en eind van deze week heb ik lekker vakantie, maandje of wat
quote:Retorische vraag:
Op maandag 16 juni 2003 20:12 schreef fokje het volgende:
Ik hoop dat het vanzelf overgaat.En anders maar wéér een voorraadje pillen/poeders van de drogisterij halen.
On me:
Fijne dag gehad in mijn klasje. Net nog een uur gefietst. Héérlijk.
Daarna biertje op het terras. Dus, ik voel me goed!
quote:heey moonah
Op maandag 16 juni 2003 22:02 schreef Moonah het volgende:[..]
Retorische vraag:
Is dit een tijdelijke oplossing, symptoombestrijding, of denk je dat 'pillen en poeders' de oorzaak weg zullen nemen?
Anyway, sterkte met jezelf.On me:
Fijne dag gehad in mijn klasje. Net nog een uur gefietst. Héérlijk.
Daarna biertje op het terras. Dus, ik voel me goed!
ontopic:
Ik voel me wel oke op zich, mijn been doet niet veel pijn meer. Ben alleen nu bestwel moe en ik ga straks lekker mijn bedje in. Morgen mijn laatste toets maken, en dan maar hopen dat het snel vrijdag is zodat ik me kan vermaken in Friesland
ik kijk te ver vooruit denk, maak me teveel zorgen. Er moet nog een stageplek geregeld worden, en dat is nogal lastig aangezien het economisch niet helemaal lekker gaat
maar ja, je moet per dag leven he
maarjah, dat maakt me nog niet zoveel uit...
zit depri muziek te luisteren en mis een vriendin :| niet een specifiek iemand, maar gewoon het hebben van een vriendin, klotezooi.
quote:
Op maandag 16 juni 2003 22:22 schreef Whistler112 het volgende:ik wil niet meer alleen in slaap vallen. en ook al absoluut geen zin om te gaan slapen of om te gaan werken morgen
maarjah, dat maakt me nog niet zoveel uit...zit depri muziek te luisteren en mis een vriendin :| niet een specifiek iemand, maar gewoon het hebben van een vriendin, klotezooi.
Ik ben dr altijd voor je, dat weet je wel he?
quote:En, ga je het doen, wat je me mailde? In ieder geval goed om een knoop door te hakken, zo voorkom je dat je blijft twijfelen.
Op maandag 16 juni 2003 22:22 schreef Wolkje het volgende:
ik heb gewoon de knoop doorgehakt![]()
*trots is*
voor de rest beetje hoofdpijn.. ach, het gaat redelijk
Ik heb knallende koppijn en buikpijn heb het spiraaltje ingewisseld voor de pil en ik heb behoorlijk last van die overgang
quote:ik denk dat je het eerst even moet laten bezinken.. dat komt waarschijnlijk nog wel..
Op maandag 16 juni 2003 22:47 schreef GHansV het volgende:
M'n opa is vandaag gestorven en ik voel niks van rouw. Komt dat nog of heb ik het eerder al geaccepteerd.
Gecondoleerd.. en sterkte!
Iemand verliezen is altijd rot
quote:Gecondoleerd.
M'n opa is vandaag gestorven en ik voel niks van rouw. Komt dat nog of heb ik het eerder al geaccepteerd.
quote:
Op maandag 16 juni 2003 22:52 schreef Wolkje het volgende:[..]
ik denk dat je het eerst even moet laten bezinken.. dat komt waarschijnlijk nog wel..
quote:
Op maandag 16 juni 2003 22:51 schreef DuchessX het volgende:[..]
En, ga je het doen, wat je me mailde?
quote:ik ook
Ik heb knallende koppijn
quote:Ow.. jeetje..
en buikpijn heb het spiraaltje ingewisseld voor de pil en ik heb behoorlijk last van die overgang
quote:Klinkt erg bekend.
Op maandag 16 juni 2003 22:22 schreef Whistler112 het volgende:
mis een vriendin :| niet een specifiek iemand, maar gewoon het hebben van een vriendin, klotezooi.
quote:mjah bij mij kwam het volledig onverwachts (ook niet al te lang geleden btw, nu nog af en toe ineens zoiets van kut, waarom is ze er niet meer (gaat over m'n oma)), bij mij was het ergste verdriet er dezelfde nacht al uit, veel liggen janken enzo..
Op maandag 16 juni 2003 22:53 schreef GHansV het volgende:[..]
Hij ligt al 2 (
) maanden op bed dus dat is al 2 maanden aan het bezinken vandaar dat ik het al vrijwel volledig heb geaccepteerd volgens mij.
en elke keer als m'n opa er is nu enzo baal ik ervan dat ik neit vaker langs ben gegaan
quote:Ja.. maar ook als je het hebt zien aankomen kan het heel moeilijk zijn..
Op maandag 16 juni 2003 22:53 schreef GHansV het volgende:[..]
Hij ligt al 2 (
) maanden op bed dus dat is al 2 maanden aan het bezinken vandaar dat ik het al vrijwel volledig heb geaccepteerd volgens mij.
Toch in ieder geval sterkte!
quote:Thnx voor de reacties iig
Op maandag 16 juni 2003 22:59 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ja.. maar ook als je het hebt zien aankomen kan het heel moeilijk zijn..
Toch in ieder geval sterkte!
en nou benk moe, morgen weer dansen (en iets minder leuks ) dus kga slapen
naja... moe en redelijk voldaan dus... maar kmis iemand nog steeds heel erg
quote:Geen dank
Op maandag 16 juni 2003 23:04 schreef GHansV het volgende:[..]
Thnx voor de reacties iig
.
Yuki:
je post begon zo positief!! Hou dat eens vast, meisje..
waarom eindig je dan weer zo
quote:Ga je in iig niet schuldig voelen als je geen rouw gaat voelen, dit kan betekenen dat je het misschien al hebt verwerkt.
Uit eigen ervaring weet ik dat schuld gevoelens bij een sterfgeval totaal niet tot een goed reslutaat of verwerking leiden...
Ik had op een gegeven moment schuld gevoelens omdat ik meer verdriet had om het ene sterfgeval dan het andere (Opa en Oma)....
Dit heeft er tot geleid dat ik het nu nog aan vewerken ben.... en dat ik nog steeds vol emoties zit... (mede omdat mij schoonmoeder vorig jaar is overleden)...
Ga je dus niet schuldig voelen.... nergens voor nodig
Sterkte iig met dit verlies
Sing for the moment
Twijfel niet aan jezelf. Weet waar je voor staat
Amen.
Laat ze maar praten over Jezus. Laat ze maar lullen. Laat die Jehova's maar komen.
Vertrouw op jezelf.
Doe ik ook
Ik ben weg nu
Met een goed gevoel. Zonder dat ik geloof. Ik geloof niet. Ik geloof in mezelf. En daarom voel ik me goed
Dag
Tot morgen.
Laat ze maar lullen
Kletsen doen ze toch.
DE bom is gebarsten, misschien kan ik maar beter een tijd weggaan, weg van me priveleven. En ik weet dat het deze week alleen nog maar zwaarder gaat worden
quote:sterkte..
Op dinsdag 17 juni 2003 00:09 schreef Party_P het volgende:
het is vanavond helemaal fout met me gegaan![]()
DE bom is gebarsten, misschien kan ik maar beter een tijd weggaan, weg van me priveleven. En ik weet dat het deze week alleen nog maar zwaarder gaat worden
quote:..en ik wou juist dat ik op mijn school kon blijven
Op dinsdag 17 juni 2003 00:13 schreef Tristessa het volgende:
Ik voel klote.
Ik heb het helemaal gehad met die kutschool..
.
Ik mis iemand om in te stoppen, om te knuffelen als ie verdrietig is, en om een kusje te geven en tegen te zeggen dat alles goed komt.
Ik mis iemand om cadeautjes voor te kopen en kaartjes.. en drinken voor te halen, en voor te zorgen als ie ziek is.
Blergh .. Ik moet hier niet aan gaan denken! Dom!!
Mm tijd om op te zoek te gaan naar een nieuw vriendje geloof ik
quote:Ik was van plan om te zeggen dat ik me vandaag (vannacht) heel erg klote voel, maar zoals jij het verwoordt kan het niet beter noch realitistisch negatiever.
Op dinsdag 17 juni 2003 00:55 schreef diannetjhu het volgende:
..Op sommige momenten.. mis ik heel eventjes, stiekem iemand.Ik mis iemand om in te stoppen, om te knuffelen als ie verdrietig is, en om een kusje te geven en tegen te zeggen dat alles goed komt.
Ik mis iemand om cadeautjes voor te kopen en kaartjes.. en drinken voor te halen, en voor te zorgen als ie ziek is.Blergh .. Ik moet hier niet aan gaan denken! Dom!!
Mm tijd om op te zoek te gaan naar een nieuw vriendje geloof ik
En nu, een actiepunt in vervulling: eerder naar bed.
Maar de lieve mensjes van de huiskamer op irc, hebben me weer een beetje opgebeurd... gelukkig. Nu nog maar eventjes beetje online surfen en dan zo op bed.. uitrusten.
En nu moet ik overgeven .
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 03:07 schreef k_i_m het volgende:
En nu moet ik overgeven.
Dat heb ik meestal tijdens mijn eerste sigaret op de vroege morgen
Maar op wie eigenlijk
al met al een vreemde situatie dus
Het is zeer frustrerend.... want ik voel me zeer machteloos, radeloos en onzeker... Ik heb pijn in me hart
quote:Is goed..
Op dinsdag 17 juni 2003 00:28 schreef Frenkie het volgende:
Wolkje wil je niet op elke post een reactie geven> Je bedoelt het vast erg goed, en het komt ongetwijfeld uit een goed hart, maar het is niet de bedoeling dat er geslowchat wordt
Ontopic:
Gisteravond ongeveer twee uur gehuild,
nu net wakker.. en alweer bijna een half uur aan het huilen
quote:Meis toch
Op dinsdag 17 juni 2003 09:50 schreef Wolkje het volgende:
[..]Is goed..
![]()
Ontopic:
[ontopic]
mjah dus, voel me al met al wel goed, alleen net dat ene waar ik mee in mn maag zit, mjah
[/ontopic]
quote:vrouwke toch wat is er allemaal aan de hand?
[..]Is goed..
![]()
Ontopic:
Verlang nu wel eens naar een nacht goed slapen en een uitgerust gevoel. Helaas mocht t vandaag nog niet zo zijn...
quote:Komt het doordat je Cloudchaser mist? Wanneer komt hij weer terug?
[..]Is goed..
![]()
Ontopic:
On-topic:
ik voel me redelijk. Beetje gespannen. Zometeen een gesprek met mijn afstudeercommissie en het is afwachten of ze mijn materiaal tot nu toe geodkeuren. Zo niet, dan kan ik weer een paar maanden onderzoekswerk overnieuw doen. Ik hoop echter dat het er op neer komt dat ik nog op de goede weg ben en hooguit wat kleine aanpassingen moet doen.
Verder slaap ik om de een of andere reden al een tijdje slecht. Ik weet niet hoe het komt, maar erg chaotisch dromen en veel woelen. Het zal wel door de stress van het afstuderen komen denk ik, want ik heb niet het idee dat ik verder veel dingen aan mijn hoofd heb.
quote:als jij maar weet dat dat andersom ook zo is
Op maandag 16 juni 2003 22:24 schreef Wolkje het volgende:[..]
whis..
Ik ben dr altijd voor je, dat weet je wel he?
ontopic:
kwam vanochtend verassend goed m'n bed uit. hmm, werd even gestoord 'door m'n mammie die van kantoor afkwam om even gedag te zeggen.
als het een beetje meezit heb ik morgenavond een nieuwe voeding en m'n ddr400 kingstonnetjes , voeding van nu is te zwak en er zit ddr266 in nu geloof ik :|
verder werkt m'n nieuwe pc toppie! *blij is*, alleen veeel te weinig schijfruimte, ruim 60 gb aan mp3's, en heb maar 100 gb
najah, ik overleef het wel
Alweer slecht geslapen, vandaag werd ik wakker door een "nachtmerie" (was niet eng, maar greep me behoorlijk :S ).
Maar...straks rijlessen
quote:Dank je, Minkeltje..
Op dinsdag 17 juni 2003 10:14 schreef Minkeltje het volgende:
Meis toch*HUG*
quote:Dat is wel heel rottig, ja..
Op dinsdag 17 juni 2003 10:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me hulpeloos. Ik kan niet werken omdat ik vanwege de blaren op mijn voetzool niet meer kan staan en lopen
quote:Het gaat gewoon eventjes iet zo goed..
Op dinsdag 17 juni 2003 10:18 schreef -Artemis- het volgende:vrouwke toch wat is er allemaal aan de hand?
quote:Ik mis hem heel erg. Hij komt 10 juli weer terug.
Op dinsdag 17 juni 2003 10:31 schreef Peregrijn het volgende:Komt het doordat je Cloudchaser mist? Wanneer komt hij weer terug?
quote:Dank je..
Op dinsdag 17 juni 2003 10:42 schreef Whistler112 het volgende:als jij maar weet dat dat andersom ook zo is
Ik voel me weer wat beter door de lieve reacties hier allemaal..
Vandaag ga ik maar eens proberen heel lief voor mezelf te zijn..
Sorry Frenkie
magoed, vanavond weer optreden, helpen bij de kleutertjes dat wordt weer lekker zweten
knuffel voor Wolkje-beeb... als dr wat is, ik ben online
maar dat vond ik helemaal niet erg
Knuffel voor Wolkje en voor 'mn Knuffel', de tweede die me wakker belde.. ..
Verder jah.. ach... ik leef nog, maar daar is alles mee gezegd.. beetje hetzelfde als Dian.. ik mis een vriend, iemand om te vertroetelen, om kritiek van te krijgen, iemand die me in slaap knuffelt.... gewoon een vriend dus.........
Maarjah, dat zal voorlopig wel weer niet.....
denk ergens dat ik toch nog niet helemaal over mn laatste relatie heen ben.... grootste deel wel, maar ergens....
quote:Ik ken het
Op dinsdag 17 juni 2003 10:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me hulpeloos. Ik kan niet werken omdat ik vanwege de blaren op mijn voetzool niet meer kan staan en lopen
Maarja ik MOET over dus moet ze halen.. Om half 2 propedeuse uitreiking eerst, en dan maar kijken of ik er nog iets aan kan doen zodat het geen verloren jaar is.... zou niet weten wat ik zou moeten als ik dit jaar niet zou halen...
quote:Kan aan de monitor van je pc liggen.
Op dinsdag 17 juni 2003 11:46 schreef Wolkje het volgende:
k heb knallende koppijn
Sinds ik een lcd monitor heb, heb ik nergens last meer van.
ontopic: Ik voel me best goed. 0500 was ik wakker en echt moe ben ik niet.
Vanavond langs vrienden en dat wordt wel weer top. Kratje bier erbij en dan weer wat praten over van alles en nog wat.
Grote opdracht is de deur uit en ik heb het even wat rustiger op mijn werk. Het is lekker weer en volgende week ga ik een weekje op vakantie. Mijn vriendenkring is weer okay en deze week krijg ik een neefje er bij
Ben alleen welnogal zenuwachtig voor morgen, dan krijgt mijn moeder nl. de uitslagen van wat tests ivm hartproblemen en ik merk aan haar dat er wel iets mis is.
For no reason eigenlijk. Naja, ff geen stress met met school. Ff lekker rustig dagje enzow
Lekker relaxen..
Straks lekker in bad denk ik
En had gisteren 3 films gehuurd, gister eentje gekeken, vanochtend eentje, en dan straks de 3e
Sjonge ik heb een hekel aan ziek zijn
quote:Ziek zijn zuigt
Op dinsdag 17 juni 2003 12:41 schreef sassa_s het volgende:
Ziek en dus kloteSjonge ik heb een hekel aan ziek zijn
Beterschap
M'n digitale camera is aangekomen!!!!
Leuk nieuw hightech dingetje om mee te spelen
Zoals het hoort
quote:Toppertje ! *woei*
Op dinsdag 17 juni 2003 14:42 schreef diannetjhu het volgende:
beter dan gisteren... hele nacht niet geslapen, maar nu pas net wakker, even snel onder een frisse doesj gestapt en nu lekker lui...
straks even langs de stad, film huren.. en maar genieten van de dag.Zoals het hoort
quote:Ik dacht al dat ik de enige was.
Op dinsdag 17 juni 2003 15:55 schreef DuchessX het volgende:
Moe en beroerd
mn vriendin heeft het vanmiddag uitgemaakt......
en dan komt die fase, dat je nergens anders meer aan kunt denken.... KUTZOOI!!!!!!!!!!!!!!
.........*zucht*.........
collega zeikt me gewoon af waar de groep bij is, zeg ik daar kunnen we het straks op de gang over hebben wand ik vind het niet fijn als je dat voor de groep doet, krijg ik gelijk naar mijn kop toe dat ik brutaalk ben en zo? ikk ben verd*mme alleen maar assertief, maar goed assertief zijn werkt dus ook niet houden we de volgende keer maar weer stil he
Het is alleen maar uit met m'n vriend, ik heb ruzie, m'n poes gaat misschien dood vandaag door een epleptische aanval, ik heb een proefwerkweek die beslist of ik overga en ik weet niet of ik wel voorbereid ben.
Echt! Het kon gewoon NIET beter!
.
Zo, het is eruit.
quote:ahh komt wel goed joh, ga keer met je vriend praten enzo...
Op dinsdag 17 juni 2003 17:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh echt helemaal fantastisch.Het is alleen maar uit met m'n vriend, ik heb ruzie, m'n poes gaat misschien dood vandaag door een epleptische aanval, ik heb een proefwerkweek die beslist of ik overga en ik weet niet of ik wel voorbereid ben.
.
Zo, het is eruit.
quote:Zo voel ik me dus ook, en het is niet eens uit.
Op dinsdag 17 juni 2003 16:20 schreef bremmie het volgende:
KLOTE!!!!!!!mn vriendin heeft het vanmiddag uitgemaakt......
en dan komt die fase, dat je nergens anders meer aan kunt denken.... KUTZOOI!!!!!!!!!!!!!!
.........*zucht*.........
quote:Het zit je ook niet mee hè?
Op dinsdag 17 juni 2003 17:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh echt helemaal fantastisch.Het is alleen maar uit met m'n vriend, ik heb ruzie, m'n poes gaat misschien dood vandaag door een epleptische aanval, ik heb een proefwerkweek die beslist of ik overga en ik weet niet of ik wel voorbereid ben.
.
Zo, het is eruit.
voel me godverdomde alleen en het gaat weer helemaal de verkeerde kant op............
quote:Ow.. meisje
Op dinsdag 17 juni 2003 19:40 schreef Faithy het volgende:ik verpest alles, ik haat bepaalde mensen nu uit de grond van mn hart, en ik haat niet snel mensen...
voel me godverdomde alleen en het gaat weer helemaal de verkeerde kant op............
Ontopic: wel goed..
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 17-06-2003 21:24]
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 20:20 schreef Whistler112 het volgende:
denk dat ik maar eens dronken ga worden ofzo
Ontopic: ik ben moe, maar wel blij..
Een vriendin van me, die ik al een tijd niet gesproken had, belde net om iets
af te spreken, nu gaan we morgen gezellig iets doen Jippie!!
En ik voel me erg saai dat ik steeds hetzelfde meld
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, tijd voor een massage , een lekker muziekje (Elton John)
en mn vriend die ook ff een stukje zingt
[Dit bericht is gewijzigd door Pascalle27 op 17-06-2003 21:35]
Ik lees dat sommige mensen hier mij nodig hebben, dat ze iemand zoeken die graag ingestopt wil worden en die lieve dingetjes wil horen enzo... Hier ben ik! :-p
Rekkie, ik wens je sterkte vent! Ik kan me goed inleven hoe dat moet voelen, de leegte, de verbroken wederzijdse band, etc. Heel erg veel sterkte en ik hoop dat je je er goed doorheen werkt en ook dat het nog goed mag komen, want óók dat kan nog...
quote:Hoofdpijn gaat vaak weer over van een diepe slaap en dat komt mooi uit want je bent moe en de tijd is er ook nog naar. Sla je slag!
Op dinsdag 17 juni 2003 22:09 schreef Wolkje het volgende:
k heb hoofdpijn.. en ik ben moe..
Door paar stomme dingetjes kreeg ik enorm kutgevoel. Dat ging over in een enorme leegte. Nu nog steeds een leegte, en daardoor ook weer verdrietig. Maar op een manier dat het je allemaal niks kan schelen...
Snappen jullie het nog? Ach, het boeit wrs toch niemand...
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 22:53 schreef texelonia het volgende:
Ach, het boeit wrs toch niemand...
quote:...maar de belangrijke en zeer serieuze vergadering was snel afgelopen, en toen zijn we wijn gaan drinken bij iemand in de tuin
Op dinsdag 17 juni 2003 16:50 schreef sheila_na_gig het volgende:
Ik wil naar de kroeg met een stel vriendinnen die me allemaal vertellen dat HIJ een sukkel is, dat alle mannen hetzelfde zijn en dat IK tof ben.
Maar in plaats daarvan moet ik naar een belangrijke en zeer serieuze vergadering waar ik niet gemist kan worden. Morgen maar
Zie ik hem net, samen met Johan Stekelenburg, bij Vinger aan de Pols.
... ontroerende uitzending, zet je wel weer even aan het denken
Maar toch ook weer blij te horen dat het voor hen beiden naar omstandigheden redelijk gaat
dansen ging nog 100.000 keer beter dan verwacht, en verwachtte dat t goed ging, dussem
amc was wel errug klote maja... uiteindelijk ook goedgekomen
mix tussen en
dus... beetje
maar toch weer niet, snappie? ach, wie boeit
quote:Je weet dat dat niet waar is
Op dinsdag 17 juni 2003 22:53 schreef texelonia het volgende:
Ach, het boeit wrs toch niemand...
quote:idem.
Op dinsdag 17 juni 2003 23:24 schreef Yuki het volgende:
ach, wie boeit
ontopic: zie het allemaal niet zo zitten meer met school.. geen idee waar ik de tijd vandaan moet halen om nog te leren, en van de meeste vakken weet ik niet eens WAT ik moet leren en is de stof veel te vaag..
Ben ook nog eens doodmoe, maar kan niet gaan slapen omdat het morgen anders helemaal een drama wordt.. Van 8 tot 5 op school, en daarna weer 2 tentamens moeten leren, allemaal omdat ik vorige periode compleet gemist heb... Dat kan nooit....
Verder is mn hondje half verlamd, heb ik het bloedheet en mis ik weer iemand heel erg
Moet verder leren maar ik kan niet meer, zo bekaf.. Najah, kan bijna niet beter dus..
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 22:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Echt helemaal uitgeput en afgrijselijk kut. Ik voel me zo eenzaam als een waterbron in de woestijn.
En ik was nog wel van plan zoveel te doen voor school vandaag.. maar nee, ik heb gewoon geen hol uitgevoerd. En daar krijg ik dan een ruzie voor terug.
Kutzooi.
Voel me matig. Ik kan wel vrolijk doen maar het onvrolijke komt toch altijd weer boven, frequent, onzacht en inmiddels sinds vrij lang geleden.
quote:Probleem is: alles waar ik zin in heb en daaropvolgend actie onderneem gaat goed, heel goed zelfs, dan komt er een moment dat ik tegen mezelf zeg: en NU MOET je verder en dan gaat het mis. Al 3, 4 keer gebeurt, alleen is de dip nu groter dan ooit. Ik word hier zoooo moedeloos van. En nu zelfs angstig want ik voel dat het echt enorm bergafwaarts kan gaan als ik nu wéér in die valkuil trap.
Op maandag 16 juni 2003 22:02 schreef Moonah het volgende:[..]
Retorische vraag:
Is dit een tijdelijke oplossing, symptoombestrijding, of denk je dat 'pillen en poeders' de oorzaak weg zullen nemen?
Anyway, sterkte met jezelf.
30 jaar, je behoort in de kracht van je leven te zitten, maar psychisch gezien een oud omaatje. Het bekende kringetje dus. Verontrustend. Als ik maar weer een draai heb gevonden waar ik op door kan gaan, dan is het goed. Die stap naar die draai is verdomd lastig.
Het antwoord op de vraag lijkt me duidelijk; een tijdelijke oplossing dus.
(Ik ben overigens gewaarschuwd; ga NIET datgene doen omdat het van jezelf MOET, maar alleen wanneer je er echt zin in hebt, het moet weer gaan kriebelen. Toch lastig te accepteren, omdat het me te lang duurt. for god sake ik hoop dat het weer gaat kriebelen! Tussen NU en binnen een half jaar, - oh nee, geen termijnen stellen!
p.s. voel me al weer een klein beetje beter.
quote:Jezus, wat een zelfmedelijden.
Op woensdag 18 juni 2003 00:00 schreef texelonia het volgende:
Ik wou dat ik dood was......
Of nog beter, dat ik nooit geboren was.....
En met mij vele mensen denk ik......
quote:Ik wil ook strontverliefd zijn.
Op woensdag 18 juni 2003 00:08 schreef MrWilliams het volgende:
Bah, wat ben ik vervelend strontverliefd zeg
quote:Zeg, kap 's
Op woensdag 18 juni 2003 00:00 schreef texelonia het volgende:
Ik wou dat ik dood was......
Of nog beter, dat ik nooit geboren was.....
En met mij vele mensen denk ik......
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 00:08 schreef shmoopy het volgende:[..]
Jezus, wat een zelfmedelijden.
quote:dat kan ik me voorstellen, dat gevoel heeft dik 3 jaar op zich laten wachten.
Op woensdag 18 juni 2003 00:10 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik wil ook strontverliefd zijn.
Sterkte
he kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |