abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juni 2003 @ 20:48:40 #1
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_11128787
quote:
Del Bosque vreest vertrek bij Real Madrid

14/6/2003 20:20

Vicente Del Bosque vreest dat hij zijn langste tijd bij Real Madrid heeft gehad. 'Ik heb het gevoel dat ik niet zal blijven', liet de 52-jarige coach zaterdag weten op de radiozender Cope.
Niet dat Del Bosque graag uit Bernabéu zou vertrekken, integendeel zelfs. Maar de hints die hij krijgt van het management spreken in zijn ogen duidelijke taal. Zijn contract in de Spaanse hoofdstad loopt af, maar de club heeft nog altijd geen actie ondernomen om de verbintenis te verlengen.

'Ik zou mijn werk graag willen voortzetten', liet Del Bosque zaterdag weten. 'Maar aangezien mijn contract nog altijd niet is verlengd, ga ik ervan uit dat mijn vertrek aanstaande is.'

De twijfel bij Real Madrid is niet onlogisch, aangezien de sterrenformatie dit seizoen nog steeds alle prijzen kan mislopen. In de Spaanse beker werd de Koninklijke uitgeschakeld door Real Mallorca, terwijl Juventus in de halve finale van de Champions League te sterk bleek.

Vicente Del Boscque werkte een levenlang bij Real Madrid, waar hij vele functies bekleedde. Drieëneenhalf jaar geleden werd hij interim-coach; een dag voor hij in mei 2000 de Champions League zou winnen, kreeg hij een vast contract. In 2002 won hij met Real de Cup met de grote Oren voor de tweede keer. In 2001 won hij de landstitel.

'Ik heb 35 fantastische jaren bij de club gehad, maar als ik straks moet vertrekken zal dat me dat niet verdrietig stemmen', aldus Del Bosque. Arsenal-manager Arsène Wenger wordt het meest genoemd als eventuele opvolger.

bron: www.vi.nl

Het hangt al heel lang in de lucht voor mijn gevoel maar wanneer komt er nu eens duidelijkheid?

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_11128914
Transfer geruchten
  zondag 15 juni 2003 @ 20:55:15 #3
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11128938
Primera Division Topic
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  zondag 15 juni 2003 @ 20:56:08 #4
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11128957
Del Bosque is de goede trainer op die plek.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 15 juni 2003 @ 20:57:13 #5
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11128985
quote:
Op zondag 15 juni 2003 20:56 schreef mitt het volgende:
Del Bosque is de goede trainer op die plek.
Is de Kapsones van Madrid als daar 1 seizoen niks word gewonnen dan ontslaan ze gelijk de trainer
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  zondag 15 juni 2003 @ 20:58:38 #6
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11129022
quote:
Op zondag 15 juni 2003 20:57 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Is de Kapsones van Madrid als daar 1 seizoen niks word gewonnen dan ontslaan ze gelijk de trainer

en Wenger moeten ze helemaal niet gaan halen.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_11129065
En wat als Madrid alsnog kampioen word?

Zal ie dan toch mogen blijven?

zondag 15 juni 2003 @ 21:01:06 #8
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_11129087
quote:
Op zondag 15 juni 2003 21:00 schreef Leatherface het volgende:
En wat als Madrid alsnog kampioen word?

Zal ie dan toch mogen blijven?

Er wordt al meer dan een jaar aan zijn stoelpoten gezaagd, ik denk dat hij op korte termijn wel weg gaat. Kampioen of niet.
  zondag 15 juni 2003 @ 21:01:34 #9
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_11129099
quote:
Op zondag 15 juni 2003 20:58 schreef mitt het volgende:

[..]

idd. de arrogante lul die aan het begin van het seizoen verkondigde dat geen enkele club Arsenal kon tegenhouden
  zondag 15 juni 2003 @ 21:56:06 #10
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11130301
quote:

[..]

Jawel hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11130379
quote:

[..]

En dat is niet meer dan terecht met het huidige spelersmateriaal
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 15 juni 2003 @ 22:59:01 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_11131795
quote:

[..]

zou lache zijn, dan gaat ie aankomende zomer 10 fransen kopen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zondag 15 juni 2003 @ 23:01:07 #13
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_11131838
Nou zal ie wel mogen blijven.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  maandag 23 juni 2003 @ 07:40:32 #14
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_11308234
Wat zal Del Bosque er eigenlijk van vinden dat al die topspelers bij hem in de selectie gedumpt worden

Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar

pi_11310966
quote:
Op maandag 23 juni 2003 07:40 schreef amnesiac het volgende:
Wat zal Del Bosque er eigenlijk van vinden dat al die topspelers bij hem in de selectie gedumpt worden

Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar

"Ah, nu kan ik nog meer achterover leunen.
Misschien es aan Valdano vragen, of ik geen pluche stoel in de dug out kan krijgen."
pi_11312370
Wenger lijkt me idd geen goede optie, misschien van Gaal
  maandag 23 juni 2003 @ 13:06:24 #17
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11313388
quote:

[..]

Ik ken ook een club die ze ook regelmatig halverwege het seizoen ontslaan
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  maandag 23 juni 2003 @ 13:17:51 #18
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11313683
Ik denk dat er weinig trainers zijn die van een elftal met zoveel sterren en ego's een hecht geheel kunnen maken zoals het nu is. Zidane, Raul, Roberto Carlos zijn allemaal bereid om voor elkaar te knokken en spelen in het belang van het team.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  maandag 23 juni 2003 @ 13:25:30 #19
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11313888
quote:
Op maandag 23 juni 2003 13:06 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Ik ken ook een club die ze ook regelmatig halverwege het seizoen ontslaan

Vertel dan ook gelijk de reden erbij Gili.pollas

Bij ons word er letterlijk niks binnen gehaald Del Bosque heeft bij jullie goede prijzen binnen gehaald Gili.pollas

maandag 23 juni 2003 @ 13:50:59 #20
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11314550
quote:
Op maandag 23 juni 2003 13:25 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Vertel dan ook gelijk de reden erbij Gili.pollas

Bij ons word er letterlijk niks binnen gehaald Del Bosque heeft bij jullie goede prijzen binnen gehaald Gili.pollas

Wat maakt de reden uit?? Daar heb ik het toch helemaal niet over?

En wie zegt dat Del Bosque ontslagen wordt? Het is maar een gerucht net zoals dat Beckham naar Barca zou gaan ! Jij zou toch beter moeten weten Catalaantje!

En van je gescheld met gilipollas raak ik niet echt onder de indruk! En zet er dan voor de andere mensen de vertaling bij ! Hijo de Puta (oftewel Hoerenzoon!)

maandag 23 juni 2003 @ 15:02:48 #21
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_11316535
quote:
Op maandag 23 juni 2003 13:50 schreef Vikingo het volgende:

[..]

En van je gescheld met gilipollas raak ik niet echt onder de indruk! En zet er dan voor de andere mensen de vertaling bij ! Hijo de Puta (oftewel Hoerenzoon!)

beter geen vertaling erbij zetten
hebben de mensen die het toch snappen meer plezier van
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  maandag 23 juni 2003 @ 15:40:25 #22
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11317498
quote:
Op maandag 23 juni 2003 13:50 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Wat maakt de reden uit?? Daar heb ik het toch helemaal niet over?

En wie zegt dat Del Bosque ontslagen wordt? Het is maar een gerucht net zoals dat Beckham naar Barca zou gaan ! Jij zou toch beter moeten weten Catalaantje!

Bij Barça worden er trainers ontslagen omdat ze niks presteren bij Real worden ze al geflipt als ze 1 seizoen niks winnen oke nu hebben ze dus de Liga dan blijft hij ja Del Bosque maar jij weet net zo goed als mij dat wanneer die liga niet gewonnen was dat Del Bosque dan was opgerot.

P.S Porque? Estás Insultando a Mi madre?

Payaso(Vikingos y Ultras La Misma Mierda es! Fachas! Fachas! Fachas)

maandag 23 juni 2003 @ 15:50:29 #23
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11317783
quote:
Op maandag 23 juni 2003 15:40 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Bij Barça worden er trainers ontslagen omdat ze niks presteren bij Real worden ze al geflipt als ze 1 seizoen niks winnen oke nu hebben ze dus de Liga dan blijft hij ja Del Bosque maar jij weet net zo goed als mij dat wanneer die liga niet gewonnen was dat Del Bosque dan was opgerot.

Zo gaat dat bij Barca toch ook? Zo te horen is Antic volgend seizoen ook geen trainer meer bij Barca dus dat slaat ook nergens op. Bij ons duurt een trainer net zo lang als dat een voorzitter bij jullie duurt. Als er een club is die de laatste tijd veel trainers ziet komen en gaan dan is het barca wel.
  maandag 23 juni 2003 @ 15:53:23 #24
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11317853
quote:
Op maandag 23 juni 2003 15:50 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Zo gaat dat bij Barca toch ook? Zo te horen is Antic volgend seizoen ook geen trainer meer bij Barca dus dat slaat ook nergens op. Bij ons duurt een trainer net zo lang als dat een voorzitter bij jullie duurt. Als er een club is die de laatste tijd veel trainers ziet komen en gaan dan is het barca wel.

Daar heb je een punt.Maarrrrr Rijkaard komt maar de fans willen hem helemaal niet we willen gewoon antic Plus dat Antic een intrem trainer was voor een bepaalde tijd hij wist van te voren al dat hij op een gegeven momemt moest vertrekken
Wil je volgende keer me moeder de buiten laten dank je
  maandag 23 juni 2003 @ 15:59:38 #25
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11318030
quote:
Op maandag 23 juni 2003 15:40 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

P.S Porque? Estás Insultando a Mi madre?

Payaso(Vikingos y Ultras La Misma Mierda es! Fachas! Fachas! Fachas)

Y porque me insultas tu a mi? si me insultas a mi te insulto a ti o a tu familia me da iqual!!
Y lo del payaso no tengo ganas de discutir de esta manera. es muy facil de insultar por el i-net! a mi me gusta mas de insultar en realidad asi que si tiennes ganas... cabr..
  maandag 23 juni 2003 @ 16:00:26 #26
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11318060
quote:
Op maandag 23 juni 2003 15:59 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Y porque me insultas tu a mi? si me insultas a mi te insulto a ti o a tu familia me da iqual!!
Y lo del payaso no tengo ganas de discutir de esta manera. es muy facil de insultar por el i-net! a mi me gusta mas de insultar en realidad asi que si tiennes ganas... cabr..

en in het Nederlands staat er?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 23 juni 2003 @ 16:05:22 #27
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11318201
quote:
Op maandag 23 juni 2003 15:59 schreef Vikingo het volgende:

[..]

Ik beledig je omdat je van Madrid bent en omdat je een Facistische groep zoals de Vikingos steunt maar dit verhaal hoeft helemaal niet is tijd verdoen ik heb veel liever dat je inhoudelijk ingaat op me laatste post
En je reactie slaat nergens op zolang ik jou met jou in discussie ben hoef je me moeder er niet bij te halen.
pi_11318913
Spreek uit: Biekiengoo...

Cursus Spaans voor beginners, deel 1.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 23 juni 2003 @ 16:34:08 #29
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11319084
quote:
Op maandag 23 juni 2003 16:05 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Ik beledig je omdat je van Madrid bent en omdat je een Facistische groep zoals de Vikingos steunt En je reactie slaat nergens op zolang ik jou met jou in discussie ben hoef je me moeder er niet bij te halen.

ten eerste zijn de Orgullo Vikingos niet facistisch !!! Er zitten bij de Ultras Sur een paar groepen waarvan de leden skinheads zijn, niet bij de Vikingos!!
ten tweede in mn vorige post kan je lezen waarom ik over je moeder begin dus waarom er je er nu weer over begint ?
ten derde probeer ik je al heel de tijd duidelijk te maken dat het bij Barca net zo gaat met trainers, na elk seizoen waarin geen prijzen werden gepakt stond de trainer onder zware druk je gaat me toch niet vertellen dat dat gelul is. En daar komt nog is bij dat Del Bosque voor spaanse begrippen heel lang trainer is van Madrid dus is het vrij logisch dat als hij nu geen prijs zou pakken zijn positie ter discussie komt te staan, de chemie tussen del Bosque en sommige spelers is in de loop van tijd toch minder geworden ( morientes, guti) wat normaal is. er ontstaan altijd wel kleine conflictjes tussen spelers en trainers. Ik denk ook dat als del Bosque wordt ontslagen als hij een keer geen priijzen pakt. Ik denk over een jaar of 8 en dat richard witsche in die tussen tijd alweer de 6e trainer is van barca.
  maandag 23 juni 2003 @ 16:40:10 #30
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11319240
quote:
Op maandag 23 juni 2003 16:34 schreef Vikingo het volgende:

[..]

ten eerste zijn de Orgullo Vikingos niet facistisch !!! Er zitten bij de Ultras Sur een paar groepen waarvan de leden skinheads zijn, niet bij de Vikingos!!
ten tweede in mn vorige post kan je lezen waarom ik over je moeder begin dus waarom er je er nu weer over begint ?
ten derde probeer ik je al heel de tijd duidelijk te maken dat het bij Barca net zo gaat met trainers, na elk seizoen waarin geen prijzen werden gepakt stond de trainer onder zware druk je gaat me toch niet vertellen dat dat gelul is. En daar komt nog is bij dat Del Bosque voor spaanse begrippen heel lang trainer is van Madrid dus is het vrij logisch dat als hij nu geen prijs zou pakken zijn positie ter discussie komt te staan, de chemie tussen del Bosque en sommige spelers is in de loop van tijd toch minder geworden ( morientes, guti) wat normaal is. er ontstaan altijd wel kleine conflictjes tussen spelers en trainers. Ik denk ook dat als del Bosque wordt ontslagen als hij een keer geen priijzen pakt. Ik denk over een jaar of 8 en dat richard witsche in die tussen tijd alweer de 6e trainer is van barca.

Ik geef het op met jou..... je zin doordrammen is wat je doet maar dat is altijd zo met madrilenen.
Je wijkt ten eerste helemaal af van het onderwerp je had het namelijk over Antic daar ga ik overdoor en dan regeaeer je helemaal niet ontopic je begint te praten over Del Bosque.
  maandag 23 juni 2003 @ 16:42:51 #31
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11319298
quote:
Op maandag 23 juni 2003 16:40 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Ik geef het op met jou..... je zin doordrammen is wat je doet maar dat is altijd zo met madrilenen.
Je wijkt ten eerste helemaal af van het onderwerp je had het namelijk over Antic daar ga ik overdoor en dan regeaeer je helemaal niet ontopic je begint te praten over Del Bosque.

Als je goed had gelezen had je al gelezen dat ik had gezegd dat idd bij Barça elk seizoen een trainer onder druk staat als er iets is verloren maar je herhaalt jezelf teveel.In de tijden Van Nuñez werden er helemaal niet zoveel trainers gewissled omdat het een goede tijd was ja

maandag 23 juni 2003 @ 16:50:50 #32
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_11319475
Buitenlands scheldtopic ?
You must be out of your brilliant mind.
  maandag 23 juni 2003 @ 17:02:19 #33
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_11319717
quote:
Op maandag 23 juni 2003 16:40 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

niet ontopic??? waar gaat deze topic over dan?? juist over del Bosque
En over onze discusie, jou punt is dat als Madrid geen prijs zou pakken dat del Bosque dan ontslagen zou worden. Mijn tegenargument hierop is dat dat bij Barcelona ook het geval is en daarbij gaf ik Antic als voorbeeld. Dat jij dan begint over dat de fans Antic willen houden doet er helemaal niet toe want daar gaat het helemaal niet om! Waar moet ik dan over door gaan het is toch een feit dat antic niet blijft, en het is helemaal niet relevant in onze discussie? Dus als er iemand hier afwijkt van het onderwerp ben jij het wel catalaantje. Maar dat zal je wel niet willen\kunnen inzien.
Heb je die eigenwijsheid van je moeder.
pi_11319756
Wat hebben Spanjaarden toch met moeders??

Del Bosque is een goede coach, die moet gewoon blijven. Zo!

www.thuisuiteten.nl
  maandag 23 juni 2003 @ 17:05:35 #35
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_11319781
kvind die El bosque ook wel 1 van de beste coaches op dit moment..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
  maandag 23 juni 2003 @ 17:06:37 #36
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11319802
Vikingo en El_Catalan, lossen jullie het even per mail/icq/msn op verder tussen elkaar, zodat het topic verder weer over het oorspronkelijke onderwerp verder kan gaan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 23 juni 2003 @ 17:11:26 #37
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11319899
quote:
Op maandag 23 juni 2003 17:02 schreef Vikingo het volgende:

[..]

niet ontopic??? waar gaat deze topic over dan?? juist over del Bosque
En over onze discusie, jou punt is dat als Madrid geen prijs zou pakken dat del Bosque dan ontslagen zou worden. Mijn tegenargument hierop is dat dat bij Barcelona ook het geval is en daarbij gaf ik Antic als voorbeeld. Dat jij dan begint over dat de fans Antic willen houden doet er helemaal niet toe want daar gaat het helemaal niet om! Waar moet ik dan over door gaan het is toch een feit dat antic niet blijft, en het is helemaal niet relevant in onze discussie? Dus als er iemand hier afwijkt van het onderwerp ben jij het wel catalaantje. Maar dat zal je wel niet willen\kunnen inzien.
Heb je die eigenwijsheid van je moeder.

No Quiero Seguir Hablando Contigo Tienes ni Puta Idea de Futbol

Wie praat er nu over moeders dan? Tu No Tienes Los Huevos Pa encararme y decir exactamente l mismo.

Einde discussie (zwak van je dat je weer over moeders moet beginnen)

maandag 23 juni 2003 @ 17:12:30 #38
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11319925
quote:
Op maandag 23 juni 2003 17:06 schreef golfer het volgende:
Vikingo en El_Catalan, lossen jullie het even per mail/icq/msn op verder tussen elkaar, zodat het topic verder weer over het oorspronkelijke onderwerp verder kan gaan?
Ok.

sorry

pi_11320170
Zo, copy and paste en print...

Vanavond even laten vertalen door m'n vriendin, volgens mij is het een grappig stuk tekst!

www.thuisuiteten.nl
  maandag 23 juni 2003 @ 18:01:19 #40
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_11320903
quote:
Op maandag 23 juni 2003 16:00 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en in het Nederlands staat er?

je wilt het niet weten
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_11334806
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')