Je weet dat dit gaat gebeuren (daar kan je niet onderuit)
kopkaas.. Uit het vuistje?quote:Op zondag 4 juni 2006 19:26 schreef PallominnoXIII het volgende:
''Ach, we laten hem allemaal wel eens door het vuistje razen ''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Zoek een lief die je kan helpen !quote:Op zondag 15 juni 2003 13:10 schreef SqueaK het volgende:
Lig je op bed te trekken, bijna op het hoogtepunt..JAaaaa..jaaaaaaaa.jaaaaaaaaaaaaah....quote:Op zondag 4 juni 2006 20:17 schreef Hypnotick het volgende:
Tip: klop altijd op de deur
quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Lig je op bed te trekken, bijna op het hoogtepunt..JAaaaa..jaaaaaaaa.jaaaaaaaaaaaaah....
En dan roept je moeder "THEO MAG IK BINNENKOMEN?!"...jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Die heb je niet zelf bedachtquote:Op woensdag 7 juni 2006 10:17 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Lig je op bed te trekken, bijna op het hoogtepunt..JAaaaa..jaaaaaaaa.jaaaaaaaaaaaaah....
En dan roept je moeder "THEO MAG IK BINNENKOMEN?!"...jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Daarom staat er ook 'THEO', omdat het een quote van Theo Maassen is. Ik heet geen Theo, gelukkig.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:40 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Die heb je niet zelf bedacht![]()
Maar ja, beter goed gejat dan slecht bedacht.
ik moest van je mamma zeggen dat ze teleurgsteld is in je...quote:Op zondag 15 juni 2003 13:10 schreef SqueaK het volgende:
klopte het ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:56 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Ik zou er nuchter overzijn, iets in de trand van: Have fun!
Overigens toen ik nog thuis woonde:
Ik lag mijn dinnetje lekker oraal te bevredigen, mijn moeder komt binnen en kijkt recht in mijn sterretje (zat op mn knietjes). Moeder zegt: volgende keer je bips iets beter afvegen...![]()
Op zo`n moment geen humor, achteraf gezien kunnen we er wel om lachen
Ik vind je moeder nu al tofquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:56 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
mijn moeder komt binnen en kijkt recht in mijn sterretje (zat op mn knietjes). Moeder zegt: volgende keer je bips iets beter afvegen...![]()
Op zo`n moment geen humor, achteraf gezien kunnen we er wel om lachen
Nee dat is leuk om van je kinderen te horen... is het straks 3 keer per dag "hey pa, ik ga even rukken okeequote:Op donderdag 8 juni 2006 23:43 schreef Chou het volgende:
" had je me niet even kunnen waarschuwen van tevoren? "
quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:53 schreef Adurothiel het volgende:
[..]
Nee dat is leuk om van je kinderen te horen... is het straks 3 keer per dag "hey pa, ik ga even rukken okee?"
Ze hebben wel wat beters te doen dan mij 3 keer per dag te betrappenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:42 schreef RayMania het volgende:
"Kom je zo"?Jaaaa Ik KooooomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'de opgewonden zoon keek zijn geschrokken moeder aan. daar zat hij met z'n stijve lul. de moeder bleef echter stil en liep langzaam op hem af. terwijl ze hem bleef aankijken ging ze door haar knieen en pakte zijn penis met haar hand.ze boog haar hoofd lichtjes voorover en begon rustig zijn eikel te likken. hij wist niet wat hem overkwam, maar hij boog zijn hoofd achterover en liet het gebeuren. dit had hij in z'n stoutste dromen niet kunnen bedenken.quote:Op zondag 15 juni 2003 13:10 schreef SqueaK het volgende:Usericon van SqueaK
Wat zou jij doen als je bijvoorbeeld thuis komt of een kamer binnen loopt en je ziet daar dat je eigen zoon zich aan het af trekken is ?? of je dochter vingert zich zelf kan ook......
niet dat ik zelf kinderen heb maar ik vroeg me dat af wat je dan zegt als je je kind zo betrapt.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |