quote:Je wordt er blind van hoor.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:39 schreef CecilBDemented het volgende:
wist je dat het zelfs goed voor je is
quote:Dat verklaart waarom hier op Fok zoveel typfouten worden gemaakt
Op dinsdag 17 juni 2003 23:31 schreef Disorder het volgende:[..]
Je wordt er blind van hoor.
quote:En dan zegt je Zoon "wat zeg je ik ben dood" DAT HET GOED IS VOOR JE.
Op dinsdag 17 juni 2003 22:39 schreef CecilBDemented het volgende:
ik zou zeggen ja zoon-dochter geeft niks we zijn allemaal jong geweest
wist je dat het zelfs goed voor je is
Van trekken word je doof
"Zegguh, wissel effe van hand daalijk krijg je nog RSI" ![]()
Maaruh, mensen kunnen toch ook even de WC opzoeken en de deur op slot doen. Of is de spanning om betrapt te worden dan weggevallen ofzo
quote:Weten we meteen dus waar jij het doet
Op woensdag 18 juni 2003 01:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zou gewoon zeggen:"Zegguh, wissel effe van hand daalijk krijg je nog RSI"
Maaruh, mensen kunnen toch ook even de WC opzoeken en de deur op slot doen. Of is de spanning om betrapt te worden dan weggevallen ofzo
quote:Sneller dan je denkt, hoewel het er aan lig wat je toe laat. Bij 4 zijn ze soms wel érg gefocussed op hun piemeltje hoor.
Op woensdag 18 juni 2003 00:45 schreef miendobbelsteen het volgende:
Dat probleem heb ik voorlopig nog niet, mijn knul is anderhalf
quote:O jee, dat beloofd nog wat dan
Op woensdag 18 juni 2003 09:03 schreef Mijnheer_Willem het volgende:[..]
Sneller dan je denkt, hoewel het er aan lig wat je toe laat. Bij 4 zijn ze soms wel érg gefocussed op hun piemeltje hoor.
is misschien ookw el goed voor je kind, direct ervaring hehe ![]()
en dit is dus ECHT gebeurd he
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:46 schreef pimpin het volgende:
toen ik dat deed rond 14 - jarige leeftijd, kwam me stiefmoeder binnelopen (die was 24) en die heeft me direct eve alles geleerd, alles dan ook he...is misschien ookw el goed voor je kind, direct ervaring hehe
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 20:46 schreef pimpin het volgende:
toen ik dat deed rond 14 - jarige leeftijd, kwam me stiefmoeder binnelopen (die was 24) en die heeft me direct eve alles geleerd, alles dan ook he...is misschien ookw el goed voor je kind, direct ervaring hehe
quote:ik zweer het, ze was nog mooi ook hoor!
Op woensdag 18 juni 2003 21:00 schreef Mr.Noodle het volgende:[..]
quote:a) dit verzin je
Op woensdag 18 juni 2003 21:02 schreef pimpin het volgende:[..]
ik zweer het, ze was nog mooi ook hoor!
ik gok op a eigenlijk
quote:idd mijn zoontje (bijna 2) heeft 'm ook al ontdekt hoor... vooral met afdrogen
Sneller dan je denkt, hoewel het er aan lig wat je toe laat. Bij 4 zijn ze soms wel érg gefocussed op hun piemeltje hoor.
quote:Ja klopt
Zo mijn zoontje van de week...
Mama ik wil zooooooooooooooooo'n grote piemel(waarbij hij zijn handen zover mogelijk uit elkaar deed).
Ik in mijzelf, ohhhh mijn god wat krijgen we nu weer, eerst wil hij borsten, want mama heeft die ook, nu dit weer, pfffffffffffffffffffff, euhhhhh, euhhhhhh euhhhhhh....
Maar voordat ik kon verzinnen wat ik erop moest antwoorden zegt hij doodleuk, ja want dan kan ik ook poepen door mijn piemel.
Want zo kan hij het echt niet goed zien hoor
quote:Wat heb ze met je gedaan dan? Uitleg of actie?~
Op woensdag 18 juni 2003 21:02 schreef pimpin het volgende:[..]
ik zweer het, ze was nog mooi ook hoor!
quote:actie duh
Op woensdag 18 juni 2003 23:36 schreef EggsTC het volgende:[..]
Wat heb ze met je gedaan dan? Uitleg of actie?~
quote:waarom ziek?
Op woensdag 18 juni 2003 21:03 schreef E_Motion het volgende:[..]
a) dit verzin je
of
b) dit is gewoon ziekik gok op a eigenlijk
quote:Ja jongetjes zijn er vroeg bij, ik weet nog wel dat ik op mn 4e of mn 5e al tegen mn matrasje aan lag te rijden omdat dat zo'n lekker gevoel gaf...
Op woensdag 18 juni 2003 21:05 schreef SmilingPeter het volgende:[..]
idd mijn zoontje (bijna 2) heeft 'm ook al ontdekt hoor... vooral met afdrogen
Hoorde de kamerdeur wel kraken (was alleen thuis, dacht ik), maar dacht dat wel door de tocht zou komen dus ging vrolijk verder. Na klaar te zijn gekomen, alles te hebben schoongemaakt en weggewerkt etc. even door het huis gaan banjeren. Toen ik de kamer van mijn zus in kwam om een elpee te lenen, zat zij daar achter haar bureau en keek mij heeeeel vreemd aan. Had meteen in de gaten waraom en schaamde mij kapot. Heeft zij overigens nooit wat van gezegd.
Ook een keer op het toilet heftig zitten handkarren. Toen mijn oma, die op bezoek was, bij haar vertrek even later het toilet passeerde zei ze tegen mijn moeder 'wat een weïge lucht hangt hier, eten jullie vis of zo.....'. Ik dacht toen 'oeps'.
Gelukkig heb ik geen zoon of dochter
quote:sick mind
Op zaterdag 21 juni 2003 12:43 schreef Darkternal het volgende:
jahahahaha ,ik zie het zo al voor me. Dochter is bezig en voordat je de kamer in gaat haar een levensgroot trauma bezorgen, je trekt je pastoor pak aan , pakt een levensgroot kruis met het laatste avondmaal erop en stormt dan al schreeuwend de kamer in.Je pakt haar dildo af en geeft haar een bijbel, en al naakt schop je haar de deur uit zodat ze al huilend op de ramen met
haar bijbel bonzend smeekt of ze naar binnen mag
Nadat nieuwsgierge buren de politie hebben gebeld wordt ze over haar avondtuurtje verhoord op het politie bureau, die haar natuurlijk 3 dagen vastzetten
, en nadat ik de roddel op haar school heb verspreid, mag ze weer thuiskomen, en verhoog ik het kostgeld dat ze moet betalen
![]()
Gelukkig heb ik geen zoon of dochter
quote:*PROESTY*
Op vrijdag 20 juni 2003 13:58 schreef Arjeno het volgende:
Ook een keer op het toilet heftig zitten handkarren. Toen mijn oma, die op bezoek was, bij haar vertrek even later het toilet passeerde zei ze tegen mijn moeder 'wat een weïge lucht hangt hier, eten jullie vis of zo.....'. Ik dacht toen 'oeps'.
quote:
Op zondag 15 juni 2003 16:39 schreef tiez het volgende:
ik ben wel us betrapt tijdens de daad zelf.
kwam me moeder binnen"'zow lekker bezig jongen" en weg ging ze was echt grappig ik stikte zowat in me lach.
zei vond het wat minder btw
quote:Lees het topic eens door
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:47 schreef Che_Guevara het volgende:
Ik heb is een verhaal gehoord van een gast die zichzelf liep te trekken al liggend op bed met zijn ogen dicht, toen ie klaar was stond er een dampend kopje thee op zijn nachtkastje...
quote:
Op maandag 16 juni 2003 12:38 schreef ThE_ED het volgende:
Ik heb weleens een suf verhaal gehoord over een gast die de hand aan zichzelf geslagen had.Ogen dicht en met harde muziek aan.
Was hij klaar doet ogen open..
staat er een kopje thee en een koekje op zijn bureau.
Zijn moeder was binnengekomen (hij merkt niks). Schrikt, en denkt "Ach laat ik maar niks zeggen", en laat het kopje thee en koekje dat ze kwam brengen toch maar achter.
Beetje broodje aap verhaal, maar toch wel zo van "het zal je maar gebeuren"
En nee, ik ben nooit betrapt, denkik
quote:dat is die reclame van sony MD die kun je vast wel ergens vinden op het Internet
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:47 schreef Che_Guevara het volgende:
Ik heb is een verhaal gehoord van een gast die zichzelf liep te trekken al liggend op bed met zijn ogen dicht, toen ie klaar was stond er een dampend kopje thee op zijn nachtkastje...
quote:Sjah ik ga niet een heel topic doorlezen om er zeker van te zijn dat mijn verhaaltje niet al verteld is..... heb wel wat beters te doen...
Op dinsdag 21 oktober 2003 11:49 schreef SunChaser het volgende:[..]
Lees het topic eens door
[..]
quote:ach... trek het je niet zo aan
Op vrijdag 20 juni 2003 13:58 schreef Arjeno het volgende:
verhaal...
quote:Tissues, van die papieren dingen die aan de eikel blijven plakken en waar je naderhand nog uren mee bezig bent om de papierresten ervan af te pulken?
Op zondag 15 juni 2003 13:31 schreef kless het volgende:
bak tissues kopen en op zn kamer neerzetten.en geen woordt aan vuil maken.
een oeps of srry op dat moment -> want ze weten BEST dat je dat gezien hebt
quote:Een douche is veel makkelijker
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:24 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
Tissues, van die papieren dingen die aan de eikel blijven plakken en waar je naderhand nog uren mee bezig bent om de papierresten ervan af te pulken?
Die tissues?
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2003 14:24 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
Tissues, van die papieren dingen die aan de eikel blijven plakken en waar je naderhand nog uren mee bezig bent om de papierresten ervan af te pulken?
Die tissues?
quote:Hallo zoon,
Op vrijdag 20 juni 2003 00:52 schreef mydogisgone het volgende:
haha dat had ik ook toen ik 5 of 6 was... wist ik toen veel wat dat was.
Dat wist je best kleine rukaap! ![]()
Je vader
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 13:11 schreef Lestat het volgende:[..]
Ja jongetjes zijn er vroeg bij, ik weet nog wel dat ik op mn 4e of mn 5e al tegen mn matrasje aan lag te rijden omdat dat zo'n lekker gevoel gaf...
quote:net doen of ik het niet gezien heb lol
Op zondag 15 juni 2003 13:10 schreef SqueaK het volgende:
Wat zou jij doen als je bijvoorbeeld thuis komt of een kamer binnen loopt en je ziet daar dat je eigen zoon zich aan het af trekken is ?? of je dochter vingert zich zelf kan ook......niet dat ik zelf kinderen heb maar ik vroeg me dat af wat je dan zegt als je je kind zo betrapt.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |