quote:je bent niet de enigste waar ze zo komen binnenstormen
Op zondag 15 juni 2003 23:14 schreef Salie het volgende:[..]
Offtopic eindelijk iemand die dat ook heeft bij mij is dat dus ook zo dat ze nooit kloppen zwaar irritant dus
Gelukkig bleef ze achter de deur staan, want die gaat precies zo open dat je niet kan zien wat er op bed gebeurt ![]()
De reactie was overigens iets in de trend van:
quote:
Komen jullie nog uit bed vandaagjullie zijn al de hele dag bezig
[Dit bericht is gewijzigd door RazorBlade op 16-06-2003 00:17]
Neuh, in het echt zal het wel luchtig gaan, denk ik.
Had ff gezegd dat je dat ging doen dan had ik wel geklopt oid....
Laatst m'n zus en d'r vriend in de douche betrapt.. ben toen maar meteen weer weggelopen nadat ik sorry had gezegt. Toen ik even later zelf wou gaan douchen zag ik daar wat wit spul in het afvoerputje liggen.. meteen naar beneden gerent en waar m'n ouders bij waren op ze uit geflipt. Tsja.. in mijn douche mag alles, maar opruimen is verplicht!
als je foto camera bij de hand hebt is dat wel humor...
blackmailen... :p
quote:
das humor
quote:Jij houdt je broek op de enkels?
Op zondag 15 juni 2003 16:45 schreef TimoBasso het volgende:[..]
Same here... ik wist niet hoe snel ik mijn broek weer omhoog had
quote:Ik ben weleens betrapt met ECHTE SEX das minders... Had pas met dat meissie en we lagen om kwart voor 2 ofzo nog in bed, toen kwam me moeder me kamer binnen om te vragen of we ontbijt wilden. Een paar dagen later toen ze s'avonds bij me was kwam ze weer binnen!! Toen heb ik der verteld dat ze maar voortaan moest kloppen als ze binnen wou komen.
Op zondag 15 juni 2003 13:12 schreef MrAbagnale het volgende:
misschien leuker om te vragen; Is er hier ooit iemand betrapt of heeft zijn of haar zoon/dochter betrapt. En hoe reageerde je toen?
quote:oph dat wilde ik allemaal net weten
Op maandag 16 juni 2003 08:47 schreef Patricklauw het volgende:[..]
Ik ben weleens betrapt met ECHTE SEX das minders... Had pas met dat meissie en we lagen om kwart voor 2 ofzo nog in bed, toen kwam me moeder me kamer binnen om te vragen of we ontbijt wilden. Een paar dagen later toen ze s'avonds bij me was kwam ze weer binnen!! Toen heb ik der verteld dat ze maar voortaan moest kloppen als ze binnen wou komen.
De eerste keer waren we bezig met doggy style en de 2de keer lag ik op der trouwens voor degene die het wilde weten
Op dat moment zak je echt door de grond als je mammie binnen komt![]()
BIERTJEH ![]()
Of vragen.
Hoe smaakt wit
quote:damn... echt ? dat is zeeeeer gemeen
Op zondag 15 juni 2003 17:26 schreef GWD het volgende:
hahaha, een maat van mij is een keer betrapt hij was zich aan het aftrekken op een familie feest op zijn kamer. Kwam zijn moeder binnen, die schreeuwde keihard naar benenden of iemand even een handdoek kon komen brengen, komt die halve familie naar bovenNiet zo aanpakken, jonge is nog steeds getraumatiseerd
quote:lol... das een goeie
Op zondag 15 juni 2003 13:42 schreef Moonah het volgende:
Peter van Straaten had een leuke:"Wát hadden we nou afgesproken?
Eérst je huiswerk!!"
quote:volgens mij wordt de betrapte persoon dan helemaal gek.. misschien zou je het kunnen doen.. zonder bandje erin ofzow en dan gewoon plagen
Op zondag 15 juni 2003 13:12 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Haha! Betrapt!* videocamera pakt *
waarschijnlijk zou ik de eerst volgende keer dat we elkaar zien( tijdens eten ofzo) wel met een enorme grijns op mn bek zitten.
wat als je je dochter betrapt? Zou je anders reageren dan bij je zoon?
Of andersom: je kind betrapt jou.
quote:Ik heb geen kinderen (ben 20
Op maandag 16 juni 2003 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
Laten we het draadje eens eens andere wending geven:wat als je je dochter betrapt? Zou je anders reageren dan bij je zoon?
Of andersom: je kind betrapt jou.
En als mijn kind mij betrapt:
Als ie nog niet op masturbatieleeftijd (leuke term
) zit zou ik zeggen "Geloof me, over ene paar jaar doe je dit ook en als ie dat wel zit zou ik zeggen van "Ontken het maar niet, jij doe thet ook, en mama heeft nu ff geen zin en ik wel dus dan maar zo
"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |