Hoe werkt het
Het is hier de bedoeling dat je een vraag stelt over een film en dat je mede-Fok!kers die gaan beantwoorden. Degene wie hem het eerst beantwoord heeft mag de volgende vraag stellen. Er lopen dus niet meerdere vragen tegelijk. Mocht de vragensteller denken dat de vraag te moeilijk is, of dat het te lang duurt, mag hij natuurlijk een tip geven, of zelfs het antwoord geven en een andere vraag bedenken. Dit om de gang een beetje in dit topic te houden.
Als diegene die het goede antwoord gegeven heeft niet binnen een uur geen nieuwe vraag geeft, mag gewoon een willekeurig iemand een vraag bedenken. Anders loopt het topic namelijk een beetje vast
Puntentelling
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke 10e topic tellen de vragen echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is.
* UPDATE *
Wat voor vragen?
Soorten vragen die je kan stellen kunnen erg uiteenlopen. Een mooi overzicht van de vragen die al geweest zijn is hier te vinden, met dank aan mamamiep
Als er vragen gesteld worden, waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn, heeft het geen zin om halve antwoorden te plaatsen, gezien je daar alleen maar andere mee helpt en het wordt een beetje een chaos. Daarom had ik eerst liever niet dat deze vragen gesteld werden. Nu is echter gebleken dat het wel goed kan gaan, zie einde topic 43, begin topic 44. Dus als niemand halve antwoorden meer post, mogen wat mij betreft vragen waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn gewoon weer.
Let Op!
Het is wel zo sportief om geen IMDb of welke website dan ook te gebruiken.
Kijk dus uit met valsspelen; we'll hunt you down like the dog you are!
Fok! Movie Trivia Ranking
Aan het begin van elke topic zal Gorro de stand bekend maken, mits geopend door Gorro natuurlijk.
Vorige topics
Nieuwe vraag komt eraan van zjeckyll16
is een weggevertje nie?
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 12:16 schreef zjeckyll16 het volgende:
is een weggevertje nie?
quote:Wilde ik (&*&^%&$#$()(+ net zeggen. (en toen had ik die super hint 'the' nog niete ens gelezen
Op zaterdag 14 juni 2003 12:27 schreef dolle_hond het volgende:
the mask
quote:Bingo, your turn.
Op zaterdag 14 juni 2003 12:27 schreef dolle_hond het volgende:
the mask
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 12:44 schreef Joppe het volgende:
Pi ?
Joppe +1
Sean Gullette en Ben Shenkman
quote:ha, ik dacht hetzelfde.
Op zaterdag 14 juni 2003 13:03 schreef SODA het volgende:
Ik kom net twee vragen te laat binnen zie ik..
I won't reiterate the plot here, I'll rather express the sentiments I had after seeing this movie.
It's a stroke of luck I had the chance to see this in a theater, only one would show it, and only for a week. And the theater having only two people watching besides myself, the experience was unforgettable. Slowly revolving, circling around the central theme of Loss and considering it from all angles, it is a very complete movie, having amazingly few elements that don't belong.
In short I loved this movie very much and recommend it to everyone who doesn't want to watch movies "the easy way". And I'm definitely going to read the novel!
quote:[film] is a study in subtlety. I am not surprised that a fair number of people here dismiss it as pretentious trash. It requires the viewer to pay attention and make connections that are not always stated explicitly. Not everyone will have the patience (or...dare I say it...intelligence?) to do so.
Op zaterdag 14 juni 2003 14:55 schreef Bijna35 het volgende:
Nog meer comments of een hint misschien?
The turning-point of the movie is a surprising action by one of the central characters late in the film. At first, it may not be entirely clear why she chooses to do what she does. Here too, one needs to consider previous scenes carefully and try to view other characters from her point of view.
The DVD has a commentary track (in the "special features" section) by the director and the author of the book; it clarifies quite a few things that might remain hazy. This is, in any case, a movie that needs to be watched more than once.
Haunting, poignant, sorrowful without resorting to tearjerking, perceptive, mesmerizing...for viewers who can handle that subtlety, a masterpiece.
[Dit bericht is gewijzigd door SODA op 14-06-2003 15:10]
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 15:13 schreef BwennieBren het volgende:
The Count of Monte Cristo?
Paradise Lost
First of all, this film is not for the mainstream viewers. For there is something behind the camera this time, each movement of the cam means something, and there is a magnificent combination of pictures, acting, and music, which are hard to find all in a film. This film is clearly underrated, because nobody wants to hear sad stories, with sad ends confirming something about our lives. I have to note that, in the beginning, the village is clearly defined as a paradise. What paradise is: where everyone is happy even with all their idiosyncracies, deceptions, and earthed jealousies. And then something intereferes in our lives. An accident, death of a friend, a disaster. And then life changes. We are not the old tabula rasa's, we know something about life now, but there is a price for that. Simply, this film is the best film of the last two decades. It reminds me of the third symphony of Gorecki: simple, but sorrowful, and human.
-edit-
Dit zal wel helpen:
understated masterpiece
(...) Well into the film, we finally witness the crash, in flashback. Now, the modern Hollywood version would feature 100 different angles of the crash, mostly in close-up, lots of pyrotechnics, and lots and lots of terrible noises. In [film], a father is following the school bus in which his 2 children are riding. When the bus runs off the road, we witness the whole thing from the roadway, in a long shot, just as the father does. Having the camera, and the viewer, stay with the father has much greater impact than the Hollywood version.
[Dit bericht is gewijzigd door SODA op 14-06-2003 15:24]
quote:Ach, tuurlijk!
Op zaterdag 14 juni 2003 15:16 schreef SODA het volgende:[..]
(...) Well into the film, we finally witness the crash, in flashback. Now, the modern Hollywood version would feature 100 different angles of the crash, mostly in close-up, lots of pyrotechnics, and lots and lots of terrible noises. In [film], a father is following the school bus in which his 2 children are riding. When the bus runs off the road, we witness the whole thing from the roadway, in a long shot, just as the father does. Having the camera, and the viewer, stay with the father has much greater impact than the Hollywood version.
quote:Okay dan:
Op zaterdag 14 juni 2003 15:51 schreef Bijna35 het volgende:
Okee, dan mag BwennieBren nu een vraag stellen.
The script sets up an intricate storyline, full of interesting characters and events, however there is one particular, part of the film that seems to go for too long, which is the desert flashback. It might have been wise to remove some of these scenes as most are simply not needed, perhaps a single fight in the desert would be enough to establish the abilities and feelings of the characters, however the section goes for a few too many minutes, leaving you wondering when are we going to get back to the main plot. Aside from that the acting is excellent from the main characters, actors have been well chosen for these characters, and dialogue is also very well written and presented, a compliment to the writers and actors. It is unfortunate that this film did not reach its full potential, not it was a bad movie, but because people were daunted because of the 'foreign film branding' as well as the long love story, even though the film was first and utmost a love, not action story. This is also disappointing as the love story seems shallow and stereotypical, two people who cannot truly be with each other, but in the end express their love for each other, and I'm not going to even say in how many movies I have seen two enemies fighting, rolling on the floor to end up in each others embrace. However these few problems are more than overwhelmed by an excellent cinematographic style, and great performances.
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 15:57 schreef Bijna35 het volgende:
Mad Max?
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 15:59 schreef Patch het volgende:
The English Patient?
quote:Was mijn antwoord goed Soda?
Op zaterdag 14 juni 2003 16:01 schreef SODA het volgende:
Crouching Tiger, Hidden DragonBennikweer
Die van jouw is iig :
quote:Yep.
Op zaterdag 14 juni 2003 16:02 schreef BwennieBren het volgende:
Was mijn antwoord goed Soda?
-Continuity: When dealing with the corpse inside the house, ... is (not) wearing shoes.
-Revealing mistakes: Unconscious guy in closet puts his feet up so that door can be closed.
-Continuity: Although the main characters are obvious bachelors, ... is wearing a wedding band throughout the movie.
-Continuity: The recording of ...'s and ...'s phone conversation is different from the original - ...'s "Uh huh!" is missing.
-Audio/visual unsynchronised: When ... is talking about drugs his lip movements don't match his voice.
-Continuity: When ... is in the house and he's chasing after ..., ..., and ..., ...'s hat Disappears from her hand and is later seen lying next to ...'s body.
-Continuity: When ... is falling off the boat you can see ... turning around just in time to see him go. Yet a few minutes later he looks back and is surprised that ... isn't there.
Welke film?
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:19 schreef Patch het volgende:
Weekend at Bernie's !!!
Ik dacht eigenlijk dat dit nog best lastig kon zijn.. niet dus..
quote:geweldige film
Op zaterdag 14 juni 2003 16:21 schreef SODA het volgende:[..]
Ik dacht eigenlijk dat dit nog best lastig kon zijn.. niet dus..
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:26 schreef ranja het volgende:
Doet me denken aan The Shining, maar dan de King-versie...
komt me wel bekend voor...
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:33 schreef ranja het volgende:
Of Frank, uit Hellraiser, nadat hij genoeg huid heeft verzameld om er gewoon uit te zien? Maar dan z'n echte naam![]()
komt me wel bekend voor...
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:35 schreef StrayDog het volgende:
the Stepfather
oh, van die films over een 'evil stepfather' ofzo? geen idee hoe dat heet maar die terroriseert zijn gezinnetje dan als blijkt dat het (weer) niet het perfectegezin is...
maar ja dat was veel te veel tekst natuurlijk
quote:damn damn damn
Op zaterdag 14 juni 2003 16:42 schreef StrayDog het volgende:
Uit welke film komt dit (helaas erg kleine) plaatje van deze relaxte dude
quote:Ik heb hetzelfde.. Arg!
Op zaterdag 14 juni 2003 16:43 schreef Patch het volgende:[..]
damn damn damn
pvdt
Heb expres een iets moeilijker (en vooral kleiner )plaatje genomen omdat hij anders wel gelijk geraden zou worden denk ik.
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 16:49 schreef Patch het volgende:
Office Space dan?
Het is Lawrence, de buurman die graag regelmatig ff binnenloopt bij Peter, uit Office Space idd.
quote:*phew*
Op zaterdag 14 juni 2003 16:51 schreef StrayDog het volgende:[..]
Het is Lawrence, de buurman die graag regelmatig ff binnenloopt bij Peter, uit Office Space idd.
quote:Puntje
Op zaterdag 14 juni 2003 16:59 schreef StrayDog het volgende:
Wat betekent PVDT trouwens?
Ben hier een tijdje niet meer geweest, kan zijn dat ik iets gemist heb
quote:Lol, zal er aan denken als ik ook weer eens zo'n PVDT moment heb
Op zaterdag 14 juni 2003 16:59 schreef Patch het volgende:[..]
Puntje
Van
De
Tong
quote:Potverdorie
Op zaterdag 14 juni 2003 16:59 schreef StrayDog het volgende:
Wat betekent PVDT trouwens?
Ben hier een tijdje niet meer geweest, kan zijn dat ik iets gemist heb
quote:Ik dacht iets van
Op zaterdag 14 juni 2003 17:02 schreef MasterWouter het volgende:[..]
Potverdorie
Vergeet
De
Triviavraag
Patch
Vloekt
Dankzij
Triviavraag
&
The studios should be applauded when they take on a movie that involves an all new setting and topic, and encouraged to do so more often. We have plenty of stupid eye candy car chase movies and murder mystery flicks for those who enjoy that stuff. goes somewhere else entirely. The road less travelled as it were.
&
The only good thing about this film is the scenery. It's preposterously overblown, sincere and pompous, at least 90% of the cast can't act to a degree necessary for a motion picture, and the whole thing is so dull, noble and lifeless that it just sucks all energy and intelligence from you as you watch, leaving you admiring the nice pictures of forests and tropical lagoons. Even worse than 'Legends of the Fall'. 4/10 (and that's being generous)
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 17:48 schreef ranja het volgende:
Gokje... The gift?
quote:tja... wie vind deze commenter nou de mooiste vrouw op de wereld he?
Op zaterdag 14 juni 2003 17:53 schreef Patch het volgende:[..]
quote:staan toch wel meer hints in dan alleen tepels?
Op zaterdag 14 juni 2003 17:54 schreef ranja het volgende:[..]
tja... wie vind deze commenter nou de mooiste vrouw op de wereld he?
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 17:56 schreef Patch het volgende:[..]
staan toch wel meer hints in dan alleen tepels?
quote:This movie had me intreged the whole time. Not just because
Op zaterdag 14 juni 2003 17:56 schreef ranja het volgende:[..]
![]()
![]()
&
The first time I saw this film, I nearly had to pick my jaw up from the floor. A hollywood movie.....that doesn't spoonfeed me the plot like some overbearing nanny? An original (for a big studio) plot device? Whew, let me just sit down for a minute. Here's how it normally goes: Hero (young, handsome and likeable) must compete with rival (villanous, evil rogue) in contest of high stakes. Guess the outcome. But in this underrated gem of a story, we find two equally heroic protagonists, all thoughts of friendship lost as they are forced into a dangerous competition of courage and strength. One, fighting for the woman he loves, the other for his life. This forces the viewer to watch in an agonized state of uncertainty. Who do I want to win? Who deserves it more? What will happen to the loser? This was the first film in a long time that truly forced me to get involved with the characters, not in a cliched good versus evil kind of way, but a good versus good "how the hell are they going to get out of this one?" kind of way. Okay, so some aspects of the film do not deliver with the same power, and some of the accents do tend to waver a little, but the beautifully constructed central storyline held me until the end.
quote:ow?! Daar was ik blijven haken....
Op zaterdag 14 juni 2003 17:56 schreef Patch het volgende:[..]
staan toch wel meer hints in dan alleen tepels?
Toch verder hiermee gaan: Original Sin?
quote:Dat is toch niet zo uitzonderlijk, om Jolie topless te zien? Ik bedoel dus dat dat wel in meer films voorkomt, wat je er van vind laat ik aan jou over
Op zaterdag 14 juni 2003 18:13 schreef dj-ango het volgende:[..]
ow?! Daar was ik blijven haken....
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 18:13 schreef dj-ango het volgende:[..]
ow?! Daar was ik blijven haken....
quote:je hebt de laatste 2 comments helemaal niet gelezen he?
Op zaterdag 14 juni 2003 18:18 schreef dj-ango het volgende:
X-Men, misschien bedoelen ze Rebecca Romijn !
If you enjoy Polynesian scenery, and have a mute button to squelch the pathetic English/Hispanic/American/Canadian accents that vary from character to character, and you can stomach the pointless love story in between graphic scenes of gratuitous frontal nudity through the efforts of beautiful body-doubles, you still won't enjoy this movie.
quote:nope...
Op zaterdag 14 juni 2003 18:58 schreef Sai het volgende:
Caligula?
ofzoiets, die film over die Romeinse keizer...
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 19:27 schreef Bijna35 het volgende:
Rapa Nui?
maarre
Uw beurt !
quote:Klopt
Op zaterdag 14 juni 2003 19:29 schreef Patch het volgende:
Je gaat nu hopelijk zeggen dat je de comments net leest en dat je dit meteen raad, toch?
(heb jij dat Roxine Holt veranderd? )
[Dit bericht is gewijzigd door Bijna35 op 14-06-2003 19:31]
quote:dank je
Op zaterdag 14 juni 2003 19:30 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Klopt
Ik was even weg en zie net deze vraag staan.
quote:Die vrouw is niet Jodie idd!
Op zaterdag 14 juni 2003 21:13 schreef ranja het volgende:
die vrouw is, jouw kennende, vast niet Jodie
quote:
Op zaterdag 14 juni 2003 22:03 schreef Khalein het volgende:
Marvin, Hurt, Apted: Gorky Park
Is natuurlijk goed!
quote:28 jaar jonger
Op zondag 15 juni 2003 00:56 schreef zjeckyll16 het volgende:
bingo: Rekenfout?
quote:Ja, praat er maar omheen
Op zondag 15 juni 2003 00:59 schreef zjeckyll16 het volgende:
klopt, sorry maar hij was toch al makkelijk.
quote:Duurde vrij lang dat antwoord, maar wel goed!
Op zondag 15 juni 2003 01:10 schreef zjeckyll16 het volgende:
Leelee Sobieski (kan fout geschreven zijn) uit eyes wide shute
quote:Hallo
Op zondag 15 juni 2003 01:17 schreef zjeckyll16 het volgende:
ff offtopic hoe bewerk je die screenshots??
In Paint overigens.....
quote:In Photoshop natuurlijk
Op zondag 15 juni 2003 01:17 schreef zjeckyll16 het volgende:
ff offtopic hoe bewerk je die screenshots??
Je kunt ze zo uploaden naar www.picserver.tk
(wel even registreren eerst)
quote:Little Anna Paguin?
Op zondag 15 juni 2003 01:30 schreef zjeckyll16 het volgende:
-ze is precies 4 jaar ouder als mij
-in een van der films verliest haar moeder een vinger
-Paar woorden waar je haar mee kan linken zijn: donker, strips, Mozart, belangrijke onderscheiding
quote:Okee, als ik dan toch die foto heb geplaatst. Wie is het en uit welke film?
Op zondag 15 juni 2003 01:34 schreef zjeckyll16 het volgende:
quote:Toch een zeer beroemde film hoor. Maar misschien van voor jouw tijd. Hoewel, je raadde gisteren They shoot horses toch ook?
Op zondag 15 juni 2003 01:38 schreef zjeckyll16 het volgende:
I don't know. Kheb der volges mij nog nooit gezien?
quote:De scene die je op de foto ziet resulteert in een ware explosie van geweld.
Op zondag 15 juni 2003 01:43 schreef zjeckyll16 het volgende:
Ja die hebk pas gezien. Kherkende het aan de screenshot.
quote:Misschien heb jij (of iemand anders) hier wat aan: De actrice heeft dezelfde initialen als deze acteur:
Op zondag 15 juni 2003 11:14 schreef RedSoniq het volgende:
Wel enig idee, maar zoals zo vaak kan ik niet op de titel van de film komen. En al helemaal niet op de naam van de actrice.
quote:Bijna goed
Op zondag 15 juni 2003 12:17 schreef Patch het volgende:
Susan George?
quote:dan laat maar...
Op zondag 15 juni 2003 12:28 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Bijna goed
Ik dacht dat het Susan was, maar het was dan blijkbaar George
[Dit bericht is gewijzigd door Bijna35 op 15-06-2003 13:06]
Sorry dat ik gok, maar ik heb nog nooit van haar gehoord. Welke films heeft ze dan allemaal in gespeeld
quote:Héle beroemde film. Laatste kans anders geef ik gewoon het antwoord.
Op zondag 15 juni 2003 13:08 schreef mamamiep het volgende:
Oh je vroeg ook nog de film. Das waar, je mocht weer 2 vragen stellen als het goed ging. Maar ik weet het niet, dus ik ga weer verder
.
Susan George wordt in die scene verkracht en dat resulteert dus in een explosie van geweld van de kant van Dustin Hoffman.
Helaas dus geen punt te verdelen op deze vraag.
Iemand anders mag nu een vraag stellen
quote:
Op zondag 15 juni 2003 13:14 schreef Bijna35 het volgende:
Het antwoord was Susan George in de Sam Peckinpah film Straw Dogs!Susan George wordt in die scene verkracht en dat resulteert dus in een explosie van geweld van de kant van Dustin Hoffman.
Helaas dus geen punt te verdelen op deze vraag.
Iemand anders mag nu een vraag stellen
Aangezien de vraag: het-is-Susan-George-in-Straw-Dogs al bekend is, time for the next one:
quote:nope
Op zondag 15 juni 2003 13:30 schreef Joppe het volgende:
The Conversation
quote:
Op zondag 15 juni 2003 13:34 schreef Doff het volgende:
What's eating Gilbert Grape
quote:
Op zondag 15 juni 2003 13:39 schreef Jolan het volgende:
the outsiders?
quote:Thomas Crown Affair = Faye Dunaway
Op zondag 15 juni 2003 13:46 schreef Bijna35 het volgende:
Network?
Your turn!
quote:Is het één woord?
Op zondag 15 juni 2003 14:16 schreef Bijna35 het volgende:
Maak van de eerste letter van de voornamen een nieuwe titel![afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
Op zondag 15 juni 2003 14:26 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Is het één woord?
quote:Heb je zelfs 5?
Op zondag 15 juni 2003 14:47 schreef BwennieBren het volgende:
Dacht al, maar was het Mr Young die je bedoelde?
Ik heb trouwens alle letters hoor, maar kan er nog niets van maken. Nog ff doorpuzzelen.
quote:ja die was één van de eerste die ik had....
Op zondag 15 juni 2003 14:49 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Heb je zelfs 5?
quote:
Op zondag 15 juni 2003 14:52 schreef BwennieBren het volgende:[..]
ja die was één van de eerste die ik had....
quote:iets korter
Op zondag 15 juni 2003 14:53 schreef Bijna35 het volgende:[..]
(als het goed is tenminste
Die mevrouw is al weer bijna 20 jaar dood
)
quote:Ik vond het wel makkelijk, want ik weet die meneers naam nog steeds niet (maar ik heb wel de letter!
Op zondag 15 juni 2003 14:55 schreef Bijna35 het volgende:
Ik moet trouwens leren dat ik bij dit soort vragen geen hints ga geven dmv initialen ofzo, want aan de initialen heb je bij deze vraagg enoegDom dom dom
quote:Peter Coyote
Op zondag 15 juni 2003 14:59 schreef Duckman het volgende:[..]
Ik vond het wel makkelijk, want ik weet die meneers naam nog steeds niet (maar ik heb wel de letter!
)
quote:
Op zondag 15 juni 2003 14:55 schreef Bijna35 het volgende:
Ik moet trouwens leren dat ik bij dit soort vragen geen hints ga geven dmv initialen ofzo, want aan de initialen heb je bij deze vraagg enoegDom dom dom
maar ja nu heb ik er nog maar 4...
quote:Als ik ze met je deel, wat zit er dan in voor mij?
Op zondag 15 juni 2003 14:59 schreef ranja het volgende:[..]
maar ja nu heb ik er nog maar 4...
quote:En die foto is denk ik al iets meer dan 40 jaar oud
Op zondag 15 juni 2003 14:56 schreef BwennieBren het volgende:[..]
iets korter
quote:Och ja, nu herken ik hem ook wel... stom dat ik gewoon wel het gezicht ken, maar de naam er niet bij weet (zoals ook bij nr 7)
Op zondag 15 juni 2003 14:59 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Peter Coyote
quote:Om hier nog maar even op terug te komen. Quote van openingspost van Gorro:
Op zondag 15 juni 2003 13:19 schreef Patch het volgende:
je wilde idd 2 antwoorden in 1 post....
2 vragen....
quote:2 vragen...
Als er vragen gesteld worden, waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn, heeft het geen zin om halve antwoorden te plaatsen, gezien je daar alleen maar andere mee helpt en het wordt een beetje een chaos.
quote:dat jij hierna geen nieuwe vraag hoeft te bedenken?
Op zondag 15 juni 2003 15:01 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Als ik ze met je deel, wat zit er dan in voor mij?
quote:2,5 en 7 hebben qua initialen ook een overeenkomst trouwens.
Op zondag 15 juni 2003 15:03 schreef Duckman het volgende:[..]
Och ja, nu herken ik hem ook wel... stom dat ik gewoon wel het gezicht ken, maar de naam er niet bij weet (zoals ook bij nr 7)
quote:Okay, nog ff doorpuzzelen dus.
Op zondag 15 juni 2003 15:05 schreef ranja het volgende:[..]
dat jij hierna geen nieuwe vraag hoeft te bedenken?
Zit maar de hele tijd met "un" in mijn hoofd . Zit vast en zeker fout....
quote:En voor 2, 4, 5 en 7?
Op zondag 15 juni 2003 15:15 schreef ranja het volgende:
hintje voor 3 en 8?
quote:jij weet 2 en 4 niet?
Op zondag 15 juni 2003 15:16 schreef Duckman het volgende:[..]
En voor 2, 4, 5 en 7?
quote:3 speelde in de jaren 80 in een hele beroemde tvserie!
Op zondag 15 juni 2003 15:15 schreef ranja het volgende:
hintje voor 3 en 8?
quote:2 moet je toch al kunnen zien aan de foto (vooral wat ze aan heeft)
Op zondag 15 juni 2003 15:16 schreef Duckman het volgende:[..]
En voor 2, 4, 5 en 7?
quote:Vast wel, maar bij vrouwen heb ik vaak dat ik het gezicht wel herken, maar ik kan er geen naam bij bedenken. Bij sommige mannen ook trouwens... ik ben slecht in gezichten, zeg maar...
Op zondag 15 juni 2003 15:18 schreef ranja het volgende:[..]
jij weet 2 en 4 niet?
nr 3 ken ik trouwens wel...
quote:een mythologisch figuur die de mambo doet....
Op zondag 15 juni 2003 15:27 schreef Bijna35 het volgende:
7 heeft iets met de mambo!
&^$#$#@!! Kom er echt niet uit hoor Bijna35. Is het wel een Engelstalige film?
quote:Ja, die serie ken ik wel... maar nooit echt naar gekeken...
Op zondag 15 juni 2003 15:25 schreef Bijna35 het volgende:[..]
2 moet je toch al kunnen zien aan de foto (vooral wat ze aan heeft)
4 speelde toch in dé musical van de jaren 70!
nr 4 ken ik wel, maar die naam wil niet komen... aaarghh...
quote:5 overleed halverwege jaren 80 en was zo'n 35 jaar getrouwd met een beroemde Franse acteur. Die acteur overleed 6 jaar later, vlak na het spelen van een scene waarin een man sterft aan een hartaanval, aan een hartaanval.
Op zondag 15 juni 2003 15:16 schreef Duckman het volgende:
5 ?
quote:Ja... en een vrij nieuwe ook nog, met behoorlijk bekende namen erin.
Op zondag 15 juni 2003 15:28 schreef BwennieBren het volgende:
Is het wel een Engelstalige film?
---edit: had die laatste opmerking/hint nog niet gezien
[Dit bericht is gewijzigd door dolle_hond op 15-06-2003 15:34]
quote:2 letters fout
Op zondag 15 juni 2003 15:33 schreef dolle_hond het volgende:
REPULSION
Vergeet deze ook niet:
quote:
Op zondag 15 juni 2003 15:06 schreef Bijna35 het volgende:
2,5 en 7 hebben qua initialen ook een overeenkomst trouwens.
quote:tja, ik miste zelf ook een V
Op zondag 15 juni 2003 15:34 schreef Bijna35 het volgende:[..]
2 letters fout
quote:Om het dan wat makkelijker te maken: hij had de laatste 2 letters van de titel die ik zoek fout!
Op zondag 15 juni 2003 15:34 schreef Bijna35 het volgende:[..]
2 letters fout
quote:
Op zondag 15 juni 2003 15:40 schreef dolle_hond het volgende:
REPULSIVE
quote:ik snap deze hint blijkbaar niet
Op zondag 15 juni 2003 15:38 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Om het dan wat makkelijker te maken: hij had de laatste 2 letters van de titel die ik zoek fout!
quote:Dan snap je de hint idd niet. In de titel Repulsion zitten 2 letters die er niet in thuis horen. En de letters die daarvoor in de plaats moeten komen zijn de laatste 2 letters van de titel die ik zoek.
Op zondag 15 juni 2003 15:43 schreef dolle_hond het volgende:[..]
ik snap deze hint blijkbaar niet
, want die O is wel goed
1. Richard Dreyfuss
2. Erika Eleniak
3. Victoria Principal
4. Olivia Newton John
5. Simone Signouret
6. Peter Coyete
7. Armand Assante
8. Natasha Henstridge
9. Uma Thuman
REVOSPANU dussss......
(ik bedoel, hoeveel titels eindigen er nou op de twee letters die in de plaats moeten komen van de letters die fout waren in repulsion? )
quote:
Op zondag 15 juni 2003 16:00 schreef Duckman het volgende:
Supernova?
quote:k*t!!
Op zondag 15 juni 2003 16:00 schreef Duckman het volgende:
Supernova?
quote:
Op zondag 15 juni 2003 15:56 schreef BwennieBren het volgende:
3. Victoria Principal
Aaaaanyway....
* BwennieBren traantjes droogt
Next!
Well...One thing for sure: this film is one to remember. It is one of the so few fantasyfilms with a great cast and charming special effects. Although we are used to great sfx films nowadays like the LOTR trilogy this one smashes the imagination!
This movie is a bit silly yet something about really captures my love of movies. This film did get panned by critics but one thing that saved the film was the hilarious performance by as
. He really added to this movie just as he did when he played
in
.
Considering how few really good fantasy movies there are out there, this one has to rate pretty high. It is a rather good movie that is fast paced and fun, but it does contain flaws. The main one is . In some scenes he is good, but in other scenes his character comes off as a bit too whiny.
quote:
Op zondag 15 juni 2003 16:15 schreef Bulls-Ass het volgende:
Hook
quote:
Op zondag 15 juni 2003 16:15 schreef BwennieBren het volgende:
Spider-Man
quote:
Op zondag 15 juni 2003 16:18 schreef Bulls-Ass het volgende:
Willow ?
Ikke maar vraagje stellen dan:
Welke film zoek ik?
JD
RL
MP
PC
TD
quote:Nu al?
Op zondag 15 juni 2003 18:09 schreef zjeckyll16 het volgende:
Hintje? (ben slecht in deze vragen)
So what have we got: A man that won and then lost. Is this better than never having tried? Or working in a factory and struggling with the bills? Even in success our protagonist never seems to get beyond having brief moments of triumph. Was this really true, was counting money just as tedious as being broke or is this just an interpretation?
quote:
Op zondag 15 juni 2003 18:50 schreef Bijna35 het volgende:
Blow?
Your turn! ......het is een beetje tam hier
quote:je kunt beter Top secret gaan kijken denk ik op V8... altijd handig voor als ik er weer een vraag overstel
Op zondag 15 juni 2003 18:51 schreef BwennieBren het volgende:[..]
Your turn! ......het is een beetje tam hier
quote:DAMN!! Vergeten op te nemen..... be back in a sec!
Op zondag 15 juni 2003 18:57 schreef ranja het volgende:[..]
je kunt beter Top secret gaan kijken denk ik op V8... altijd handig voor als ik er weer een vraag overstel
quote:Goed!
Op zondag 15 juni 2003 19:07 schreef Patch het volgende:
Reese Witherspoon?
quote:was te makkelijk en heel erg opzoekbaar op het net merk ik net...
Op zondag 15 juni 2003 19:20 schreef Bijna35 het volgende:
20
quote:Dat het opzoekbaar is maakt toch niet uit, want dat mag dus niet. Maar de vraag was wel makkelijk ja, als je de film kent.
Op zondag 15 juni 2003 19:21 schreef Patch het volgende:
was te makkelijk en heel erg opzoekbaar op het net merk ik net...
maarre
uw beurt
Sum of all fears?
quote:Net die andere die ik in gedachten had
Op zondag 15 juni 2003 19:33 schreef zjeckyll16 het volgende:
Changing lanes---> Kwa net te laat
- De regisseur van The French Connection 2
- De regisseur van See no evil hear no evil
- De regisseur van Network
- De regisseur van Spider-Man
- De regisseur van Escape from Alcatraz
quote:ze hebben allemaal al eens de naam Alan Smithee gebruikt.
Op zondag 15 juni 2003 19:41 schreef Bijna35 het volgende:
Wat hebben de volgende mensen gemeen?- De regisseur van The French Connection 2
- De regisseur van See no evil hear no evil
- De regisseur van Network
- De regisseur van Spider-Man
- De regisseur van Escape from Alcatraz
quote:Is et zo? Zat ik toch in de goeie hoek
Op zondag 15 juni 2003 19:46 schreef Jolan het volgende:[..]
ze hebben allemaal al eens de naam Alan Smithee gebruikt.
quote:en je was eerder!!!
Op zondag 15 juni 2003 19:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
schot in het duister, ze hebben allemaal een keer het alias Alan Smithee gebruikt? Van Sam Raimi weet ik et (welke film niet, maar 'k heb et een keer gelezen)
AARGH!
ik wist deze zo zeker.........
quote:dakanjewelzeggeja
Op zondag 15 juni 2003 19:47 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
Is et zo? Zat ik toch in de goeie hoek
quote:
Op zondag 15 juni 2003 19:45 schreef InTrePidIvity het volgende:
schot in het duister, ze hebben allemaal een keer het alias Alan Smithee gebruikt? Van Sam Raimi weet ik et (welke film niet, maar 'k heb et een keer gelezen)
quote:En wat heeft ik gewonnen?!?!?
Op zondag 15 juni 2003 19:52 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Klasse!!!!
Have fun
quote:yes!
Op zondag 15 juni 2003 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:[..]
En wat heeft ik gewonnen?!?!?
Nou, Jolan om het goed te maken mag jij de vraag doen (en omdat ik te weinig tijd heb ivm repetitieweek)!Have fun
quote:1 punt
Op zondag 15 juni 2003 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
En wat heeft ik gewonnen?!?!?
quote:Wie opent dan even het nieuwe topic voor een verse start? Gorro in de buurt?
Op zondag 15 juni 2003 19:55 schreef Jolan het volgende:[..]
yes!
nou mensen......
ik ga beginnen met een puzzel, ik denk ongeveer 20 min.
quote:Oh ja?
Op zondag 15 juni 2003 20:07 schreef Bijna35 het volgende:
Deze is (bijna) vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |