abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11097404
Na verwijzing van frontpage naar deze artikel is het me duidelijk geworden dat extreem-rechts populair aan het worden onder de jeugd. Zelf vind ik dat jammer, want ik ben links.

Wat denken jullie ervan? Zal extreem-rechts zo groot doorgroeien dat het een cultuur-vorm wordt van Nederland net als Duitsland in jaren '30 (is maar een voorbeeldje) of zal extreem-rechts later weer zakken zodat links weer terugkomt?

Wat is je voorspelling hoe het verder gaat?

pi_11097427
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:01 schreef Scepsis het volgende:

Wat is je voorspelling hoe het verder gaat?

Zolang het slecht gaat met de economie zal extreem rechts groeien.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_11097434
>Politiek...
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_11097440
't zal wel groeien zeker nu de media er veel aandacht aan gaat besteden...ik vind het alleen geen goede ontwikkeling...dit rechts-extremisme heeft als doel om bepaalde bevolkings groepen te discrimineren...
en daar ben ik het op zich niet echt mee eens...
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:04:54 #5
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11097463
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:01 schreef Scepsis het volgende:
Wat denken jullie ervan? Zal extreem-rechts zo groot doorgroeien dat het een cultuur-vorm wordt van Nederland net als Duitsland in jaren '30 (is maar een voorbeeldje) of zal extreem-rechts later weer zakken zodat links weer terugkomt?
Extreem-rechts zal nòòit zo groot worden, mensen hebben inmiddels ervaring. Hitler kon zijn volk mooi voor de gek houden, maar dat lukt extreem-rechts geen tweede keer.
Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_11097473
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:02 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Zolang het slecht gaat met de economie zal extreem rechts groeien.

Klopt volgens mij gedeeltelijk...mijn maatschappij leraar heeft daar ooit een heel verhaal over verteld...als het economisch slecht gaat komt er altijd een extreem-iets op zodoende kreeg ook een persoon als Hitler genoeg macht in Duitsland in de jaren 30
maar ik verwacht niet dat het uitgaat lopen op zoiets als in WOll gebeurt is...daar is het politiek in de wereld veel te goed voor geregeld...
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:05:53 #7
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11097481
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:04 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Extreem-rechts zal nòòit zo groot worden, mensen hebben inmiddels ervaring. Hitler kon zijn volk mooi voor de gek houden, maar dat lukt extreem-rechts geen tweede keer.

Oh nee? Vorig jaar trapten 1,6 miljoen mensen er weer in hoor
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:09:03 #8
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11097545
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:05 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Ik vind het een ongelukkige vergelijking. Maar goed: je moet natuurlijk niet vergeten dat (ongeveer) acht miljoen mensen er niet intrapten.
pi_11097556
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:04 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

En wat als mensen bewust en weloverwogen kiezen, voor de 'oplossingen' die extreem-rechts zoal te bieden heeft..?
pi_11097562
quote:

[..]

Maorijnissen moet dus nog wel z'n best doen voordat het communisme de overhand krijgt.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:10:17 #11
15057 vcb
Niet beschrijven
pi_11097564
quote:

[..]

Om P.Fortuyn als extreem-rechts te betitelen is wel erg kort door de bocht, immers hij was homo en z'n 2e man was een neger.
"Je ruikt best lekker. Voor iemand die stinkt"
pi_11097573
-edit-

off topic

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 13-06-2003 23:11]

vrijdag 13 juni 2003 @ 23:12:37 #13
15057 vcb
Niet beschrijven
pi_11097606
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:10 schreef smash789 het volgende:
Nu worden/werden we voor de gek gehouden door linkse politici, laten we DAT in godsnaam NIET meer gebeuren.

Dankzij die linkse partijen als PvdA zitten we nu met enorme bezuinigingen, wachtlijsten en grote onveiligheid. Ze dachten dat het geld destijds niet op kon, de bureaucratie hebben ze veel te veel uit de hand laten lopen en ze hebben de integratie-problemen onder het tapijt gemoffeld.

Zo gaat het nu altijd, rechts brengt de begroting op orde, links denkt het daarna weer lekker te gaan uitgeven (sorry: "eerlijk verdelen onder de zwakkeren van de samenleving")
en zo is het cirkeltje weer rond...
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:13:32 #14
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11097624
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:12 schreef vcb het volgende:
Zo gaat het nu altijd, rechts brengt de begroting op orde, links denkt het daarna weer lekker te gaan uitgeven (sorry: "eerlijk verdelen onder de zwakkeren van de samenleving")
De grootste politieke leugen
pi_11097625
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:12 schreef vcb het volgende:

[..]

Ik zou maar oppassen met die (linkse) mods hier.
pi_11097627
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:10 schreef vcb het volgende:

[..]

Om P.Fortuyn als extreem-rechts te betitelen is wel erg kort door de bocht, immers hij was homo en z'n 2e man was een neger.

Hitler was ook homo, en had ook joodse vrienden. Maar ja, Fortuyn was niet extreem-rechts, een (groot) deel van zijn aanhang wel. Maar het gaat niet over Fortuyn hier.

Op zich hoeft een groei van extreem-rechts geen gevaar te betekenen, waar ik me meer zorgen over maak is de gematigde "rechtse" nederlander die zegt "maar daar hebben die allochtonen het natuurlijk ook wel naar gemaakt. Actie is reactie." Een soort goedkeuring dus voor extreem-rechts. En daar kots ik destemeer op.

pi_11097632
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:10 schreef vcb het volgende:

[..]

Jij hebt gelijk, maar ja, je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat je reageert op een post van een links persoon. Die denken alleen maar kort door de bocht. Lange termijn denken is teveel gevraagd voor ze.

Pim Fortuyn met extreem-rechts vergelijken... haha, tis zo duidelijk he. Jarenlang hebben de linksen het rechts en extreem-rechts in een soort taboe-sfeer geplaatst, net alsof het slecht is. Er is niks slechts aan. Het is gewoon een stroming. En als links het decennia lang flink opneukt, dan willen de mensen een andere, werkende oplossing: extreem-rechts.

pi_11097648
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:13 schreef gelly het volgende:

[..]

Hitler was ook homo, en had ook joodse vrienden.

Waarom was hij getrouwd dan met een vrouw? Wel vlak voor z'n zelfmoord, maarja.
pi_11097660
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:13 schreef smash789 het volgende:

[..]

Jij hebt gelijk, maar ja, je moet natuurlijk wel in je Er is niks slechts aan. Het is gewoon een stroming.

Spoor je wel ? Verheerlijking van het nazisme en geweld tegen minderheden is "gewoon een stroming" ? Alsjeblieft zeg.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:15:42 #20
15057 vcb
Niet beschrijven
pi_11097661
quote:

[..]

Hitler was ook homo, en had ook joodse vrienden. Maar ja, Fortuyn was niet extreem-rechts, een (groot) deel van zijn aanhang wel. Maar het gaat niet over Fortuyn hier.

Op zich hoeft een groei van extreem-rechts geen gevaar te betekenen, waar ik me meer zorgen over maak is de gematigde "rechtse" nederlander die zegt "maar daar hebben die allochtonen het natuurlijk ook wel naar gemaakt. Actie is reactie." Een soort goedkeuring dus voor extreem-rechts. En daar kots ik destemeer op.

Je kan extreem-rechts ook als graadmeter van de samenleving zien, wordt deze groter dan gaat er iets niet goed. En andersom... ontevreden mensen kijken nooit bijzichzelf waarom het niet goed gaat, alleen maar naar anderen.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:16:15 #21
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11097672
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:14 schreef NightH4wk het volgende:
Waarom was hij getrouwd dan met een vrouw? Wel vlak voor z'n zelfmoord, maarja.
Film over vermeende homoseksualiteit Hitler

Maar goed, laten we deze topic niet om zeep helpen. On-topic maar weer.

pi_11097680
quote:
Jarenlang hebben de linksen het rechts en extreem-rechts in een soort taboe-sfeer geplaatst, net alsof het slecht is. Er is niks slechts aan. Het is gewoon een stroming.
Nazisme is ook maar een stroming, niks slechts aan
pi_11097700
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:15 schreef vcb het volgende:

[..]

Je kan extreem-rechts ook als graadmeter van de samenleving zien, wordt deze groter dan gaat er iets niet goed. En andersom... ontevreden mensen kijken nooit bijzichzelf waarom het niet goed gaat, alleen maar naar anderen.

Het punt is dat niet alleen extreem-rechts groeit, maar ook de "stille" aanhang. Mensen die het stilzwijgend allemaal maar goedkeuren, omdat ze het ook niet zo op allochtonen hebben.
pi_11097706
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:16 schreef nikk het volgende:

[..]

Nazisme is ook maar een stroming, niks slechts aan

Jij bent echt gestoord.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:19:34 #25
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11097722
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:18 schreef NightH4wk het volgende:
Jij bent echt gestoord.
Cynisme...
pi_11097728
quote:

[..]

Jij bent echt gestoord.

Volgens mij snap je de post niet
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:19:52 #27
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11097729
quote:

[..]

Jij bent echt gestoord.

Ik neem even aan dat ie sarcastisch was, nighth4wk
pi_11097744
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:19 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Cynisme...

Hehe, best wel.
pi_11097765
quote:

[..]

Jij bent echt gestoord.

Links wel goed?
a a n alles
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:22:23 #30
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11097786
Gaan we even on-topic?
pi_11097799
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:22 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Gaan we even on-topic?
Ach, waarom niet.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:24:02 #32
51309 Zoolook
Rave-Olution
pi_11097826
Ja, het zal groeien. En ja, de geschiedenis zal zich herhalen. Alleen nooit zoals je verwacht. Ergens zal in Europa de vonk overslaan en dan krijgen we hier in Nederland ook oorlog. Het gaat gebeuren, geen ontkomen aan. Daar kun je allerlei bezweringsformules op loslaten maar iedere idioot ziet dat de boog nu zo hard gespannen staat dat er wel iets moet gebeuren. Vergis je niet, die boog zal nog veel strakker worden getrokken maar uiteindelijk breekt het touwtje en dan wordt het hier een grote puinhoop.

No more gods, no more faith, no more timid holding back. Let us blast out of our old forms, our ignorance, our weakness, and our mortality. The future belongs to posthumanity.
pi_11097830
quote:
Jij bent echt gestoord.
Precies, gestoord...
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:24:50 #34
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_11097844
Trouwens.. nu ik erover nadenk, ik denk dat de groei van extreem rechts toch wel serieus genomen moet worden.

Er heersen veel 'onderbuik' gevoelens. Vroeger durfde men dat niet hardop te zeggen, sinds Pim F. is het niet meer 'fout' om te zeggen dat Nederland VOL is....

Maar op Internet kan men bijna onbeperkt zeggen wat men vindt. Een mooi voorbeeld is is de Frontpage. Als ik de (meestal ongenuanceerde, ondoordachte) reacties lees op de Frontpage, krijg ik de koude rillingen.

Wat voor mensen zijn dat, die op Internet lopen te verkondigen hoe slecht die verdomde buitenlanders wel niet zijn, en dat ze nog steeds te gast zijn en weer zsm terugmoeten... Nerds die niet buitenkomen en op Internet een grote mond hebben?

Of toch mensen die ook IRL niet onder stoelen en banken steken dat ze een hekel hebben aan allochtonen?

Ik vrees dat laatste. Ikzelf heb de 'verkeerde kleur', en als ik sommige reacties lees, dan hoop ik zulke mensen niet tegen te komen op straat.

van de FP:
Door Riann - vrijdag 13 juni 2003 @ 21:34 (Unmodded)
weg met die buitenlanders of ben ik nou ook racistisch bezig of discrimineer ik nou ook.
----Dezelfde Riann die in B&H verheerlijkt wordt

[Dit bericht is gewijzigd door klnvntrbyt op 13-06-2003 23:33]

hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)
pi_11097850
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:24 schreef Zoolook het volgende:
Ja, het zal groeien. En ja, de geschiedenis zal zich herhalen. Alleen nooit zoals je verwacht. Ergens zal in Europa de vonk overslaan en dan krijgen we hier in Nederland ook oorlog. Het gaat gebeuren, geen ontkomen aan. Daar kun je allerlei bezweringsformules op loslaten maar iedere idioot ziet dat de boog nu zo hard gespannen staat dat er wel iets moet gebeuren. Vergis je niet, die boog zal nog veel strakker worden getrokken maar uiteindelijk breekt het touwtje en dan wordt het hier een grote puinhoop.

Ik heb meer het idee dat sommige personen hopen dat er wat gaat gebeuren. Maar goed.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:26:36 #36
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11097880
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:25 schreef gelly het volgende:
Ik heb meer het idee dat sommige personen hopen dat er wat gaat gebeuren. Maar goed.
quote:
Door Zoolook - vrijdag 13 juni 2003 @ 23:07 (Unmodded)

(...)

En ik ga straks lekker achterover zitten, kijken hoe de hele boel in elkaar klapt en dan kom ik heerlijk met m'n vingertje wijzen: "zie je wel, jongens. Daar sta je dan met al je verheven praatjes over racisme en discriminatie en extreem-rechts. Je was zo druk bezig met het controleren van de kale koppies dat je die lading krullebollen helemaal over het hoofd hebt gezien. En nu is het te laat. Daaaaaag!!!"

http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=29665
pi_11097902
quote:

[..]

Hij heeft zich een keer bijna door z'n kop geschoten nadat zijn grote liefde zelfmoord had gepleegd, en ja, die liefde was een vrouw. Hij is toen tegengehouden door Hess geloof ik.
pi_11097908
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:24 schreef klnvntrbyt het volgende:
Als ik de (meestal ongenuanceerde, ondoordachte) reacties lees op de Frontpage, krijg ik de koude rillingen.

Wat voor mensen zijn dat, die op Internet lopen te verkondigen hoe slecht die verdomde buitenlanders wel niet zijn, en dat ze nog steeds te gast zijn en weer zsm terugmoeten... Nerds die niet buitenkomen en op Internet een grote mond hebben?

Of toch mensen die ook IRL niet onder stoelen en banken steken dat ze een hekel hebben aan allochtonen?

Ik vrees dat laatste. Ikzelf heb de 'verkeerde kleur', en als ik sommige reacties lees, dan hoop ik zulke mensen niet tegen te komen op straat.

Ten eerste... omdat jij het er niet mee eens bent is zo'n reactie ondoordacht???

Loop eens door Rotterdam, ik kan je vertellen, bijna elke blanke heeft wat tegen buitenlanders. Echt waar, zo ver is het gewoon gekomen. Ik ken maar heel weinig mensen in Rotterdam die niet iets tegen buitenlanders hebben. HEEL weinig.

pi_11097923
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:26 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

[..]

Gamma.
pi_11097930
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:26 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

[..]

Dank je Gil-galad voor je bijdrage, maar ik weet niet precies wat Zoolook wel hiermee bedoeld, maar gaat dit ook niet wat te offtopic, weet je wel. Met dat homoseksualititeit van Hitler, gestoordheid nikki, etcerta

Graag ontopic blijven! svp

vrijdag 13 juni 2003 @ 23:29:19 #41
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11097932
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:27 schreef smash789 het volgende:
Ten eerste... omdat jij het er niet mee eens bent is zo'n reactie ondoordacht???
Jij komt duidelijk nooit op de Frontpage.
quote:
Loop eens door Rotterdam, ik kan je vertellen, bijna elke blanke heeft wat tegen buitenlanders. Echt waar, zo ver is het gewoon gekomen. Ik ken maar heel weinig mensen in Rotterdam die niet iets tegen buitenlanders hebben. HEEL weinig.
Dus?

Dat betekent toch niet dat het een goede zaak is?

vrijdag 13 juni 2003 @ 23:30:12 #42
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11097945
quote:

[..]

Ik heb toch een vrij uitgebreide familie hoor. Maar misschien ga je met de verkeerde mensen om, dat kan ook. Het ligt er natuurlijk wel aan in welke kringen iemand zich ophoudt. Mensen met dezelfde opvattingen gaan meer met elkaar om.
pi_11097951
quote:

[..]

En die haat is ook terecht, of iig, zijn persoonlijke ervaringen met een klein gedeelte van de allochtone gemeenschap reden genoeg om elke allochtoon maar met de nek aan te kijken ? Als je het mij vraagt is het niet gezond.
pi_11097963
Ik ga trouwens niet meediscussieren in dit topic, voordat je het weet zit er weer een slotje op omdat de topicstarter daarom gevraagd (als hij een discussie niet kan winnen bijvoorbeeld).
pi_11097985
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:24 schreef Zoolook het volgende:
De puinhoop heeft zijn intrede al in de politiek gedaan

Ik denk echt dat dit een serieus probleem wordt, maar zouden we de probleem dan ook verergeren door extreem-rechts te verbieden omdat ze zich dan onderdrukt voelen of niet?

vrijdag 13 juni 2003 @ 23:32:48 #46
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_11098007
quote:

Dus als ik door Rotterdam zou lopen, dan zou elke autochtoon die ik tegenkom, de pest hebben aan mij (ik heb zoals gezegd de verkeerde kleur), terwijl ik geen vlieg kwaad doe? DAAR erger ik me dus aan!

Nog iets waar ik me helemaal kapot aan erger:
Men gaat er gemakshalve vanuit dat elke (niet westerse) allochtoon een moslim is, die waarschijnlijk sterk sympatiseert met de AEL.

pi_11098011
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:30 schreef Solomon het volgende:
Ik ga trouwens niet meediscussieren in dit topic, voordat je het weet zit er weer een slotje op omdat de topicstarter daarom gevraagd (als hij een discussie niet kan winnen bijvoorbeeld).
Nou ja, wat mij gewoon tegenvalt is dat iedereen in een topic over rellende marokkanen of moslim terroristen moord en brand schreewt, terwijl men nu gewoon probeert het probleem te bagataliseren of zelfs de schuld bij de allochtoon te leggen. Iemand met verstand zou ook dit soort debiel gedrag verafschuwen, i.p.v. dat alleen in topics over allochtonen te doen.
pi_11098013
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:29 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Jij komt duidelijk nooit op de Frontpage.
[..]

Dat betekent toch niet dat het een goede zaak is?

Ik kom meerdere keren per dag op de Frontpage, ik vind 'rechtse' reacties niet per definitie ondoordacht. Misschien dat linkse superieure mensen dat wel vinden, maar daar kan ik niks aan doen.

Geen goede zaak? Weet je wat pas geen goede zaak zou zijn... Als we gewoon over ons heen zouden lopen en onze kop in het zand zouden steken. DAT zou pas foute boel zijn. Nu is het tenminste duidelijk dat er dingen flink mis zijn in onze samenleving.

Zo wil niemand het, maar 99% die buitenlanders 'minder' mogen, hebben daar een verdomd goede reden voor, helaas. Ik ook.

Het is natuurlijk niet de hele buitenlandse gemeenschap, maar gewoon een groot deel dat ik bedoel.

pi_11098055
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:33 schreef gelly het volgende:

[..]

Nou ja, wat mij gewoon tegenvalt is dat iedereen in een topic over rellende marokkanen of moslim terroristen moord en brand schreewt, terwijl men nu gewoon probeert het probleem te bagataliseren of zelfs de schuld bij de allochtoon te leggen. Iemand met verstand zou ook dit soort debiel gedrag verafschuwen, i.p.v. dat alleen in topics over allochtonen te doen.

Daar heb ik dus een andere mening over, helaas ben ik binnen 5 minuutjes weg en heb dus geen tijd om er diep op in te gaan.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:35:20 #50
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11098058
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:33 schreef smash789 het volgende:
Ik kom meerdere keren per dag op de Frontpage, ik vind 'rechtse' reacties niet per definitie ondoordacht. Misschien dat linkse superieure mensen dat wel vinden, maar daar kan ik niks aan doen.
Rechtse reacties vind ik ook niet per definitie ondoordacht. Sterker nog: ik ben het er heel vaak mee eens. Maar racistische en discriminerende posts (en dat zijn er nogal wat) vind ik wèl verkeerd.
quote:
Geen goede zaak? Weet je wat pas geen goede zaak zou zijn... Als we gewoon over ons heen zouden lopen en onze kop in het zand zouden steken. DAT zou pas foute boel zijn. Nu is het tenminste duidelijk dat er dingen flink mis zijn in onze samenleving.
quote:
Zo wil niemand het, maar 99% die buitenlanders 'minder' mogen, hebben daar een verdomd goede reden voor, helaas. Ik ook.
Vertel me wat voor een geweldige reden je daarvoor hebt.
quote:
Het is natuurlijk niet de hele buitenlandse gemeenschap, maar gewoon een groot deel dat ik bedoel.
Een groot deel is hoeveel procent?
pi_11098059
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:30 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Ik heb toch een vrij uitgebreide familie hoor. Maar misschien ga je met de verkeerde mensen om, dat kan ook. Het ligt er natuurlijk wel aan in welke kringen iemand zich ophoudt. Mensen met dezelfde opvattingen gaan meer met elkaar om.

Ik ken veel diverse mensen, binnen de stad, buiten de stad, oude kutbuurt, dure villawijken, collega's, werkgevers etc... en 99% klaagt over buitenlanders. Het heeft weinig/niks te maken met in welke kringen ik me ophoud.
pi_11098067
quote:

[..]

quote:
"Het is een gekkenhuis. De groep rijdt met auto's en scooters hard op hen af en wijkt dan op het laatste moment uit. De vrouwen worden van hun fiets getrapt en in hun gezicht gespuugd. Een jongen werd onder bedreiging van een pistool verteld dat hij terug moet naar zijn eigen land.''

In de Brabantse gemeente Cranendonck sloegen jongeren, die zich profileren als aanhangers van 'White Power' onlangs een paar buitenlandse meisjes in elkaar. En in Helmond zijn bij het Jongerenmeldpunt 'Artikel 1' meldingen binnengekomen dat enkele islamitische meisjes zich onveilig voelen op school.

Dit vind jij een goede reactie op de terreur van kut marokkaantjes ? Ik vind het behoorlijk ziek eerlijk gezegd.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:36:49 #53
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_11098090
quote:

[..]

Dan zou ik wel zo'n 'verdomd goede' reden willen horen waarom iemand bijv. mij niet zou mogen?
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:37:12 #54
53573 Nasa
Houston, we have a problem
pi_11098098
Ik denk dat het niet echt veel nut heeft om extreem rechts te gaan denken in de hedendaagse maatschappij.
Tegenwoordig is multicultureel gewoon "De maatschappij" en niet meer een onderdeel ervan. Zodra je rechts gaat denken wordt je zelf buitengesloten. Neem maar een voorbeeld aan de KKK in Amerika, vroeger waren ze vrij machtig, maar tegenwoordig een lachertje in de amerikaanse media-molen.

Mensen die extreem-rechts zullen denken zullen er altijd zijn en blijven. Het is slechts een kwestie van accepteren of negeren.

[b](|||[/b] Pump it up, pump the jam [b]|||)[/b]
  FOK!fotograaf vrijdag 13 juni 2003 @ 23:37:35 #55
18921 freud
Who's John Galt?
pi_11098110
Wat ik vreemd vind, is dat er in onderzoeken als deze alleen gekeken wordt naar extreem rechts door autochtonen, terwijl ik het idee heb dat extreem nationalistische ideeen onder moslims ook sterk toeneemt. Lijkt in mijn ogen op selectieve berichtgeving. Extremisme komt hier van 2 kanten, en het is niet meer dan eerlijk dat je allebei de kanten hetzelfde belicht.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_11098111
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:30 schreef gelly het volgende:

[..]

En die haat is ook terecht, of iig, zijn persoonlijke ervaringen met een klein gedeelte van de allochtone gemeenschap reden genoeg om elke allochtoon maar met de nek aan te kijken ? Als je het mij vraagt is het niet gezond.

Dit is een grote misopvatting dat veel linkse mensen over rechtse mensen hebben. Ik heb een pokkehekel aan buitenlanders. Dat wil niet zeggen dat ik ze met de nek aankijk. Met sommige buitenlanders kan ik goed opschieten en vind ik aardig. Je weet vaak heel goed waar je mee te maken hebt. Je ziet aan iemand's gezicht of het een 'goede' of een 'slechte' is.
pi_11098121
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:36 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Dan zou ik wel zo'n 'verdomd goede' reden willen horen waarom iemand bijv. mij niet zou mogen?

Omdat iemand die jij totaal niet kent, totaal van verschilt, maar kennelijk wel dezelfde tint heeft iets heeft geflikt. Sja, ik snap die logica ook niet helemaal.
pi_11098137
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:30 schreef Solomon het volgende:
Inderdaad!!!!

Weet je waarom????

Omdat jij en Vive la Resistance Stormfront en Fok! met elkaar in contact laten komen door te quoten en stukjes van Der Adler te overnemen, juist daarom heb ik de topic gesloten, want ik zie Fok en Stormfront liever los van elkaar.

Daarom!!!!

vrijdag 13 juni 2003 @ 23:39:46 #59
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_11098153
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:37 schreef freud het volgende:
Wat ik vreemd vind, is dat er in onderzoeken als deze alleen gekeken wordt naar extreem rechts door autochtonen, terwijl ik het idee heb dat extreem nationalistische ideeen onder moslims ook sterk toeneemt. Lijkt in mijn ogen op selectieve berichtgeving. Extremisme komt hier van 2 kanten, en het is niet meer dan eerlijk dat je allebei de kanten hetzelfde belicht.
Vast wel, maar niet iedere (niet westerse) allochtoon is een moslim. Dat dringt ook niet altijd door.
Ik ben bijv geen moslim, maar wel een "allochtoon". Het ziet er steeds meer naar uit dat ik me ook moet verantwoorden voor wat (extremistische) moslims verkeerd doen. Dat vind ik nou een foute ontwikkeling.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:40:18 #60
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11098161
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:39 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Inderdaad!!!!

Weet je waarom????

Omdat jij en Vive la Resistance Stormfront en Fok! met elkaar in contact laten komen door te quoten en stukjes van Der Adler te overnemen, juist daarom heb ik de topic gesloten, want ik zie Fok en Stormfront liever los van elkaar.

Daarom!!!!

Pardon? JIJ hebt een topic gesloten? Met je verborgen powers of zo?
pi_11098167
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:37 schreef smash789 het volgende:

[..]

Ik heb een pokkehekel aan buitenlanders. Dat wil niet zeggen dat ik ze met de nek aankijk. Met sommige buitenlanders kan ik goed opschieten en vind ik aardig.

Wat loop je nou te brallen Je lult jezelf gigantisch klem. Dat zie je wel vaker trouwens .. "99% van die marokkanen deugt niet, behalve een vriend van me die ik ken en marokkaans is, die deugt wel." Lekker bekrompen gedachtengoed dus.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:41:34 #62
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11098188
quote:
Dit is een grote misopvatting dat veel linkse mensen over rechtse mensen hebben. Ik heb een pokkehekel aan buitenlanders. Dat wil niet zeggen dat ik ze met de nek aankijk.
Dan moet je niet in het buitenland komen, daar wonen namelijk alleen maar buitenlanders.
quote:
Met sommige buitenlanders kan ik goed opschieten en vind ik aardig.
Waarom heb je dan een hekel aan buitenlanders, en beoordeel je ze niet per persoon?

De overgrote meerderheid is gewoon normaal hoor. Ik ken een Marokkaanse familie, de leden daarvan houden zich altijd keurig aan de wet, misdragen zich nooit, toch worden ze gediscrimineerd, omdat een aantal mensen hele bevolkingsgroepen over één kam scheert.

pi_11098191
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:35 schreef Gil-galad het volgende:
Vertel me wat voor een geweldige reden je daarvoor hebt.
Schietpartijen (M'n eerste lijk gezien toen ik 11 was, wordt je vrolijk van...), steekpartijen, vechtpartijen. Dagelijks. Bedreigingen. Zomaar uitgescholden worden voor K@%$#$-Nederlander, K@%$#$-blanke. Voorwerpen naar je hoofd krijgen, bedreiging met vuurwapen, op je ingereden worden. etc etc. Ik heb al zoveel negatieve dingen met buitenlanders meegemaakt, dat ik gewoon al heel veel vergeten ben. Ik woon in het Oude Noorden, Rotterdam.
pi_11098200
quote:
Er is niks slechts aan. Het is gewoon een stroming. En als links het decennia lang flink opneukt, dan willen de mensen een andere, werkende oplossing: extreem-rechts.
Weer een NordCore Kloon

Extreem-Rechts heeft al bewezen niet te werken.

Ten tweede, we hebben hier nooit een echt links kabinet gehad, want CDA of VVD deed mee en dat zijn nou niet direct de toonbeelden van linkse partijen

Gelukkig gaat het hier maar om een onderzoek, dan durven veel mensen wel te zeggen dat ze extreem-rechts zijn, maar als ze moeten gaan stemmen komen ze niet of stemmen gematigder

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:42:42 #65
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11098224
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:40 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Hij heeft erom gevraagd.
pi_11098241
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:35 schreef gelly het volgende:

Dit vind jij een goede reactie op de terreur van kut marokkaantjes ? Ik vind het behoorlijk ziek eerlijk gezegd.

"What comes around, goes around."

"Fight fire with fire."

Tis niet goed wat er gebeurt, maar ze laten tenminste niet meer over zich heenlopen. Het gebeurt met een reden hoor. Onthoudt dat...

vrijdag 13 juni 2003 @ 23:44:34 #67
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_11098264
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:43 schreef smash789 het volgende:

[..]

"Fight fire with fire."

Tis niet goed wat er gebeurt, maar ze laten tenminste niet meer over zich heenlopen. Het gebeurt met een reden hoor. Onthoudt dat...

Heb je inmiddels een antwoord bedacht op:
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:36 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Of heb je jezelf nu klemgeluld?
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:44:53 #68
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11098273
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:41 schreef smash789 het volgende:
Schietpartijen (M'n eerste lijk gezien toen ik 11 was, wordt je vrolijk van...), steekpartijen, vechtpartijen. Dagelijks. Bedreigingen. Zomaar uitgescholden worden voor K@%$#$-Nederlander, K@%$#$-blanke. Voorwerpen naar je hoofd krijgen, bedreiging met vuurwapen, op je ingereden worden. etc etc. Ik heb al zoveel negatieve dingen met buitenlanders meegemaakt, dat ik gewoon al heel veel vergeten ben. Ik woon in het Oude Noorden, Rotterdam.
Heel fijn, maar dat is nog geen reden om alle Marokkanen te haten. Tenzij je last hebt gehad van de hele Marokkaanse gemeenschap (die telt enkele honderdduizenden leden).

Ik wil graag een goede reden zien om alle Marokkanen te haten. Bij voorbaat dank.

pi_11098274
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:41 schreef smash789 het volgende:

[..]

Je woont dan ook in een enorme kutbuurt, verwacht je dan sociale mensen aan te treffen, blank of gekleurd ? Je komt lekker naïef en bekrompen over iig.
pi_11098275
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:40 schreef Wile_E_Coyote het volgende:

[..]

Powers? Wat is dit voor gepraat? Dan is het je wel duidelijk dat ik op Stormfront postte om zo flink in discussie te gaan met extreem-rechts, want rechts werd steeds geband door de linkse moderatie. Daar had ik dus niks aan om mee te discussieren. Dus ik ging die nationalisten weer opzoeken om zo mee te discusiëren, want dat werd op Fok niet goed mogelijk.

Maar goed, sorry, weer ontopic.

quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Extreem-Rechts heeft al bewezen niet te werken.

Sorry, ik ben hier blij om, maar heb je misschien bewijzen ervan, ik ben erg nieuwsgierig naar.

--Edit, na lezen van reactie van Gil-galad weet ik nu dat het om power om topics te sluiten gaat. Ik was in veronderstelling met white-power, mijn excuus hiervoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Scepsis op 13-06-2003 23:47]

pi_11098277
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:37 schreef freud het volgende:
Je hebt gelijk, al JAAARENlang krijgen we zeer selectieve berichtgeving voorgeschoteld. Doodziek word ik ervan als ik al die leugens zie en hoor in de media, terwijl ik zie wat er buiten gebeurt.
pi_11098293
quote:

[..]

"Het gebeurt met een reden hoor. Onthoudt dat...

Ja, er is ook enorm veel overlast door allochtone meisjes
pi_11098300
quote:
"Fight fire with fire."
De uitdrukking heb ik zowieso nooit begrepen, volgens mij krijg je dan namelijk een grotere brand.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:46:13 #74
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11098305
quote:

"Fight fire with fire."

Dus jij beweert dat onschuldige Marokkanen die helemaal niets te maken hebben met wat die kut-Marokkanen uitspoken gestraft moeten worden voor wat anderen doen?

En als jouw brave Marokkaanse vrienden nou eens een keer gespuugd worden in hun gezicht, gebeurt het dan ook met een reden?

vrijdag 13 juni 2003 @ 23:46:32 #75
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11098311
Oh jee, we gaan weer af op de 'het is allemaal de schuld van de linkse media' discussie.. Waar zijn de borrelnootjes?
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:46:41 #76
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11098315
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:44 schreef Scepsis het volgende:
Sorry, ik ben hier blij om, maar heb je misschien bewijzen ervan, ik ben erg nieuwsgierig naar.
1933-1945
pi_11098336
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:45 schreef smash789 het volgende:
Je hebt gelijk, al JAAARENlang krijgen we zeer selectieve berichtgeving voorgeschoteld. Doodziek word ik ervan als ik al die leugens zie en hoor in de media, terwijl ik zie wat er buiten gebeurt.
Inderdaad, we horen in de media helemaals niet over de grijze wolven, moslimfundamentalisten of marokanen.
pi_11098341
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:44 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Heb je inmiddels een antwoord bedacht op:
[..]

Of heb je jezelf nu klemgeluld?

Ik heb geen reden om je te haten. Ik heb ook nooit gezegd dat ik alle buitenlanders haat. Ik zei dat ik een groot deel bedoel. Ik heb me dus niet klemgeluld, hoe graag je dat ook zou willen.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:48:01 #79
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11098344
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:46 schreef nikk het volgende:

[..]

De uitdrukking heb ik zowieso nooit begrepen, volgens mij krijg je dan namelijk een grotere brand.

Het is net zo'n soort uitdrukking als 'fighting a war for peace'
pi_11098351
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:46 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

1933-1945

Das eigenlijk niet extreem-rechts.
pi_11098359
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:46 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

1933-1945

Heh? In dat periode ging toch juist welvarend met Duitsland (afgezonderd oorlog), dus extreem-rechts werkt wel goed als regeersysteem?

[Dit bericht is gewijzigd door Scepsis op 13-06-2003 23:49]

vrijdag 13 juni 2003 @ 23:48:30 #82
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11098363
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:47 schreef nikk het volgende:
Inderdaad, we horen in de media helemaals niet over de grijze wolven, moslimfundamentalisten of marokanen.
Of over radicale imams natuurlijk.

Dat wordt allemaal gecensureerd door NOVA.

vrijdag 13 juni 2003 @ 23:49:13 #83
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11098380
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:47 schreef smash789 het volgende:
Ik heb geen reden om je te haten. Ik heb ook nooit gezegd dat ik alle buitenlanders haat. Ik zei dat ik een groot deel bedoel. Ik heb me dus niet klemgeluld, hoe graag je dat ook zou willen.
Waarom zeg je dan:
quote:
Ik heb een pokkehekel aan buitenlanders.
pi_11098392
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:45 schreef gelly het volgende:

[..]

Ja, er is ook enorm veel overlast door allochtone meisjes

Hier lopen 12 jarige allochtone meisjes de boel te terroriseren. Klinkt lachwekkend... Maar je zou het zelf moeten zien.
pi_11098393
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:48 schreef Scepsis het volgende:

[..]

Heh? In dat periode ging toch juist welvarend met Duitsland (afgezonderd oorlog), dus extreem-rechts werkt wel goed als regeersysteem?

Nee, 1925(begin weet ik niet zeker)-1929 ging het goed met de economie, daarna juist heel slecht weer.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:49:50 #86
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11098395
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:48 schreef Scepsis het volgende:
Ik had het niet over de economie, maar over de sociale gevolgen van dat misdadige nazi-regime.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:50:31 #87
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11098413
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:49 schreef smash789 het volgende:
Hier lopen 12 jarige allochtone meisjes de boel te terroriseren. Klinkt lachwekkend... Maar je zou het zelf moeten zien.
En dat is een reden om meisjes van wie je niet weet of ze de boel terroriseren of niet van hun fiets af te schoppen en te bespugen?
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:50:48 #88
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11098422
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:49 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

Ik had het niet over de economie, maar over de sociale gevolgen van dat misdadige nazi-regime.

...welke discussie in C&H thuishoort
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:50:54 #89
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_11098424
quote:

[..]

Maar je kunt me niet garanderen dat, als ik ooit door Rotterdam loop, en je ziet me lopen, dat je dan niet denkt "ah, daar heb je weer zo'n [scheldwoord]-buitenlander".
pi_11098427
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:44 schreef Scepsis het volgende:

http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Extreemrechts/inhoud.html

daar staat een aardige samenvatting van wat extreem-rechts is. Op zulke leest geschoolde regimes (links en rechts, want daar zit weinig verschil tussen) houden het nooit langer dan 20 jaar vol

Het gaat uit van onderdrukking en dat pikken mensen gewoonweg niet

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11098436
quote:

[..]

Oh, dan is de vraag als een extreem-rechtse bewind aan de macht is, het beter gaat met de economie, dan een extreem-linkse bewind?

helaas denk ik het van wel

pi_11098441
quote:

[..]

Waarom zeg je dan:
[..]

Lees eens wat verder...
pi_11098443
quote:

[..]

En welk grote deel bedoel je dan ? Het deel dat je niet als vriend hebt ? Ben benieuwd of je je allochtone "vrienden" deze lariekoek ook vertelt.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:51:51 #94
51837 klnvntrbyt
Enlighten Me
pi_11098447
quote:

[..]

Waarom zeg je dan:
[..]

pi_11098448
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Extreemrechts/inhoud.html

daar staat een aardige samenvatting van wat extreem-rechts is. Op zulke leest geschoolde regimes (links en rechts, want daar zit weinig verschil tussen) houden het nooit langer dan 20 jaar vol

In Rusland hebben ze het toch nog aardig lang volgehouden.
pi_11098473
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:50 schreef klnvntrbyt het volgende:

[..]

Maar je kunt me niet garanderen dat, als ik ooit door Rotterdam loop, en je ziet me lopen, dat je dan niet denkt "ah, daar heb je weer zo'n [scheldwoord]-buitenlander".

Zo denk ik niet. Misschien wel als je een bepaalde indruk uitstraalt, maar dit heb ik ook bij blanken.
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:53:13 #97
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11098475
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:51 schreef smash789 het volgende:
Lees eens wat verder...
Ik lees wat er staat. Als je geen hekel hebt aan alle buitenlanders moet je het maar niet zeggen.
pi_11098486
quote:

[..]

Ga lekker op Maoist Jan stemmen
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_11098489
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:50 schreef Gil-galad het volgende:

[..]

En dat is een reden om meisjes van wie je niet weet of ze de boel terroriseren of niet van hun fiets af te schoppen en te bespugen?

Leer eens lezen... Ik zei toch niet dat het goed was dat dat gebeurde, ik zei: What comes around, goes around.
pi_11098506
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:51 schreef NightH4wk het volgende:

In Rusland hebben ze het toch nog aardig lang volgehouden.

Da's een uitzondering en China ook.

Maar zelfs die landen zijn voor een groot deel bijgedraaid (China is iig hard op weg), iets dat je een kleine 20 jaar geleden niet durfde te denken

Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:55:16 #101
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11098520
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:53 schreef smash789 het volgende:

[..]

Leer eens lezen... Ik zei toch niet dat het goed was dat dat gebeurde, ik zei: What comes around, goes around.

Met andere woorden: Omdat iemand in jouw buurt lelijk tegen je doet is het goed dat meisjes in Brabant in elkaar geslagen worden? ja ja.. Verder alles goed?
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:55:38 #102
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11098528
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:53 schreef smash789 het volgende:
Je keurde het niet af. Sterker nog: je probeerde het goed te praten door te zeggen dat ze de buitenlanders niet over heen lieten lopen.

Zwijgen is toestemmen.

pi_11098538
quote:

[..]

Hitler was ook homosexueel

Ga toch weg man, die dwaas was a-sexueel, niet homosexueel.
Lees eens een boek of 10 ipv een simpele documentaire te kijken
[b]Op donderdag 25 september 2003 00:13 schreef beertje_ het volgende:[/b][br]Of het valt me pas de laatste weken op of het was altijd al zo, gelly je bent een nerd die ik nog nooit wat interessants heb horen zeggen.
pi_11098552
Over "Fight fire with fire." Ik weet het zelf ook niet. Maar probeer eens NA TE DENKEN. Als ik dat doe, kom ik op het idee dat het misschien gaat om een bepaald gebied rondom een brand gecontroleerd te laten verbranden. Wat al verbrand is, kan niet meer verbranden. Op deze manier kan een brand zich niet verder uitbreiden.

Maar ja, ik ben geen brandweerman.

pi_11098555
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:56 schreef Jeukaanmenaat het volgende:

[..]

Ga toch weg man, die dwaas was a-sexueel, niet homosexueel.
Lees eens een boek of 10 ipv een simpele documentaire te kijken

Ook nog iets ontopics te melden ?
pi_11098568
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:56 schreef smash789 het volgende:

Nee, en ook geen helder licht.
pi_11098579
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 23:56 schreef smash789 het volgende:
Over "Fight fire with fire." Ik weet het zelf ook niet. Maar probeer eens NA TE DENKEN. Als ik dat doe, kom ik op het idee dat het misschien gaat om een bepaald gebied rondom een brand gecontroleerd te laten verbranden. Wat al verbrand is, kan niet meer verbranden. Op deze manier kan een brand zich niet verder uitbreiden.

Misschien moet je dan maar eens wat minder gaan nadenken, want je posts zijn van een zeer bedenkelijk niveau
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  vrijdag 13 juni 2003 @ 23:58:06 #108
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_11098582
Oke, we hebben het stadium van persoonlijke flames weer bereikt, dus om de onsterfelijke Pipo de Clown te citeren: Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')