abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34220115
Pas geleden heb ik de alles-in-1-box gekoht bij Boudisque (8 dvd's). Ze kunnen deze box daar ook voor je bestellen. Hij kost 64,99 euro! Regio 0, zonder Nederlandse ondertiteling (maar dat geeft niets, want ik kan de afleveringen inmiddels dromen heh). Er bestaat overigens geen DVD met Nederlandse ondertiteling van de serie.
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:30:38 #127
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_34221381
Heb net even op die site gekeken maar kan de boxset daar niet vinden......of moet ik dan naar de winkel toe?

[ Bericht 71% gewijzigd door Klare op 18-01-2006 22:41:15 ]
pi_34232524
Ik heb hem gewoon uit de winkel!
Maar net even nagekeken op de website van Boudisque kwam ik dit tegen:
http://www.boudisque.nl/bestellen/index.asp?artikelnr=598506
pi_34232545
(foutje)
  donderdag 19 januari 2006 @ 10:45:25 #130
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_34233324
Bedankt
  vrijdag 20 januari 2006 @ 01:12:52 #131
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_34265367
Oh ja, geweldig, die serie, met een nog jonge Ray Winstone, toch? (in een van de bijrollen)
En de muziek:

Robin......Robin.... the hooded man....
A spoonful of sugar...
pi_34270086
quote:
Op vrijdag 23 december 2005 09:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Bij rodisc liggen ze nu in de aanbieding. Elk jaargang voor ¤19,99. Ik heb dus gelijk seizoenen 1 & 2 aangeschaft. Alle afleveringen dus met Michael Praed als Robin. Binnenkort maar een marathonuitzending houden.

Overigens is ook deze versie niet ondertiteld.
Ik heb op een duits forum gezien dat ze daar al hetzelfde probleem hebben ... alleen maar de engelse versie. Nu is mijn engels niet best, maar volgens mij wordt er niet echt moeilijk engels gesproken in de serie ...

Ik mis nu ik aan het kijken ben toch meer dan ik dacht. Hele afleveringen, maar ook stukken uit de afleveringen zelf. In Duitsland schijnen ze zelfs iedere keer consequent 7 minuten weggelaten te hebben omdat het anders niet in de zendtijd pastte ....

Ik heb niet alle voorgaande pagina's gelezen ... misschien is mijn onderstaande vraag al aan bod geweest, maar begrijp ik het goed dat als je de serie besteld op DVD dat je dan deel 1 en 2 moet nemen voor Michael Praed als Robin en dat deel 3 met die andere Robin is?

O ja nog een ander vraag ... weet iemand of het is toegestaan om vanaf video wat foto's op je website te zetten? Ik kan nergens iets vinden over waar ik eventueel zoiets moet navragen cq aanmelden ...
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 10:19:00 #133
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_34270343
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:06 schreef isapaardje het volgende:
Ik heb niet alle voorgaande pagina's gelezen ... misschien is mijn onderstaande vraag al aan bod geweest, maar begrijp ik het goed dat als je de serie besteld op DVD dat je dan deel 1 en 2 moet nemen voor Michael Praed als Robin en dat deel 3 met die andere Robin is?
Ja.
quote:
O ja nog een ander vraag ... weet iemand of het is toegestaan om vanaf video wat foto's op je website te zetten? Ik kan nergens iets vinden over waar ik eventueel zoiets moet navragen cq aanmelden ...
Ach, we plaatsen hier op Fok! ook beelden uit Big Brother, dus dat moet ook wel kunnen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_34270726
Dit soort foto's mag ik dus gerust plaatsen?

Tjonge jonge dan ben ik nu 36 jaar en bij het terugzien van de films benijd ik nog Lady Marion zoals ze hier naast "onze" Robin staat ...
Voor mij waren het vooral zijn ogen waar ik toen als een blok voor viel. Eh nu ook nog, want ondanks dat ik al jaren gelukkig getrouwd ben, merk ik ook nu weer dat deze Robin een bepaald plekje in mijn hart heeft ingenomen

Helaas was er destijds niet veel te vinden van foto's e.d. om in je schoolagenda te plakken. Nu is het allemaal wat eenvoudiger geworden om een foto van video te halen.

Ik zag op bovengenoemde link dat de complete serie 160 euro is ... hmm dat is wel wat veel van het goede. Ondanks dat de serie goed was, hoef ik alleen maar deel 1 en 2 te hebben, maar ontdekte dat op een site waar je ze kunt bestellen deel 1 omschreven staat als aflevering 1 t/m 6 en deel 2 staat dan aflevering 1 t/m 7. Typefout of ik begrijp het niet ?!
Ben zelf een beetje blond
  Moderator vrijdag 20 januari 2006 @ 10:43:47 #135
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_34270866
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:36 schreef isapaardje het volgende:
Ik zag op bovengenoemde link dat de complete serie 160 euro is ... hmm dat is wel wat veel van het goede. Ondanks dat de serie goed was, hoef ik alleen maar deel 1 en 2 te hebben, maar ontdekte dat op een site waar je ze kunt bestellen deel 1 omschreven staat als aflevering 1 t/m 6 en deel 2 staat dan aflevering 1 t/m 7. Typefout of ik begrijp het niet ?!
Ben zelf een beetje blond
Die eerste 2 jaargangen heb ik dus voor ¤ 19,99 per stuk gekocht bij http://www.rodisc.nl/ . Misschien heb je daar wat aan.
Jaar één en twee hebben in totaal 13 afleveringen. Dus dat klopt.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_34272634
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 10:43 schreef UIO_AMS het volgende:

Die eerste 2 jaargangen heb ik dus voor ¤ 19,99 per stuk gekocht bij http://www.rodisc.nl/ . Misschien heb je daar wat aan.
Jaar één en twee hebben in totaal 13 afleveringen. Dus dat klopt.
Ja dank je ... daar had ik inderdaad zitten kijken, maar er staan dus meerdere series vermeld en ik kwam er niet uit omdat de nummering die ze aangaven niet klopte.
Bij series met Jason zijn er ook 2 boxen van, daar staat het wel goed 1 t/m 6 en 7 tm 13. Maar toevallig die van Michael niet en aangezien ik toch wat ga bestellen (als ik het doe) waar ik een gedeelte niet van kan volgen ivm mijn gebrekkig Engels zou het helemaal naar zijn als ik ook nog eens naar een andere Robin Hood zit te kijken hahaha
pi_34273334
Nogmaals:
Hier is de hele box met alle afleveringen met beide Robin Hoods te koop voor 64,99:
Ook gewoon in de winkel Boudisque te halen/bestellen voor dezelfde prijs!
En er bestaat GEEN DVD met Nederlandse ondertiteling!
pi_34275985
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 12:04 schreef SunSun het volgende:
Nogmaals:
Hier is de hele box met alle afleveringen met beide Robin Hoods te koop voor 64,99:
Ook gewoon in de winkel Boudisque te halen/bestellen voor dezelfde prijs!
En er bestaat GEEN DVD met Nederlandse ondertiteling!
Als ik op deze link klik, zie ik de complete serie staan voor 160,99 euro en dat vind ik wel heel erg veel geld. Kennelijk ontgaat mij dan ergens de aanbieding voor bijna 100 euro minder ?!

Dat hij niet met nederlandse ondertiteling is me inmiddels wel duidelijk, maar dat blijft wel heel erg jammer. Ik neem ook aan dat hij er nooit zal komen met Nederlandse ondertiteling anders was dat in de loop der jaren wel gebeurd. Of kunnen we als fans ergens heen schrijven?
Zo ook wat ik al elders las in voorgaande pagina's ... massaal de vara of kro vragen om herhalingen?

Tis maar een idee hoor ... vooral omdat er kennelijk best veel mensen zijn zoals ik die echt een kluns zijn in engels. Come on en It's all right kan ik nog wel begrijpen, maar zodra de zinnen langer worden moet ik het toch van het vertaalde hebben ... niettemin inderdaad kan ook in de scenes redelijk dromen
pi_34279679
Nou Ja! Afgelopen woensdag stond hij onder die link echt nog voor 64,99 euro, Klare (zie hierboven) heeft hem daar ook voor dat bedrag gezien (toch, Klare?)! En ik heb hem ook voor dat bedrag gekocht bij Boudisque. Ze hebben dan waarschijnlijk ineens in de afgelopen twee dagen de prijs verhoogd... Heel erg vreemd! Ik zal eens een mailtje sturen met de vraag waar die prijsverhoging ineens vandaan komt.
Lijkt me trouwens een goed idee om om de herhalingen te vragen van deze geweldige serie! Snap niet adt ze het niet (vaker) herhalen overigens! Ik heb alle afleveringen nog wel op videoband, maar de kwaliteit is er na eerhhm ruim 15 jaar niet bepaald beter op geworden...
pi_34280103
Bij torrentspy.com is er wel wat te vinden onder 'Robin of sherwood'. Helaas niet zoveel seeders....
Chill
pi_34280698
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:15 schreef samdeman1984 het volgende:
Bij torrentspy.com is er wel wat te vinden onder 'Robin of sherwood'. Helaas niet zoveel seeders....
Daar valt wel wat aan te doen

Topserie, sfeer was geweldig, goede cast, gewoon degelijk Brits werk he
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_34281855
Jeetje verdorie .. van die prijsverhoging. Misschien ineens zoveel aanvraag geweest dat ze dacht, weet je wat we gooien de prijs even lekker omhoog?

Mijn video kwaliteit is nog niet slecht, echter ik mis de eerste 3 delen en daar baal ik enorm van.

Ik ben overigens een echte paardenliefhebber en alle paarden in de serie werden dan ook kritisch bekeken steeds. Nu was er een bruin paard bij met 4 witte voeten die een scheve bles (streep op het voorhoofd) had die kennelijk bij iedere acteur geliefd was of erg gewillig. Robin rijdt ook vaak op dit paard als hij er ergens eentje "kaapte". Het komische is alleen dat dit paard zelfs in 1 en dezelfde achtervolging een dubbelrol speelde. Het liep dan mee aan kop en in de achterhoede ... haha door de mand gevallen daar .. die scenes zijn dus niet tegelijkertijd opgenomen.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:08:29 #143
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_34281860
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 15:05 schreef SunSun het volgende:
Nou Ja! Afgelopen woensdag stond hij onder die link echt nog voor 64,99 euro, Klare (zie hierboven) heeft hem daar ook voor dat bedrag gezien (toch, Klare?)! En ik heb hem ook voor dat bedrag gekocht bij Boudisque.
Ik heb hem ook gewoon besteld voor dat bedrag....de complete set dus ik ga er vanuit dat het dan ook alle afleveringen zijn.
pi_34283527
Inmiddels heb ik een reactie ontvangen van Boudisque op mijn mailtje:

"We konden deze DVD box destijds goedkoper krijgen van de leverancier.We zijn
nu door deze voorraad heen. Dit was echt een tijdelijke aanbieding van onze
leverancier. Nu is hij helaas weer een flink stuk duurder."

Dus Klare heeft geluk gehad, en ik ook! Andere tip: probeer het eens op Ebay, daar worden ze regelmatig voor redelijke prijzen te koop aangeboden.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:03:50 #145
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_34283750
Wat ben ik blij dat ik niet even gewacht heb tot m`n studiefinanciering binnen was (hoewel ik nog maar afwacht of ik hem echt voor de oude prijs krijg....anders wordt het echt te duur voor me)
pi_34304501
Hmm dat is dus een kwestie van jammer dan ... Ga nog maar eens bij Rodisc kijken.

Overigens voordeel van ondertiteling is dat de volledige naam van Nasir even op te schrijven is, want geen mens die dat kan onthouden volgens mij. Komt ie ...

Nasir Malik Karnal Inal Ibrahim Sharns ad Duala Watthab ibn Mahmud

[ Bericht 21% gewijzigd door isapaardje op 21-01-2006 13:37:54 ]
pi_34308046
Heb inmiddels de Vara en de KRO aangeschreven ... you never know !!!

Waar werd hij nog meer uitgezonden destijds dachten jullie?
pi_34336240
Ik zag via google dat in Amerika Jason verkozen werd boven Michael ... hmm rare smaak die Amerikanen Althans dat is mijn mening:
Niet zo zeer qua uiterlijk, maar gewoon qua hele manier van acteren. Ik kan me nog herinneren dat Robin 2 wat sliste, wat minder daadkrachtig en overtuigend wist over te komen zodra er "actie" ondernomen moest worden.
Vroeg me ook altijd af waarom Marion nu perse verder moest gaan met deze Robin ... waarschijnlijk omdat het in het script stond

[ Bericht 55% gewijzigd door isapaardje op 23-01-2006 09:11:40 ]
pi_34369341
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:38 schreef isapaardje het volgende:
Heb inmiddels de Vara en de KRO aangeschreven ... you never know !!!

Waar werd hij nog meer uitgezonden destijds dachten jullie?
Inmiddels gister de laatste videoband teruggevonden en daar staan de afleveringen met Jason op t/m deel 22. Toen hield het ineens op ondanks een aankondiging de dag ervoor, werd toen een concert van Handel uitgezonden ..... in 1998 was dit van de VPRO.
pi_34432351
Ik heb zojuist alle dvd's van robin of sherwood per post binnen gekregen, besteld voor 12,99 per dvd op www.play.com , dus voor 51,96 euro de serie compleet! En ze rekenen geen verzendkosten! De delen los kopen is goedkoper dan de box. Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')