Ik heb op een duits forum gezien dat ze daar al hetzelfde probleem hebben ... alleen maar de engelse versie. Nu is mijn engels niet best, maar volgens mij wordt er niet echt moeilijk engels gesproken in de serie ...quote:Op vrijdag 23 december 2005 09:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Bij rodisc liggen ze nu in de aanbieding. Elk jaargang voor ¤19,99. Ik heb dus gelijk seizoenen 1 & 2 aangeschaft. Alle afleveringen dus met Michael Praed als Robin. Binnenkort maar een marathonuitzending houden.
Overigens is ook deze versie niet ondertiteld.
Ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:06 schreef isapaardje het volgende:
Ik heb niet alle voorgaande pagina's gelezen ... misschien is mijn onderstaande vraag al aan bod geweest, maar begrijp ik het goed dat als je de serie besteld op DVD dat je dan deel 1 en 2 moet nemen voor Michael Praed als Robin en dat deel 3 met die andere Robin is?
Ach, we plaatsen hier op Fok! ook beelden uit Big Brother, dus dat moet ook wel kunnen.quote:O ja nog een ander vraag ... weet iemand of het is toegestaan om vanaf video wat foto's op je website te zetten? Ik kan nergens iets vinden over waar ik eventueel zoiets moet navragen cq aanmelden ...
Die eerste 2 jaargangen heb ik dus voor ¤ 19,99 per stuk gekocht bij http://www.rodisc.nl/ . Misschien heb je daar wat aan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:36 schreef isapaardje het volgende:
Ik zag op bovengenoemde link dat de complete serie 160 euro is ... hmm dat is wel wat veel van het goede. Ondanks dat de serie goed was, hoef ik alleen maar deel 1 en 2 te hebben, maar ontdekte dat op een site waar je ze kunt bestellen deel 1 omschreven staat als aflevering 1 t/m 6 en deel 2 staat dan aflevering 1 t/m 7. Typefout of ik begrijp het niet ?!
Ben zelf een beetje blond![]()
Ja dank je ... daar had ik inderdaad zitten kijken, maar er staan dus meerdere series vermeld en ik kwam er niet uit omdat de nummering die ze aangaven niet klopte.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:43 schreef UIO_AMS het volgende:
Die eerste 2 jaargangen heb ik dus voor ¤ 19,99 per stuk gekocht bij http://www.rodisc.nl/ . Misschien heb je daar wat aan.
Jaar één en twee hebben in totaal 13 afleveringen. Dus dat klopt.
Als ik op deze link klik, zie ik de complete serie staan voor 160,99 euro en dat vind ik wel heel erg veel geld. Kennelijk ontgaat mij dan ergens de aanbieding voor bijna 100 euro minder ?!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:04 schreef SunSun het volgende:
Nogmaals:
Hier is de hele box met alle afleveringen met beide Robin Hoods te koop voor 64,99:
http://www.boudisque.nl/bestellen/index.asp?artikelnr=598506
Ook gewoon in de winkel Boudisque te halen/bestellen voor dezelfde prijs!
En er bestaat GEEN DVD met Nederlandse ondertiteling!
Daar valt wel wat aan te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:15 schreef samdeman1984 het volgende:
Bij torrentspy.com is er wel wat te vinden onder 'Robin of sherwood'. Helaas niet zoveel seeders....
Ik heb hem ook gewoon besteld voor dat bedrag....de complete set dus ik ga er vanuit dat het dan ook alle afleveringen zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 15:05 schreef SunSun het volgende:
Nou Ja! Afgelopen woensdag stond hij onder die link echt nog voor 64,99 euro, Klare (zie hierboven) heeft hem daar ook voor dat bedrag gezien (toch, Klare?)! En ik heb hem ook voor dat bedrag gekocht bij Boudisque.
Inmiddels gister de laatste videoband teruggevonden en daar staan de afleveringen met Jason op t/m deel 22. Toen hield het ineens op ondanks een aankondiging de dag ervoor, werd toen een concert van Handel uitgezonden ..... in 1998 was dit van de VPRO.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:38 schreef isapaardje het volgende:
Heb inmiddels de Vara en de KRO aangeschreven ... you never know !!!
Waar werd hij nog meer uitgezonden destijds dachten jullie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |