ps is er nou een r1 versie of niet en voor de kenners, speelt mijn lappie of xbox regio2 dvds?
[Dit bericht is gewijzigd door bolus op 09-02-2004 17:15]
quote:Heerlijk he, die muziek en die serie
Op maandag 9 februari 2004 17:14 schreef bolus het volgende:
heb toen ik klein was, een jaar of 6, 7 nog eens door de bossen van sherwood gerend, was helemaal gek van die serie heb hem toen ook in het engels op videoband gekocht (ik ben nu weer bezig met het herkijken) er is denk ik geen groter gevoel van nostalgie dan de openingsmuziek van deze fantastische serie.
quote:Je laptop en xbox spelen wel R2 films voor zover ik weet. Ik heb er nog niemand over horen klagen
ps is er nou een r1 versie of niet en voor de kenners, speelt mijn lappie of xbox regio2 dvds?
En er is wel een R1 versie, ook een R2 UK version. Die is er juist wel, maar R2 met nederlandse ondertiteling niet
.
quote:Ik denk nergens.
Op maandag 9 februari 2004 21:48 schreef ChiChi het volgende:
En waar kun je die R1 met nederlandse ondertiteling dan krijgen?
quote:Dat zeg ik in bijna elke post, die bestaat niet
Op maandag 9 februari 2004 21:48 schreef ChiChi het volgende:
En waar kun je die R1 met nederlandse ondertiteling dan krijgen?
Iets beter over Robin hood is er m.i. voor TV nooit gemaakt. Aanrader voor liefhebbers van dit genre is het spel Robin Hood Legend of Sherwood uit 2002 of nog beter, bezoek de fabuleuze Major Oak in Sherwood forest in Nottinghamshire. Hij bestaat echt! De serie is echter gemaak in new forest in zuid engeland en in de wookie hole caves in somerset (grot van Herne)
Misschien nog wat tips daarvoor?quote:Op zondag 30 januari 2005 18:02 schreef hornage het volgende:
ik vond het nog steeds net zo gaaf anders. Alle afleveringen zijn btw wel te vinden hoor
quote:
Writing credits (in alphabetical order)
Richard Carpenter created and written by
John Flanagan writer
Anthony Horowitz 1986
Andrew McCulloch writer
Herne the Hunter. En dan de muziek van Clannad erbij. Geweldig.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:50 schreef McCarthy het volgende:
ja hier keek ik naar
geweldig, de man met het herten-gewei op zijn hoofd
dat zijn scenes waarvoor ik leef, prachtig
[afbeelding]
er is een hele vette scene in het bos met dat hert & o.a. heidense rituelen en veel vuur.quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Herne the Hunter. En dan de muziek van Clannad erbij. Geweldig.
Ik kwam er eigenlijk bij toeval achter dat Clannad ook de muziek bij deze serie had gemaakt. Hoorde jaren geleden hun muziek bij de reclame van een Iers whiskymerk en kocht een verzamelaar waar ook wat nummers van Robin of Sherwood op stonden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:33 schreef isapaardje het volgende:
Per toeval ben ik op dit forum terecht gekomen bij dit onderwerp.
Grappig maar als meisje van 15 was ik helemaal idolaat van Michael Pread en dus volgde ik trouw de serie van Robin Hood. Echter de eerste 3 had ik gemist.
Later is hij nog eens uitgezonden rondom kerst en heb ik ze allemaal opgenomen, echter weer zonder de eerste 3 aflevering. Dat is balen uiteraard, maar voor de rest heb ik ze allemaal en ga ze binnenkort op DVD overzetten want ik wil de serie niet kwijt.
De latere series met die blonde knaap vond ik wat minder, maar ja ik "had ook wat" met de eerste Robin![]()
Later kwam ik mijn man tegen die helemaal weg is van de muziek van Clannad en er ook alle cd's van heeft. Inderdaad heerlijke muziek en eentje ervan staat Michael ook mooi op de hoes![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |