abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:18:54 #241
108648 cattie
lieve moeder
pi_41164084
U vraagt, wij draaien, een voorbeeld uit de oude doos!

Wij hebben 2 katten, 1 ervan is echt een vreetzak en houdt heel erg van zijn natte brokjes. De dierenwinkel assistente raadde echter aan om over te gaan op droogvoer, dat zou veel beter zijn. Na een beetje nadenken waren wij daarvan overtuigd. Vervolgens heb ik een huilbui van ruim een half uur gehad omdat we onze kat zijn lekkere natte brokjes zouden ontzeggen.
Achteraf bleek dat hij de droge brokjes ook heerlijk vindt (eigenlijk vindt hij alles lekker en dat wist ik op dat moment ook).
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:22:08 #242
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41164172
Huisdieren zijn sowieso een slechte factor wat dat betreft. Wij gingen op vakantie en zouden onze hond naar een pension brengen. Lees ik op die site, tussen alle andere keurige info: Ook zal er altijd achtergrond muziek aan staan zodat uw hond zich nog beter thuis zal voelen.
Ik zag hem al helemaal zitten, alleen in een hokje, treurig kijkend met marco borsato op de radio.....
Gevolg, hond mee naar zuidfrankrijk!! Hoop wel dat dit dus door de hormonen kwam en ik volgend jaar de hond wel achter kan laten zonder zoiets.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41164198

Dat heb ik nu al met mijn katten, dat soort sentimenteel gedoe (om niets) Dat beloofd nog wat straks
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:24:09 #244
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41164237
Cattie . Jij weet weer een glimlach op mijn gezicht te toveren.

Hier heb ik al moeit met het uit de bakken vissen van overleden goudvissen. Oef....ik laat het meestal ook maar aan mijn man over. Voorheen pakte ik ze op en spoelde ze door. Nu, kan ik toch een dood beestje niet zo maar doorspoelen....Gelukkig heb ik er nog geen last van bij het uithalen van dode bloemen in alle plantjes hier. Stel je voor. Loop ik de hele dag te janken.
pi_41164364
Wat ik nou zo raar vind he.. Hassan zegt dus college te hebben gehad van zwangere vrouwen. En daar heeft hij dan van geleerd dat al die hormonen maar onzin zijn en best weg te rationaliseren zijn ofzo ? En dan hoort hij hier van al die zwangere vrouwen dat dat dus echt niet zo werkt.. maar luisteren ho maar. Waarom was die ene zwangere vrouw die dat college gaf dan zoveel slimmer dan al deze zwangere vrouwen ? Ik ben van mezelf toch echt wel een heel rationeel type, maar tijdens de zwangerschap was ik gewoon in de ban van de hormonen, tot grote verbijstering van mezelf trouwens. Zo werd ik van een zeer spaarzaam type een gelduitgevend hormonster, vooral aan alles wat roze was of met babies te maken had (10 bedjes voor de baby o.a.). En dat kon ik dus echt niet wegrationaliseren, of tegenhouden, wegstoppen of wat dan ook. En als mijn man toen had gereageerd als Hassan dan vrees ik dat die 9 maanden zwangerschap een hel waren geworden voor me. Mijn lieverd was erg blij dat ik zoveel geld uit gaf, want nu kon hij eindelijk ook al die dingen kopen die hij al jaren wilde hebben en die ik altijd tegen hield omdat ik nooit geld uit wilde geven (nieuwe laptop, GPS systeem, digitale video- en fotocamera, spottingscope, nieuwe fiets, nou ja zo nog wel wat meer dingen) (gelukkig hadden we veel spaargeld ;-) En ach, al die bedjes zijn weer verkocht inmiddels (OK, op 3 na, maar het kind moet toch slapen nog..)
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:31:36 #246
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41164484
Ladybos, houdt er nog maar eentje apart. Ik heb er waarschijnlijk nog wel eentje nodig voor als Fleur nog in haar ledikantje ligt en de baby uit de wieg is gegroeid...
pi_41164560
hehehe Chacama, ik bedenk me net dat ik er eigenlijk nog 4 heb in plaats van 3 (campingbedje, nog een campingbedje maar dan handiger, en 2 ledikantjes). En eigenlijk wil ik een groter bedje voor haar gaan kopen zodat ze er zelf in- en uit kan klimmen, ik heb het idee dat ze daar beter door zal gaan slapen, ze voelt zich nu vaak opgesloten in bed. Je ziet, het is hier nooit meer helemaal over gegaan
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:40:52 #248
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41164803
Ik weet niet wat voor bedje je hebt, maar je kunt ook beginnen om een spijl weg te halen en nu zouden we in een ander topic verder moeten gaan.....
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:05:08 #249
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_41165527
Is het niet zo dat die hormonen ervoor zorgen dat je precies het tegenovergestelde wordt van wat je bent?

Redelijk persoon + hormonen = met borden smijtende biatch
Onredelijk persoon + hormonen = knuffeldende doos die in tranen uitbarst bij het zien van een schattig babypakje
Spaarder + hormonen = twee gaten in iedere hand
Uitgeefster + hormonen = alles willen sparen voor de baby(die mag immers niets te kort komen)

Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:13:37 #250
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41165730
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is het niet zo dat die hormonen ervoor zorgen dat je precies het tegenovergestelde wordt van wat je bent?

Redelijk persoon + hormonen = met borden smijtende biatch
Onredelijk persoon + hormonen = knuffeldende doos die in tranen uitbarst bij het zien van een schattig babypakje
Spaarder + hormonen = twee gaten in iedere hand
Uitgeefster + hormonen = alles willen sparen voor de baby(die mag immers niets te kort komen)

Uhm....zou kunnen. Moet nu dus alleen heel hard gaan nadenken over wat ik straks dus ben of wat ik dus voor de zwangerschap was. Ik weet nu nog niet goed wat ik ben...zal een met overleggen. Of ik nu meer of minder redelijk ben....meer of minder een knuffeldoos....meer of minder geld uitgeef...zal wel door de hormonen komen dat ik het niet meer weet
pi_41167933
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:52 schreef m@x het volgende:
Mèn, dat jullie nog serieus op die kloon ingaan zeg

Hassan, als je serieus bent en je was mijn man geweest, dan had ik je met dit soort betweterige gedrag van tienhoog uit het raam geflikkerd. En dan ben ik niet eens zwanger.
Als jij je zo laat gekmaken door wat hormonen, dan had ik je al veel eerder in een kliniek gestopt wegens ontoerekeningsvatbaarheid, waanbeelden en chronische manie oid.
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:10 schreef Leah het volgende:

[..]

Ik ben ook hormonaal alweer helemaal op de rit . Maar ik had deze man niet uit het raam geflikkerd, ik was na de eerste kennismaking heeeeeel hard weggerend. Dat ik er vooral maar niet zwanger van zou ráken .
Het is dat je een hele leuke naam hebt, maar ik zou je dan ook helpen die schoenen aan te trekken, sterker nog ik koop een enkele ticket voor je naar timboektoe met kebab-air.
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:01 schreef Sugar het volgende:

[..]

Als je daarvan nou gewoon even een bron aangeeft, is iedereen hier hormonaal ook weer gesust.
Neuroscience. 2000;95(2):567-75. Brain oxytocin: differential inhibition of neuroendocrine stress responses and anxiety-related behaviour in virgin, pregnant and lactating rats.

Psychoneuroendocrinology. 1988;13(1-2):29-46. Hormonal basis during pregnancy for the onset of maternal behavior in the rat.

En voor de rest moet je maar gaan zoeken op scholar.google.com.
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:14 schreef NieTTus het volgende:

Zijn er nog dames (of heren?) met grappige voorbeelden? Juist zo'n leuk topic en de helft is al naar de gallemiezen door al dat gezeur
Een mooie case study over hormonen tijdens zwangerschap, nietwaar?
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:27 schreef Ladybos het volgende:
Wat ik nou zo raar vind he.. Hassan zegt dus college te hebben gehad van zwangere vrouwen. En daar heeft hij dan van geleerd dat al die hormonen maar onzin zijn en best weg te rationaliseren zijn ofzo ? En dan hoort hij hier van al die zwangere vrouwen dat dat dus echt niet zo werkt.. maar luisteren ho maar. Waarom was die ene zwangere vrouw die dat college gaf dan zoveel slimmer dan al deze zwangere vrouwen ? Ik ben van mezelf toch echt wel een heel rationeel type, maar tijdens de zwangerschap was ik gewoon in de ban van de hormonen, tot grote verbijstering van mezelf trouwens. Zo werd ik van een zeer spaarzaam type een gelduitgevend hormonster, vooral aan alles wat roze was of met babies te maken had (10 bedjes voor de baby o.a.). En dat kon ik dus echt niet wegrationaliseren, of tegenhouden, wegstoppen of wat dan ook. En als mijn man toen had gereageerd als Hassan dan vrees ik dat die 9 maanden zwangerschap een hel waren geworden voor me. Mijn lieverd was erg blij dat ik zoveel geld uit gaf, want nu kon hij eindelijk ook al die dingen kopen die hij al jaren wilde hebben en die ik altijd tegen hield omdat ik nooit geld uit wilde geven (nieuwe laptop, GPS systeem, digitale video- en fotocamera, spottingscope, nieuwe fiets, nou ja zo nog wel wat meer dingen) (gelukkig hadden we veel spaargeld ;-) En ach, al die bedjes zijn weer verkocht inmiddels (OK, op 3 na, maar het kind moet toch slapen nog..)
Luisteren (of in dit geval lezen) en dan logisch nadenken is ook hele kunst he. Ik zeg dat niet dat ze weg te rationaliseren zijn, die hormonen, maar wel zelf in bedwang te houden. Wat je nu doet is een stroman argument neerleggen, dus een standpunt innemen die je onderuit kan halen (door woorden zoals, onzin, helemaal niet zo werkt, "best weg" en de twijfel erin brengen dat ik wel of niet die colleges gehad heb), want wat ik gezegd heb ik helemaal niet zo, zeker gezien wat je erachteraan verteld. dus je hele ballonnetje gaat niet op, jammer maar helaas.

Het voorbeeld van je over gelduitgeven is zo'n voorbeeld van er aan toe geven en de ander dat ook maar laten doen, dus een typsich geval de kwestie niet onder ogen willen zien en onder het tapijt schuiven. Gelukkig heb je het geld ervoor zeg je zelf notabene, maar als je dat dus niet had, was je gedwongen om met je hormonen om te gaan en ze te bedwingen. Snap je, je hebt de luxe, die velen niet hebben, om je je hormonen te veroorloven, maar denk eens na over diegenen die dat niet hebben? Laat ze maar in hun eigen sop gaarkoken, want jij hebt het wel, zo klinkt het nl. bij mij?
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
pi_41169133
Wordt een lekkere "slowchat" zo...
(die ook nog eens to-taal afwijkt van het onderwerp.. Is het nou zo moeilijk )
pi_41169421
Heej ik wacht gewoon tot dat een mod langskomt en eindelijk een einde maakt aan deze kruistocht tegen mij en vooral het verpesten van dit topic. Ik REageer alleen maar op uitlatingen van anderen. Een actie heeft altijd een REactie. Als je geen actie goed, krijg je ook geen reactie.
pi_41169525
Daar is een Mod-topic voor meneer de psycholoog

En je wilt wel heel graag je gelijk krijgen hè? Er zijn meerdere subfora's, onzin is er 1 bijv. Of inderdaad Relaties&Psychologie (vat je hem? Psy-cho-lo-gie! Jouw vakgebied!). Misschien vind je daar wat meer gelijkgestemden.

Getuigt niet echt van veel snuggerheid, als je in een forum als Oud je gelijk wilt halen.

pi_41169655
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:41 schreef NieTTus het volgende:
Daar is een Mod-topic voor meneer de psycholoog

En je wilt wel heel graag je gelijk krijgen hè? Er zijn meerdere subfora's, onzin is er 1 bijv. Of inderdaad Relaties&Psychologie (vat je hem? Psy-cho-lo-gie! Jouw vakgebied!). Misschien vind je daar wat meer gelijkgestemden.

Getuigt niet echt van veel snuggerheid, als je in een forum als Oud je gelijk wilt halen.

ik zei net al...het leven is heel simpel als je nadenkt en wat leest en dan pas gaat praten. Nu probeer je weer een standpunt in te nemen, die niet de mijne is, maar wel toeschuift en dan onderuit kan halen.

Deze hele kwestie is zover gekomen omdat anderen, waaronder jij dus ook, mij zitten te bashen, door voor engerd, eikel, en vele andere zeer onbeschofte uitlatingen te doen. Ik kwam alleen melden dat ik sinds 3 dagen weet dat ik vader word. Maar goed, dat wist je natuurlijk al.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:49:29 #256
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41169753
misschien moet jij dan maar niet reageren meer hassan want actie ( jouw reactie) reactie ( andere hun reactie)
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41169755
Ja want ik lees

Ik bemoei me inhoudelijk verder nergens mee, maar vind het een beetje jammer dat zo'n topic verkut wordt, omdat je inderdaad overal een reactie op moet geven.

Nogmaals daar is het MOD topic voor. Als ik hier kom lezen, wil ik graag ervaringen lezen van zwangere, hormonale vrouwen (zoals de topictitel al doet vermoeden).

En geen gezever van iemand, die al 30 keer heeft laten vallen dat ie een minor heeft, en op ALLES in dit topic moet reageren. Nogmaals het FUCKT niet of jij vind dat vrouwen zich aanstellen, dat ze "normaal" kunnen doen. Het gaat hier om ervaringen delen. Dus als we het over LEZEN hebben?

vrijdag 25 augustus 2006 @ 17:51:59 #258
24188 Belana
kloon van belana
pi_41169835
hassan, je hebt gelijk dat het allemaal niet zo vriendelijk meer is hoor, en dat is jammer, maar op zich denk ik dat jij je ook wel realiseert dat als je een vrij controversieel standpunt inneemt, dat je dan ook dergelijke reacties gaat krijgen. Dat is ook heel simpel als je even nadenkt, toch?
Ik heb er geen behoefte aan je te "bashen", maar ik begrijp wel de reacties hier.
stormy waters...
sailin'
pi_41170333
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:49 schreef _evenstar_ het volgende:
misschien moet jij dan maar niet reageren meer hassan want actie ( jouw reactie) reactie ( andere hun reactie)
Precies en daar zijn we nu in verzandt, maar is toch niks mis mee?
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:49 schreef NieTTus het volgende:
Ja want ik lees

Ik bemoei me inhoudelijk verder nergens mee, maar vind het een beetje jammer dat zo'n topic verkut wordt, omdat je inderdaad overal een reactie op moet geven.
Ik ben beleefd en geef overal antwoord op, als jij iets tegen mij zegt en ik negeer je gewoon glashard, dan is dat toch grof gezegd, onbeschoft?
quote:
Nogmaals daar is het MOD topic voor. Als ik hier kom lezen, wil ik graag ervaringen lezen van zwangere, hormonale vrouwen (zoals de topictitel al doet vermoeden).
Dat had ik al gedaan en was ook mijn intentie.
quote:
En geen gezever van iemand, die al 30 keer heeft laten vallen dat ie een minor heeft, en op ALLES in dit topic moet reageren. Nogmaals het FUCKT niet of jij vind dat vrouwen zich aanstellen, dat ze "normaal" kunnen doen. Het gaat hier om ervaringen delen. Dus als we het over LEZEN hebben?
ik moet blijkbaar mijzelf telkens weer opnieuw bewijzen, want ik laat niet over me heen gaan als iemand mij eikel oid noemt, zomaar zonder reden.
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 17:51 schreef Belana het volgende:
hassan, je hebt gelijk dat het allemaal niet zo vriendelijk meer is hoor, en dat is jammer, maar op zich denk ik dat jij je ook wel realiseert dat als je een vrij controversieel standpunt inneemt, dat je dan ook dergelijke reacties gaat krijgen. Dat is ook heel simpel als je even nadenkt, toch?
Ik heb er geen behoefte aan je te "bashen", maar ik begrijp wel de reacties hier.
Nee, dat is zo he, gezellig toch? Een controversieel standpunt is op zich toch niet erg, maar laten we dan wel effe normaal blijven doen tegen elkaar.

En om nou naar de mods toe te lopen, we zijn geen kleine kinderen meer....dit moet je toch zelf op kunnen lossen of moet pappie en mammie de boel sussen?
pi_41170680
Zat je nou niet zelf op een mod te wachten Hassan
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 18:30:16 #261
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_41170874
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 18:23 schreef poemojn het volgende:
Zat je nou niet zelf op een mod te wachten Hassan
dat wou ik nou net zeggen hij spreekt zich zelf meerdere malen echt zo hard tgebn, dat het gewoon humoristisch begint te worden. zou die ook last hebben van hormonen ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_41171386
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:35 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Wederom een voorbeeld van hassan-bashen, is er geen mod die hier wat aan kan doen? Stroman argumenten, strikvragen, persoonlijke aanvallen, bewijstlast ontduiken, en ga zo maar door.

Ik kan hier niks mee....
stromanargumenten, doe es gewoooon!! Je klinkt wel erg emotioneel als ik het zo mag zeggen Hassanjassan! Jeu. Ben wel erg vereerd dat een kloon mijn topiqueje heeft uitgekozen om zwangere vrouwtjes te stangen

Ik ga gewoon helemaal niet meer op jou in, dat doe ik nl irl ook....werkt echt geweldig en heb ik door jarenlange ervaring en studie zelf ontworpen *ignoremodus aanzet*

Voordat ik zwanger werd, vond ik altijd dat die wijven toch wel echt gewoooooon moesten doen, maar soms kan het niet! Ik weet wel dat als ik zo'n echte nesteldrang heb bijvoorbeeld, dat dat zooo onrustig is dat ik er aan toe moet geven: ik weet heus wel dat om half 12 's nachts je badkamer poetsen neit echt logisch is, maar die onrust zorgde ervoor dat ik neit kon slapen, praktischer vond ik dan maar eran toe te geven. En een hormonale bui vind ik soms echt beschamend, maar ik kan er dan echt echt niets aan doen. In tegenstelling tot pubers zie je wel hoe vreselijk onredelijk je was, en tegelijkertijd maakt het ook komisch...

Kom niet aan mijn huisdieren, oooeee kan geen animal planet meer kijken
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:30:33 #263
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41172655
Ik zou zeggen Hassan, open een topic . Hassan en de hormonentheorie ofzo.
Overigens zit ik je helemaal niet te bashen, maar door je stelligheid roep je ook nogal stellige reacties op.

[ Bericht 25% gewijzigd door Leah op 25-08-2006 19:54:10 ]
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Milf vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:31:52 #264
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_41172702
Ik zal nog een stuk tekst quoten voor de mensen die er overheen hebben gelezen:
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:00 schreef Githa het volgende:
Laten we hier nu niet wéér een discussie gaan voeren met allerlei persoonlijk getinte aanvallen, dat heeft helemaal geen meer waarde.

Hier horen gewoon uitbarstingen te staan, leuke grappige en soms stomme dingen die zwangere vrouwen nu eenmaal hebben.
Discussies over de psyche van zwangere vrouwen zouden beter in R&P kunnen of anders iig in een apart topic in OUD.

Dit topic wordt zo gewoon een beetje verpest!
Wil men over dit onderwerp doorgaan? Dat kan, in een ander/nieuw topic. Maar niet hier.
Volgende berichten die ook over discussie gaan zullen ook verwijderd worden. Het topic is namelijk al verpest genoeg.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:36:36 #265
108648 cattie
lieve moeder
pi_41172885
@ Catootje: Animal Planet.. Tijdens mijn zwangerschap heeft mijn man gedreigd deze zender te deprogrammeren omdat hij regelmatig thuis kwam en dan zat ik weer te huilen voor de tv . Animal cops is namelijk meestal heel zielig.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:50:39 #266
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41173436
Hassanjassan, misschien moet je eens in van de topics voor vaders kijken . Wie weet dat zij je wat beter begrijpen dan wij vrouwen
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:13:19 #267
131348 Andrea001
Just Love England...
pi_41174335
Vanacht onweerde het enorm en na één hele harde klap was Kayleigh wakker en begon te huilen natuurlijk. Hubbie ging als eerste naar haar toe en haalde wat drinken voor haar. Toen hij beneden was ging ik ook even bij het meisje kijken en wilde haar troosten, maar alles wat ze zei was: "ik wil met papa kroelen..."
En zo lag hormonenbundel mama ook te huilen in bed .
Toen manlief terug kwam naar bed vroeg hij doodleuk: "ach mama, ben je ook bang van het onweer?" Waarna mama weer onbegrepen in slaap viel.
"the room is small, the room is bright, her hair is black, the bed is white and the night is always young..."
gup
pi_41181539
dubbelpost
pi_41181570
ok, nuff said...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 23:32:26 #270
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41181743
Lijkt mij ook.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')