abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41162755
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:34 schreef nebelung het volgende:
Als je als mens wil groeien, dan is het prettig als je échte gevoelens van mensen (in dit geval vrouwen die een kind in de maak hebben in hun lijf) niet gaat bagatelliseren en psychologiseren. Dat staat je echt niet netjes. Je hebt werkelijk géén idee wat zo iets groots (want dat is het) doet met een mens.
Je concludeert dat ik zo ben in het echte leven. En je conclusies zijn zeer voorbarig en kort door de bocht, dat siert je echt niet.
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:41:54 #227
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41162775
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:41 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Je concludeert dat ik zo ben in het echte leven. En je conclusies zijn zeer voorbarig en kort door de bocht, dat siert je echt niet.
Bored now
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_41162787
Nou mensen ik ga offline effe (moet nog andere dingen doen he), ik hoop dat het hassan-bashen nu voorbij is, want ik heb zo zo onderhand wel genoeg van.
pi_41162836
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Bored now
niet dus......
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:45:48 #230
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_41162945
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:43 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

niet dus......
Wéér voor een ander bepalen wat die persoon voelt he
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_41163025
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:30 schreef hassanjassan het volgende:

[..]

Nou ja, dat bedoel ik dus, je WEET hoe je je voelt of je hebt het al meegemaakt, dan lijkt het me handiger om niet als groep mij te gaan zitten bashen, want zo hou je alleen maar de houding en mentaliteit in stand, terwijl je geen snars opschiet, want je krijgt geen antwoorden, maar alleen steun en medeleven in zo'n groep.

Misshcien is dat mijn andere houding, maar ik zoek graag naar antwoorden en graag ook de achtergrond ervan als het effe kan. Zo groei ik als mens en kan ik dingen begrijpen. Dat is allemaal kennis die belangrijk is in mijn leven, vind ik.
Oho, je wilt niet alleen je 'vrouwtje' redden van de attack of the hormones - wat een zwangere niet overkomt, maar waar ze voor kiest, maar ons ook nog even...
Dank u. Ik zal vanaf vandaag al je posts nog eens goed doorlezen en dan mij in een hoekje gaan schamen dat mijn hormonen zo ontzettend de baas over mij zijn geworden..
Eva
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:52:12 #232
144251 anneVi
... die van ChrisVi, ja.
pi_41163163
[modmodus]
Als iedereen hier nou eens een béétje inbindt ... en het topic weer gebruikt voor waar het voor bedoeld is.

De dames zitten allemaal bovenop de kast (ja, geef de hormonen maar de schuld ) en Hassan moet niet overal op in gaan, hoe leerzaam het ook voor hem kan zijn.
[/modmodus]

Toch denk ik: ik heb waarschijnlijk geen zwangerschapshormonen gehad want dat irreële gedoe daar kan ik me niets van herinneren. Ik zit hier vol verbazing te lezen. Een huilbui bij een zielige film, of bij een volkslied voor een Held oké, maar daar bleef het wel zo'n beetje bij. Gelukkig

Misschien een rare vraag, maar ik ben echt benieuwd. Als je weet dat het door de hormonen komt, dan kan je toch een soort van jezelf toespreken dat je je daar niet zo door laat meeslepen? Of moet ik nu dekking gaan zoeken
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:52:45 #233
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41163180
Mèn, dat jullie nog serieus op die kloon ingaan zeg

Hassan, als je serieus bent en je was mijn man geweest, dan had ik je met dit soort betweterige gedrag van tienhoog uit het raam geflikkerd. En dan ben ik niet eens zwanger.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 13:52:57 #234
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41163187
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:47 schreef linda856763 het volgende:

[..]

Oho, je wilt niet alleen je 'vrouwtje' redden van de attack of the hormones, maar ons ook nog even...
Dank u. Ik zal vanaf vandaag al je posts nog eens goed doorlezen en dan mij in een hoekje gaan schamen dat mijn hormonen zo ontzettend de baas over mij zijn geworden..
Nee, hoor Linda, niet doen. Gewoon lekker zwanger zijn....Dat is ons voorrecht. En hier lekker kleppen of hormonale aanvallen posten hoort daar ook bij. Anders wordt het zoooo saai.

Ik wil slapen ik ben moe
ik moet werken en mag niet naar mijn bedje toe!!
pi_41163451
@AnneVi: soms is toegeven minder vermoeiend dan er maar tegen vechten. En als je partner dat snapt, dan gaat hij dat ook niet vreselijk psychologiseren, maar slaat ie gewoon een arm om je heen en laat je even betijen. - maar ik moet zeggen dat het bij mij ook nog best wel mee valt, vind ik zelf

@Chacama: ik klep fijn door hoor!
Eva
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:01:09 #236
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41163498
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:27 schreef hassanjassan het volgende:
Nogmaals, het zijn geen theorietjes, ik ben alleen maar een berichtgever. Wat ik vertel in zeer korte vorm, is het resultaat van decennialang onderzoek van anderen.
Als je daarvan nou gewoon even een bron aangeeft, is iedereen hier hormonaal ook weer gesust.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:05:53 #237
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41163672
Hihi, ik vind de discussie hier wel een tekenend voorbeeld wat zwangerschaps (en moeders) hormonen kúnnen doen!!
Maaruh, het was toch een kloon, begreep ik in Z&G?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:09:54 #238
144251 anneVi
... die van ChrisVi, ja.
pi_41163809
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 14:05 schreef PM-girl het volgende:
Hihi, ik vind de discussie hier wel een tekenend voorbeeld wat zwangerschaps (en moeders) hormonen kúnnen doen!!
Daarom heb ik er ook een tijdje halfvrolijk meegelezen. Maar de hakken gaan in het zand en het wordt onaangenaam en hullie moeten niet doorslaan. Of is het weer tijd voor een lekkere rel en is Hassan eigenlijk een kloon van peacekeeper BE
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:10:40 #239
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41163829
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 13:52 schreef m@x het volgende:
Mèn, dat jullie nog serieus op die kloon ingaan zeg

Hassan, als je serieus bent en je was mijn man geweest, dan had ik je met dit soort betweterige gedrag van tienhoog uit het raam geflikkerd. En dan ben ik niet eens zwanger.
Ik ben ook hormonaal alweer helemaal op de rit . Maar ik had deze man niet uit het raam geflikkerd, ik was na de eerste kennismaking heeeeeel hard weggerend. Dat ik er vooral maar niet zwanger van zou ráken .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_41163944

Zijn er nog dames (of heren?) met grappige voorbeelden? Juist zo'n leuk topic en de helft is al naar de gallemiezen door al dat gezeur
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:18:54 #241
108648 cattie
lieve moeder
pi_41164084
U vraagt, wij draaien, een voorbeeld uit de oude doos!

Wij hebben 2 katten, 1 ervan is echt een vreetzak en houdt heel erg van zijn natte brokjes. De dierenwinkel assistente raadde echter aan om over te gaan op droogvoer, dat zou veel beter zijn. Na een beetje nadenken waren wij daarvan overtuigd. Vervolgens heb ik een huilbui van ruim een half uur gehad omdat we onze kat zijn lekkere natte brokjes zouden ontzeggen.
Achteraf bleek dat hij de droge brokjes ook heerlijk vindt (eigenlijk vindt hij alles lekker en dat wist ik op dat moment ook).
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:22:08 #242
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_41164172
Huisdieren zijn sowieso een slechte factor wat dat betreft. Wij gingen op vakantie en zouden onze hond naar een pension brengen. Lees ik op die site, tussen alle andere keurige info: Ook zal er altijd achtergrond muziek aan staan zodat uw hond zich nog beter thuis zal voelen.
Ik zag hem al helemaal zitten, alleen in een hokje, treurig kijkend met marco borsato op de radio.....
Gevolg, hond mee naar zuidfrankrijk!! Hoop wel dat dit dus door de hormonen kwam en ik volgend jaar de hond wel achter kan laten zonder zoiets.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_41164198

Dat heb ik nu al met mijn katten, dat soort sentimenteel gedoe (om niets) Dat beloofd nog wat straks
~Geluk, is beseffen dat het geluk in je zit~
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:24:09 #244
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41164237
Cattie . Jij weet weer een glimlach op mijn gezicht te toveren.

Hier heb ik al moeit met het uit de bakken vissen van overleden goudvissen. Oef....ik laat het meestal ook maar aan mijn man over. Voorheen pakte ik ze op en spoelde ze door. Nu, kan ik toch een dood beestje niet zo maar doorspoelen....Gelukkig heb ik er nog geen last van bij het uithalen van dode bloemen in alle plantjes hier. Stel je voor. Loop ik de hele dag te janken.
pi_41164364
Wat ik nou zo raar vind he.. Hassan zegt dus college te hebben gehad van zwangere vrouwen. En daar heeft hij dan van geleerd dat al die hormonen maar onzin zijn en best weg te rationaliseren zijn ofzo ? En dan hoort hij hier van al die zwangere vrouwen dat dat dus echt niet zo werkt.. maar luisteren ho maar. Waarom was die ene zwangere vrouw die dat college gaf dan zoveel slimmer dan al deze zwangere vrouwen ? Ik ben van mezelf toch echt wel een heel rationeel type, maar tijdens de zwangerschap was ik gewoon in de ban van de hormonen, tot grote verbijstering van mezelf trouwens. Zo werd ik van een zeer spaarzaam type een gelduitgevend hormonster, vooral aan alles wat roze was of met babies te maken had (10 bedjes voor de baby o.a.). En dat kon ik dus echt niet wegrationaliseren, of tegenhouden, wegstoppen of wat dan ook. En als mijn man toen had gereageerd als Hassan dan vrees ik dat die 9 maanden zwangerschap een hel waren geworden voor me. Mijn lieverd was erg blij dat ik zoveel geld uit gaf, want nu kon hij eindelijk ook al die dingen kopen die hij al jaren wilde hebben en die ik altijd tegen hield omdat ik nooit geld uit wilde geven (nieuwe laptop, GPS systeem, digitale video- en fotocamera, spottingscope, nieuwe fiets, nou ja zo nog wel wat meer dingen) (gelukkig hadden we veel spaargeld ;-) En ach, al die bedjes zijn weer verkocht inmiddels (OK, op 3 na, maar het kind moet toch slapen nog..)
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:31:36 #246
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41164484
Ladybos, houdt er nog maar eentje apart. Ik heb er waarschijnlijk nog wel eentje nodig voor als Fleur nog in haar ledikantje ligt en de baby uit de wieg is gegroeid...
pi_41164560
hehehe Chacama, ik bedenk me net dat ik er eigenlijk nog 4 heb in plaats van 3 (campingbedje, nog een campingbedje maar dan handiger, en 2 ledikantjes). En eigenlijk wil ik een groter bedje voor haar gaan kopen zodat ze er zelf in- en uit kan klimmen, ik heb het idee dat ze daar beter door zal gaan slapen, ze voelt zich nu vaak opgesloten in bed. Je ziet, het is hier nooit meer helemaal over gegaan
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 14:40:52 #248
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41164803
Ik weet niet wat voor bedje je hebt, maar je kunt ook beginnen om een spijl weg te halen en nu zouden we in een ander topic verder moeten gaan.....
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:05:08 #249
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_41165527
Is het niet zo dat die hormonen ervoor zorgen dat je precies het tegenovergestelde wordt van wat je bent?

Redelijk persoon + hormonen = met borden smijtende biatch
Onredelijk persoon + hormonen = knuffeldende doos die in tranen uitbarst bij het zien van een schattig babypakje
Spaarder + hormonen = twee gaten in iedere hand
Uitgeefster + hormonen = alles willen sparen voor de baby(die mag immers niets te kort komen)

Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 15:13:37 #250
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41165730
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 15:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is het niet zo dat die hormonen ervoor zorgen dat je precies het tegenovergestelde wordt van wat je bent?

Redelijk persoon + hormonen = met borden smijtende biatch
Onredelijk persoon + hormonen = knuffeldende doos die in tranen uitbarst bij het zien van een schattig babypakje
Spaarder + hormonen = twee gaten in iedere hand
Uitgeefster + hormonen = alles willen sparen voor de baby(die mag immers niets te kort komen)

Uhm....zou kunnen. Moet nu dus alleen heel hard gaan nadenken over wat ik straks dus ben of wat ik dus voor de zwangerschap was. Ik weet nu nog niet goed wat ik ben...zal een met overleggen. Of ik nu meer of minder redelijk ben....meer of minder een knuffeldoos....meer of minder geld uitgeef...zal wel door de hormonen komen dat ik het niet meer weet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')