Verder vanmiddag een deadline, die ik moet halen. Daarna kan ik echter lekker stoom afblazen op een afstudeerborrel (nee, helaas niet de mijne ).
....heb gisteravond een date geregeld - voor volgende week, dat wel, maar ach....tenminste iets om naar uit te kijken...
EN.....'t is bijna weekend!!!!
quote:..nooit helemaal alleen
Op vrijdag 13 juni 2003 02:13 schreef diannetjhu het volgende:
Heel, heel .. heeeeel alleen
ontopic: Wel redelijk oke geloof ik, alleen doodmoe omdat ik vrij laat sliep en er half 7 alweer uit moest Moet de hele dag op school zitten aan een project dat toch niks word
Maar mn vakantie naar Turkije (Bodrum) is nu zeker en heb ook zin in zaterdag Daar maar aan denken dan en niet aan de dagen erna...
Diep van binnen voel ik me toch nog steeds
quote:Dat spijt me om te horen. Is je monster weer terug gekomen? Ik hoop dat je hem kunt verslaan.
Op vrijdag 13 juni 2003 09:04 schreef -Artemis- het volgende:
gisteren en vannacht is het helemaal mis gegaan
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 09:04 schreef -Artemis- het volgende:
gisteren en vannacht is het helemaal mis gegaan
Sterkte meiske
alleen ook wel aardig k*t, gister zou ik uit gaan, afgesproken enzo (examenfeest) mocht ik ineens niet meer
[Dit bericht is gewijzigd door hooiberg op 13-06-2003 09:37]
Duf.
ik heb nergens woorden voor
en het is zo stil in mij
en de wereld draait maar door..
quote:Never feel alone
Op vrijdag 13 juni 2003 02:13 schreef diannetjhu het volgende:
Heel, heel .. heeeeel alleen
Zondag lekker op rondreis door Sri Lanka Drie weken
Zelf de route bedacht, hotels uitgezocht en dat allemaal door LankaTravel laten boeken. Net zo makkelijk.
En lekker met z'n tweetjes. Beter dan een rondreis met een groep. Je mist dan echt een stuk vrijheid.
voel me zo alleen
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 10:07 schreef -Artemis- het volgende:
ze zullen me wel lastig vinden bij het riagg want ik blijf bellen maar ik ben zo bang voor een herhaling van vannachtvoel me zo alleen
quote:Dat gevoel ken ik
Op vrijdag 13 juni 2003 09:36 schreef QyRoZ het volgende:
Verdomme. Weer nauwelijks geslapen. Wat een kutzooi.
Ik ben dus moe
Maar goed. Ik moet zo nog naar school om wat handelingsdelen in te leveren en daarna heb ik vakantie. Voel me niet geweldig maar, nou ja, "het gaat wel".
quote:you can do it....have a little faith
Op vrijdag 13 juni 2003 11:00 schreef QyRoZ het volgende:
Moe, zenuwachtig, gespannen.
..ik voel me gefrustreerd. Klotezooi. Het wil maar niet lukken. Zo heb ik nooit resultaten voor mijn deadline
quote:Herkenbaar.
Op vrijdag 13 juni 2003 11:38 schreef Peregrijn het volgende:
WHOOOAA..........
..ik voel me gefrustreerd. Klotezooi. Het wil maar niet lukken. Zo heb ik nooit resultaten voor mijn deadline
Geen last van de verlaagde dosering, goed geslapen en straks lekker klooien met m'n labtop
Maar voor de rest blij, heb de laatste proefwerken achter de rug!
Peregrijn kom op, zet 'm op!! Ik duim dat je die belangrijke deadline gaat halen!!!
Ik ben moe, zo moe, energieloos en gespannen voor het gesprek van vanmiddag.
quote:Suk6 dat gesprek zal vast "goed" verlopen
Op vrijdag 13 juni 2003 12:26 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me op een buikvirusje na errug lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrr...... Vandaag weer werken maandag al weer vrij.. Hmm.. Lekker hoor.. Ik zou dat het elke week zo ging
whiej, hier heb ik zo naar uitgekeken
alleen jammer dat ik straks therapie heb waar ik ZOOOO tegen op zie
Aan de andere kant iets verheugd omdat ik zo ga bellen voor een mogelijke nieuwe baan.
Morgen huizen bezichtigen, maandag jarig, woensdag naar Eminem.
Leuke tijd voor de boeg
quote:Hé ik ga dinsdag naar Eminem
Op vrijdag 13 juni 2003 13:33 schreef Brennie het volgende:
Heerlijk 11 dagen vrij!!Morgen huizen bezichtigen, maandag jarig, woensdag naar Eminem.
Leuke tijd voor de boeg
quote:Veel plezier!
Op vrijdag 13 juni 2003 13:35 schreef Rekkie het volgende:[..]
Hé ik ga dinsdag naar Eminem
Op de stage heb ik nog genoeg te doen, maar ik heb geen zin.
En na de stage mag ik zometeen ook nog eens bij de AH gaan werken..
weer een lekkere werkdag van 6.50- 21.30
Gister echt teveel gezopen, uitgegaan, en dr kwam een meid waarmee ik 'iets' heb, maar we mogen t niet laten merken, dus dan kunnen we nieteens veel kletsen met elkaar, dan maar ontlopen, das kut. Maar later wel even stiekum geknuffeld, dat was wel mooi
En nu zit ik op mn stage, niet aan mn stage te werken, doe ik de laatste tijd al niet, en ik lig ontzettend achter..
quote:Verboden liefde??
Op vrijdag 13 juni 2003 14:30 schreef pijn het volgende:
Nou, ik heb hoofdpijn!Gister echt teveel gezopen, uitgegaan, en dr kwam een meid waarmee ik 'iets' heb, maar we mogen t niet laten merken, dus dan kunnen we nieteens veel kletsen met elkaar, dan maar ontlopen, das kut. Maar later wel even stiekum geknuffeld, dat was wel mooi
En nu zit ik op mn stage, niet aan mn stage te werken, doe ik de laatste tijd al niet, en ik lig ontzettend achter..
Ik heb weekend, morgen ga ik naar de stad waar ik werkelijk GEEN zin in heb.. en ik moet dit weekend samenvattingen gaan maken voor de proefwerkweek volgende week.. . Maarja, nu niet aan denken: Het is weekend! Relaxen! Vandaag alleen maar Pringles, films, Fok! en muziek
.
[Edit] Ongesteld zijn met deze hitte en elke vijf minuten je broek moeten checken op rode vlekjes is trouwens niet okay .
[Dit bericht is gewijzigd door BlaatschaaP op 13-06-2003 15:45]
quote:Het heeft geholpen
Op vrijdag 13 juni 2003 12:26 schreef DuchessX het volgende:Peregrijn kom op, zet 'm op!! Ik duim dat je die belangrijke deadline gaat halen!!!
En nu......nu ga ik zuipen Let's party!
P.S. Ik hoop dat je gesprek goed verlopen is Duch. Is dit dat belangrijke gesprek dat vorige week werd uitgesteld?
quote:Verboden niet. Tis eerder dat de studentenvereniging de beste roddelfabriek is die ik ken, en een van mn beste vrienden die meid een week geleden verklaard heeft verliefd op dr te zijn, en dat is ie al een tijd..
Op vrijdag 13 juni 2003 14:51 schreef Rekkie het volgende:[..]
Verboden liefde??
Nie echt uhm, kewl. Dus zolang t nog niet echt 'aan' is, houden we t stil.
quote:Redelijk opgelucht, na de positieve einbeoordeling van m'n stage...
Op vrijdag 13 juni 2003 16:19 schreef SEMTEX het volgende:
Moe, maar blij, want het is weekend
Moet ik komende nacht nog werken ook ( in discotheek ) ..bah
Volgens mij gaat dit nog een moeilijk weekend worden
Voor de rest voel ik me.... moeeee, gaar, leeg, alleen, verdrietig en KUT!
beetje duf dus..
quote:Komt wel goed, je weet me eventueel te bereiken
Op vrijdag 13 juni 2003 16:59 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me nogal fucked up... hele moeilijke nacht gehad. Trots dat ik niks heb gedaan, maar wel erg moe nog..Moet ik komende nacht nog werken ook ( in discotheek ) ..bah
Volgens mij gaat dit nog een moeilijk weekend worden
ontopic: voel me neutraal.. eigenlijk even helemaal niks, zolang ik maar niet ga denken...
quote:Hoeraaaa!
Op vrijdag 13 juni 2003 15:35 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Het heeft geholpen
Ik heb mijn deadline van 15:30 net gehaald. Materiaal een paar minuten later gestuurd maar op een kwartier komt het niet aan. Mijn scriptie begint nu toch echt wat te worden. Het is alleen jammer dat ik zo afhankelijk ben van die trage computers hier. Mijn model heeft telkens rekentijden van 3 à 4 uur.
En nu......nu ga ik zuipen
Let's party!
P.S. Ik hoop dat je gesprek goed verlopen is Duch. Is dit dat belangrijke gesprek dat vorige week werd uitgesteld?
Dit was een ander gesprek. Ingewikkeld hé?
Ik ben nog steeds heel erg moe en opgelucht dat mijn beste vriendin zich nu anders voelt dan gister en vanmorgen. Ik ben echt heel bezorgd geweest
quote:Eetsmakelijk, gnocchi is
Op vrijdag 13 juni 2003 17:37 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik ga denk zo ff naar appie hein en dan een lekker gnocchi receptje klaar maken , een beetje zomers .Daar heb ik ff lekker zin in .
quote:vrouwke toch
Op vrijdag 13 juni 2003 21:08 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik ben nog steeds heel erg moe en opgelucht dat mijn beste vriendin zich nu anders voelt dan gister en vanmorgen. Ik ben echt heel bezorgd geweest
quote:Ik weet het , ik had een receptje met gnocchi met spinazie , tomaat , spekjes en mozarella, soort wokreceptje
Op vrijdag 13 juni 2003 21:09 schreef DuchessX het volgende:[..]
Eetsmakelijk, gnocchi is
Verder achter gekomen dat fietsen me toch meer kleur geeft bruin ben ik niet maar wel sproeterig en een dronken neus (rode neus dus ) en verder klote muggen !!!:(
Gaat verder lekker eigenlijk .
bangles - manic monday bijvoorbeeld
najah, net gegeten en 3 bussen pringles gehaald
en zat leuk meisje achter de kassa bij de golff die ik verplicht
moet gaan versieren van DoMo
verder gaat het wel ok, post gehad vandaag met oa kaartje voor evanescence. moet nog ff zien of ik ga :/
Begin van avond voelde ik me (zoals gewoonlijk ) aardig klote, maar nu gaat het goed
* Party P is redelijk vrolijk
Knuf
quote:Ik zit niet op jouw school
Op vrijdag 13 juni 2003 22:31 schreef zonzonzon het volgende:
Goed! Goed! Goed! Beter!![]()
![]()
Er blijken in het leven ook nog andere mensen te zijn dan die van school!.
Maar ontopic: Woest, echt megawoest, en natuurlijk begrijpt niemand er een snars van maar ditmaal sta ik volledig in mijn recht. Woest. En duizelig. Een woord en het is foetsie .
quote:
Op vrijdag 13 juni 2003 22:54 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Ik zit niet op jouw school
.
quote:Wrom dan? Sterkte anyway
Maar ontopic: Woest, echt megawoest, en natuurlijk begrijpt niemand er een snars van maar ditmaal sta ik volledig in mijn recht. Woest. En duizelig. Een woord en het is foetsie.
Mijn hart klopt. Voor iemand die slechts een schim in mijn gedachten is. Werkelijkheid vermengd met fantasie. Met slagroom en een kers om het af te maken.
quote:Door iets ongelovelijk laags..
Op vrijdag 13 juni 2003 23:13 schreef zonzonzon het volgende:[..]
Anders had ik dat natuurlijk ook niet gezegd
![]()
[..]Wrom dan? Sterkte anyway
maar woest zij is ook wel eens goed, toch? Wel lekker?
Ontopic: Nog steeds goed.
En dit woest zijn is niet goed, ik had beter verwacht.
Ik ben het nog steeds trouwens, misschien nog wel woester. Gatverdamme.
.
Maar nu is het weer weeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeend! (helaas wel effe een werkstuk afmaken) en ik heb mijn stem weer terug (jaja... werd deze week begroet door me lieffie als "hallo oma") en minder verkouden... dus nu ga ik lekker slapen
Ben ik de halve dag met m'n router aan het kloten, echt alles gedubbelchecked, blijkt dat pokkeding stuk te zijn
Nu nog een laatste sigarret en dan lekker
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 14-06-2003 12:03]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |