Voor degene die het niet kennen, misschien is het leuk om er eens wat van te zoeken?
Voor degene die het wel kennen, wat vind je ervan?
Als ik me niet vergis heeft Poe ook op diverse platen van Faithless meegezongen?
Hoe is de nieuwe cd trouwens?
[Dit bericht is gewijzigd door Tropos op 12-06-2003 15:03]
quote:Ok, kan ik hier niet, vanavond thuis wel (al zal die site wel weer niet onder Opera werken)
Op donderdag 12 juni 2003 15:02 schreef Tropos het volgende:
Hier kan je wat stukjes horen van haar vorige cd (gebruik het balletje om naar multimedia te klikken, dan music en dan de verschillende nummers op de cd):http://www.p-o-e.com/start.html
tja, wat voor muziek, kweet niet. ik hou niet echt van muziek in hokjes stoppen en ben er ook echt niet goed in
check die site voor meer info.
quote:hello was de oude, haunted is de "nieuwe" (ondertussen ook alweer uit 2000)
Op donderdag 12 juni 2003 15:08 schreef Tropos het volgende:
Zeg Zenchi, lijkt die nieuwe cd een beetje op Haunted? Of is het weer iets heel anders geworden?
Ik zal het eens opzoeken.quote:Op woensdag 11 april 2007 18:37 schreef TubewayDigital het volgende:
Dat album van crustation schijnt best goed te zijn.
Ik ben toch erg benieuwd wat we nog van Poe gaan horen en wanneer we dat dan eens kunnen verwachten. Meer dan dit heb ik niet kunnen vinden, volgens mij is ze toch aardig in de vergetelheid geraakt.quote:For those loyal Poe fans who may be disappointed to find that there is no new information here, have no doubt–your patience will be rewarded with a Poe masterpiece sooner than you think.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |