Na het grote succes van vorig jaar, dit jaar wederom een Metal top 666. Met hier en daar een kleine verandering, maar hetzelfde concept.
Hier kun je de topics van vorig jaar herlezen.
De grote Fok! Metaltop 666!
De grote Fok! Metaltop 666! (2)
Fok! Metal Top 666 Uitslag!
Het zal ongeveer tot midden juli gaan duren, maar als het aantal inzendingen tegenvalt wat korter en als het een succes is wat langer.
Op de url hieronder kun je je stem uitbrengen, je kunt kiezen voor een top 10, een top 25 en een top 50. Ik krijg dan een mailtje via m'n webspace waarin het lijstje staat inclusief je username, behalve naam blijf je dus volkomen anoniem.
http://www.metal-vulcan.com/Metal6662003/index.htm
Let wel even op het aantal cd's dat je mag noemen in één lijstje, want dat verschilt. Als je een top 10 invult, mag je van elke artiest slechts één album noemen. Vul je een top 25 in, dan mogen dat er drie zijn en als je een top 50 invult, mogen dat er zes zijn.
Ook mag je geen best of's of compilatie cd's invullen. Live-albums en soundtracks mogen wel, een soundtrack moet dan wel volledig uit metal bestaan. Let ook even op dat je geen puntjes in de titels verwerkt.
Verder mag alles, zolang het maar een metalalbum is.
Ik hoop op weer net zo'n succes als vorig jaar, zodat we er weer een mooie lijst uit krijgen, de uitslag volgt in juli.
Veel succes met het invullen van de lijstjes allemaal en alvast bedankt voor de inzendingen!
Vagen en/of opmerkingen kunnen in dit topic.
Meld ook even hier wanneer je een lijstje hebt ingevuld aub.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 12-06-2003 01:08]
Muziekstromingen, altijd lastig...
quote:Ja, dat mag.
Op donderdag 12 juni 2003 01:17 schreef Wolve000 het volgende:
Ik zal zeker een lijstje in gaan sturen, maar dat komt morgen wel. Mogen we dit topic ook gewoon gebruiken om voor randgevallen te vragen of het onder metal valt?Muziekstromingen, altijd lastig...
quote:Dat zit wel goed.
Op donderdag 12 juni 2003 01:22 schreef ZixS het volgende:
Ow, ik heb het er niet zo nauw mee genomen eigenlijk, ik heb o.a. Slipknot, Skunk Anansie en Marilyn manson ingevuld
quote:Om nog even op dat feedbacktopic terug te komen, nee je krijgt geen topic aangewezen wanneer je preview gebruikt en daar ging het juist om.
Op donderdag 12 juni 2003 01:17 schreef Wolve000 het volgende:
Ik zal zeker een lijstje in gaan sturen, maar dat komt morgen wel. Mogen we dit topic ook gewoon gebruiken om voor randgevallen te vragen of het onder metal valt?Muziekstromingen, altijd lastig...
quote:Nee, maar je kunt je lijstje wel hier posten als je dat wil.
Op donderdag 12 juni 2003 01:29 schreef syrek het volgende:
Maar is het neit verstandiger om alle genoemde bands/ albums in een pulldown menu mee te nemen
quote:Ik kan hem ook wel posten.
Op donderdag 12 juni 2003 01:31 schreef syrek het volgende:tss net opgestuurd, vond dat al knap was wat zoekwerk, omdat ik niet veel dingen kan onthouden. Zou ik hem hierboven nog een keer moeten posten, zoek hem ff op of zo
Oja, ik zie nergens hoe oud de albums in ieders lijst minimaal moeten zijn...
quote:Dat maakt idt jaar ook niets uit.
Op donderdag 12 juni 2003 09:40 schreef ranja het volgende:
Oja, ik zie nergens hoe oud de albums in ieders lijst minimaal moeten zijn...
quote:ga je gang, ik houd je niet tegen
Op donderdag 12 juni 2003 09:35 schreef Seborik het volgende:[..]
Ik kan hem ook wel posten.
1) Bolt Thrower - Realm of Chaos
2) Godflesh - Streetcleaner
3) Napalm Death - Scum
4) Ministry - Filth Pig
5) Carcass - Reek of Putrefaction
6) Celtic Frost - Morbid Tales
7) Entombed - To Ride, Shoot Straight and Speak the Thruth
8) White Zombie - La Sexorcisto; Devils Music Volume 1
9) Type O Negative - Slow, Deep and Hard