abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11035306
Hier verder
Lambo of Rekt
pi_11035646
Is dat iets om trots op de zijn als je zo'n nieuw deel opent ofzo? Zo lijkt het namelijk altijd als ik dat zie zegmaar...
pi_11035673
Inderdaad, en neem meteen dan even de moeite om een linkje naar het vorige deel te plaatsten.
pi_11035739
Linkje naar vorig topic

heb zelf geen blunders, omdat ik niet durf te versieren , maar ben wel benieuwd naar de blunders van anderen

pi_11035898
mwah niet echt blunder maar misschien toch het vermelden waard.
Ik was met een stel vrienden op stap en ik was ze op een gegeven moment kwijt. Sta ik daar een beetje om me heen te kijken, al zoekend naar mijn vrienden, komt er een meid naar me toen; "Ben je iedereen kwijt?"
Ik: "Jah, ze moeten hier ergens rondlopen"
zij: "Had ik zonet ook, zal ik je helpen zoeken?"
Ik: "Oh wacht ik zie ze al!"
En toen liep ik dus weg... 't drong me pas door na 5 minuten ofzo... later zag ik haar weer lopen en het was me een lekker ding zeg... maarja... stom

[Dit bericht is gewijzigd door Afstandsbediening op 11-06-2003 15:54]

You're next!
pi_11035918
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:46 schreef Neilza het volgende:
Is dat iets om trots op de zijn als je zo'n nieuw deel opent ofzo? Zo lijkt het namelijk altijd als ik dat zie zegmaar...
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:47 schreef JeroenMeloen het volgende:
Inderdaad, en neem meteen dan even de moeite om een linkje naar het vorige deel te plaatsten.

Dat jullie dat zo zien kan ik misschien begrijpen... met onder de 600 posts... als je aan de 6000 posts zit heb je dat gevoel niet zo.. dat je je trots voelt om een nieuw topic te openen.
Lambo of Rekt
  woensdag 11 juni 2003 @ 15:59:50 #7
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11036089
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:54 schreef EggsTC het volgende:

Dat jullie dat zo zien kan ik misschien begrijpen... met onder de 600 posts... als je aan de 6000 posts zit heb je dat gevoel niet zo.. dat je je trots voelt om een nieuw topic te openen.
Lul niet zo slap en geef voortaan netjes de links, als je niks te melden hebt, dan hoef je geen topic te openen.

versierblunders
Versierblunders dl. 2
Versierblunders dl. 3
Versierblunders Deel 4!!
Versierblunders deel 5!

pi_11036104
ik had een keertje niet door dat een meisje met me naar bed wilde toen ze vroeg of ik condooms bij me had

of is dat geen blunder? probeer ook maar wat

woensdag 11 juni 2003 @ 16:00:59 #9
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_11036122
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:54 schreef Afstandsbediening het volgende:
Ik was met een stel vrienden op stap en ik was ze op een gegeven moment kwijt. Sta ik daar een beetje om me heen te kijken, al zoekend naar mijn vrienden, komt er een meid naar me toen; "Ben je iedereen kwijt?"
En toen liep ik dus weg... 't drong me pas door na 5 minuten ofzo... later zag ik haar weer lopen en het was me een lekker ding zeg... maarja... stom
dat is wel heel dom jah
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_11036147
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:59 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Lul niet zo slap en geef voortaan netjes de links, als je niks te melden hebt, dan hoef je geen topic te openen.

versierblunders
Versierblunders dl. 2
Versierblunders dl. 3
Versierblunders Deel 4!!
Versierblunders deel 5!

Ja meneer
Lambo of Rekt
  woensdag 11 juni 2003 @ 16:32:49 #11
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_11037085
quote:
Briljant
Zou ook iets voor mij zijn
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 11 juni 2003 @ 18:24:59 #12
37633 Wizard_of_life
His Infernal Majesty
pi_11039385
Op een examenfeestje een keer... Kwam een leuke meid tegen, een beetje praten. Zegt ze ik ken jou ergens van, ik had zoiets van ja het zal wel. Na een avond kleffen en fozen zegt ze, nu weet ik het weer jij hebt met de vriendin van m'n zus...

Ehhh waar is dat geweldige sexblunder topic gebleven???

[Dit bericht is gewijzigd door Wizard_of_life op 11-06-2003 18:30]

don't you know my tears will cause an inferno
pi_11039506
enkele voorbeelden uit mn leven;
- meisje ondergekotst omdat ze niet van me af wilde gaan toen ze bovenop zat
- altijd met een meisje sex voor de buch kijken, regent het zegt ze; blijf je hier slapen.................................Ik zeg nee ik ga nog ff een pilsje in de stad drinken
- in een kroeg de psycholoog uithangen over lichaamstaal ( je been wijst naar mij dus je mag me etc etc) komt ze steeds dichterbij zitten, zie ik een ander grietje en ga naast haar zitten en damn die anders was weg
etc
etc
  woensdag 11 juni 2003 @ 18:40:22 #14
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_11039686
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:49 schreef addie het volgende:
Linkje naar vorig topic

heb zelf geen blunders, omdat ik niet durf te versieren , maar ben wel benieuwd naar de blunders van anderen

bij mij is het nog erger. Ik durf niet te versieren en als ik versierd word, dan komen de blunders
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_11039810
we kunnen ook onderscheid maken tussen zatte en nuchtere blunders
  woensdag 11 juni 2003 @ 19:08:10 #16
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_11040052
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:24 schreef Wizard_of_life het volgende:

Ehhh waar is dat geweldige sexblunder topic gebleven???

Hier

Klik

(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
  woensdag 11 juni 2003 @ 20:38:07 #17
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_11042110
Zo, na meer dan een jaar maar weer es posten hier, ff een nieuwe avatar en hij kan weer.

Niet echt een blunder, maar wel leuke anekdote: met een vriend die ik al een tijdje niet meer gezien had, besloot ik een paar biertjes te gaan drinken. Om twaalf uur ging die tent al dicht, dus maar ff rondlopen, op zoek naar wat anders. Hoorden we muziek, dus wij gaan checken..... was er ergens studentenavond, dus veel vrouwvolk en bier voor ¤0,50. Ff mezelf naar binnen gebluft (want: tijdelijk geen collegekaart) en aldaar dansen en bierdrinken etc.

Op een gegeven moment mezelf strategisch geplaatst op de dansvloer, en maar ingegaan op de avanches van een leuke blonde meid. Beetje met d'r dansen, zoenen, etc. Na een half uurtje klef doen ofzow brult ze iets in m'n oor, maar mede dankzij de drank en harde muziek versta ik et ook na de 3de keer nog niet. Naja, lekker boeiend, dansen en zoenen met die hap. Op een gegeven moment wil d'r vriendin (al voorzien van vriend) weg, dus ik word mee de dansvloer afgesleurd. Begint ze ineens in het Engels tegen me te praten..... ja DUH dat ik 'r niet verstond. En ik wist dus niks, geen naam, afkomst, studie, helemaal niets.

Weekje later was ik daar weer, zij ook, maar ze was echt kansloos dronken. Stond op een gegeven moment in een hoek van de dansvloer te nekken, dus ik passte maar ff. Die vriend van me nog wel gaan vragen later waar ze dan vandaan kwam: "the United States"..... mmmkay, hebben we dat ook es gehad.

drie keer rechts is ook links
pi_11042818
quote:
deze is helemaal niet moeilijk

* -PassY- denkt soms erg traag

Problemen bestaan niet, je weet alleen de oplossing niet.
pi_11043127
Hehe... verhaal is langer, maar ik kort em ff in...
Ik was op vakantie en op zoek naar een leuke meid voor een leuke tijd.
Opeens zie ik daar een geweldige meid die er nog goed uitzag ook (en Nederlands was ;-)) . Ik er dus op af en ja hoor... na een tijdje heb ik haar versierd...
Ik had al een tijdje met haar gepraat en uit het gesprek en haar rondingen ;-) haalde ik dat ze waarschijnlijk een jaartje of 17 zou zijn, ik was toen 19. Ik heb een tijdje met haar gezoend en dergelijke en 't was een leuke avond totdat...
Later die avond vertelde een goede vriend van me dat ze niet zo oud was als ik dacht... ze was namelijk 14! *slik* Volgende keer toch maar weer de leeftijd vragen
Order leads to chaos
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:24:53 #20
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_11043157
quote:
Had een vriend van me pas ook, komt er een wel leuk meisje op em af:
zij "heb jij misschien een jongen met een rode trui gezien, met een tasje om z'n nek.... dat tasje is van mij namelijk"
vriend (met ook een rode trui) "ehr, nee"
zij "oh, oke"
Komt ze even later weer terug, nog steeds zonder tasje. Toonde wel interesse in die vriend van me, dus:
zij *hint hint* "ik heb em nog steeds niet gevonden"
vriend "blijven zoeken dan!"
Ok, einde conversatie.

Ook slecht zijn dwanggedachtes als je gedronken hebt. Ik was op stap met een paar maten, en moest ff pissen (pff, al dat bier). Dus ik worstel door de mensenmassa *ik ga plassen, ik ga plassen*.... staat er een leuk meisje voor me: "he, ik jij gaat met mij dansen" en sleurt me mee. Ok, dansen dan dus maar..... ik met 'r dansen. Owja, ik ging naar de plee..... *ik ga plassen, ik ga plassen*, dus zonder iets te zeggen verder gelopen naar de wc. Toen begon het me wel wat te dagen, maar toen ik terugkwam was zij natuurlijk allang weg.

pi_11044725
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:23 schreef -chaos- het volgende:
Opeens zie ik daar een geweldige meid die er nog goed uitzag ook (en Nederlands was ;-)) . Ik er dus op af en ja hoor... na een tijdje heb ik haar versierd...
Ik had al een tijdje met haar gepraat en uit het gesprek en haar rondingen ;-) haalde ik dat ze waarschijnlijk een jaartje of 17 zou zijn, ik was toen 19. Ik heb een tijdje met haar gezoend en dergelijke en 't was een leuke avond totdat...
Later die avond vertelde een goede vriend van me dat ze niet zo oud was als ik dacht... ze was namelijk 14! *slik* Volgende keer toch maar weer de leeftijd vragen
In dat geval zou ik er dus niet zo'n probleem mee hebben. Een meisje van 17 kan zich gedragen als een klein kind en ook andersom.
het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
  Redactie Games woensdag 11 juni 2003 @ 22:27:06 #22
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_11044977
quote:
Dit komt me allemaal maar al te bekend voor alleen ik had m'n vrienden nog niet gevonden, maar ondertussen wel de zaal en haar achter gelaten.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 11 juni 2003 @ 22:31:54 #23
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_11045116
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 22:18 schreef apophis4u het volgende:

[..]

In dat geval zou ik er dus niet zo'n probleem mee hebben. Een meisje van 17 kan zich gedragen als een klein kind en ook andersom.

Precies, dat boeit eigenlijk nog meer dan de feitelijke leeftijd..... en als ze er dan ook nog es ouder uitziet.
pi_11048863
Hmm ach volgens mij heb ik sommige dingen echt nooit door...en omdat ik er niet bij nadenk vergeet ik ook wat er is gebeurd :| go ik
pi_11049036
Wilde afgelopen een meiske pakken die alleen stond bij de automaat, en ik met mijn dronken kop zou haar wel ff pakken (iedereen zat me op te jutte) en toen stond ik dus bij haar, en opeens pakte ze me bij mijn kruis STRAK vast en zegt ze, sorry vriend maar je bent wat te jong voor me en liep ze weg. Bleek dat ze 27 was, maar geil dat ze was!
Fighting for your believe is the ultimate thing you can do!
pi_11049379
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 01:22 schreef VivaLaResistance het volgende:
Wilde afgelopen een meiske pakken die alleen stond bij de automaat, en ik met mijn dronken kop zou haar wel ff pakken (iedereen zat me op te jutte) en toen stond ik dus bij haar, en opeens pakte ze me bij mijn kruis STRAK vast en zegt ze, sorry vriend maar je bent wat te jong voor me en liep ze weg. Bleek dat ze 27 was, maar geil dat ze was!
beter toch?

maar waarom oh waarom heeft iedereen alleen maar blunders als ze gezopen hebben?
wil dit zeggen dat iedereen die hier post helemaal de bom is als ze nuchter zijn? nooit nuchtere blunders? of zijn die niet zo genant

pi_11051044
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 01:51 schreef kiw het volgende:

[..]

beter toch?

maar waarom oh waarom heeft iedereen alleen maar blunders als ze gezopen hebben?
wil dit zeggen dat iedereen die hier post helemaal de bom is als ze nuchter zijn? nooit nuchtere blunders? of zijn die niet zo genant

Niemand waagt het als ze nuchter zijn, lijkt het. Meestal als ik nuchter ben komt het niet verder als een praatje.. Meestal kom je ze dan tegen in een supermarkt ofzo... tja, niet echt een gelegenheid om superversier truken uit te halen. Tja je kan vragen "wil je wat drinken van me" en dan naar de supermarktkoeling lopen en der een fles cola geven
Lambo of Rekt
pi_11055803
Bij deze verklaar ik mezelf tot randdebiel:

Dit weekend in het dorp waar mijn ouders wonen wezen stappen (touristenplaatsje).
Ik helemaal blij want er waren Japanners, veel Japanners (Siggy vindt Japanse meisjes , dat hadden jullie al begrepen).

Maargoed, beetje ouwehoeren en ja knikken omdat ze bijna geen andere taal dan Japans spraken. Komt er op een gegeven moment een grietje naast me aan de bar staan, ik draai me om zodat ze "klem" tussen de bar en mij staat, ze lacht eens lief en brabbelt wat in het Japans... Fijn, versta ik niet! Paar keer voorzichtig iets geprobeert en elke keer was haar antwoord "brabeldebrabel" (Japans voor beginners, les 1).

Ik kreeg er onderhand schoon genoeg van en na wat commentaar van m'n groepje waarmee ik weg was geprobeerd haar te zoenen. Ze spartelde niet tegen maar direct daarna ging ze naar een groepje Japanners met de woorden "You me boyfriend no". Ik met mijn zatte kop dat begrepen dat ze al een vriendje had
Wij redelijk snel daarna richting andere kroeg voor meer vrouwenvolk.

Hoorde ik de volgende dag dat dat Japanse meisje de heleavond had zitten huilen omdat ze bedoelde dat ze me leuk vond en ik was weg gegaan

's nachts een spons, 's ochtends een dweil.
  donderdag 12 juni 2003 @ 12:37:10 #29
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_11055850
quote:
Niemand waagt het als ze nuchter zijn, lijkt het. Meestal als ik nuchter ben komt het niet verder als een praatje.. Meestal kom je ze dan tegen in een supermarkt ofzo... tja, niet echt een gelegenheid om superversier truken uit te halen. Tja je kan vragen "wil je wat drinken van me" en dan naar de supermarktkoeling lopen en der een fles cola geven
Inderdaad, ik heb meestal een biertje (of 3) minimaal nodig voor ik wat kan doen, heb altijd kauwgum bij me voor de smaak/geur en eropaf. Mijn blunder? Ik mag om medische redenen tijdelijk geen alchohol , dus durf ik niks/ merk hints veel te laat (in de kroeg met een colatje maakt je ook niet geil) tsja.
Maar dat idee van de supermarkt , daarna ff naar de groente afdeling en leuk spelen . Daarna doorschuiven naar de condooms en raggen op de stroop afdeling . meer iets voor een pr0n film. Maar wel leuk om mee te maken

:edit: ik had een tekentje verkeerd

Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
pi_11056504
Okee, eentje van mij die goed begon maar stom afliep:

Op een feestje bij iemand thuis een meisje versierd door haar in de gang op te wachten en gewoon te zoenen: ik wist dat ze me leuk vond. Hele avond zitten zoenen, nogal dronken geworden, lekker asociaal midden in de huiskamer tongen, dikke pret dus. Met haar mee naar huis, waar ze in de huiskamer al enthousiast tegen me aan begon te rijden, maar eenmaal in bed bleek ze te dronken. Viel meteen in slaap. Volgende ochtend kater & moest ze eruit voor zaken, dus niets geen sex.
Een week later kwam ze ergens anders naar me toe (zaten in hetzelfde scenetje) 'om over vorige week' te praten, zegt ze. Of ik me niet gekwetst voelde doordat, nou ja, geen sex en zo. Ik zeg 'nee, helemaal niet.' Oeps.

donderdag 12 juni 2003 @ 13:37:10 #31
57560 Loonies
Scotty doesn't know!
pi_11057265
Ik herinner me nu eentje,

Kom een meiske tegen en raak met haar aan de praat. Hebben het over vakantie enzo waar ze naar toe gaat en waar ik naar toe ga, blijkt het 5 km (ongeveer) van elkaar af te zijn. Alleen zij is op de 20ste daar en ik ga weg op 20ste(alleen dat wist zij niet). Zij had een villa gehuurd met vrienden en ik ging op bezoek bij familie.
Zegt ze: zal ik mijn adres geven?
Ik: (met de gedachte van he ik kan haar tog niet bezoeken) nee das niet nodig want dan ben ik er niet meer.

ik heb dus nu niks van haar. Toen ze wegliep en ik nog even keek naar die mooie achterkant en me omdraaide besefte ik pas.......

Oh ja joh?
En nu?
En bedankt he AdvoDickie
  donderdag 12 juni 2003 @ 13:40:43 #32
28816 erikvw
17e is binnen, op naar de 18e
pi_11057376
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:04 schreef Cronjob het volgende:
Okee, eentje van mij die goed begon maar stom afliep:

Op een feestje bij iemand thuis een meisje versierd door haar in de gang op te wachten en gewoon te zoenen: ik wist dat ze me leuk vond. Hele avond zitten zoenen, nogal dronken geworden, lekker asociaal midden in de huiskamer tongen, dikke pret dus. Met haar mee naar huis, waar ze in de huiskamer al enthousiast tegen me aan begon te rijden, maar eenmaal in bed bleek ze te dronken. Viel meteen in slaap. Volgende ochtend kater & moest ze eruit voor zaken, dus niets geen sex.
Een week later kwam ze ergens anders naar me toe (zaten in hetzelfde scenetje) 'om over vorige week' te praten, zegt ze. Of ik me niet gekwetst voelde doordat, nou ja, geen sex en zo. Ik zeg 'nee, helemaal niet.' Oeps.

Nou ja...klinkt ook weer zo lomp als je zegt dat het belachelijk was dat je geen sex had en zo..
Auto: paardenkracht toevertrouwd aan ezels.
  Redactie Games donderdag 12 juni 2003 @ 15:37:51 #33
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_11061105
quote:

[..]

beter toch?

Die van mij was in nuchtere toestand
  donderdag 12 juni 2003 @ 16:19:35 #34
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_11062476
quote:

[..]

Ik ben eigelijk nooit zat of zo als ik blunders maak, maar die maar de laatste tijd maak er er niemer zoveel... kweet ook nie kwor te goed daarin denk ik nee or maaruhm ja ik vraag altijd of ze willen dansen en als ze nee zegge is da nie echt een blunder... zo doe ik dat altijd

Eigenlijk is ut dus tijd voor een andere "aanpak"

80 maakt je buurt weer prachtig
  donderdag 12 juni 2003 @ 22:46:50 #35
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_11072689
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 16:19 schreef Johnson_Lopez het volgende:

[..]

Ik ben eigelijk nooit zat of zo als ik blunders maak, maar die maar de laatste tijd maak er er niemer zoveel... kweet ook nie kwor te goed daarin denk ik nee or maaruhm ja ik vraag altijd of ze willen dansen en als ze nee zegge is da nie echt een blunder... zo doe ik dat altijd

Eigenlijk is ut dus tijd voor een andere "aanpak"

Ja, je moet gewoon door schade en schande wijzer worden..... laatste keer ging het ook mij een keer helemaal goed af. Aan de praat geraakt, dansen (wel werd ik opgejut door haar vriendinnen ), zoenen, nog meer dansen en zoenen etc. Zegt ze "heb je je telefoon bij".... "erh, ja".... "geef ff dan". Ok, tot de muziek stopte. Buiten nog ff afscheid genomen "je gaat me wel bellen he!". Ik natuurlijk bellen/smsen etc, leek helemaal goed te gaan. Samen wat afgesproken..... bedenkt ze zich ineens dat ze toch d'r vorige relatie nog niet helemaal heeft afgesloten en nog niet aan iets nieuws toe is.

Maar er zit dus iig een stijgende lijn in, volgende keer eentje zonder ex-problemen.

pi_11074438
Hebben jullie dit ook wel eens?? Jaren gek geweest op een meisje maar niet genoeg lef om er naar toe te stappen (nogal last van een hele lage eigendunkt toen, nu wat minder last van) , kom je r jaren later achter dat ze toen ook gek op jou was maar ook niet durfde. Al 3 keer gehad, en in 2 weken er achter gekomen dat ze dat toen voelde
you only life ones, so make life worth living En zoals Youp ooit schreef: We moeten meer zuipen, meer feesten en meer vrijen!!!!
  vrijdag 13 juni 2003 @ 00:25:46 #37
38379 FragFrog
Pitty? Error.. EXTERMINATE!!
pi_11075201
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 23:55 schreef Gnoefdepoef het volgende:
Hebben jullie dit ook wel eens?? Jaren gek geweest op een meisje maar niet genoeg lef om er naar toe te stappen (nogal last van een hele lage eigendunkt toen, nu wat minder last van) , kom je r jaren later achter dat ze toen ook gek op jou was maar ook niet durfde. Al 3 keer gehad, en in 2 weken er achter gekomen dat ze dat toen voelde

Klinkt helaas maar al te herkenbaar.. Altijd met meisje optrekken, enorm leuk, maar denken dat ze niet meer wil zijn dan vrienden. Uiteindelijk, maanden later, wanneer ze al een vriendje heeft, verteld ze ineens dat ze ook wel wat met me wou

Verder (helaas voor jullie) geen blunders, versier niet zo vaak meiden... Het voordeel van in 1 keer een goede versieren en daar maanden bij blijven

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
pi_11084814
quote:
Verder (helaas voor jullie) geen blunders, versier niet zo vaak meiden... Het voordeel van in 1 keer een goede versieren en daar maanden bij blijven
Tja, ik en mijn eerste vriendin zijn ook nog steeds samen, dus...
pi_11131260
Ik was gisteren met twee vrienden op een technofeestje. Op een gegeven moment stonden daar drie wel heel mooie meissies, dus ik zei dat tegen een vriend van me. Even later liepen we er langs af en gingen we op een andere plek staan. Kwamen ze op een gegeven moment steeds dichter bij mij staan (m'n vrienden stonden een paar meter van mij af). Ze zaten me nogal te pushen om wat te ondernemen, maar ik deed niets . Een tijdje later kwamen ze weer verdacht bij ons staan (nu een andere plek). En natuurlijk weer niets gedaan...
It's easier to get forgiveness than permission.
  maandag 16 juni 2003 @ 00:04:49 #40
39477 H3Li0S
The Dawn of Destiny
pi_11133306
deze is echt heel erg, dus kan em jullie niet onthouden :p

'k was bij de disco met me kameraden zoals meestal op zaterdag avond... was al aardig laat op de avond en 'k moest dringend naar de wc. moet daar op een gegeven moment een trap naar beneden, spreekt zo'n meid me aan
zij: "eey... wat vind je van haar?"
ik: [kijk, zie leuk meisje dat duidelijk enigzins beschonken is]"jah, leuk meisje "
[net op dat moment valt ze bijna van de trap af]
ik: "loopt ze altijd zo onhandig?"
zij: "nee, haar string zit niet goed. jij kunt em wel ff goed doen, toch?"
ik: "haha" [loop verder]

na mate de tijd verstreek ging m'n emotionele toestand zo:

alleen toen was ze nergens meer te bekennen natuurlijk

Can you practise what you preach?
pi_11134457
doh jah...

afgelopen zaterdag.... ik werk zelf in lokale discotheek,
kwam er n meid aan die op de achtergrond wat
vrienden was aant vragen of ze haar naar huis wilde brengen
want ze had geen vervoer en taxi was 35 euro en dat vond ze
wel erug veel.... ze komt er ook zo wat elke week
en heb dus wel ns af en toe n kort babbeltje gemaakt
maar verder nix indrukwekkends...

na n uurtje komt ze naar me toe of ik iemand wist die haar
naar huis wilde brengen... joa ik kan strax wel ff taxi spelen
moet alleen nog ff die junk hier opruimen...

drink zowiezo niet als ik moet werken dus kon wel rijden...

dat was dan goed... en zo zij het...

onderweg best veel gepraat... ze vond me n leuke en lieve jongen...
en ze wilde het goed met me maken omdat ik zo lief was en haar
naar huis bracht.... nix in zin dus gewoon thuis afgedropped

op weg naar huis begonnen de hints door te komen.....

DOH... dumbass...

hoe traag kun je zijn.....

maar ze kwam volgende week weer en dan maakte ze het goed...
dan dus hopen dat ik niet dicht klap...

maar ik denk niet dat ik wat met die meid wil.... ik ben 19 en zij is pas 15.... dat knaagt aan me....

veder is t wel n leuke meid...

pi_11140036
quote:
Op maandag 16 juni 2003 01:13 schreef Kiwi-Doos het volgende:
doh jah...

afgelopen zaterdag.... ik werk zelf in lokale discotheek,
kwam er n meid aan die op de achtergrond wat
vrienden was aant vragen of ze haar naar huis wilde brengen
want ze had geen vervoer en taxi was 35 euro en dat vond ze
wel erug veel.... ze komt er ook zo wat elke week
en heb dus wel ns af en toe n kort babbeltje gemaakt
maar verder nix indrukwekkends...

na n uurtje komt ze naar me toe of ik iemand wist die haar
naar huis wilde brengen... joa ik kan strax wel ff taxi spelen
moet alleen nog ff die junk hier opruimen...

drink zowiezo niet als ik moet werken dus kon wel rijden...

dat was dan goed... en zo zij het...

onderweg best veel gepraat... ze vond me n leuke en lieve jongen...
en ze wilde het goed met me maken omdat ik zo lief was en haar
naar huis bracht.... nix in zin dus gewoon thuis afgedropped

op weg naar huis begonnen de hints door te komen.....

DOH... dumbass...

hoe traag kun je zijn.....

maar ik denk niet dat ik wat met die meid wil.... ik ben 19 en zij is pas 15.... dat knaagt aan me....

De vraag is hoe ze eruit ziet en zich gedraagt. Een meisje van 15 kan makkelijk overkomen als 1 van 17. Leeftijd is relatief moet je maar zeggen en moet je voor een groot deel doorheen kijken.
  Redactie Games maandag 16 juni 2003 @ 19:47:29 #43
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_11150800
quote:

[Heel verhaal over meisje naar huis brengen]

Ik weenie hoor, maar weet je wel zeker dat je er iets achter moet zoeken?

Een jaartje geleden kwam ik op het station ook een meisje tegen die naar me toe rende om te vragen of ze mee mocht liften met m'n auto, nadat ik een vriend van me had afgezet bij het station. Ze zei dat ze richting Ehv moest en dat de treinen niet reden op dat moment. "Naja, is goed" zeg ik "spring maar in de auto" ik moest er toch weer heen dus. Ben vervolgens met 'r nog de stad ingelopen. Ondertussen leuk gesprek gehad over dat ze net uit Zuid Afrika terug kwam en dat haar vrienden een feest georganiseerd hadden in Ehv, maar dat de treinen niet reden en dat ze een geluk had dat ze zo'n aardige jongen zoals mij tegen kwam. Even later bij 'r bestemming vroeg ze of ik nog iets van haar tegoed had. Ik zei, ach neej tis al goed, moest toch al richting Ehv centrum dus. Ze zei dat ik nog maar eens een keertje langs moest komen, zou ze wel leuk vinden. Gaf haar drie zoenen op de wangen en ik ben toen gewoon verder de stad in gegaan om wat andere spulletjes te kopen.

Eigenlijk heb ik er verder niet meer bij nagedacht en ben d'r ook nooit meer langs geweest. Ik heb er ook nooit iets achter gezocht ofzo of heb ik weer een plaat voor me kop

pi_11157779
Pas geleden tijdens een hockeytoernooi...

Ik had de eerste avond een leuk meisje weten te versieren (is nu mn vriendin, dus uiteindelijk wel goed gekomen )...
De 2e avond haar weer opgezocht en mee staan dansen en zoenen...
Kom ik mn coach tegen met een paar teamgenoten van mij, die vragen hoe ze heette.
Op dat moment was ik al redelijk aangeschoten, dus ik zei "Evelien", terwijl zij dus in mn armen lag. Zegt ze zo "neejoh! ik heet Eva!!"
Op dat aangeschoten moment dacht ik dus serieus dat dr teamgenoten dr Eva noemden als afkorting voor Evelien

Gelukkig is het vergeten en vergeven

pi_11159599
quote:
Op maandag 16 juni 2003 19:47 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik weenie hoor, maar weet je wel zeker dat je er iets achter moet zoeken?

Een jaartje geleden,,,, blablalabla...

ja maar tussen door ook steeds van die stille hints....
of ik n vriendin had en ze vertelde dat zei dus geen vriendje meer had enz...... enzz...
pi_11168625
Begaan de fokkers hier ook wellis buiten het uitgaan versierblunders? Of alleen tijdens het stappen?
Lambo of Rekt
pi_11169954
Al een hele tijd geleden...

Ik was op een bal rustig wat aant rondlopen om nog een paar van mijn vrienden te zoeken, tikt iemand op mijn schouder. Ik draai mij om en zie daar 3 meiden staan. wat willen die nu van mij. Geeft een van die meisjes mij een drankbonnetje ikke nog meer Ik zeg nix ... Geeft ze me een kus op de wang en loopt dan weg. Was er niet echt met mijn gedachten bij (niet eens zat). 5 min later dacht ik zo van Hier had ik meer van kunnen maken.

dinsdag 17 juni 2003 @ 16:53:46 #48
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_11172712
ik zal es wat vertellen dat me achtervolgt tot op de dag van vandaag ( geen echte versierblunder, maar gewoon keihard geflasht):

Waterpolokamp (jaja) Internationaal toernooi, iets van 1000 mensen ofzo aanwezig. Ik was de jongste van de groep, de rest was de 20 al gepasseerd. (ik ben nu 16) Allemaal hadden ze grote verhalen over welke meiden ze wel niet zouden versieren en neuken en blablablablabla. We zaten in tentjes daar opt terein, had alleen geen eigen tentje meegenomen

Vrijdag, nix bijzonders. Wel met paar meisjes gesproken maar het was donker en sommigen bleken achteraf spuuglelijk te zijn.
Zaterdag, feest in grote tent, ik was spuugspetterdronken van dat goedkope ALDI-bier (wat overigens wel lekker is) Ik sta daar echt kansloos in mijn eentje op en neer te springen

Maar goed, ik wou nog wel even scoren. Dus ik leg de hele tijd "per ongeluk" mijn hand op de ass van een of ander chickie. Na echt zoon 5 minuten draait ze zich om en vraagt: "lekker he, aan mijn kont zitten?"*)

Mja, ze vraagt dus of we ff stukje willen wandelen, ik zo, okiedokie.
Wij wandelen dus over het terrein heen enzo, maar van zoenen ofzo kwam ut niet. Na echt iets van 3 kwartier ofzo kon ik eindelijk mijn lippen op die van haar persen.
Mja, vraagt ze dus of we naar haar tent zullen gaan. Ik weer: Okiedokie

Wij gaan dus naar haar tent, waar ze slaapt met 8 andere meisjes. Wij gaan daar lekker bezig lopen zijn, en net dat we all the way wilden gaan komen haar 8 vriendinnen/teamgenoten binnen

Dus ik stel voor om naar een tent te gaan van mijn team-genoot, want ze zullen wel nog een hele tijd wegblijven. Dus wij gaan dat tentje binnen, beginnen en wat denk je? Na 2 minuten komen 3 teamgenoten aanlopen, tentje open,

Hun lagen compleet dubbel van het lachen, ik kon er eigenlijk niet zo de humor van inzien. Maar goed, hun vonden het niet zo erg, en zeiden: ga maar in het tentje van (teamgenoot) liggen, die blijven nog tot 1 uur ofzo weg. Ik denk, nou dan gaan we daar wel verder. Wij tentje ingedoken. En wat denk je? ANDERHALVE MINUUT LATER komen die lui aan, doen tentje open: "HEY ER LOPEN HIER 2 MENSEN IN ONS TENTJE TE NEUKEN!!!" keihard

Achteraf nog wel gefinished maar 3 keer betrapt worden is voor mij toch teveel van het goeie Nu nog spreken mijn teamgenoten erover en hebben ook de hele club alles verteld enzo......gelukkig raakt het nu weer een btje in de vergetelheid.

pi_11173068
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:53 schreef Wrinex het volgende:
heel verhaal
hehe, bale man.
Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_11173090
WHAHAHAHA 3x is echt te erg.
Klootzak, your's truly
  dinsdag 17 juni 2003 @ 17:15:55 #51
57971 Wrinex
pi_11173336
niet zo leuk

[Dit bericht is gewijzigd door Wrinex op 17-06-2003 17:34]

dinsdag 17 juni 2003 @ 17:35:50 #52
58078 Hatrixx
Life Stinks!
pi_11173890
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:23 schreef -chaos- het volgende:
Ik heb een zelfde situatie actig iets gehad, Ik was gaan stappen met een paar vrienden, en eenmaal in de tent, komen we een paar andere meisje tegen, die ik van gezicht kende van o.a. de sportschool een m`n middelbare school (al ligt die tijd ver achter mij en heb ik dat een beetje geprobeerd eruit te gooien) bij die meisje danste ook een onbekend gezicht, en die keek behoorlijk geil naar mij, kwam wat dichterbij dansen etc, en we worden een beetje betrokken in de groep.. dus ik tegen m`n maten, Hoe oud zal ze zijn? zal ik het doen? beetje lachen.. toen dacht ik, dit ziet er behoorlijk goed uit, toch ff vragen (want ik hoorde dat het het zusJE van een van die meisjes was) en ja hoor, 14 jaar en om nou als 19 jarige daar op in te gaan.. ik heb m`n grenzen, zuigt toch behoorlijk hard, inmiddels ben ik goed bevriend met haar zus, en ook haar, en als ze een jaartje of 2 / 3 ouder zou zijn...
"...Drink Listerine, brush my teeth with Amphetamines, So I can sound fresh and say Dope things in between..."
pi_11174097
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 16:53 schreef Wrinex het volgende:
ik zal es wat vertellen dat me achtervolgt tot op de dag van vandaag ( geen echte versierblunder, maar gewoon keihard geflasht):

heel verhaal

wow, dat is wel heel erg, 3 keer achter elkaar betrapt worden
  dinsdag 17 juni 2003 @ 17:43:33 #54
58078 Hatrixx
Life Stinks!
pi_11174147
Blunders hebben we allemaal.. toch??
zo ook ik, ja ook IK!!
deze is al een jaartje of 2 geleden, maar zit nog wel in het koppie,
Sta ik te dansen komt er ineens een meisje naar e toe, hey wat vind je wat dat meisje daarzo? Nou wel leuk hoor..
Jah wil je ff met der dansen ofzo... nou neuh.. ik heb een vriendin(zo vrijgezel dat ik was, `t was slecht licht en ik dacht dat ze helemaal niet zo mooi was, a.k.a. lelijk) Dus ik word overgeslagen, vraagt diezelfde het ietsje later aan een maat vamme waarmee ik uit was, die gaat erop in, en nog geen 5 minuten later zie ik zijn tong in haar strot..
dan denkje bij jezelf, dat had mijn tong kunnuh zijn (bij haar dan... ) later hoorde ik nog dat haar pa eigenaar was van een of ander lingerie merk (mango ofzo??) iig super rijk etc.. een half jaar later scheen zij model geworden te zijn...
"...Drink Listerine, brush my teeth with Amphetamines, So I can sound fresh and say Dope things in between..."
  dinsdag 17 juni 2003 @ 17:53:08 #55
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_11174410
eeeeh ja een blunder van mij: ik met een paar maten op stap.. na teveel pilsjes ik helemaal van kaart af. en ik nie alleen. duzz wij met onze zatte kop een gay-bar ingelopen . ga ik daar een vrouw proberen te versieren van rond de 31 (ben zelf 18).. zegt ze opeens: "lieve schat ik vind je harstikke leuk maar ik ben toch echt op zoek naar het ander geslacht"
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  dinsdag 17 juni 2003 @ 19:05:56 #56
28816 erikvw
pi_11175956
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:53 schreef MrFl0ppY het volgende:
eeeeh ja een blunder van mij: ik met een paar maten op stap.. na teveel pilsjes ik helemaal van kaart af. en ik nie alleen. duzz wij met onze zatte kop een gay-bar ingelopen . ga ik daar een vrouw proberen te versieren van rond de 31 (ben zelf 18).. zegt ze opeens: "lieve schat ik vind je harstikke leuk maar ik ben toch echt op zoek naar het ander geslacht"
ja logisch....tis een gay-bar!!
  dinsdag 17 juni 2003 @ 19:29:59 #57
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_11176445
quote:
doh jah...

[bla thuisbrengen bla]

Hou ons op de hoogte!!!!!
pi_11176467
Verleden week op het disputen hockeytoernooi gingen we op strooptocht .
Kwam er een vrouw op me af die de beroemde woorden "zij vindt je leuk" sprak. Ik er heen maar toen sprak die andere vrouw de beroemde woorden "je bent te dronken lieverd".
Kijk en dat snap ik dan niet, dan doe je eens moeite, dan loop ik er heen en dan mis je een rondje bier en dan dit .

Affijn op het eind van de avond loop ik arm om arm met een vrouw een tentje in. Ik stond toen al bijna op instorten maar goed je moet er wat voor over hebben . Stort die tent in, ik probeer hem dus weer op te zetten. Steek ik die tentstok niet in het gaatje maar dwars door het zeil, mooie scheur en vrouwtje kwaad. Ik duik weer de tent in en jawel ik ga out en kom de volgende dag om 7.00 weer bij, toen maar naar mijn eigen hokkie gegaan.

dinsdag 17 juni 2003 @ 20:13:47 #59
56775 Sting-like-a-bee
Sting like a bee
pi_11177425
ik ook een
afgelopen week in raalte

2 vrienden van me zijn nogal aardig vrouwen gek bijna elk weekend 1

ik was effe in de andere zaal
en ik ging naar hun toe
daar aangekomen vertelde het meisje waar een van mijn vrienden mee was geweest. of ik dat meisje daar aan de bar wel leuk vond
ik antwoorde zo van nouja ik ken haar niet maar ze ziet er wel aardig uit
gaat ze zitten trekt ze zo'n ongelooflijk chaggie gezicht
ik vraag aan die vriendin waarom is ze zo chaggie ze zegt oh er was wat gebeurt vanavond!!
ik antwoord iets te hard
oh ze is zeker gedumpt door mijn andere vriend.
ze kijken beide op en sjouwen weg.
mzzl

heb dat wijf nog nooit zo raar gezien

en dit terwijl ik bob was en nog anderhalf uur rijden moest naar huis met die 2 vrienden.

pi_11180672
die heb ik niet alle meisjes die ik heb geprobeerd te versieren is ge.lukt
hoe voeld dat nou zoon blunder
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  dinsdag 17 juni 2003 @ 22:53:28 #61
57971 Wrinex
pi_11180942
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 22:41 schreef CecilBDemented het volgende:
Doe nou niet zo tof flinkerd, jij hebt zeker 1 poging gewaagd en bij een stomdronken mens suc6 gehad.
  dinsdag 17 juni 2003 @ 22:57:25 #62
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_11181042
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 20:13 schreef Sting-like-a-bee het volgende:
Heel verhaal
Geen touw aan vast te knopen. Is dit een bot of zo? Zo van: op [enter] drukken en dan rolt er uit:

owkee, nu ook 1tje van ik
en dit terwijl ik bob was en nog anderhalf uur rijden moest
2 vrienden van me zijn nogal aardig
vrouwen gek bijna elk weekend 1
ik ging naar hun toe
soieso nie handig
vertelde het meisje waar een van mijn
en ik ging naar hun toe
daar aangekomen vertelde het meisje waar een van mijn vrienden mee was geweest. of ik dat meisje daar aan de bar wel aardig uit en wel leuk vond
dus ik ga pleite
ik antwoorde zo van nouja
ik ken haar niet maar ze ziet er wel aardig uit
gaat ze zitten trekt ze zo'n ongelooflijk chaggie vrienden mee was geweest
dus ik ga pleite
heb dat wijf nog nooit zo raar gezien
ik vraag aan die vriendin waarom is ze zo chaggie ze zegt oh er was wat gebeurt vanavond!!
ik antwoord iets te hard
naar huis met die 2 vrienden.
bruut!
daar aangekomen vertelde het meisje waar een van mijn
oh ze is zeker gedumpt door mijn andere vriend.
ze kijken beide op en sjouwen weg.
mzzl

(etc. etc.)

I wish I could remember, but my selective memory won't let me
pi_11181110
lamaar!
Ambition is a poor excuse for not having enough sense to be lazy.
pi_11186706
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 22:41 schreef CecilBDemented het volgende:
[OffTopic]
Goh, klinkt me bekend in de oren; dat is ook bij mij zo. Ze is nu mijn vrouw (ja echt...)
Soms wilde ik maar dat ik ook eens een paar blunders had
[/OffTopic]
pi_11187661
quote:
Op dinsdag 17 juni 2003 17:43 schreef Hatrixx het volgende:
.....
Jah wil je ff met der dansen ofzo... nou neuh.. ik heb een vriendin(zo vrijgezel dat ik was, `t was slecht licht en ik dacht dat ze helemaal niet zo mooi was, a.k.a. lelijk)
.....
Zo iets dergelijks had ik ook meegemaakt alleen toen was ik kost ziek geworden van de vele Red Bull die ik had gedronken omdat ik moest rijden.
Life's a bitch
  woensdag 18 juni 2003 @ 11:17:32 #66
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_11188412
Agelopen weekend gebeurt

Na een flink avondje feesten wandel ik en een groep vrienden naar huis, rjid er een auto langs. In die auto zitten 4 meiden, hun toeteren en zwaaien, wij terug zwaaien. Dus wij lopen weer verder komen ze even later weer langs en de auto stopt. Dus wij denken die nemen we ff mee naar huis. Vraagt dat meisje achter het stuur. Hoe kom ik hier op de hoofdweg uit? ik ben de auto van me vriendje kwijt en die staat daar te wachten

ik ben de jager met de pet.
pi_11190789
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 11:17 schreef Houzer het volgende:
Agelopen weekend gebeurt

Na een flink avondje feesten wandel ik en een groep vrienden naar huis, rjid er een auto langs. In die auto zitten 4 meiden, hun toeteren en zwaaien, wij terug zwaaien. Dus wij lopen weer verder komen ze even later weer langs en de auto stopt. Dus wij denken die nemen we ff mee naar huis. Vraagt dat meisje achter het stuur. Hoe kom ik hier op de hoofdweg uit? ik ben de auto van me vriendje kwijt en die staat daar te wachten

En jij zegt niet even:
"ik rijd je wel even"
  woensdag 18 juni 2003 @ 16:24:20 #68
57971 Wrinex
pi_11196187
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 11:17 schreef Houzer het volgende:
verhaaltje
Domme mutsen ook
  woensdag 18 juni 2003 @ 19:03:40 #69
31563 Freddie_fish
PSV kampioenen
pi_11200171
Ik afgelopen vrijdag:

K vind een meisje al een tijdje leuk en wilde haar nu mee uit vragen. Had al een paar keer gebeld maar ze nam iedere keer niet op. Dus nu moest het maar gebeuren. We zitten samen op een bankje. Ik sta op t punt om het te vragen. Vlak er voor zegt ze ik ga even naar de WC en ze loopt weg. In totaal 3 keer gebeurd(niet iedere keer naar de wc.)
Maarja vrijdag weer een kans

woensdag 18 juni 2003 @ 21:33:28 #70
28816 erikvw
pi_11203943
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 19:03 schreef Freddie_fish het volgende:
Ik afgelopen vrijdag:

K vind een meisje al een tijdje leuk en wilde haar nu mee uit vragen. Had al een paar keer gebeld maar ze nam iedere keer niet op. Dus nu moest het maar gebeuren. We zitten samen op een bankje. Ik sta op t punt om het te vragen. Vlak er voor zegt ze ik ga even naar de WC en ze loopt weg. In totaal 3 keer gebeurd(niet iedere keer naar de wc.)
Maarja vrijdag weer een kans

misschien voelde ze het aankomen, en is het een hint...
ze nam ook al niet op...
pi_11207285
Nou hier dan een paar versierblunders van een meisje.

Het is nu ongeveer 6 jaar geleden, maar t was n jongen waar ik tot twee keer toe een blunder mee heb gemaakt, dus is wel grappig (ik kan er in ieder geval wel om lachen

Ik was samen met n vriendin in Spanje op vakantie, en we gingen vaak naar dezelfde discotheek. Ik had daar een jongen gezien met donkerbruin haar en blauwe ogen. Ik vond hem wel interessant De tweede keer dat ik hem zag zaten we elkaar de hele tijd vanaf een afstand te bekijken... dat ging dus goed! Ik dacht zeker te weten dat hij een Spanjaard was. Op een gegeven moment kwam hij inderdaad naar mij toe, en we begonnen meteen engels met elkaar te praten. Het was moeilijk verstaanbaar door de harde muziek... maar toch... Op een gegeven moment vroeg hij waar ik vandaan kwam, ik zei dat ik uit Nederland kwam.... en plotseling verstond ik helmaal niks meer van wat hij zei Ik dacht dat hij opeens in het spaans was gaan praten, en zei 'can you talk in English please???' Bleek hij Vlaams te zijn.

Gelukkig had hem dat er niet van werhouden om toch met me te gaan zoenen... zo hadden we een paar dagen wat met elkaar. De derde dag was ik echt verschrikkelijk bezopen... dit was echt de eerste keer dat ik bezopen was>>> maar iedereen kon het zien, want heel veel mensen zaten naar me te wijzen enzo... Op een gegeven moment ging de vriendin waar ik mee op vakantie was terug naar het hotel. ik wilde nog blijven, en ze had me voor de zekerheid en klein plattegrondje van de route naar het hotel meegegeven. Toen de disco sloot ging die jongen mij naar het hotel brengen.... maar ik wist de weg dus echt niet meer te vinden>>>> zelfs niet met het kaartje! Heel lang rondgelopen. Bleek dat we allang door die straat gelopen waren, maar dat ik de verkeerde kant op keek omdat ik ervan overtuigd was dat het hotel aan de linkerkant zat ipv de rechterkant...

Niet zo'n goede indruk dus allemaal.

woensdag 18 juni 2003 @ 23:16:23 #72
57971 Wrinex
pi_11207442
Dat valt nog wel mee, heb ik ook zo vaak op vakantie. En dat 2de stukje, tsja, als je lkkr dronken bent is de wereld om je heen niet meer zoals ie was voordat je aan de passoa/bier/alcohol begon.

Lees mijn verhaaltje eerder dit topic maar, das pas huilen

pi_11207584
Ja, ik heb inderdaad gezien dat er nogal heftige blunders bijzitten ... echt om te lachen. Ik ben het hele archief aan het doornemen, en ik vermaak me wel.

Maar k vond dat er zo weinig meisjesblunders tussen zaten, dus wou toch even wat toevoegen

pi_11207650
En wat misschien ook wel grappig is is het volgende korte verhaal:

een jongen is me aan het versieren... (we zitten op een blok dat als bank dient in een disco), hij vraagt naar mijn leeftijd, dus ik geef die, en vervolgens valt ie letterlijk stijl achterover van het blok af... heb zo dubbelgelegen. hij was echt geschrokken omdat hij dacht dat ik veel jonger was.

woensdag 18 juni 2003 @ 23:47:22 #75
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_11208232
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 23:23 schreef Courtney het volgende:

een jongen is me aan het versieren... (we zitten op een blok dat als bank dient in een disco), hij vraagt naar mijn leeftijd, dus ik geef die, en vervolgens valt ie letterlijk stijl achterover van het blok af... heb zo dubbelgelegen. hij was echt geschrokken omdat hij dacht dat ik veel jonger was.

Foto!!
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  donderdag 19 juni 2003 @ 17:54:23 #76
57971 Wrinex
pi_11224734
quote:
Op woensdag 18 juni 2003 23:23 schreef Courtney het volgende:

Maar een blunder is het niet ofzo,,,,dus kom op mensen, graaf in je geheugen, zet je schaamte opzij en post nog wat leuke dingen.

pi_11225521
dat een vrouwtje helemaal alleen zit best wel deprie te zijn
en dat je haar vaag ergens van kent
en na een beetje lullen komt het er uit dat ze zich zelf lelijk vind
en jij gewoon als een rund zeggen ag maakt niet uit joh
ik heb zat lelijke vriendinnen
als je dit kan lezen zit zit je te dicht bij
  donderdag 19 juni 2003 @ 18:35:03 #78
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_11225533
Mijn leven is een grote versierblunder.
  donderdag 19 juni 2003 @ 18:38:45 #79
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_11225630
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 18:35 schreef FlyingFox het volgende:
Mijn leven is een grote versierblunder.
vertel....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_11225633
nog erger ik ben een blunder (4 real btw )
als je dit kan lezen zit zit je te dicht bij
  donderdag 19 juni 2003 @ 19:15:34 #81
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_11226529
Sta te praten met 2 vrouwen, de 1 die getrouwd is, zit de hele tijd met der tieten tegen me aan te schuren zegt opeens : mijn vriendin is vrijgezel en moet je wat aandacht geven, ze ziet je wel zitten nl.

Ik zeg ik vind het wel lekker hoe jij zo tegen me aaschuurt maar jij bent getrouwd. zegt ze opeens ow nou dat is niet erg hoor we hebben een hele open relatie.

Ik dacht echt fok you slut en ben maar weggelopen.

Getrouwde vrouwen

donderdag 19 juni 2003 @ 19:22:14 #82
56652 Hatz
BORN SLIPPY
pi_11226747
Ik had het 2 weken geleden, ik was met een vriend van mij wat aan het drinken in een danscafe, en ineens vole ik 2 armen om m'n middel... Staat daar een beeldschoon meisje tegen mij aan EN ze zegt tegen mij:' Hoi, ik ben emma, hoe heet jij?'
DUs ik stond hele even met haar te babbelen, en ik zeg dus:' nou het was leuk kennis te kaken, maar helaas moet ik weer gaan, misschien tot ooit'...
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega, Best eens waar kan zijn
  donderdag 19 juni 2003 @ 20:30:48 #83
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_11228935
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 19:22 schreef Hatz het volgende:
Ik had het 2 weken geleden, ik was met een vriend van mij wat aan het drinken in een danscafe, en ineens vole ik 2 armen om m'n middel... Staat daar een beeldschoon meisje tegen mij aan EN ze zegt tegen mij:' Hoi, ik ben emma, hoe heet jij?'
DUs ik stond hele even met haar te babbelen, en ik zeg dus:' nou het was leuk kennis te kaken, maar helaas moet ik weer gaan, misschien tot ooit'...
?? WTF moest zij dan? vaaaaagg.....

Ik kan zo gauw niet op versierblunders komen eigenlijk

Ik post nog wel als ik me wat herinner

Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
  donderdag 19 juni 2003 @ 22:01:03 #84
57971 Wrinex
pi_11231570
Shuntje en FlyingFox, dit SCHREEUWT gewoon om een vervolg dus vertel. Moet je maar niet zoon opmerking posten.
  donderdag 19 juni 2003 @ 22:02:31 #85
57971 Wrinex
pi_11231614
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 18:34 schreef shuntje het volgende:
Tactisch

-edit- typo in dat ene woordje
-edit- typo in typo

[Dit bericht is gewijzigd door Wrinex op 19-06-2003 22:05]

pi_11231618
Ik was in discotheek, komt er een leuke meid langs. ik ramgaar, zij bikkelmooi (standaard). Zitten naar elkaar te kijken, zij komt rechtvoor me dansen (geil dansen), zij flikkert op haar bek, zielig kijken naar mij (ze dacht dat ik haar ging oprapen), in plaats daarvan kreeg ik slappe lach (ik kachel natuurlijk) en wees haar zo aan met me vrienden zij boos weggelopen.
  donderdag 19 juni 2003 @ 22:04:16 #87
57971 Wrinex
pi_11231668
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:02 schreef Lest0 het volgende:
Ik was in discotheek, komt er een leuke meid langs. ik ramgaar, zij bikkelmooi (standaard). Zitten naar elkaar te kijken, zij komt rechtvoor me dansen (geil dansen), zij flikkert op haar bek, zielig kijken naar mij (ze dacht dat ik haar ging oprapen), in plaats daarvan kreeg ik slappe lach (ik kachel natuurlijk) en wees haar zo aan met me vrienden zij boos weggelopen.
Ook al zo tactisch gedaan
pi_11237405
quote:
WHAAAAHHAAAA,,,, dat geeft zelfvertrouwen...
  vrijdag 20 juni 2003 @ 07:24:12 #89
27467 webspider
Fear is the mind-killer.
pi_11238039
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 18:24 schreef Wizard_of_life het volgende:
Op een examenfeestje een keer... Kwam een leuke meid tegen, een beetje praten. Zegt ze ik ken jou ergens van, ik had zoiets van ja het zal wel. Na een avond kleffen en fozen zegt ze, nu weet ik het weer jij hebt met de vriendin van m'n zus...
Geniaal weer ... die kun je dus ook afschrijven
Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
  vrijdag 20 juni 2003 @ 09:08:06 #90
58161 kriebbel2003
www.johandouma.tk
pi_11238727
Meesterlijk, echt geen woorden voor Geweldig dit topic
Ik zeg maar zo zoals mijn vader zegt, hij zegt ik zeg maar zo maar zeg maar niets, dus ik zeg, zoals mijn vader zegt, ik zeg maar zo, maar ik zeg maar niets. Check: www.johandouma.tk
  vrijdag 20 juni 2003 @ 10:16:08 #91
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_11239925
Mijn grootste blunder was toch wel op Nature One vorig jaar. We liepen terug van het festivalterrein naar de camping, samen met 1 vriend. Voor ons liepen 2 bijzonder aantrekkelijke dames, vooral hun achterwerken trokken nogal onze aandacht, damn.

Het was een kwartiertje lopen ofzo en we hebben zeker 10 minuten hardop gediscussieerd over wat een mooie reten ze wel niet hadden, in de veronderstelling dat ze Duits waren en ons toch niet konden verstaan. Plots draait er eentje om en zegt poeslief: 'Hee hoe zijn jullie hier?'

Wij sprongen een meter in de lucht van schrik, ze zagen er gewoon zo Duits uit. Maar leuk even mee gebabbeld, na 5 minuutjes vroeg het ene meisje of we zin hadden om de dag erna mee te gaan zwemmen in het dorp. Ik weet hoe of wat, maar plotseling was ik ze beu als kouwe pap en zei: 'Neuh denk het niet, veel plezier nog op het feest.' en ik liep weg. 20 meter later haalt die vriend me in en zegt 'eeeeh, WAT DOE JE???? '

Eeeeeehm, 'dat was best wel stom he?'

Nondejus, 2 vrijgezellen heren en dan 2 zulke dames tegenkomen en dan zeggen dat ik moe ben en wil slapen

Over het laten liggen van kansen gesproken

Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  vrijdag 20 juni 2003 @ 10:34:24 #92
58161 kriebbel2003
www.johandouma.tk
pi_11240277

Lekkere blunder

Ik zeg maar zo zoals mijn vader zegt, hij zegt ik zeg maar zo maar zeg maar niets, dus ik zeg, zoals mijn vader zegt, ik zeg maar zo, maar ik zeg maar niets. Check: www.johandouma.tk
  vrijdag 20 juni 2003 @ 10:59:30 #93
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_11240819
Binnenkort is Nature One weer, dan zal ik er wel weer heel het weekend over worden uitgelachen
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
pi_11240964
Ook niet helemaal top afgemaakt.

Ben in de kroeg, snel wat drank in aan het halen, vrienden waren er al wat langer vandaar. Zie wat bekenden en ga een babbeltje maken, staat een niet onaantrekkelijke dame in de groep, na een tijdje zegt ze in eens tegen mij "he kunnen jullie niet wat krimpen, ik voel me zo klein.".

Ikke "Ehh ja dan heb je tenminste nog iets waar je goed in bent".

Vrouwtje kijkt denkt na, snapt hem en loopt weer weg.

vrijdag 20 juni 2003 @ 11:12:11 #95
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_11241154
*grinnik*

Doet me denken aan mijn akkefietje in de Danssalon een jaar of anderhalf terug.

'Hoe heet jij?'
'Maartje.'
'Nou, dan heb je vast geen aardige ouders'.

Half uur later was ik er wel mee aan het zoenen
Botte openingszinnen kunnen soms best werken hoor.

vrijdag 20 juni 2003 @ 11:14:56 #96
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_11241209
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 11:04 schreef Bertjes het volgende:
Ook niet helemaal top afgemaakt.

Ben in de kroeg, snel wat drank in aan het halen, vrienden waren er al wat langer vandaar. Zie wat bekenden en ga een babbeltje maken, staat een niet onaantrekkelijke dame in de groep, na een tijdje zegt ze in eens tegen mij "he kunnen jullie niet wat krimpen, ik voel me zo klein.".

Ikke "Ehh ja dan heb je tenminste nog iets waar je goed in bent".

Vrouwtje kijkt denkt na, snapt hem en loopt weer weg.

Ik mis hem eigenlijk even...
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_11241662
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 11:14 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Ik mis hem eigenlijk even...

IPH?
  vrijdag 20 juni 2003 @ 11:41:04 #98
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_11241873
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 11:34 schreef Mookai het volgende:

[..]

IPH?

IPH?
  vrijdag 20 juni 2003 @ 11:43:45 #99
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_11241955
Ideale Pijp Hoogte

<-- late puber

vrijdag 20 juni 2003 @ 12:05:44 #100
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_11242624
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 11:43 schreef Kamphuys het volgende:
Ideale Pijp Hoogte

<-- late puber

Aaaaaaaaaaah dat had ik zelf ook kunnen verzinnen!
pi_11243490
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 22:02 schreef Wrinex het volgende:

[..]

Tactisch

-edit- typo in dat ene woordje
-edit- typo in typo

Het is 'tactvol' en niet 'tactisch' (nou ja, eigenlijk 'tactarm', maar dat bestaat geloof ik niet)
pi_11244068
Het gebeurde op vakantie. Ik was barman op een Duitse en kreeg dus logischerwijs veel aandacht van het vrouwelijk publiek (of dit om m'n uiterlijk ging of om een kans op gratis drank laten we even in het midden ). Afijn, alles leuk en aardig maar een collega van me vond het wel een leuk idee om eens bij te houden wie de meeste vrouwen kon zoenen (je bent jong en je wilt wat ).

Nadat hij de ene avond met een bepaald meisje had gezoent gaf hij mij de opdracht om hetzelfde te doen, met hetzelfde meisje! Nou oke, ik nam de uitdaging aan en heb de hele avond met dat meisje staan praten toen we besloten om ons maar terug te trekken richting appartment. Dus ik denk dat zit wel goed, komen we op de terugweg een paar collega's tegen. Die vragen wat we gaan doen en ik antwoord heel slim: 'oh niks, ik breng haar even weg en ga dan slapen'. Dat natuurlijk om geen argwaan te wekken

Wat doen die collega's? Stelletje bitchen dat het zijn zeggen ze: 'oke, wij willken wel wat drinken. We lopen wel mee en dan gaan we bij jou nog wel wat drinken'. Nou, kans verneukt dus, volgende dag ging het betreffende meisje weg

pi_11244402
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 13:01 schreef PteV het volgende:
Het gebeurde op vakantie. Ik was barman op een Duitse en kreeg dus logischerwijs veel aandacht van het vrouwelijk publiek (of dit om m'n uiterlijk ging of om een kans op gratis drank laten we even in het midden ). Afijn, alles leuk en aardig maar een collega van me vond het wel een leuk idee om eens bij te houden wie de meeste vrouwen kon zoenen (je bent jong en je wilt wat ).

Nadat hij de ene avond met een bepaald meisje had gezoent gaf hij mij de opdracht om hetzelfde te doen, met hetzelfde meisje! Nou oke, ik nam de uitdaging aan en heb de hele avond met dat meisje staan praten toen we besloten om ons maar terug te trekken richting appartment. Dus ik denk dat zit wel goed, komen we op de terugweg een paar collega's tegen. Die vragen wat we gaan doen en ik antwoord heel slim: 'oh niks, ik breng haar even weg en ga dan slapen'. Dat natuurlijk om geen argwaan te wekken

Wat doen die collega's? Stelletje bitchen dat het zijn zeggen ze: 'oke, wij willken wel wat drinken. We lopen wel mee en dan gaan we bij jou nog wel wat drinken'. Nou, kans verneukt dus, volgende dag ging het betreffende meisje weg

Lekker hoor... je tong roeren door de strot waar net een vriend van je in heeft zitten tongworstelen
You're next!
  vrijdag 20 juni 2003 @ 13:17:20 #104
57971 Wrinex
pi_11244446
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 12:37 schreef Bright het volgende:

[..]

Het is 'tactvol' en niet 'tactisch' (nou ja, eigenlijk 'tactarm', maar dat bestaat geloof ik niet)

Tactisch, bijvoeglijk naamwoord van TACTIEK!
De tactische opmerking. Kijk ff in het woordenboek wil je. En blijf ontopic
pi_11246678
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 13:15 schreef Afstandsbediening het volgende:

[..]

Lekker hoor... je tong roeren door de strot waar net een vriend van je in heeft zitten tongworstelen

Daarom heb ik het ook niet gedaan
  vrijdag 20 juni 2003 @ 14:57:38 #106
28816 erikvw
pi_11247012
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 14:44 schreef PteV het volgende:

[..]

Daarom heb ik het ook niet gedaan

Maar uit je verhaal konden we wel opmaken dat je er enigzins op uit was....
pi_11247315
Eergisteren nog:

Ik: Hey jij bent toch <<insert name here>>?
Zij: Nee hoor!
Ik: huh Jij bent toch de vreindin van <<insert name here>>?
Ik: OK? Fijne avond nog...

Altijd leuk met met vrouwen praten

pi_11247375
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 14:57 schreef erikvw het volgende:

[..]

Maar uit je verhaal konden we wel opmaken dat je er enigzins op uit was....

slightly
Ach, zo ranzig is het nou ook weer niet. Je drinkt toch ook wel eens uit een kameraads glas?
  vrijdag 20 juni 2003 @ 18:39:14 #109
57971 Wrinex
pi_11252409
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 15:08 schreef SittingDuck het volgende:
Eergisteren nog:

Ik: Hey jij bent toch <<insert name here>>?
Ik: huh Jij bent toch de vreindin van <<insert name here>>?
Ik: OK? Fijne avond nog...

Altijd leuk met met vrouwen praten

Kort maar duidelijk
  zaterdag 21 juni 2003 @ 16:15:13 #110
57971 Wrinex
pi_11270729
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 15:09 schreef PteV het volgende:

[..]

slightly
Ach, zo ranzig is het nou ook weer niet. Je drinkt toch ook wel eens uit een kameraads glas?

Maar het idee erachter ligt anders he
pi_11271738
ok 1tje van mij
kom gister in de twice een tent bij ons in de stad.
ffkes eerst wat rondgelopen ff iedereen begroet die ik kende.
naja ik zie 2 leuke meiden bij de bar zitten en toevallig kende ik de barman ook dus ik ga naast die meiden staan en geef de barman een hand en bestel een cola.
dus ik kijk zon beetje op zij begint ineens 1 van die meiden mij uit te horen over haar vriendin ik stond dus werkelijkwaar met me bek vol tanden dus ik moppel wat en loop weg godverdomme had ik nu maar jah gezegd en verder gekletst magoed als ik hun vanavond weer tegenkom ga ik denk me excuses aanbieden en hopen dat het nog een beetje goedkomt
pi_11271856
Op een hockeyfeest vorig weekend:

Ik sta te dansen met een vriendin, word ik aangesproken door jongen die mij een hand geeft. "Hoi. Ik ben geil." Ik zei: "Daar is de wc." en ik ben ergens anders gaan staan. En toen een tijdje later, iemand anders, met de gouden klassieker: "Zeg, is dit liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog een keer langs komen lopen ?"

.

Niet direct blunders van mijn kant, maar toch.

It's my party and I'll cry if I want to.
  zaterdag 21 juni 2003 @ 17:20:57 #113
57971 Wrinex
pi_11272160
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 17:06 schreef AudreyHepburn het volgende:

Ik sta te dansen met een vriendin, word ik aangesproken door jongen die mij een hand geeft. "Hoi. Ik ben geil." Ik zei: "Daar is de wc." en ik ben ergens anders gaan staan. En toen een tijdje later, iemand anders, met de gouden klassieker: "Zeg, is dit liefde op het eerste gezicht, of moet ik nog een keer langs komen lopen ?"

.

Whahahahaha kansloos³
  zaterdag 21 juni 2003 @ 17:26:01 #114
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_11272267
quote:
een echte casanova! woehahahahaha
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_11277907
quote:

.

Das wel heel erg hoor.. omg
pi_11278335
quote:

.

die gasten moeten vaker fok lezen
Problemen bestaan niet, je weet alleen de oplossing niet.
pi_11286647
Omdat ik altijd heb genoten van dit topic voel ik me verplicht ook mijn blunders met jullie te delen.
De volgende drie zijn nog maar een greep uit wat ik heb meegemaakt, maar wel de grootste blunders:

-Laatst in discotheek kwam best wel leuk meisje tegen me aan te dansen, ze keek me aan op een gegeven moment drukt ze haar wang tegen de mijne aan. Trek ik mijn hoofd weg en probeer een serieus gesprek met haar te voeren....... Na een tijdje is ze het zat en loopt ze weg...... :S
-Een feestje van een meisje van de middelbare school. Het meisje vindt mij volgens mij al een tijdje leuk en ik logeer daar ook (ze is alleen thuis, ouders op vakantie). Ik zeg: "ik slaap vannacht bij jou in bed". Zij :: "ok is goed". Doe ik vervolgens de hele nacht HELEMAAL NIETS want ik ga direct slapen .
-Ook op de middelbare school komen in de pauze twee meisjes die ik wel ken op me af. De ene is best wel leuk. Zegt de andere: "ze wil je uitnodigen voor haar feest, maar omdat ze je al een tijdje best wel leuk vindt, durft ze je niet zelf uit te nodigen." Ik draai me om naar een vriend van mij en zeg "goh, leuk een feestje, blablabla" Ik blijf zo lang met die vriend praten, als ik me omdraai zijn ze alweer weg aargh

When there is a doubt, there is no doubt
  zondag 22 juni 2003 @ 12:09:07 #118
45580 s-ex.nl
daily porn
pi_11287483
Meisje komt naar me toe, begint een gesprek en na een tijdje maakt ze aanstalten om te gaan zoenen.
zeg ik: "sorry maar eh, ik val op jongens" en ik geef een vriend die naast me staat een aai over zijn wang. Mijn vriend had het gelijk door en knipoogde naar mij
Op de achtergrond zie ik haar vriendinnen echt met een open mond kijken en het meisje sjokt terug naar haar groepje.
oeh, mean.
pi_11287500
quote:
Op zondag 22 juni 2003 12:09 schreef s-ex.nl het volgende:
Meisje komt naar me toe, begint een gesprek en na een tijdje maakt ze aanstalten om te gaan zoenen.
zeg ik: "sorry maar eh, ik val op jongens" en ik geef een vriend die naast me staat een aai over zijn wang. Mijn vriend had het gelijk door en knipoogde naar mij
Op de achtergrond zie ik haar vriendinnen echt met een open mond kijken en het meisje sjokt terug naar haar groepje.
oeh, mean.
OMG!
As a rule, I never touch anything more sophisticated and delicate than myself.
  zondag 22 juni 2003 @ 13:01:34 #120
27074 Dezz
The Dog
pi_11288366
quote:
Op zondag 22 juni 2003 12:09 schreef s-ex.nl het volgende:
oeh, mean.
Ik hoop voor je dat het wel een lelijk vrouwke was anders is dit een mega blunder
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zondag 22 juni 2003 @ 13:26:45 #121
46605 Mahavishnu
I've seen things.
pi_11288797
Op de basisschool in groep vijf of zes ook een versiertrauma meegemaakt.

Ik was helemaal verliefd geworden op een meisje nadat we een intelligent gesprek van twintig minuten hadden gehad over spoorboekjes. Ik durfde er niks van te zeggen maar na vier maanden had ik mijn moed bijeengeraapt en stapte ik op haar af. Dat ging ongeveer zo:

- Hoi, uhm, ik wou vragen, uhm, of je misschien, of je het misschien leuk zou vinden offuhm, nou, wil je verkering?
o Nee.
- Waarom niet?
o Nou, x heeft me gisteren gevraagd dus hij was eerder...
- O.
o ...maar als het uit gaat dan wil ik misschien wel met jou, hoor.
-

Het ging ook uit, na een week. Maar toen verhuiste ze naar Enschede. Nooit meer wat van haar vernomen.

Like carrots, handbags, cheese, toilets, Russians, planets, hamsters, weddings, poets, Stalin, Kuala Lumpur, pygmys, budgies, Kuala Lumpur, carrots, handbags, cheese.
  zondag 22 juni 2003 @ 13:30:05 #122
45580 s-ex.nl
daily porn
pi_11288844
quote:
Op zondag 22 juni 2003 13:01 schreef Dezz het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat het wel een lelijk vrouwke was anders is dit een mega blunder

breezersletje is altijd
  zondag 22 juni 2003 @ 13:39:27 #123
27074 Dezz
The Dog
pi_11288983
quote:
Op zondag 22 juni 2003 13:30 schreef s-ex.nl het volgende:

[..]

breezersletje is altijd

Gewoon 1 keer keihard eroverheen en dan dumpen, hebben ze gelijk een minderwaardigheidscomplex
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  zondag 22 juni 2003 @ 13:59:48 #124
45485 Stroef
VLA-FLIP!
pi_11289462
hebben ze dat dan neit?
Spuit je anus schoon met een tuinslang.
pi_11290135
quote:
Op zondag 22 juni 2003 11:10 schreef ArtistOfFlexibility het volgende:
-Ook op de middelbare school komen in de pauze twee meisjes die ik wel ken op me af. De ene is best wel leuk. Zegt de andere: "ze wil je uitnodigen voor haar feest, maar omdat ze je al een tijdje best wel leuk vindt, durft ze je niet zelf uit te nodigen." Ik draai me om naar een vriend van mij en zeg "goh, leuk een feestje, blablabla" Ik blijf zo lang met die vriend praten, als ik me omdraai zijn ze alweer weg aargh
De meisjes zullen zich wel buitengesloten hebben gevoeld... en dat na een enorme bekentenis
pi_11290390
Goed, ik ook ff:

Gister eerst naar het cafe, flink indrinken. Daarna naar zo'n tent waar veel leuke vrouwen komen.
Komt er een meisje langs dat ik wel van gezicht kende, maar zo niet direct herkende en begon leuk met me te praten. Hele avond beetje gedanst en lol gemaakt (ondertussen had ik aan een vriend al gevraagd wie het was).
Ik werd telkens gepushed door mn maten om dr telefoonnummer te vragen, dus tegen het eind van de avond zeg ik tegen dr:
ik: Mn vrienden willen ervandoor, mag ik je telefoonnummer?
zij: eigenlijk niet.
ik: hoezo niet?
zij: ik heb eigenlijk een vriend, maar dat loopt niet helemaal lekker. Hij is jaloers en blablabla nog het een en ander daarover. Maar ze was dus bezet en wilde daarom dr nummer niet geven.
Ik: Als je vriend jaloers is dan is het al geen goede relatie, want waar is het vertrouwen. En een hele goede vrienden zijn soms veel belangrijker dan een relatie (om dus toch dr nummer te krijgen)
zij: nou ok dan, maar alleen vrienden.
ik: alleen vrienden

zij gaf dus dr nummer. Echt een blunder is het niet, want ik heb er denk ik toch het meeste uit gehaald wat erin zat. Ennuhhh vrouwen kennen vrouwen En mooie vrouwen kennen meestal ook mooie vrouwen

zondag 22 juni 2003 @ 14:42:42 #127
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_11290430
quote:
Op zondag 22 juni 2003 14:40 schreef apophis4u het volgende:
Ennuhhh vrouwen kennen vrouwen En mooie vrouwen kennen meestal ook mooie vrouwen
Wrong, dude. Mooie vrouwen hebben áltijd een lelijke vriendin, nooit opgevallen? .
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
pi_11290463
quote:
Op zondag 22 juni 2003 14:42 schreef Kwark het volgende:

[..]

Wrong, dude. Mooie vrouwen hebben áltijd een lelijke vriendin, nooit opgevallen? .

zij was met nog 3 meisjes daaro.

1 was volgens mij dr zusje (leken wel op elkaar) maar zag er ook zoooo lekker uit
1 anders was een vriendin van dr en die zag er ook goed uit
en de laatste was idd een minder knap meisje, maar dus toch 3 uit de groep van 4 was knap

zondag 22 juni 2003 @ 16:37:42 #129
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_11293128
quote:
Op zondag 22 juni 2003 14:42 schreef Kwark het volgende:

[..]

Same here.

Zie je een mooi vrouwke staan....
... tussen allemaal -en

Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_11294997
quote:
Op zondag 22 juni 2003 16:37 schreef daNpy het volgende:

[..]

Same here.

Zie je een mooi vrouwke staan....
... tussen allemaal -en

Maar ik had toch ook gezegd dak naar een tent ging met leuke vrouwen
  zondag 22 juni 2003 @ 18:13:13 #131
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_11295272
weer ff ontopic-

voorbeelden:

sta in een discotheek (niet zo leuk, allemaal trance enz) komt er een lelijke jong op me af ()en begint te lullen. Ik blijf wa dansen, en op een gegeven moment zegt hij; heej geile schoonheid, ga je mee naar buiten?
Hoor jij mij heeel dom (quasi gespeeld, wilde niet mee ) waarom??/
Om te praten zei hij. Ik: dan laat maaar hangen.
Hij: dat gaat moeilijk want hij staat al

nummer 2 : zelfde disco: heej schoonheid heb je een vuurtje. Iedereen in heel Weert weet da ik roken haat grrr
Nogwel het neefje van een goede vriendin van mij, had hem afgewezen en daardoor ook contact met haar verloren.

niet mijn blunders; altijd te verlegen geweest om te versieren. Misschien is dat wel de blunder.

Een jaar lang gek geweest op een jongen, maar durfde geen actie te ondernemen, hij kreeg een vriendin, ik een vriend, nu blijkt da hij me altijd al leuk heeft gevonden. Maar hij heeft pech, nu ga ik met de liefste jongen die er rondloopt

[Dit bericht is gewijzigd door Milkwoman op 22-06-2003 18:17]

"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
  zondag 22 juni 2003 @ 18:16:17 #132
55999 Milkwoman
A Dhaid, cronaím thú
pi_11295339
foutje
"Insanity in individuals is something rare - but in groups, parties, nations and epochs, it is the rule."
Friedrich Nietzsche
  zondag 22 juni 2003 @ 18:37:46 #133
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_11295773
quote:
Op zondag 22 juni 2003 18:13 schreef Milkwoman het volgende:
Maar hij heeft pech, nu ga ik met de liefste jongen die er rondloopt
Ah, die knapperd uit je icon?
pi_11298616
quote:
Nogwel het neefje van een goede vriendin van mij, had hem afgewezen en daardoor ook contact met haar verloren.
Leuke vriendinnen heb jij.
  zondag 22 juni 2003 @ 20:59:02 #135
28169 Johnson_Lopez
pi_11299357
Normaal als ik een paar keer probeer met een meisje te gaan dansen dan lukt het wel na 2 keer hoogstens, maar gister ging het echt nie

Khad het bij stuk of 5 vrouwen geprobeerd, erbij te dansen, en allemaal moesten ze me niet

Dus ja, daarna (was 2 uur of zo) was ik het helemaal beu

Ik voelde me echt verrot

Maar ja volgende week weer een kans... of 5

pi_11308635
quote:
Op vrijdag 20 juni 2003 13:17 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Tactisch, bijvoeglijk naamwoord van TACTIEK!
De tactische opmerking. Kijk ff in het woordenboek wil je. En blijf ontopic
Hmmm...

tac·tiek (de ~ (v.), ~en)
1 aan de omstandigheden aangepaste, met beleid en overleg gepaard gaande wijze van doen om een doel te bereiken => politiek
2 [mil.] leer van de gevechtsvoering

Hiervan het bn (tactisch) lijkt me niet juist. Desondanks betekent tactisch:

tac·tisch (bn.)
1 slim en handig in de gegeven omstandigheden => diplomatiek, diplomatisch, met zachte hand, politiek; <=> ontactisch
2 [mil.] een ondersteunende functie hebbend <=> strategisch
3 betrekking hebbend op tactiek

In zekere zin zou deze dus gebruikt kunnen worden, hoewel het idee toch niet politiek/diplomatiek was. Beter blijft dan:

tact·vol (bn.)
1 met veel tact => fijnzinnig

Maar, je hebt gelijk: we moeten 'on topic' blijven. Ik bied dan ook bij deze mijn verontschuldiging aan voor het 'off topic' posten.

Ik was zo slecht in versieren, dat ik niet eens blunders heb; slechts 1 persoon was het waard versierd te worden, dus eigenlijk moet ik hier alleen lurken en niet posten. Ik zal in dit topic dus maar niet meer posten (tenzij een tactische fout wordt gemaakt - nee, da's flauw sorry )

OnTopic:
Bij mij zal het de blunder wel zijn geweest dat ik niet echt versierde (te verlegen)

[Dit bericht is gewijzigd door Bright op 23-06-2003 08:58]

maandag 23 juni 2003 @ 09:32:15 #137
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_11309139
quote:
weer ff ontopic-

voorbeelden:

sta in een discotheek (niet zo leuk, allemaal trance enz) komt er een lelijke jong op me af ()en begint te lullen. Ik blijf wa dansen, en op een gegeven moment zegt hij; heej geile schoonheid, ga je mee naar buiten?
Hoor jij mij heeel dom (quasi gespeeld, wilde niet mee ) waarom??/
Om te praten zei hij. Ik: dan laat maaar hangen.
Hij: dat gaat moeilijk want hij staat al

[bla bla bla, heel verhaal]

<offtopic>

niet zo leuk, allemaal trance enzo? Dat het niet leuk was lag hopelijk niet aan de muziek? Oke, vrienden van me houden niet van trance, begrijpelijk. Maar bij het uitgaan is dat toch DE beste muziek om naar te luisteren/op te dansen/etc.? Toch niet van die mensen hier die dan op hiphop uitgaan:r? Nouja, het zal wel aan mij liggen.

</offtopic>

Ik heb niet echte versierblunders, niet dat ik nooit op een meisje durf af te stappen, in tegendeel juist... Maar heb dan gelukkig meestal succes of loopt het op een goeie manier af (lees: Ik heb al een vriendje e.d.)

maandag 23 juni 2003 @ 11:19:34 #138
27074 Dezz
The Dog
pi_11311037
quote:

niet mijn blunders; altijd te verlegen geweest om te versieren. Misschien is dat wel de blunder.

[off-topic] ken je hugo stals? [/off-topic]

Dat is idd een blunder

pi_11314237
Was ik verliefd op een jongen (al vrij lang trouwens),... en we hadden altijd wel leuk contact met elkaar. We hadden al eens gezoend hoor. Maar ik kwam hem tegen toen ik net van de en disco naar de andere ging met twee vrienden van mij. Ik had hem al een tijdje niet gezien en was echt zo blij hem te zien Hij mij blijkbaar ook, want we zaten met elkaar te praten en gaven tussendoor de hele tijd een kus aan elkaar. ik werd er echt helemaal warm van. Ik zou in de nacht alleen in de kamer van mijn beste vriendin slapen, want zij was in het buitenland en ik paste op haar kat. Ik had die twee vrienden helaas beloofd om nog naar die andere disco te gaan, want het gesprek liep aardig de goed kant uit: hij vroeg of ik met hem meeging naar huis... ik vertelde dat ik op de kat van mijn vriendin moest passen, en hij wilde dan wel met mij meegaan... MAAR hij wilde niet eerst even naar die disco, want dat vond ie niks aan.
Hadden we afgesproken dat ik nadat ik naar de disco was geweest hem af zou halen bij hem thuis en hij dan met mij mee zou gaan . Toen ik uit de disco kwam had ik het idee dat hij toch al zou slapen en misschien helemaal niet echt verwachte dat ik nog zou komen, dus heb ik hem niet opgehaald .
En ik de hele nacht maar met mijn verliefde plus geile gevoelens opgescheept zitten wetende dat hij bij mij had kunnen zijn.

Echt een gemiste kans... t ging zowiezo erg ellendig met die jongen.... we vonden elkaar heel leuk, maar konden niet echt een relatie met elkaar aan.

maandag 23 juni 2003 @ 22:33:18 #140
54569 ShinChan
For Women
pi_11328860
nah, here goes

Ik kwam er een tijd geleden achter dat mijn overbuurmeisje erg, well, interessant bleek te zijn. Op een avond kwam een goeie vriend van me film kijken, ritueeltje, toen ik over haar begon.
Hij zei dat hij dr kende van uitgaan... toen hij dr opbelde om te vragen of ze even buiten kwam, even praten enzo.

Dus wij blij praten buiten, afscheid, niets aan de hand.

Wil ik die vriend de volgende dag een sms sturen 'dammit, nu baal ik er nog meer van dat ze een vriend heeft! but keep it quiet please' (voordat hij t meteen weer door verteld)

Genie die ik ben, stuur ik die sms naar haar in plaats van hem

Gelukkig had ze de (onbedoelde) hint door, en nu hebbenw e al bijna drie maanden verkering

(Talib Kwali ft HiTek) I'll kill the first muthafucka that mess with me, I never bluff
  maandag 23 juni 2003 @ 22:48:14 #141
27074 Dezz
The Dog
pi_11329424
quote:
Op maandag 23 juni 2003 22:33 schreef ShinChan het volgende:
nah, here goes

Ik kwam er een tijd geleden achter dat mijn overbuurmeisje erg, well, interessant bleek te zijn. Op een avond kwam een goeie vriend van me film kijken, ritueeltje, toen ik over haar begon.
Hij zei dat hij dr kende van uitgaan... toen hij dr opbelde om te vragen of ze even buiten kwam, even praten enzo.

Dus wij blij praten buiten, afscheid, niets aan de hand.

Wil ik die vriend de volgende dag een sms sturen 'dammit, nu baal ik er nog meer van dat ze een vriend heeft! but keep it quiet please' (voordat hij t meteen weer door verteld)

Gelukkig had ze de (onbedoelde) hint door, en nu hebbenw e al bijna drie maanden verkering

Dat is nog eens echt geluk bij een ongeluk
pi_11333779
PRACHTIG SHINCHAN
die ga ik ook proberen
  dinsdag 24 juni 2003 @ 04:12:44 #143
32323 Likkepot
sex olé olé olé oléééé
pi_11334378
[niet vragen naar een samenvatting, wees blij dat ik even de tijd heb vrijgemaakt om een stukje te typen [en als het je het er niet mee eens bent, wees dan al helemaal blij dat ik niet veel post op Fok! ]

Zo, ik schud er op dit laate tijdstip nog even twee uit m'n mouw..

1:
Met m'n vrienden naar de Kadans in Maastricht. De onderste verdieping was trance en veel zwoeler ingericht dan de bovenste verdieping,dus wij daar heen.
Dus ik sta daar een beetje een muurbloempje te wezen, pilsje drinken, en oppeens zag ik een leuke meid. Niet zo'n afschuwelijk knap J.Lo Breezah meisje, maar gewoon echt een leuke meid Combinatie tussen rossig en blond haar, leuk gezichtje, kleine sproetjes maar weldegelijk geil
Ik was me vanalles in m'n hoofd aan het halen wat ik tegen haar zou zeggen. Ik was echt alle mogelijke scenario's die zich zouden kunnen voordoen in m'n hoofd nagegaan. Ik kwam tot de conclusie dat ik eigenlijk niks te verliezen had.
Daar stond ik, beetje naast haar en haar vriendinnen te dansen. Ik haal even diep adem en stap op haar af.
Ik: "Hey"
Zij: "..."
Ik: "uh hoe heet je"
Zij: " "
Zij: "muhahaha jong, doe normaal whahaha"

Ik werd gewoon VOL in de gok uitgelachen
Ben maar snel weggelopen Van al m'n scenario's zat deze er echt niet bij.
[dus even voor alle vrouwen; nooit zoiets doen bij een jongen, echt niet leuk en doen wij ook niet bij jullie ]

2:

Ik zit met m'n vrienden bij McDonnalds tijdens een zaterdagavond. Het zou iets van 2 uur zijn geweest.
Dus we zitten daar een beetje lam, een aantal jongens wat besteld, gewoon even bijkomen.
Lopen er op een gegeven moment 2 leuke meiden langs. Dus wij wat naar hun roepen, en verrek, ze komen ook nog eens bij ons zitten
En elke grote vriendengroep heeft wel z'n pispaaltje, en dat pispaaltje ben ik erg dankbaar geweest:
We waren hem namelijk een beetje aan het afzeiken voor die 2 meisjes. (stom om daar een indruk mee te maken )
En op een gegeven moment roep ik tegen die meiden:
"Hey, wacht maar, ik doe wel even een schermpje voor z'n gezicht, hoef je er niet zo tegen aan te kijken"
Dus stomme ik houd een servet voor z'n gezicht, komt er achter dat servetje uit een gigantisch dikke vuist met hoge snelheid op mijn kaak af !
*BAM* een directe rechtse van die ene jongen op m'n kaak (had ik maar niet zo'n eikel moeten zijn he)
Dus ik sta op en wil iets terug ondernemen (veronderstel ik ) maar op dat moment stapt een van die twee meiden op mij af en zegt heeel lief tegen me dat ik beter geen ruzie kon maken, waarop ze vervolgde:
"Kom je mee naar buiten ? "

Ik was die slag in m'n gezicht alweer vergeten en was compleet in de ban van die meid.
Ik de hele avond met die opgetrokken, ik probeer haar te zoenen, begint ze oppeens keihard te huilen
Of ik die-en-die jongen kende want die had het net met haar uitgemaakt. Ik wist niet zo goed wat ik nou met haar verdriet moest en ik stelde voor om maar naar huis te gaan.
Ik kreeg haar gsm nummer en zij het mijne, ze beloofde me morgenvroeg te bellen. En verrek, om 11 uur ging hij dan wel niet over, maar ik had in ieder geval een smsje.
Hierin gaf ze haar e-mail/msn adres. Ik kende in haar mail adres haar achternaam ergens van.
Ik dacht het zal toch niet ?????!!!!

Maar het bleek dus wel zo !! Het was het enige echtje nichtje van 's Neerlands meest bekende en beruchtste advocaat.
HOLY CRAP !!

Ik had het niet meer...

Ze stelde voor om die middag (dus direct de dag erna) naar de biosscoop te gaan. Ze nam wel een aantal vrienden mee, dat had ze al zo afgesproken, maar ik kon ook met haar mee.
Dus ik zo van : "YEEEEEEAAAAAAAAHHHAAAAHHAAAA "
Allerlei gedachten door m'n koppie: "big bucks, I'm in baby, let's meet the family "

Dus ik kom aan bij de bioscoop. Wachten, wachten..komt ze nog ? Jah, half uur te laat maar dat maakte mij niet uit. Ze verontschuldigde haarzelf nog voor de avond van te voren en vanwege het feit dat ze te laat was. (weer m'n gedachten: "BIG BUCKS, BIG BUCKS, JACKPOT!!")
Ik vraag aan haar waar haar vrienden blijven. Zij zo: "Kenny komt er zo aan en Bastiaan komt over een kwartier"

Ik dacht dat ik niet goed werd Ze had nog twee andere jongens uitgenodigd en that's it !!! Bleek dat ze die jongens niet eens goed kende maar ze was natuurlijk gewoon bang om alleen met mij naar de bios te gaan.

De bios was een fiasco. Zelfs toen ik voorstelde om haar naar huis te brengen mengde Kenny en Bastiaan zich in het gesprek en besloten ze ook wel gezellig even mee te fietsen ! Alles zat dus tegen die dag..

Ik had haar al bijna afgeschreven totdat ze aan me vroeg (op msn dan) of ik met haar uit wilde. "Je weet wel, zo met z'n tweetjes " typte ze nog.
Ik was weer in de wolken

Dus ik ga haar op een zaterdagavond ophalen bij haar thuis, en wie is de eerste die ik zie ? Is het haar oom, haar vader, opa ? NEE! Het is haar beste vriendin die 'gezellig' met ons meegaat. "Vind je vast niet erg toch ? "
Ik was om te verrekken ! Vooral omdat beide dames besloten nog gezellig samen op mannenjacht te gaan met mij erbij...
Bovendien dronk die meid helemaal niks. Met niks bedoel ik ook echt niks; niet eens spa blauw. Terwijl ik van een vriend zelfs 100 gulden had geleend om die eens even flink te trakteren.
Ik ben vroegtijdig weggegaan..en heb tijden niks van me laten horen.

Ik ben nog een keer met haar uitgeweest, een paar maanden na dit incident maar dit was echt vriendschappelijk en ik wilde er ook niet echt iets uithalen. Al helemaal niet als ze ook nog eens begint te praten over dat ze een of andere jongen leuk vindt.

Achteraf gezien ben ik mezelf toen absoluut niet geweest. Ik was helemaal verdoofd van alles wat met die meid te maken had, en ik klapte gewoon dicht..erg jammer allemaal..maar zeker niet alleen mijn schuld.

Ik heb het geprobeerd.

[hmm lang verhaaltje geworden ]

dinsdag 24 juni 2003 @ 09:43:05 #144
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_11336107
quote:
Op maandag 23 juni 2003 22:33 schreef ShinChan het volgende:
[heel verhaal]

Ook een keer een sms gehad van een meisje waarmee ik gezoend had, geadresseerd aan haar beste vriendin.

Er stond in zoiets van (ze vond mij leuk): Ik laat dat stomme ego maar mooi lopen hoor. Als het zo moet, dan maar niet!
(ik word nog wel eens een ego genoemd door sommige mensen)

Dus haar opgebeld: Ehhmm, foutje?

Maar we zijn nu vrienden dus is weer oke.

(allemaal zo'n 1.5 maand geleden gebeurd)

dinsdag 24 juni 2003 @ 09:49:35 #145
58527 BeatzForever
Bitte Ein Beat RULEZ :)
pi_11336226
quote:
Ik: "Hey"
Zij: "..."
Ik: "uh hoe heet je"
Zij: " "
Zij: "muhahaha jong, doe normaal whahaha"

Ik werd gewoon VOL in de gok uitgelachen
Ben maar snel weggelopen Van al m'n scenario's zat deze er echt niet bij.
[dus even voor alle vrouwen; nooit zoiets doen bij een jongen, echt niet leuk en doen wij ook niet bij jullie ]

die komt idd wel aan, maar is wel grappig om te lezen
Misschien had ze veel drank op?
pi_11336677
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 09:43 schreef Domai het volgende:

[..]
<heel verhaal>

Maar is de mac bij jullie dan om 2 uur 's nachts nog open dan? Dat je daar op zaterdag avond nog zo laat terecht kan Hier in tiel gaat dat ding om 12 uur dicht.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 11:28:07 #147
28816 erikvw
pi_11338340
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 10:12 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Maar is de mac bij jullie dan om 2 uur 's nachts nog open dan? Dat je daar op zaterdag avond nog zo laat terecht kan Hier in tiel gaat dat ding om 12 uur dicht.

Er zijn genoeg macs die lang open zijn. In Duiven tot 3 ofzo. En in Nijmegen in de zomer op zaterdag ook tot een uur of 3...
pi_11340705
Laats een maat van me:

Zitten in een pannekoekenhuis en hij zie daar een leuke serveerster. Hij besteld een biertje en wanneer ze het komt brengen vraagt hij "Zo die is zeker wel met veel liefde getapt?". Zeg ze "Ja inderdaad...... door die jonge daar achter de bar".

Life's a bitch
  dinsdag 24 juni 2003 @ 13:29:07 #149
28816 erikvw
pi_11341549
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 12:57 schreef Ironic82 het volgende:
Laats een maat van me:

Zitten in een pannekoekenhuis en hij zie daar een leuke serveerster. Hij besteld een biertje en wanneer ze het komt brengen vraagt hij "Zo die is zeker wel met veel liefde getapt?". Zeg ze "Ja inderdaad...... door die jonge daar achter de bar".

Haha, ja ik heb weleens dat ik in een melige (lees: zatte) bui bij het meisje aan de bar "3 biert en haar telefoonnummer" 'bestel'. Gek genoeg krijg ik alleen bier...
  dinsdag 24 juni 2003 @ 20:50:29 #150
57971 Wrinex
pi_11352321
quote:
Op maandag 23 juni 2003 08:50 schreef Bright het volgende:

[..]

Hmmm...

tac·tiek (de ~ (v.), ~en)
1 aan de omstandigheden aangepaste, met beleid en overleg gepaard gaande wijze van doen om een doel te bereiken => politiek
2 [mil.] leer van de gevechtsvoering

Hiervan het bn (tactisch) lijkt me niet juist. Desondanks betekent tactisch:

tac·tisch (bn.)
1 slim en handig in de gegeven omstandigheden => diplomatiek, diplomatisch, met zachte hand, politiek; <=> ontactisch
2 [mil.] een ondersteunende functie hebbend <=> strategisch
3 betrekking hebbend op tactiek

In zekere zin zou deze dus gebruikt kunnen worden, hoewel het idee toch niet politiek/diplomatiek was. Beter blijft dan:

tact·vol (bn.)
1 met veel tact => fijnzinnig

Sorry maar moet ff reageren. Bij mij staat in het woordenboek (kort samengevat)
Tactiek: Beleid, Methode
Tactisch: Met beleid, Handig
De woorden tactisch en tactiek horen gewoon bij elkaar en hebben ook dezelfde betekenis. (uiteraard de een in bijvoeglijke vorm)
  dinsdag 24 juni 2003 @ 21:59:48 #151
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_11354277
Ik was van het weekend op een groot festival in Duitsland. Ga ik om half twee nog ff pissen met een maat, komen we een leuk meisje tegen. Hij kort daarna weg, wij heel de tijd ouwehoeren, o.a. over haar bi-sexuele geaardheid. Jammer alleen dat ik had gerookt als een ketter en gedronken als André Hazes en ook geen kauwgom ofzow had. De inhoud van mijn mond vertoonde dan ook verrassende gelijkenis met een uitgedroogde rioolput. Bij het afscheid dus besloten maar niet te zoenen, maar toen beging ik evengoed bijna een blunder: zij deed d'r arm wat omhoog, dus ik wou d'r al bijna een hand geven, toen ik nog net op tijd doorhad dat ze me even innig wou omhelzen....
  dinsdag 24 juni 2003 @ 22:12:02 #152
28169 Johnson_Lopez
pi_11354705
Nou ik dat las over de mac.....

Gisteren was ik met een paar van school in onze middagpauze naar de mac gegaan.
Wij komen daar aan, ik had eerst besteld, en ik ga zitten.
De 2de die besteld had aan de andere kant al een lekker meisje (die ik ken) gezien, dus die roept naar mij: Kom we gaan hier zitten.
Ik : ja ok

Dus hij zit er al, in de buurt van dat meisje ( 1 tafeltje verder)
Dus ik zie haar niet en loop gewoon langs haar tafeltje, en ze zegt: hoi
Ik zo: ooh hoi alles goed ?
zij : ja en met jou... ik : ja met mij ook or
Ik ga eerst recht over die gast zitten, en dan bedenk ik me opeens...
Ik ga wel naast haar zitten, want dat was 1 lange bank zeg maar
Dus ik loop naar haar tafeltje en draai me om , om mijn dienblad op tafel te zetten... Valt mijn Grote Fanta toch wel van mijn dienblad, op die tafel, die fanta gelukkig net naast haar

Ik zei zo: als het op jou was , had je me zeker wel afgerost ??
Zij zo: ja dan had je wel een klap gekregen
Ik zo : ooh gelukkig was het niet raak

Maar daarna toch beetje goed gemaakt door nog leuk gesprek met haar te voeren... maar toch ik voelde me wel klote :s toen ik weg ging

En vandaag zwaaide ik naar haar opt schoolplein, zwaaide ze niet terug

Maar ja komt wel goed , hoop ik

dinsdag 24 juni 2003 @ 22:59:53 #153
45485 Stroef
VLA-FLIP!
pi_11356086
ghehe .. net als een vriend .. vorige week vrijdag had die geblowd (doet ie zo vaak (net als ik :S)) en vandaag komt meisje hem vet vuil aankijken stelletje KUTHOEREN zijn het:) (hans teeuwen:))

ik avec blunders ? niet eg .. meisje in de klas .. film kijken .. donker .. hand tussne haar benen .. d8 waarom niet .. met groot geweld weggeduwd:)

mijn blunders zijn neit zo leuk ..

pi_11356153
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 22:59 schreef Stroef het volgende:
ghehe .. net als een vriend .. vorige week vrijdag had die geblowd (doet ie zo vaak (net als ik :S)) en vandaag komt meisje hem vet vuil aankijken stelletje KUTHOEREN zijn het:) (hans teeuwen:))

ik avec blunders ? niet eg .. meisje in de klas .. film kijken .. donker .. hand tussne haar benen .. d8 waarom niet .. met groot geweld weggeduwd:)

mijn blunders zijn neit zo leuk ..

op die manier vraag je volgens mij om een blunder
pi_11358650
Oeh, d'r schiet me ineens een killer te binnen

Niet van mezelf, maar van een oom van m'n vriendin. We waren op d'r verjaardag met een aantal mensen wezen bowlen, en daarna uit eten.

Die oom van d'r is altijd nogal een grapjanus, en moet altijd een of andere wise-ass opmerking maken. En soms (als ie bij mij zo'n opmerking maakt ) dan gaat 't helemaal mis

Zo ook aan tafel .. we kregen van een leuke serveerster de menu's, en na een tijdje kwam ze terug om de bestelling op te maken. Komt ze bij die oom, vraagt wat ie wil, en toen zei ie

"Jouw telefoonnummer "

Dus iedereen had al zoiets van " *PROEST*"
maar toen zei zij dus

"Sorry, dat staat niet op de kaart !"

woensdag 25 juni 2003 @ 07:59:29 #156
45485 Stroef
VLA-FLIP!
pi_11360816
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 00:32 schreef thedane het volgende:
knip
lol mijn pas wil dat soort dingen ook nog wellis doen maar ik benner aan gewend ...
pi_11368212
quote:

Niet van mezelf, maar van een oom van m'n vriendin. We waren op d'r verjaardag met een aantal mensen wezen bowlen, en daarna uit eten.

Die oom van d'r is altijd nogal een grapjanus, en moet altijd een of andere wise-ass opmerking maken. En soms (als ie bij mij zo'n opmerking maakt ) dan gaat 't helemaal mis

Zo ook aan tafel .. we kregen van een leuke serveerster de menu's, en na een tijdje kwam ze terug om de bestelling op te maken. Komt ze bij die oom, vraagt wat ie wil, en toen zei ie

"Jouw telefoonnummer "

maar toen zei zij dus

haha, dies lollig
  woensdag 25 juni 2003 @ 14:48:35 #158
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_11368465
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 14:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

haha, dies lollig

Wat ludiek zeg, 'jouw telefoonnummer', elk leuk meisje in de horeca hoort dat dus minimaal 5x op een dag, haar reactie was dan ook niet eens ad rem maar gewoon zo standaard als wat.
pi_11368603
quote:

"Jouw telefoonnummer "

maar toen zei zij dus

Gruwelijk
Those who forget the past, have no future !
  woensdag 25 juni 2003 @ 16:03:06 #160
57971 Wrinex
pi_11370206
Dat soort wise-ass oom verhalen komen mij maar al te bekend voor
  donderdag 26 juni 2003 @ 03:32:08 #161
14604 Zed
----------------------
pi_11383768
Echt lache al die blunders, ik lig echt helemaal in een deuk hier. Ik ben niet zo goed in vertellen maar hier wat van mij:
Was een van de eerste keren dat ik echt veel gezopen had. Kan het me ook niet helemaal duidelijk meer herinneren, maar op je vrienden kan je altijd bouwen...
Ik was in een discotheek beland en probeerde de hele tijd een meisje te versieren dat ik vaag kende. Ze had al een vriend en die stond er ook de hele tijd bij maar die liet mij maar begaan, omdat hij het denk ik wel komisch vond ofzo.
Maarja op een gegeven moment gingen ze ergens zitten met ze tweeën. Ik er met me dronkenkop achteraan, ga met me arm om haar heen zitten (op dit moment waren ze me al aardig zat geloof ik) en zeg doodleuk. "Zin om te kussen?" zegt ze nog ja ook.
Maarja ipv mij te zoenen, zoent ze der vriend en krijg ik een gooi.
Beetje voorspelbaar wel maar dit was voor mij echt wel de grootste blunder, omdat ik daarna maanden niet meer in dezelfde tent kwam, omdat ik me echt kapot schaamde.
Ik ben geen analfabeet...
  donderdag 26 juni 2003 @ 08:04:44 #162
57971 Wrinex
pi_11384284
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 03:32 schreef Zed het volgende:
Verhaaltje
Vervelend als je hersenen te lam zijn om te werken
  donderdag 26 juni 2003 @ 08:44:17 #163
45485 Stroef
VLA-FLIP!
pi_11384555
quote:
Echt lache al die blunders, ik lig echt helemaal in een deuk hier. Ik ben niet zo goed in vertellen maar hier wat van mij:
Was een van de eerste keren dat ik echt veel gezopen had. Kan het me ook niet helemaal duidelijk meer herinneren, maar op je vrienden kan je altijd bouwen...
Ik was in een discotheek beland en probeerde de hele tijd een meisje te versieren dat ik vaag kende. Ze had al een vriend en die stond er ook de hele tijd bij maar die liet mij maar begaan, omdat hij het denk ik wel komisch vond ofzo.
Maarja op een gegeven moment gingen ze ergens zitten met ze tweeën. Ik er met me dronkenkop achteraan, ga met me arm om haar heen zitten (op dit moment waren ze me al aardig zat geloof ik) en zeg doodleuk. "Zin om te kussen?" zegt ze nog ja ook.
Beetje voorspelbaar wel maar dit was voor mij echt wel de grootste blunder, omdat ik daarna maanden niet meer in dezelfde tent kwam, omdat ik me echt kapot schaamde.
die voelde je aankomen
pi_11385589
Ik heb er ook nog wel 1...

In de ahoy in Valkenburg.. beetje lomp doen op de dansvloer met me maten en we waren al aardig vet zegmaar.. op een gegeven moment gingen we maar ff uitblazen aan de zijkant waar je lekker kon zitten..

komt er een onwijs lekkere chick op me af en die zei iets wat ik niet kon verstaan maar wat ik wel zag was dat ze met een beetje consumptie praatte (kwam een spetter op me gezicht ), dus toen deed ik me hand op me bierglas en zei: "Wat zei je"...
Toen liep ze hard weg .. beetje jammer wel maarja je flapt er wel is wat uit als je een biertje op hebt he

donderdag 26 juni 2003 @ 11:30:20 #165
28816 erikvw
pi_11387204
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 10:08 schreef Appelmoestpotdopje het volgende:

In de ahoy in Valkenburg.. beetje lomp doen op de dansvloer met me maten en we waren al aardig vet zegmaar.. op een gegeven moment gingen we maar ff uitblazen aan de zijkant waar je lekker kon zitten..

komt er een onwijs lekkere chick op me af en die zei iets wat ik niet kon verstaan maar wat ik wel zag was dat ze met een beetje consumptie praatte (kwam een spetter op me gezicht ), dus toen deed ik me hand op me bierglas en zei: "Wat zei je"...
Toen liep ze hard weg .. beetje jammer wel maarja je flapt er wel is wat uit als je een biertje op hebt he

LOL...als je biertje maar niet vies wordt!
pi_11387323
quote:
deed ik me hand op me bierglas
HEERSCH!!!!
  donderdag 26 juni 2003 @ 12:04:22 #167
17056 McRuler
Beetleweenie!!
pi_11387901
Ik was een keer stappen met 2 collega's allebei mannen. Collega A zit bij collega B op schoot. Komt er zo'n breezersletje aangelopen. Die zegt tegen mijn collega's: Dat is vies, als jullie bij elkaar op schoot zitten. Zegt Collega A: nee, dat is niet vies, dit si vies. En hij begint aan de schoen van Collega B te likken op een semi-erotische manier. Die uitdrukking op het gezicht van dat meisje zal ik NOOIT meer vergeten...
ex-n00b?!
  donderdag 26 juni 2003 @ 12:09:23 #168
55384 GHansV
New and improved.
pi_11388005
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:04 schreef McRuler het volgende:
Ik was een keer stappen met 2 collega's allebei mannen. Collega A zit bij collega B op schoot. Komt er zo'n breezersletje aangelopen. Die zegt tegen mijn collega's: Dat is vies, als jullie bij elkaar op schoot zitten. Zegt Collega A: nee, dat is niet vies, dit si vies. En hij begint aan de schoen van Collega B te likken op een semi-erotische manier. Die uitdrukking op het gezicht van dat meisje zal ik NOOIT meer vergeten...
. If true dan zeker:
Don't think you are, know you are.
  donderdag 26 juni 2003 @ 12:33:02 #169
45485 Stroef
VLA-FLIP!
pi_11388453
quote:

das nog is bier boven vrouwen kiezen
pi_11388511
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:33 schreef Stroef het volgende:

[..]

das nog is bier boven vrouwen kiezen

Kwestie van prioriteiten he
pi_11389829
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:36 schreef Hielko het volgende:

[..]

Kwestie van prioriteiten he

zekers.. bier is belangrijker dan muppets
pi_11389985
quote:

hehe nou deze is ook leuk!!
pi_11396335
Paar weken geleden, was in de plaatselijke discotheek met vrienden. Ik ben zo'n typ dat altijd alleen een rondje maakt om te kijken of er nog wat vers vlees is.
Maar goed, ik dus een stukkie gesjouwd, en een hele mooi blonde meid gespot, even gekeken maar verder niet. Dus ik weer terug naar het gedeelte waar mijn vrienden waren en na een tijdje liep ze langs, en op de een of andere manier kwam ik met haar aan de praat. Ze vertelde dat ze graag mountainbike'te en ik ook dus dat was een goeie. Vervolgens stelde ze voor om een keer af te spreken om samen te gaan fietsen, maar dat viel me niet echt op, ik praate er overheen. Na een tijdje gekletst te hebben liep zij en haar vriendin weer verder. Ik had nog steeds niet door dat ik iets doms had uitgevoerd (the night was still young) en ben later op de avond maar eens even op zoek gegaan naar haar. Toen ik haar gevonden had kneep ze in mijn reet, dus ik natuurlijk ook ff in haar lekkere kontje geknepen. Dus ik vraag of ze wat mee gaat drinken aan de bar, maar dat wilde ze niet omdat ze met een vriendin was en dan was die alleen. Dus ik weer verder...
Kom ik haar aan het eind van de avond tegen en komt ze bij mij staan, hand op mijn rug, kijkt me aan in mijn ogen... zou je denken, maar nee, wat doe ik..... --> en ik ga naar huis.. vrienden pissed op me, niet normaal.

Nou, als dat geen blunder is!!

Wat doe je eraan?
  donderdag 26 juni 2003 @ 19:05:48 #174
28169 Johnson_Lopez
pi_11396531
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:02 schreef apophis4u het volgende:

[..]

op die manier vraag je volgens mij om een blunder

Uhhmmm ik weet niet of je het weet, maar dat is hier de bedoeling ook
  donderdag 26 juni 2003 @ 19:06:22 #175
28169 Johnson_Lopez
pi_11396544
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 18:53 schreef File het volgende:
Nou, als dat geen blunder is!!
Dat is idd een blunder
  donderdag 26 juni 2003 @ 19:17:42 #176
28169 Johnson_Lopez
pi_11396726
Ik heb er trouwens ook nog een, en HELE erge van afgelopen vrijdag
Het was Dance Around The bridge, hier in de buurt, en daar kwam Lady dana en nog wat DJ's draaien...

Maar het was zo ongeveer op het midden van de avond/nacht en er zwaait de hele tijd een meisje naar me, en toen ik er vlak langs liep zei ze zelfs hoi

Dus ik had al wat op, en ik maar denken hmm ik zal haar zo is gaan versieren
En bijna op het eind van de avond kom ik haar weer tegen...
Vraag ik : zullen we ff dansen, en zonder dat ze de kans krijgt om nee te zeggen begin ik er tegen aan te rijden

Dus zij draait haar gezicht zo om, ik d8 we gaan zoenen he , maar ze zegt... weet je wel wie ik ben ???
Ik zo : uhmmmmmm

Zij weer: ik ben de vriendin van.....
Ik: Uhmmmm , en ik keek haar ff goed aan, en ze kwam me wel bekend voor, maar ik wist niet meer van waar.

Dus ja ik zo, zeg het dan ff... en zij zegt: de vriendin van Dave...

ik zo: Oooooooh ja Dave (is iemand die bij mij in het voetbalelftal speelt, die gast is paar jaar ouder, en die vriendin ook)

Ik daarna tegen haar: oh sorry sorry, ik had al wat op en ik zag het niet zo ( khad eigelijk nog niet zoveel gedronke maar ik was er gewoon niet echt bij )

, gelijk schamen... NEEEEE wat heb ik gedaan, en toevallig zag iemand anders het van de voetbal... dus binnekort weet iedereen het...
En de rest op die avond elke keer als ik haar tegenkwam me zo helemaal schamen en zo sorry sorry zeggen, maar ze vond het wel grappig, en haar vriend kon er gelukkig ook wel mee lachen hoorde ik later, want die was er niet bij

KEB GEEN ZIN IN HET NIEUWE SEIZOEN

En na het weekend was ik het al vergeten, en kwam opeens iemand anders van de voetbal naar me toe op school en hij zei zo: heb je een blauwtje gelopen vrijdag???
Ik: uhmmm nee
Hij: maar je heb wel een meisje proberen te zoenen he
ik denken, uhmmm kan wel
Hij ja de vriendin van....
en toen begon het me weer door te dringen Ik zo neeeeeee hou op
En hij zit mij er als alsmaar mee te pesten

Dus ja, en binnekort op de voetbal zal het wel weer lachen om mij worden....

pi_11396997
Das ook een sterke

Wat bier al niet doet met een man!! Gelukkig over 2 weken op vakantie dus dan zal ik wel terugkomen met een paar best (óf beurten óf blunders )

Ik zou graag wat meer blunders van vrouwen lezen trouwens

Wat doe je eraan?
pi_11398229
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 19:32 schreef File het volgende:
Das ook een sterke

Wat bier al niet doet met een man!! Gelukkig over 2 weken op vakantie dus dan zal ik wel terugkomen met een paar best (óf beurten óf blunders )

Ik zou graag wat meer blunders van vrouwen lezen trouwens

Ik ga ook over 2 weken op vakantie. Zal jammer genoeg ook wel weer hier moeten posten, vrees ik zo

Hoop eigenlijk voor die tijd een vriendin te hebben, maar daar vertel ik ff niets over hier

pi_11398986
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 19:17 schreef Johnson_Lopez het volgende:

Dus ik had al wat op, en ik maar denken hmm ik zal haar zo is gaan versieren
En bijna op het eind van de avond kom ik haar weer tegen...
Vraag ik : zullen we ff dansen, en zonder dat ze de kans krijgt om nee te zeggen begin ik er tegen aan te rijden

Dus zij draait haar gezicht zo om, ik d8 we gaan zoenen he , maar ze zegt... weet je wel wie ik ben ???
Ik zo : uhmmmmmm

Zij weer: ik ben de vriendin van.....
Ik: Uhmmmm , en ik keek haar ff goed aan, en ze kwam me wel bekend voor, maar ik wist niet meer van waar.

LOL.

Ik had ook zoiets meegemaakt.
Kwas op 1 of ander vaag feest en was al aardig niet nuchter.
Zie ik ineens een kei lekkere blonde meid naar mij kijken. En dat deed ze ongeveer een half uur. ( ja ik weet ben niet de snelste thuis)
Na half uur besluit ik maar er eens op af te stappen. Terwijl ik er naar toe loop voel ik ineens een arm op mijn schouder. Bleek mijn pa z'n collega te zijn, die ik kende van een bedrijfsfeestje.

Hij zo alles cool enzow.
Ik jaaah,, zit een kei lekker wijf naar mij te kijken en die ga ik effe proberen te versieren.
Hij sow: Cool welke meid is dat dan.
Ik wijs dus zow die lekkere blonde aan.
Hij sow jij hebt een goeie smaak das namelijk mijn vriendin.

It doesnt matter what your name is!!!!!
pi_11399071
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 20:49 schreef Tjen het volgende:

[..]

.... Leuk verhaal....

LOL
een klassieke, maar blijft erg leuk.
Blauw is de kleur van een hoop bier
pi_11404063
Sorry mensen, voor mij geen versierblunder dit keer, het is gelukt (zie sig)
pi_11404179
Laasts zit ik in de kroeg met wat vriend
Gezellig ff praten, biertje pakken en wat met de dames kletsen
Komt er op een gegeven moment een meisje naar mij toe. Niet echt lekker maar goed, een praatje moet altijd kunnen

* Hey alles goed.
* Jah tuurlijk, met jou ook?
* Ja joh.. Hey ben jij niet Erik?
* Ja klopt en wie ben jij?
* OK dan weet ik genoeg en ze loopt weg

pi_11404239
Je reputatie lijkt me niet zo solide erik
Wat doe je eraan?
pi_11404253
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:32 schreef File het volgende:
Je reputatie lijkt me niet zo solide erik
Nou..... volgens mij was ik met een vriendin van haar naar bed geweest op vakantie
  vrijdag 27 juni 2003 @ 08:27:56 #185
45485 Stroef
VLA-FLIP!
pi_11406388
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:33 schreef flat_erik het volgende:

[..]

Nou..... volgens mij was ik met een vriendin van haar naar bed geweest op vakantie

pi_11408700
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 08:27 schreef Stroef het volgende:

[..]

Ahum
  vrijdag 27 juni 2003 @ 14:30:10 #187
57971 Wrinex
pi_11412757
Wat bier al niet doet met een man......

Maar het hoeft niet altijd negatief uit te pakken natuurlijk
Maar natuurlijk wel bter voor dit topic

vrijdag 27 juni 2003 @ 15:52:02 #188
28169 Johnson_Lopez
pi_11414487
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:33 schreef flat_erik het volgende:

[..]

En? had je lekker geslapen...
pi_11414705
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 15:52 schreef Johnson_Lopez het volgende:

[..]

En? had je lekker geslapen...

Whaha jah tuurlijk Beetje krap op 1 luchtbed maargoed
Zij was er niet bij maar ik denk dat ze ondeling het wel te weten is gekomen! Och boeie... kon er daarna wel om lachuh
  vrijdag 27 juni 2003 @ 16:44:49 #190
28169 Johnson_Lopez
pi_11415684
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 16:00 schreef flat_erik het volgende:

[..]

Whaha jah tuurlijk Beetje krap op 1 luchtbed maargoed
Zij was er niet bij maar ik denk dat ze ondeling het wel te weten is gekomen! Och boeie... kon er daarna wel om lachuh

Hehe ja luchtbedden veren wel een beetje door or , als je ze niet teveel oppompt
  vrijdag 27 juni 2003 @ 17:05:19 #191
27074 Dezz
The Dog
pi_11416134
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 00:29 schreef flat_erik het volgende:
Laasts zit ik in de kroeg met wat vriend
Gezellig ff praten, biertje pakken en wat met de dames kletsen
Komt er op een gegeven moment een meisje naar mij toe. Niet echt lekker maar goed, een praatje moet altijd kunnen

* Hey alles goed.
* Jah tuurlijk, met jou ook?
* Ja joh.. Hey ben jij niet Erik?
* Ja klopt en wie ben jij?
* OK dan weet ik genoeg en ze loopt weg

Dat heb ik ook vaak, redelijk lullig opzich voor de dame in kwestie
  vrijdag 27 juni 2003 @ 18:02:57 #192
57971 Wrinex
pi_11416985
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 17:05 schreef Dezz het volgende:

[..]

Dat heb ik ook vaak, redelijk lullig opzich voor de dame in kwestie

hoe bedoel je?
  vrijdag 27 juni 2003 @ 18:10:14 #193
27074 Dezz
The Dog
pi_11417052
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 18:02 schreef Wrinex het volgende:

[..]

hoe bedoel je?

Stel je eens voor, jij hebt bijvoorbeeld met een meisje gezoend. Je vind haar eigenlijk best leuk en dan kom je haar de volgende keer tegen en dan kent ze je niet meer, tja redelijk rot......
pi_11417124
Ik heb gelukkig nog nooit een versierblunder meegemaakt, maar lees die van anderen graag
  vrijdag 27 juni 2003 @ 18:59:09 #195
58161 kriebbel2003
www.johandouma.tk
pi_11417695
Echt super om al die Blunders te lezen
  vrijdag 27 juni 2003 @ 19:44:59 #196
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_11418441
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 83% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 00:16:34 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_11421305
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 18:10 schreef Dezz het volgende:

[..]

Stel je eens voor, jij hebt bijvoorbeeld met een meisje gezoend. Je vind haar eigenlijk best leuk en dan kom je haar de volgende keer tegen en dan kent ze je niet meer, tja redelijk rot......

Dat is kut
  zaterdag 28 juni 2003 @ 21:23:15 #198
57971 Wrinex
pi_11435532
-edit- niet goed gelezen
  zondag 29 juni 2003 @ 01:48:36 #199
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_11439813
Tijd voor mijn inbreng...Helaas niet van mij, ik maak geen blunders, heb het uitgaan pas net ontdekt

Collega van me had net met een meisje, komt een vriend van hem naar hem toe.
"Ze mogen der wel zijn vanavond hé??"
'Ja...Uhm..Welke dan bijvoorbeeld?'
"Nou...die blonde daar"
Blonde stond met de rug naar mijn collega toe, redelijk dichtbij, en dat was zijn vriendin...
'Oh..bedoel je deze??' -> begint met haar te zoenen
"Verdomme! Nou doe je het weer!"

Was dus al eerder gebeurd met een ex van mijn collega.

Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zondag 29 juni 2003 @ 13:02:23 #200
57971 Wrinex
pi_11443701
wazig verhaaltje....zal wel aan mij liggen
  zondag 29 juni 2003 @ 13:06:24 #201
27074 Dezz
The Dog
pi_11443748
quote:
Op zondag 29 juni 2003 01:48 schreef Roa het volgende:
Tijd voor mijn inbreng...Helaas niet van mij, ik maak geen blunders, heb het uitgaan pas net ontdekt

Collega van me had net met een meisje, komt een vriend van hem naar hem toe.
"Ze mogen der wel zijn vanavond hé??"
'Ja...Uhm..Welke dan bijvoorbeeld?'
"Nou...die blonde daar"
Blonde stond met de rug naar mijn collega toe, redelijk dichtbij, en dat was zijn vriendin...
'Oh..bedoel je deze??' -> begint met haar te zoenen
"Verdomme! Nou doe je het weer!"

Was dus al eerder gebeurd met een ex van mijn collega.

Vind ik niet echt een blunder
  zondag 29 juni 2003 @ 13:07:14 #202
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_11443759
Ik snap er ook geen Jota van.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  zondag 29 juni 2003 @ 13:16:54 #203
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_11443897
Druk bezig zijn en dat tot 2x toe je schoonmoeder binnen stapt als jij net je vriendin goed gelegd hebt en dan in vol ornaat klaar staat !!
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
pi_11444342
quote:
Op zondag 29 juni 2003 13:02 schreef Wrinex het volgende:
wazig verhaaltje....zal wel aan mij liggen

zondag 29 juni 2003 @ 15:31:37 #205
27074 Dezz
The Dog
pi_11446277
Hee hallo zeg het is weer zaterdag geweest!
Waar blijven die blunders

[Dit bericht is gewijzigd door Dezz op 29-06-2003 15:44]

pi_11446459
Vooruit...hoewel ik er over twijfel of het wel een blunder is

Gister personeelsfeestje en aangezien ik part-timer ben ken ik niet alle collega's even goed. Op een gegeven momenyt zag ik een meisje dat er wel enigszins aardig uit zag, dus ik er heen voor een gesprekje. Tijdens het gesprekje bleek duidelijk dat zij me wel kende want ze wist allemaal dingen over mij te vertellen. Blijkt dat het gewoon een achternichtje van me is

zondag 29 juni 2003 @ 16:20:09 #207
57971 Wrinex
pi_11446993
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:41 schreef PteV het volgende:
Vooruit...hoewel ik er over twijfel of het wel een blunder is

Gister personeelsfeestje en aangezien ik part-timer ben ken ik niet alle collega's even goed. Op een gegeven momenyt zag ik een meisje dat er wel enigszins aardig uit zag, dus ik er heen voor een gesprekje. Tijdens het gesprekje bleek duidelijk dat zij me wel kende want ze wist allemaal dingen over mij te vertellen. Blijkt dat het gewoon een achternichtje van me is

Laat de twijfel maar varen
pi_11447617
Gister op een georganiseerde barbeque (niet die in hoofddorp ) ... liep een of andere kluns een beetje stoer te doen over dat hij bij de leiding hoorde... ik tegen een of ander grietje dat naast me stond 'wat een uitslover...' zij: 'wat moet je van me?'

zondag 29 juni 2003 @ 17:06:31 #209
57971 Wrinex
pi_11447657
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:03 schreef SimplyIJzzz het volgende:
Gister op een georganiseerde barbeque (niet die in hoofddorp ) ... liep een of andere kluns een beetje stoer te doen over dat hij bij de leiding hoorde... ik tegen een of ander grietje dat naast me stond 'wat een uitslover...' zij: 'wat moet je van me?'

En dat zet jij bij versierblunders omdat?
  zondag 29 juni 2003 @ 17:07:28 #210
37463 TroyK
Pornstar for hire
pi_11447672
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 01:22 schreef VivaLaResistance het volgende:
Dronken babes gaan versieren is een slecht plan.
Hoe zelfverzekerd je er ook uitziet en gedraagt,
chicks diggen je niet als je zat bent :p
I'm not a Pornstar! I'm just working in the adult movie industrie!
  zondag 29 juni 2003 @ 17:15:51 #211
57971 Wrinex
pi_11447795
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:07 schreef TroyK het volgende:

[..]

Dronken babes gaan versieren is een slecht plan.

Ligt eraan
als je dronken bent en je wilt babes versieren,

Maar als je babes wilt versieren die dronken zijn

zondag 29 juni 2003 @ 17:18:09 #212
37463 TroyK
Pornstar for hire
pi_11447831
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:15 schreef Wrinex het volgende:

[..]

Ligt eraan

juist!

komt zeker ook uit Arnhem :p

[Dit bericht is gewijzigd door TroyK op 29-06-2003 17:21]

I'm not a Pornstar! I'm just working in the adult movie industrie!
pi_11447849
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:06 schreef Wrinex het volgende:

[..]

En dat zet jij bij versierblunders omdat?

Omdat sommige meiden het nodig vinden je al af te wijzen voor je uberhaupt de kans hebt iets te beginnen .. niet dat ik dat in dit geval van plan was...
pi_11448690
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:03 schreef SimplyIJzzz het volgende:

Dit laat eerder haar arrogantie zien als jouw blunder... echt een blunder van haar dus.
Lambo of Rekt
pi_11448732
Een tijdje terug in een kroeg in Nijmegen om 4 uur ofzo. Had al een hele tijd intiem staan dansen met een heel knap meisje uit Duitsland. Ze was knap, maar ook een beetje raar, ik dacht die is volgens mij harstikke van de wereld. Toen we aan de bar zaten om wat te drinken en elkaar innig omhelsden vroeg ik heel bot: Hey are you drunk or what?
Bleek dat ze harstikke nuchter EN beledigd was, even later stond ze dan ook vrolijk met een andere gozer te praten

Ach, kon er wel om lachen eigenlijk

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zondag 29 juni 2003 @ 19:31:53 #216
27074 Dezz
The Dog
pi_11449853
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:15 schreef Wrinex het volgende:

[..]

Ligt eraan

Dat laatste werkt dus jammer genoeg niet altijd

* Dezz spreekt uit ervaring

zondag 29 juni 2003 @ 21:12:24 #217
57971 Wrinex
pi_11451815
quote:
Op zondag 29 juni 2003 19:31 schreef Dezz het volgende:

[..]

Dat laatste werkt dus jammer genoeg niet altijd

* Dezz spreekt uit ervaring

Wat werkt wel altijd? Er zijn altijd uitzonderingen die de regel ontkrachten
  zondag 29 juni 2003 @ 21:13:04 #218
57971 Wrinex
pi_11451828
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:18 schreef TroyK het volgende:

[..]

juist!

komt zeker ook uit Arnhem :p

Arnhem
pi_11456827
vervolg. op longass topic eerst....

die meid was er dus weer...
eigenlijk n groot gedeelte van de avond mee gepraat...
ze is echt deperated... de hele tijd bezig dat ze
n lieve vriend wil enz enz.... ook weer steeds van die hints...
verder wel nog wat leuk gepraat maar kweenie
ze is wel leuk lief en aardig maar kweet eigenlijk niet
hoe ik hier op in moet gaan....

heb nu ook dr gsm nr ... weet nu ook nog steeds dr naam...
adres enz was al bekend...

ze moest eigenlijk met de taxi naar huis dus heb r ook weer gebracht.

ik zou dr nog gaan smsen of bellen maar heb eigenlijk geen id
wat ik moet gaan vertellen of wat af moet spreken of zo...
heb komende week zowiezo avond diest dus ben van 14:00 tot 23:45 gone.... das ook niet zo handig..

en ander hoop ik volgende week op n vervolg..

dit is / blijft en word zon blunder he.....

pi_11457234
Ok, mijn inbreng...

Hele tijd geleden al en was toen goed dronken

Sta op een afstandje van de dansvloer (vanaf de bar dus) een chick te checken. Lijkt mij wel wat dacht ik zo en zij leek ook wel geïnteresseerd in mij, gezien het vele oogcontact. Later op de avond haar aanspreken (ik nog meer gezopen...) en uiteindelijk samen met haar naar haar kamer. Komen we na een lange fietstocht (ik wat nuchterder geworden door de kou) op haar kamer en doet zij het licht aan bij binnenkomst. Ik bekijk haar eens echt goed met een iets nuchterdere blik. Ik denk: GVD wat is dit nou voor een lelijk mokkel... Allejezus nog an toe zeg. Ik moet wel echt dronken zijn... Ben 'm toen maar snel ., voordat ik ook nog de fout zou begaan om haar eens flink te uit te wonen...

Kwam haar later nog een keer in de stad tegen en ze keek toen ze mij zag...

"Do unto others as you would have others do unto you."
pi_11457740
quote:
Op maandag 30 juni 2003 03:29 schreef timmie76 het volgende:
Ok, mijn inbreng...

Hele tijd geleden al en was toen goed dronken

Sta op een afstandje van de dansvloer (vanaf de bar dus) een chick te checken. Lijkt mij wel wat dacht ik zo en zij leek ook wel geïnteresseerd in mij, gezien het vele oogcontact. Later op de avond haar aanspreken (ik nog meer gezopen...) en uiteindelijk samen met haar naar haar kamer. Komen we na een lange fietstocht (ik wat nuchterder geworden door de kou) op haar kamer en doet zij het licht aan bij binnenkomst. Ik bekijk haar eens echt goed met een iets nuchterdere blik. Ik denk: GVD wat is dit nou voor een lelijk mokkel... Allejezus nog an toe zeg. Ik moet wel echt dronken zijn... Ben 'm toen maar snel ., voordat ik ook nog de fout zou begaan om haar eens flink te uit te wonen...

Kwam haar later nog een keer in de stad tegen en ze keek toen ze mij zag...

muhahahahahaha wat een actie
thadude zou hetzelfde doen
  maandag 30 juni 2003 @ 11:53:42 #222
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_11460505
Van het weekend ook weer gelachen zeg.

Na een avondje, echt geil lopen flirten met een meisje.
Je weet wel naar elkaar kijken en lachen, begonnen we te praten en dansen en zo kwam van het een het ander. Blijkt dat ze op zichzelf woont dus ik denk KASSA!!!!

Afijn wij naar flat toe ..Kom ik daar binnen word ik echt overvallen door 2 honden, 3 katten, op dr kamer 3 kooien met konijnen een kooi met ik denk zeker 8 ratten erin. Kattenbakken dwars door het huis, ik hoef niet uit leggen hoe het daar rook. Voelde me echt niet meer op me gemak als je daar ligt te krikken en half artis staat je aan te kijken.
Toen ze in slaap viel ben ik ervandoor gegaan, maar in het donker trapte ik een kattebak omver dwars door de huiskamer heen. Ik echt lachend naar buiten gegaan en weg gerent.

pi_11461076
quote:
Op maandag 30 juni 2003 11:53 schreef Houzer het volgende:

Je weet wel naar elkaar kijken en lachen, begonnen we te praten en dansen en zo kwam van het een het ander. Blijkt dat ze op zichzelf woont dus ik denk KASSA!!!!

Afijn wij naar flat toe ..Kom ik daar binnen word ik echt overvallen door 2 honden, 3 katten, op dr kamer 3 kooien met konijnen een kooi met ik denk zeker 8 ratten erin. Kattenbakken dwars door het huis, ik hoef niet uit leggen hoe het daar rook. Voelde me echt niet meer op me gemak als je daar ligt te krikken en half artis staat je aan te kijken.
Toen ze in slaap viel ben ik ervandoor gegaan, maar in het donker trapte ik een kattebak omver dwars door de huiskamer heen. Ik echt lachend naar buiten gegaan en weg gerent.

whahahahaha ik zou ook niet meer bij komen.
Lambo of Rekt
  maandag 30 juni 2003 @ 13:42:50 #224
56621 Houzer
Vuyge pusherman
pi_11462608
Neej piste ook in me broek van het lache zowat. Die teringhonden blaffen. en KADENG schop die kattenbak echt de hele kamer door. Gelukkig heeft ze me telefoonnummer niet want die ken een aardige pest zooi opruimen
pi_11462656
quote:

Sjee, ik heb een zwak voor dat soort meisjes, heb je haar nummer?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 30 juni 2003 @ 14:34:05 #226
57971 Wrinex
pi_11463677
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:42 schreef Houzer het volgende:
Neej piste ook in me broek van het lache zowat. Die teringhonden blaffen. en KADENG schop die kattenbak echt de hele kamer door. Gelukkig heeft ze me telefoonnummer niet want die ken een aardige pest zooi opruimen
ik vind mooi
pi_11463695
hehe super topic, na al dat gelees heb ik mezelf ook ff geregt:)

hier dus me verhaal van deze zaterdag:

ik vierde zaterdag dus me verjaardag en had al behoorlijk wat alcohol in me mik, ik had dus nog wel zin om ff naar de stad te gaan met me vrienden, ik ga dus zo;n kroeg binnen met een vriend van me en na een tijdje komt er dus een vette chick naar me toelopen:D zij begint dus van
"he jij bent toch ******" kzeg dus ehm jah hoezo? "nou ik heb nog met je gesproken op een verjaardag van een vriend" (was dus al half jaar geleden, kwist dus niet meer wie ze was) zij vraagt dus van "weet je nog hoe ik heet?" keb echt geen flauw id "hoe heet je dan?" zij geeft dus een onmogelijke naam op dus ik vraag nog een x haar naam, na 10x vragen wist ik al dat et einde oefening was:D zij loopt dus weg en ik sta daar nog alleen

opzich wel droog hehe

een koe zegt boe
  maandag 30 juni 2003 @ 14:41:36 #228
57971 Wrinex
pi_11463820
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:34 schreef laidback het volgende:
.-=verhaal=-.

opzich wel droog hehe

Had je die flap-dingen van je motten openzetten.
Dit zijn van die typische no-no's
pi_11464080
de volgende x vraag ik wel of ze haar naam op wil schrijven
een koe zegt boe
  maandag 30 juni 2003 @ 15:10:23 #230
57971 Wrinex
pi_11464397
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:54 schreef laidback het volgende:
de volgende x vraag ik wel of ze haar naam op wil schrijven
Wel dan gelijk na de 2de keer doen he anders staat het minstens even
  maandag 30 juni 2003 @ 15:15:30 #231
45485 Stroef
VLA-FLIP!
pi_11464501
quote:

how funny jij geeft mij weer buik-krampen !
pi_11471509
Heb ook nog een leuke? ervaring.

Was eens jaren geleden op vakantie in het zonnige zeeland, leerde daar wel een leuke meid kennen. Heel wat daagjes beetje ouwehoeren enz enz. ut leek wel te klikken dus was ready voor volgende move. Was op een avond naar een discotheek en wist ook dat zij daar zou komen met haar vriendinnen. En jawel hoor na een tijdje verscheen ze ook op de dansvloer. Khad inmiddels al een flinke hoeveelheid alcohol genuttigd en had daardoor wel een aantal remmingen van me af kunnen gooien. Sta ik daar zwaar te swingen op 1 of ander popi nummertje, en blijkbaar moeten mn moves niet slecht zijn geweest want spontaan begonnen meiden tegen me aan te praten net alsof ze mij al jaren kendde. Ik in mn sas en gaat zo uurtje door ofzo, in combinatie met het nuttigen van nog meer alcohol. Komt die meid opeens naar me toe en trekt me mee de dansvlor op, had op dat moment al zoveel gezopen dat ik niet echt meer in staat was om gecontroleerde dansbewegingen te maken dus gaf aan dat ik niet echt zin had. Na aantal verwoedde pogingen liet ze het voor gezien. Ben haar op een gegeven moment uit het oog verloren tot ik haar zag bekken met 1 of andere doed. Op zich wel balen natuurlijk maar ergste was nog dat ze mij aankeek terwijl ze met die gast stond te bekken. Net of ze wilde zeggen, tjah jongen dit had ook jij kunnen zijn. Vervolgens ben ik maar beetje pissed off naar de camping gegaan om vervolgens de volgende ochtend met een dubbele kater wakker te worden.

Overal waar "te" voor staat kan niet goed zijn

maandag 30 juni 2003 @ 20:46:31 #233
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_11471649
TEvreden

[Dit bericht is gewijzigd door Martijn85 op 30-06-2003 22:28]

Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  maandag 30 juni 2003 @ 22:26:37 #234
35798 LordAnger
Heeft geen smaak
pi_11474638
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:46 schreef Martijn85 het volgende:
TEvreden
Hahaha
(T): LordAnger gains a sense of humour until end of turn.
pi_11476445
Ja zo kan ik er ook nog wel een paar TEgelleggerhandschoenontvetterapparaatje?!

Btw niet lullig bedoeld, maareh die omdraaiing in je logo werkt niet helemaal Anger Lord - Anger Drol staat er, toevalligheidje of zo bedoeld, en nog maals no offense dude.

En btw mooie zin in je signature, maareh als je iets beheerst, dan creeer je toch orde, of is dat nou juist de grap?

[Dit bericht is gewijzigd door DarkClouD op 30-06-2003 23:46]

maandag 30 juni 2003 @ 23:42:49 #236
22658 scollon
Met fiets
pi_11476541
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:46 schreef Martijn85 het volgende:
TEvreden
Tequilla natuurlijk duh
Vanaf nu weer zonder auto
  maandag 30 juni 2003 @ 23:53:47 #237
28169 Johnson_Lopez
pi_11476830
quote:

Weet je ??? Zulke meisjes zijn meestal een beest in bed
pi_11476913
naja ik ga op vakantie:D kbreng wel wat verhalen mee voor jullie (ofnie:P is beter voor mij natuurlijk)

lateeeeeeerz

een koe zegt boe
  maandag 30 juni 2003 @ 23:57:16 #239
28169 Johnson_Lopez
pi_11476949
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:40 schreef DarkClouD het volgende:
Heb ook nog een leuke? ervaring.

Was eens jaren geleden op vakantie in het zonnige zeeland, leerde daar wel een leuke meid kennen. Heel wat daagjes beetje ouwehoeren enz enz. ut leek wel te klikken dus was ready voor volgende move. Was op een avond naar een discotheek en wist ook dat zij daar zou komen met haar vriendinnen. En jawel hoor na een tijdje verscheen ze ook op de dansvloer. Khad inmiddels al een flinke hoeveelheid alcohol genuttigd en had daardoor wel een aantal remmingen van me af kunnen gooien. Sta ik daar zwaar te swingen op 1 of ander popi nummertje, en blijkbaar moeten mn moves niet slecht zijn geweest want spontaan begonnen meiden tegen me aan te praten net alsof ze mij al jaren kendde. Ik in mn sas en gaat zo uurtje door ofzo, in combinatie met het nuttigen van nog meer alcohol. Komt die meid opeens naar me toe en trekt me mee de dansvlor op, had op dat moment al zoveel gezopen dat ik niet echt meer in staat was om gecontroleerde dansbewegingen te maken dus gaf aan dat ik niet echt zin had. Na aantal verwoedde pogingen liet ze het voor gezien. Ben haar op een gegeven moment uit het oog verloren tot ik haar zag bekken met 1 of andere doed. Op zich wel balen natuurlijk maar ergste was nog dat ze mij aankeek terwijl ze met die gast stond te bekken. Net of ze wilde zeggen, tjah jongen dit had ook jij kunnen zijn. Vervolgens ben ik maar beetje pissed off naar de camping gegaan om vervolgens de volgende ochtend met een dubbele kater wakker te worden.

Overal waar "te" voor staat kan niet goed zijn

TE Worden (laatste zin)
pi_11479427
hurray... de girl van me story ff gecalled en gesmsed... wil me iig al beter leren kennen en ze vind me leuk....

t jeukt me alleen nog steeds dat ze pas 15 is....

dinsdag 1 juli 2003 @ 03:14:47 #241
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_11479608
Een maand geleden ofzo was ik met wat vrienden in discotheek. Vlakbij ons stonden 3 meiden waarvan ik er eentje wel zag zitten. Ik haar aankijken en oogcontact zoeken (was te verlegen om dr op af te stappen ) en op een gegeven moment kijkt ze mij aan met een leuke lach.

Ondertussen pakte ik een biertje aan die een vriend gehaald had, en was dus ff die meid 'vergeten'. Opeens dacht ik er weer aan maar toen was ze weg...

Ik denk naja jammer dan, volgende keer beter..
Zie ik dr ineens weer staan ongeveer op dezelfde plek als daarvoor met diezelfde meiden ook en zie ik dat meisje met die andere meiden dus duidelijk mij aankijken/wijzen... Ondertussen kreeg ook een vriend van me het in de gaten en die zei dat ik dr maar eens op af moest stappen.
Ik denk ja goed, maar neem nog ff 1 biertje.

En ja, je raad het al, biertje op, meisje weg

OW JA: TIPS ZIJN MEER DAN WELKOM OM HET IN HET VERVOLG BETER TE DOEN...

[Dit bericht is gewijzigd door eMAeRCe op 01-07-2003 03:20]

Baaaaaaaaaaaaayyyz
  dinsdag 1 juli 2003 @ 08:48:32 #242
45485 Stroef
VLA-FLIP!
pi_11480333
loop naar het meisje toe vraag wat zij wil drinken en bestel er een biertje bij!
pi_11481825
quote:

netjes
  dinsdag 1 juli 2003 @ 11:06:07 #244
57971 Wrinex
pi_11482518
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 03:14 schreef eMAeRCe het volgende:
Een maand geleden ofzo was ik met wat vrienden in discotheek. Vlakbij ons stonden 3 meiden waarvan ik er eentje wel zag zitten. Ik haar aankijken en oogcontact zoeken (was te verlegen om dr op af te stappen ) en op een gegeven moment kijkt ze mij aan met een leuke lach.

Ondertussen pakte ik een biertje aan die een vriend gehaald had, en was dus ff die meid 'vergeten'. Opeens dacht ik er weer aan maar toen was ze weg...

Zie ik dr ineens weer staan ongeveer op dezelfde plek als daarvoor met diezelfde meiden ook en zie ik dat meisje met die andere meiden dus duidelijk mij aankijken/wijzen... Ondertussen kreeg ook een vriend van me het in de gaten en die zei dat ik dr maar eens op af moest stappen.

Een ezel...........(moet ik verdergaan?)
Tips? nou ik denk toch wel dat je die uit je eigen verhaal kunt halen
  dinsdag 1 juli 2003 @ 12:31:38 #245
57971 Wrinex
pi_11484337
Ga vanavond naar een schoolfeest van de vriendin van mijn broer
Als ik morgenochtend terugkom zal ik meteen al mijn kansloze pogingen posten
pi_11484869
quote:

moet je harder zuipen joh
  dinsdag 1 juli 2003 @ 13:52:08 #247
44872 eMAeRCe
pi_11486129
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:58 schreef thadude het volgende:

[..]

moet je harder zuipen joh

Ik had al zoveel gezopen dat ik dr steeds 'vergat'. En op n gegeven moment was ze weg
Baaaaaaaaaaaaayyyz
  dinsdag 1 juli 2003 @ 14:13:20 #248
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_11486572
quote:

Laat haar je bier halen
  dinsdag 1 juli 2003 @ 15:22:45 #249
57971 Wrinex
pi_11488079
Waarom moest je per se eerst je biertje opdrinken? je kan toch ook gewoon met je biertje in je hand naar haar toe lopen. Heb je ook nog iets om jezelf een houding te geven.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 18:08:03 #250
28318 MartijnGizmo
Als ik kon toveren.....
pi_11491645
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 02:29 schreef Kiwi-Doos het volgende:
hurray... de girl van me story ff gecalled en gesmsed... wil me iig al beter leren kennen en ze vind me leuk....

t jeukt me alleen nog steeds dat ze pas 15 is....

Jeuken????? Roesten, aan je reet wel te verstaan!!!!!
pi_11496725
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 18:08 schreef MartijnGizmo het volgende:

[..]

Jeuken????? Roesten, aan je reet wel te verstaan!!!!!

Volgens mij jeukt het hem dan wel ergens anders.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 22:11:09 #252
15184 rolon
The Regulator
pi_11497354
ik was ooit in zandvoort met 2 maten op bezoek bij een vriendin
(logeren)
was de 2de avond,
ik ging stoned en aangeschoten naar de plaatselijke disco aldaar
stond me daar een lekker wijf en ik deed mn verstand op nul
ze bleef maar vlak bij me dansen en ik d8.. ja jezus dan pak ik je ook gewoon alhier.
naja ik dus schuren en aan dr kont enzo, een van me maten ging met haar vriendin aan gang... leuk leuk
maar toen wilde een andere maat weg... toen gewoon met hem meegegaan... stom
achteraf had ik gweoon meer schijt moeten hebben
  dinsdag 1 juli 2003 @ 23:10:56 #253
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_11498931
quote:
achteraf had ik gweoon meer schijt moeten hebben
Schijt brengt je alle leuke meiden!
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 23:42:41 #254
44872 eMAeRCe
pi_11499748
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 15:22 schreef Wrinex het volgende:
Waarom moest je per se eerst je biertje opdrinken? je kan toch ook gewoon met je biertje in je hand naar haar toe lopen. Heb je ook nog iets om jezelf een houding te geven.
K vond mezelf nog te nuchter
Baaaaaaaaaaaaayyyz
  woensdag 2 juli 2003 @ 00:08:45 #255
28169 Johnson_Lopez
pi_11500305
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:42 schreef eMAeRCe het volgende:

[..]

K vond mezelf nog te nuchter

Voordrinken...