wat wel grappig is: samen met je vriendin gaan shoppen en alle speeltjes uitgebreid bespreken, je ziet mensen (type: man, getrouwd, in de veertig, bij het rek met animal-sex boekjes) dan toch regelmatig van kleur verschieten of in hun kraag gedoken het pand verlaten
Een winkel is een winkel, en als je geen meisje alleen bent van 6 jaar wordt je gewoon bedient, hoor.
[Dit bericht is gewijzigd door Cpt_Morpheus op 11-06-2003 14:26]
quote:lol maakt toch niet uit je schoonmoeder zal dr vast ook wel eens geweest zijn lekker boeien toch het is gewoon een dood normale winkel met door normale mensen voor de rest niet bijzonder hoor
Op woensdag 11 juni 2003 14:25 schreef Cpt_Morpheus het volgende:
Allemaal stoere mensen ineens, ik zou het niet snel durven, zeker niet bij in de stad waar ik straks m'n hele (schoon) familie tegen het lijf loop als ik de winkel uitstap met een tasje vol.
quote:Té cliché matig, mensen zien toch een verschil tussen de winkelsoorten. Niet zeggend dat het zo abnormaal is, maar toch kijken sommige mensen anders tegen iemand aan bij het zien van jou bij een sexshop.....Online bestellen gaat makkelijker
Op woensdag 11 juni 2003 14:28 schreef King_Knife het volgende:
tuurlijk wel, tis gewoon een winkel net als alle andere
quote:Er zijn ook grootverpakkingen condooms hoor.
Op woensdag 11 juni 2003 14:31 schreef guappa het volgende:
Ik doe daar elke dag boodschappen........ hihihihi
[Dit bericht is gewijzigd door Vaan_Banaan op 11-06-2003 14:37]
quote:En dan staat er een busje voor je deur "Sex Toys"
Op woensdag 11 juni 2003 14:30 schreef GosseW het volgende:
Ja hoor, maar niet van harte
Laatst met m'n vriendin, een speeltjevoor haar gezocht omdat ik straks een paar maandjes weg ben..
Niet echt geslaagd, voelden ons wat ongemakkelijk
Misschien is shoppen op internet makkelijker?
quote:Banger?? Dat is een no-go area wat mij betreft!
Op woensdag 11 juni 2003 14:24 schreef Kluk_Kluk het volgende:
Yep, no problem there. Is ook maar een winkel, net als alle andere. Ben banger om bij zeeman naar binnen te gaan....
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 14:22 schreef dmace het volgende:
Wat een brugpiepiervraag zeg
quote:Zaterdag wat te doen ?
Op woensdag 11 juni 2003 14:26 schreef Emel het volgende:
ik durf het wel, maar nooit gedaan
In m'n eentje zou ik het niet zo snel doen (zeg maar gerust helemaal niet), maar samen met de juiste vrouwspersoon, geen problemen mee.
collega, moet jij niet werken?
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:02 schreef Litpho het volgende:
Tuurlijk, waarom niet. Ik heb me een paar jaar geleden bij een sexshop aan de Wallen samen met de beheerder onder het genot van een bakje koffie uitstekend staan vermaken met de giechelende schoolklasjes en oudere heren met opgestoken kragen.
collega, moet jij niet werken?
quote:Nah, oké, maar alleen maar omdat ze lief èn schattig is
Op woensdag 11 juni 2003 15:13 schreef Gabberhead het volgende:collega, dit is mijn werk
![]()
Lieve schattige turkse meisjes achtervolgen op een forum
quote:Dit ben ik niet. Ik sta denk ik nog ergens ingelogd.
Op woensdag 11 juni 2003 15:18 schreef Bioslock het volgende:
FF? Ben je ziek?
SV zit zeker te kutten. Moment.
quote:Okiedokie.
Op woensdag 11 juni 2003 15:19 schreef FlyingFox het volgende:[..]
Dit ben ik niet. Ik sta denk ik nog ergens ingelogd.
SV zit zeker te kutten. Moment.
[Dit bericht is gewijzigd door FlyingFox op 11-06-2003 15:29]
quote:Kutstreek enzo. Ik ga niet happen.
Op woensdag 11 juni 2003 15:33 schreef Bioslock het volgende:
FF. Ben je je zelfvertrouwen kwijt?
En owja, mijn zelfvertrouwen kan ik moeilijk kwijt raken. 't Is er niet.
quote:Van wie?
Op woensdag 11 juni 2003 16:02 schreef FlyingFox het volgende:[..]
Kutstreek enzo. Ik ga niet happen.
quote:Ik vind dat dus het meest onorginele kado
Op woensdag 11 juni 2003 17:40 schreef hawaii het volgende:
oow jahwel als er weer eens een goeie vriendin van me jarig is en ze single is haal ik daar zo'n roze verwenstaaf. Wel in laten pakken dan heh
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 14:24 schreef Kluk_Kluk het volgende:
Yep, no problem there. Is ook maar een winkel, net als alle andere. Ben banger om bij zeeman naar binnen te gaan....
quote:Kappen en ontopic please.
Op woensdag 11 juni 2003 17:31 schreef Bioslock het volgende:[..]
Van wie?
quote:jep. iets van 200m achter churgerplein (waar je uitkomt bij de metro). kweet niet hoe die straat heet. Hij heet shop erotica d8 ik.
Op woensdag 11 juni 2003 20:02 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
ja ik durf wel denk ik,nog nooit geweest. Kent iemand nog sexshops in rotterdam?
edit: er zijn er overigens nog meer, maar die weet ik niet 1,2,3 te zitten
sexshops zijn cool
[Dit bericht is gewijzigd door NietGroen op 11-06-2003 20:17]
Ik kom er alleen niet al te vaak, is zo slecht voor mijn bankrekening
Gelukkig kunnen we bij de groothandel terrecht, dat is pas leuk shoppen
de mensen die daarbinnen zijn komen voor hetzelfde als jij dus waarom zou je je schamen...
quote:en toen pasten die dingen nog geeneens
Op woensdag 11 juni 2003 21:57 schreef popi-jopi het volgende:
Ik liep al vanaf mn 12e in de condomerie rond
Als ik echter met m'n "dan" vriendin zou gaan kijk ik gerust overal rond en overleg met haar over de verschillende producten.
quote:Gast op school.
Op woensdag 11 juni 2003 17:31 schreef Bioslock het volgende:[..]
Van wie?
Beetje kansloze.
Op fok heet hij dj-ango.
quote:das idd waar... daarom schaam ik me niet.
Op woensdag 11 juni 2003 21:37 schreef MikeyMo het volgende:
Ja hoor, waarom niet?de mensen die daarbinnen zijn komen voor hetzelfde als jij dus waarom zou je je schamen...
quote:Django is okay!
Op woensdag 11 juni 2003 22:12 schreef FlyingFox het volgende:[..]
Gast op school.
Beetje kansloze.
Op fok heet hij dj-ango.
quote:maar je bent toch niet vergeten om je spullen mee te nemen die je 'stom toevallig' besteld had
Op donderdag 12 juni 2003 00:03 schreef Snailer het volgende:
De 1e keer dat ik ik stom toevallig in een (achteraf) sexshop terecht kwam, was ik weer snel naar buiten gegaan door de werkelijk smerige visuele verkrachting die ik in het intereur en de aangeboden waren aantrof. Ik werd er ziek van.
Daarnaast had ik al niet een behoefte om er bij zo iets naar binnen te gaan, en nu hellemaal al niet.
quote:Sommige mensen hebben ook altijd mazzel
Op woensdag 11 juni 2003 21:36 schreef erodome het volgende:
Gelukkig kunnen we bij de groothandel terrecht, dat is pas leuk shoppen
Ook maar meteen bondagetape gekocht
quote:Wat is dat? Soort plakband?
Op donderdag 12 juni 2003 11:24 schreef Elegy het volgende:
bondagetape
quote:Volgens mij lijkt dat op ducktape alleen plakt het minder erg, zodat je niet huis en haar verwijderd als je het eraf trekt.
Op donderdag 12 juni 2003 13:26 schreef KRT het volgende:[..]
Wat is dat? Soort plakband?
Je ziet weleens mensen met van die tape op hun armen of buik ofzo. Meestal vrij oncreatieve symbolen Maar Elegy kan vast beter
quote:Idd, het lijkt op plakband maar het "plakt" niet. Je kan het om je heen wikkelen en zo "kledingstukken" maken. Bovendien glimt het mooi en is het zwart, dus het past prima bij mijn rok en corset
Op donderdag 12 juni 2003 13:32 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Volgens mij lijkt dat op ducktape alleen plakt het minder erg, zodat je niet huis en haar verwijderd als je het eraf trekt.
Je ziet weleens mensen met van die tape op hun armen of buik ofzo. Meestal vrij oncreatieve symbolen
Maar Elegy kan vast beter
quote:Ehhhhhh, als je bekijkt wat de ALDI allemaal verkoopt, zou het me niets verbazen als dat ook eens een keer in de schappen lag
Op woensdag 11 juni 2003 20:17 schreef ArmaniMania het volgende:
Wat is er nou niet te durven om een sex-shop binnen te wandelen. Als je een cock-ring of een vibrator of poppers nodig hebt, dan ga je toch niet naar de ALDI of wel ?
Om weer on-topic te gaan; Het lijkt me wel wat om eens uitgebreid met mijn vriendin te gaan shoppen. Ze trekt altijd veel te veel tijd uit voor winkelen, maar daar zal ik voor de verandering eens geen problemen mee hebben
Wij mannen moeten gelijk allemaal moeilijk gaan doen met ranzige kunstvagina's enzo..
quote:Wat dacht je van bananen, komkommers, rettigs, wortels/penen, slagroom om de hond te lokken, kaarsen, stromend water
Op donderdag 12 juni 2003 16:27 schreef ThE_ED het volgende:
semiontopic: Ik bedacht me gister toevallig dat vrouwen het qua speeltjes een stuk makkelijker hebben dan "wij" mannen. Ik bedoel; wat kost een dildo nou helemaal? Een tientje, voor een goedkope? Ook vrij makkelijk te maken, een standaard ding; gewoon een soort staaf.Wij mannen moeten gelijk allemaal moeilijk gaan doen met ranzige kunstvagina's enzo..
Het is niet eerlijk verdeeld
quote:De huis-tuin-en keukenmiddeltjes rekende ik idd nog niet eens mee...
Op donderdag 12 juni 2003 16:37 schreef Elegy het volgende:[..]
Wat dacht je van bananen, komkommers, rettigs, wortels/penen, slagroom om de hond te lokken, kaarsen, stromend water
Het is niet eerlijk verdeeld
laatst nog een 1 of ander massage/glijmiddel achtig goedje gekocht.
die toko's zijn nog best grappig
quote:Ik vind de Kruidvat al creapy...maarja, ik ben ook nog maar klein jongetje...
Op donderdag 12 juni 2003 18:32 schreef PietF het volgende:
ja hoor, geen punt. vorige week daar toevallig condooms gehaald
quote:Ik kocht er ook niks.. keek alleen rond
Op woensdag 11 juni 2003 22:03 schreef MikeyMo het volgende:[..]
en toen pasten die dingen nog geeneens
quote:Mag ik een keertie mee dan?
Op woensdag 11 juni 2003 22:12 schreef Vortexx het volgende:
Uh ja... waarom niet? Kom er best wel vaak, al vanaf mn 16e.. heb ook al mn vriendinnen er een keer mee naar toegesleurd onder het mom "eens moet de eerste keer zijn" ...
Ik spuit zo die hele toonbank onder !!
Snap niet waarom er zo'n ophef over wordt gemaakt. Maar in Nederland valt het dan nog enigszins mee. Ik studeer in Belgie omdat ik in Nederland helaas ben uitgeloot. En een Belgische vriend van mij vroeg voor zijn verjaardag "een blonde met C-cup". Toen ik achteraf vertelde dat ik eventjes naar de rooie buurt was gegaan om een blonde met C-cup te regelen voor een striptease, maar dat ze niet aan huis werkte, geloofde echt nie-mand me en verklaarden ze me allemaal voor gek dat ik ooit zo iets zou durven..
quote:Dat dan weer wel! Its just a joke!
Op woensdag 11 juni 2003 15:23 schreef FlyingFox het volgende:
Tof topic wel. Mijn eerst in SEX denk ik. Ja.
quote:Supergrappig.
Op vrijdag 13 juni 2003 12:05 schreef dj-ango het volgende:[..]
Dat dan weer wel! Its just a joke!
![]()
quote:Mmmmja dank je
Op vrijdag 13 juni 2003 12:05 schreef FlyingFox het volgende:[..]
Supergrappig.
![]()
![]()
.
Sorry?
quote:mmmdank je.
Op vrijdag 13 juni 2003 12:06 schreef dj-ango het volgende:[..]
Sorry?
En nou snel vollullen dat er een slotje op komt.
quote:hehehe... ontopic>> het kan me echt niet boeien zo'n zaak binnen te stappen. So what dat mensen zien dat je in een sexshop komt.
Op donderdag 12 juni 2003 00:04 schreef TiMmS het volgende:[..]
maar je bent toch niet vergeten om je spullen mee te nemen die je 'stom toevallig' besteld had
Oeh, hij was in een sexshop... Ja, effe de tarzan voor mijn vriendin gehaald, problemen mee? Sexshops zijn geinig en er in rondlopen is altijd goed vermaak. Komt bij dat de collectie ook wel eens aangevuld moet worden
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 20:55 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik durf daar best te komen.Ik spuit zo die hele toonbank onder !!
quote:Die winkel op de Voorstraat ziet er dan ook zo "vieze-mannen-met-regenjasserig" uit, daar zou ik ook niet binnen gaan. Ik kan me niet voorstellen dat je daar iets leuks kan vinden.
Op donderdag 12 juni 2003 20:48 schreef nikanoru het volgende:[..]
Mag ik een keertie mee dan?
Ik durf het eigenlijk niet zo.Haha als ik Dordt in de voorstraat (volgens mij ook de enige) erlangs loop ben ik toch wel nieuwsgierig maar loop uiteindelijk toch door.
quote:Ken jij nog wel een "gezellige" in Dordt?
Op vrijdag 13 juni 2003 15:16 schreef Halinalle het volgende:[..]
Die winkel op de Voorstraat ziet er dan ook zo "vieze-mannen-met-regenjasserig" uit, daar zou ik ook niet binnen gaan. Ik kan me niet voorstellen dat je daar iets leuks kan vinden.
quote:Nee, ik kom tegenwoordig bijna nooit meer in Dordt.
Op vrijdag 13 juni 2003 15:22 schreef nikanoru het volgende:[..]
Ken jij nog wel een "gezellige" in Dordt?
quote:ja tuurlijk man.. maakt dat nou uit..
Op woensdag 11 juni 2003 14:18 schreef FlyingFox het volgende:
-edit-
lachen toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |