quote:
Op woensdag 11 juni 2003 11:59 schreef sweaty het volgende:
nou klopt volgens mij helemaal niets van. Ik heb behoorlijk wat kippenvlees gegeten in mijn pubertijd en nog steeds, maar heb maar een c cupje hoor...was het maar waar dat je er vollere borsten van kreeg....;(
quote:Hoe kan oestrogeen er voor zorgen dat je vaker dochters krijgt? Het geslacht van een kind wordt toch bepaald of het zaadcelletje een X- of een Y-chromosoon bevat?
Op dinsdag 10 juni 2003 21:50 schreef femmeChantal het volgende:
Volgens mij ook onzin.Wel is het zo dat het milieu van invloed kan zijn op geslachtsvorming.
Voorbeeld: in de fruitteelt worden veel bestrijdingsmiddelen gebruikt met oestrogeen-achtige bestanddelen (oestrogeen = vrouwelijk hormoon) en het is bekend dat fruittelers duidelijk vaker dochters krijgen dan de gemiddelde nederlander.
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 21:47 schreef Butt_Plugg het volgende:
Geef mij dan maar een vegetarische babe, want cup a is echt super![]()
quote:dan schrompelt de piemel weg?
Op woensdag 11 juni 2003 21:46 schreef kooidanser het volgende:
waarom krijgen mannen die een sex-change operatie nemen, altijd vrouwlijk hormoon toegediend?!? Inderdaad....
quote:[fun mode on]
Op dinsdag 10 juni 2003 21:38 schreef wastedmind het volgende:
ik weet niet of het zo is, maar ik hoorde dat de grootte van de borsten een beetje werd bepaald door of je met hormonen ingespoten vlees eet. bijv. kippenvlees.
De grootte van de borsten zijn afhankelijk van de hoeveelheid kwaliteit sperma die jij in een periode binnen krijgt. Dus zorg ervoor dat jij je dagelijkse portie (oraal) binnen krijgt en geniet van je volle cupmaat! ![]()
[fun mode off]
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 23:20 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:[..]
[fun mode on]
De grootte van de borsten zijn afhankelijk van de hoeveelheid kwaliteit sperma die jij in een periode binnen krijgt. Dus zorg ervoor dat jij je dagelijkse portie (oraal) binnen krijgt en geniet van je volle cupmaat!
[fun mode off]
quote:wel waar.
Op woensdag 11 juni 2003 09:22 schreef FunnyName het volgende:
Er is nooit een causaal verband aangetoond..
ik heb er nog een tijdje met anderen over gepraat. en er heeft dus een artiekel in de NRC gestaan, wetenschappelijk. het ging over amerika, dus hoe het hier is weet ik niet. maar in amerika is het dus wel zo dat meisjes grotere borsten krijgen van het eten van kip.
quote:nog iemand die zegt dat het zo is.
Op woensdag 11 juni 2003 11:05 schreef Ultrawuft het volgende:
kippen uit brazilie en omstreken zitten vol met groeihormomen, meisjes van 11/12 jaar hadden daar soms al borsten ala Pamela Anderson.Was een paar jaar terug een keer op de televisie.
en iedereen maar zeggen dat het een lul verhaal is en blablabla. maar je kunt natuurlijk nooit zeggen dat iets gelul is of bullshit als je er zelf NOOIT wat over hebt gelezen of gezien.
quote:ja, tuurlijk kan ze cup c hebben, heb ik gezegt dat dat niet kon omdat ze geen kip eet?
Op woensdag 11 juni 2003 14:40 schreef Piro het volgende:
Vriendin eet geen vlees, heeft toch cup C.
No dice, jimmy.
natuurlijk ligt het vooral genetisch vastgelegd. maar je kunt net zo goed zeggen dat het onzin is dat je borsten groeien als je de pil neemt.
alleen is het met de pil logischer dat het niet de borstgroei verandert.
quote:waarom MOET er perse ook iets anders gaan groeien dan?
Op woensdag 11 juni 2003 16:37 schreef ook_gek het volgende:
RamsesVroeger zeiden ze altijd. Van kortstjes krijg je borstjes
Korsten van je boterham dan heMaar denk even nuchter na. Waarom krijg je borsten van kip? Door de groei hormomen? Dan moet er ook nog meer groeien kan ik je vertellen.
Als het waar is zou geen enkele vrouw meer plantaten in haar borsten gooien. Maar zich vol op de kip gaan storten
quote:misschien zit dat spul niet in de kip hier in nederland, volgens mij is dat ook zo.
Op donderdag 12 juni 2003 12:11 schreef Deimo het volgende:
ik eet zelf veel kip en heb een cupje a, bullshit dus...
dus dat jij cup a hebt en kip eet kan best.
goh, onwetendheid is lollig, of niet mensen?
quote:Kan je nagaan wat dat voor een feest had geweest als je wel veel kip gegeten had...
Op dinsdag 10 juni 2003 21:44 schreef Yodium het volgende:
Ik heb tot voor kort vrijwel nooit kip gerelateerde stukken vlees gehad maar wel cup c.... dus ik denk dat het voor mij niet echt opgaat.
quote:ben een man
Op donderdag 12 juni 2003 12:16 schreef wastedmind het volgende:[..]
misschien zit dat spul niet in de kip hier in nederland, volgens mij is dat ook zo.
dus dat jij cup a hebt en kip eet kan best.
goh, onwetendheid is lollig, of niet mensen?
dus...
quote:alleen hier in nederland klopt het dus niet.
Op donderdag 12 juni 2003 12:43 schreef Foxxy het volgende:
Ik ken iemand die nooit kip eet (Ze lust het niet! Hoe kan je nou geen kip lusten!)en ze heeft toch echt iets van cup Z...dus het is bullshit!
maar verder is het geen bullshit
quote:thailand, brazillie en amerika dus.
Op donderdag 12 juni 2003 12:45 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Wat er gezegd word over die documentaire klopt wel, ik dacht alleen dat het over Thailand ging.
Daar was inderdaad een groei van de borsten geconstateerd waar de rommel in de kip waarschijnlijk de oorzaak van zou zijn.
Hier in Nederland zit die bertreffende rommel niet in de kip waar je boezem van gaat groeien.
Er zat nog een nadeel aan (voor diegene die naar Thailand af willen reizen om 50 kilo kip in te slaan ) er was een verhoogd risico op kanker.....
nederland gelukkig nog niet. kvind de borsten van de mensen hier meestal goed en mooi. als iemand ze groter dan cup c heeft dan vind ik het vaak al niet meer mooi.
quote:leuk he, grapjes maken die al gemaakt zijn in hetzelfde topic.
Op donderdag 12 juni 2003 13:15 schreef Goofup het volgende:
volgens mij krijg je er een kippeborstje van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |