abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11039571
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 11:59 schreef sweaty het volgende:
nou klopt volgens mij helemaal niets van. Ik heb behoorlijk wat kippenvlees gegeten in mijn pubertijd en nog steeds, maar heb maar een c cupje hoor...was het maar waar dat je er vollere borsten van kreeg....;(
Of je moet zo ontzettend dik zijn dat je borsten verborgen worden door de vetrollen, maar over het algemeen is een C cup nou niet ontzettend klein hoor.
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 21:50 schreef femmeChantal het volgende:
Volgens mij ook onzin.

Wel is het zo dat het milieu van invloed kan zijn op geslachtsvorming.
Voorbeeld: in de fruitteelt worden veel bestrijdingsmiddelen gebruikt met oestrogeen-achtige bestanddelen (oestrogeen = vrouwelijk hormoon) en het is bekend dat fruittelers duidelijk vaker dochters krijgen dan de gemiddelde nederlander.

Hoe kan oestrogeen er voor zorgen dat je vaker dochters krijgt? Het geslacht van een kind wordt toch bepaald of het zaadcelletje een X- of een Y-chromosoon bevat?
...
  woensdag 11 juni 2003 @ 18:41:33 #77
57404 noirtje
Unnecessary Protector
pi_11039715
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 21:47 schreef Butt_Plugg het volgende:
Geef mij dan maar een vegetarische babe, want cup a is echt super

Iedereen wil leuke collega's,... ook jouw collega's!
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:33:23 #78
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11043369
Cup a super? Strijkplanken
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_11043686
waarom krijgen mannen die een sex-change operatie nemen, altijd vrouwlijk hormoon toegediend?!? Inderdaad....
You dont wanna know man its fucking bad.
  woensdag 11 juni 2003 @ 21:48:35 #80
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11043760
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:46 schreef kooidanser het volgende:
waarom krijgen mannen die een sex-change operatie nemen, altijd vrouwlijk hormoon toegediend?!? Inderdaad....
dan schrompelt de piemel weg?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 11 juni 2003 @ 23:20:54 #81
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_11046798
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 21:38 schreef wastedmind het volgende:
ik weet niet of het zo is, maar ik hoorde dat de grootte van de borsten een beetje werd bepaald door of je met hormonen ingespoten vlees eet. bijv. kippenvlees.
[fun mode on]

De grootte van de borsten zijn afhankelijk van de hoeveelheid kwaliteit sperma die jij in een periode binnen krijgt. Dus zorg ervoor dat jij je dagelijkse portie (oraal) binnen krijgt en geniet van je volle cupmaat!

[fun mode off]

.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  donderdag 12 juni 2003 @ 00:51:44 #82
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_11048686
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 23:20 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:

[..]

[fun mode on]

De grootte van de borsten zijn afhankelijk van de hoeveelheid kwaliteit sperma die jij in een periode binnen krijgt. Dus zorg ervoor dat jij je dagelijkse portie (oraal) binnen krijgt en geniet van je volle cupmaat!

[fun mode off]

Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_11055054
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 09:22 schreef FunnyName het volgende:
Er is nooit een causaal verband aangetoond..
wel waar.

ik heb er nog een tijdje met anderen over gepraat. en er heeft dus een artiekel in de NRC gestaan, wetenschappelijk. het ging over amerika, dus hoe het hier is weet ik niet. maar in amerika is het dus wel zo dat meisjes grotere borsten krijgen van het eten van kip.

pi_11055111
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 11:05 schreef Ultrawuft het volgende:
kippen uit brazilie en omstreken zitten vol met groeihormomen, meisjes van 11/12 jaar hadden daar soms al borsten ala Pamela Anderson.

Was een paar jaar terug een keer op de televisie.

nog iemand die zegt dat het zo is.

en iedereen maar zeggen dat het een lul verhaal is en blablabla. maar je kunt natuurlijk nooit zeggen dat iets gelul is of bullshit als je er zelf NOOIT wat over hebt gelezen of gezien.

pi_11055136
Mijn vriendin is dol op kippenvlees,maar echt supergrote heeft ze niet. Beetje ideaal maatje eigenlijk.
pi_11055178
ik eet zelf veel kip en heb een cupje a, bullshit dus...
pi_11055208
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 14:40 schreef Piro het volgende:
Vriendin eet geen vlees, heeft toch cup C.
No dice, jimmy.
ja, tuurlijk kan ze cup c hebben, heb ik gezegt dat dat niet kon omdat ze geen kip eet?

natuurlijk ligt het vooral genetisch vastgelegd. maar je kunt net zo goed zeggen dat het onzin is dat je borsten groeien als je de pil neemt.
alleen is het met de pil logischer dat het niet de borstgroei verandert.

pi_11055260
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 16:37 schreef ook_gek het volgende:
Ramses

Vroeger zeiden ze altijd. Van kortstjes krijg je borstjes
Korsten van je boterham dan he

Maar denk even nuchter na. Waarom krijg je borsten van kip? Door de groei hormomen? Dan moet er ook nog meer groeien kan ik je vertellen.
Als het waar is zou geen enkele vrouw meer plantaten in haar borsten gooien. Maar zich vol op de kip gaan storten

waarom MOET er perse ook iets anders gaan groeien dan?
pi_11055346
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 12:11 schreef Deimo het volgende:
ik eet zelf veel kip en heb een cupje a, bullshit dus...
misschien zit dat spul niet in de kip hier in nederland, volgens mij is dat ook zo.

dus dat jij cup a hebt en kip eet kan best.

goh, onwetendheid is lollig, of niet mensen?

donderdag 12 juni 2003 @ 12:20:41 #90
42661 DrFonk
Dealer of Funky Music
pi_11055441
quote:
Op dinsdag 10 juni 2003 21:44 schreef Yodium het volgende:
Ik heb tot voor kort vrijwel nooit kip gerelateerde stukken vlees gehad maar wel cup c.... dus ik denk dat het voor mij niet echt opgaat.
Kan je nagaan wat dat voor een feest had geweest als je wel veel kip gegeten had...
They say you jive and game but can't be changed. On the positive side, you are my piece of the rock and I love you CC
pi_11055526
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 12:16 schreef wastedmind het volgende:

[..]

misschien zit dat spul niet in de kip hier in nederland, volgens mij is dat ook zo.

dus dat jij cup a hebt en kip eet kan best.

goh, onwetendheid is lollig, of niet mensen?

ben een man
pi_11055607
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 12:23 schreef Deimo het volgende:

[..]

ben een man

like... WHATEVER!
pi_11055809
goed, oke oke, mislukt geintje... (pfffff, gelijk zo serieus...) en
NEE ik ben geen travestiet, en
NEE ik ben ook niet homosexueel, en
NEE ik slik geen hormonen, en
NEE ik draag geen BH, en
NEE ik zit niet graag aan mijn eigen tieten, want ze zijn niet zacht en bovendien heb ik daar een vriendin voor met cup D/E waarbij dat veel lekkerder voelt en om nog even ontopic te blijven:
NEE ze eet niet vaak kip omdat ze dat niet lekker vindt...

dus...

pi_11056006
Ik ken iemand die nooit kip eet (Ze lust het niet! Hoe kan je nou geen kip lusten!)en ze heeft toch echt iets van cup Z...dus het is bullshit!
pi_11056037
Wat er gezegd word over die documentaire klopt wel, ik dacht alleen dat het over Thailand ging.
Daar was inderdaad een groei van de borsten geconstateerd waar de rommel in de kip waarschijnlijk de oorzaak van zou zijn.
Hier in Nederland zit die bertreffende rommel niet in de kip waar je boezem van gaat groeien.
Er zat nog een nadeel aan (voor diegene die naar Thailand af willen reizen om 50 kilo kip in te slaan ) er was een verhoogd risico op kanker.....
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_11056674
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 12:43 schreef Foxxy het volgende:
Ik ken iemand die nooit kip eet (Ze lust het niet! Hoe kan je nou geen kip lusten!)en ze heeft toch echt iets van cup Z...dus het is bullshit!
alleen hier in nederland klopt het dus niet.

maar verder is het geen bullshit

pi_11056709
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 12:45 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Wat er gezegd word over die documentaire klopt wel, ik dacht alleen dat het over Thailand ging.
Daar was inderdaad een groei van de borsten geconstateerd waar de rommel in de kip waarschijnlijk de oorzaak van zou zijn.
Hier in Nederland zit die bertreffende rommel niet in de kip waar je boezem van gaat groeien.
Er zat nog een nadeel aan (voor diegene die naar Thailand af willen reizen om 50 kilo kip in te slaan ) er was een verhoogd risico op kanker.....
thailand, brazillie en amerika dus.

nederland gelukkig nog niet. kvind de borsten van de mensen hier meestal goed en mooi. als iemand ze groter dan cup c heeft dan vind ik het vaak al niet meer mooi.

donderdag 12 juni 2003 @ 13:15:13 #98
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_11056753
volgens mij krijg je er een kippeborstje van
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_11056854
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:15 schreef Goofup het volgende:
volgens mij krijg je er een kippeborstje van
leuk he, grapjes maken die al gemaakt zijn in hetzelfde topic.

donderdag 12 juni 2003 @ 13:28:12 #100
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_11057069
shit, ben weer is veels te laat
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')