Zo dus.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
Op dit moment rij ik deze vw golf type 3 1.9D![]()
[afbeelding]
Deze auto gaat er binnen een week of 2 a 4 uit en ruil ik in tegen deze
BMW 325i Coupe uit 1993 a 1995
[afbeelding]
Dit type ga ik deze maand nog uit duitsland importeren.
Wil hem helemaal standaard houden zonder ellendige lelijke spoilers
Ja maar het geluid van een 6 cylinder maakt dat allemaal goedquote:Op woensdag 6 april 2005 17:54 schreef nikanoru het volgende:
[..]
Zo dus.![]()
[afbeelding]
Houdt er wel rekening mee dat een 325 helemaal veel zuipt. zeker als je diesel gewend bent.
Wat is het nut van verwarmde ruitensproeiers?quote:Op woensdag 6 april 2005 21:23 schreef erikvw het volgende:
Sinds november rij ik in een Mini Cooper
[afbeelding]
[afbeelding]
Sinds een week nieuwe velgen: witte cooper s velgen.
Veel opties erop (buiten de standaard opties voor de pepper edition):
- traction control
- verwarmde stoelen
- verwarmde ruitensproeiers
- bluetooth carkit
- stof/lederen bekleding
dan komt er warm water uit je sproeiers, kun je je ruit beter schoon maken..quote:Op woensdag 6 april 2005 22:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wat is het nut van verwarmde ruitensproeiers?![]()
auto van je ouders zeker?quote:Op woensdag 6 april 2005 17:43 schreef ID-Tweak het volgende:
momenteel deze Volvo S60 2.4:
[afbeelding]
en binnen een maand deze Volvo S60 Chrono 2.4:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Als het ook een 320 mag zijn, heb ik nog wel eentje voor je. Zilveren coupe met zwart leer. Showroomstaat. Compleet origineel ook. Bouwjaar 1993.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:30 schreef BaraCuda het volgende:
Op dit moment rij ik deze vw golf type 3 1.9D![]()
[afbeelding]
Deze auto gaat er binnen een week of 2 a 4 uit en ruil ik in tegen deze
BMW 325i Coupe uit 1993 a 1995
[afbeelding]
Dit type ga ik deze maand nog uit duitsland importeren.
Wil hem helemaal standaard houden zonder ellendige lelijke spoilers
quote:
Je vader is een dikke bejaarde Italiaan met een lekke hartklep?quote:Op donderdag 7 april 2005 03:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee hoor, 't is de auto van pappie...
quote:Op donderdag 7 april 2005 03:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je vader is een dikke bejaarde Italiaan met een lekke hartklep?
trouwen?quote:Op donderdag 7 april 2005 03:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nee hoor, 't is de auto van pappie...
nou op dat moment waren ze van mij, maar het zijn nu mijn ex-vrouwenbenenquote:Op woensdag 6 april 2005 21:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
omg meen je dat? dacht dat het vrouwenbenen waren.. lol![]()
Yup een heeerlijke 6 in lijn. Toen ik em hoorde was ik meteen verkocht.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar het geluid van een 6 cylinder maakt dat allemaal goed![]()
Is die van jou ook een 6 pitter of niet?
Maar ik vindt de 4 deurs E36 een stuk minder mooi dat de Coupe versie dus helaas
Bedankt voor het aanbod maar ze gaan hem voor me importeren uit duitsland wat het zeer goedkoop maakt allemaalquote:Op woensdag 6 april 2005 23:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Als het ook een 320 mag zijn, heb ik nog wel eentje voor je. Zilveren coupe met zwart leer. Showroomstaat. Compleet origineel ook. Bouwjaar 1993.
Ik wil een e39 of Lexus GS300.
Verstandig van je. Want die van mij is niet bepaald goedkoop.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar ze gaan hem voor me importeren uit duitsland wat het zeer goedkoop maakt allemaal
En ik wil toch echt die 325, 150 pk is leuk maar 192 pk is gaaf
Maar verkijk je niet op je bpm die je moet afdragen en je rdw keuring.quote:Op donderdag 7 april 2005 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar ze gaan hem voor me importeren uit duitsland wat het zeer goedkoop maakt allemaal
Sorry voor 't off-topic BMW geneuzelquote:Op donderdag 7 april 2005 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ik wil niet meteen gaan lopen kotsen maar ik zou wel willen weten vanje:quote:Op donderdag 7 april 2005 20:41 schreef Klonk het volgende:
Ik denk dat de meeste pta bezoekers wel weten dat ik me dagelijks verplaats in een Fiat Multipla
en nee toen ik hem kocht was ik niet ontoerekeningsvatbaar
[afbeelding]
laat desmileys maar komen
Vette wagens Beaker!quote:Op donderdag 7 april 2005 18:43 schreef Beaker het volgende:
Die blauwe is van mij![]()
Kareltje
[afbeelding]
en deze:
[afbeelding]
Alfa gaat binnenkort wegdaar komt een PT Cruiser voor in de plaats
325 importeren zou ik heel erg goed mee oppassen, zit een hoop rotzooi tussen... Opgelapte schadebakken, of wagens uit 1994 waar een non vanos blok in ligt enz....quote:Op donderdag 7 april 2005 20:34 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Sorry voor 't off-topic BMW geneuzel
Die dingen kosten in Duitsland niet veel meer omdat het ouwe bakken zijn je daar veel belasting moet betalen voor oudere otoos die veel vervuilen.
Dat is dus mooi meegenomen, een goeie 325 vinden is echter niet zo gemakkelijk (meer).
Kan je niet voor een 328 gaan? Beetje aan pielen en je hebt zo meer dan 210 PK en dan ga je echt een stuk harder dan met een 325. 323 is ook een goeie optie, (vrijwel) net zo snel en stukken zuiniger.
Ik heb zelf een 325 Coupé en een late 328 loont niet echt meer met inruil enzo, maar als ik moest beginnen wist ik het wel.
1: jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:29 schreef erikvw het volgende:
[..]
ik wil niet meteen gaan lopen kotsen maar ik zou wel willen weten vanje:
- vind je de auto mooi?
- zo ja, wát is er mooi aan?
- zo nee, waarom heb je hem dan gekocht?
Ik voel me zeer vereerd door je reactiequote:Op vrijdag 8 april 2005 00:50 schreef Fullgrymm het volgende:
[..]
Vette wagens Beaker!
Wij hebben vroeger ook nog zo'n blauw Renaultje 5 gehad thuis, met zo'n lekker fout lichtbruin interieur geloof ik!![]()
Ik rij nu zelf sinds ruim 2 weken in een Alfa Romeo 33 uit 1992![]()
![]()
.
Voel me wel bevoorrecht om in zo'n sjieke Italiaan te rijden.
Foto is niet mijn auto (nog geen tijd gehad voor foto's!), maar lijkt er wel veel op. Alleen heeft deze niet de originele Alfa-spoiler die er bij mij wel op zit. En deze heeft lelijke randen om de voorlampen.
[afbeelding]
Klopt idd, maar degene die hem voor me gaat importeren heeft zeer veel connecties in duitsland EN hij heeft een apparaat van paar duizend euro waarmee je diktes van de lak kan uitlezen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:53 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
325 importeren zou ik heel erg goed mee oppassen, zit een hoop rotzooi tussen... Opgelapte schadebakken, of wagens uit 1994 waar een non vanos blok in ligt enz....
328 is nice, inlaatspruitstuk van een 325 er op, chip en je zit op 230~240 PK.
schiet eens op met die picsquote:Op donderdag 7 april 2005 12:17 schreef -Muse- het volgende:
Ik heb een Peugeot 205 1.9 GTi, bijna helemaal in nieuwstaat
Tis een zwarte, lekker luxe gemaakt met stuurbekrachtiging, volleder zwarte bekleding met rode sticksels, supersport uitlaatsysteem met 100mm remus einddemper, rondom schijfremmen die voor geslepen zijn.
Verder issie vrij standaard, ook nog orginele hoogte, maar dat word wel anders![]()
Kheb em net 2 weken, hiervoor had ik een 205 Gentry met Gti blok. Daar was wat meer mee gedaan, maar deze GTi ziet er beter uit etc...
Foto's volgen als ik thuis ben...
Zoals beloofd;quote:
Best wel zweten ja, maar resultaat daarna is verblindendquote:Op maandag 11 april 2005 19:20 schreef -Muse- het volgende:
Wat een enorm foute, maar toch erg mooie wagen!!
Zit behoorlijk wat uur poetswerk in ofniet?![]()
helemaal goedgekeurd, edoch zo fout als ik weet niet watquote:Op maandag 11 april 2005 19:18 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
Pimp my ride![]()
Auto komt hoger te staan als de motor draait ( 4 punts niveauregeling) , auto met oranje knipperlichten is van een kameraad
Wat een hoeresloep! maar dan in de positieve zin van het woordquote:Op maandag 11 april 2005 19:18 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
Pimp my ride![]()
Auto komt hoger te staan als de motor draait ( 4 punts niveauregeling) , auto met oranje knipperlichten is van een kameraad
wat een geweldige auto, maar dan vooral voor een verzameling...quote:Op maandag 11 april 2005 19:18 schreef Oom_Agent het volgende:
[afbeelding]
Pimp my ride![]()
Juist, ja een RS4/6 heeft altijd chromen spiegels.quote:Op donderdag 12 juni 2003 12:08 schreef rbman het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2005 18:12 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Die SEL is idd superrrgaaf![]()
Rij zelf een E-klasse combi
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's ook best cool hoorquote:Op donderdag 14 april 2005 20:07 schreef Catheschat22 het volgende:
Wow, wat een mooie auto's allemaal zeg!
Ik ben trotse bezitster van een Suzuki Swift uit 1986 mét zelfgebouwde uitlaat en een vette boomboom base erin. De roestvlekjes en de herrie (door de uitlaat, die is tamelijk fors uitgevallen voor een auto als de mijne) neem ik voor lief want hij start trouw elke dag en ik ben er onwijs blij mee!
Helemaal omdat het een krijgertje was en hij zou nog hooguit nog een jaartje kunnen rijden. We zijn al drie jaar samen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |