abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2003 @ 17:16:57 #76
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_11223905
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 15:57 schreef M.ALTA het volgende:

ad 1. Moeilijk aan te tonen in de praktijk

Voor WFL-wolven in schaapskleren, gewoon zoeken op gebruikersnaam, als topicstarter in WFL.
quote:
ad 2. Nog moeilijker te bewijzen, al zijn vele geleerden het eens, ze kunnen zich allen vergissen.
Voor papieren WFL-tijgers, opnieuw gewoon zoeken op gebruikersnaam, als topicstarter. Als iemand dan bijvoorbeeld WFL discussies start over de "zwaartekracht" en zelf niet weet wat de ART is. Of idem over de lichtsnelheid, zonder ooit van de SRT gehoord te hebben, etc.
quote:
ad 3. Afhankelijk van de functie
Als topic-starter en topic-user is het toch handig om een goed geheugen te hebben. Het voorkomt herhaling, dubbeltopics en topic-recycling in WFL.
quote:
ad 4. Autonoom ? wat is het probleem; anarchist ? je bedoelt vandaal ?
Je kunt niet discussiëren met mensen die uitgesproken anti alles zijn, maar gelukkig is WFL niet hun gebruikelijke slagveld.
quote:
ad 5. bij nietszeggende posts juist
Toch vormen de post-count junkies en reeksjesmakers een grote groep in de Fok! gedoogzone. Ze moeten echter wel permanent uit WFL geweerd worden.
quote:
ad 6. ook juist
Idd flamejurkers hebben het in WFL vaak op de Troll-feeding Christelijke fundamentalisten voorzien.
quote:
ad 7. borderliner ? iemand op het randje ?
* Nee, gediagnosticeerde mental-cases, die hun waanbeelden in WFL ter discussie willen stellen.
quote:
ad 8. ook juist
Rel-klonen zijn idd klassieke gevallen, die in WFL vaak achter Filosofische denkbeelden schuilgaan.
quote:
ad 9. Er zijn ook heel slimme pubers
Je kunt je wel voorstellen welke specifieke puberale users ik permanent uit WFL geweerd wil hebben.
quote:
ad 10. ok

Ik wil nog toevoegen:
11. users met opmerkingen zoals: paddo's gegeten ? neuken ? etc.

I.v.m. het laatste zou ik daar nog aan toe willen voegen: 16. Users die hun genderidentiteit vervalsen.
quote:
12. Beta-studenten/users die de niet-beta-users kwalificeren als dom, omdat zij geen beta-studie volgen/opleiding hebben.
En visa-versa de alpha en gamma-studenten die hetzelfde doen.
quote:
13. users die eten onder het posten.
Je bedoelt users waarvan sommige keys het niet meer doen t.g.v. broodkruimels in het keyboard?
quote:
14. users die dronken of stoned zijn onder het posten
15. users die per abuis in het verkeerde topic posten.
Precies, het is verstandig om al deze NIET getolereerde individuen aan de WFL-FAQ toe te voegen

* And on a positive note: Graag meer beta-vrouwen in WFL i.p.v. pseudo-vrouwen.

Tot zover mijn lijstje met gewenste verbeteringen voor WFL.

* Zie disclaimer.

Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  zaterdag 21 juni 2003 @ 11:58:43 #77
8369 speknek
Another day another slay
pi_11265454
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 08:49 schreef Schorpioen het volgende:
Dit topic gaat inmiddels helemaal niet meer over vooroordelen over christenen, maar is weer dezelfde discussie geworden waar men elkaar met gevoelsargumenten probeert te 'bekeren'. Off topic hier, en het leidt nergens toe, dicht dus.
Ja zeg, lul ik zo'n kutgelovige eens klem (wat nou gevoelsargument), kan ze er niet meer op reageren. Kan ik de discussie binnenkort weer overnieuw voeren.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_11267475
Er mag wat mij betreft weer wat harder worden opgetreden tegen het evangelisme hier. Forum zit weer op het oude niveau!
  zondag 22 juni 2003 @ 14:16:26 #79
8369 speknek
Another day another slay
pi_11289859
Goed zo, nu alleen Rechtvaardigheid Mens&God nog .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 23 juni 2003 @ 11:31:02 #80
34949 MacMeester
MacMini schopt kont!
pi_11311203
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 13:50 schreef thabit het volgende:
Er mag wat mij betreft weer wat harder worden opgetreden tegen het evangelisme hier. Forum zit weer op het oude niveau!
ik voel me bijna weer thuis
De gene die probeert te bewijzen dat zijn geloof beter is dan dat van een ander, begrijpt de betekenis van religie niet.
meer esotherisch
  vrijdag 11 juli 2003 @ 14:21:27 #81
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_11707559
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 13:15 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het probleem. Want er zijn wel meer dingen die we absoluut niet kunnen weten, al is de god-welles/nietes discussie wel de populairste. Maar zoals ook al in de FAQ staat wordt er argumentatie verwacht dus posts als "God bestaat want het staat in de bijbel" of "God bestaat niet want ik vind het allemaal onzin" kunnen in principe weggeedit worden, en discussies die voornamelijk uit dergelijke non-argumenten bestaan, of uit subjectieve meningen ipv argumenten, kunnen zelfs gesloten worden.

Graag verder met de feedback in WFL Feedback deel 2, deze gaat dicht.

Alles dus ? Hoe wou je dan het bestaan van God argumenteren ?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_11708017
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 14:21 schreef JAM het volgende:

[..]

Alles dus ? Hoe wou je dan het bestaan van God argumenteren ?

Ik kan me best voorstellen dat er aan de hand van wetenschappelijk onderzoek, archeologische vondsten of bijv ontdekkingen in de quantummechanica aanwijzigingen voor het wel/niet bestaan van God zijn te vinden. Dat zijn dan iig betere argumenten dan de onberedeneerde gevoelsargumenten die hier soms langskomen.

Uiteraard zul je er nooit helemaal achterkomen en bewijs bestaat inderdaad niet, maar zoals gezegd dit geldt voor alles. Je kan niet alles wat niet bewezen/ontkracht kan worden weren uit het forum, alleen omdat de discussie eindeloos is. Uiteindelijk is helemaal niks zeker (en zelfs dat niet), *nergens* bestaat bewijs voor, maar dat betekent niet dat er helemaal niet meer over gediscussieerd mag worden.

Unox, the worst operating system.
  zondag 13 juli 2003 @ 21:19:12 #83
14453 Spohr
music was my first love...
pi_11749494
quote:
Op zondag 13 juli 2003 20:52 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Dat kan ik niet... of ik had er een nieuw topic voor moeten openen. Je kan ook op je eigen naam klikken en dan zie je alle topics waar je in hebt gereageerd.

Ook over het andere topic wat ik een zetje heb gegeven: idd twijfelgeval maar de insteek was toch imho net iets meer cultureel dan levensbeschouwelijk. Dat ik ze toch zetjes heb gegeven is een voortvloeisel van de naamsverandering va WFT naar WFL, zie daarvoor de discussies in de feedbacktopics in WFL en de WFL FAQ.

Verder hierover praten mag maar dan graag in WFL Feedback deel 2.

Maak dan een sticky topic, zoals de FAQ, waarin alleen moderators kunnen posten. Dan noem je 'm "Moved topics" of zo.

[edit] Dit is een reactie op een topic die naar C&H geschopt is [/edit]

Hi, I'm a signature virus. Please copy me into you signature to help me spread.
pi_11749803
quote:
Op zondag 13 juli 2003 21:19 schreef Spohr het volgende:

[..]

Maak dan een sticky topic, zoals de FAQ, waarin alleen moderators kunnen posten. Dan noem je 'm "Moved topics" of zo.

[edit] Dit is een reactie op een topic die naar C&H geschopt is [/edit]

Dat zou kunnen, maar aangezien de topics via de active topics of je eigen topiclijst als je op je nick klikt ook terug te vinden zijn, lijkt dat me een beetje overbodig. Bovendien zijn er ook andere mods die topics vanuit wfl kunnen verplaatsen, en die zullen de lijst ook niet bijhouden...
pi_11783928
Kolere zeg, dus HIER moet ik zijn voor een klacht. Ben eerste het hele topic rond geweest.

Nogmaals: Ik vind dat Schorpioen soepeler moet zijn. Dat gezeik met die slotjes, je wordt er horendol van. Geef eerst maar aan wat er mis en berisp mensen die een topic verkloten, maar maak je er niet te gemakkelijk met een slotje vanaf.

Koerok

"Buckle your seatbelt Dorothy, because Kansas is going bye-bye"
pi_11784130
Schorpioen, het past niet een topic dat al vele pagina's lang is opeens te verplaatsen naar C&H. Dit is hetzelfde als het topic abrupt op slot te doen. Ophouden met die vreemde schopjes, of je moet het in het allervroegste stadium doen, wanneer er echt goede redenen voor zijn.
  zondag 20 juli 2003 @ 02:33:47 #87
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_11886632
Zeg Schorpioen, wat is er mis met een islam-bash topic ? In andere fora mogen immers ook personages en groepen gebashed worden. Waarom niet in WFL ?

Voorbeeld: 1

Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_11886720
quote:
Op zondag 20 juli 2003 02:33 schreef Gil-galad het volgende:
Zeg Schorpioen, wat is er mis met een islam-bash topic ? In andere fora mogen immers ook personages en groepen gebashed worden. Waarom niet in WFL ?

Voorbeeld: 1

Dat voorbeeld dat je gaf had tenminste nog een fatsoenlijke openingspost. Dit was een vervolg, zonder echte nieuwe openingspost, dus krijgt het de naam van het eerste topic.
  zondag 20 juli 2003 @ 07:49:14 #89
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_11887545
Stond er versteld van dat mijn, door Schorpioen weg gehaalde topic, "hoe noem je iemand die wel in God gelooft maar niet in de bijbel?" in een paar uur tijd 250 keer gelezen is.

"God" en het mensenwerk de bijbel blijken voor velen van het zelfde te zijn. Dus lees goed "God" en "mensenwerk". Hoe kan dat.

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 20 juli 2003 @ 08:01:45 #90
60090 Akkersloot
pi_11887562
Nog even hier mijn commentaar op het laten verdwijnen van mijn topic "Waarom noemen niet-moslims Mohammed een profeet ?".

Je bent mij nog het antwoord schuldig waarom wij als atheisten "uit beleefdheid" Mohammed een profeet ("iemand die het woord van god openbaart, ha ha) zouden moeten noemen terwijl moslims en atheisten niet de beleefdheid hoeven op te brengen om Jezus Christus de Zoon van God (ha ha) te noemen.

"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
pi_11888810
quote:
Op zondag 20 juli 2003 08:01 schreef Akkersloot het volgende:
Nog even hier mijn commentaar op het laten verdwijnen van mijn topic "Waarom noemen niet-moslims Mohammed een profeet ?".
Het was een dubbeltopic geworden. En dan gaat er eentje dicht.
quote:
Je bent mij nog het antwoord schuldig waarom wij als atheisten "uit beleefdheid" Mohammed een profeet ("iemand die het woord van god openbaart, ha ha) zouden moeten noemen terwijl moslims en atheisten niet de beleefdheid hoeven op te brengen om Jezus Christus de Zoon van God (ha ha) te noemen.
Waarom ben ik je een antwoord schuldig?
Ik heb nooit beweerd dat die personen met die titel aangesproken dienen te worden. Jij was degene die er zo'n big fuss over maakte, mij kan het eerlijk gezegd aan mijn reet roesten hoe ze worden geadresseerd en door wie.
  zondag 20 juli 2003 @ 12:14:23 #92
60090 Akkersloot
pi_11888899
quote:
Op zondag 20 juli 2003 12:05 schreef Schorpioen het volgende:

Jij was degene die er zo'n big fuss over maakte, ...

maakt (omdat je daarmee als ongelovige mee werkt met die gevaarlijke islamitische en christelijke doctrines).

Als een stelling je totaal niet interesseert kan je toch nog steeds reageren op iemands argumenten. Vooral als je met iets kwam wat totaal niet ter zake deed. Te weten dat moslims Jezus ook een profeet noemen. Voor mij is jezus geen profeet en voor moslims is jezus zo wie zo al een profeet. Heeft niets met beleefdheid te maken. Simpel.

Over beleefdheid gesproken wat betekent de TS ?

[Dit bericht is gewijzigd door Akkersloot op 20-07-2003 13:50]

pi_11891032
quote:
Op zondag 20 juli 2003 12:14 schreef Akkersloot het volgende:
Als een stelling je totaal niet interesseert kan je toch nog steeds reageren op iemands argumenten.
Ik heb al gereageerd op de argumenten. Het boeit me niks hoe Mohammed of Jezus of wie dan ook aangesproken worden. Of ze nou profeet, zoon van god, of pipo genoemd worden, I don't care. Dat jij er problemen mee hebt, is niet mijn probleem.
quote:

Over beleefdheid gesproken wat betekent de TS ?
TopicStarter.
  zondag 20 juli 2003 @ 18:57:09 #94
21607 the.moderator
Schapen neuken doe je zo!
pi_11895426
quote:
Op zondag 20 juli 2003 12:14 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

... wat betekent de TS ?

De TS, dat ben ik dus ...
Dyab Abou Jahjah was van 1988 tot 1991 Hezbollah-strijder in Libanon en is nu opgeklommen tot AEL pooier van Allah ...
  donderdag 24 juli 2003 @ 19:40:04 #95
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_11993530
Het [centraal] God, geloof en de bijbel deel 2 topic lijkt me toch niet zo'n goed idee. Het biedt te weinig ruimte, binnen het geloof zijn er duizenden onderwerpen om over te discussiëren.

Voorbeeld:

code:
Wat dacht Jezus toen hij op de olijfberg stond
code:
West Afrikaanse natuurgeloven van rond 600 voor Christus
code:
Is God zelf een atheïst ?
Lijkt me niet allemaal binnen een topic passen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_11996257
Ik vind het juist een perfect idee. In plaats van het WFL forum met duizenden geloofstopics te vervuilen, is er nu nog maar eentje. Je hoeft na het klikken op 'WFL' niet meer te zoeken naar W of F topics, ze staan direct op je scherm. Mooi toch?
  donderdag 24 juli 2003 @ 22:23:35 #97
60090 Akkersloot
pi_11997146
Hoeveel moderators moeten we overtuigen.

Is er geen systeem mogelijk dat de lezers zelf kunnen bepalen ofdat een topic kan blijven staan. (waarderings cijfertjes) Eventueel ook de plaats WFL of C&H

pi_11997587
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:23 schreef Akkersloot het volgende:
Hoeveel moderators moeten we overtuigen.

Is er geen systeem mogelijk dat de lezers zelf kunnen bepalen ofdat een topic kan blijven staan. (waarderings cijfertjes) Eventueel ook de plaats WFL of C&H

Asjeblieft niet zeg. Fok is geen democratie hoor, mocht je dat nog niet doorhebben...
pi_11997837
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 19:40 schreef JAM het volgende:
Het [centraal] God, geloof en de bijbel deel 2 topic lijkt me toch niet zo'n goed idee. Het biedt te weinig ruimte, binnen het geloof zijn er duizenden onderwerpen om over te discussiëren.

Voorbeeld:

code:
Wat dacht Jezus toen hij op de olijfberg stond
code:
West Afrikaanse natuurgeloven van rond 600 voor Christus
code:
Is God zelf een atheïst ?
Lijkt me niet allemaal binnen een topic passen.
De 1e twee voorbeelden zouden prima in een apart topic passen maar dan (wel een beetje afhankelijk van de insteek) meer in C&H. Heeft immers meer met historie dan filosofie of levensbeschouwing te maken. Het 3e voorbeeld is een topic voor geopend, maar dat was een kuttopic, niks toevoegend aan de bestaande discussie en bovendien een belachelijk uitgangspunt. Maar ja, dat is mijn mening.

Overigens is het niet zo dat er absoluut geen aparte topics over religie meer geopend mogen worden, 't is geen ijzeren regel ofzo, maar dan moeten ze wel op zijn minst een andere insteek hebben, iets toevoegen, en niet verzanden in de standaard discussie over het bestaan van god of over de zin van geloof of de bijbel, want daar is dat centrale topic juist voor.

vrijdag 25 juli 2003 @ 06:38:02 #100
60090 Akkersloot
pi_12003066
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:50 schreef Schorpioen het volgende:
Heeft immers meer met historie dan filosofie of levensbeschouwing te maken.
Ha, ha. Heeft wat Jezus dacht toen hij op de olijfberg stond met historie te maken. Hoe kan nu iets met historie te maken hebben met een verhaal wat van begin tot eind verzonnen is. Er is immers een historische Jezus (een Joodse relschopper tegen de Romeinse bezetting) en een bijbelse Jezus (persoon verzonnen door Paulus)
quote:
Het 3e voorbeeld is een topic voor geopend, maar dat was een kuttopic, niks toevoegend aan de bestaande discussie en bovendien een belachelijk uitgangspunt. Maar ja, dat is mijn mening.
O.K. als jij het een belachelijk uitgangspunt vind dat God liever wil dat we niet in een God geloven hoe komt het dan dat hij geen enkele profeet heeft gezonden (Jezus, Paulus, Mohammed, David Korech, Lou de Palingboer waren immers allemaal bedriegers).
De openingspost bevatte bovendien een discussie over wat we precies onder een atheist moeten verstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')