quote:Finale begint volgens mij pas om 15.00
Op zaterdag 7 juni 2003 12:17 schreef Nadientje het volgende:
ik ga zeker kijken morgen om 13 uur
quote:Uhm ik had gehoord dat het om 15.00 was?
Op zaterdag 7 juni 2003 12:17 schreef Nadientje het volgende:
ik ga zeker kijken morgen om 13 uur
.
Grote chipsvoorraad naast me, kratje bier. Ik ga er goed voor zitten
topictitel spelfout quartorze
quote:Nou ja, die 420.000 dollar is al een verdubbeling van alles wat ie totnutoe had verdiend. Maar hij heeft het idd niet direct nodig, want papa Verkerk is ook vrij rijk.
Op zaterdag 7 juni 2003 12:55 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hij wint gewoon morgen
Maar die prijzenpot is toch wel ziekelijk hoog zeg,daar zit Verkerk helemaal niet op te wachten hoor, de eer is voor hem veel belangrijker dan het belachelijk vele prijzengeld
Met het bereiken van de finale heeft Verkerk al $420.000 verdient en dat bedrag wordt morgen nog even verdubbeld
En dan gaat meneer Verkerk met ongeveer 1,7 miljoen ouderwetse guldens naar huis...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Verkerk kan het goed gebruiken ja, maar het blijven bespottelijke bedragen...
Op zaterdag 7 juni 2003 12:57 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nou ja, die 420.000 dollar is al een verdubbeling van alles wat ie totnutoe had verdiend. Maar hij heeft het idd niet direct nodig, want papa Verkerk is ook vrij rijk.
quote:Maar die is ook niet gek die stopt nu met sponsoren, en geef m eens ongelijk
Op zaterdag 7 juni 2003 12:57 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Nou ja, die 420.000 dollar is al een verdubbeling van alles wat ie totnutoe had verdiend. Maar hij heeft het idd niet direct nodig, want papa Verkerk is ook vrij rijk.
Ohja had ik al gezegd dat hij morgen ging winnen
Hele straten in de arbeidersbuurten van menig stad zijn volledig oranje gekleurd. Leveranciers van videoschermen kunnen de vraag van de kroegen niet aan. SBS heeft de programma's omgegooid en brengt in plaats van de geplande erotische sf-film And The Monster Went In de erotische sportfilm The Man Who Just Did It, achtergrondreportages en tennisquizzen: Nederland is in de ban van Martin Verkerk - de tennisser die komende zondag in de finale van Roland Garros staat.
Studio Sport én Barend en van Dorp zijn hals over kop naar Parijs vertrokken om in gezellige live-praatprogramma's met het Nederlandse legioen ter plekke over de ontwikkelingen binnen het toernooi - dat alleen nog uit de finale bestaat - te praten. Allebei hebben ze zo hun kenners: de publieke omroep heeft Smeets - die zich voor de gelegenheid heeft verdiept in de regels van het tennis - en Okker; BvD komt met Richard, Björn, Martina en zelfs John.
Tijdens de finale zal het stil zijn op straat. Veel mensen hebben het Court 1 van Roland Garros in hun achtertuin nagebouwd om daar met familie en kennissen extra te genieten - soms zijn zelfs de rollen van ballenmeisje, umpire en lijnrechter reeds vooraf helemaal verdeeld en moeten de gasten in de bijbehorende groene pakjes verschijnen. Ook op het Binnenhof wordt het stil, want ex-demissionair premier Balkenende zal (zoals gebruikelijk samen met Wouter Bos) bij de finale aanwezig zijn: "Ik heb mijn ticket naar Londen al in mijn zak," aldus de geheel niet wereldvreemde staatsman. ( www.visinhetnet.nl )
In ieder geval, ik ga vanmiddag naar de Grote Markt in Brussel, waar ik de wedstrijd Clijsters-Henin op groot scherm zal zien!
Belgische winst verzekerd!
Het is echte topsort hoor. Ze staan bijna elke dag uren op de baan te trainen. Het is natuurlijk ook een heel intensieve sport. Ga maar es een vijfsetter spelen. Het vergt ook enorm veel oefening om de techniek op niveau te houden.
Ze moeten er ook veel voor doen en laten. Ze reizen bijna het hele jaar de halve wereld rond. De ene week word er bv. een toernooi in Santiago de Chili gehouden, en 2 weken daarop staan ze weer in Sint - Petersburg op de baan.
quote:Mwoa ... de Williams zusters hebben leren tennissen dmv video's etc.
Op zaterdag 7 juni 2003 14:59 schreef Leatherface het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd absoluut niet dat tennissers worden overbetaald.Het is echte topsort hoor. Ze staan bijna elke dag uren op de baan te trainen. Het is natuurlijk ook een heel intensieve sport. Ga maar es een vijfsetter spelen. Het vergt ook enorm veel oefening om de techniek op niveau te houden.
En ze worden zwaar overbetaald, maar goed blijkbaar hebben mensen er dat geld voor over, je zou wel gek zijn als je het niet aannam.
quote:Echt goed ja!
Op zaterdag 7 juni 2003 15:14 schreef fotoloog het volgende:
henin breekt kim meteen!
quote:Ja, kut man, ik ook!!
Op zaterdag 7 juni 2003 12:45 schreef roobje het volgende:
ik moet werken morgen, klote zeg
quote:Hopen dat dat morgen beter is
Op zaterdag 7 juni 2003 15:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Amai, wat een bloedstollende finale...![]()
![]()
quote:Och, ze hebben ook eens een finaleplaatsje die Nederlanders
Op zaterdag 7 juni 2003 15:41 schreef Leatherface het volgende:[..]
Hopen dat dat morgen beter is
quote:3 finaleplaatjes.
Op zaterdag 7 juni 2003 15:44 schreef Webdevel het volgende:[..]
Och, ze hebben ook eens een finaleplaatsje die Nederlanders
quote:3? Haarhuis, Verkerk en ?
Op zaterdag 7 juni 2003 15:44 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
3 finaleplaatjes.
quote:Ik zie er toch maar 2 hoor
Op zaterdag 7 juni 2003 15:44 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
3 finaleplaatjes.
quote:Krajicekje in het dubbel. Maar die heeft wel verloren.
Op zaterdag 7 juni 2003 15:45 schreef prinsrob het volgende:[..]
3? Haarhuis, Verkerk en ?
quote:krajicek
Op zaterdag 7 juni 2003 15:45 schreef prinsrob het volgende:[..]
3? Haarhuis, Verkerk en ?
quote:Inderdaad, het vel kan wel al verkocht worden want die beer is al half dood
Op zaterdag 7 juni 2003 15:55 schreef Webdevel het volgende:
*iets met een beer en zijn vel*
quote:pak een racket..............
Op zaterdag 7 juni 2003 16:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
Eigenlijk is het beschamend; je wint een paar partijtjes, 2 setjes in de finale en dan ga je met 700.000 euro naar huis...![]()
![]()
quote:Klopt, maar Justine heeft een stuk minder faalangst dan toen, veel minder onzeker.
Op zaterdag 7 juni 2003 16:01 schreef Webdevel het volgende:
2 jaar geleden, halve finale Roland Garros. Justine stond ook een set en 4-2 voor. Kim speelde de finale tegen Capriati
quote:Investering van een paar honderden euro's en je bent direct rijk. Go for it !
Op zaterdag 7 juni 2003 16:04 schreef fotoloog het volgende:
pak een racket..............
quote:Dat trek ik in
Op zaterdag 7 juni 2003 16:04 schreef prinsrob het volgende:[..]
Klopt, maar Justine heeft een stuk minder faalangst dan toen, veel minder onzeker.
quote:En dit trek ik weer in.
Op zaterdag 7 juni 2003 16:09 schreef prinsrob het volgende:[..]
Dat trek ik in
.
Komop Justine!
quote:blijf je trekken ?
Op zaterdag 7 juni 2003 16:10 schreef prinsrob het volgende:[..]
En dit trek ik weer in.
Komop Justine!
quote:Nee, twee matchballen
Op zaterdag 7 juni 2003 16:13 schreef fotoloog het volgende:[..]
blijf je trekken ?
quote:blom,zit jij met dit mooie weer achter de comp????????????
Op zaterdag 7 juni 2003 16:16 schreef Muurbloempje het volgende:
Verdiend gewonnen en ze draagt overwinning op aan haar moeder hoorde ik
Maar natuurlijk dikverdiende overwinning van Henin.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 07-06-2003 16:20]
quote:Was al de hele dag buiten, ben nu 1,5 uurtje binnen.... Justine draagt het op aan haar overleden moeder, mooi hoor..
Op zaterdag 7 juni 2003 16:17 schreef fotoloog het volgende:[..]
blom,zit jij met dit mooie weer achter de comp????????????
gefeliciteerd ,justine!
En echt verdiend gewonnen hoor
quote:Zo op je tenen getrapt
Op zaterdag 7 juni 2003 15:44 schreef Webdevel het volgende:[..]
Och, ze hebben ook eens een finaleplaatsje die Nederlanders
Wees eerlijk, er zijn toch spannendere partijen geweest. De finale van 2 jaar geleden was bv. toch veel enerverender?
Leuk voor jullie dat er 2 landgenoten in de finale stonden, maar dan mag je het toch wel een saaie finale vinden?
quote:Je hebt gelijk, als het morgen niet spannend is dan kan dat ook gezegd worden hoor, nederlander of niet... Als Martin maar wint
Op zaterdag 7 juni 2003 16:25 schreef Leatherface het volgende:[..]
Zo op je tenen getrapt
Wees eerlijk, er zijn toch spannendere partijen geweest. De finale van 2 jaar geleden was bv. toch veel enerverender?
Leuk voor jullie dat er 2 landgenoten in de finale stonden, maar dan mag je het toch wel een saaie finale vinden?
quote:De vertaling was perfect. De Belgen zijn dan ook perfect tweetalig é
Op zaterdag 7 juni 2003 16:28 schreef prinsrob het volgende:
Ik had toch wel enigzins tranen in m'n ogen toen ze de overwinning opdroeg aan haar moeder (althans, dat was wat de belgische commentator ervan maakte)
quote:Jaja, dat verhaal ken ik natuurlijk
Op zaterdag 7 juni 2003 17:04 schreef placebeau het volgende:[..]
De vertaling was perfect. De Belgen zijn dan ook perfect tweetalig é
vroeger was ze samen met haar moeder naar roland garros aan het kijken, en beloofde haar moeder dat ze daar later ook zou staan. Niet lang daarna stierf haar moeder. Het is dus prachtig dat ze nu wint. Ze was ook duidelijk de beste van het toernooi.
Het was wel tof suporteren hier in Belgïe, de helft was hier voor clijsters, de helft voor henin, gelukkig heb ik de, juiste keuze gemaakt.
aja, ook dit nog:
vive la belgique!
quote:Zo goed als ze in de halve finale waren, zo ruk zijn ze nu..
Op zaterdag 7 juni 2003 17:59 schreef Fulton het volgende:
Gaat niet zo goed met Haarhuis/Kafelnikov
quote:Sampras is niet eens aan het toernooi begonnen knuppel
Op zaterdag 7 juni 2003 18:01 schreef Koekepan het volgende:
Zit Sampras er nog in?
quote:Ah, mooi.
Op zaterdag 7 juni 2003 18:02 schreef sjeng007 het volgende:
nee, maar Boris Becker wel (toch??)
quote:Klote!
Op zaterdag 7 juni 2003 18:21 schreef Bobu het volgende:
En de titel is voor de broertjes Bryan
Maargoed de damesfinale viel erg tegen wat voornamelijk aan Clijsters lag die maar paar puntjes maakte met haar forehand verder allemaal missers, net als de dropshotjes welgeteld een punt opgeleverd en dat is wel jammer. Maar ik denk dat Clijsters wel van hele goeie huize had moeten komen wilde ze van deze Henin winnen, echt magistraal gespeeld Ondanks dat ik het verhaal van haar moeder al kende kreeg ik toch ff kippevel toen ze de winst snel opdroeg aan haar moeder, ook toen haar man in beeld kwam die het even moeilijk had zegmaar. Heel sportieve reaktie van Clijsters ook, niet dat ik anders verwachte
De reaktie van een belg in dit topic van: 'och hebben die Nederlanders ookeens een finaleplaatsje?' Wanneer heeft Belgie voor het laatst iemand in een grandslamfinale gehad bij de mannen? Hoe danook hoop nu dat de belgen hun titel hebben Nederland morgen volgt!
quote:zo'n wedstrijd als morgen moet je gewoon voor de tv volgen.
Op zondag 8 juni 2003 00:20 schreef golfer het volgende:
Weersverwachting morgen is niet al te best, dus ik verwacht morgen in de statistieken van het forum met Sport alle records te gaan breken.
quote:Nou ja, ik ben morgen niet online en dat scheelt al minstens 50 views per topic.
Weersverwachting morgen is niet al te best, dus ik verwacht morgen in de statistieken van het forum met Sport alle records te gaan breken.
quote:De Belgische mannen breken niet echt door. Je had even Flip DeWulf, maar die was al oud toen ie de halve finale in Parijs haalde. Vorig jaar een Rochusje op Wimbledon, Malisse doet aardig mee. Maar echte uitschieters zijn er niet. Misschien vergelijkbaar met Nederland behalve dat wij een Wimbledon-winnaar hebben en wie weet na morgen ook een RG-winaar
Op zondag 8 juni 2003 00:00 schreef Machiel het volgende:
De reaktie van een belg in dit topic van: 'och hebben die Nederlanders ookeens een finaleplaatsje?' Wanneer heeft Belgie voor het laatst iemand in een grandslamfinale gehad bij de mannen?Hoe danook hoop nu dat de belgen hun titel hebben Nederland morgen volgt!
quote:Nou... Buiten deze uitschieter zijn die er bij Nederland ook niet hoor. Malisse stond vorig jaar geloof ik trouwens twee x in de halve finale van een GM.
Wanneer heeft Belgie voor het laatst iemand in een grandslamfinale gehad bij de mannen? Hoe danook hoop nu dat de belgen hun titel hebben Nederland morgen volgt!
quote:
Op zondag 8 juni 2003 08:49 schreef olavski het volgende:
*klaarzit*
Het leek wel of Belgie de wereldbeker had gewonnen! (heb in Brussel nog nooit zoveel Belgische vlaggen zien hangen)
Proficiat, Juju!
PS: Wel leuk dat Clijsters en Henin zomaar de Koning kusten!! (dit doe je normaal niet, vanwege het protocol...maar ja...de vreugde van het moment en hij kon er wel mee lachen...!)
quote:
Op zondag 8 juni 2003 08:49 schreef olavski het volgende:
*klaarzit*
Go Martin.....
quote:Nee, dan onze prins, die gast doet niks anders dan sporters knuffelen (nou ja, 7 jaar geleden dan).
Op zondag 8 juni 2003 09:54 schreef Frederic het volgende:
Wow, ben gisteren naar de (overvolle) Grote Markt in Brussel geweest om de finale op groot scherm te zien. Wat een sfeer, wat een feest, wat een hitte, ....!Het leek wel of Belgie de wereldbeker had gewonnen! (heb in Brussel nog nooit zoveel Belgische vlaggen zien hangen)
Proficiat, Juju!
PS: Wel leuk dat Clijsters en Henin zomaar de Koning kusten!! (dit doe je normaal niet, vanwege het protocol...maar ja...de vreugde van het moment en hij kon er wel mee lachen...!)
quote:Denk het ook ja
quote:Ik denk het eigenlijk niet (sorry
Op zondag 8 juni 2003 10:14 schreef Leatherface het volgende:[..]
Denk het ook ja
quote:Zou idd wel kunnen. Nou ja, we zullen wel zien
Op zondag 8 juni 2003 10:16 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik denk het eigenlijk niet (sorry
). Vrijdag waren er heel veel mensen op hun werk die via Fok! de wedstrijd mooi konden volgen maar vandaag zit iedereen thuis en dan is het toch makkelijker om gewoon voor de TV te zitten. Denk ik dan. Maar ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb.
.
quote:Ik al een uurtje of 2
Op zondag 8 juni 2003 14:01 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik zit al klaar
quote:
Op zondag 8 juni 2003 14:03 schreef Remzz het volgende:[..]
Ik al een uurtje of 2
quote:Jack is er natuurlijk om d'n Hollandsche Leeuw in ieder van ons te laten leven.
Op zondag 8 juni 2003 14:08 schreef Gurby het volgende:
Waarom zit Jack van Gelder er telkens bij eigenlijk? Heeft zeker niks te doen nu het voetbal weer afgelopen is (HCE iig)
Ik vind trouwens dat hij dat goed kan. Hij kan goed dat gevoel overbrengen dat het een bijzondere dag voor Nederland is.
quote:Ik ben het helemaal met je eens
Op zondag 8 juni 2003 14:14 schreef Leatherface het volgende:[..]
Jack is er natuurlijk om d'n Hollandsche Leeuw in ieder van ons te laten leven.
Ik vind trouwens dat hij dat goed kan. Hij kan goed dat gevoel overbrengen dat het een bijzondere dag voor Nederland is.
quote:Ik heb 'm toch liever via de radio als voetbalcommentator, nu krijg ik zo'n "ter land ter zee en in de lucht" gevoel van hem
Op zondag 8 juni 2003 14:14 schreef Leatherface het volgende:[..]
Jack is er natuurlijk om d'n Hollandsche Leeuw in ieder van ons te laten leven.
quote:Ik vind dat Jack wel voor een leuke sfeer kan zorgen, maar ik kijk er toch wel een beetje nuchter tegenaan.
Op zondag 8 juni 2003 14:18 schreef Gurby het volgende:[..]
Ik heb 'm toch liever via de radio als voetbalcommentator, nu krijg ik zo'n "ter land ter zee en in de lucht" gevoel van hem
Van mij hoeft nou niet werkelijk elk detail belangrijk worden gemaakt.
quote:Ik hou al op, ik geef me over, ben gewoon wat gespannen voor de wedstrijd denk ik
Op zondag 8 juni 2003 14:20 schreef Leatherface het volgende:[..]
Ik vind dat Jack wel voor een leuke sfeer kan zorgen, maar ik kijk er toch wel een beetje nuchter tegenaan.
Van mij hoeft nou niet werkelijk elk detail belangrijk worden gemaakt.
quote:Ik ook wel, kijk er met plezier naar uit
Op zondag 8 juni 2003 14:23 schreef Gurby het volgende:[..]
ben gewoon wat gespannen voor de wedstrijd denk ik
quote:Denk het ook... wordt een spannende pot hoop ik
Op zondag 8 juni 2003 14:24 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zowel Ferrero als Verkerk zijn beide in topvorm.
Kan nog een zeer leuke wedstrijd worden
quote:Ja, ik ook
Op zondag 8 juni 2003 14:25 schreef Leatherface het volgende:[..]
Ik ook wel, kijk er met plezier naar uit
quote:Hoop het ook
Op zondag 8 juni 2003 14:25 schreef JT_RSD het volgende:[..]
Denk het ook... wordt een spannende pot hoop ik
Gellukig was de regen vanmorgen en de finale in de middag
quote:Is dat wel in het voordeel voor Verkerk
Op zondag 8 juni 2003 14:33 schreef Machiel het volgende:
Gellukig was de regen vanmorgen en de finale in de middag
quote:Justine is toch geen Belgisch maar een Waalse?
Op zondag 8 juni 2003 09:54 schreef Frederic het volgende:
Wow, ben gisteren naar de (overvolle) Grote Markt in Brussel geweest om de finale op groot scherm te zien. Wat een sfeer, wat een feest, wat een hitte, ....!Het leek wel of Belgie de wereldbeker had gewonnen! (heb in Brussel nog nooit zoveel Belgische vlaggen zien hangen)
Proficiat, Juju!
quote:Ja inderdaad. Leuk om te zien
Op zondag 8 juni 2003 14:53 schreef geinig het volgende:
Het Engels van Verkerk is ook wel komisch, de journalisten weten niet echt wat ze er mee moeten.
quote:Liever helemaal geen regen, maar denk dat regenonderbrekingen nog veel meer tegen hem werken. De zon was er net al een beetje ook en het schijnt dat het nu droog gaat blijven. Maar hoop idd dat z'n service gewoon goed blijft gaan zo, het is wel zo dat met hitte het zwaarder is om 5 sets te spelen dus ja we zullen wel zien je veranderd er toch niets aan
Op zondag 8 juni 2003 14:37 schreef Leatherface het volgende:[..]
Is dat wel in het voordeel voor Verkerk
Verder geen posts van mij denk ik zit er helemaal in zo STERKTE iedereen!
quote:Zo Hollands he
Op zondag 8 juni 2003 14:53 schreef geinig het volgende:
Het Engels van Verkerk is ook wel komisch, de journalisten weten niet echt wat ze er mee moeten.
Ik zou het zo ongeveer net hetzelfde doen
quote:Thanks
Op zondag 8 juni 2003 14:53 schreef Machiel het volgende:[..]
Verder geen posts van mij denk ik zit er helemaal in zo STERKTE iedereen!
quote:Bij mij zou het nog erger zijn
Op zondag 8 juni 2003 14:54 schreef Leatherface het volgende:[..]
Zo Hollands he
Ik zou het zo ongeveer net hetzelfde doen
quote:jeu, set, match, et le championnat
Op zondag 8 juni 2003 14:59 schreef -Hans- het volgende:
game, set and match Martin VerkerkAls het zover is dan ga ik helemaal los
quote:zozo
Op zondag 8 juni 2003 15:00 schreef Fulton het volgende:[..]
jeu, set, match, et le championnat
quote:Ja, zo klonk het wel
Op zondag 8 juni 2003 15:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het publiek is op de hand van Martin...
quote:
Op zondag 8 juni 2003 15:09 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Hup Verkerk. Hij begint!
quote:Er hangt een camera aan een kabel boven het terrein, was dat m niet?
Op zondag 8 juni 2003 15:10 schreef Daniel.San het volgende:
mooie camera shots vanaf de helicopter
Verkerk moet nog even op gang komen.
Nu weer breakpoint.
quote:En weer een ace..
Op zondag 8 juni 2003 15:15 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Alweer een breakpoint
quote:alweer.
Op zondag 8 juni 2003 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
En weer een ace..
.
Nu toch maar eens afmaken.
quote:Echt wel zeg.
Op zondag 8 juni 2003 15:17 schreef golfer het volgende:
Hij staat stijf van de zenuwen.
quote:Hij had van tevoren even een paar biertjes moeten drinken.
Op zondag 8 juni 2003 15:17 schreef golfer het volgende:
Hij staat stijf van de zenuwen.
Tot nu toe nog steeds weinig verheffend.
quote:Grrr gelijk gebroken
Op zondag 8 juni 2003 15:20 schreef rutja het volgende:
wie staat ernou voorrrrr!! ik volg het niet helemaal
quote:Nou nou nou, niet te vroeg met de conclusies!
Op zondag 8 juni 2003 15:21 schreef rutja het volgende:
ik ziet het al
quote:
Op zondag 8 juni 2003 15:20 schreef rutja het volgende:
wie staat ernou voorrrrr!! ik volg het niet helemaal
quote:
Op zondag 8 juni 2003 15:21 schreef rutja het volgende:
ik ziet het al
quote:
Op zondag 8 juni 2003 15:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Nou nou nou, niet te vroeg met de conclusies!
[Dit bericht is gewijzigd door Mindlight op 08-06-2003 15:23]
quote:sinds wanneer ben jij mod???
Op zondag 8 juni 2003 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Niks aan de hand nog hoor...
quote:Sinds een paar dagen, op UVT
Op zondag 8 juni 2003 15:22 schreef Zapper het volgende:[..]
sinds wanneer ben jij mod???
quote:Nee, service gaat niet ok... hopen dat ie deze game gaat halen...
Op zondag 8 juni 2003 15:25 schreef Mindlight het volgende:
Dit begint niet echt lekker
quote:Hij staat er nu al niet bepaald goed voor helaas
Op zondag 8 juni 2003 15:26 schreef geinig het volgende:[..]
Nee, service gaat niet ok... hopen dat ie deze game gaat halen...
quote:Hoop het ook..
Op zondag 8 juni 2003 15:26 schreef geinig het volgende:[..]
Nee, service gaat niet ok... hopen dat ie deze game gaat halen...
quote:Hij's net 2 games bezig hoor
Op zondag 8 juni 2003 15:25 schreef golfer het volgende:
De service van Verkerk wil maar niet op gang komen.
Nu begint de wedstrijd pas. Op het eind liep de service ok.
quote:
Op zondag 8 juni 2003 15:28 schreef Peter83 het volgende:
1-2.Nu begint de wedstrijd pas. Op het eind liep de service ok.
quote:Dat wel ja.
Op zondag 8 juni 2003 15:31 schreef Leatherface het volgende:
Da's irritant voor Ferrero, dat publiek.
Het loopt aan beide kanten nog niet zoals het hoort.
quote:Beetje spanning denk ik
Op zondag 8 juni 2003 15:32 schreef Peter83 het volgende:
Dubbele fout voor Ferrero.Het loopt aan beide kanten nog niet zoals het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |