Nope het enigste wat ze gemeen hebben is de naam en dat er een winkelcentrum inzit voor de rest is het allemaal verschillend. Neemt niet weg dat het een goeie "Remake" is... (alleen is het niet echt een remakequote:Op zondag 25 april 2004 10:01 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ik ook!! Echt ubercoole tease! I want more!!!!
ps: ik had enkele jaren geleden ook het originele deel gezien en gister opgenomen omdat mijn broer die ook wilt zien. Nu vraagt hij zich af of de remake erg lijkt op het origineel, want dan zou t wel zonde zijn om dit origineel te kijken want hij wil de remake graag zien. Dus voor degene die beide films al gezien hebben, gaarne antwoord
het zou andersom moeten zijnquote:Op zondag 25 april 2004 10:01 schreef Smeich het volgende:
opgenomen omdat mijn broer die ook wilt zien. Nu vraagt hij zich af of de remake erg lijkt op het origineel, want dan zou t wel zonde zijn om dit origineel te kijken want hij wil de remake graag zien.
Het zij u vergevenquote:Op zondag 25 april 2004 17:27 schreef Smeich het volgende:
hehe, geef je gelijk. Ik vond het origineel erg cool maar wees gerust, hij is m nu aan t kijken hoor
Is daar al iemand aan bezig? Zoja, wie en hoe en waartoe en hochee en hozee...quote:Op vrijdag 17 oktober 2003 15:13 schreef kinky_queen het volgende:
Hopen dattie idd meevalt, maar is er al een trailer/teaser van SUSPIRIA?
was wel ff sprake van, maar nix meer van vernomen sindsdienquote:Op vrijdag 30 april 2004 00:40 schreef kamagurka het volgende:
Is daar al iemand aan bezig? Zoja, wie en hoe en waartoe en hochee en hozee...
Vooral de soundtrack zal in die film goed moeten zijn..
Geweldige film he? En met de opmars van de goede remake ben ik ook zeer benieuwd wat hier uit zal komen, mits hij nog wel doorgaat...quote:Op vrijdag 30 april 2004 09:01 schreef ajuu het volgende:
ik heb SUSPIRIA nog maaronlangs gezien en ik was totalal overweldigd. alles is gericht op effecten en spanning. geniaal gebruik van kleur en muziek!
ook PROFUNDO ROSSO gezien?quote:Op vrijdag 30 april 2004 09:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Geweldige film he? En met de opmars van de goede remake ben ik ook zeer benieuwd wat hier uit zal komen, mits hij nog wel doorgaat...
Staat onder DEEP RED in m'n dvdtjes in sig...quote:Op vrijdag 30 april 2004 09:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
ook PROFONDO ROSSO gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zeker de kijken waard.The End!
Hel is ook goed Engels.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:47 schreef Stag het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat dit een officiële poster is, hell schijf je namelijk toch echt met dubbel l![]()
De originele DAWN OF THE DEAD heeft ook een vervolgquote:Op maandag 3 mei 2004 10:06 schreef truSteh het volgende:
Heb deel 1 nooit gezien dus tjaJammer dat het einde zo snel is, hopelijk komt er nog een deel 2 ofzo waar het verder gaat :\
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |