quote:Cameron Diaz had ik allang gezien, maar ik heb Vanilla Sky nooit gezien. Wist ook niet dat zij er in speelde
Op vrijdag 6 juni 2003 22:51 schreef ranja het volgende:[..]
volgens mij is die dame Cameron Diaz, dus dan moet het Vanilla sky zijn...
quote:Maar je bent duidelijk geen Stallone of Renny Harlin fan
Op vrijdag 6 juni 2003 22:53 schreef ranja het volgende:
Ik wist de V en de D zeker, verder bleek ik een hoop dor elkaar te hebben gehaald maar ik had 1 of 2 i's, een r, toen kwam Dr. Rino dus pakte ik daar een N van en kwam toen ineens op Drivenecht vaag als je ziet hoe het er op papier uitziet
quote:Whahaha, die had ik zelfs
Op vrijdag 6 juni 2003 22:52 schreef Gorro het volgende:[..]
Tja, als in plaats van de N van Mission Impossible 2 een Y van Jerry Maguire hebt, kun je lang gaan puzzelen
quote:Renny Harlin? Ehm... nooti van gehoord
Op vrijdag 6 juni 2003 22:55 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Maar je bent duidelijk geen Stallone of Renny Harlin fan
quote:Same here. Op dat liefhebber van actiefilms na dan
Op vrijdag 6 juni 2003 22:57 schreef ranja het volgende:[..]
Renny Harlin? Ehm... nooti van gehoord
Stallone ben ik absoluut geen fan van inderdaad... ben niet zo'n liefhebber van actiefilms.
quote:Vandaar dat je Renny Harlin ook niet kent. Regisseur van Die Hard 2, Long kiss goodnight, Deep blue sea, Clifhanger, TRAX ... enz
Op vrijdag 6 juni 2003 22:57 schreef ranja het volgende:[..]
Renny Harlin? Ehm... nooti van gehoord
Stallone ben ik absoluut geen fan van inderdaad... ben niet zo'n liefhebber van actiefilms.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 22:58 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Vandaar dat je Renny Harlin ook niet kent. Regisseur van Die Hard 2, Long kiss goodnight, Deep blue sea, Clifhanger, TRAX ... enz
quote:is without a doubt the funniest film I've ever seen. Timing is the keyword in this movie. I've must have seen the movie for more than 30 times. Every time I discover something new that makes me laugh out loud. The acting is superb and so is the directing. All in all, this is maybe the best movie ever made
.
quote:
I think you're not wrong if you say thatis one of the best
.
hasn't got much good films, but you can add
on the list.
is a very brilliant director with, except
,
and
on his name. This is his second 'real' movie and he has done great work!
quote:een regisseur! daar weet ik sowieso bijna niks van
Op vrijdag 6 juni 2003 22:58 schreef Bijna35 het volgende:[..]
Vandaar dat je Renny Harlin ook niet kent. Regisseur van Die Hard 2, Long kiss goodnight, Deep blue sea, Clifhanger, TRAX ... enz
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 23:01 schreef ranja het volgende:[..]
een regisseur! daar weet ik sowieso bijna niks van
daarom weet ik die puzzel 2B's van jou ook nooit
quote:
And what more is: living on a belt or next to a chemical plant can be dangerous.is more than a simple comedy: it is also a social satire of the cool
bourgeosie who wants to be isolated of the big towns where there is criminality and so on but who goes to the warm countries during holidays to change their mediocre existence. Take
, she is bored by her neighbourhood where never happens anything [...] and tired of her husband
and she starts a sexual adventure with
.
vervolg op vorige comment:
quote:
Alcoholism is also a subject of the movie: the alcohol is made at home and consumed in high quantities and whisky is drunk in floods by. This comedy is unsurpassed and is at the same time a sociological study of the escape out of town of the high-class citizens to the outskirts
quote:dat laatste dan waarschijnlijk... anders zou ik ze wel herkend hebben denk ik.
Op vrijdag 6 juni 2003 23:08 schreef Bijna35 het volgende:
Ik heb het idee dat ik zelf ook al eens deze comments heb gedaan... of heb willen doen
quote:dat is ook de meest weggevende
Op vrijdag 6 juni 2003 23:09 schreef Daborgk het volgende:
Flodder?btw heb alleen laatste post gelezen
Goed dus.
iemand een vraag of zal ik nog eentje doen?
quote:ok doe jij maar dan
Op vrijdag 6 juni 2003 23:24 schreef dolle_hond het volgende:
[zeur-mode]
had ik niet nog een puntje in het vorige deel
[/zuer-mode]ik wil er nog wel een doen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |