nog niet eerder gelezen hier, maar deze is wel fantastischquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:10 schreef Butra het volgende:
Ted in topvorm op dit moment: 'Je zou zeggen dat er maar 1 kan winnen. Maarja, het is tennis en de bal is rond.'
Nou, mij kan je opvegen hoor.
hij was weer lekker op dreefquote:Op maandag 3 september 2007 23:42 schreef Tim86 het volgende:
Ted quote van het jaar over Haas: "Het is een Duitser maar..hij denkt in het Engels"
quote:Op maandag 3 september 2007 23:15 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Ted: "Dit is genieten, de statistieken zijn de bouwstenen voor mn argumentatie, maar die heb ik helemaal niet nodig, dit is een hystorische partij, nou ok, dat gaat wat ver, maar mensen wat is dit genieten....................................... enz....."
Ja, precies, gewéldig is dat!quote:Op maandag 3 september 2007 23:59 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft ook echt te vaak te late reacties...denkt ie dat Haas een punt wint en zo, en dan 10 seconden later...."Ohnee! Hij slaat hem mis! Wat een fout! Dat had ik niet verwacht"
Schandalig dat ze hem die partij niet laten becommentariëren.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:47 schreef Wopper1 het volgende:
Ted is helemaal gek geworden. Gooi die knoppen dan dicht, er is geen rally meer te volgen.
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef Tim86 het volgende:
haha Ted zit alleen maar te eten, te kuchen en te snotteren in de microfoon
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat gerochel,, niet normaal meer
.
quote:Op maandag 14 januari 2008 13:55 schreef Tim86 het volgende:
het is een combinatie van koffie, een boterham met pindakaas en chronische bronchitis zo te horen..
Ted heeft er weer zin inquote:Op maandag 14 januari 2008 13:56 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft ook weer een paar heerlijke ''inkoppertjes''
''Je kan maar beter niet met 2-0 in sets achterkomen tegen Nadal, dan zie ik het somber in voor 'm''.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:26 schreef TheGeneral het volgende:
Volgens Ted had Troicky in de 1e set een matchpoint tegen Nadal.
Ja, belachelijk is dat.quote:Op maandag 3 september 2007 23:59 schreef Norrage het volgende:
Hij heeft ook echt te vaak te late reacties...denkt ie dat Haas een punt wint en zo, en dan 10 seconden later...."Ohnee! Hij slaat hem mis! Wat een fout! Dat had ik niet verwacht"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |