quote:
Wat beter dan Ted.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef Chepke het volgende:
Nu Jan Roelfs bij Agassi - Nieminen. Wat vinden we daar van?
Leuk koppel is dat met Frank Kramer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:52 schreef Norrage het volgende:
Jurriaan van WessemWel voor voetbal hoor
Hij doet het vind ik persoonlijk trouwens ook niet al te best, maar dat vertellen we hem natuurlijk nooit
Iedereen doet het in ieder geval beter dan Ted -_-
Heb al een tijdje geen Eurosport meer maar die Juriaan van Wessem, is dat die gozer met dat hoge stemmetje die alles op 1 toon zegt ? En met een encyclopedie op z'n schoot commentaar geeft ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:48 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Leuk koppel is dat met Frank Kramer.
Hoog stemmetje ben ik me niet zo van bewust maar dat hij een heleboel informatie tentoonstelt wel ^^quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:54 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Heb al een tijdje geen Eurosport meer maar die Juriaan van Wessem, is dat die gozer met dat hoge stemmetje die alles op 1 toon zegt ? En met een encyclopedie op z'n schoot commentaar geeft ?
Die is echt geniaal. Van hetzelfde kaliber alsquote:
Spoel je mond nu met zeep graag.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:44 schreef The_BoezelaaR het volgende:
O wat een angstig spel van Nalbandian hier zeg
Om 2 punten later doodleuk te laten vallen:
Wat is Nalbandian toch ongelofelijk goed gaan spelen
Maar Ted is op zich wel OK
Bij het sportjournaal van 13.05u deed die de voice over bij het filmpje van de finale van gisterenquote:Op maandag 6 juni 2005 18:47 schreef mitt het volgende:
Ik heb Tedje de laatste week maar weinig gehoord.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |