Idem.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:13 schreef zjroentje het volgende:
Tedje op Eurosport. Met ....... jawel hoor, tafeltennis.
Ik denk dat jij die man bedoeld die heel enthousiast is, dat vind ik altijd wel mooi. Die kan van iets heel saais iets heel spannends maken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:50 schreef Remzz het volgende:
Bij die Yoz programma's van Eurosport zit altijd z'n oetlul kan ik me echt helemaal aan ergeren die stem alleen al. Hij weet er bovendien echt helemaal niets van.
En waar hij zich niet allemaal mee bezig houdt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Butra het volgende:
Ted is van alle markten thuis. Nu doet hij het badminton live op Eurosport.
"Misschien kunnen we deze service nog even meenemen"....quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:53 schreef Norrage het volgende:
Vorig jaar had hij ook eens een uur durende tennispresentatie op de radio, dat deed hij ook wel aardig maar die stem van hem is dan alleen al irritant :/
Badminton doet Hans Brian toch altijd ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:31 schreef Chepke het volgende:
Ik vind dat hij het commentaar bij het badminton goed doet, misschien komt dat omdat er co-commentator bij zit.
Dat zouden ze bij de NOS ook wat vaker moeten doen. Bij een sportwedstrjid ook een ''deskundige'' erbij zetten. Over twee weken bij Roland Garros naast bijvoorbeeld Jan Roelfs ook RIchard Krajicek of Paul Haarhuis etc. erbij zetten...
Niet bij eurosport... En Roland Garros is tennis, was gewoon een voorbeeldje...quote:Op donderdag 12 mei 2005 12:36 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Badminton doet Hans Brian toch altijd ?
Get tha fuck outtahere... Roland Garros tennis.. ???quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:05 schreef Chepke het volgende:
[..]
Niet bij eurosport... En Roland Garros is tennis, was gewoon een voorbeeldje...
what's your point...quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:30 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Get tha fuck outtahere... Roland Garros tennis.. ???
"Het Internet Resultaten 1 - 10 van circa 37.400 voor roland garros badminton (0,28 seconden)
Tip: Alleen in het Nederlands zoeken. U kunt uw zoektaal bepalen in Voorkeuren"
![]()
![]()
Point is dat jij uit moet gaan leggen in dit topic dat Roland Garros tennis is.....quote:
echt fantastischquote:Ted had vandaag weer een paar mooie uitspraken.
"Tweede service voor Sluiter, een dubbele fout lonkt"
"Het lijkt een kansloze opgave voor Sluiter, 1-0 in sets achter, maarr, er is wel eens iemand teruggekomen van een setachterstand, dus onmogelijk is het niet."
je weet dat Jurriaan mijn all time favorite voetbalcommentator is?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:52 schreef Norrage het volgende:
Jurriaan van WessemWel voor voetbal hoor
Hij doet het vind ik persoonlijk trouwens ook niet al te best, maar dat vertellen we hem natuurlijk nooit
Iedereen doet het in ieder geval beter dan Ted -_-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |