quote:Ja das toch alleen maar goed? En een beetje chauvinisme moet kunnen!
Op maandag 9 juni 2003 16:49 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Jacco is ook altijd zo lekker neutraal
Heel gauw naar de BBC
Het enige wat uit die commentator zen strot kwam was constant:
"Het is nu 15-15, Verkerk serveert"
punt klaar, sprongetje naar de volgende game:
"Het is nu 30 gelijk, Moya mag opslaan"
En dat een 10 minuten lang
quote:sjonge jonge..zenden ze Rusedski uit ipv Krajicek!
Op maandag 9 juni 2003 19:13 schreef mitt het volgende:
Zenden ze op Eurosport Queens uit krijg je Tedje weer voor je kiezen.Heel gauw naar de BBC
--> Kraai heeft gewonne van philippousis!! 76 63
Eltingh is gewoon heel goed, kent het spelletje door en door. En ook Siemerink kent het, maar hij brengt het wat met minder gevoel voor het TV-werk. Dan heb je nog Jack van der Voorn, toernooispeaker en NOS man, die zo nu en dan informatief is (te weinig). Mesker zou er als ex-prof meer van moeten kunnen, de overigen heb ik het maar niet over.
"Tweede service voor Sluiter, een dubbele fout lonkt"
"Het lijkt een kansloze opgave voor Sluiter, 1-0 in sets achter, maarr, er is wel eens iemand teruggekomen van een setachterstand, dus onmogelijk is het niet."
"Schalken speelt morgen z'n 10e finale...Hij won er 7 en verloor er 3"
.
quote:Tijd voor een bundel van Ted.
Op zondag 22 juni 2003 00:51 schreef mitt het volgende:
Ted had vandaag weer een paar mooie uitspraken.
"Tweede service voor Sluiter, een dubbele fout lonkt""Het lijkt een kansloze opgave voor Sluiter, 1-0 in sets achter, maarr, er is wel eens iemand teruggekomen van een setachterstand, dus onmogelijk is het niet."
"Schalken speelt morgen z'n 10e finale...Hij won er 7 en verloor er 3"
.
quote:Op maandag 24 mei 2004 14:29 schreef zjroentje het volgende:
De komende twee weken mogen we weer "genieten" van Ted.
Jan Roelfsquote:Op maandag 24 mei 2004 15:04 schreef At_Fundum het volgende:
Wie was degene die het commentaar bij Van Lottum verzorgde; dat was toch ook niet al te plesant.
Typisch Ted v/d Meerquote:Op maandag 24 mei 2004 15:05 schreef zjroentje het volgende:
Offtopic.
Hij werd toch echt aangekondigd als presentator voor Roland Garros.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:08 schreef mitt het volgende:
waar o waar is Tedje nou
ik hoor emquote:Op woensdag 26 mei 2004 11:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hij werd toch echt aangekondigd als presentator voor Roland Garros.
Maar blij toe als hij nog niet geweest is.![]()
Ik heb hem ook gehoord.quote:Op woensdag 26 mei 2004 14:26 schreef mitt het volgende:
[..]
ik hoor em
Een enkeltje Eurosport??? Wat dacht je van een enkeltje naar de wonderschone planeet Pluto. Deze man is echt een schande voor de nerderlandse televisie..quote:Op vrijdag 6 juni 2003 17:17 schreef zjroentje het volgende:
Eindelijk een beetje vakkundig commentaar van Siemerink en vooral vanquote:Op maandag 21 juni 2004 17:34 schreef mitt het volgende:
Twee weken tennis en geen Ted v/d Meer
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:41 schreef zjroentje het volgende:
Wat ving ik nu op? Tedje schijnt te worden aangeklaagd door de tafeltennisbond vanwege laster ofzo. Het schijnt dat Tedje op zijn site onder gefingeerde namen allerlei rotzooi heeft uitgekieperd over de NTTB.
Zie ook http://www.ttcfvt.nl/censuur.htm
en hoequote:
Idem.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 14:13 schreef zjroentje het volgende:
Tedje op Eurosport. Met ....... jawel hoor, tafeltennis.
Ik denk dat jij die man bedoeld die heel enthousiast is, dat vind ik altijd wel mooi. Die kan van iets heel saais iets heel spannends maken.quote:Op vrijdag 12 november 2004 18:50 schreef Remzz het volgende:
Bij die Yoz programma's van Eurosport zit altijd z'n oetlul kan ik me echt helemaal aan ergeren die stem alleen al. Hij weet er bovendien echt helemaal niets van.
En waar hij zich niet allemaal mee bezig houdt.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef Butra het volgende:
Ted is van alle markten thuis. Nu doet hij het badminton live op Eurosport.
"Misschien kunnen we deze service nog even meenemen"....quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:53 schreef Norrage het volgende:
Vorig jaar had hij ook eens een uur durende tennispresentatie op de radio, dat deed hij ook wel aardig maar die stem van hem is dan alleen al irritant :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |