Ted is gemakkelijk in de omgang.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
Hij praat ook standaard 'vanuit' een speler, nu duidelijk vanuit Ljubicic. Hij hoopt waarschijnlijk dat de lange Kroaat wint.
Mooi was dat. En hij vindt het ook niet eens dom van zichzelf. Hij is het gewend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:41 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic is ook een paar keer tot titelverdediger bij de mannen benoemd van de US Open 2007.
Het duurde even eer hij erachter kwam dat dat toch niet zo was.
quote:Op maandag 1 september 2008 14:16 schreef VadeRetro het volgende:
Federer-Stepanek
Fed speelt een lobje over Stepanek, maar net niet diep genoeg.
Stepanek kan de bal niet afsmashen, maar speelt hem met een boogje in de andere hoek.
"Dunk" aldus onze Ted.
ted ongegeneerd over stepanek: op een blauwe maandag nog gevreeen met martina hingisquote:Op maandag 1 september 2008 14:16 schreef VadeRetro het volgende:
Federer-Stepanek
Fed speelt een lobje over Stepanek, maar net niet diep genoeg.
Stepanek kan de bal niet afsmashen, maar speelt hem met een boogje in de andere hoek.
"Dunk" aldus onze Ted.
haha ja zo noemt hij een relatie bijna altijd..echt geweldigquote:Op maandag 1 september 2008 15:18 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
ted ongegeneerd over stepanek: op een blauwe maandag nog gevreeen met martina hingis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op maandag 1 september 2008 15:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja zo noemt hij een relatie bijna altijd..echt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, precies.quote:Op maandag 1 september 2008 22:03 schreef sven234 het volgende:
haha ted net bij een bal van Nadal: "NET in NET in....kijk, tegen de lijn." De bal was ruimmmmm in:P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |