abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11052595
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 09:52 schreef kreischer2000 het volgende:
Kezman naar Barca?

Las net een stukje in het AD over een presidentskanditaat die Kezman wil hebben.

Jah dat doen ze ook alleen maar om stemmen te werven. Net zoals 1 of andere kandidaat beloofd had om Chivu te halen. Moet ie echt eens proberen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_11053154
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 09:52 schreef kreischer2000 het volgende:
Kezman naar Barca?

Las net een stukje in het AD over een presidentskanditaat die Kezman wil hebben.

Schijnbaar is er akkoord tussen die Moja en Kezman. Maar voor een overgang moeten Barça en PSV het ook eens worden, en dat zal wat meer voeten in aarde hebben...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_11053783
Louis van Gaal naar Schalke 04?
quote:
Van Gaal belangrijkste kandidaat Schalke 04

GELSENKIRCHEN, 12 juni 2003 10:22 - De zoektocht van Schalke 04 naar een nieuwe trainer komt langzamerhand in de beslissende fase. Op de longlist stonden namen als Sef Vergoossen, René Eijckelkamp, Jupp Heynckes, Klaus Toppmöller en de Belg Jan Ceulemans. Volgens bronnen binnen de club is echter Louis van Gaal de voornaamste kandidaat. De ex-bondscoach heeft het een tijdje rustig aan gedaan, na zijn gedwongen vertrek rond de jaarwisseling bij Barcelona. Inmiddels is de accu volgens eigen zeggen weer opgeladen en wil hij weer als trainer aan de slag. De club waar dat gebeurt zou heel wel Schalke 04 kunnen zijn. Hij zou dan opvolger worden van Marc Wilmots.

Bron: www.voetbalonline.nl

Beckham toch niet naar Barcelona?
quote:
Carlos: Beckham will come to Madrid

Real Madrid defender Roberto Carlos has given the first serious indication that the Spanish giants are in the hunt for David Beckham.

Joan Laporta, presidential candidate for arch-rivals Barcelona, is so far the only party to make an official bid - which was accepted by Manchester United - but a number of Europe's top clubs have reportedly maintained an interest.

Real were the first club to be linked with Beckham two months ago but after weeks of speculation club officials flatly denied they wanted to sign Beckham.

However, judging by Robert Carlos' comments, Madrid have been biding their time.

'Let's wait and see what happens in the next few days,' said the Brazil left-back.

'What is certain is that Florentino (Perez, Real Madrid president) has done a great deal of hard work so that Beckham will come to Madrid.

'Without doubt, he is one of the best in the world.

'Our president always goes in search of the best. I am sure that if Beckham has to choose, he will choose Real Madrid ahead of Barcelona. They are not a bad team, but he knows that we are more complete.'

Roberto Carlos also suggested Real should set their sights on signing international team-mate Ronaldinho, currently playing for Paris Saint-Germain, from under the nose of Sir Alex Ferguson.

'Ronaldinho is going to be the number one in the world,' the Brazilian told Radio Marca.

'It would really please me if he came to join us. He is very young and is certain to succeed.

'He dreams of wearing the Real Madrid shirt one day.'

Bron: www.soccernet.com

pi_11053871
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 10:54 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Schijnbaar is er akkoord tussen die Moja en Kezman. Maar voor een overgang moeten Barça en PSV het ook eens worden, en dat zal wat meer voeten in aarde hebben...

Nah.. Zolang er maar heel goed word geboden
pi_11054918
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 11:24 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Nah.. Zolang er maar heel goed word geboden

Dan wel, maar zolang Harry er zit, gaat ie niet weg voor een halve peseta en een snoepzak
Wat een vrouw!
spits!
pi_11056502
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 12:01 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dan wel, maar zolang Harry er zit, gaat ie niet weg voor een halve peseta en een snoepzak

snoepzak, ligt dat niet gevoelig bij PSV?
pi_11056652
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:04 schreef Luni het volgende:

[..]

pi_11057027
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:04 schreef Luni het volgende:

[..]

Zolang je hem niet van een zingende directeur krijgt, mag je em gewoon opeten...
Wat een vrouw!
spits!
pi_11057232
ADO Den Haag heeft belangstelling voor Excelsior-speler Patrick Mtiliga

En mbt Becks, als ik voorzitter van Man Utd was zou ik nu graag voor de giga sommen die volgens de media geboden worden, hem laten gaan, want eens is ie over z'n piek heen (zowel kwa leeftijd als kwa spel) en wordt ie heeeeel snel minder waard. Nu heeft Man Utd. volop kunnen verdienen aan z'n kunnen en kan nu daarvoor heel veel cashen.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_11057348
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:36 schreef DIGGER het volgende:

En mbt Becks, als ik voorzitter van Man Utd was zou ik nu graag voor de giga sommen die volgens de media geboden worden, hem laten gaan, want eens is ie over z'n piek heen (zowel kwa leeftijd als kwa spel) en wordt ie heeeeel snel minder waard. Nu heeft Man Utd. volop kunnen verdienen aan z'n kunnen en kan nu daarvoor heel veel cashen.

En dan PSV lekker Rommedahl verkopen aan Man. Utd...
Wat een vrouw!
spits!
pi_11057393
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:39 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En dan PSV lekker Rommedahl verkopen aan Man. Utd...

Die hoeven hem toch niet
  donderdag 12 juni 2003 @ 13:44:02 #162
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11057474
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:41 schreef Qi het volgende:
Die hoeven hem toch niet
Die komt twee klassen tekort voor het middenveld van MU
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_11057495
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:44 schreef Kaalhei het volgende:

[..]

Die komt twee klassen tekort voor het middenveld van MU

Vind ik ook, maar de geruchten waren er...
Wat een vrouw!
spits!
pi_11057760
Was inderdaad een gerucht, maar daar is helemaal niets van waar. Ronaldinho wordt nu gehaald.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 juni 2003 @ 15:01:19 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_11059914
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:56 schreef Qi het volgende:
Was inderdaad een gerucht, maar daar is helemaal niets van waar. Ronaldinho wordt nu gehaald.
nou dan kunnen ze Rommedahl toch ook wel kopen k zou t nie erg vinden als ie vertrekt en zeker niet voor een lekkere zak geld

*rubbereend is nooit zo'n fan geweest van Dennis "een voorzet geven is moeilijk" Rommedahl*

DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_11059923
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:56 schreef Qi het volgende:
Newcastle schijnt een 2 voor 12 bod te doen op Ronaldinho om hem voor de neus van SCUM weg te plukken
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  donderdag 12 juni 2003 @ 15:19:56 #167
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11060547
Haha,die verkiezingen worden steeds heftiger.

Llaurado en Laporta beweren nu dat Florentino Perez express met Beckham aan het spelen is om zo Lluis Bassat een vriend van Perez te helpen dat Laporta beckham niet gaat kopen en dat uiteindelijk Bassat laporta weer voorbij gaat in de peilingen

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  donderdag 12 juni 2003 @ 15:24:01 #168
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_11060677
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 15:19 schreef El_Catalan het volgende:
Haha,die verkiezingen worden steeds heftiger.

Llaurado en Laporta beweren nu dat Florentino Perez express met Beckham aan het spelen is om zo Lluis Bassat een vriend van Perez te helpen dat Laporta beckham niet gaat kopen en dat uiteindelijk Bassat laporta weer voorbij gaat in de peilingen

Die laatste zin moet je me nog eens uitleggen....
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_11060683
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 15:01 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Newcastle schijnt een 2 voor 12 bod te doen op Ronaldinho om hem voor de neus van SCUM weg te plukken

Stel, Newcastle United doet een hoger bod, denk je dan echt dat PSG dat niet even meldt aan ManUtd. zodat ze eventueel een hoger bod kunnen doen? Het is geen veiling ofzo die afloopt. Het is nog niet helemaal zeker, Real Madrid schijnt nu ook interesse te hebben, maar ik ga er toch vanuit dat Ronaldinho volgend seizoen bij ManUtd. speelt. Hij heeft zelf ook al aangegeven dat hij het fantastisch zou vinden om bij ManUtd. te spelen en dat zegt ook wel iets.
pi_11062279
Saudi-Arabier Nawaf Al Temyat, in de zomer van 2002 nog begeerd door Roda JC, wil erg graag naar Nederland.

Zijn trainer Aad de Mos probeert hem nu bij Ajax, Feyenoord of PSV binnen te praten. Aadje is lyrisch over hem, maar ja..

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11062426
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 16:13 schreef methodmich het volgende:
Saudi-Arabier Nawaf Al Temyat, in de zomer van 2002 nog begeerd door Roda JC, wil erg graag naar Nederland.

Zijn trainer Aad de Mos probeert hem nu bij Ajax, Feyenoord of PSV binnen te praten. Aadje is lyrisch over hem, maar ja..

Aadje is wel vaker ergens lyrisch over. En Alihalibennibalimaar roepen: "I love Ajax"...
Wat een vrouw!
spits!
pi_11062591
goh Aadje zal toch geen dealtje gemaakt hebben met een sjeik dat mocht een club Temyat willen hebben hij dan een percentage van het transferbedrag krijgt

verder lijkt het me ook wel een goede speler alleen zal die hier van zijn lang zal hij leve zich niet kunnen aanpassen denk ik

donderdag 12 juni 2003 @ 16:42:21 #173
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11063237
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 13:36 schreef DIGGER het volgende:
hmm, leuke speler. Niet bijzonder, maar mag van mij wel komen. Goeie kopper.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11063493
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 16:42 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

hmm, leuke speler. Niet bijzonder, maar mag van mij wel komen. Goeie kopper.

Mtiliga is 1.32 ofzo...
www.thuisuiteten.nl
pi_11063578
quote:
Op donderdag 12 juni 2003 16:23 schreef planethugo het volgende:
goh Aadje zal toch geen dealtje gemaakt hebben met een sjeik dat mocht een club Temyat willen hebben hij dan een percentage van het transferbedrag krijgt

verder lijkt het me ook wel een goede speler alleen zal die hier van zijn lang zal hij leve zich niet kunnen aanpassen denk ik

De speler is zelf al multimiljonair, dus voor het geld zal ie niet komen.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')