abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juni 2003 @ 16:33:12 #126
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11037097
Nu maar hopen dat Bosschaart naar Feyenoord gaat ipv PSG. .
The Most Incredible, Baby
  woensdag 11 juni 2003 @ 16:47:39 #127
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11037500
Joan LaPorta:

Lluis Bassat
Jordi Majo:

Minguella:

Llaurado

Martinez-Rovira:

Beloftes (ik schrijf hier de dingen die ik weet mischien is er mee maar dat weet ik niet)

LaPorta:David Beckham,Ruud van Nistelrooy,Rustu

Bassat:Josep Guardiola (technise directeur) Ronald Koeman trainer,Ruud van Nistelrooy,Contreras,V/d Vaart,Casilias

Llaurado:Chivu,Cordoba,D,Adriano,Vieri,Casillas,Wenger

Minguella:Cordoba,,D'allesandro,Lucio,Makaay,Henry

Martinez-Rovira: Nuñez voorderest weet ik het niet hij heeft in iedergeval de minste beloftes,Ferguson

Bassat word inmiddels in de prognoses bijna ingehaald door Laporta

[Dit bericht is gewijzigd door El_Catalan op 11-06-2003 16:51]

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_11037537
Vitesse houdt schoonmaak. Wie Martel en Peeters wil, moet bellen!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11037629
En wie wordt hoogstwaarschijnlijk de voorzitter?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 11 juni 2003 @ 16:55:29 #130
21066 Potter
At your service
pi_11037660
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 16:30 schreef golfer het volgende:

[..]

Bericht is om 12.24 al gepost in dit topic.

O sorry hoor, dat ik niet net als jij elk bericht af ga omdat ik nog wat anders te doen heb in mijn leven.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
  woensdag 11 juni 2003 @ 16:58:37 #131
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11037714
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 16:53 schreef zjroentje het volgende:
En wie wordt hoogstwaarschijnlijk de voorzitter?
Eerst stond Bassat helemaal boven aan in ze eentje en leek hij te gaan winnen.Maar sinds te Beckham stunt van Laporta zijn de rollen omgedraaid en staat Laporta 1ste het gaat dus tussen die twee of 3 Llaurado doet het ook niet slecht
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_11037975
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 16:58 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Eerst stond Bassat helemaal boven aan in ze eentje en leek hij te gaan winnen.Maar sinds te Beckham stunt van Laporta zijn de rollen omgedraaid en staat Laporta 1ste het gaat dus tussen die twee of 3 Llaurado doet het ook niet slecht

En wie zie jij het liefste?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_11038214
Lijstje van El Catalan lijkt op het mijne
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_11038371
In het voetbalweekblad Voetbal International valt te lezen dat Feyenoord op dit moment zowel in onderhandeling is met Willem II over centrale verdediger Joris Mathijsen als met FC Utrecht over middenvelder Pascal Bosschaart.

In beide gevallen verlopen de onderhandelingen echter erg moeizaam. Vooral de hoogte van het transferbedrag is een probleem. Zo liet een woordvoerder van Willem II weten dat er onderhandeld wordt, maar dat er nog een groot gat zit tussen vraag en aanbod.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  woensdag 11 juni 2003 @ 17:44:14 #135
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11038675
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 17:10 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En wie zie jij het liefste?

Iemand die de club denkt iemand zoals Nuñez.
In mijn ogen is die gene Martinez-Rovira maar helaas zou die nooit winnen.Hij trekt ze mond te weinig open gisteren was er een debat op de Catalaanse Tv tussen de kanditaten en Laporta praatte 4 keer meer dan Martinez
  woensdag 11 juni 2003 @ 17:55:07 #136
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_11038870
de populist zal dus winnen?
die beloftes kunnen ze allemaal toch niet waar maken...
  woensdag 11 juni 2003 @ 18:25:51 #137
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_11039401
Idd, Barca is geen top meer zoals het was.. Hopen dat ze dat weer wel worden. Tot die tijd moeten ze het doen met minder grote namen. Kijk eens naar Ajax zou ik zeggen, die flikken het ook

Doei Barca.. Koeman houden we mooi hier en naar v/d vaart kennen jullie ook fluiten

pi_11039864
Waar kan je die verkiezingsstrijd volgens? Voor de Nederlandse top (Ajax en PSV) begint het ook vrij belangrijk te worden, vooral Ajax.
pi_11041236
Canizares naar Arsenal?
quote:
Arsenal doet bod op Valencia-doelman Canizares

VALENCIA, 11 juni 2003 17:23 - Santiago Cañizares, de doelman van het Spaanse Valencia, claimt dat Arsenal een uitstekend bod op hem heeft gedaan. Hij zou daarmee de vervanger worden van veteraan David Seaman, die onlangs naar Manchester City vertrok. Arsenal zou ook geprobeerd hebben de Turk Rustu Recber te halen, maar die lijkt te kiezen voor Barcelona. De 33-jarige Cañizares zegt de zaak even te willen laten rusten, omdat hij zich wil concentreren op de laatste twee competitierondes in de Primera Division.

Bron: www.voetbalonline.nl

woensdag 11 juni 2003 @ 20:54:37 #140
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11042482
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 20:01 schreef Qi het volgende:
Canizares naar Arsenal?
[..]
Van de ene clown naar de andere
pi_11042669
quote:
Paris Saint Germain wil Pascal Bosschaart

En niet eens onterecht, en dan mag PSG de hoofdprijs betalen.

(Al heb ik liever dat ie naar Feyenoord gaat in ruil voor Elmander en Boutahar )

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_11043057
quote:
Ajax slaat bod op Trabelsi voorlopig af

AMSTERDAM, 11 juni 2003 20:55 - AS Roma is heeft voorlopig bot gevangen bij haar pogingen Hatem Trabelsi over te nemen van Ajax. De Romeinen zouden een bod van 4,5 miljoen euro hebben uitgebracht op de Tunesiër. Ajax antwoordde echter dat Trabelsi weliswaar te koop is, maar dat 4,5 miljoen euro veel te weinig is.
Roma zet hierna ongetwijfeld hoger in, want de club wil Trabelsi dolgraag inlijven. Roma-trainer Fabio Capello ziet in de vleugelverdediger de ideale opvolger van de naar Milan vertrokken Braziliaan Cafú.

Als dit waar is dan is Ajax weer eens lekker bezig met het vernielen van toekomstig succes.
Ik word er zolangzamerhand ook ziek van dat er voor de spelers in Nederland nog steeds van die absurd lage bedragen worden geboden. (uitgezonder van Nistelrooy)
Overigens zal dit voor van der Meyde en Trabelsi mochten ze vertrekken weer een flinke sportieve tegenvaller opleveren. (maarja geld is zowat alles voor die sporters )
pi_11043224
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:19 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Als dit waar is dan is Ajax weer eens lekker bezig met het vernielen van toekomstig succes.
Ik word er zolangzamerhand ook ziek van dat er voor de spelers in Nederland nog steeds van die absurd lage bedragen worden geboden. (uitgezonder van Nistelrooy)
Overigens zal dit voor van der Meyde en Trabelsi mochten ze vertrekken weer een flinke sportieve tegenvaller opleveren. (maarja geld is zowat alles voor die sporters )

Ik vrees dat Ajax niet zo veel keus heeft wat betreft Trabelsi. Z'n contract loopt eind komend seizoen af en dan kan ie gratis weg. Trabelsi wil ook geen nieuw contract tekenen. Zou echt zonde zijn als ie vertrekt, maar ze kunnen er beter geld voor vangen dan helemaal niets(en dat zo'n smerige Italiaanse club er vervolgens weer dikke winst op maakt), zie Kluivert, Reiziger, Davids, Seedorf, enz.
pi_11043284
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:27 schreef G0009 het volgende:

[..]

Ik vrees dat Ajax niet zo veel keus heeft wat betreft Trabelsi. Z'n contract loopt eind komend seizoen af en dan kan ie gratis weg. Trabelsi wil ook geen nieuw contract tekenen. Zou echt zonde zijn als ie vertrekt, maar ze kunnen er beter geld voor vangen dan helemaal niets(en dat zo'n smerige Italiaanse club er vervolgens weer dikke winst op maakt), zie Kluivert, Reiziger, Davids, Seedorf, enz.

Gelukkig is dat bij Trabelsi niet het geval Ajax heeft een eenzijdige optie om het contract met 2 jaar te verlengen.
pi_11043942
quote:
(maarja geld is zowat alles voor die sporters )
En jij zou in hun situatie blijven?
pi_11044155
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 21:54 schreef Poepoog het volgende:

[..]

En jij zou in hun situatie blijven?

Ik wel aangezien ik Ajax kwa ploeg hoger inschat dat een verouderd Roma en een 100 % Cattenacio achtig acterend Inter.
Bij Ajax word je overigens ook wel miljonair.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 juni 2003 @ 22:20:11 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_11044759
quote:

[..]

ach dat wer deerst ook gezegd van Seedorf toen hij naar Sampdoria ging, maar achteraf was dat precies t goeie wat ie kon doen. en als k zie waar Inter allemaal mee in verband wordt gebracht kond aar best eens een leuk ploegje komen te voetballen (altijd nog maar afwachten k weet t)
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_11044907
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 22:00 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Ik wel aangezien ik Ajax kwa ploeg hoger inschat dat een verouderd Roma en een 100 % Cattenacio achtig acterend Inter.
Bij Ajax word je overigens ook wel miljonair.

(*Roept iets met Mickey Mouse)

pi_11045229
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 22:25 schreef Poepoog het volgende:

[..]

(*Roept iets met Mickey Mouse)

In Italië spelen misschien grotere spelers, maar ik schat de Italiaanse competitie als voetballiefhebber lager in dan de Nederlandse.(Dan heb ik het dus niet over het niveau van het spel maar over de amusementswaarde) Voor een aanvallend ingestelde verdediger als Trabelsi is het trouwens afwachten of ie goed tot z'n recht komt in een catenaccio-systeem.

Bovendien kan Ajax 't volgend jaar heel goed gaan doen in de CL als deze spelersgroep bij elkaar blijft, lijkt me ook wel een drijfveer om langer bij Ajax te blijven. Trabelsi BLIJF!

pi_11051858
Kezman naar Barca?

Las net een stukje in het AD over een presidentskanditaat die Kezman wil hebben.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')