De bevestigde transfers:
[centraal] bevestigde transfers, deel 1
RIO DE JANEIRO - De toekomst van Romario blijft ongewis. Nu zijn zelfs twee Braziliaanse clubs in de slag de kleine, altijd scorende aanvaller te contracteren. Officials van Fluminense en Flamengo verzekerden donderdag dat de oud-PSV'er komend seizoen bij hen speelt.
Fluminense bereikte vorige week al een akkoord met Romario, maar beide partijen voegden er wel aan toe dat er nog geen handtekeningen waren gezet. Dat bood rivaal Flamengo, waar de spits al driemaal eerder op de loonlijst stond, de kans zich ook in de strijd te mengen en de onderhandelingen te openen.
Graag
De 37-jarige Romario, die drie maanden actief was in Qatar, verblijft momenteel in Europa en wacht af wat de toekomst brengt. Zijn voormalige collega-aanvaller Renato Gaucho, nu trainer van Fluminense, is zeker van zijn zaak. "Romario komt bij ons voetballen. Ik heb hem vorige week aan de telefoon gehad. Hij wil graag. Als hij ook nog zou onderhandelen met een andere club had hij me dat wel verteld."
quote:Ajax? Utrecht? NEC? ADO?
Op vrijdag 6 juni 2003 10:58 schreef zjroentje het volgende:
En Van der Sar wou dus weg bij Fulham.
of toch..
Barcelona? ManU?
Ajax bereidt zich alvast voor op een opvolger van de Nederlands international. Trainer Ronald Koeman zal wellicht Maciej Zurawski halen, een 26-jarige Poolse middenvelder die momenteel uitkomt voor Wisla Cracovia
quote:Waarheen weet niemand.
Op vrijdag 6 juni 2003 11:22 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Ajax? Utrecht? NEC? ADO?
of toch..
Barcelona? ManU?
Gegadigden kunnen zich hier melden.
Een paar redenen waarom D.B. naar Barcelona zoe moeten komen.
tja
quote:lol, hoezo zwaar overschat
Op vrijdag 6 juni 2003 13:14 schreef superjoden het volgende:
Internazionale en Ajax zijn al ver gevorderd in de gesprekken over een eventuele transfer van Andy van der Meyde naar Milaan. De vleugelspits zal waarschijnlijk deze zomer transferen naar Internazionale, maar beide clubs denken nog even de tijd nodig te hebben om nog te onderhandelen.
quote:Dan moet die gast eerst eens president worden.
Op vrijdag 6 juni 2003 13:39 schreef olavski het volgende:
[i]Een paar redenen waarom D.B. naar Barcelona zoe moeten komen.
tja
quote:Diversen die al vaak voorbij zijn gekomen:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:57 schreef JeroenV het volgende:
Wat is de bron? Ik zie hier zoveel dingen staan, die ik best ook met mijn eigen ogen zou willen lezen, voordat ik ze ga geloven
quote:Nope, geen Utrecht, Staan er al 3 te trappelen (Ponk, Terrol en Vorm)
Op vrijdag 6 juni 2003 11:22 schreef Reddiablo het volgende: Ajax? Utrecht? NEC? ADO?
De supporter zei: "Meneer van Gaal mag ik u iets vragen? Hij: 'Ja tuurlijk'. Ik weer: 'Wat voor een capaciteiten denk je dat je nodig hebt voor de functie technisch directeur?'. Het regende hard en Van Gaal stond te schuilen in ons restaurant en kon dus niet weg. Dus hij allerlei capaciteiten opnoemen en toen ik hem uiteindelijk een bakkie koffie had gegeven van de zaak vroeg ik of hij die capaciteiten had en toen gaf hij een knipoog."
Het lijkt erop dat Van Gaal, die al eerder heel succesvol met de club was, door de Champions League en de wereldbeker te winnen, in gesprek is met de club waar hij begin jaren negentig actief was als coach. Na zijn periode bij Ajax trainde hij twee keer het FC Barcelona en was hij bondscoach van het Nederlands elftal.
quote:Dat word hij niet.
Op vrijdag 6 juni 2003 14:15 schreef zjroentje het volgende:[..]
Dan moet die gast eerst eens president worden.
Zijn corrupte mensen daar van het begin wisten ze al dat Bassat zou winnen en die gaat het ook winnen
[Vrijdag 6 Juni 2003]
De interesse voor MVV-doelman Danny Wintjens neemt met de dag toe. Naast Anderlecht en Perugia hebben nu ook RKC en AGOVV zich gemeld bij zijn zaakwaarnemer Sjef Blatter.
RKC is naarstig op zoek naar een opvolger voor de naar PSV vertrokken Rob van Dijk. Ook al heeft reservedoelman Khalid Sinouh zijn verbintenis gisteren verlengd met twee jaar. AGOVV probeert een talentvolle keeper in te lijven om komend seizoen een goede herstart te maken in het betaalde voetbal.
Volgens Blatter is de belangstelling van RKC zeer concreet. Ze willen hem zo overnemen, maar dan wel zonder een transfersom te betalen. Iedereen wil de spelers tegenwoordig voor niks.
Blatter geeft aan dat de geīnteresseerde clubs niet nog langer kunnen wachten op een eventuele ondergang van MVV. Het is logisch dat die clubs een definitieve beslissing over het voortbestaan van MVV willen afwachten, maar dit gaat wel erg lang duren. Je denkt toch niet dat een club als RKC blijft wachten met het risico dat er dadelijk helemaal geen goede keeper beschikbaar meer is.
De hoofdrolspeler blijft opvallend rustig onder al het getouwtrek rond zijn persoon en typeert de belangstelling van meerdere clubs als een waardering voor wat ik het afgelopen seizoen gepresteerd heb. Het standpunt dat hij aan het keepen wil blijven en geen zin heeft om ieder duel op de bank te zitten, is bij Wintjens onveranderd gebleven. Ik ga de strijd aan met iedere concurrent, als ik al ergens anders zou tekenen.
Bron: Limburgs Dagblad
De 25-jarige Kalou zelf is al rond, maar alleen Feyenoord moet nog rond komen met de Fransen, maar volgens onder anderer L'Equipe is dat geen probleem, omdat Auxerre de transferprijs wil betalen. Kalou speelt sinds 1997 bij Feyenoord. Hij kwam toen over van ASEC Mimosa. De baltovernaar was vaak te bewonderen door zijn mooie solos.
Kalou won met Feyenoord een landstitel en een UEFA Cup, in respectievelijk 1998/1999 en 2001/2002. Zijn broertje kan hem gelijk opvolgen, want Salomon Kalou tekende al eerder voor vier jaar bij de Rotterdamse club. De 17-jarige Kalou is echter niet een speler die achter de spitsen speelt, maar liever in de spits.
quote:
FC Twente is druk bezig de selectie voor volgend seizoen op sterkte te krijgen. Tubantia meldt dat de ploeg onder andere versterking zoekt voor het middenveld. In dat verband heeft de club uit Enschede volgens Tubantia inmiddels een onderhoud gehad met Ajax middenvelder Stefano Seedorf en met de dit seizoen door Ajax aan het Griekse Aris Saloniki uitgeleende Richard Knopper. Volgens de krant staat de laatste ook in de belangstelling van Heerenveen.
quote:
Laporta denies Beckham moveBarcelona presidential candidate Joan Laporta has now denied promising to buy David Beckham.
Laporta is currently second favourite to fill the Nou Camp hot-seat, but has made himself the most talked-about candidate by revealing his contact with Manchester United over a move for the England captain.
Laporta has already announced he will bring Turkey goalkeeper Rustu Recber to Catalonia, but has now recoiled from talk of a move for Beckham.
He told Spanish TV: `I have never said `I am going to buy Beckham'. Those words appeared in an English newspaper and I deny them.
`We are not going to enter the dynamic of giving names, but I reserve the option to say more at an opportune moment.'
Laporta admitted his project for transforming the fortunes of Barca is a work in progress, but said most of the major pieces of the jigsaw are already in place.
`Our project has a coach (rumoured to be Guus Hiddink), a technical secretary and signings, some of them verbal and some of them firm,' he said.
Bron: www.voetbalonline.nl
Vos heeft zelfs bewijs dat hij geen akkoord heeft met RBC: "Ik was in het bijzijn van mijn vrouw, iemand van de bank en mijn fiscaal jurist, toen ik RBC-medewerkster Mascha Simons heb gebeld en gevraagd de zaak op te houden, in elk geval niet naar buiten te brengen, omdat de constructie me niet aanstond en me werd afgeraden. Een dag later zag ik alles in de krant staan, met constructie en al."
RBC is echter niet van plan toe te geven aan Vos. De Roosendaalse club is zelfs van plan een arbitragezaak aan te spannen. En NAC's voorzitter Willem van der Hoeven heeft al aangegeven, dat áls RBC daadwerkelijk een akkoord heeft met Vos, dat NAC dan het contract met de 35-jarige aanvaller verscheurt.
"In dat geval stop ik per direct. Maar dat zal niet nodig zijn. Er kán gewoon geen arbitragezaak komen, want er is niks", aldus een dreigende Henk Vos, die in ieder geval niet meer welkom is bij RBC Roosendaal.
alleen die verkiezingen en beloftes
kunnen ze niet beter el catalan president maken zodat hij de sanering in werking kan zetten
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 01:02 schreef superjoden het volgende:kunnen ze niet beter el catalan president maken zodat hij de sanering in werking kan zetten
quote:Tuurlijk, toch genoeg geld in Twente. Goed bezig hoor met geleend geld spelers gaan halen
Op vrijdag 6 juni 2003 21:44 schreef keeper het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |