abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10924887
Het vorige topic met de laatste geruchten:
>Tranfer Geruchten< Deel 10

De bevestigde transfers:
[centraal] bevestigde transfers, deel 1

RIO DE JANEIRO - De toekomst van Romario blijft ongewis. Nu zijn zelfs twee Braziliaanse clubs in de slag de kleine, altijd scorende aanvaller te contracteren. Officials van Fluminense en Flamengo verzekerden donderdag dat de oud-PSV'er komend seizoen bij hen speelt.

Fluminense bereikte vorige week al een akkoord met Romario, maar beide partijen voegden er wel aan toe dat er nog geen handtekeningen waren gezet. Dat bood rivaal Flamengo, waar de spits al driemaal eerder op de loonlijst stond, de kans zich ook in de strijd te mengen en de onderhandelingen te openen.
Graag
De 37-jarige Romario, die drie maanden actief was in Qatar, verblijft momenteel in Europa en wacht af wat de toekomst brengt. Zijn voormalige collega-aanvaller Renato Gaucho, nu trainer van Fluminense, is zeker van zijn zaak. "Romario komt bij ons voetballen. Ik heb hem vorige week aan de telefoon gehad. Hij wil graag. Als hij ook nog zou onderhandelen met een andere club had hij me dat wel verteld."

www.nu.nl

pi_10925231
En Van der Sar wou dus weg bij Fulham.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 6 juni 2003 @ 11:22:03 #3
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_10925683
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:58 schreef zjroentje het volgende:
En Van der Sar wou dus weg bij Fulham.
Ajax? Utrecht? NEC? ADO?

of toch..
Barcelona? ManU?

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_10928351
Internazionale en Ajax zijn al ver gevorderd in de gesprekken over een eventuele transfer van Andy van der Meyde naar Milaan. De vleugelspits zal waarschijnlijk deze zomer transferen naar Internazionale, maar beide clubs denken nog even de tijd nodig te hebben om nog te onderhandelen.

Ajax bereidt zich alvast voor op een opvolger van de Nederlands international. Trainer Ronald Koeman zal wellicht Maciej Zurawski halen, een 26-jarige Poolse middenvelder die momenteel uitkomt voor Wisla Cracovia

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_10928424
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:22 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

Ajax? Utrecht? NEC? ADO?

of toch..
Barcelona? ManU?

Waarheen weet niemand.

Gegadigden kunnen zich hier melden.

AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 6 juni 2003 @ 13:39:41 #6
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10928972

Barcelona presidential candidate, Joan Laporta: "We have shown United guarantees and they are very happy. Everything is in place." He added: "The way David Beckham plays the game, he is guaranteed to be a star here in Barcelona. The fans will love him.
"I have always admired him as a player. These are the reasons we want him here.
"He can be the leader of the new Barcelona."
"They (Manchester United) are a great team and he is a great player.
"The fans would be so excited if he was to come here.
"He would be at the start of something special."
"Barcelona is a club with more than 100 years of history.
"The signing of Beckham would not just be about now but what we intend to happen in the future.
"Okay, so we are not in Europe next season. But that is only temporary. We have big plans for this club.
"Remember, Barcelona is a huge name and our strategy is to have it second only to Manchester United as the most lucrative club in the world within the next three years.
"He can be part of that. It is a very exciting prospect for any player.
"I know Real Madrid are interested but we will fight them all the way.
"We believe we have the right things in place for it to happen for the good of Barcelona.
"We are not worried about anyone else.
"The deal we have put together for the player and the club is one we believe will work."

Een paar redenen waarom D.B. naar Barcelona zoe moeten komen.

tja

You must be out of your brilliant mind.
pi_10929277
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:14 schreef superjoden het volgende:
Internazionale en Ajax zijn al ver gevorderd in de gesprekken over een eventuele transfer van Andy van der Meyde naar Milaan. De vleugelspits zal waarschijnlijk deze zomer transferen naar Internazionale, maar beide clubs denken nog even de tijd nodig te hebben om nog te onderhandelen.
lol, hoezo zwaar overschat
pi_10929418
Wat is de bron? Ik zie hier zoveel dingen staan, die ik best ook met mijn eigen ogen zou willen lezen, voordat ik ze ga geloven
pi_10929870
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:39 schreef olavski het volgende:
[i]

Een paar redenen waarom D.B. naar Barcelona zoe moeten komen.

tja

Dan moet die gast eerst eens president worden.
pi_10930572
Manchester United heeft een bod uitgebracht op Van Buyten van Marseille. Bron: http://www.voetbalkrant.com/krant/nieuws.php?id=11330
  vrijdag 6 juni 2003 @ 14:42:21 #11
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_10930641
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:57 schreef JeroenV het volgende:
Wat is de bron? Ik zie hier zoveel dingen staan, die ik best ook met mijn eigen ogen zou willen lezen, voordat ik ze ga geloven
Diversen die al vaak voorbij zijn gekomen:

www.voetbalonline.nl
www.footballtransfers.co.uk
www.etc.enzo

You must be out of your brilliant mind.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 14:59:51 #12
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_10931264
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:22 schreef Reddiablo het volgende: Ajax? Utrecht? NEC? ADO?
Nope, geen Utrecht, Staan er al 3 te trappelen (Ponk, Terrol en Vorm)
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_10932023
Een bizar maar interessant verhaal op een Ajax-fansite. Een Ajax-supporter die in Noordwijk woont en werkt vertelde Ajax Showtime dat hij Louis van Gaal zag lopen en bevestigde daarmee de geruchten dat de Van Gaal de nieuwe technisch directeur van Ajax zou worden.

De supporter zei: "Meneer van Gaal mag ik u iets vragen? Hij: 'Ja tuurlijk'. Ik weer: 'Wat voor een capaciteiten denk je dat je nodig hebt voor de functie technisch directeur?'. Het regende hard en Van Gaal stond te schuilen in ons restaurant en kon dus niet weg. Dus hij allerlei capaciteiten opnoemen en toen ik hem uiteindelijk een bakkie koffie had gegeven van de zaak vroeg ik of hij die capaciteiten had en toen gaf hij een knipoog."

Het lijkt erop dat Van Gaal, die al eerder heel succesvol met de club was, door de Champions League en de wereldbeker te winnen, in gesprek is met de club waar hij begin jaren negentig actief was als coach. Na zijn periode bij Ajax trainde hij twee keer het FC Barcelona en was hij bondscoach van het Nederlands elftal.

vrijdag 6 juni 2003 @ 15:32:06 #14
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10932234
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 14:15 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dan moet die gast eerst eens president worden.

Dat word hij niet.

Zijn corrupte mensen daar van het begin wisten ze al dat Bassat zou winnen en die gaat het ook winnen

L'Unic Equip Catala es El Barįa! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barįa Guanyará tot aquest any!
  vrijdag 6 juni 2003 @ 15:46:15 #15
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_10932722
is nou al bekend waar oulida heengaat?
De Narcis van Gabon
  vrijdag 6 juni 2003 @ 16:15:15 #16
43497 Afunados
Get Therapy
pi_10933717
RKC wil Danny Wintjens

[Vrijdag 6 Juni 2003]

De interesse voor MVV-doelman Danny Wintjens neemt met de dag toe. Naast Anderlecht en Perugia hebben nu ook RKC en AGOVV zich gemeld bij zijn zaakwaarnemer Sjef Blatter.

RKC is naarstig op zoek naar een opvolger voor de naar PSV vertrokken Rob van Dijk. Ook al heeft reservedoelman Khalid Sinouh zijn verbintenis gisteren verlengd met twee jaar. AGOVV probeert een talentvolle keeper in te lijven om komend seizoen een goede herstart te maken in het betaalde voetbal.

Volgens Blatter is de belangstelling van RKC zeer concreet. Ze willen hem zo overnemen, maar dan wel zonder een transfersom te betalen. Iedereen wil de spelers tegenwoordig voor niks.

Blatter geeft aan dat de geīnteresseerde clubs niet nog langer kunnen wachten op een eventuele ondergang van MVV. Het is logisch dat die clubs een definitieve beslissing over het voortbestaan van MVV willen afwachten, maar dit gaat wel erg lang duren. Je denkt toch niet dat een club als RKC blijft wachten met het risico dat er dadelijk helemaal geen goede keeper beschikbaar meer is.

De hoofdrolspeler blijft opvallend rustig onder al het getouwtrek rond zijn persoon en typeert de belangstelling van meerdere clubs als een waardering voor wat ik het afgelopen seizoen gepresteerd heb. Het standpunt dat hij aan het keepen wil blijven en geen zin heeft om ieder duel op de bank te zitten, is bij Wintjens onveranderd gebleven. Ik ga de strijd aan met iedere concurrent, als ik al ergens anders zou tekenen.

Bron: Limburgs Dagblad

pi_10936070
Bonaventure Kalou speelt zo goed als zeker volgend seizoen voor AJ Auxerre. In de Franse media kwam vandaag naar buiten dat de Ivoriaanse aanvaller een overeenstemming heeft bereikt met de Franse club; De Ivoriaanse aanvaler kost Auxerre vier miljoen euro. Kalou speelt nu voor vier jaar bij de Franse bekerwinnaar.

De 25-jarige Kalou zelf is al rond, maar alleen Feyenoord moet nog rond komen met de Fransen, maar volgens onder anderer L'Equipe is dat geen probleem, omdat Auxerre de transferprijs wil betalen. Kalou speelt sinds 1997 bij Feyenoord. Hij kwam toen over van ASEC Mimosa. De baltovernaar was vaak te bewonderen door zijn mooie solos.

Kalou won met Feyenoord een landstitel en een UEFA Cup, in respectievelijk 1998/1999 en 2001/2002. Zijn broertje kan hem gelijk opvolgen, want Salomon Kalou tekende al eerder voor vier jaar bij de Rotterdamse club. De 17-jarige Kalou is echter niet een speler die achter de spitsen speelt, maar liever in de spits.

pi_10939323
quote:
FC Twente is druk bezig de selectie voor volgend seizoen op sterkte te krijgen. Tubantia meldt dat de ploeg onder andere versterking zoekt voor het middenveld. In dat verband heeft de club uit Enschede volgens Tubantia inmiddels een onderhoud gehad met Ajax middenvelder Stefano Seedorf en met de dit seizoen door Ajax aan het Griekse Aris Saloniki uitgeleende Richard Knopper. Volgens de krant staat de laatste ook in de belangstelling van Heerenveen.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_10939425
Guus Hiddink wellicht naar Barcelona:
quote:
Laporta denies Beckham move

Barcelona presidential candidate Joan Laporta has now denied promising to buy David Beckham.

Laporta is currently second favourite to fill the Nou Camp hot-seat, but has made himself the most talked-about candidate by revealing his contact with Manchester United over a move for the England captain.

Laporta has already announced he will bring Turkey goalkeeper Rustu Recber to Catalonia, but has now recoiled from talk of a move for Beckham.

He told Spanish TV: `I have never said `I am going to buy Beckham'. Those words appeared in an English newspaper and I deny them.

`We are not going to enter the dynamic of giving names, but I reserve the option to say more at an opportune moment.'

Laporta admitted his project for transforming the fortunes of Barca is a work in progress, but said most of the major pieces of the jigsaw are already in place.

`Our project has a coach (rumoured to be Guus Hiddink), a technical secretary and signings, some of them verbal and some of them firm,' he said.

Bron: www.voetbalonline.nl

pi_10942748
Henk Vos stopt met professioneel voetbal wanneer de overstap naar NAC Breda niet doorgaat. Eerder zei RBC nog dat ze een akkoord hadden bereikt met de spits, maar dat spreekt de aanvaller tegen: "Ik zweer op het hoofd van mijn kinderen dat ik nooit ja tegen RBC heb gezegd."

Vos heeft zelfs bewijs dat hij geen akkoord heeft met RBC: "Ik was in het bijzijn van mijn vrouw, iemand van de bank en mijn fiscaal jurist, toen ik RBC-medewerkster Mascha Simons heb gebeld en gevraagd de zaak op te houden, in elk geval niet naar buiten te brengen, omdat de constructie me niet aanstond en me werd afgeraden. Een dag later zag ik alles in de krant staan, met constructie en al."

RBC is echter niet van plan toe te geven aan Vos. De Roosendaalse club is zelfs van plan een arbitragezaak aan te spannen. En NAC's voorzitter Willem van der Hoeven heeft al aangegeven, dat áls RBC daadwerkelijk een akkoord heeft met Vos, dat NAC dan het contract met de 35-jarige aanvaller verscheurt.

"In dat geval stop ik per direct. Maar dat zal niet nodig zijn. Er kán gewoon geen arbitragezaak komen, want er is niks", aldus een dreigende Henk Vos, die in ieder geval niet meer welkom is bij RBC Roosendaal.

pi_10942999
Volgens persbureau Reuters heeft Jaume Llaurado, presidentskandidaat bij Barcelona, vandaag officieel bekendgemaakt op 11 mei een contract te zijn overeengekomen met Ajax centrale verdediger Christian Chivu. Als de presidentskandidaat de race zou winnen, zou de Roemeen van Ajax voor vijf jaar aan de Catelaanse club verbonden zijn, aldus Llaurado. "He will be the cornerstone of the future Barcelona and is one of the players that we believe will make Barcelona an unbeatable team." De kans dat Llaurado wint, lijkt overigens klein. Bassat gaat al heel lang aan de leiding, maar wordt nu volgens de peilingen op de hielen gezeten door Laporte.

alleen die verkiezingen en beloftes
kunnen ze niet beter el catalan president maken zodat hij de sanering in werking kan zetten

pi_10945498
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 01:02 schreef superjoden het volgende:

kunnen ze niet beter el catalan president maken zodat hij de sanering in werking kan zetten

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 7 juni 2003 @ 11:39:26 #23
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_10946141
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 21:44 schreef keeper het volgende:

[..]

Tuurlijk, toch genoeg geld in Twente. Goed bezig hoor met geleend geld spelers gaan halen
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_10946163
BN De Stem meldt dat de voorkeur van Stefano Seedorf uit gaat voor een overgang naar NAC boven FC Twente of RBC. Gisteren zouden NAC en Ajax telefonisch onderhandeld hebben. De Bredase club wacht nu op een reactie op het voorstel dat het gedaan heeft om Seedorf van Ajax te huren, aldus de Bredase krant.
pi_10948257
Voordat Newcastle United de 24-jarige Brett Emerton zal willen contracteren zal de Engelse club eerst overeenstemming met Feyenoord moeten zien te krijgen. Voorlopig ziet het er naar uit dat Newcastle nog ver verwijderd is van een overeenkomst met Feyenoord. Volgens de zaakwaarnemer van de Australiër ligt het bod van 4 miljoen euro nog te ver van de vraagprijs van Feyenoord af. De Rotterdammers willen 7 miljoen euro ontvangen.

Het contract van Emerton loopt volgend jaar af. Dus mocht Feyenoord het nou bij 7 miljoen euro houden, dan loopt het kans dat Emerton volgend seizoen er transfervrij vandoor gaat. Ook vorig jaar ketste de transfer al af, omdat Feyenoord toen met 12 miljoen euro geen genoegen nam. Emerton komt al sinds 2000 uit voor Feyenoord en heeft te kennen gegeven zelf graag de overstap naar de FA Premiership te willen maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')