De laatste geruchten uit het vorige topic: >Tranfer Geruchten< Deel 9
quote:En voor de bevestigde transfers: [centraal] bevestigde transfers, deel 1
Geruchtencircuit: Ajax wil Ze Roberto; Man United denk aan Vd Meyde, AS Roma kijkt nu naar Mido;
Volgens de grote Braziliaanse sportkrant Lance zouden Ajax en PSV interesse hebben in de Braziliaanse aanvallende middenvelder Ze Roberto van Benfica. De jonge Braziliaan speelt momenteel op huurbasis bij het Braziliaanse Vitoria Bahia, maar zou wellicht terug moeten keren naar Portugal vanwege de onderhandelingen met Ajax en PSV. De Portugezen bezitten overigens slechts 50% van de transferrechten, de andere helft is in handen van een Braziliaanse ondernemer. Zelf zou hij graag bij Vitoria blijven.De Italiaanse geruchtenmachine Corriere dello Sport meldt vandaag dat AS Roma na het mislukken van een transfer van Zlatan nu naar Mido kijkt (zie Calciomercato). Ook zou geinformeerd zijn naar de status van Makaay. Diezelfde krant meldt dat Alex Ferguson van Manchester United Andy van der Meyde op het oog heeft mocht Ryan Giggs naar Italie vertrekken.
quote:als we al de geruchten mogen geloven loopt Barca leeg tijdens de zomer
Op vrijdag 23 mei 2003 08:17 schreef olavski het volgende:
23/05/2003 Philippe Cocu, Barcelona => Chelsea
Talks reported.PSV
quote:En zo hoort het ook
Op vrijdag 23 mei 2003 08:24 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
als we al de geruchten mogen geloven loopt Barca leeg tijdens de zomer
quote:`
Op vrijdag 23 mei 2003 08:39 schreef El_Catalan het volgende:[..]
En zo hoort het ook
er zijn toch nog wel enkele goede spelers mag ik hopen. Kluivert, Saviola, Overmars (hoewel hij ouders wordt
),
Ik hoop dat ze ergens geld vinden om enkele spelers aan te trekken maar ik vrees ervoor. Ik denk dat ze Kluivert en andere gaan verkopen om aan $$$ te geraken, nu is de vraag hoe ze het gaan spenderen.
quote:Tjsa, wel te begrijpen. Wil wil er nu op dit moment bij PSV spelen?
Op vrijdag 23 mei 2003 08:17 schreef olavski het volgende:
23/05/2003 Philippe Cocu, Barcelona => Chelsea
Talks reported.PSV
En er heeft zich een onbekende club aangemeld voor Van Persie.
quote:meer dan 10 miljoen gulden zoiets he
Op vrijdag 23 mei 2003 09:28 schreef Kaalhei het volgende:
Roda wil Addo definitief overnemen van PSV. Gezien de situatie bij PSV, de huidige transfermarkt en het gedrag van Roda, zal het wel voor een prikkie, of helemaal niets zijn. Wat heeft hij PSV ook alweer gekost.
quote:Bij Newcastle staat ie ook wel in de basis. Verdediging is niet hun sterkste punt
Op vrijdag 23 mei 2003 09:14 schreef Peregrijn het volgende:
Volgens Planetfootball.com is na Newcastle nu ook Middlesbrough in de race voor Emerton. En is de kans groter dat hij daar heen gaat, aangezien hij daar van een basisplaats is verzekerd.En er heeft zich een onbekende club aangemeld voor Van Persie.
quote:Klopt, maar dan zou hij fullback moeten gaan spelen, terwijl hij liever op het middenveld staat.
Op vrijdag 23 mei 2003 09:40 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Bij Newcastle staat ie ook wel in de basis. Verdediging is niet hun sterkste punt
(dit stond trouwens in het artikel, dat wil niet zeggen dat ik eht er mee eens ben
Vrede naar Groningen of toch RBC
quote:Tja, hij is zowat topscorer in Portugal.
Op vrijdag 23 mei 2003 16:19 schreef methodmich het volgende:
Barcelona zou overwegen Simão terug te halen van zijn verhuurperiode bij Benfica. Zo niet, wil men hem verkopen en niet noodzakelijk aan de Portugezen.
quote:zal barca boeien waar ie gaat spelen, al is het op de noordpool, als ze maar centjes ervoor krijgen lijkt me
Op vrijdag 23 mei 2003 16:19 schreef methodmich het volgende:
niet noodzakelijk aan de Portugezen.
quote:Niet zowat, hij is het.
Op vrijdag 23 mei 2003 16:21 schreef zjroentje het volgende:[..]
Tja, hij is zowat topscorer in Portugal.
quote:Wist het niet zeker, dus vandaar.
Op vrijdag 23 mei 2003 16:52 schreef Reddiablo het volgende:[..]
Niet zowat, hij is het.
Simao 17
Adriano & Fary 16
quote:
Op vrijdag 23 mei 2003 13:17 schreef Reddiablo het volgende:
Vrede naar Groningen of toch RBC
Vrede kan toch wel een betere club vinden? Vrij aardige verdediger die bij een subtopper niet zou misstaan.
quote:oei
Op vrijdag 23 mei 2003 16:57 schreef methodmich het volgende:
FC Dordrecht wil Richard Lodder
quote:roda en heerenveen zijn volgend jaar nog de enigste subtoppers denk ik, de rest moet inleveren
Op vrijdag 23 mei 2003 16:57 schreef Posdnous het volgende:[..]
Huh?
Vrede kan toch wel een betere club vinden? Vrij aardige verdediger die bij een subtopper niet zou misstaan.
Van Buyten staat onder de belangstelling van enkele Engelse clubs waaronder Manchester United. De vraag blijft natuurlijk of zij dit bedrag willen ophoesten. Van Buyten zou zelf graag in Marseille blijven als de club Champions League-voetbal kan afdwingen.
quote:Wie wil manchester níet hebben eigenlijk
Op vrijdag 23 mei 2003 17:57 schreef superjoden het volgende:
Olympique Marseille heeft de vraagprijs voor Van Buyten vastgelegd op 22,5 miljoen euro, wat het dubbele is van wat Marseille officieel voor de Belg betaalde aan Standard. Het flatteert Van Buyten dat zijn club, waar hij nog drie jaar onder contract ligt, zo'n hoge vraagprijs voor hem wil.Van Buyten staat onder de belangstelling van enkele Engelse clubs waaronder Manchester United. De vraag blijft natuurlijk of zij dit bedrag willen ophoesten. Van Buyten zou zelf graag in Marseille blijven als de club Champions League-voetbal kan afdwingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |