help me ff
wie is die vent in die bus?
waarom zit tie met dat mes te zwaaien?
en waarom bloed tie?
quote:oke thanks!
Op zondag 9 november 2003 00:09 schreef user_friendly het volgende:
Volgens mij was het een lifter en heeft zichzelf gesneden (gewoon een vaag figuur) de rest wordt wel duidelijk straks.
quote:wat ik versta je niet door al dat gejrijs
Op zondag 9 november 2003 00:58 schreef pos het volgende:
Ze schreeuwen wel een beetje erg veel
quote:ik heb net de laatste 15 minuten gezien
Op zondag 9 november 2003 01:18 schreef sebaz het volgende:
Wat een kut film
maar sommige films zijn zo slecht dat ze geweldig zijn, die ene met die Piranha's laatst was ook zoeen
quote:en toch schijnt het een klassiekr te zijn
Wat een kut film
quote:En ik maar denken dat ik de enige op dit forum was met die mening
Wat een kut film
quote:2 lekkere wijven en niet het kleinste beetje sex. zulke chicks ga je toch met je pik achterna niet met je chainsaw.
Op zondag 9 november 2003 01:27 schreef Smeich het volgende:[..]
En ik maar denken dat ik de enige op dit forum was met die mening
Lekkere timing weer... heb vorige week al die 'nieuwere' gezien en die vond ik wel leuk!
(kan me trouwens vaag herinneren dat ik eens een voorstukje van TCM heb gezien waarin je de keuken van Leatherface zag die helemaal bezaaid was met bloed en ingewanden (ook aan de muren enzo),maar die scene heb ik net niet gezien, dacht ik tenminste????)
quote:Precies, op CNN zie je op het moment meer bloed.
Op zondag 9 november 2003 01:50 schreef Hugo_Boss het volgende:
Heb m net voor het eerst gezien. Was op het ergste voorbereid door alles wat ik erover gelezen had, viel vies tegen. Hij was alleen af en toe spannend omdat ik niet wist wat er ging gebeuren, maar voor de rest...
(kan me trouwens vaag herinneren dat ik eens een voorstukje van TCM heb gezien waarin je de keuken van Leatherface zag die helemaal bezaaid was met bloed en ingewanden (ook aan de muren enzo),maar die scene heb ik net niet gezien, dacht ik tenminste????)
quote:Volgens DVDCompare is de R2 Special Edition het best, en laat die nou net in de aanbieding zijn op Play voor 6,50 pond (is 9,30 Euro). Geen bezorgkosten, wat wil je nog meer
Op zondag 9 november 2003 17:36 schreef kamagurka het volgende:
Moet deze echt hoognodig op DvD hebben, iemand idee welke versie het best is?
quote:
Op zondag 9 november 2003 18:10 schreef Gorro het volgende:[..]
Volgens DVDCompare is de R2 Special Edition het best, en laat die nou net in de aanbieding zijn op Play voor 6,50 pond (is 9,30 Euro). Geen bezorgkosten, wat wil je nog meer
* kama bestellen gaat..
quote:Nee, geld kan ik je niet geven
Op zondag 9 november 2003 18:21 schreef kamagurka het volgende:Op zondag 9 november 2003 18:10 schreef Gorro het volgende:
Geen bezorgkosten, wat wil je nog meer
---
![]()
Geld!!
quote:Als het goed is valt hij deze week bij me op de mat.
Op zondag 9 november 2003 18:10 schreef Gorro het volgende:[..]
Volgens DVDCompare is de R2 Special Edition het best, en laat die nou net in de aanbieding zijn op Play voor 6,50 pond (is 9,30 Euro). Geen bezorgkosten, wat wil je nog meer
Ik ben erg benieuwd naar de extra's. Met name:
'The Shocking Truth': The most comprehensive documentary ever produced about this landmark movie (72 mins).
Dat is het geld al bijna waard.
Lekkere meid trouwens
... op het einde werd ik alleen doodzenuwachtig van haar geschreeuw. Had echt zoiets van: die arme meid moet geen stembanden meer over hebben gehad. Je krijgt er medelijden mee ![]()
Heb wel ooit nr. 2 gezien, daar gebeurde meer!
quote:Dat had ik de eerste keer dat ik hem zag ook. Ik heb gisteren nog een stukje gekeken en moet zeggen dat ik toen de film te kort heb gedaan. Deze film is met recht een klassieker in het horror-genre.
Op zondag 9 november 2003 18:37 schreef Nimitz het volgende:
Aardige film al merkte ik dat ik afgestompt was door andere horrorfilms. Had zoiets van: is dit het?
quote:Yup, ik hou hem op band en ga hem proberen te verkrijgen op DVD. Een klassieker dat is het zeker. Gewoon het begin, wat er gebeurd en het einde. Al gaat het tussenstuk erg langzaam. Misschien iets te langzaam. Wel grappig is dat er maar 1 persoon vermoord wordt met de kettingzaag (bron --> de film kijken en us.imdb
Op zondag 9 november 2003 18:45 schreef Gorro het volgende:[..]
Dat had ik de eerste keer dat ik hem zag ook. Ik heb gisteren nog een stukje gekeken en moet zeggen dat ik toen de film te kort heb gedaan. Deze film is met recht een klassieker in het horror-genre.
Wel cool gefilmd, lekker cheap en natuurlijk simpel van opzet.
quote:www.play.com ik geloof nl dat de NL versie gediscontinued is.
Op zondag 9 november 2003 18:52 schreef Nimitz het volgende:[..]
Yup, ik hou hem op band en ga hem proberen te verkrijgen op DVD.
quote:Ik heb hem net besteld bij play. Eerste keer btw.. wel creepy dat die gasten mijn creditcardnummer hebben..
Op zondag 9 november 2003 18:33 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Als het goed is valt hij deze week bij me op de mat.
(vorige week zondag besteld).Ik ben erg benieuwd naar de extra's. Met name:
'The Shocking Truth': The most comprehensive documentary ever produced about this landmark movie (72 mins).Dat is het geld al bijna waard.
quote:7-8 dagen
Op zondag 9 november 2003 18:57 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ik heb hem net besteld bij play. Eerste keer btw.. wel creepy dat die gasten mijn creditcardnummer hebben..
Maar hoelang duurt het gemiddeld?
quote:7 a 8 dagen, hoewel bestellingen uit de UK (ook met cd-wow heb ik het) tegenwoordig iets langer duren. Je kunt ze als ze na een week of 2 mailen als hij nog niet binnen is. Meestal sturen ze dan zonder vragen een tweede exemplaar op.
Op zondag 9 november 2003 18:57 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ik heb hem net besteld bij play. Eerste keer btw.. wel creepy dat die gasten mijn creditcardnummer hebben..
Maar hoelang duurt het gemiddeld?
Ik begrijp sowieso niet dat je niet naar geraakt wordt door de lugubere sfeer die de film uitademt, volgens mij kijk je dan niet goed..
quote:-edit, net mailtje binnen
Op zondag 9 november 2003 19:00 schreef Gorro het volgende:[..]
7 a 8 dagen, hoewel bestellingen uit de UK (ook met cd-wow heb ik het) tegenwoordig iets langer duren. Je kunt ze als ze na een week of 2 mailen als hij nog niet binnen is. Meestal sturen ze dan zonder vragen een tweede exemplaar op.
En als ie binnen is, staat er zo'n engelse postbode voor de deur die altijd 2x belt?
quote:alleen als het een boxset is die niet door de brievenbus past.
Op zondag 9 november 2003 19:08 schreef kamagurka het volgende:[..]
-edit, net mailtje binnen
-
En als ie binnen is, staat er zo'n engelse postbode voor de deur die altijd 2x belt?
alleen belt hij 2x als er niemand thuis is of als het ff duurt voordat er open gedaan wordt en praat hij in de regel gewoon nederlands.
De sfeer is idd treffend goed neergezet, zeker met die kippenbotjes, en later met de vader en de broer.
En dat die opa bloed begon te sucken, brrrrrr.
Niet mijn soort film, ik vind de suggestie nog wel het engst.
Alleen einde was wel abrupt.
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 10-11-2003 00:38]
quote:Hulde voor deze post SC
Op maandag 10 november 2003 00:30 schreef SunChaser het volgende:
Heb hem net gekeken, met sommige stukjes op FFW. Vond hem te naargeestig.De sfeer is idd treffend goed neergezet, zeker met die kippenbotjes, en later met de vader en de broer.
En dat die opa bloed begon te sucken, brrrrrr.
Niet mijn soort film, ik vind de suggestie nog wel het engst.
Alleen einde was wel abrupt.
En dat meisje dat aan de vleeshaak werd gehangen, dat doet LF zo kil, dat je denkt: hij zal toch niet...
Ik heb verder weinig met horrorfilms (Scream, Jeepers Creepers of Final Destiny e.d zie ik niet als horror maar als een humor/thriller) maar deze was wel goed. Ik zag trouwens veel overeenkomsten met Blair Witch Project.
quote:Dit is dan ook een van de kilste docudrama achtige horrorflicks die er bestaat. Eigenlijk gewoon een ranzig perverse film, die (met name door de groezelige camera en gebrek aan soundtrack) de indruk maakt dat hij ergens langs de snelweg van texas in real life is gefilmd..
Op maandag 10 november 2003 11:30 schreef SunChaser het volgende:
Wat vooral goed was dat er geen schrikeffecten om de schrikeffecten inzaten. Gewoon opeens LF tevoorschijn laten komen en iemand de hersens inslaan, zonder close-ups of enge muziek.En dat meisje dat aan de vleeshaak werd gehangen, dat doet LF zo kil, dat je denkt: hij zal toch niet...
Ik heb verder weinig met horrorfilms (Scream, Jeepers Creepers of Final Destiny e.d zie ik niet als horror maar als een humor/thriller) maar deze was wel goed. Ik zag trouwens veel overeenkomsten met Blair Witch Project.
quote:Zo te zien niet...
Op maandag 10 november 2003 13:48 schreef Smots het volgende:
Heeft er iemand trouwens ook de comics van The Texas Chainsaw Massacre?
quote:Hè toch...
Op dinsdag 11 november 2003 16:30 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik had gehoopt vandaag mijn Texas dvd binnen te krijgen van play.com, maar dat wordt nog een dagje wachten.
quote:ik had er eigenlijk ook niet op gehoopt.
Op dinsdag 11 november 2003 16:29 schreef ReSpawn het volgende:[..]
Zo te zien niet...
quote:En we weten allemaal hoe moeilijk DAT kan zijn...
Op dinsdag 11 november 2003 17:20 schreef Smots het volgende:[..]
ik had er eigenlijk ook niet op gehoopt.
Die dingen zijn hier in Nederland nog moeilijker te vinden dan een paling die kan beatboxen. of zoiets
quote:nee, maar ik heb wel een plaatje!
Op dinsdag 11 november 2003 17:22 schreef ReSpawn het volgende:[..]
En we weten allemaal hoe moeilijk DAT kan zijn...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |