Van wie heb jij de meeste CD's/LP's ?
Hiervan heb ik zo ongeveer alle officiele releases (zonder cd-singles)
quote:Heb ik ook alle officiele releases van, geweldige muziek van onze Arjen...
Op donderdag 5 juni 2003 19:37 schreef Kopdans het volgende:
Ayreon/Star One
Hiervan heb ik zo ongeveer alle officiele releases (zonder cd-singles)
maar ja...daar heb ik dus de meeste van....
[Dit bericht is gewijzigd door Suikermais op 05-06-2003 19:41]
1 live dvd met bijhorende cd + 12 studio albums (in september 13)
[Dit bericht is gewijzigd door Maidenfan op 05-06-2003 19:42]
quote:Hebben die lui dan zoveel CD's gemaakt ?
Op donderdag 5 juni 2003 19:40 schreef Suikermais het volgende:
Simple Minds..
Bijna alle albums en een hele speciale box bestaande uit 25 cd's.
Of zitten er ook single-CD's tussen ?
Nu maar hopen dat die andere 2 personen hier niet gaan posten, anders lijkt mn collectie zo klein
quote:Jjjjeeeezzzzzuuuussssss, volgens mij leef jij voor Queen, ik heb wel alle officiele releases en een paar bootlegs, maar dat zal met zo'n twintig ceedees ophouden...
Op donderdag 5 juni 2003 19:42 schreef Plengel het volgende:
Queen 180+ CD'sNu maar hopen dat die andere 2 personen hier niet gaan posten, anders lijkt mn collectie zo klein
quote:Hebben die er dan zoveel?
Queen 180+ CD's
quote:Toch een album of 16..
Op donderdag 5 juni 2003 19:41 schreef Buurmannetje het volgende:[..]
Hebben die lui dan zoveel CD's gemaakt ?
Of zitten er ook single-CD's tussen ?
quote:Zoveel nog...
Op donderdag 5 juni 2003 19:41 schreef Citroentje het volgende:
Michael Jackson: 4 CD's
[Dit bericht is gewijzigd door Buurmannetje op 05-06-2003 19:46]
quote:Als je alle officiele cd's hebt heb je al meer dan 20 cd's (23). En ja, Queen is idd een onderdeel van mijn leven, tja je moet toch wat? Ik ben ook een bootleg verzamelaar, vandaar dat ik zo aan de 180 kom
Op donderdag 5 juni 2003 19:44 schreef Buurmannetje het volgende:[..]
Jjjjeeeezzzzzuuuussssss, volgens mij leef jij voor Queen, ik heb wel alle officiele releases en een paar bootlegs, maar dat zal met zo'n twintig ceedees ophouden...
btw alles origineel!
[Dit bericht is gewijzigd door Coolgoza op 05-06-2003 19:47]
[Dit bericht is gewijzigd door rena op 05-06-2003 19:47]
quote:Leuk man, leer ik ook eens wat nieuws... dacht dat ze maar een stuk of zes, zeven cd's hadden gemaakt...
Op donderdag 5 juni 2003 19:45 schreef Suikermais het volgende:[..]
Toch een album of 16..
Box vestaat uit speciale 12'inches , live-uitvoeringen en meer van die zooi
Ben tot nu toe naar 12 concerten geweest.
quote:Welke mis je dan (misschien moet je es contact zoeken met Steve Harris van Iron Maiden, die schijnt alles te hebben van de Earring)...
Op donderdag 5 juni 2003 19:47 schreef thefreezeman het volgende:
Golden earring21 LP's
7 MC's
en er missen nog 2en onder tussen zo'n 14 CD's
quote:Misschien een rare vraag maar heb je ze ook allemaal helemaal beluisterd ? (die bootlegs dan)
Op donderdag 5 juni 2003 19:56 schreef Plengel het volgende:
Natuurlijk zijn alle cd's van Queen die ik heb niet origineel. De officiele cd's van Queen en de Solo releases heb ik uiteraard wel origineel, inclusief prachtige Freddie Mercury Boxset. Ik heb ook een aantal originele bootleg cd's (vrij duur), maar het grootste gedeelte van mijn collectie bestaat toch wel uit CD-R bootlegs. Op mijn website (in me profile) staat welke "boots" ik zoal heb. Tis gewoon een uit de hand gelopen hobbie zeg maar
Lijkt me een vrij pittige opgave...
En heb je ook een favoriete bootleg (of meerdere) ?
quote:Ik mis de, volgens mij hun 4e lp, "On the double" uit 1968,
Op donderdag 5 juni 2003 19:52 schreef Buurmannetje het volgende:
Welke mis je dan (misschien moet je es contact zoeken met Steve Harris van Iron Maiden, die schijnt alles te hebben van de Earring)...
quote:Ongeveer 75 originele cds. en 200+ bootlegs van Queen
Queen 180+ CD'sNu maar hopen dat die andere 2 personen hier niet gaan posten, anders lijkt mn collectie zo klein
Ben daarna een tijd lang niet meer verliefd geweest tot ik een jaar of drie geleden Autechre ontdekte. Eerst Envane en binnen drie maanden alles.
En nu heb ik een liefde opgevat voor Brian Eno...heb nog maar een cd of vijf van hem, streef er naar binnen twee jaar alles te hebben
quote:Ik heb ze idd ook allemaal minimaal 1x beluisterd. Maar d'r zitten er ook bij die ik helemaal grijsgedraaid heb. M'n favorieten:
Op donderdag 5 juni 2003 19:59 schreef Buurmannetje het volgende:[..]
Misschien een rare vraag maar heb je ze ook allemaal helemaal beluisterd ? (die bootlegs dan)
Lijkt me een vrij pittige opgave...
En heb je ook een favoriete bootleg (of meerdere) ?
24.12.1974, Hammersmith Odeon, London
1.5.1975, Budokan Hall, Tokyo
13.9.1973, Golders Green Hippodrome, London
6.6.1977, Earls Court, London
13.4.1978, Copenhagen
12.5.1982, Stadthalle, Vienna
5.6.1982, Milton Keynes Bowl, Buckinghamshire
8.12.1980, Wembley Arena, London
9.8.1986, Knebworth Park, Stevenage
en ik zal er ongetwijfeld een aantla vergeten zijn.
quote:Ik kan me levendig voorstellen hoe het voelt om zoiets belangrijks kwijt te raken tijdens een verhuizing...
Op donderdag 5 juni 2003 20:02 schreef thefreezeman het volgende:[..]
Ik mis de, volgens mij hun 4e lp, "On the double" uit 1968,
en de 7e "seven Tears" uit 1971.
Heb ze beide gehad maar op een of andere manier tijdens een verhuizing kwijt geraakt.
Het is ook meer als verzameling bedoeld, want de platen speler heeft onlangs de geest gegeven.
En om nou een nieuwe te kopen? Ik twijfel nog.
En wat betreft die platenspeler, ik heb op zolder ook nog zo'n vierhonderd elpees liggen en ik heb sins een jaar geen (werkende) platenspeler meer, het is inderdaad vaak meer de verzamelwaarde die erachter steekt...
quote:Is er ook een bepaalde reden dat je favoriete bootlegs allemaal uit de jaren 70/80 komen of was dat gewoon het hoogtepunt van Queen ?
Op donderdag 5 juni 2003 20:05 schreef Plengel het volgende:[..]
Ik heb ze idd ook allemaal minimaal 1x beluisterd. Maar d'r zitten er ook bij die ik helemaal grijsgedraaid heb. M'n favorieten:
1.5.1975, Budokan Hall, Tokyo
13.9.1973, Golders Green Hippodrome, London
6.6.1977, Earls Court, London
13.4.1978, Copenhagen
12.5.1982, Stadthalle, Vienna
5.6.1982, Milton Keynes Bowl, Buckinghamshire
8.12.1980, Wembley Arena, London
9.8.1986, Knebworth Park, Stevenageen ik zal er ongetwijfeld een aantla vergeten zijn.
quote:Baas boven baas dus, maar je nick verklaart veel...
Op donderdag 5 juni 2003 20:03 schreef BrianMay het volgende:[..]
Ongeveer 75 originele cds. en 200+ bootlegs van Queen
dus 275+ cds
[Dit bericht is gewijzigd door Buurmannetje op 05-06-2003 20:11]
quote:De bootlegs die ik opnoemde zijn gewoon erg prettig om naar te luisteren, het geluid en de preformance op deze opnamen zijn gewoon goed. Niet dat ik de jaren 70 shows beter vind dat de jaren 80 shows. MIjn favoriete tour is namelijk 1982 (Hot Space Tour). Queen is gewoon goed.
Op donderdag 5 juni 2003 20:07 schreef Buurmannetje het volgende:[..]
Is er ook een bepaalde reden dat je favoriete bootlegs allemaal uit de jaren 70/80 komen of was dat gewoon het hoogtepunt van Queen ?
Ow, en Niek, fecking basterd! Worm moe je nu weer alles verpesten
quote:Jezus, hebben die lui zoveel gemaakt ?
Op donderdag 5 juni 2003 20:24 schreef MuadDib het volgende:
Een kleine 60 King Crimson items....
quote:hoeveel ongeveer?
Op donderdag 5 juni 2003 20:28 schreef k_man het volgende:
Bjork en vrijwel alles wat met haar te maken heeft.
quote:ik heb zo'n 70 originele cd's, maar de meeste heb ik van mn vader gekregen (heb er geen geld voor zelf...)
Op donderdag 5 juni 2003 20:29 schreef Tweater het volgende:
zijn dat allemaal officiele cd's of ook gedownloadde cd's? ik heb 4 cd's van de Red Hot Chili Peppers, maar dat komt vooral omdat ik alles wel wil, maar er geen geld voor heb. ik heb een lijstje met een stuk of 10 cd's die ik nog wil kopen, vandaar dat het er zo weinig zijn
quote:36 officiele albums, waarvan 15 studioalbums
Op donderdag 5 juni 2003 20:25 schreef Buurmannetje het volgende:
Jezus, hebben die lui zoveel gemaakt ?
quote:ne joh, 9ik heb er wel meer, maar van elke artiest maar 1 of 2
Op donderdag 5 juni 2003 20:40 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
ik heb zo'n 70 originele cd's, maar de meeste heb ik van mn vader gekregen (heb er geen geld voor zelf...)
maar zijn die cd's alle cd's die je hebt?
quote:Ligt eraan of ik ook alle singletjes meetel.
Op donderdag 5 juni 2003 20:29 schreef Tweater het volgende:[..]
hoeveel ongeveer?
Van Bjork en aanverwanten (Sugarcubes, KUKL, etc) dus:
ca. 45 CD's (albums)
ca. 70 CD-singletjes
een paar CD/video-boxsets
ca. 10 maal 7" vinyl en een 7" boxset
ca. 35 maal 12" vinyl en LP's en een 12" boxset
quote:ach so!! Ik heb er dan alleen van Eels, Placebo, Sam Phillips en Manu Chao meerdere cd's (van elk 3 of 4)
Op donderdag 5 juni 2003 21:02 schreef Tweater het volgende:[..]
ne joh, 9ik heb er wel meer, maar van elke artiest maar 1 of 2
quote:de singles heb je voor de B-sides?
Op donderdag 5 juni 2003 21:05 schreef k_man het volgende:[..]
Ligt eraan of ik ook alle singletjes meetel.
Van Bjork en aanverwanten (Sugarcubes, KUKL, etc) dus:
ca. 45 CD's (albums)
ca. 70 CD-singletjes
een paar CD/video-boxsets
ca. 10 maal 7" vinyl en een 7" boxset
ca. 35 maal 12" vinyl en LP's en een 12" boxset
quote:ik heb er 4 gebrand van eels, maar dat telt niet. een echt van eels. ik wil er nog een van placebo gaan kopen. weet jij welke het leukste is?
Op donderdag 5 juni 2003 21:08 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
ach so!! Ik heb er dan alleen van Eels, Placebo, Sam Phillips en Manu Chao meerdere cd's (van elk 3 of 4)
ik heb nog niet echt veel muziek, met de gebrande cd's erbij ongeveer 75 cd's in totaal. daar zitten zo'n 20 zelf-maak cd's bij, met losse nummers
quote:Dat vooral en soms ook gewoon voor de heb.
Op donderdag 5 juni 2003 21:09 schreef Tweater het volgende:[..]
de singles heb je voor de B-sides?
quote:oja. ik heb een stuk of 5 singles, uit de tijd tussen napster en kazaa in
Op donderdag 5 juni 2003 21:12 schreef k_man het volgende:[..]
Dat vooral en soms ook gewoon voor de heb.
quote:van eels 5 originele en 1 gebrande (de allernieuwste, die is nog niet uit geloof ik)...
Op donderdag 5 juni 2003 21:11 schreef Tweater het volgende:[..]
ik heb er 4 gebrand van eels, maar dat telt niet. een echt van eels. ik wil er nog een van placebo gaan kopen. weet jij welke het leukste is?
ik heb nog niet echt veel muziek, met de gebrande cd's erbij ongeveer 75 cd's in totaal. daar zitten zo'n 20 zelf-maak cd's bij, met losse nummers
quote:ik zou een aboonoment op de OOR nemen en dan de nieuwste placebo cd krijgen, alleen ik ben het nummer met de aanbieding erin kwijt. dus nu krijg ik Radiohead
Op donderdag 5 juni 2003 21:14 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
van eels 5 originele en 1 gebrande (de allernieuwste, die is nog niet uit geloof ik)...
placebo, zelf vind ik de 1e cd heel goed (heet gewoon placebo), maar ik hoor vaak van anderen dat ze without you I'm nothing mooier vinden... en de nieuwste cd is ook heel mooi!! (en black market music eigenlijk ook, alleen zijn de anderen wat meer "toegankelijk")...
quote:haha... das ook mooi... (maar zou toch een oude cd van placebo kopen, als je bij andere cdwinkels dan de commerciele gaat kijken, dan vind je gauw wat cd's die maar 9 euro zijn ofzo... das prachtig om mee te beginnen nietwaar
Op donderdag 5 juni 2003 21:15 schreef Tweater het volgende:[..]
ik zou een aboonoment op de OOR nemen en dan de nieuwste placebo cd krijgen, alleen ik ben het nummer met de aanbieding erin kwijt. dus nu krijg ik Radiohead
quote:veel van gehoord, nooit echt muziek van gehoord haha... zal wel eens kijken!
Op donderdag 5 juni 2003 21:16 schreef Tweater het volgende:
Eels is wel cool he? ken je Badly Drawn Boy ook?
beetje soortgelijk, alleen vrolijker.
quote:idd. bij ons in de stad heb je Kroese, die is prima te doen. die hebben ook Anders Dan Commerciele muziek te koop zeg maar
Op donderdag 5 juni 2003 21:16 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
haha... das ook mooi... (maar zou toch een oude cd van placebo kopen, als je bij andere cdwinkels dan de commerciele gaat kijken, dan vind je gauw wat cd's die maar 9 euro zijn ofzo... das prachtig om mee te beginnen nietwaar
)
quote:moet je About A Boy Soundtrack luisteren, die vind ik persoonlijk het mooist. vooral 'Little Boy Blues', als je nu kazaa hebt aanstaan
Op donderdag 5 juni 2003 21:17 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
veel van gehoord, nooit echt muziek van gehoord haha... zal wel eens kijken!
volgens mij ook engelse mensen
quote:Ja ze zijn relatief ook veel te duur, vooral als het de Engelse versies zijn. Het artwork is trouwens ook een reden.
Op donderdag 5 juni 2003 21:13 schreef Tweater het volgende:[..]
oja. ik heb een stuk of 5 singles, uit de tijd tussen napster en kazaa in
toen kon ik niet downen en wou ik wel vanalles
ik vind singles eigelij te duur om te kopen, en ik lsuiter vaak toch maar naar de cd die ik net gekocht heb zeg maar
quote:die zijn allebei de max. alhoewel ik de twee wel moeilijk te vergelijken vind
Op donderdag 5 juni 2003 21:16 schreef Tweater het volgende:
Eels is wel cool he? ken je Badly Drawn Boy ook?
beetje soortgelijk, alleen vrolijker.
Mijn cd-selecftie is ook volop aan het groeien, mijn cd-rek (een dertigtal) is juist vol, met allemaal echte CD's natuurlijk.
quote:dat was precies de zaak die ik bedoelde!! maar omdat je die alleen in nijmegen en arnhem heb dacht ik, schiet niet op om namen te noemen
Op donderdag 5 juni 2003 21:19 schreef Tweater het volgende:[..]
idd. bij ons in de stad heb je Kroese, die is prima te doen. die hebben ook Anders Dan Commerciele muziek te koop zeg maar
en de oude cd's zijn wel goedkoper, maar ik download vaak juist de nieuwste (die zijn ook makkelijker te vinden) en dan wil ik die ook kopen. maar ik zal eens opzoek gaan naar placebo
quote:die is wel cool ja
Op donderdag 5 juni 2003 21:19 schreef Castor het volgende:
en Lenny Kravitz
quote:in de hoesjes bedoel je? soms zijn oude cd's zelfs duurder, omdat ze niet makkelijk meer te krijgen zijn
Op donderdag 5 juni 2003 21:21 schreef k_man het volgende:[..]
Ja ze zijn relatief ook veel te duur, vooral als het de Engelse versies zijn. Het artwork is trouwens ook een reden.
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 21:21 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:[..]
dat was precies de zaak die ik bedoelde!! maar omdat je die alleen in nijmegen en arnhem heb dacht ik, schiet niet op om namen te noemen
ga ik ook altijd heen!! Daar hebben ze zeker oude cd's van placebo!
quote:wel moeilijk te vergelijken. maar bijna alles wat ik in mijn kast heb liggen is óf dit soort werk, rustig dus, of meer de placebo-muse kant op. daarom noemde ik hun ook gelijk
Op donderdag 5 juni 2003 21:21 schreef placebeau het volgende:[..]
die zijn allebei de max. alhoewel ik de twee wel moeilijk te vergelijken vind
Mijn cd-selecftie is ook volop aan het groeien, mijn cd-rek (een dertigtal) is juist vol, met allemaal echte CD's natuurlijk.
quote:heideroosjes zijn lol
Op donderdag 5 juni 2003 21:25 schreef defender het volgende:
Manowar en de Heideroosjes. Verder nog uit een ver verleden een Bruce Springsteen collectie (waar ik nog steeds een fan van zoek, om deze over te doen).
Van andere artiesten heb ik soms wel veel, maar zeker niet alles.
wat is manowar voor iets?
quote:Yep, de hoesjes. Vaak ook erg mooi bij Bjork.
Op donderdag 5 juni 2003 21:25 schreef Tweater het volgende:
in de hoesjes bedoel je? soms zijn oude cd's zelfs duurder, omdat ze niet makkelijk meer te krijgen zijn
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 21:29 schreef k_man het volgende:[..]
Yep, de hoesjes. Vaak ook erg mooi bij Bjork.
ja, haar clips zijn ook wel mooi. ik vind haar muziek alleen wat miner, voorzover ik het gehoord heb dan. ik vind wel een liedje heel tof, weet alleen de naam niet meer
quote:Dat kan Kazaa je vast heel snel vertellen, en als je het nummer Defender download, weet je meteen waar mijn nick vandaan komt
Op donderdag 5 juni 2003 21:28 schreef Tweater het volgende:[..]
heideroosjes zijn lol
wat is manowar voor iets?
quote:ani difranco
Op donderdag 5 juni 2003 21:34 schreef Litpho het volgende:Deep Purple en Genesis (beide 17 originele albums) Ani diFranco en Iron Maiden(15 albums) Joe Jackson(slechts 14 albums)
quote:cool
Op donderdag 5 juni 2003 21:33 schreef defender het volgende:[..]
Dat kan Kazaa je vast heel snel vertellen, en als je het nummer Defender download, weet je meteen waar mijn nick vandaan komt
*probeert*
quote:Ah, de eerste bikkel die komt opscheppen met de mp3-collectie
Op donderdag 5 juni 2003 21:37 schreef markiemark het volgende:
heb zo'n 1000mpz van Paul Simon, van Simon & Garfunkel weet je wel.. Ook wel van hun samen trouwens... super rustig.. lekker!
quote:Yep, vooral het nummer Fly Away is erg cool!
Op donderdag 5 juni 2003 21:21 schreef Tweater het volgende:[..]
die is wel cool ja
![]()
ook 5?
Maar ik heb wel een aantal verzamelingen van:
Sonic youth:
- 17 reguliere cd's
- 10 live/bootleg/rarities cd's
- 1 live lp
- ca 10 cd- en 7"-singles
- een 12"
- een vhs
- een bootleg-tape
- diverse projecten w.o. Coachmen, Harry Crews, Backbeat, Velvet monkeys, Free Kitten, Dim stars
Joan Jett:
- 9 reguliere cd's
- ca. 7 lp's, waarvan 5 dezelfde als ik op cd heb
- alle (5) Runaways albums
- ca 10 7"-singles
Transvision vamp:
- 2 lp's
- 2 cd's (zelfde als lp)
- ca 15 7"-singles waarvan 2 picture-disc
- 2 cd-singles waarvan 1 in 7"-verpakking
Juliana Hatfield:
- 8 reguliere cd's
- 2 12"
- ca 5 cd-singles
- 6 reguliere Blake babies cd's
All about Eve:
- 6 reguliere cd's
- 2 live cd's waarvan 1 unplugged
- ca 5 7" waarvan 1 picture disc
- 2 10" genummerd
Vanessa Paradis:
- 6 reguliere cd's
- 1 dvd
- ca 7 7"-singles
verder vrijwel complete reguliere verzamelingen van Letters to cleo, Tanya Donelly/Belly, Inger Lorre/Nymphs maar dat zijn er niet zoveel
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 06-06-2003 01:25]
quote:Moet je toch beter zoeken hoor, want die hebben ze wel liggen. Maar ze hebben idd meer alternatief spul. En die kunnen ze hebben omdat die andere dingen best goed verkopen natuurlijk. Al gaan er weinig mensen britney kopen bij de kroese.
Op donderdag 5 juni 2003 21:25 schreef Tweater het volgende:
[..]ik woon in Arnhem, dat schiet al een aardig end op
das idd een goeie zaak, hebben ze tenminste geen britney spears & 50 cent achtige muziek, maar ook het echt werk
[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 06-06-2003 01:27]
Albums:
Angels Fall First
Oceanborn
Wishmaster
Century Child
Mini-cd's
Over the hills and far away
Wishmastour 2000
Ep's
Sleeping Sun EP
Single's:
Bless the child ( 8 track version)
Live cd's:
From wishes to eternity
Alles origineel.
quote:Je beweert al hun nummers te hebben en je spelt de naam verdeerd?
Op vrijdag 6 juni 2003 01:56 schreef kiw het volgende:
red hot chilly peppers.
alles.
quote:Wel origineel? Omdat je over nummers spreekt?
Op vrijdag 6 juni 2003 01:54 schreef ZixS het volgende:
Marilyn Manson, meer dan 250 nummers!
quote:Hoe bedoel je?
Op vrijdag 6 juni 2003 01:58 schreef Seborik het volgende:[..]
Wel origineel? Omdat je over nummers spreekt?
Ik heb ruim 250 nummers op mijn computer...
4 officiele cd's, 2 singles, 8 bootlegs (allemaal gekocht) en 2 gebrande cd's (koptietjes van albums, dus geen verzamel ofzo)
quote:Nou ja, beetje 'ervaring' dat wanneer iemand over nummers praat in die mate het meestal over mp3's gaat, maar je hebt ze dus zelf geript.
Op vrijdag 6 juni 2003 02:03 schreef ZixS het volgende:[..]
Hoe bedoel je?
quote:Lang niet alles, maar het grootste deel idd wel
Op vrijdag 6 juni 2003 02:04 schreef Seborik het volgende:[..]
Nou ja, beetje 'ervaring' dat wanneer iemand over nummers praat in die mate het meestal over mp3's gaat, maar je hebt ze dus zelf geript.
quote:Ach, jij hebt je 5 minutes of fame gehad :-)
Op donderdag 5 juni 2003 20:24 schreef Plengel het volgende:[..]
De bootlegs die ik opnoemde zijn gewoon erg prettig om naar te luisteren, het geluid en de preformance op deze opnamen zijn gewoon goed. Niet dat ik de jaren 70 shows beter vind dat de jaren 80 shows. MIjn favoriete tour is namelijk 1982 (Hot Space Tour). Queen is gewoon goed.
Ow, en Niek, fecking basterd! Worm moe je nu weer alles verpesten
![]()
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 01:57 schreef ZixS het volgende:[..]
Je beweert al hun nummers te hebben en je spelt de naam verdeerd?
quote:ja och, ik had zon ding gedownload met alles wat ze hadden gemaakt, ik vind het wel tof, maar geen big fan ofzo
Op vrijdag 6 juni 2003 01:57 schreef ZixS het volgende:[..]
Je beweert al hun nummers te hebben en je spelt de naam verdeerd?
quote:Denk inderdaad Metallica
After ForeverPrison of Desire
After ForeverDecipher
Alice in ChainsFacelift
Alice in ChainsDirt
Alice in ChainsDown in a Hole
Alice in ChainsLive
AmorphisTales of the Thousand Lakes
AmorphisBlack Winter Day
AmorphisElegy
AmorphisTuonela
AmorphisAm Universum
AnathemaCrestfallen
AnathemaCrestfallen/Serenades
AnathemaPentecost III
AnathemaThe Silent Enigma
AnathemaEternity
AnathemaEternity
AnathemaA Vision of a Dying Embrace
AnathemaAlternative 4
AnathemaJudgement
AnathemaJudgement
AnathemaA Fine Day to Exit
AnathemaResonance 1
AntimatterSaviour
AudioslaveAudioslave
AyreonActual Fantasy
AyreonInto the Electric Castle
AyreonThe Dream Sequencer
AyreonFlight of the Migrator
AyreonAyreonauts Only
BiohazardNo Holds Barred
Black SabbathThe Best of
Black SabbathReunion
The Blood DivineAwaken
The Blood DivineMystica
Buckley, JeffGrace
Children of BodomHatebreeder
ClawfingerUse Your Brain
The CultSonic Temple
DeftonesAdrenaline
DeftonesAround the Fur
DeftonesWhite Pony
Digital RuinDwelling in the Out
Dimmu BorgirEnthroned Darkness Truimphant
Dimmu BorgirGodless Savage Garden
Dimmu BorgirSpiritual Black Dimensions
Dog Eat DogNo Fronts
Dog Eat DogPlay Games
Doors, TheThe Doors
Doors, TheStrange Days
Doors, TheWaiting for the Sun
Doors, TheThe Soft Parade
Doors, TheMorisson Hotel
Doors, TheL.A. Woman
DownNola
DownDown II
Dream TheaterWhen Dream And Day Unite
Dream TheaterImages & Words
Dream TheaterLive at the Marquee
Dream TheaterLive Images & Words
Dream TheaterAwake
Dream TheaterThe Silent Man
Dream TheaterA Change of Seasons
Dream TheaterFalling into Infinity
Dream TheaterHollow Years
Dream TheaterOnce in a LIVEtime
Dream Theater5 Years in a LIVEtime
Dream TheaterMetropolis prt II:Scenes from a Memory
Dream TheaterChristmascd 1999
Dream TheaterThrough her Eyes
Dream TheaterMetropolis 2000
Dream TheaterMetropolis 2000: Scenes from New York
Dream TheaterChristmascd 2000
Dream TheaterLive Scenes from New York
Dream TheaterSix Degrees of Inner Turbulence
Dropkick Murphy'sSing Loud Sing Proud
EvanescenceFallen
EvergreySolitude-Dominance-Tragedy
EvergreyIn Search of Truth
Faith No MoreIntroduce Yourself
Faith No MoreA Small Victory
Faith No MoreKing for a Day ...
Fear FactorySoul of a New Machine
Fear FactoryDemanufacture
Fear FactoryDemanufacture
Fear FactoryDog Day Sunrise
Fear FactoryObsolete
Fear FactoryRessurection
Fear FactoryCars(remix)
Fear FactoryDigimortal
Fear FactoryLinchpin Autralia bonus cd
Fields of the NephilimEarth Inferno
Fields of the NephilimRevelations
The GatheringAlways
The GatheringAlmost a dance
The GatheringMandylion
The GatheringLeaves
The GatheringHow to Measure a Planet?
The GatheringIf_Then_Else
The GatheringSouvenirs
The God MachineScenes from the Second Storey
The God MachineOne Last Laugh in a Place of Dying
HaggardAnd thou Shalt trust... the Seer
HaggardAwaking the Centuries
HelmetAftertaste
Iced EarthSomething Wicked this Way Comes
Iced EarthHorrorshow
In FlamesWhoracle
In the WoodsOmnio
In the WoodsStrange in Stereo
In the Woods3 Times 7 on a Pilgrimage
Joy DivisionUnknown pleasues
Joy DivisionCloser
Joy DivisionSubstance
KatatoniaDiscouraged Ones
KatatoniaLast Fair Deal Gone Down
KatatoniaViva Emptiness
KornKorn
KornLife is Peachy
KornFollow the Leader
Lacuna CoilLacuna Coil
Lacuna CoilHalflife
Led ZeppelinHouses of the Holy
Led ZeppelinRemasters
LeonardoThe Absolute Man
Life of AgonyRiver Runs Red
Liquid Tension ExperimentLiquid Tension Experiment
Liquid Tension Experiment2
LiveLightning Crashes
LiveThe Distance to Here
Machine HeadBurn my Eyes
Machine HeadThe More things Change...
Machine HeadTake My Scars
Machine HeadThe Burning Red
Machine HeadFrom this Day
Machine HeadYear of the Dragon
Machine HeadSupercharcher
Manic Street PreachersForever Delayed
MarillionMisplaced Childhood
MegadethPeace Sells... But Who's Buying?
MegadethNo More MrNiceguy
MegadethRust in Peace
MegadethCountdown to Extinction
MegadethYouthanasia+Hidden Treasures
MegadethA Tout Le Monde
MegadethCryptic Writings
MegadethTrust
MegadethRisk
MegadethThe World Needs a Hero
MetallicaKill'em All
MetallicaRide The Lightning
MetallicaRide The Lightning
MetallicaMaster of Puppets
MetallicaCliff'em All
Metallica... And Justice For All
Metallica... And Justice For All
MetallicaMetallica
MetallicaNothing Else Matters
MetallicaWherever I May Roam
MetallicaWherever I May Roam
MetallicaA Year and a Half in the Life
of Metallica part 1 & 2
MetallicaLive Shit : Binge & Purge
MetallicaLoad
MetallicaA Load of Singles
MetallicaKing Nothing
MetallicaRe-Load
MetallicaThe Unforgiven II
MetallicaGarage Inc.
MetallicaTurn the Page
MetallicaS&M
MetallicaSt. Anger
MinistryJust One Fix
MinistryAnimositisomina
MoonspellSin/Pecado
MoonspellDarkness and Hope
MorrisseyViva Hate
MorrisseyThe Best of Morrissey
My Dying BrideSymphonaire ...
My Dying BrideAs the Flower Withers + Ep
My Dying BrideTrash of Naked Limbs
My Dying BrideTurn Loose the Swans + Ep
My Dying BrideBloody Earth
My Dying BrideThe Angel and the Dark River
My Dying BrideTrinity
My Dying BrideLike Gods of the Sun
My Dying BrideFor Darkest Eyes
My Dying Bride34.788%...Complete
My Dying BrideThe Light at the end of the world
My Dying BrideMeisterwerk I
My Dying BrideThe Dreadful Hours
My Dying BrideThe Voice of the Wretched
NightwishAngels Fall First
NightwishOceanborn
NightwishWalking in the Air
NightwishSacrament of Wilderness
NightwishSleeping Sun
NightwishWishmaster
NightwishDeep Silent Complete
NightwishWishmastour
NightwishOver the Hills and far Away
NirvanaBleach
NirvanaNevermind
NirvanaIn Utero
OpethMorningrise
OpethMy Arms, Your Hearse
OpethMy Arms, Your Hearse
OpethStill Life
OpethBlackwater Park
OpethDamnation
OrphanageBy Time Alone
OrphanageInside
Pain of SalvationEntropia
Pain of SalvationOne Hour By the Concrete Lake
Pain of SalvationThe Perfect Element I
Pain of SalvationRemedy Lane
Paradise LostGothic + Ep
Paradise LostShades of God
Paradise LostIcon
Paradise LostDraconian Times
Paradise LostOne Second
Paradise LostHost
Paradise LostBelieve in Nothing
PanteraCowboys From Hell
PanteraVulgar Display of Power
PanteraFar Beyond Driven
PanteraThe Great Southern Trendkill
PanteraThe Great Southern Trendkill
PanteraThe Singles 1991-1996
Pantera101 Proof
PanteraWatch it Go
PanteraReinventing the Steel
PenumbraEmanate
Pearl JamDaughter
Pink FloydAtom Heart Mother
Pink FloydMeddle
Pink FloydDark Side of the Moon
Pink FloydWish you where here
Pink FloydAnimals
Pink FloydThe Wall
Pink FloydThe Division Bell
Pink FloydEchoes the best of Pink Floyd
QueenrycheOperation:Mindcrime
QueenrycheEmpire
QueenrychePromised Land
Queens of the Stone AgeQueens of the Stone Age
Queens of the Stone AgeRated R
Queens of the Stone AgeSongs for the Deaf
SamaelPassage
SamaelExodus
SamaelEternal
SavatageHall of the Mountain King
SavatageGutter Ballet
SavatageStreets A Rock Opera
SavatageEdge of Thorns
SavatageHandful of Rain +Ghost in the Ruins
SavatageDead Winter Dead
SavatageWake of Magellan
SavatagePoets & Madmen
SentencedAmok
SentencedDown
SentencedFrozen
SentencedCrimson
SepulturaBeneath the Remains
SepulturaArise
SepulturaChaos A.D.
SepulturaThird World Chaos
SepulturaThe Roots of Sepultura
SepulturaRatamahatta
Shadow GalleryCarved in Stone
Shadow GalleryTyranny
Shadow GalleryLegacy
Simple MindsThe Best of
Sisters of MercyFirst and Last and Always
Sisters of MercyFloodland
Sisters of MercyVision Thing
Sisters of MercySome Girls Wander By Mistake
Sisters of MercyBest of Vol1
SkycladThe Waywards Sons of Mother Earth
SkycladJonah's Ark
SkycladPrince of the Poverty Line
SkycladIrrational Anthems
SkycladOui Avantgarde a Chance
SkycladThe Answer Machine?
SkycladVintage Whine
SkycladFolkémon
Smashing PumpkinsMellon Collie & the infinite Sadness
Smiths,TheMeat is Murder
Smiths,TheThe Queen is Dead
Smiths,TheSingles
SoulflyBleed
SoulflySoulfly
SoundgardenBadmotorfinger
Spock's BeardThe Kindness of Strangers
Star OneSpacemetal
Strapping Young LadHeavy as a really heavy thing
Strapping Young LadCity
Stuck MojoViolated
Stuck MojoPigwalk
Stuck MojoRising
Stuck MojoDeclaration of a Headhunter
SwansLove of Life
SwansSoundtracks for the Blind
Symphony XThe Damnation Game
Symphony XThe Divine Wings of Tragedy
Symphony XTwilight in Olympus
Symphony XV
Theatre of TragedyVelvet Darkness they Fear
Theatre of TragedyAégis
Therapy?Stories
Therapy?Semi-Detached
Therapy?High Anxiety
TherionSymphony Masses: Ho Drakon Ho Megas
TherionLepaca Kliffoth
TherionTheli
TherionA'arab Zaraq Lucid Dreaming
TherionVovin
TherionCrowning of Atlantis
TherionDeggial
The TeapartySplendor Solis
The TeapartyThe Edges of Twilight
The TeapartyAlhambra
The TeapartyTransmission
The TeapartyTRIPtych
The TeapartyInterzone Mantras
TiamatA Deeper kind of Slumber
TiamatSkeleton Skeletron
TiamatJudas Christ
ToolÆnima
ToolLateralus
Tori AmosLittle Earthquakes
Tori AmosUnder the Pink
Type O NegativeMy Girlfriend's Girlfriend
Type O NegativeThe Least Worst of
Type O NegativeLife is Killing Me
U2The Best of U2 1980-1990
U2The Best of U2 1990-2000
V.A.Dynamo 10th Anniversaty
V.A.Surbuban Open Air
V.A.Peaceville X
White ZombieLa Sexorcisto: Devil Music vol.1
White ZombieAstro-Creep : 2000
Within TemptationOur Farewell
Within TemptationIce Queen
1-RHCP
2 (gedeelte met matchbox twenty)-Aphex Twin
2-Matchbox twenty
3-Trapt
Voor lijst zie http://www.pimderks.com/iwia/index.php?file=collection
[Dit bericht is gewijzigd door PimD op 06-06-2003 17:29]
quote:Ik lees je post nu pas - pech gehad joh
quote:Tss, wat een fan... 't is 24 December 1975 Paultje
Op donderdag 5 juni 2003 20:05 schreef Plengel het volgende:[..]
Ik heb ze idd ook allemaal minimaal 1x beluisterd. Maar d'r zitten er ook bij die ik helemaal grijsgedraaid heb. M'n favorieten:
M'n complete cd-lijst staat wel op mijn site
*schaamt zich diep nu
(99.9% van FOK denkt - wát de hel luistert die gast ).
m.a.w. Veel dus :p
"Vroeger" kocht ik wel graag zo snel mogelijk al het werk van bepaalde artiesten. Heb bijvoorbeeld alle albums van Radiohead, Bjork, Massive Attack en Underworld en tevens het meeste werk van Autechre en Aphex Twin. Van Talk Talk heb ik ook bijna alles.
Verder heb ik Neu! natuurlijk compleet, maar dat zijn er tenslotte ook maar 3!
quote:Me too!!
Op woensdag 25 juni 2003 23:19 schreef clowntje het volgende:
Bad Religion, daar heb ik 14 albums van...
Alle albums + ongeveer 100 bootlegs
Ook aardig wat van:
Queen (alle officiele (solo) cd's + een handje vol bootlegs)
ABBA (geen boots, verder compleet)
Janis Ian (geen boots, verder compleet)
10.000 Maniacs/Natalie Merchant (geen boots, verder compleet)
Blur (alle officiele (solo) cd's + een handje vol bootlegs)
Paul McCartney (geen boots, verder compleet)
groet,
Frida
KISS
- alle officiele studio en live CD's
- 65 bootlegs
- alle DVD's
quote:Tenzij je Live '72 meetelt
Op woensdag 12 november 2003 19:03 schreef fractalis het volgende:Verder heb ik Neu! natuurlijk compleet, maar dat zijn er tenslotte ook maar 3!
En die zijn me heeel erg dierbaar.
quote:Verveelde me, dus ff het officiële spul nageteld
Op vrijdag 6 juni 2003 17:23 schreef PimD het volgende:
Queen. Ik heb denk ik een kleine 220 originele cd's/cd-singles + nog een stuk of 150 á 200 bootlegs (grotendeels gekopieerd). Daarnaast ook nog tientallen lp's, tapes, singles, dvd's, videobanden en nog veel meer spul
114 cd-albums
65 lp's
35 12" singles
98 7" singles
96 cd-singles
56 cassettes
4 boxsets
22 videobanden
1 video-cd
19 cd-roms/dvd/dvd-a
Daarnaast heb ik, relatief gezien, ook veel van Valensia, denk een stuk of 15 cd's en nog een stuk of 15 cd-singles.
quote:Ook haar debuutalbum uit 1977?
Op woensdag 12 november 2003 19:03 schreef fractalis het volgende:
"Vroeger"kocht ik wel graag zo snel mogelijk al het werk van bepaalde artiesten. Heb bijvoorbeeld alle albums van Radiohead, Bjork, Massive Attack en Underworld en tevens het meeste werk van Autechre en Aphex Twin. Van Talk Talk heb ik ook bijna alles.
Ik ken namelijk verder niemand die 'm heeft.
quote:Die inderdaad niet nee, was dan ook een zeer kleine oplage, en uiteraard alleen in IJsland uitgebracht. Staat ook niet vermeld in de meeste discografieen.
Op woensdag 12 november 2003 23:33 schreef k_man het volgende:[..]
Ook haar debuutalbum uit 1977?
Ik ken namelijk verder niemand die 'm heeft.
Pulsar
Pulsar 2002 shinkawa remix
Komodo
Like this like that
Alchemist EP
Awesome
Playing Footsie
Iguana mixes
Back to Cali
Imperiale
Running (Picotto Remix)
Taub 2002
Time to burn (Picotto remix)
Zao (Picotto mix)
Joydontstop
Tuttincoro
CRW - Lovin'
en k vergeet er vast nog wel een paar
quote:Ja, ik weet het.
Op donderdag 13 november 2003 18:00 schreef fractalis het volgende:
Die inderdaad niet nee, was dan ook een zeer kleine oplage, en uiteraard alleen in IJsland uitgebracht. Staat ook niet vermeld in de meeste discografieen.
Maar ik heb 'm dus wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |