Plaatje: http://www.medinfo.ufl.edu/other/histmed/okun2/images/09.jpg
Info: http://www.medinfo.ufl.edu/other/histmed/okun2/slide14.html
Dat noemen we creativiteit
[Dit bericht is gewijzigd door Blacklander op 05-06-2003 15:42]
quote:En dat noemen we valsspelen. Diskwalificatie.
Op donderdag 5 juni 2003 15:41 schreef Blacklander het volgende:
properties van het plaatje leiden naar een link. Op deze pagina staat dus Thomas Sydenham. Veel suc6...
quote:He da's flauw he? Je moet niet spieken
Op donderdag 5 juni 2003 15:41 schreef Blacklander het volgende:
properties van het plaatje leiden naar een link. Op deze pagina staat dus Thomas Sydenham. Veel suc6...
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:41 schreef Gellius het volgende:[..]
En dat noemen we valsspelen. Diskwalificatie.
quote:Nee het is gewoon flauw. Weet je ook wie deze dame is? (ze hoort eigenlijk thuis in r-j-p voor dummies)
Op donderdag 5 juni 2003 15:43 schreef Napalmmm het volgende:[..]
Link het plaatje dan niet vanaf de site...
Ik moet toch de lessen van heer Grieken een beetje blijven volgen
Ik vóel gewoon dat Griekgriekgriek trots op mij is.
quote:Dat lijkt een terechte opmerking, maar we weten natuurlijk allemaal dat de heer SportsIllustrated, de hoeder van dit plaatje, niet anders wil. En ik respecteer dat, als bezorger van het bedoelde plaatje.
Op donderdag 5 juni 2003 15:43 schreef Napalmmm het volgende:[..]
Link het plaatje dan niet vanaf de site...
quote:Heer Griekgriekgriek zal ongetwijfeld trots zijn op uw theorieen maar het antwoord waarin zij uitmonden is geheel fout. Deze dame heeft geheel op eigen kracht iets gedaan.
Op donderdag 5 juni 2003 16:01 schreef beeer het volgende:
Ik vermoed dat deze vrouw niet bekend is doordat zij iets bijzonders heeft bedacht of gedaan - ze is immers een negervrouw - maar dat iemand - een blanke natuurlijk - iets heel bijzonders heeft bedacht of gedaan naar aanleiding van deze negervrouw, die waarschijnlijk iets doms deed en zo de aandacht trok van die blanke persoon.Ik vóel gewoon dat Griekgriekgriek trots op mij is.
quote:Die dame is dat zeker
Op donderdag 5 juni 2003 16:08 schreef Gump het volgende:
Is dit niet de dame die opkwam voor haar rechten ten tijd van de onderdrukking van slaven in Amerika?
quote:Nope, nog even doorzoeken, ze had wel een vrij aparte naam als dat mocht helpen bij het zoeken.
Op donderdag 5 juni 2003 16:22 schreef Gump het volgende:
Is het dan toch mevrouw Harriet Tubman?
quote:Ik ga nu naar huis maar ik heb er alle vertrouwen in dat er straks nog wel iemand langskomt die het wel weet.
Op donderdag 5 juni 2003 16:23 schreef du_ke het volgende:[..]
Nope, nog even doorzoeken, ze had wel een vrij aparte naam als dat mocht helpen bij het zoeken.
Het gaat om de heer links; de andere twee dienen als hint.
quote:Inderdaad dat was ze. ze was een actief in de weer tegen de slavernij. En deed dit zo rond de amerikaanse burgeer oorlog.
Op donderdag 5 juni 2003 16:35 schreef Gump het volgende:
Dat is ze op zeker. Zie ook hier
quote:Grappig dat je over de middelste begint, want hij is waarschijnlijk het bekendst, bekender nog dan de linkerheer, om wie het gaat. Zij beoefenden hetzelfde beroep, maar dat lag niet op het vlak van de wetenschap. Met 'letterkundige' kom je niettemin in de buurt, maar Britten waren het niet.
Op donderdag 5 juni 2003 20:00 schreef SportsIllustrated het volgende:
Het uiterlijk van de heer in het midden doet mij vermoeden, dat het hier een groepje natuurwetenschappers of computerprogrammeurs betreft. Er staan echter geen formules op het bord. Ik herken wel het woord cares.
Is de linkerheer toevallig een Engels letterkundige?
quote:Da's dan wel een erg onverschillig geschreven 'cares'. Ik zou er evengoed 'cavern' of 'taken' van kunnen maken. Ik ben er in ieder geval wel zeker van dat daarboven 'ignoring him' staat. Daarnaast is het bord nog niet eens helemaal volgeklad.
Op donderdag 5 juni 2003 20:00 schreef SportsIllustrated het volgende:
Het uiterlijk van de heer in het midden doet mij vermoeden, dat het hier een groepje natuurwetenschappers of computerprogrammeurs betreft. Er staan echter geen formules op het bord. Ik herken wel het woord cares.
Is de linkerheer toevallig een Engels letterkundige?
Geen bètawetenschappers dus, dat mag wel duidelijk zijn.
Biologen zou wél weer kunnen, denk ik. Of ornithologen, ze zien er dwaas genoeg voor uit.
[Dit bericht is gewijzigd door beeer op 06-06-2003 09:08]
quote:Inderdaad geen wetenschappers, zoals reeds gezegd, ofschoon ze ontzettend veel hebben geëxperimenteerd. De middelste heer behoorde tot een generatie, de linker niet, hij was daarvoor te jong.
Op vrijdag 6 juni 2003 09:02 schreef beeer het volgende:[..]
Geen bètawetenschappers dus, dat mag wel duidelijk zijn.
quote:Geheel correct, heer Griekgriek. One flew over the cuckoo's nest, het debuut van Kesey (1935-2001) en zijn veruit beste werk, is een van de weinige boeken waarbij ik al lezend nu en dan in schaterlachen uitbarstte. Serieus thema (over de strijd van de onaangepaste eenling tegen 'het systeem' en zo), maar o zo grappig. Film was natuurlijk goed, maar zoals gebruikelijk was het boek beter. Aanrader dus. Kesey is verder bekend geworden door zijn drugsexperimenten.
Op vrijdag 6 juni 2003 10:07 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Volgens mij is dit Ken Kesey, schrijver van One Flew Over The Cuckoo's Nest. De middelste meneer is in ieder geval Allen Ginsberg.
Plaatje iemand?
quote:Hee heer Spooohooorts bent u nog wakker???
Op vrijdag 6 juni 2003 11:28 schreef du_ke het volgende:
Een Nederlander die van vliegen houd en zodoende bij de luchtmacht of de KLM is aangeland?
Het zou aan zijn licht rossige gezicht te zien ook nog wel eens een brit kunnen zijn.
quote:Had hij dat standbeeld te danken aan zijn al of neit heldhaftige prestaties gedurende WO2?
Op vrijdag 6 juni 2003 12:04 schreef SportsIllustrated het volgende:
Het is inderdaad een Brit die van luchtvaart hield. Hij heeft zelfs een standbeeld, zij het niet onomstreden.
quote:Is the correct answer.
Op vrijdag 6 juni 2003 12:37 schreef pyl het volgende:
Arthur Harris
quote:Tjonge, sports, je bent wel heel snel - en correct! Het is Augustinus (354-430) op een fresco van Benozzo Gozzoli, nog altijd in prachtige staat in San Gimignano.
Op vrijdag 6 juni 2003 12:46 schreef SportsIllustrated het volgende:
Of is hier de bekering van St. Augustinus afgebeeld?
Plaatje!
Aangezien op dit moment de blanke aan de beurt is wil ik de cursusleider een handje helpen door de antropologie van de Pruis te duiden. Dit is tevens een test of ik het onderdeel antroplogie een beetje doorheb.
De Pruis
De Pruis is een bekende R-J-P gast. Pruisen zijn een subcategorie onder de blanken (Zie: 'Antropologie voor beginners de Blanke'). Ze zijn over het algemeen eenvoudig te herkennen aan een dikke buik, een snor, een uniform met veel medailles en een punthelm. De moderne Pruis houdt van kuilen graven, bier und bradwürst.
Pruisen zijn vaak erg slim maar willen deze kennis slechts voor hun eigen belang aanwenden. Zij zijn dan ook zeer agressief en dominant. Ondanks dat zij militair superieur zijn hebben zij de afgelopen 100 jaar door hun vergaande grootheidswaanzin alleen maar oorlogen verloren.
Pruisen hebben een hekel aan Britten echter er is een menssoort die zij nog meer haten, de Fransman. De Fransen zijn de eeuwige rivalen van de Pruisen en voelen zich ondanks dat ze alleen maar in staat zijn oorlogen te verliezen superieur aan de Pruis. Dit leidt tot hardnekkige wrevel.
Na de tweede wereldoorlog hebben de Pruisen zich voorbeeldig gedragen. Ze beperken zich momenteel tot het in elkaar slaan van Turken en bier drinken.
Voorbeeldopgave.
quote:Uiteraard.
Op vrijdag 6 juni 2003 13:03 schreef pyl het volgende:
Wel, wel. Eerst maar eens een datering. Was deze prachtpruis op de top van zijn kunnen in de Eerste Wereldoorlog?
Maar ik ga nu even eten, ik ben zo wel weer terug .
quote:U bent wederom correct heer Pyl!
Op vrijdag 6 juni 2003 13:13 schreef pyl het volgende:
Erich von Falkenhayn
Dit was overduidelijk een te simpele Pruis.
Plaatje?
Of een oceanograaf in zijn jonge jaren?
quote:Geen oceanograaf, wel een (half-)joods jongetje, maar zeg dat niet tegen hem!
Op vrijdag 6 juni 2003 13:30 schreef du_ke het volgende:
Oei een klein joods jongetje?Of een oceanograaf in zijn jonge jaren?
quote:Hitler of een andere nazi in zijn jonge jaren?
Op vrijdag 6 juni 2003 13:39 schreef pyl het volgende:[..]
Geen oceanograaf, wel een (half-)joods jongetje, maar zeg dat niet tegen hem!
Of leeft meneer nog?
Mijn complimenten voor heer du_ke. Leuk, zulke ijverige studenten!
quote:Geheel juist, heer Griekgriek!!
Op vrijdag 6 juni 2003 13:47 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Een jonge Bobby Fischer?
De blanke
De blanke is de meest succesvolle van alle mensensoorten. Alle andere soorten zijn wel eens onderdrukt of bijna uitgeroeid door de blanken. Blanken werken heel hard en zijn daardoor heel rijk geworden. Tevens zijn ze zo saai als maar kan. Verder valt er dan ook niks over de blanke te vertellen.
Er zijn veel beroemde blanken. Een bijzonder exemplaar vind je in de voorbeeldopgave.
Voorbeeldopgave
Wie is deze blanke?
quote:Bedankt, ik heb mijn best gedaan en dat op de vrijdagochtend
Op vrijdag 6 juni 2003 13:47 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Een jonge Bobby Fischer?Mijn complimenten voor heer du_ke. Leuk, zulke ijverige studenten!
Is meneer de blanke een oostblokbewoner?
quote:meneer was dus politicus?
Op vrijdag 6 juni 2003 14:15 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Het land heb je goed. Er is nog een beroepsgroep waarin mensen soms nogal vurig in hun opvattingen (lijken te) zijn.
quote:hmm heb nog niet een goede aanlieding om mij queeste voort te zetten, al komt mijnheers gelaat in jongere jaren toch vrij bekend voor....
Op vrijdag 6 juni 2003 14:20 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Jazeker! Met nogal extreme opvattingen.
quote:jaaaah dat was 't, bedankt pyl,... is denk ik zeker juist
Op vrijdag 6 juni 2003 14:48 schreef pyl het volgende:
het is toch niet George T. Wallace?
quote:Het is inderdaad niet George T. Wallace. Het is wel George C. Wallace. Ik reken het goed, maar u loopt het bonuspunt mis.
Op vrijdag 6 juni 2003 14:48 schreef pyl het volgende:
het is toch niet George T. Wallace?
quote:Hè, jammer. Toch fideel van u, heer Griekgriek.
Op vrijdag 6 juni 2003 14:53 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:[..]
Het is inderdaad niet George T. Wallace. Het is wel George C. Wallace. Ik reken het goed, maar u loopt het bonuspunt mis.
quote:Hij doet mij denken aan toch een befaamde wetenschapper, waar ik naam niet van herinner... een mathematicus misschien???
Op vrijdag 6 juni 2003 15:00 schreef pyl het volgende:
Hij was geen schaker van beroep....
quote:Neen, wel uit die buurt.
Op vrijdag 6 juni 2003 15:17 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Amerikaan?
Hij was, als gezegd, werkzaam in de diplomatieke dienst voor zijn land. Een taakomschrijving had hij niet; hij mocht zoveel schaken als hij wilde.
quote:En gaat Antropologie voor Gevorderden nou wat dieper in op de vraag waarom Joden en Chinezen nou zo zielig zijn?
Op vrijdag 6 juni 2003 14:56 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Waarmee overigens de cursus Antropologie voor Beginners alweer is afgelopen, want ik kan geen beroemde eskimo's of Polynesiërs vinden...
quote:Ja en ik wil ook wel weten waarom Nederlanders een totaal minderwaardigheids gevoel hebben en waarom de Spanjaaard van nature lui is en Juan heet.
Op vrijdag 6 juni 2003 15:55 schreef beeer het volgende:[..]
En gaat Antropologie voor Gevorderden nou wat dieper in op de vraag waarom Joden en Chinezen nou zo zielig zijn?
Trouwens, is de meneer op het te raden plaatje misschien de geniale Cubaanse schaker Jose Raul Capablanca?
Evenals het aannemen van een dreigende houding tegenover het Westen:
En vlagvertoon is een eerste levensbehoefte:
Het plaatje is volgens mij geraden. Zo Einfach laat ik me nou ook weer niet Negieren hoor. .
Dus kom maar op met die suffe Romein, dat zal dit topic goed doen. .
Het gaat om die ouwe.
Tevens wil ik beeer of SportsIllustrated of ieder ander die zich geroepen voelt uitnodigen een aflevering van de cursus "Antropologie voor Beginners" te wijden aan "de suffe Romein". Voor het onderwerp "de neger" reken ik op Batuwu.
Overigens zou ik graag iets schrijven over de Romein, maar aangezien er zo weinig suffe Romeinen waren en ik nogal breedsprakig van inborst ben, prefereer ik de alerte Romein.
Mag dat ook?
Edit- voornaamcorrectie
[Dit bericht is gewijzigd door sooty op 08-06-2003 17:41]
quote:Joseph Kennedy..
Op zondag 8 juni 2003 17:37 schreef OllieA het volgende:
Is het z'n pappie?
te weten: de alerte Romein
De Romeinen zijn een subcategorie van de blanken (zie Antropologie voor beginners 5: de blanke), en worden met enige regelmaat over het voetlicht gebracht door de R-j-P'ers. Dit is niet onterecht, daar zij niet onopgemerkt zijn gebleven.
Romeinen zijn doorgaans te herkennen aan hun frisse kaken en korte haar, maar altijd aan hun martiale blik, die bij enkele caesaren en imperators door krankzinnigheid vertroebeld wordt. Afhankelijk van de grootte van het te raden plaatje, kan men doorgaans ook wel een stuk van hun toga zien. De werkelijk geoefenden kunnen aan de hand van de breedte van de daarop aangebrachte strepen bepalen, tot welke klasse de Romein behoorde.
De Romeinen waren niet alleen rare jongens, maar ook buitengewoon agressieve jongens, en taai bovendien. En hoewel ze en masse andermans uitvindingen importeerden, waren ze allerminst dom. Zodoende wisten ze wel eens te winnen van boomlange Teutonen. De meeste in R-j-P voorkomende Romeinen hebben hun roem dan ook te danken aan hun militaire bekwaamheden, of toch op zijn minst aan hun bekwaamheid in het aansporen van hen die over grotere militaire gaven beschikten. Tevens hadden ze een taal waarin men het bovenstaande in veel minder woorden zou kunnen zeggen. Hoewel dit niet bijdraagt tot de juistheid van de gissingen, mag ik het niet onvermeld laten.
Bij de overkoepelende VVV van het land waarin u zich heden bevindt, is vast wel iemand die u uit kan leggen hoe u het snelste bij de dichtsbijzijnde Romeinse ruines kunt komen.
Tegenwoordig houden de Romeinen zich onledig met voetballen en het daarbij horende zwaardgekletter, alsmede met het uitgeven van het geld dat in andere delen van Italie verdiend wordt, en het innen van het geld dat door nijvere toeristen een jaar lang gespaard is.
Voorbeeldopgave:
Wie is deze Romein, die wel wat aan de raadgevers van de huidige president der Verenigde Staten doet denken?
[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 08-06-2003 18:01]
quote:Is dat de Romein van het plaatje hierboven, of mijn politicus met de Spaanse achternaam?
Op zondag 8 juni 2003 18:01 schreef sooty het volgende:
Willem Drees.
quote:Willem Drees was een Spaanse Romein; da's duidelijk toch.
Op zondag 8 juni 2003 18:02 schreef Henk_Glimlach het volgende:[..]
Is dat de Romein van het plaatje hierboven, of mijn politicus met de Spaanse achternaam?
Ik had die hint dus nog niet gezien...
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:04 schreef sooty het volgende:[..]
Willem Drees was een Spaanse Romein; da's duidelijk toch.
![]()
Ik had die hint dus nog niet gezien...
Ik noem het heerschap op mijn plaatje dan wel een politicus, en uiteindelijk werd ie absoluut geaccepteerd en gerespecteerd als dusdanig, maar in zijn beginjaren was meneer eerder een "politiek activist" die meerdere malen in de gevangenis terecht is gekomen. Wie had toen kunnen denken dat ie ooit nog eens...
quote:Voor jou, Henk.
Op zondag 8 juni 2003 17:24 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Voor het onderwerp "de neger" reken ik op Batuwu.
En nog bedankt voor de prachtige laarzenfoto.
[Dit bericht is gewijzigd door Batuwu_Griekgriek op 08-06-2003 18:38]
quote:Dat ik daar net even niet aan dacht.
Op maandag 9 juni 2003 00:15 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Hee Henk! Nu weet ik hem, hoor! Het is Eamon DeValera!
quote:Helaas.
Op maandag 9 juni 2003 00:33 schreef sooty het volgende:
Gokje; Buffalo Bill (Cody)
quote:Lees maar eens een paar van dit soort topics door, dan snap je het snel genoeg.
Op maandag 9 juni 2003 00:34 schreef floppie86 het volgende:
de grootvader van JP balkenende... hehe nee geen idee, hoe gaan jullie te werk bij zulke dingen? ik ben nieuwe hier
Hint. De man heeft nogal wat tongen losgemaakt.
quote:Fons Spooren.
Op maandag 9 juni 2003 00:41 schreef plunk het volgende:
...
quote:over die hint... is dat letterlijk of figuurlijk bedoeld
Op maandag 9 juni 2003 00:41 schreef plunk het volgende:[..]
Helaas.
[..]Lees maar eens een paar van dit soort topics door, dan snap je het snel genoeg.
.
En aan koeien deed deze meneer uit Tennessee niet, hij had wel iets beters te doen!
quote:bedoel je de uitvinder van het eerste wapen dat meer als 1 keer kon schieten zonder te herladen?
Op maandag 9 juni 2003 00:45 schreef Ender_Wiggin het volgende:
volgens mij is het sam colt
quote:Nee. Hij bedoelt een andere Sam Colt.
Op maandag 9 juni 2003 00:46 schreef floppie86 het volgende:[..]
bedoel je de uitvinder van het eerste wapen dat meer als 1 keer kon schieten zonder te herladen?
quote:hehe w00t
Op maandag 9 juni 2003 00:50 schreef sooty het volgende:[..]
Nee. Hij bedoelt een andere Sam Colt.
quote:ik weet het!!!
Op maandag 9 juni 2003 00:53 schreef plunk het volgende:
Nee, niet Sam Colt..
Nog een hintje: vierkant.
Spongebob SQUAREpants!!! w00t
quote:
Op maandag 9 juni 2003 00:51 schreef floppie86 het volgende:[..]
hehe w00t
quote:Next:
Op maandag 9 juni 2003 01:02 schreef plunk het volgende:
Plaatje!
Bgg was eerst.
Edit- weg plaatje
[Dit bericht is gewijzigd door sooty op 09-06-2003 01:06]
ik deed ff rechtermuisknp enzow, daar staat dat het Martin Verkerk is maar dat lijkt mij heeeel pittig, hehe
quote:Had ie een mooi horloge toevallig?
Op maandag 9 juni 2003 01:11 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Meneertje was inderdaad fietser, maar niet bepaald uitgedaagd. Legendarisch, mag ik wel zeggen. Later dan de jaren dertig.
Bartali won overigens al in 1938 de Tour, Ollie. Zou je toch moeten weten.
[Dit bericht is gewijzigd door Batuwu_Griekgriek op 09-06-2003 01:17]
quote:"Zijn hart stond stil, maar zijn Pontiac liep!"
Op maandag 9 juni 2003 01:15 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Later dan Bartali en het was niet Wim van Est.
.
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 09-06-2003 01:18]
quote:Ha! Ik weet 'm! Dit is niemand minder dan burgemeester Polak!
Op zaterdag 16 november 2002 16:10 schreef Scipio het volgende:[..]
Bescheidenheid siert de mens,Gellius...
Put yor money where your mouth is:
Niet al te moeilijk, deze zou je toch in een keer goed moeten hebben...
Wat win ik nu?
[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 09-06-2003 01:35]
quote:Ik was eigenlijk van plan geweest om alle namen van renners die ik niet ken te gaan opnoemen, maar die plunkstra was weer bijdehant.
Op maandag 9 juni 2003 01:27 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Gaan jullie nu gewoon alle namen van fietsers die jullie kennen opnoemen? En wilt u de Engel van het Hooggebergte niet beledigen door hem met Monsieur Chrono te verwarren?
quote:Nope. Dit is een van die Polynesieërs.
Op maandag 9 juni 2003 01:37 schreef OllieA het volgende:
Is dit een van die zeldzame Eskimo's die in aanmerking zou komen voor de cursus Antropologie voor beginners?
quote:Dat zou ik toch spellen als 'bijdehand'. Maar goed, dan zal ik ook wel weer bijdehand zijn.
Op maandag 9 juni 2003 01:34 schreef OllieA het volgende:
Ik was eigenlijk van plan geweest om alle namen van renners die ik niet ken te gaan opnoemen, maar die plunkstra was weer bijdehant.
sooty, heeft deze meneer iets met Energizer te maken?
quote:Ik zou bijdehand ook met een d spellen.
Op maandag 9 juni 2003 01:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:[..]
Dat zou ik toch spellen als 'bijdehand'. Maar goed, dan zal ik ook wel weer bijdehand zijn.
sooty, heeft deze meneer iets met Energizer te maken?
quote:Hmz. Bijdehant?
Op maandag 9 juni 2003 01:34 schreef OllieA het volgende:[..]
Ik was eigenlijk van plan geweest om alle namen van renners die ik niet ken te gaan opnoemen, maar die plunkstra was weer bijdehant.
quote:Sorry, duizendmaal excuses, mijn waarde. Ik was in de war met de verbogen trappen. Bijdehandst, dan?
Op maandag 9 juni 2003 01:47 schreef plunk het volgende:[..]
Hmz. Bijdehant?
.
quote:Goed zo.
Op maandag 9 juni 2003 01:51 schreef zodiakk het volgende:
Shit, het is al juni.
quote:Jaja. Grmbl.
Op maandag 9 juni 2003 01:51 schreef OllieA het volgende:[..]
Sorry, duizendmaal excuses, mijn waarde. Ik was in de war met de verbogen trappen. Bijdehandst, dan?
Is meneer misschien een tropische schietboef?
quote:Nope het is een boefje.
Op maandag 9 juni 2003 01:55 schreef plunk het volgende:[..]
Jaja. Grmbl.
.
Is meneer misschien een tropische schietboef?
quote:Etaleer je altijd zul pedant gedrag als iemand tracht een grapje te maken?
Op maandag 9 juni 2003 01:54 schreef sooty het volgende:[..]
Goed zo.
Kruip nu maar weer onder je steen.
quote:Neeuh. Is gewoon mijn vriendelijk verzoek aan iemand die er niets toe doet, om op te zouten uit het topic.
Op maandag 9 juni 2003 02:02 schreef zodiakk het volgende:[..]
Etaleer je altijd zul pedant gedrag als iemand tracht een grapje te maken?
Ik neem aan dat je met "zul" "zulk" bedoelt ?
quote:That's the one !
Op maandag 9 juni 2003 02:05 schreef OllieA het volgende:
Is het die aan lager wal geraakte B-acteur uit een boefjesvangserie die men er nu van verdenkt een boef te zijn geworden?
quote:Ja precies.
Op maandag 9 juni 2003 02:08 schreef sooty het volgende:[..]
That's the one !
Maar hoe heet-ie ook weer ?
quote:Hm, kan je misschien een hintje geven over het plaatje, of ga je je liever drukmaken om mij?
Op maandag 9 juni 2003 02:07 schreef sooty het volgende:[..]
Neeuh. Is gewoon mijn vriendelijk verzoek aan iemand die er niets toe doet, om op te zouten uit het topic.
Was het boefje een Zuiderling?
quote:Ik weet 't
Op maandag 9 juni 2003 02:10 schreef OllieA het volgende:[..]
Ja precies.
Denk kakketoe; denk Sammy Davis Jr.
quote:We have a Winner, thanks to OliieA.
Op maandag 9 juni 2003 02:11 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Robert Blake dus. Bedankt, Ollie!
quote:zodiakk doet er wel degelijk toe, heer sooty! Ruwe bolster, blanke pit, je kent het wel. Het is eigenlijk een lieve knuffelbeer.
Op maandag 9 juni 2003 02:07 schreef sooty het volgende:
Neeuh. Is gewoon mijn vriendelijk verzoek aan iemand die er niets toe doet, om op te zouten uit het topic.
En ik vond het best een leuk grapje.
quote:Ja, kut. Baretta, dus.
Op maandag 9 juni 2003 02:11 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Robert Blake dus. Bedankt, Ollie!
quote:Nope. Een Noordeling. Nog even verder zoeken dus.
Op maandag 9 juni 2003 02:11 schreef zodiakk het volgende:[..]
Hm, kan je misschien een hintje geven over het plaatje, of ga je je liever drukmaken om mij?
Was het boefje een Zuiderling?
quote:Nou niet meer lullig doen tegen zodiakk.
Op maandag 9 juni 2003 02:15 schreef sooty het volgende:[..]
Nope. Een Noordeling. Nog even verder zoeken dus.
quote:Sowwie betuwe_fietskwadraat.
Op maandag 9 juni 2003 02:14 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:[..]
zodiakk doet er wel degelijk toe, heer sooty! Ruwe bolster, blanke pit, je kent het wel. Het is eigenlijk een lieve knuffelbeer.
En ik vond het best een leuk grapje.
quote:Zie mijn reply op Batuwu_Griekgriek
Op maandag 9 juni 2003 02:18 schreef OllieA het volgende:[..]
Nou niet meer lullig doen tegen zodiakk.
Pas op hoor, anders word ik vervelend.
Misschien is het handig om mij voorzichtigjes in te voeren in de status van onderhavig persoon (?).
quote:Deze persoon heeft geen enkele status. Sterker nog, men zou kunnen zeggen dat zodiakken gelijk staat aan het aanbrengen van inkt- of masturbatievlekken. Dat neemt niet weg dat het hier gaat om een zeer aaibaar iemand die met tederheid benaderd dient te worden.
Op maandag 9 juni 2003 02:22 schreef sooty het volgende:Misschien is het handig om mij voorzichtigjes in te voeren in de status van onderhavig persoon (?).
quote:Toch schrik ik daar een beetje van. (Of zitten jullie mij nu echt te veraarsen ?)
Op maandag 9 juni 2003 02:23 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Geeft niks, sooty. Laten we gezellig nog een plaatje raden.
quote:De gebroeders Wright.
Op maandag 9 juni 2003 02:23 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Geeft niks, sooty. Laten we gezellig nog een plaatje raden.
En zodiakk: best gezellig in dit stofnest he? .
Het gaat om beide heren. Een dubbelopgave, als het ware.
Plaatje!
grap: toppie !
Je moet ze tegenwoordig ook alles voorkauwen
quote:Of het kon wel 's John we'en.
Op maandag 9 juni 2003 02:37 schreef beeer het volgende:
Is dat meneer Oosterhout niet?Wat hebben jullie er trouwens een puinhoop van gemaakt!
.
'k ga nu rücksichtslos wat lopen roepen.
quote:Nee.
Op maandag 9 juni 2003 02:37 schreef beeer het volgende:
Is dat meneer Oosterhout niet?
quote:Dit is de nachtploeg
Wat hebben jullie er trouwens een puinhoop van gemaakt!
Deze plaat is eerder geweest. We moesten toen op zijn bekkie letten. Ik dacht dat het Oostwood was. Maar die is het dus niet. Hint!
quote:Seborik-award in de categorie Doe Briljant Grappig Met Accenten.
Op maandag 9 juni 2003 02:39 schreef DennisMoore het volgende:
Of het kon wel 's John we'en.
Ahum. Is het een acteurtje?
quote:'k Heb zo m'n momenten.
Op maandag 9 juni 2003 02:45 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:Seborik-award in de categorie Doe Briljant Grappig Met Accenten.
quote:Sinds wanneer zijn acteurtjes echt belangwekkend?
Ik gok op ehm... een VS president?
quote:Nee. Hoewel een van zijn voorgangers wel acteur was.
Op maandag 9 juni 2003 02:45 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:[..]
Seborik-award in de categorie Doe Briljant Grappig Met Accenten.
quote:Stout!
Op maandag 9 juni 2003 02:46 schreef beeer het volgende:
Wat leuk trouwens dat Zodiakk even mee deed. En wat een goede grap maakte hij. Hij moet vaker mee doen. Dan kunnen we lachen. Lekker bijdehant doen.
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 09-06-2003 02:52]
Ik gok er maar op dat dit kleine jongetje later een enorm stoere en obscure vogelaar is geworden.
quote:Dan ga ik voor junior.
Op maandag 9 juni 2003 02:54 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Dan zeg ik Bush senior.
quote:Dag plunk. Dat vind ik nou ook. Ollie maakt vast heerlijke cakejes.
Op maandag 9 juni 2003 02:52 schreef plunk het volgende:
Hoi beer!. Gezellig dat je ook meedoet! Ollie heeft de boter al warm gezet.
.
Ik gok er maar op dat dit kleine jongetje later een enorm stoere en obscure vogelaar is geworden.
quote:Nee, dat was de voorganger die acteur was.
Op maandag 9 juni 2003 02:56 schreef plunk het volgende:
En ik zet Ronald Reagan dan maar vast op de reservebank..
quote:* beeer voelt zich ernstig onbegrepen en grijpt naar de fles
Op maandag 9 juni 2003 02:49 schreef beeer het volgende:
Aha! Is het Sjors Bos de jonge?
quote:Je hebt mij nog niet overtuigd
Op maandag 9 juni 2003 03:00 schreef OllieA het volgende:
Nee, het is Dubya. Dennis heeft gelijk.
Dennis heeft altijd gelijk.
And I hate betuwefietskwardraat and Ollie.
Sorry Beer.
Ik ben te dom voor Sjors Bos=George Bush.
Kastijd mij duizendmaal.
quote:Is het volle maan ofzo?
Op maandag 9 juni 2003 03:09 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Avond heren..
quote:Mwoaah. Ik haat jou jullie allemaal. W
Op maandag 9 juni 2003 03:08 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
sooty is stom.
[Dit bericht is gewijzigd door Batuwu_Griekgriek op 09-06-2003 03:18]
quote:Geeft niet Ollie, dat kan iedereen overkomen.
Op maandag 9 juni 2003 03:09 schreef OllieA het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry Beer.
Ik ben te dom voor Sjors Bos=George Bush.Kastijd mij duizendmaal.
MAAR DE STOMSTE HET EERST!
[Dit bericht is gewijzigd door beeer op 09-06-2003 03:14]
quote:Dat denk ik ook wel. Hoewel hij volgens mij met zoete broodjes weer een stuk minder is.
Op maandag 9 juni 2003 02:57 schreef beeer het volgende:[..]
Dag plunk. Dat vind ik nou ook. Ollie maakt vast heerlijke cakejes.
quote:Neuh. Het is gewoon niet meer te volgen wie nou wie is. That's all
Op maandag 9 juni 2003 03:11 schreef beeer het volgende:[..]
Is het volle maan ofzo?
* sooty is en blijft zichzelf, GodzijDank.
quote:Meervoud?
Op maandag 9 juni 2003 03:17 schreef beeer het volgende:
Het is raad en volgens mij is ie dood.
En meneer vertelt nog steeds olijke anekdotes.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:14 schreef OllieA het volgende:
Kan die A er niet even af, dat maakt het wat persoonlijker!
Volgens mij is het een kinderboekenschrijver.
quote:Maar natuurlijk, Ollie! Tot je dienst.
Op maandag 9 juni 2003 03:14 schreef OllieA het volgende:
Kan die A er niet even af, dat maakt het wat persoonlijker!
quote:Nee, het is 'raadt', want eerder in de zin gebruikt Dennis 'stopt', geheel in lijn met het enigszins archaïsche taalgebruik in dit topic.
Op maandag 9 juni 2003 03:17 schreef beeer het volgende:
Het is raad en volgens mij is ie dood.
quote:Inderdaad.
Op maandag 9 juni 2003 03:20 schreef OllieA het volgende:
Peerke Donders, onze olijke moppentapper vanuit de hemel, of ik moet me al sterk vergissen!
U/jij vergist zich sterk.
Denk noordelijke provincie. Ik vermoed dat dagelijks honderden Nederlanders zijn stukjes lezen. Als het er geen duizenden zijn. In het kader van een hint zou ik wellicht een stukje kunnen quoten?
Ik zeg altijd maar, achter elk plaatje zit een verhaal.
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 09-06-2003 03:27]
quote:Heb je iets tegen provincialen ofzo?
Op maandag 9 juni 2003 03:26 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Wat leuk! Een opgave speciaal voor de provincialen onder ons. Ik laat even verstek gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 09-06-2003 03:28]
quote:Geeft niet hoor. Ik ben vanavond al voor 'bijdehant' uitgemaakt. Dat is veel erger.
Op maandag 9 juni 2003 03:20 schreef beeer het volgende:
Volgens mij is die meervoudsvorm uit de gratie. Ik hoop het tenminste anders sla ik een 'gek' figuur.
Ik ga slapen en ik wens niet de groeten te doen aan Oliie en Betuwefietskwadraat omdat ik jullie haat.
quote:En Ollie is zo stom geweest een pedant figuur als ik te negeren, Sooty is sowieso al een halvegare met een pc en over Betweter_Griekgriek zullen we het al helemaal niet hebben.
Op maandag 9 juni 2003 03:28 schreef plunk het volgende:[..]
Geeft niet hoor. Ik ben vanavond al voor 'bijdehant' uitgemaakt. Dat is veel erger.
.
Edit: snel voordat ze het merken.
[Dit bericht is gewijzigd door beeer op 09-06-2003 03:35]
quote:Is het niet kostelijk? En dat zomaar verkrijgbaar in iedere zichzelf respecterende supermarkt!
We schrijven het jaar 1953, toen mijn geliefde voetbalclub SNEVO (Snekers vooruit!) elke wedstrijd verloor in de derde klasse Friese onderbond. Bij velen stonden wij inmiddels bekend als Snekers Achteruit, een schande die onze club niet meer had hoeven ondergaan sinds het rampjaar 1935. De sfeer onder de aanhang werd dus met de week grimmiger en daarom vreesde kantine-uitbater A.A. Lycklema de dag dat een Sneker zich in al zijn woede niet kon beheersen en ongevraagd zijn verbouwingsdiensten aan zou bieden. Nu kon Lycklema wel een nieuwe tapkast gebruiken, maar toch.[..]
Vele Snekers lieten het zich zo goed smaken dat ze van genot hun ogen hadden gesloten toen Bouke Bokkinga het eerste doelpunt sinds maanden maakte. Dat dat mede was te danken aan de Friese Flierefluiter, wiens lokroep door onze tegenstander werd verward met het rustsignaal, mocht de pret niet drukken.
quote:Homofiel.
Op maandag 9 juni 2003 03:31 schreef OllieA het volgende:
sooty is ook een lieverd die teder benaderd moet worden.
Geef toe!
quote:Maak je geen zorgen, Dennis. Homosuelen slaan wij in RJP altijd fluks weer naar buiten.
Op maandag 9 juni 2003 03:33 schreef DennisMoore het volgende:
Homofiel.
quote:Zeker weten. Het lijkt wel alsof het er tegenwoordig helemaal bijhoort, dat Einfach Negieren.
Op maandag 9 juni 2003 03:31 schreef beeer het volgende:[..]
En Ollie is zo stom geweest een pedant figuur als ik te negeren, Sooty is sowieso al een halfgare met een pc en over Betweter_Griekgriek zullen we het al helemaal niet hebben.
En oja meneermeer, als het hier over een Fries gaat geef ik mijn portie ook maar aan Wobbe. Ik ken geen Friezen.
quote:M'dunkt.
Op maandag 9 juni 2003 03:35 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Zelfs een provinciaal moet het antwoord nu met Google kunnen vinden.
quote:Mja.
Op maandag 9 juni 2003 03:36 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:Maak je geen zorgen, Dennis. Homosuelen slaan wij in RJP altijd fluks weer naar buiten.
Maareh... moet ik nu echt het antwoord gaan geven? .
quote:Tuurlijk, de benadering is altijd lief en teder. Maar zodra de voeten van de grond zijn is het voorbij.
Op maandag 9 juni 2003 03:31 schreef OllieA het volgende:
sooty is ook een lieverd die teder benaderd moet worden.
Geef toe!
quote:Als iemand met zo'n smakelijke avatar het al niet eens weet, dan ehm...
Op maandag 9 juni 2003 03:40 schreef Indochine het volgende:
Ik weet het ook niet..
Het is toch niet - bliksempiebe - Jochum Douwenga?
Sorry beer, ik heb het zo lang mogelijk proberen te rekken. .
[Dit bericht is gewijzigd door plunk op 09-06-2003 03:46]
quote:En u citeert nu ook nog mijn spelfout alsof het niets is.
Op maandag 9 juni 2003 03:38 schreef plunk het volgende:[..]
Zeker weten. Het lijkt wel alsof het er tegenwoordig helemaal bijhoort, dat Einfach Negieren.
.
quote:Is dat geen drop?
Op maandag 9 juni 2003 03:45 schreef plunk het volgende:
Gelukkig ben ik geen provinciaal..
quote:Het is!
Op maandag 9 juni 2003 03:45 schreef plunk het volgende:
Gelukkig ben ik geen provinciaal..
Jochum Douwenga! Dropmaker bij Van Slooten te Jirnsum. En verantwoordelijk voor de echt ouderwets lekkere Oldtimers! Met een boeiend verhaaltje achter ieder dropje, en op ieder pakje drop!
quote:Prachtkerel.
Op maandag 9 juni 2003 03:47 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Het is!
Jochum Douwenga! Dropmaker bij Van Slooten te Jirnsum. En verantwoordelijk voor de echt ouderwets lekkere Oldtimers! Met een boeiend verhaaltje achter ieder dropje, en op ieder pakje drop!
quote:Nooit maar dan ook nooit van gehoord.
Op maandag 9 juni 2003 03:47 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Het is!
quote:Dat meen je niet?
Op maandag 9 juni 2003 03:51 schreef Indochine het volgende:[..]
Nooit maar dan ook nooit van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |