abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10906879
Natuurwetenschapper, geen Newton.

pi_10906937
Wel engelsman?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 5 juni 2003 @ 15:38:11 #3
46558 Blacklander
Isaac had het maar zwaar :)
pi_10907124
Thomas Sydenham
"Violence is the last refuge of the incompetent" Isaac Asimov, 1920 - 1992
pi_10907143
Ene Sydenham ofzo
Signature:
Max. 4 regels
pi_10907193
Ik kan het idee van astronoom maar niet kwijtraken. Heeft deze meneer soms een belangrijk hemellichaam - zoals de maan ofzo - ontdekt?
  donderdag 5 juni 2003 @ 15:41:13 #6
46558 Blacklander
Isaac had het maar zwaar :)
pi_10907216
properties van het plaatje leiden naar een link. Op deze pagina staat dus Thomas Sydenham. Veel suc6...

Plaatje: http://www.medinfo.ufl.edu/other/histmed/okun2/images/09.jpg

Info: http://www.medinfo.ufl.edu/other/histmed/okun2/slide14.html

Dat noemen we creativiteit

[Dit bericht is gewijzigd door Blacklander op 05-06-2003 15:42]

"Violence is the last refuge of the incompetent" Isaac Asimov, 1920 - 1992
pi_10907228
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:41 schreef Blacklander het volgende:
properties van het plaatje leiden naar een link. Op deze pagina staat dus Thomas Sydenham. Veel suc6...
En dat noemen we valsspelen. Diskwalificatie.
pi_10907250
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:41 schreef Blacklander het volgende:
He da's flauw he? Je moet niet spieken .
pi_10907289
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:41 schreef Gellius het volgende:

[..]

En dat noemen we valsspelen. Diskwalificatie.

Link het plaatje dan niet vanaf de site...
Signature:
Max. 4 regels
pi_10907329
En het was nog wel zo'n leuk plaatje.
pi_10907331
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:43 schreef Napalmmm het volgende:

[..]

Nee het is gewoon flauw. Weet je ook wie deze dame is? (ze hoort eigenlijk thuis in r-j-p voor dummies)

Ik moet toch de lessen van heer Grieken een beetje blijven volgen

pi_10907889
Ik vermoed dat deze vrouw niet bekend is doordat zij iets bijzonders heeft bedacht of gedaan - ze is immers een negervrouw - maar dat iemand - een blanke natuurlijk - iets heel bijzonders heeft bedacht of gedaan naar aanleiding van deze negervrouw, die waarschijnlijk iets doms deed en zo de aandacht trok van die blanke persoon.

Ik vóel gewoon dat Griekgriekgriek trots op mij is.

pi_10907998
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:43 schreef Napalmmm het volgende:

[..]

Dat lijkt een terechte opmerking, maar we weten natuurlijk allemaal dat de heer SportsIllustrated, de hoeder van dit plaatje, niet anders wil. En ik respecteer dat, als bezorger van het bedoelde plaatje.
pi_10908050
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:01 schreef beeer het volgende:
Ik vermoed dat deze vrouw niet bekend is doordat zij iets bijzonders heeft bedacht of gedaan - ze is immers een negervrouw - maar dat iemand - een blanke natuurlijk - iets heel bijzonders heeft bedacht of gedaan naar aanleiding van deze negervrouw, die waarschijnlijk iets doms deed en zo de aandacht trok van die blanke persoon.

Ik vóel gewoon dat Griekgriekgriek trots op mij is.

Heer Griekgriekgriek zal ongetwijfeld trots zijn op uw theorieen maar het antwoord waarin zij uitmonden is geheel fout. Deze dame heeft geheel op eigen kracht iets gedaan.
pi_10908102
Is dit niet de dame die opkwam voor haar rechten ten tijd van de onderdrukking van slaven in Amerika?
If we wish to count lines of code, we should not regard them as "lines produced" but as "lines spent" (E. Dijkstra, in 'On the cruelty of really teaching computing science')
pi_10908116
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:08 schreef Gump het volgende:
Is dit niet de dame die opkwam voor haar rechten ten tijd van de onderdrukking van slaven in Amerika?
Die dame is dat zeker .
pi_10908128
Nou alleen haar naam nog ...
If we wish to count lines of code, we should not regard them as "lines produced" but as "lines spent" (E. Dijkstra, in 'On the cruelty of really teaching computing science')
pi_10908532
Is het dan toch mevrouw Harriet Tubman?
pi_10908576
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:22 schreef Gump het volgende:
Is het dan toch mevrouw Harriet Tubman?
Nope, nog even doorzoeken, ze had wel een vrij aparte naam als dat mocht helpen bij het zoeken.
pi_10908799
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

Nope, nog even doorzoeken, ze had wel een vrij aparte naam als dat mocht helpen bij het zoeken.

Ik ga nu naar huis maar ik heb er alle vertrouwen in dat er straks nog wel iemand langskomt die het wel weet.
pi_10908807
Sojourner Truth?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_10908846
Dat is ze op zeker. Zie ook hier
pi_10908940

Het gaat om de heer links; de andere twee dienen als hint.

pi_10913042
Het uiterlijk van de heer in het midden doet mij vermoeden, dat het hier een groepje natuurwetenschappers of computerprogrammeurs betreft. Er staan echter geen formules op het bord. Ik herken wel het woord cares.
Is de linkerheer toevallig een Engels letterkundige?
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_10913167
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:35 schreef Gump het volgende:
Dat is ze op zeker. Zie ook hier
Inderdaad dat was ze. ze was een actief in de weer tegen de slavernij. En deed dit zo rond de amerikaanse burgeer oorlog.
pi_10923128
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 20:00 schreef SportsIllustrated het volgende:
Het uiterlijk van de heer in het midden doet mij vermoeden, dat het hier een groepje natuurwetenschappers of computerprogrammeurs betreft. Er staan echter geen formules op het bord. Ik herken wel het woord cares.
Grappig dat je over de middelste begint, want hij is waarschijnlijk het bekendst, bekender nog dan de linkerheer, om wie het gaat. Zij beoefenden hetzelfde beroep, maar dat lag niet op het vlak van de wetenschap. Met 'letterkundige' kom je niettemin in de buurt, maar Britten waren het niet.
pi_10923150
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 20:00 schreef SportsIllustrated het volgende:
Da's dan wel een erg onverschillig geschreven 'cares'. Ik zou er evengoed 'cavern' of 'taken' van kunnen maken. Ik ben er in ieder geval wel zeker van dat daarboven 'ignoring him' staat. Daarnaast is het bord nog niet eens helemaal volgeklad.

Geen bètawetenschappers dus, dat mag wel duidelijk zijn.

Biologen zou wél weer kunnen, denk ik. Of ornithologen, ze zien er dwaas genoeg voor uit.

[Dit bericht is gewijzigd door beeer op 06-06-2003 09:08]

pi_10923410
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 09:02 schreef beeer het volgende:

[..]

Geen bètawetenschappers dus, dat mag wel duidelijk zijn.

Inderdaad geen wetenschappers, zoals reeds gezegd, ofschoon ze ontzettend veel hebben geëxperimenteerd. De middelste heer behoorde tot een generatie, de linker niet, hij was daarvoor te jong.
pi_10924260
Volgens mij is dit Ken Kesey, schrijver van One Flew Over The Cuckoo's Nest. De middelste meneer is in ieder geval Allen Ginsberg.
Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_10925445
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:07 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Volgens mij is dit Ken Kesey, schrijver van One Flew Over The Cuckoo's Nest. De middelste meneer is in ieder geval Allen Ginsberg.
Geheel correct, heer Griekgriek. One flew over the cuckoo's nest, het debuut van Kesey (1935-2001) en zijn veruit beste werk, is een van de weinige boeken waarbij ik al lezend nu en dan in schaterlachen uitbarstte. Serieus thema (over de strijd van de onaangepaste eenling tegen 'het systeem' en zo), maar o zo grappig. Film was natuurlijk goed, maar zoals gebruikelijk was het boek beter. Aanrader dus. Kesey is verder bekend geworden door zijn drugsexperimenten.

Plaatje iemand?

vrijdag 6 juni 2003 @ 11:19:40 #32
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_10925626
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_10925855
Een Nederlander die van vliegen houd en zodoende bij de luchtmacht of de KLM is aangeland?
pi_10926636
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 11:28 schreef du_ke het volgende:
Een Nederlander die van vliegen houd en zodoende bij de luchtmacht of de KLM is aangeland?
Hee heer Spooohooorts bent u nog wakker???

Het zou aan zijn licht rossige gezicht te zien ook nog wel eens een brit kunnen zijn.

vrijdag 6 juni 2003 @ 12:04:01 #35
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_10926751
Het is inderdaad een Brit die van luchtvaart hield. Hij heeft zelfs een standbeeld, zij het niet onomstreden.
pi_10926865
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:04 schreef SportsIllustrated het volgende:
Het is inderdaad een Brit die van luchtvaart hield. Hij heeft zelfs een standbeeld, zij het niet onomstreden.
Had hij dat standbeeld te danken aan zijn al of neit heldhaftige prestaties gedurende WO2?
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:25:13 #37
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_10927188
Nu ja, heldhaftig waren ze niet. Hij voerde ze ten eerste niet zelf uit, en ten tweede waren ze nogal immoreel, zo af en toe.
pi_10927339
Douglas Bader?
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:32:17 #39
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_10927367
Neen, heer pyl.
pi_10927481
Arthur Harris
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:40:33 #41
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_10927541
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:37 schreef pyl het volgende:
Arthur Harris
Is the correct answer.
pi_10927582
pi_10927598
Is dit misschien een 14e eeuwse italiaanse geestelijke?
  vrijdag 6 juni 2003 @ 12:46:42 #44
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_10927700
Of is hier de bekering van St. Augustinus afgebeeld?
pi_10927772
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:46 schreef SportsIllustrated het volgende:
Of is hier de bekering van St. Augustinus afgebeeld?
Tjonge, sports, je bent wel heel snel - en correct! Het is Augustinus (354-430) op een fresco van Benozzo Gozzoli, nog altijd in prachtige staat in San Gimignano.

Plaatje!

pi_10927856
Antropologie voor beginners deel 5B

Aangezien op dit moment de blanke aan de beurt is wil ik de cursusleider een handje helpen door de antropologie van de Pruis te duiden. Dit is tevens een test of ik het onderdeel antroplogie een beetje doorheb.

De Pruis

De Pruis is een bekende R-J-P gast. Pruisen zijn een subcategorie onder de blanken (Zie: 'Antropologie voor beginners de Blanke'). Ze zijn over het algemeen eenvoudig te herkennen aan een dikke buik, een snor, een uniform met veel medailles en een punthelm. De moderne Pruis houdt van kuilen graven, bier und bradwürst.
Pruisen zijn vaak erg slim maar willen deze kennis slechts voor hun eigen belang aanwenden. Zij zijn dan ook zeer agressief en dominant. Ondanks dat zij militair superieur zijn hebben zij de afgelopen 100 jaar door hun vergaande grootheidswaanzin alleen maar oorlogen verloren.

Pruisen hebben een hekel aan Britten echter er is een menssoort die zij nog meer haten, de Fransman. De Fransen zijn de eeuwige rivalen van de Pruisen en voelen zich ondanks dat ze alleen maar in staat zijn oorlogen te verliezen superieur aan de Pruis. Dit leidt tot hardnekkige wrevel.

Na de tweede wereldoorlog hebben de Pruisen zich voorbeeldig gedragen. Ze beperken zich momenteel tot het in elkaar slaan van Turken en bier drinken.

Voorbeeldopgave.

pi_10928086
Wel, wel. Eerst maar eens een datering. Was deze prachtpruis op de top van zijn kunnen in de Eerste Wereldoorlog?
pi_10928098
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:03 schreef pyl het volgende:
Wel, wel. Eerst maar eens een datering. Was deze prachtpruis op de top van zijn kunnen in de Eerste Wereldoorlog?
Uiteraard.

Maar ik ga nu even eten, ik ben zo wel weer terug .

pi_10928329
Erich von Falkenhayn
pi_10928616
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:13 schreef pyl het volgende:
Erich von Falkenhayn
U bent wederom correct heer Pyl!

Dit was overduidelijk een te simpele Pruis.

Plaatje?

pi_10928676
pi_10928736
Oei een klein joods jongetje?

Of een oceanograaf in zijn jonge jaren?

pi_10928960
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:30 schreef du_ke het volgende:
Oei een klein joods jongetje?

Of een oceanograaf in zijn jonge jaren?

Geen oceanograaf, wel een (half-)joods jongetje, maar zeg dat niet tegen hem!
pi_10929024
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:39 schreef pyl het volgende:

[..]

Geen oceanograaf, wel een (half-)joods jongetje, maar zeg dat niet tegen hem!

Hitler of een andere nazi in zijn jonge jaren?

Of leeft meneer nog?

pi_10929150
Een jonge Bobby Fischer?

Mijn complimenten voor heer du_ke. Leuk, zulke ijverige studenten!

Iets wat je zelf niet wilt wat ze bij je doen moet je ook niet bij anderen doen. En iets wat je niet wilt wat gedaan word en daar commentaar op geeft moet je het zelf ook niet doen. En laat iedereen in zijn of haar waarden.
pi_10929153
Meneer leeft nog (onduidelijk is waar hij zich bevindt). Nazi is hij niet, wel anti-semiet, maar hij is om een andere reden beroemd.
pi_10929184
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:47 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Een jonge Bobby Fischer?
Geheel juist, heer Griekgriek!!
pi_10929249
Antropologie voor Beginners deel 5

De blanke

De blanke is de meest succesvolle van alle mensensoorten. Alle andere soorten zijn wel eens onderdrukt of bijna uitgeroeid door de blanken. Blanken werken heel hard en zijn daardoor heel rijk geworden. Tevens zijn ze zo saai als maar kan. Verder valt er dan ook niks over de blanke te vertellen.

Er zijn veel beroemde blanken. Een bijzonder exemplaar vind je in de voorbeeldopgave.

Voorbeeldopgave

Wie is deze blanke?

pi_10929273
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 13:47 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Een jonge Bobby Fischer?

Mijn complimenten voor heer du_ke. Leuk, zulke ijverige studenten!

Bedankt, ik heb mijn best gedaan en dat op de vrijdagochtend .

Is meneer de blanke een oostblokbewoner?

pi_10929331
Om welke van de twee gaat het, heer griekgriek, of zijn zij beiden een en dezelfde?
pi_10929558
Zij zijn een en dezelfde. Twee voor de prijs van een. Meneer was zeker geen Oostblokker.
pi_10929688
Ik twijfel tussen een geslaagd zakenman uit de Verenigde Staten, en, gelet op het vuur in zijn ogen, een religieus leider uit datzelfde land.
pi_10929874
Het land heb je goed. Er is nog een beroepsgroep waarin mensen soms nogal vurig in hun opvattingen (lijken te) zijn.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 14:19:27 #64
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_10929985
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 14:15 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Het land heb je goed. Er is nog een beroepsgroep waarin mensen soms nogal vurig in hun opvattingen (lijken te) zijn.
meneer was dus politicus?
Asumption is the mother of all fuck-ups
pi_10930002
Jazeker! Met nogal extreme opvattingen.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 14:30:12 #66
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_10930305
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 14:20 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Jazeker! Met nogal extreme opvattingen.
hmm heb nog niet een goede aanlieding om mij queeste voort te zetten, al komt mijnheers gelaat in jongere jaren toch vrij bekend voor....
pi_10930580
Meneer was een slechte blanke, want hij hield niet van negers. Op latere leeftijd kwam hij tot inkeer.
pi_10930859
het is toch niet George T. Wallace?
  vrijdag 6 juni 2003 @ 14:50:12 #69
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_10930902
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 14:48 schreef pyl het volgende:
jaaaah dat was 't, bedankt pyl,... is denk ik zeker juist
pi_10931057
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 14:48 schreef pyl het volgende:
Het is inderdaad niet George T. Wallace. Het is wel George C. Wallace. Ik reken het goed, maar u loopt het bonuspunt mis.
pi_10931102
pi_10931134
Waarmee overigens de cursus Antropologie voor Beginners alweer is afgelopen, want ik kan geen beroemde eskimo's of Polynesiërs vinden...
pi_10931172
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 14:53 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet George T. Wallace. Het is wel George C. Wallace. Ik reken het goed, maar u loopt het bonuspunt mis.

Hè, jammer. Toch fideel van u, heer Griekgriek.
pi_10931208
Is het een schaker of probeer je ons op een dwaalspoor te brengen?
pi_10931286
Hij was geen schaker van beroep....
  vrijdag 6 juni 2003 @ 15:04:00 #76
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_10931399
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:00 schreef pyl het volgende:
Hij was geen schaker van beroep....
Hij doet mij denken aan toch een befaamde wetenschapper, waar ik naam niet van herinner... een mathematicus misschien???
pi_10931535
Neen, hij was geen wetenschapper, maar actief in de diplomatieke dienst voor zijn land.
pi_10931749
Amerikaan?
pi_10932093
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:17 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Amerikaan?
Neen, wel uit die buurt.
pi_10932645
Kleine aanvulling:

Hij was, als gezegd, werkzaam in de diplomatieke dienst voor zijn land. Een taakomschrijving had hij niet; hij mocht zoveel schaken als hij wilde.

pi_10933122
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 14:56 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Waarmee overigens de cursus Antropologie voor Beginners alweer is afgelopen, want ik kan geen beroemde eskimo's of Polynesiërs vinden...
En gaat Antropologie voor Gevorderden nou wat dieper in op de vraag waarom Joden en Chinezen nou zo zielig zijn?
pi_10933410
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 15:55 schreef beeer het volgende:

[..]

En gaat Antropologie voor Gevorderden nou wat dieper in op de vraag waarom Joden en Chinezen nou zo zielig zijn?

Ja en ik wil ook wel weten waarom Nederlanders een totaal minderwaardigheids gevoel hebben en waarom de Spanjaaard van nature lui is en Juan heet.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 17:43:53 #83
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10935576
Dat was weer een mieters interessante aflevering van uw cursus 'Antropologie Voor Beginners', heer Grieken!

Trouwens, is de meneer op het te raden plaatje misschien de geniale Cubaanse schaker Jose Raul Capablanca?

Alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 7 juni 2003 @ 13:46:28 #84
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_10947814
Hierbij overigens een aanvulling op Antropologie voor beginners 5B: de Pruis.
Hoewel het aldaar afgebeelde heerschap een schoolvoorbeeld van Pruisendom is (keurig bijgehouden snor, martiale blik, uniform, barakkenkapsel), krijgt men pas een goed begrip van de Pruis wanneer men hem in actie ziet.
Al zingende marcheren door een archetypisch Duits landschap is een geliefde bezigheid:

Evenals het aannemen van een dreigende houding tegenover het Westen:

En vlagvertoon is een eerste levensbehoefte:

pi_10948485
Het verkeren in een al dan niet vergevorderde staat van ontbinding is ook een typisch Pruisisch gebruik:

pi_10963737
Deze topic ligt niet stil. Deze topic wacht geduldig een hint af.
  zondag 8 juni 2003 @ 16:30:22 #87
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10966203
Hmz. Laten we er nou niet omheen draaien, heerbeeheer: dit topic is zo dood als een pier. Net zo morsdood als die ar-me Pruisen van hierboven.

Het plaatje is volgens mij geraden. Zo Einfach laat ik me nou ook weer niet Negieren hoor. .

Dus kom maar op met die suffe Romein, dat zal dit topic goed doen. .

pi_10966550
Hmm... suffe Romein... hmm....

pi_10966907
Je ziet het aan die blik he....al googlend op de grootste psychopaten in de Romeinse geschiedenis kom je dan al gauw bij Caligula
pi_10967262
Om de vaart erin te houden meteen een nieuw plaatje:

Het gaat om die ouwe.

Tevens wil ik beeer of SportsIllustrated of ieder ander die zich geroepen voelt uitnodigen een aflevering van de cursus "Antropologie voor Beginners" te wijden aan "de suffe Romein". Voor het onderwerp "de neger" reken ik op Batuwu.

zondag 8 juni 2003 @ 17:28:04 #92
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_10967308
Is dit Alan Dulles?

Overigens zou ik graag iets schrijven over de Romein, maar aangezien er zo weinig suffe Romeinen waren en ik nogal breedsprakig van inborst ben, prefereer ik de alerte Romein.
Mag dat ook?

pi_10967333
Wie is Alan Dulles en nee, hij is het dus niet. De alerte Romein is uiteraard van harte welkom!
  zondag 8 juni 2003 @ 17:36:23 #94
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_10967415
Gokje: Harry Truman

Edit- voornaamcorrectie

[Dit bericht is gewijzigd door sooty op 08-06-2003 17:41]

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_10967428
Is het z'n pappie?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zondag 8 juni 2003 @ 17:38:35 #96
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10967440
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:37 schreef OllieA het volgende:
Is het z'n pappie?
Joseph Kennedy..
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_10967461
Ook niet. Trek geen conclusies uit de nationaliteit van de meneer links, deze was namelijk nogal reislustig EN nogal belangrijk en schudde dus veelvuldig handen met even reislustige en belangrijke figuren uit de hele wereld.
pi_10967633
ik weet niet hoe ik erop kom maar hij lijkt wel joods
pi_10967711
Dat was ie bij mijn weten niet. Meneer heeft een Spaanse achternaam, maar was actief in een heel ander Europees land.
  zondag 8 juni 2003 @ 17:58:06 #100
17865 SportsIllustrated
The fightingest.
pi_10967739
Antropologie voor beginners 5c: de Romein

te weten: de alerte Romein

De Romeinen zijn een subcategorie van de blanken (zie Antropologie voor beginners 5: de blanke), en worden met enige regelmaat over het voetlicht gebracht door de R-j-P'ers. Dit is niet onterecht, daar zij niet onopgemerkt zijn gebleven.
Romeinen zijn doorgaans te herkennen aan hun frisse kaken en korte haar, maar altijd aan hun martiale blik, die bij enkele caesaren en imperators door krankzinnigheid vertroebeld wordt. Afhankelijk van de grootte van het te raden plaatje, kan men doorgaans ook wel een stuk van hun toga zien. De werkelijk geoefenden kunnen aan de hand van de breedte van de daarop aangebrachte strepen bepalen, tot welke klasse de Romein behoorde.

De Romeinen waren niet alleen rare jongens, maar ook buitengewoon agressieve jongens, en taai bovendien. En hoewel ze en masse andermans uitvindingen importeerden, waren ze allerminst dom. Zodoende wisten ze wel eens te winnen van boomlange Teutonen. De meeste in R-j-P voorkomende Romeinen hebben hun roem dan ook te danken aan hun militaire bekwaamheden, of toch op zijn minst aan hun bekwaamheid in het aansporen van hen die over grotere militaire gaven beschikten. Tevens hadden ze een taal waarin men het bovenstaande in veel minder woorden zou kunnen zeggen. Hoewel dit niet bijdraagt tot de juistheid van de gissingen, mag ik het niet onvermeld laten.

Bij de overkoepelende VVV van het land waarin u zich heden bevindt, is vast wel iemand die u uit kan leggen hoe u het snelste bij de dichtsbijzijnde Romeinse ruines kunt komen.
Tegenwoordig houden de Romeinen zich onledig met voetballen en het daarbij horende zwaardgekletter, alsmede met het uitgeven van het geld dat in andere delen van Italie verdiend wordt, en het innen van het geld dat door nijvere toeristen een jaar lang gespaard is.

Voorbeeldopgave:
Wie is deze Romein, die wel wat aan de raadgevers van de huidige president der Verenigde Staten doet denken?

[Dit bericht is gewijzigd door SportsIllustrated op 08-06-2003 18:01]

zondag 8 juni 2003 @ 18:01:26 #101
18811 sooty
pi_10967808
Edit- foute gok.
pi_10967829
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:01 schreef sooty het volgende:
Willem Drees.
Is dat de Romein van het plaatje hierboven, of mijn politicus met de Spaanse achternaam?
  zondag 8 juni 2003 @ 18:04:43 #103
18811 sooty
pi_10967867
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:02 schreef Henk_Glimlach het volgende:

[..]

Is dat de Romein van het plaatje hierboven, of mijn politicus met de Spaanse achternaam?

Willem Drees was een Spaanse Romein; da's duidelijk toch.

Ik had die hint dus nog niet gezien...

pi_10967948
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:04 schreef sooty het volgende:

[..]

Willem Drees was een Spaanse Romein; da's duidelijk toch.

Ik had die hint dus nog niet gezien...

Ik noem het heerschap op mijn plaatje dan wel een politicus, en uiteindelijk werd ie absoluut geaccepteerd en gerespecteerd als dusdanig, maar in zijn beginjaren was meneer eerder een "politiek activist" die meerdere malen in de gevangenis terecht is gekomen. Wie had toen kunnen denken dat ie ooit nog eens...

pi_10968326
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:24 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Voor het onderwerp "de neger" reken ik op Batuwu.
Voor jou, Henk.

En nog bedankt voor de prachtige laarzenfoto.

[Dit bericht is gewijzigd door Batuwu_Griekgriek op 08-06-2003 18:38]

pi_10976193
Jemigdepemig zeg....lukt het met deze dan misschien WEL?

maandag 9 juni 2003 @ 00:07:54 #107
18811 sooty
pi_10976239
Ik vrees dat ik je opnieuw moet teleurstellen Henk, sorry.
pi_10976402
Hee Henk! Nu weet ik hem, hoor! Het is Eamon DeValera!
  maandag 9 juni 2003 @ 00:19:57 #109
18811 sooty
pi_10976480
quote:
Op maandag 9 juni 2003 00:15 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Hee Henk! Nu weet ik hem, hoor! Het is Eamon DeValera!
Dat ik daar net even niet aan dacht.
pi_10976585
  maandag 9 juni 2003 @ 00:31:48 #111
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10976747
.
  maandag 9 juni 2003 @ 00:33:35 #112
18811 sooty
pi_10976780
Gokje; Buffalo Bill (Cody)
  maandag 9 juni 2003 @ 00:34:35 #113
56982 floppie86
TWiilight
pi_10976811
de grootvader van JP balkenende... hehe nee geen idee, hoe gaan jullie te werk bij zulke dingen? ik ben nieuwe hier
NWC: 3445 7628 8614 7793
pi_10976876
We mogen er neem ik aan wel van uitgaan dat het om een Amerikaan gaat he?
pi_10976967
Was snorremans een goede cowboy of een slechte cowboy? Of was het geen cowboy?
  maandag 9 juni 2003 @ 00:41:28 #116
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10976968
quote:
Op maandag 9 juni 2003 00:33 schreef sooty het volgende:
Gokje; Buffalo Bill (Cody)
Helaas.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 00:34 schreef floppie86 het volgende:
de grootvader van JP balkenende... hehe nee geen idee, hoe gaan jullie te werk bij zulke dingen? ik ben nieuwe hier
Lees maar eens een paar van dit soort topics door, dan snap je het snel genoeg. .

Hint. De man heeft nogal wat tongen losgemaakt.

maandag 9 juni 2003 @ 00:43:35 #117
18811 sooty
pi_10977012
quote:
Op maandag 9 juni 2003 00:41 schreef plunk het volgende:
...
Fons Spooren.
  maandag 9 juni 2003 @ 00:43:57 #118
56982 floppie86
TWiilight
pi_10977018
quote:
Op maandag 9 juni 2003 00:41 schreef plunk het volgende:

[..]

Helaas.
[..]

Lees maar eens een paar van dit soort topics door, dan snap je het snel genoeg. .

over die hint... is dat letterlijk of figuurlijk bedoeld
  maandag 9 juni 2003 @ 00:45:13 #119
57097 Ender_Wiggin
hey buurman
  maandag 9 juni 2003 @ 00:46:20 #120
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10977061
Een echte orginele Amerikaan, Henk!

En aan koeien deed deze meneer uit Tennessee niet, hij had wel iets beters te doen!

maandag 9 juni 2003 @ 00:46:57 #121
56982 floppie86
TWiilight
pi_10977075
quote:
Op maandag 9 juni 2003 00:45 schreef Ender_Wiggin het volgende:
volgens mij is het sam colt
bedoel je de uitvinder van het eerste wapen dat meer als 1 keer kon schieten zonder te herladen?
  maandag 9 juni 2003 @ 00:50:37 #122
18811 sooty
pi_10977141
quote:
Op maandag 9 juni 2003 00:46 schreef floppie86 het volgende:

[..]

bedoel je de uitvinder van het eerste wapen dat meer als 1 keer kon schieten zonder te herladen?

Nee. Hij bedoelt een andere Sam Colt.
  maandag 9 juni 2003 @ 00:51:53 #123
56982 floppie86
TWiilight
pi_10977165
quote:
Op maandag 9 juni 2003 00:50 schreef sooty het volgende:

[..]

Nee. Hij bedoelt een andere Sam Colt.

hehe w00t
  maandag 9 juni 2003 @ 00:53:07 #124
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10977194
Nee, niet Sam Colt. .

Nog een hintje: vierkant.

maandag 9 juni 2003 @ 00:55:49 #125
56982 floppie86
TWiilight
pi_10977241
quote:
Op maandag 9 juni 2003 00:53 schreef plunk het volgende:
Nee, niet Sam Colt. .

Nog een hintje: vierkant.

ik weet het!!!

Spongebob SQUAREpants!!! w00t

pi_10977330
Jack Daniel. Makkie.
  maandag 9 juni 2003 @ 01:02:34 #127
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10977365
Plaatje!
  maandag 9 juni 2003 @ 01:04:23 #128
18811 sooty
pi_10977387
quote:
Op maandag 9 juni 2003 00:51 schreef floppie86 het volgende:

[..]

hehe w00t

pi_10977398
  maandag 9 juni 2003 @ 01:05:49 #130
18811 sooty
pi_10977417
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:02 schreef plunk het volgende:
Plaatje!
Next:

Bgg was eerst.

Edit- weg plaatje

[Dit bericht is gewijzigd door sooty op 09-06-2003 01:06]

pi_10977429
Da's vast een of andere uitgedaagde fietser.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_10977430
Wat een vrolijk mannetje. Is het een sporter uit de jaren dertig, die net een of andere overwinning heeft behaald?
  maandag 9 juni 2003 @ 01:08:39 #133
56982 floppie86
TWiilight
pi_10977476
* floppie86 is cheater

ik deed ff rechtermuisknp enzow, daar staat dat het Martin Verkerk is maar dat lijkt mij heeeel pittig, hehe

pi_10977539
Meneertje was inderdaad fietser, maar niet bepaald uitgedaagd. Legendarisch, mag ik wel zeggen. Later dan de jaren dertig.
  maandag 9 juni 2003 @ 01:12:22 #135
56982 floppie86
TWiilight
pi_10977557
joop zoetemelk
pi_10977558
Gino Bartali, zo te zien aan het leipe shirtje?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_10977566
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:11 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Meneertje was inderdaad fietser, maar niet bepaald uitgedaagd. Legendarisch, mag ik wel zeggen. Later dan de jaren dertig.
Had ie een mooi horloge toevallig?
pi_10977628
Later dan Bartali en het was niet Wim van Est.

Bartali won overigens al in 1938 de Tour, Ollie. Zou je toch moeten weten.

[Dit bericht is gewijzigd door Batuwu_Griekgriek op 09-06-2003 01:17]

pi_10977657
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:15 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Later dan Bartali en het was niet Wim van Est.
"Zijn hart stond stil, maar zijn Pontiac liep!"
"Hij viel in het ravijn 70 meter diep, keek op zijn horloge terwijl zijn Pontiac nog liep!"

.

[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 09-06-2003 01:18]

maandag 9 juni 2003 @ 01:17:35 #140
56982 floppie86
TWiilight
pi_10977666
ik heb geen flauw idee :S maar ik ga nu maffen, mzzlz!!
  maandag 9 juni 2003 @ 01:19:40 #141
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10977704
Een Fransman? Jacques Anquetil bijvoorbeeld?
pi_10977721
Fausto Coppi?
Die kon ook aardig fietsen, trouwens!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 9 juni 2003 @ 01:21:22 #143
18811 sooty
pi_10977731
Rik van Steenbergen, a.k.a Rik I
pi_10977841
Gaan jullie nu gewoon alle namen van fietsers die jullie kennen opnoemen? En wilt u de Engel van het Hooggebergte niet beledigen door hem met Monsieur Chrono te verwarren?
  maandag 9 juni 2003 @ 01:29:01 #145
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10977869
Charley Gaul.
pi_10977907
Charly Gaul (zonder e) it is. Winnaar van de Tour de France in 1958. Rasklimmer uit Luxemburg.
pi_10977960
quote:
Op zaterdag 16 november 2002 16:10 schreef Scipio het volgende:

[..]

Bescheidenheid siert de mens,Gellius...

Put yor money where your mouth is:

Niet al te moeilijk, deze zou je toch in een keer goed moeten hebben...

Ha! Ik weet 'm! Dit is niemand minder dan burgemeester Polak!

Wat win ik nu?

[Dit bericht is gewijzigd door zodiakk op 09-06-2003 01:35]

pi_10977970
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:27 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Gaan jullie nu gewoon alle namen van fietsers die jullie kennen opnoemen? En wilt u de Engel van het Hooggebergte niet beledigen door hem met Monsieur Chrono te verwarren?
Ik was eigenlijk van plan geweest om alle namen van renners die ik niet ken te gaan opnoemen, maar die plunkstra was weer bijdehant.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 9 juni 2003 @ 01:35:26 #149
18811 sooty
pi_10977993
Next:

pi_10978027
Is dit een van die zeldzame Eskimo's die in aanmerking zou komen voor de cursus Antropologie voor beginners?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 9 juni 2003 @ 01:39:03 #151
18811 sooty
pi_10978059
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:37 schreef OllieA het volgende:
Is dit een van die zeldzame Eskimo's die in aanmerking zou komen voor de cursus Antropologie voor beginners?
Nope. Dit is een van die Polynesieërs.
pi_10978096
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:34 schreef OllieA het volgende:
Ik was eigenlijk van plan geweest om alle namen van renners die ik niet ken te gaan opnoemen, maar die plunkstra was weer bijdehant.
Dat zou ik toch spellen als 'bijdehand'. Maar goed, dan zal ik ook wel weer bijdehand zijn.

sooty, heeft deze meneer iets met Energizer te maken?

maandag 9 juni 2003 @ 01:43:15 #153
18811 sooty
pi_10978122
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:41 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Dat zou ik toch spellen als 'bijdehand'. Maar goed, dan zal ik ook wel weer bijdehand zijn.

sooty, heeft deze meneer iets met Energizer te maken?

Ik zou bijdehand ook met een d spellen.
Mijn meneer is een boefje.
  maandag 9 juni 2003 @ 01:47:32 #154
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10978203
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:34 schreef OllieA het volgende:

[..]

Hmz. Bijdehant? .
pi_10978258
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:47 schreef plunk het volgende:

[..]

Hmz. Bijdehant? .

Sorry, duizendmaal excuses, mijn waarde. Ik was in de war met de verbogen trappen. Bijdehandst, dan?
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_10978262
Shit, het is al juni.
  maandag 9 juni 2003 @ 01:54:22 #157
18811 sooty
pi_10978299
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:51 schreef zodiakk het volgende:
Shit, het is al juni.
Goed zo.
Kruip nu maar weer onder je steen.
  maandag 9 juni 2003 @ 01:55:58 #158
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10978320
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:51 schreef OllieA het volgende:

[..]

Sorry, duizendmaal excuses, mijn waarde. Ik was in de war met de verbogen trappen. Bijdehandst, dan?

Jaja. Grmbl. .

Is meneer misschien een tropische schietboef?

maandag 9 juni 2003 @ 01:58:35 #159
18811 sooty
pi_10978350
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:55 schreef plunk het volgende:

[..]

Jaja. Grmbl. .

Is meneer misschien een tropische schietboef?

Nope het is een boefje.
En men verdenkt hem er nu van dat het een boef is.
pi_10978422
quote:
Op maandag 9 juni 2003 01:54 schreef sooty het volgende:

[..]

Goed zo.
Kruip nu maar weer onder je steen.

Etaleer je altijd zul pedant gedrag als iemand tracht een grapje te maken?
pi_10978456
Is het die aan lager wal geraakte B-acteur uit een boefjesvangserie die men er nu van verdenkt een boef te zijn geworden?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 9 juni 2003 @ 02:07:16 #162
18811 sooty
pi_10978485
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:02 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Etaleer je altijd zul pedant gedrag als iemand tracht een grapje te maken?

Neeuh. Is gewoon mijn vriendelijk verzoek aan iemand die er niets toe doet, om op te zouten uit het topic.

Ik neem aan dat je met "zul" "zulk" bedoelt ?

maandag 9 juni 2003 @ 02:08:39 #163
18811 sooty
pi_10978503
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:05 schreef OllieA het volgende:
Is het die aan lager wal geraakte B-acteur uit een boefjesvangserie die men er nu van verdenkt een boef te zijn geworden?
That's the one !
Maar hoe heet-ie ook weer ?
pi_10978523
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:08 schreef sooty het volgende:

[..]

That's the one !
Maar hoe heet-ie ook weer ?

Ja precies.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_10978536
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:07 schreef sooty het volgende:

[..]

Neeuh. Is gewoon mijn vriendelijk verzoek aan iemand die er niets toe doet, om op te zouten uit het topic.

Hm, kan je misschien een hintje geven over het plaatje, of ga je je liever drukmaken om mij?

Was het boefje een Zuiderling?

pi_10978539
Robert Blake dus. Bedankt, Ollie!
  maandag 9 juni 2003 @ 02:11:21 #167
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10978540
Peter Falk. Duh.
pi_10978544
Ja, plaatje ja !
  maandag 9 juni 2003 @ 02:12:31 #169
18811 sooty
pi_10978559
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:10 schreef OllieA het volgende:

[..]

Ja precies.

Ik weet 't

Denk kakketoe; denk Sammy Davis Jr.

maandag 9 juni 2003 @ 02:13:40 #170
18811 sooty
pi_10978570
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:11 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
We have a Winner, thanks to OliieA.

pi_10978574
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:07 schreef sooty het volgende:

zodiakk doet er wel degelijk toe, heer sooty! Ruwe bolster, blanke pit, je kent het wel. Het is eigenlijk een lieve knuffelbeer.

En ik vond het best een leuk grapje.

pi_10978586
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:11 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ja, kut. Baretta, dus.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 9 juni 2003 @ 02:15:36 #173
18811 sooty
pi_10978590
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:11 schreef zodiakk het volgende:

[..]

Hm, kan je misschien een hintje geven over het plaatje, of ga je je liever drukmaken om mij?

Was het boefje een Zuiderling?

Nope. Een Noordeling. Nog even verder zoeken dus.
pi_10978620
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:15 schreef sooty het volgende:

[..]

Nope. Een Noordeling. Nog even verder zoeken dus.

Nou niet meer lullig doen tegen zodiakk.
Pas op hoor, anders word ik vervelend.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 9 juni 2003 @ 02:18:34 #175
18811 sooty
pi_10978628
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:14 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

zodiakk doet er wel degelijk toe, heer sooty! Ruwe bolster, blanke pit, je kent het wel. Het is eigenlijk een lieve knuffelbeer.

En ik vond het best een leuk grapje.

Sowwie betuwe_fietskwadraat.
ik weet niet zo goed hoe ik hiermee om moet gaan...
  maandag 9 juni 2003 @ 02:22:47 #176
18811 sooty
pi_10978675
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:18 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nou niet meer lullig doen tegen zodiakk.
Pas op hoor, anders word ik vervelend.

Zie mijn reply op Batuwu_Griekgriek
NOFI

Misschien is het handig om mij voorzichtigjes in te voeren in de status van onderhavig persoon (?).

pi_10978692
Geeft niks, sooty. Laten we gezellig nog een plaatje raden.

pi_10978729
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:22 schreef sooty het volgende:

Misschien is het handig om mij voorzichtigjes in te voeren in de status van onderhavig persoon (?).

Deze persoon heeft geen enkele status. Sterker nog, men zou kunnen zeggen dat zodiakken gelijk staat aan het aanbrengen van inkt- of masturbatievlekken. Dat neemt niet weg dat het hier gaat om een zeer aaibaar iemand die met tederheid benaderd dient te worden.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 9 juni 2003 @ 02:26:58 #179
18811 sooty
pi_10978735
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:23 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[afbeelding]

Toch schrik ik daar een beetje van. (Of zitten jullie mij nu echt te veraarsen ?)
On-topic:
Meneer links of meneer rechts ?
pi_10978770
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:23 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[afbeelding]

De gebroeders Wright.
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
  maandag 9 juni 2003 @ 02:29:40 #181
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10978771
Is het de bedoeling dat we beide heren gaan classificeren, heer dubbelgriek?

En zodiakk: best gezellig in dit stofnest he? .

pi_10978785
Nee hoor, sooty. Wij houden gewoon van zodiakk, zoals iedereen die hem leert kennen. Bovendien komen wij #filosofen altijd voor elkaar op (niet tegen Ryan3 zeggen!). Als je Gelly de mantel had uitgeveegd, hadden we gezellig met je meegedaan.

Het gaat om beide heren. Een dubbelopgave, als het ware.

pi_10978799
Way to go, Mugger.

Plaatje!

pi_10978819
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_10978844
Is het Mr. Ed? Of gaat het om dat rotjong dat op zijn rug zit?
  maandag 9 juni 2003 @ 02:35:51 #186
18811 sooty
pi_10978853
Sorry Betuwe_fietskwadraat en Ollie. Erg leuk die grap met Zod.
Ik twijfelde dus echt
Leuk hoor, lijers. Ik krijg jullie nog wel.

grap: toppie !

pi_10978859
Hm, schandalig dat je niet eens weet dat Mr Ed een prachtige goudschimmel is.
Het gaat dus om dat leuke en briljante kind.

Je moet ze tegenwoordig ook alles voorkauwen

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_10978877
Is dat meneer Oosterhout niet?

Wat hebben jullie er trouwens een puinhoop van gemaakt!

pi_10978905
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:37 schreef beeer het volgende:

Of het kon wel 's John we'en.

.

maandag 9 juni 2003 @ 02:40:13 #190
18811 sooty
pi_10978909
Als het Mr. Ed niet is, zal het wel Billie the Kid zijn.

'k ga nu rücksichtslos wat lopen roepen.

pi_10978924
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:37 schreef beeer het volgende:
Nee.
quote:
Dit is de nachtploeg
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_10978942
Nou dan rel ik wel even lekker mee.

Deze plaat is eerder geweest. We moesten toen op zijn bekkie letten. Ik dacht dat het Oostwood was. Maar die is het dus niet. Hint!

pi_10978943
Geen Billy en geen John Ween.
We hebben het nu over een echt belangwekkend kind.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_10978953
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:39 schreef DennisMoore het volgende:
Of het kon wel 's John we'en.
Seborik-award in de categorie Doe Briljant Grappig Met Accenten.

Ahum. Is het een acteurtje?

pi_10978958
Wat leuk trouwens dat Zodiakk even mee deed. En wat een goede grap maakte hij. Hij moet vaker mee doen. Dan kunnen we lachen. Lekker bijdehant doen.
pi_10978982
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:45 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

'k Heb zo m'n momenten.
quote:
Sinds wanneer zijn acteurtjes echt belangwekkend?

Ik gok op ehm... een VS president?

pi_10978985
Aha! Is het Sjors Bos de jonge?
pi_10978999
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:45 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

[..]

Nee. Hoewel een van zijn voorgangers wel acteur was.
Mwoehaha.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:46 schreef beeer het volgende:
Wat leuk trouwens dat Zodiakk even mee deed. En wat een goede grap maakte hij. Hij moet vaker mee doen. Dan kunnen we lachen. Lekker bijdehant doen.
Stout!
Die Dennis, die weet tenminste goed te gokken!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_10979010
Dan gok ik toch op Bill Clinton.
Het neusje he? En de varkensoogjes.

[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 09-06-2003 02:52]

maandag 9 juni 2003 @ 02:52:30 #200
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10979015
Hoi beer! . Gezellig dat je ook meedoet! Ollie heeft de boter al warm gezet. .

Ik gok er maar op dat dit kleine jongetje later een enorm stoere en obscure vogelaar is geworden.

pi_10979037
Geen vogelaar en geen Clinton.
Sukkels.
Kijk nou es naar de schedelvorm, naar de strijdbaarheid...
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_10979041
Dan zeg ik Bush senior.
pi_10979047
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:54 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Dan zeg ik Bush senior.
Dan ga ik voor junior.
Die maakte het tenminste heel strijdbaar áf!
Nouja, sort of.
  maandag 9 juni 2003 @ 02:56:39 #204
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10979060
En ik zet Ronald Reagan dan maar vast op de reservebank. .
pi_10979065
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:52 schreef plunk het volgende:
Hoi beer! . Gezellig dat je ook meedoet! Ollie heeft de boter al warm gezet. .

Ik gok er maar op dat dit kleine jongetje later een enorm stoere en obscure vogelaar is geworden.

Dag plunk. Dat vind ik nou ook. Ollie maakt vast heerlijke cakejes.
pi_10979069
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:56 schreef plunk het volgende:
En ik zet Ronald Reagan dan maar vast op de reservebank. .
Nee, dat was de voorganger die acteur was.
pi_10979080
Dan ga ik voor DennisMoore.
Ik zou sowieso altijd gaan voor DennisMoore, hoewel ie wel een vreemde fascinatie voor gristenfundis heeft. Maar toch!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 9 juni 2003 @ 02:59:09 #208
18811 sooty
pi_10979090
Het is Bill Clinton.

And I hate Betuwefietskwadraat en Ollie

pi_10979097
Nee, het is Dubya. Dennis heeft gelijk.
Dennis heeft altijd gelijk.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_10979099
Toch winnen republikeinen 't wel van democraten. Zeg nu zelf:

en

pi_10979133
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:49 schreef beeer het volgende:
Aha! Is het Sjors Bos de jonge?
* beeer voelt zich ernstig onbegrepen en grijpt naar de fles
  maandag 9 juni 2003 @ 03:04:22 #212
18811 sooty
pi_10979137
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:00 schreef OllieA het volgende:
Nee, het is Dubya. Dennis heeft gelijk.
Dennis heeft altijd gelijk.
Je hebt mij nog niet overtuigd Het IS Bill Clinton.

And I hate betuwefietskwardraat and Ollie.

pi_10979155
Ja maar... ja maar... Beer had al Bush junior gezegd! Dus Beer had het eigenlijk geraden. En Beer raadt helemaal nooit wat, dus ik vind het zielig dat hij nu wordt genegeerd.

pi_10979172
sooty is stom.
  maandag 9 juni 2003 @ 03:09:29 #215
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_10979177
Avond heren. .
"I only sign for beautiful girls" Marat Safin
pi_10979179

Sorry Beer.
Ik ben te dom voor Sjors Bos=George Bush.

Kastijd mij duizendmaal.

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_10979191
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:09 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Avond heren. .
Is het volle maan ofzo?
  maandag 9 juni 2003 @ 03:12:02 #218
18811 sooty
pi_10979198
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:08 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
sooty is stom.
Mwoaah. Ik haat jou jullie allemaal. W
Lekker puh.
pi_10979209
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.
Ollie is ook stom.

[Dit bericht is gewijzigd door Batuwu_Griekgriek op 09-06-2003 03:18]

pi_10979214
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:09 schreef OllieA het volgende:

Sorry Beer.
Ik ben te dom voor Sjors Bos=George Bush.

Kastijd mij duizendmaal.

Geeft niet Ollie, dat kan iedereen overkomen.

MAAR DE STOMSTE HET EERST!

[Dit bericht is gewijzigd door beeer op 09-06-2003 03:14]

maandag 9 juni 2003 @ 03:13:35 #221
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10979217
quote:
Op maandag 9 juni 2003 02:57 schreef beeer het volgende:

[..]

Dag plunk. Dat vind ik nou ook. Ollie maakt vast heerlijke cakejes.

Dat denk ik ook wel. Hoewel hij volgens mij met zoete broodjes weer een stuk minder is. .
pi_10979224
Kan die A er niet even af, dat maakt het wat persoonlijker!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_10979227
Stopt eens met spelen, en raadt deze meneer eens?

maandag 9 juni 2003 @ 03:17:07 #224
18811 sooty
pi_10979241
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:11 schreef beeer het volgende:

[..]

Is het volle maan ofzo?

Neuh. Het is gewoon niet meer te volgen wie nou wie is. That's all

* sooty is en blijft zichzelf, GodzijDank.

pi_10979243
Het is raad en volgens mij is ie dood.
pi_10979256
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:17 schreef beeer het volgende:
Meervoud?

En meneer vertelt nog steeds olijke anekdotes.

maandag 9 juni 2003 @ 03:19:56 #227
18811 sooty
pi_10979265
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:14 schreef OllieA het volgende:
pi_10979272
Volgens mij is die meervoudsvorm uit de gratie. Ik hoop het tenminste anders sla ik een 'gek' figuur.

Volgens mij is het een kinderboekenschrijver.

pi_10979273
Peerke Donders, onze olijke moppentapper vanuit de hemel, of ik moet me al sterk vergissen!
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 9 juni 2003 @ 03:24:03 #230
18811 sooty
pi_10979304
Jan-Pieter Jochem.
pi_10979306
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:14 schreef OllieA het volgende:
Maar natuurlijk, Ollie! Tot je dienst.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:17 schreef beeer het volgende:
Nee, het is 'raadt', want eerder in de zin gebruikt Dennis 'stopt', geheel in lijn met het enigszins archaïsche taalgebruik in dit topic.
pi_10979314
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:20 schreef OllieA het volgende:
Peerke Donders, onze olijke moppentapper vanuit de hemel, of ik moet me al sterk vergissen!
Inderdaad.

U/jij vergist zich sterk.
Denk noordelijke provincie. Ik vermoed dat dagelijks honderden Nederlanders zijn stukjes lezen. Als het er geen duizenden zijn. In het kader van een hint zou ik wellicht een stukje kunnen quoten?

Ik zeg altijd maar, achter elk plaatje zit een verhaal.

[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 09-06-2003 03:27]

pi_10979330
Wat leuk! Een opgave speciaal voor de provincialen onder ons. Ik laat even verstek gaan.
pi_10979338
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:26 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Wat leuk! Een opgave speciaal voor de provincialen onder ons. Ik laat even verstek gaan.
Heb je iets tegen provincialen ofzo? .
Meneer werkt trouwens in Jirnsum.

[Dit bericht is gewijzigd door DennisMoore op 09-06-2003 03:28]

maandag 9 juni 2003 @ 03:28:20 #235
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10979341
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:20 schreef beeer het volgende:
Volgens mij is die meervoudsvorm uit de gratie. Ik hoop het tenminste anders sla ik een 'gek' figuur.
Geeft niet hoor. Ik ben vanavond al voor 'bijdehant' uitgemaakt. Dat is veel erger. .
  maandag 9 juni 2003 @ 03:30:04 #236
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_10979355
Is het de opa van Jim Bakkum?
  maandag 9 juni 2003 @ 03:30:05 #237
18811 sooty
pi_10979356
Mwoaah. Bonifacius dan.

Ik ga slapen en ik wens niet de groeten te doen aan Oliie en Betuwefietskwadraat omdat ik jullie haat.

pi_10979363
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:28 schreef plunk het volgende:

[..]

Geeft niet hoor. Ik ben vanavond al voor 'bijdehant' uitgemaakt. Dat is veel erger. .

En Ollie is zo stom geweest een pedant figuur als ik te negeren, Sooty is sowieso al een halvegare met een pc en over Betweter_Griekgriek zullen we het al helemaal niet hebben.

Edit: snel voordat ze het merken.

[Dit bericht is gewijzigd door beeer op 09-06-2003 03:35]

pi_10979364
Ik quote even:
quote:
We schrijven het jaar 1953, toen mijn geliefde voetbalclub SNEVO (Snekers vooruit!) elke wedstrijd verloor in de derde klasse Friese onderbond. Bij velen stonden wij inmiddels bekend als Snekers Achteruit, een schande die onze club niet meer had hoeven ondergaan sinds het rampjaar 1935. De sfeer onder de aanhang werd dus met de week grimmiger en daarom vreesde kantine-uitbater A.A. Lycklema de dag dat een Sneker zich in al zijn woede niet kon beheersen en ongevraagd zijn verbouwingsdiensten aan zou bieden. Nu kon Lycklema wel een nieuwe tapkast gebruiken, maar toch.

[..]

Vele Snekers lieten het zich zo goed smaken dat ze van genot hun ogen hadden gesloten toen Bouke Bokkinga het eerste doelpunt sinds maanden maakte. Dat dat mede was te danken aan de Friese Flierefluiter, wiens lokroep door onze tegenstander werd verward met het rustsignaal, mocht de pret niet drukken.

Is het niet kostelijk? En dat zomaar verkrijgbaar in iedere zichzelf respecterende supermarkt!
pi_10979366
sooty is ook een lieverd die teder benaderd moet worden.
Geef toe!
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_10979374
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:31 schreef OllieA het volgende:
Geef toe!
Homofiel.
pi_10979388
Zelfs een provinciaal moet het antwoord nu met Google kunnen vinden.
pi_10979396
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:33 schreef DennisMoore het volgende:
Homofiel.
Maak je geen zorgen, Dennis. Homosuelen slaan wij in RJP altijd fluks weer naar buiten.
  maandag 9 juni 2003 @ 03:38:44 #244
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10979400
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:31 schreef beeer het volgende:

[..]

En Ollie is zo stom geweest een pedant figuur als ik te negeren, Sooty is sowieso al een halfgare met een pc en over Betweter_Griekgriek zullen we het al helemaal niet hebben.

Zeker weten. Het lijkt wel alsof het er tegenwoordig helemaal bijhoort, dat Einfach Negieren. .

En oja meneermeer, als het hier over een Fries gaat geef ik mijn portie ook maar aan Wobbe. Ik ken geen Friezen.

pi_10979403
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:35 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Zelfs een provinciaal moet het antwoord nu met Google kunnen vinden.
M'dunkt.
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:36 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:

Maak je geen zorgen, Dennis. Homosuelen slaan wij in RJP altijd fluks weer naar buiten.

Mja.

Maareh... moet ik nu echt het antwoord gaan geven? .

maandag 9 juni 2003 @ 03:40:31 #246
47637 Indochine
Kannibaal
pi_10979412
Ik weet het ook niet. .
Maintenant que j'ai l'âge de tout comprendre / De mépriser tout ce qu'on a pu m'apprendre / J'ai trop d'ennemis / J'ai trop d'ennemis / Comme par hasard (Indochine - Popstitute)
pi_10979422
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:31 schreef OllieA het volgende:
Geef toe!
Tuurlijk, de benadering is altijd lief en teder. Maar zodra de voeten van de grond zijn is het voorbij.
pi_10979425
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:40 schreef Indochine het volgende:
Ik weet het ook niet. .
Als iemand met zo'n smakelijke avatar het al niet eens weet, dan ehm...
Dan zal ik u allen maar uit uw lijden verlossen.
'k Wil u niet uw zo nodige nachtrust ontnemen.
  maandag 9 juni 2003 @ 03:45:32 #249
19139 plunk
einfach negieren.
pi_10979447
Gelukkig ben ik geen provinciaal. .

Het is toch niet - bliksempiebe - Jochum Douwenga?

Sorry beer, ik heb het zo lang mogelijk proberen te rekken. .

[Dit bericht is gewijzigd door plunk op 09-06-2003 03:46]

pi_10979452
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:38 schreef plunk het volgende:

[..]

Zeker weten. Het lijkt wel alsof het er tegenwoordig helemaal bijhoort, dat Einfach Negieren. .

En u citeert nu ook nog mijn spelfout alsof het niets is.
  maandag 9 juni 2003 @ 03:47:07 #251
40635 Piet_Paulusma
In het zuiden schijnt de zon.
pi_10979458
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:45 schreef plunk het volgende:

Is dat geen drop?
En dan nu het weer, met Piet Paulusma.
pi_10979463
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:45 schreef plunk het volgende:

Het is!

Jochum Douwenga! Dropmaker bij Van Slooten te Jirnsum. En verantwoordelijk voor de echt ouderwets lekkere Oldtimers! Met een boeiend verhaaltje achter ieder dropje, en op ieder pakje drop!

maandag 9 juni 2003 @ 03:49:21 #253
19271 Vlens_de_Vos
Napred Vardar!
pi_10979475
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:47 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Het is!

Jochum Douwenga! Dropmaker bij Van Slooten te Jirnsum. En verantwoordelijk voor de echt ouderwets lekkere Oldtimers! Met een boeiend verhaaltje achter ieder dropje, en op ieder pakje drop!

Prachtkerel. .
  maandag 9 juni 2003 @ 03:51:15 #254
47637 Indochine
Kannibaal
pi_10979488
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:47 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Het is!

Nooit maar dan ook nooit van gehoord.
Maintenant que j'ai l'âge de tout comprendre / De mépriser tout ce qu'on a pu m'apprendre / J'ai trop d'ennemis / J'ai trop d'ennemis / Comme par hasard (Indochine - Popstitute)
  maandag 9 juni 2003 @ 03:52:51 #255
40635 Piet_Paulusma
In het zuiden schijnt de zon.
pi_10979498
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:51 schreef Indochine het volgende:

[..]

Nooit maar dan ook nooit van gehoord.

Dat meen je niet?
En dan nu het weer, met Piet Paulusma.
  maandag 9 juni 2003 @ 03:53:22 #256
47637 Indochine
Kannibaal
pi_10979502
quote:
Op maandag 9 juni 2003 03:52 schreef Piet_Paulusma het volgende:

[..]

Dat meen je niet?

Het is echt zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')