Ik vind het echt een waardeloze plaat, dat kind kan echt niet zingen. Dan is haar zus daar nog net effe wat beter in!
(Heb het nummer trouwens niet eens gehoord, maar dit is gewoon een principe-kwestie)
quote:Ja hallo, Billy Corgan kan ook niet zingen, net zomin als Roger Waters, Kurt Cobain, Lou Reed, Bob Dylan en weet ik veel wie nog meer...
Op 12 februari 2001 15:52 schreef Chandler het volgende:
ze is mooi maar klinkt niet echt super geweldig!
quote:Wie hoort er in dit rijtje wereldartiesten niet thuis?
Op 12 februari 2001 17:01 schreef Ringo het volgende:
Ja hallo, Billy Corgan kan ook niet zingen, net zomin als Roger Waters, Kurt Cobain, Lou Reed, Bob Dylan en weet ik veel wie nog meer...
Billy Corgan, Roger Waters, Kurt Cobain, Lou Reed, Bob Dylan, Katja Schuurman.
Bob Dylan,
...is een pseudoniem.
quote:Ruud de Wild (punt ennèl) had 't er over dat het op 'Ticket to the Tropics' van G.J. leek, maar dat nummer ken ik dus niet. Ik ken uberhaupt geen enkel nummer van die Joling.
Op 12 februari 2001 18:04 schreef postinggirl het volgende:
Valt het niemand op dat dit (overigens zwaar klote) nummer veel op een oude plaat van Gerard Joling (ben de titel even kwijt) lijkt? Het heeft grotendeels dezelfde melodie en muziek.
quote:Katja Schuurman
Op 12 februari 2001 17:20 schreef tong80 het volgende:Wie hoort er in dit rijtje wereldartiesten niet thuis?
Billy Corgan, Roger Waters, Kurt Cobain, Lou Reed, Bob Dylan, Katja Schuurman.
Heeft plastic tieten.
quote:Bofkont!
Op 19 februari 2001 20:29 schreef cosmicgirl het volgende:
Ik ken uberhaupt geen enkel nummer van die Joling.
quote:Ach dan nog valt het Katja niet te verwijten, ze schrijft haar muziek immers niet zelf
Op 19 februari 2001 20:29 schreef cosmicgirl het volgende:
Ruud de Wild (punt ennèl) had 't er over dat het op 'Ticket to the Tropics' van G.J. leek, maar dat nummer ken ik dus niet. Ik ken uberhaupt geen enkel nummer van die Joling.
Ticket to the Tropics' van Gerard Joling stond in 1985 een aantal weken op nummer één in de top 40, toch geen onbekend nummer lijkt mij.
Hoe heette die andere nummer één hit van Gerard ook al weer ??................. Precies No more bolero's ('89)
*Zodiakk ademt in : AAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGHHHH!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGHHHHH!!!!!
quote:Volgens de officiele site heet dat nummer "Lover or Friend".
Op 19 februari 2001 22:08 schreef Jordy-B het volgende:
Maar hoe heet dat nummer nou???
Ik heb net even een stukje gehoord: , wat een slecht nummer!
[Dit bericht is gewijzigd door lzandman op 19-02-2001 23:03]
Nahgoed ik kan nog wel uren zo doorgaan, maar ik vindt niet echt dat Katja Schuurmam kwaliteitsmuziek maakt. Wat doet ze uberhaupt in de muziekwereld? wil ze dr zo erg graag bijhoren? Ach mens, ga toch kleren verkopen, of eeuh doe es iets nuttigs...
en ik moet zeggen...
de 1e 7 seconden klonken prima, maar daarna werd het heel snel heel veel minder...
Katja komt net niet boven die crappy synthesizer uit... idd ook slecht gezongen... (haar zang is ook echt niet haar sterkste punt...) en ik vind 't een ontzettend saai nummer...
't zal dus wel 'n hit worden
quote:als ze maar lekker neukt hè!!
Op maandag 12 februari 2001 14:16 schreef Ringo het volgende:
Haar zang is niet super en haar uitspraak van het Engels evenmin maar het nummer zelf, de melodie, kan ik erg waarderen.
Anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |