klote warmte
quote:da's rot.. met al die vluitende fogels buiten..
Op donderdag 5 juni 2003 04:51 schreef -Artemis- het volgende:
Kan niet slapen, mijn hoofd is zo druk
slaaaap kindje slaaaap..
sterkte!
Moet nog zo veel doen... Huiswerk en kamer opruimen enzo... En daar heb ik geeen zin in !
nog steeds gevoel dat ik ga instorten... als t dan moet gebeuren, laat t verdomme es komen dan!!!
Ik heb er zin an
vanavond concert, word echt hopeloos morgenochtend. maarjah, 't moet maar. vraag wel of iemand me wakker wilt bellen
'k baal wel ergens van, elke keer als ik pauze heb, dan ligt het zooitje stil daarstraks ook al, heb ik pauze, steek iemand z'n voet in een of ander apparaat
najah heb nog ff van de extra pauze kunnen genieten
*succes wolkje en yuki *
Oja, ik heb ook nog twee proefwerken verneukt en ik mag vandaag de hele dag leren.
[Dit bericht is gewijzigd door zonzonzon op 05-06-2003 11:56]
quote:Gefeliciteerd
Op donderdag 5 juni 2003 11:55 schreef zonzonzon het volgende:
Joepie ik ben jarig
Nouja vanmiddag wordt het misschien wat.
quote:Zenk joe
Op donderdag 5 juni 2003 11:55 schreef Rekkie het volgende:[..]
Gefeliciteerd
quote:Beterschap, maar is dat de verklaring voor al je fysieke ongemak van de laatste tijd? Zenuwen? Dan heeft dat wel erg veel gevolgen. Veel sterkte ook met je ouders. Hopen dat over enige tijd de zenuwen dan ook wat minder zijn.
Op donderdag 5 juni 2003 11:56 schreef miss_bleu het volgende:
verkouden, misselijk, dus nog steeds last van me maag. Volgens de dokter zenuwen op de maagLekker is dat.
Verder flink stresse om me diploma nog te kunnen halen. Heb nog 3 weken de tijd
On-topic:
Goed in mijn vel. Ik zit hier te zweven achter mijn bureau. Ik ben echt in een goede bui. Terwijl ik aan het werk ben zit ik volop mee te zingen met Swing when you're winning van Robbie Williams. Werkt goed
en helemaal niet of ik nog met hem op vakantie wil... wat een *****
knuf
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:24 schreef Barb het volgende:
Voel me redelijk goed vandaag.
Heb de ochtend werken verruild voor de middag en ik heb het idee dat ik het ga redden tot 17 uur,.
quote:same here... naja, 2 vakken, 3 toetsen
Op donderdag 5 juni 2003 11:55 schreef zonzonzon het volgende:
ik heb ook nog twee proefwerken verneukt en ik mag vandaag de hele dag leren.
PLEASE let the mental-breakdown come! ik zit op t randje, alsof t een draadje is die steeds meer slijt maar niet wil breken...
Alleen nog niets aan huiswerk gedaan...
Nu eerst maar es douchen, daarna eten (ook nog niet gedaan vandaag), en daarna mezelf ene flinke schop onder m'n kont geven
dat was het wel zo'n beetje
de rest van de wereld wacht niet op me.
quote:Ik zie net je vorige post staan; je bent wel heel snel van stemming veranderd!
Op donderdag 5 juni 2003 15:04 schreef texelonia het volgende:
Ik sta op het punt om gewoon alles maar op te geven...
Ik kan niet wachten tot het morgen is
quote:Jah mega stemmingswisselen deze dagen
Op donderdag 5 juni 2003 15:15 schreef Noayla_ het volgende:Ik zie net je vorige post staan; je bent wel heel snel van stemming veranderd!
Gaat nu wel weer ff beter, net Friends gekeken
Eigenlijk gaat het op zich wel goed met me, alleen school gaat niet goed. Kan me er niet toe zetten, krijg steeds meer tijdnood. Ik vind het niet leuk meer, wil niet meer. Moet eigenlijk propedeuse halen, omdat ik andere opleiding wil doen maar geen havo heb gehaald. Maar wat ik wil doen weet ik niet eens... Motivatie is dus ver te zoeken!
Blij, heb een superbaan gekregen!!!!
Maar ook een beetje niet helemaal blij, mis mijn vriendje.....
En ik heb honger
En zit nog steeds te wachten op de utslag van mijn examens......
Maar ben wel geslaagd denk ik...
quote:lieve Martijn....probeer te accepteren dat ze doorgaat met haar leven! Jij moet ook door met je leven, en dat zal best moeilijk zijn, maar dat lukt je wel!!
Op donderdag 5 juni 2003 16:19 schreef devv05 het volgende:
Wel oke geloof ik.. Wil echt proberen hieruit te klimmen nu want ik ben het zat, word gek anders.. Hoop alleen dat een zeker persoon hier het me niet extra moeilijk blijft maken.... please...
ontopic ik voel me wel goed...alleen beetje....mja bluh ofzow....ik mis mijn vriend....vanavond weer naar zutphen en dan 4 dagen werken...eigenlijk heel weinig zin in....maarja...niets aan te doen, ik zal wel moeten
ontopic...
nog steeds boos op die vriend van me en ook teleurgesteld
en ik denk aan mijn ex... wil graag met hem verder, maar heb geen idee hoe we dat moeten doen...
(luv him)
knuf
Nog 4 uur werken en dan heb ik weekend, woei, .
morgen half 5 wel ukkies begeleiden in balletschool en daarna vriendje hier
Heb voor t eerst bruine ipv groen/grijs/blauwe ogen (kleurlenzen) en vind ze geweldig
Straks met nog 2 vriendinnen naar een vriendin die morgen 25 wordt. Ipv afgezaagde halve sarah nemen we onze kaboutervriendjes (vraag maar niks, heerlijk flauwe vriendinnenacties, altijd inclusief onze tuinkaboutervriendjes) en een mini spandoek mee om voor haar deur neer te zetten
En morgen al op pad naar Pinkpop
Jippie!
Voel me helemaal niet klote ofzo, alleen gewoon hevig in tweestrijd.
quote:Jeej! Ik heb ook vervroegd weekend aangevraagd ivm jeweetwel
Op donderdag 5 juni 2003 17:36 schreef Barb het volgende:
Moe, maar voldaan, want ik het het gered tot 17 uur. Met pijn en moeite, dat wel, maar het begin is er. Nu nog zorgen dat collega's niet ieder half uur vragen hoe het gaat en dat ik er zo slecht uitzie en maar rustig aan moet doen, en dan is het allemaal al een stuk beter te doen.Nog 4 uur werken en dan heb ik weekend, woei,
.
Vandaag met een paar vrienden op de kermis geweest, was gezellig, maar op dit moment voel me redelijk klote.
Volgens mij doe ik steeds allemaal moeite voor niks, verdomme
meisje waar ik paar dgn bovengemiddeld geinteresseerd in ben, is gek op me beste vriend. Fijn weer
Maak me beetje zorgen om een hele goede vriend van me.. Die heeft met zn vriendin nu evenlang als ik met mn Sereen had (tussen 2,5 en 3 jaar) en daar gaat het ook niet goed.. Situatie komt heel erg overeen met zoals het bij mij ging, en ik ben bang dat ie straks hetzelfde mee gaat maken als ik Hoop maar dat het gauw beter gaat.. Denk dat ik weinig voor 'm zou kunnen doen momenteel omdat het bij mij zelf nog veel te vers is....
Waarom gaan mensen eigenlijk relaties aan als je er achteraf toch alleen maar heel veel pijn aan overhoudt
Anyway, ik ga proberen nog wat van de avond te maken.. Filmpje kijken ofzo....
Verder wat koud en moe. Morgen eerst naar die vriendin om haar echt te feliciteren en daarna richting landgraaf. Voel me wat minder springerig dan een paar uurtjes terug, zou t graag vasthouden, want dit is toch een beetje mijn vakantie...
ik had vanmiddag alles op een rijtje gezet
wist wat ik ging doen, en wat juist niet
maar opeens....
*knap*
ineens knapte er weer iets binnen in me....
ARGH
Ah well, niks te klagen eigenlijk.
Ik zie alleen wel op tegen de komende 3 weken waarin ik nog heeeeeel veel moet doen
Maar dat zien we dan wel weer
en heb vandaag als kadootje voor mezelf ff lekker wat make-up zooi gekocht, dus morgenochtend maar es kijken of t beetje staat
jeetje, alsk niet nog steeds gevoel zou hebben in te storten zouk me nog fijn voelen ook
Weltrusten wereld, pas een beetje op de Fok!kertjes voor me.
en moet nog enkele uren studeren aangezien m'n examen van vandaag een "kleine ramp" was
bah
Zal nu eerst een kopje groene thee drinken om tot rust te komen...
quote:vind het echt leuk voor je
Op vrijdag 6 juni 2003 00:35 schreef diannetjhu het volgende:
.. Het gaat best goed eigenlijk..
Ik ben niet zo verdrietig meer telkens... probeer wat meer dingen te doen op een dag.. en het lukt wel een beetje.
En mn mini hamstertjes helpen me heeeel goed, om vrolijk te blijven en mn stemming een beetje stabiel te houden
eigenlijk de eerste avond in weken dat ik me niet slecht voel, met vlagen zelfs wel redelijk goed.. zou het dan toch eindelijk ietsje beter gaan? hoop dat ik het gevoel vannacht en morgen ook vast kan houden en dat het niet weer de verkeerde kant op slaat..
maar voor alsnog wel positief dus
quote:Zucht....
Op vrijdag 6 juni 2003 00:06 schreef Stereotomy het volgende:
Mezelf een doel gesteld: om 1:00 uur PRECIES mijn nest in en SLAPEN SLAPEN SLAPEN
Maar het moet zo toch maar....
quote:En de rest is aan de prozac?
Op vrijdag 6 juni 2003 01:53 schreef Vampier het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
== ik
Ontopic: Het zonnetje lacht, de lucht is blauw God wat haat ik die moodswings
Help...
quote:[American Pie modus]
Op vrijdag 6 juni 2003 01:18 schreef searchy het volgende:
Heb m'n vriendinnetje net naar huis gebracht en die gaat morgenochtend weg met een of andere blaaskorps waar ze in zit naar frankrijk
..and this one time...at bandcamp...
[/American Pie modus]
oh..oh.. als dat maar goed gaat
On-topic:
Stralend, goedgehumeurd en geniaal.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 09:42 schreef The-1 het volgende:
en net zoals gisteren, zie antwoord van SemTex
en lekker vroeg thuis, beetje klooien hier, ff naar dokter, balletschool en eind van middag vriendje hier
ga zo mn kamer opruimen, heb beginnetje gemaakt en het is echt een teringzooi
zucht.....
voel me blergh en onzeker...... en zenuwachtig voor de uitslag...
woensdagochtend om 08.00 wakker
van 09.00 tot 17.00 duikcursus gehad, daarna eten bij mijn nieuwe vriendin met twee andere meiden. Vervolgens even naar "De gouverneur" om vervolgens om 01.30 weer aan het werk te gaan tot 08.15. Donderdagochtend om 09.00 weer duikcursus, tot 17.00 en na het drinken van een paar biertjes om 21.00 naar bed gedragen. Om 01.00 was ik weer op het werk...wanneer ik straks om 10.00 naar huis ga dan ga ik een recordtijd voor het inslapen neerzetten.
Was toch een nummer van het goede doel ofzo...de dagen zijn te kort!
Gelukkig ben ik nu niet meer aan het gumminekken. Gauw nog ff de beuk erin hier.
Voel me alleen en heb het gevoel dat niemand het iets kan schelen. De enige die het normaal wel iets kan schelen heeft nu zelf dingen aan z'n koppie.
Blegh, ik ga zo wel een film kijken ofzow...
weer geen huiswerk dus, maar school wordt toch niks meer... en het kan me allemaal gestolen worden!
vanmiddag kleren kopen met mams, vanmiddag om 4 uur autorijles, dan misschien even rust vanavond, maar dat moet ik eerst ook nog zien.
Dan zaterdag van 8 tot 1 werken, van 2 tot 6 werken op strand, daarna eten en door naar een feestje op strand.
Zondagochtend vroeg zwemmen en zaterdag middag weer werken op strand.
Maandag hele dag strand, maar denk dat er dan ook weer veel gedaan zal worden met vrienden ed.
Dinsdag en woensdag werken van 9 tot 6, donderdag om 9 uur sollicitatiegesprek, en 's middags uitslag van de examens en volgende week vrijdag werken....
*gil*
ik vraag me af hoe ik dit in deze staat allemaal vol moet gaan houden.....
Morgen zie ik een heeeeeel lief meisje dus beter kan het bijna niet
alleen natuurkundecijfer NU al terug gehad... tis om te janken
naja, leuke middag maakt t wel goed denk ik
Kan me maar niet over het verlies van belangrijke mensen in me leven heen zetten.... telkens weer emoties die op komen zetten....
Ik heb echt zo zin om op vakantie te gaan.. vandaag precies nog 8 weken en 5 dagen en dan gaan we weg.. pff nog veeeeel te lang
nr van vandaag: Eels - Goddamn right, it's a beautiful day!
Maar mega zin in morgen. Ben lekker vrij en ga een aantal fok!kers ( vrienden) meeten
kvoel me vliefd
*zucht*
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 04:51 schreef -Artemis- het volgende:
2 valium en een borrel en weer wakker om dezelfde tijd
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 16:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Erg kut, zenuwachtig en bang.
.
Geweldige pot tennis gezien en nu ben ik een beetje aan het relaxen
quote:Sterkte!
Op vrijdag 6 juni 2003 16:06 schreef BlaatschaaP het volgende:
Erg kut, zenuwachtig en bang.
.
Ontopic: buikpijn, maar opgelucht, net even flink gehuild (lang geleden)
tot later!
knuf
*huilbui*
daar gaat m'n nachtrust (wederom)
quote:same here, en ben chagerijnig als de tering en ga ff teveel bier drinken zo denk ik. BAH wat een kutavond
Op vrijdag 6 juni 2003 21:59 schreef Vogelbekdier het volgende:
heel...
heel...
heel...
...erg...
...........moe...........
Ik laat het gewoon even lekker op me af komen.
Nu hopen dat het niet maar tijdelijk is zoals alle andere keren... Toch zo maar proberen te slapen denk ik..
lala..
wij gaan naar pinkpop
lalaaaaa
quote:sjeez ik moet nog gaan slapen en jij word alweer wakker
Op zaterdag 7 juni 2003 04:11 schreef Jory het volgende:
GOEEEHOOEED!!..
ik ben net wakker geworden want om 5 uur word ik opgehaad..lala..
wij gaan naar pinkpop
lalaaaaa
veel plezier
quote:hihi.. ik ben ook nog wel best wel moe.
Op zaterdag 7 juni 2003 04:14 schreef devv05 het volgende:[..]
sjeez ik moet nog gaan slapen en jij word alweer wakker
veel plezier
dankjewel.. en jij succes met slapen
quote:En je woont in Kerkrade ? Misschien zie ik je wel op PinkPop ik ga er ook naar toe, maar ik ga nog even wat slapen
Op zaterdag 7 juni 2003 04:15 schreef Jory het volgende:[..]
hihi.. ik ben ook nog wel best wel moe.
maar je moet er iets voor over hebben om op camping A te liggen he??dankjewel.. en jij succes met slapen
quote:ik woon in kerkrade jah..
Op zaterdag 7 juni 2003 04:17 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
En je woont in Kerkrade ? Misschien zie ik je wel op PinkPop ik ga er ook naar toe, maar ik ga nog even wat slapen
[Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 07-06-2003 06:18]
Ik zit nog na te genieten van de Fok!Rock!Meet! van gisteravond , mét mn bf naast me. Ik heb geen idee waar ik uithang, maar het is ergens naast de snelweg (ik weet verder ook niet hoe ik dan toch nog op inet kan komen, maar, damn, wat mis ik de snelheid van mn eigen pc
). Verder is het lekker weer hiero, gezellig en mn dag kan nu al niet meer stuk.
Het gevoel wat we beiden vorige week donderdag bij elkaar hadden, is gisteren nog eens bevestigd. Ik kan haar nu echt met recht mijn vriendin noemen
Voor de rest gaat ie prima, op naar m'n moeder en maandag Pinkpop
Alleen hierdoor voel ik me alweer stukkie beter
Dus thanx afhrodite, want door jouw berichtje ging ik kijken hoe lang mijn vriend en ik bij elkaar waren
quote:Wow 18 maanden
Op zaterdag 7 juni 2003 12:07 schreef texelonia het volgende:
Alleen hierdoor voel ik me alweer stukkie beter
Dus thanx afhrodite, want door jouw berichtje ging ik kijken hoe lang mijn vriend en ik bij elkaar waren
Wat kan het leven soms heerlijk zijn...
maar ik wil wel leven hoor, zo negatief ben ik nou ook weer niet
..en nu hard voor school werken,
maar ik vind het niet eens erg eigenlijk..
Ik voel me goed..
quote:Ik ook.
Op zaterdag 7 juni 2003 12:31 schreef Wolkje het volgende:
Ik voel me goed..
Oh, Wolkje, succes met leren...
kheb wel zin in komend weekend eerst verjaardag vieren met vrienden, en dan slapen bij vriendje
en dan vieren dat we 4 maanden samen zijn
whiej
Het leven gaat niet altijd over rozen helaas..
quote:Lekker is dat he.. Dat luieren... Gewoon een dagje niets doen.. Ik ben vanmorgen zo vroeg op gestaan en al mn huishoudelijk werk al gedaan dat ik nu de rest van de dag voor mezelf heb... Ben aan t bedenken wat ik zal gaan doen.. Maaruh dat bedenken in de zon achter de computer bevalt me ook wel.. Blijft nog wel ff bedenken wat ik zal gaan doen
Op zaterdag 7 juni 2003 13:20 schreef SEMTEX het volgende:
Brakmaar wel heeeeeeeeerlijk uitgeslapen
en vandaag lekker luieren ipv werken
quote:Gelukkig !!
Op zaterdag 7 juni 2003 12:36 schreef Moonah het volgende:[..]
Ik ook.
quote:Dank je wel!!!
Oh, Wolkje, succes met leren...![]()
dikke knuf!
maar verder gaat het wel goed.....eigenlijk...
maar toch......*zucht*....
quote:Ow, komop he meisje.. doorzetten!
Op zaterdag 7 juni 2003 15:08 schreef texelonia het volgende:
Wel redelijk goed vandaag. Vol goede moed aan huiswerk begonnen, proberen het tóch nog te halen...
Maar het lukt voor geen meter
Kortom: onzeker, verlegen (normaal nooit) kan geen eten door me str*t krijgen, kan niet slapen, loop huppelend en zingend door de schoolgangen, kan niet wachten om weer naar school te gaan! en vooral: klote als straks blijkt dat hij toch wel een vriendin heeft.... (daar probeer ik nu achter te komen...)
Klinkt behoorlijk hopeloos he?
Grtx Ferret
quote:Whoej
Op zaterdag 7 juni 2003 15:47 schreef NemesisDivina het volgende:
Whoei ik ga voor ¤5,- per uur het huis schoonmakenhopen dat ik lang bezig ben
quote:ik verdien lekker meer
Op zaterdag 7 juni 2003 17:33 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
Whoej
ik ben ¤7,50 rijker
met mij gaat het wel ok btw, begin honger te krijgen, nog niet ontbeten enzo. alleen klein probleempje met een spelletje waar ik mee zit te kloten, dat vind ik neit zo leuk. voor de rest alles goed, lekker eindelijk weekend.
quote:...en vervolgens sloot ik mijzelf buiten, zonder geld, zonder sleutel, zonder telefoon, op blote voeten en met verder ook maar erg weinig kleren aan. Vele uren en omzwervingen later en 150 euro lichter ben ik als een kind zo blij dat ik weer mijn eigen huis in kan en wil hier nooit meer weg!
Op zaterdag 7 juni 2003 01:27 schreef sheila_na_gig het volgende:
Zou wel 'even helemaal weg' willen, een paar dagen er tussenuit
Wie komt er langs ff een biertje doen? Want ik ben wel een beetje alleen nu hier
er is een chaos in mijn hoofd, er is te veel gebeurt.
moet weer veel "verwerken" net nu ik donderdag dacht dat ik alles goed op een rijtje had...
Bier doet wonderen soms
quote:Dan ga je eerst een paar uur pitten en straks uit?
Op zaterdag 7 juni 2003 19:13 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben best wel heel erg moe.
quote:Ik ga niet uit, afgelopen dagen al veel te veel geld uitgegeven. Dagje rusten is ook wel es goed.
Op zaterdag 7 juni 2003 19:14 schreef nozem het volgende:[..]
Dan ga je eerst een paar uur pitten en straks uit?
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 19:20 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik ga niet uit, afgelopen dagen al veel te veel geld uitgegeven. Dagje rusten is ook wel es goed.
quote:Net met zn klasgenoot gemsnt... Hij schijnt een vriendin te hebben.. Hij is een jaar of 18 a 19, zn meisje 15.
Op zaterdag 7 juni 2003 16:58 schreef Ferret1983 het volgende:
Verliefd...Kortom: onzeker, verlegen (normaal nooit) kan geen eten door me str*t krijgen, kan niet slapen, loop huppelend en zingend door de schoolgangen, kan niet wachten om weer naar school te gaan! en vooral: klote als straks blijkt dat hij toch wel een vriendin heeft.... (daar probeer ik nu achter te komen...)
Klinkt behoorlijk hopeloos he?
Grtx Ferret
Grtx Ferret (raad maar hoe ik mij voel!)
quote:Hoe komt dat meis?
Op zaterdag 7 juni 2003 20:02 schreef BlaatschaaP het volgende:
Maarja, het deprigedeelte overheerst nu nogal.
*kan ook via mail, als je dat liever wil..*
*twijfelt*
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 21:38 schreef Wolkje het volgende:
Ik voel me opeens verdrietig..
Volgens mij zijn echt alle vrouwen hetzelfde.... zo lijkt het nu althans even.... gadver dit kon ik er nu echt niet bij hebben, zo herkenbaar
quote:
Op zaterdag 7 juni 2003 22:03 schreef devv05 het volgende:
......Volgens mij zijn echt alle vrouwen hetzelfde.... zo lijkt het nu althans even.... gadver dit kon ik er nu echt niet bij hebben, zo herkenbaar
Ik voel me ook superkut...
Vriendje belde net vanaf PinkPop.. Hij heeft het supergezellig en ik moet hem nog tot woensdag missen. Ik wou gewoon dat ik erbij kon zijn..
quote:Nouja.. niet boos worden...
Op zaterdag 7 juni 2003 21:59 schreef NightH4wk het volgende:, ...
Ik voel me wel weer ietsje beter..
blegh
oow ja, zometeen voor 2e keer proberen medicatie op te hogen *ril*
quote:Ik hoop dat het werkt meissie..
Op zaterdag 7 juni 2003 22:46 schreef Yuki het volgende:
combi van![]()
en
moe
dwietug
zin in morgenblegh
oow ja, zometeen voor 2e keer proberen medicatie op te hogen *ril*
Ik heb hoofdpijn van het huilen
quote:nie iedereen hoor whis...
Op zaterdag 7 juni 2003 23:16 schreef Whistler112 het volgende:
blegh waarom is iedereen zo takkevrolijkvoel me klote
enne dikke en knuf voor nemesis... komt wel goed meis!
quote:Zet je PC eens een dagje uit. Misschien helpt dat.
Op zaterdag 7 juni 2003 23:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
En nu weer slecht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |