t Seizoen is net afgelopen en het was in ieder geval veel beter dan vorig jaar, toen we net als Vitesse op moesten passen voor nacompetitie.
Met Wiljan Vloet en de brazilianen Sergio en Cristiano is er toch meer kwaliteit in de ploeg gekomen, iets wat je in enkele wedstrijden al heel goed kon merken . Voor de rest was t erg wisselvallig maar dat is ook niet gek, als je na Ajax de jongste ploeg van de eredivisie hebt.
Voor komend seizoen hoop en denk ik dat Roda op zn minst uefacup-voetbal gaat halen, en met iets meer stabiliteit in de ploeg kan t zelfs meer worden!
Maar we zullen zien... FORZA RODA!
quote:jij?
Op donderdag 5 juni 2003 02:04 schreef Dr.Daggla het volgende:En, beetje genoten van de landstitel?
quote:plekje in de bundesliga, waar ze thuishoren
Op donderdag 5 juni 2003 02:02 schreef TheGHunter het volgende:
Voor komend seizoen hoop en denk ik dat Roda op zn minst uefacup-voetbal gaat halen, en met iets meer stabiliteit in de ploeg kan t zelfs meer worden!
quote:Dan staan ze over enkele jaren wel verder als bijvoorbeeld PSV.
Op donderdag 5 juni 2003 14:58 schreef dolle_hond het volgende:[..]
plekje in de bundesliga, waar ze thuishoren
quote:och over een paar jaar staat er bij die grijzemuizenbak van jullie een grafsteen
Op donderdag 5 juni 2003 14:58 schreef dolle_hond het volgende:[..]
plekje in de bundesliga, waar ze thuishoren
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:07 schreef planethugo het volgende:[..]
och over een paar jaar staat er bij die grijzemuizenbak van jullie een grafsteen
quote:Over een paar jaar pas?
Op donderdag 5 juni 2003 15:07 schreef planethugo het volgende:[..]
och over een paar jaar staat er bij die grijzemuizenbak van jullie een grafsteen
quote:fortuna kan nog wel 1/2 jaar voort strompelen
Op donderdag 5 juni 2003 16:27 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Over een paar jaar pas?
quote:dan zijn de centen van de staatsloterij ook op.
Op donderdag 5 juni 2003 17:45 schreef planethugo het volgende:[..]
fortuna kan nog wel 1/2 jaar voort strompelen
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 17:55 schreef Kaalhei het volgende:[..]
dan zijn de centen van de staatsloterij ook op.
quote:Ben ik t helemaal mee eens
Op donderdag 5 juni 2003 19:22 schreef planethugo het volgende:[..]
we moeten wel genieten in stappen he, eerste de pieren dan shittard
Er is maar plaats voor 1 club in (zuid)-limburg!
quote:Vinkenslag?
Op vrijdag 6 juni 2003 00:57 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Ben ik t helemaal mee eens
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 00:58 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Vinkenslag?
quote:zal niet Roda zijn, want die zijn Duits
Op vrijdag 6 juni 2003 00:57 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Ben ik t helemaal mee eens
quote:ik kan me geen andere bedenken anders
Op vrijdag 6 juni 2003 08:58 schreef dolle_hond het volgende:[..]
zal niet Roda zijn, want die zijn Duits
quote:owja klopt, de 2de club van Limburg volgens de standen
Op vrijdag 6 juni 2003 09:23 schreef Kaalhei het volgende:
VVV? (aka Roda2)
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:22 schreef planethugo het volgende:[..]
owja klopt, de 2de club van Limburg volgens de standen
[Dit bericht is gewijzigd door DutchGooner op 16-06-2003 22:45]
quote:22 juli 0f 24 juli als ik het zo uit mn hoofd goed heb!
Op maandag 16 juni 2003 22:35 schreef DutchGooner het volgende:
Klopt het dat Roda in de voorbereiding vriendschappelijk thuis tegen Standard speelt? Zoja,datum graag.
quote:zijn wat probleempjes met het aflossen van de hypotheek geweest van het nieuwe stadion. De gemeente kerkrade heeft 2 maanden geleden een bankgarantie gegeven voor een gedeelte van de hypotheek mocht het in de komende jaren fout gaan... (de banken vroegen hierom)
Op dinsdag 17 juni 2003 00:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe zit het eigenlijk met Roda qua financiele situatie?
Professionele maatregel voordat het mis kon gaan eigenlijk, voor de rest gaat het allemaal zijn gangetje
quote:Zolang Nonkel Hendriks nog leeft wel ja...
Op dinsdag 17 juni 2003 09:38 schreef planethugo het volgende:[..]
zijn wat probleempjes met het aflossen van de hypotheek geweest van het nieuwe stadion. De gemeente kerkrade heeft 2 maanden geleden een bankgarantie gegeven voor een gedeelte van de hypotheek mocht het in de komende jaren fout gaan... (de banken vroegen hierom)
Professionele maatregel voordat het mis kon gaan eigenlijk, voor de rest gaat het allemaal zijn gangetje
Maar ik moet ze wel nog bedanken voor het schitterende competitieslot, wat heb ik genoten van die gezichten in de Kuip. En daarna ook nog op die zondag, echt meesterlijk.
quote:Hey, fortuneesje:
Op woensdag 25 juni 2003 10:10 schreef Evertje het volgende:
Wat is "boring" op zn Duits?Maar ik moet ze wel nog bedanken voor het schitterende competitieslot, wat heb ik genoten van die gezichten in de Kuip. En daarna ook nog op die zondag, echt meesterlijk.
quote:
1 ADO Den Haag 34 26 5 3 83 74 - 20
2 Emmen 34 23 6 5 75 66 - 33
3 Helmond Sport 34 19 7 8 64 72 - 44
4 Heracles Almelo 34 18 6 10 60 78 - 52
5 FC Den Bosch 34 18 6 10 60 62 - 38
6 FC Volendam 34 18 6 10 60 61 - 44
7 Go Ahead 34 17 7 10 58 74 - 55
8 Sparta Rotterdam 34 13 6 15 45 60 - 62
9 TOP Oss 34 13 5 16 44 48 - 68
10 FC Eindhoven 34 11 8 15 41 41 - 49
11 Cambuur L. 34 12 4 18 40 54 - 77
12 Telstar 34 11 5 18 38 37 - 45
13 VVV 34 10 7 17 37 42 - 60
14 Haarlem 34 9 8 17 35 31 - 63
15 Fortuna Sittard 34 8 8 18 32 43 - 53
16 MVV 34 8 8 18 32 35 - 53
17 BV Veendam 34 8 8 18 32 37 - 66
18 FC Dordrecht 34 6 6 22 24 31 - 64
Voorspelling: over een paar jaar is Fortuna een volledig gezonde club met een afgebouwd stadion.
Daar waar ze in Duitsland weer moeten gaan smeken om wat geld of nog triester of ze de jeugdopleiding willen samenvoegen met die van Fortuna. No fucking way!
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 10:48 schreef Evertje het volgende:
Standen zeggen niet alles. Ik denk dat Fortuna na de winterstop meer punten heeft gepakt als *oda. Fortuna is aan het bouwen aan een nieuwe ploeg, daar waar *oda nog altijd voorteert uit de zak van Hendriks. Met als hoogtepunt dat zelfs de gemeente moet bijspringen voor een garantiestelling. Daar waar volgens mij toch Hendriks garant zou staan!Voorspelling: over een paar jaar is Fortuna een volledig gezonde club met een afgebouwd stadion.
Daar waar ze in Duitsland weer moeten gaan smeken om wat geld of nog triester of ze de jeugdopleiding willen samenvoegen met die van Fortuna. No fucking way!
quote:Hendriks is al een hele tijd gewoon alleen maar sponsor en scout. Hij betaalt niet mee aan de eventuele schulden van Roda. Roda heeft al t geld wat Hendriks ooit aan Roda geleent heeft allang terugbetaalt dus dat verhaaltje wat je nu aan t verzinnen bent geweest slaat weer totaal nergens op.
Op woensdag 25 juni 2003 10:48 schreef Evertje het volgende:
daar waar Roda nog altijd voorteert uit de zak van Hendriks. Met als hoogtepunt dat zelfs de gemeente moet bijspringen voor een garantiestelling. Daar waar volgens mij toch Hendriks garant zou staan!
Btw hou es op met andere clubs afzeiken, ik ga al jaren ook wel es naar Fortuna kijken omdat ik familie in Sittard heb wonen maar op deze manier begint me de lol ook wel n beetje te ontgaan. En dat is dan n Fortuna supporter, Triest
quote:En dat nog voor nix ook.
Op woensdag 25 juni 2003 11:05 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Fucking cabaret hier
quote:
PSV heeft Eric Addo opnieuw verhuurd. Addo speelt komend seizoen op huurbasis bij Roda JC. Sinds de winterstop was Addo al verhuurd aan de Limburgse club. Roda-coach Wiljan Vloet was zeer tevreden over het spel van de Ghanees, reden voor de trainer om opnieuw aan te dringen op het lenen van de 24-jarige centrale verdediger.PSV verhuurde niet alleen Addo, de Eindhovense club heeft ook een nieuw contract ondertekend met de speler. De Ghanees, die al tot 2004 zou uitkomen voor de landskampioen, zette een handtekening onder een verbintenis, die hem drie jaar langer aan de Eindhovense club bindt: tot de zomer van 2007.
De contractverlenging is opmerkelijk, aangezien Addo sinds zijn komst in de zomer van 1999 weinig in actie kwam voor PSV. Gehinderd door blessures, maar ook geregeld gepasseerd, speelde hij in slechts 24 competitieduels mee.
quote:
Marc Nygaard naar Serie A
Nygaard begon zijn carričre in 1994 bij FC Kopenhagen.
In 1995 haalde SC Heerenveen de spits naar Friesland en via MVV belandde hij in 1998 bij Roda JC. Nygaard verbleef drie seizoenen in Kerkrade, maar raakte door een ernstige knieblessure op een zijspoor. In januari vond hij onderdak in België bij SK Lommel. Toen de club uit de Jupiler League werd genomen, klopte Excelsior bij hem aan. Nygaard kwam tevens negen keer uit voor het Deense nationale elftal
quote:
Diego Jongen wordt komend seizoen elders gestald. Helmond Sport en MVV willen hem huren. Zijn overgang naar VVV is van de baan. Aangezien de Venlose club John van Loenhout onlangs vastlegde, acht Roda het risico te groot dat Jongen minder aan spelen toekomt bij VVV. De talentvolle aanvaller zal in overleg met Wiljan Vloet bekijken welke club het beste bij hem past.
quote:
Club Brugge heeft afgezegd voor het oefenduel op 5 augustus. In plaats daarvan speelt Roda op die dag tegen Real Zaragoza. De Spaanse club, die na een jaar afwezigheid is teruggekeerd naar de Primera Division, was ook te gast bij de opening van het Parkstad Limburg Stadion.
quote:
Nieuws - Sport - Sportnieuws
Eric Addo volgend seizoen ook bij Roda
VOETBAL - PSV'er Eric Addo komt ook komend seizoen op huurbasis uit voor Roda JC. De verbintenis van de Ghanees bij zijn Eindhovense werkgever, die medio 2004 afliep, is opengebroken en verlengd tot 2007. Dat was een vereiste om hem opnieuw een jaar in Kerkrade onder te brengen.
Het nieuwe contract voor Addo is opmerkelijk. Sinds zijn komst naar PSV in 1999 kwam de verdediger voornamelijk door blessureperikelen nauwelijks in actie. In de winterstop van het afgelopen seizoen werd hij verhuurd aan Roda. Zijn loopbaan bij de landskampioen leek daarmee voorbij. Ook al omdat hij na een veelbelovende start in Kerkrade bepaald geen overtuigende indruk achterliet.De clubleiding van PSV heeft echter nog alle vertrouwen in Addo. ,,Voor het eerst in drie jaar heeft hij het afgelopen half jaar bij Roda JC veel en goed gespeeld,'' is het oordeel van directeur voetbal Frank Arnesen. ,,En Eric is tenslotte nog maar 24 jaar.''
Bij Roda zelf werd ook getwijfeld over een langer verblijf van de Afrikaan. De zoektocht naar een betere centrale verdediger bleef echter zonder resultaat, waarop werd besloten de PSV'er nog een jaar te huren. Het is alleen de vraag of de Ghanees opnieuw een plekje krijgt in de defensie. De kans is niet ondenkbeeldig dat trainer Wiljan Vloet hem op het middenveld gaat uitproberen om daar meer power en agressie te krijgen
quote:
Op 17 juni is Marc Luijpers voor de tweede keer vader geworden. Het is een meisje geworden met de naam Lynn.
Bron: De plaatselijke tam-tam
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lijkt me wel een goed idee. (Zijn we tenminste echte moffen)
quote:Gelukkig maar. Ik krijg een beetje de schijt van dat volk dat en masse op de trappen gaat staan, en je dom aankijkt als je vraagt of je er langs mag.
De wandelgangen op de tribune's dienen vanaf komend seizoen geheel vrij te worden gehouden ivm het snel kunnen ontruimen van het stadion aks er zich calamiteiten zouden voordoen.
Blijft men hier toch staan en met voldoet niet aan de vordering de paden vrij te houden riskeert men een stadionverbod van een half jaar of langer plus een boete van 450 euro.
Roda krijgt deze regels ook alleen maar opgelegd ivm de veiligheidsregels.
quote:wie wil er nu ook iets over die duitsers zeggen
Op woensdag 25 juni 2003 10:09 schreef planethugo het volgende:
voor de rest is het opvallend stil rond onze club
quote:Jij post in dit topic, dus....
Op maandag 7 juli 2003 12:19 schreef AirRaid het volgende:[..]
wie wil er nu ook iets over die duitsers zeggen
quote:idd goede maatregel ja, vooral bij de gangen tussen de hoge en lage vakken in staat het er altijd veelste vol zodat je echt moet gaan duwen wil je langskomen...
Op zondag 6 juli 2003 20:48 schreef Kaalhei het volgende:
UIt het veiligheidsoverleg:
[..]Gelukkig maar. Ik krijg een beetje de schijt van dat volk dat en masse op de trappen gaat staan, en je dom aankijkt als je vraagt of je er langs mag.
quote:in de RodAction zei hendriks ook zoiets dat ie gehoord had dat Alemania het serieus het overwegen is....
Op zondag 6 juli 2003 20:39 schreef Kaalhei het volgende:
Er gaan geruchten dat, na het FC Limburg-verhaal, Roda JC en Allemania Aachen tot verregaande samenwerking zullen overgaan. De eerste fase in dit proces zal zijn dat Allemania haar competitiewedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion zal gaan afwerken.Bron: De plaatselijke tam-tam
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lijkt me wel een goed idee. (Zijn we tenminste echte moffen)
quote:"Moet je er gvd alweer langs, ik kan hier ook nooit rustig staan."
Op maandag 7 juli 2003 15:36 schreef planethugo het volgende:[..]
idd goede maatregel ja, vooral bij de gangen tussen de hoge en lage vakken in staat het er altijd veelste vol zodat je echt moet gaan duwen wil je langskomen...
JE STAAT OP DE TRAP, ACHTERLIJKE MONGOOL!
quote:Zou wel leuk zijn, niet?
Op maandag 7 juli 2003 15:38 schreef planethugo het volgende:[..]
in de RodAction zei hendriks ook zoiets dat ie gehoord had dat Alemania het serieus het overwegen is....
quote:mwja als het wat oplevert wel, kan Allemania meehelpen de hypotheek af te lossen
Op maandag 7 juli 2003 15:40 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Zou wel leuk zijn, niet?
Als dat Roda JC op de lange zijde maar wel in de stoeltjes blijft
quote:Wat denk je dat dat oplevert. Een stadion dat ipv twee-wekelijks wekelijks gebruikt kan worden. Als ik nog in Heerlen zou wonen zou ik ook nog een seizoenskaart van Allemania kopen. Wekelijks lekker dichtbij bier drinken met vrienden in het stadion.
Op maandag 7 juli 2003 15:47 schreef planethugo het volgende:[..]
mwja als het wat oplevert wel, kan Allemania meehelpen de hypotheek af te lossen
Als dat Roda JC op de lange zijde maar wel in de stoeltjes blijft
quote:Laten we ons geen illusies maken: de DFB, KNVB, UEFA of FIFA zullen het toch wel verbieden.
Op maandag 7 juli 2003 16:09 schreef planethugo het volgende:
ok laat ze maar komen danzou wel uniek zijn, 1 stadion voor 2 clubs uit verschillende landen....
quote:
Op maandag 7 juli 2003 16:11 schreef FrankyMcG het volgende:Wilhelmina '08 is de trots van het Zuiden!
quote:Roda had het twee jaar terug toch ook behoorlijk moeilijk in Weert!
Op maandag 7 juli 2003 16:12 schreef Kaalhei het volgende:
Ach ze zijn iig beter dan Fortuna
quote:Hmm, daar kan ik me weinig van herinerren. Meestal zit ik bij dergelijke potjes na 15 minuten in de kantine.
Op maandag 7 juli 2003 16:19 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Roda had het twee jaar terug toch ook behoorlijk moeilijk in Weert!
quote:Ik ook!
Op maandag 7 juli 2003 16:22 schreef Kaalhei het volgende:Meestal zit ik bij dergelijke potjes na 15 minuten in de kantine.
Maar de harde kern van de B-side (Bejaarden-side) kwamen tot die conclusie!
quote:Gaat Wilhelmina '08 haar stadion ook met buitenlandse clubs, Real?, delen?
Op maandag 7 juli 2003 16:25 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ik ook!
Maar de harde kern van de B-side (Bejaarden-side) kwamen tot die conclusie!
quote:Ik geloof dat ManU interesse had!
Op maandag 7 juli 2003 16:27 schreef Kaalhei het volgende:Gaat Wilhelmina '08 haar stadion ook met buitenlandse clubs, Real?, delen?
quote:en ze trekken waarschijnlijk nog meer supporters ook
Op maandag 7 juli 2003 16:12 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ach ze zijn iig beter dan Fortuna
quote:wahlwiller heeft al tig jaren geen voetbalclub meer dusja
Op zaterdag 12 juli 2003 13:56 schreef Kaalhei het volgende:
Roda heeft gisteren met 16-0 gewonnen. Weet iemand de opstelling?
quote:
Griekse verdediger op proef bij Roda JC
Roda JC heeft de oefenwedstrijd tegen de Heerlense tweedeklasser NEC92 (11-0) aangegrepen om centraal achterin de Griek Jorgos te testen.De 24-jarige verdediger en speelde vorig seizoen in de Griekse eredivisie bij de Atheense club Akratitos, waar de nieuwe Graafschap-trainer Frans Adelaar enkele maanden heeft gewerkt. Jorgos is transfervrij en daarmee is ook de belangrijkste reden genoemd voor Roda om hem eens uit te proberen. In principe is de selectie rond en hebben we niemand meer nodig, vertelt trainer Wiljan Vloet. Maar als je de kans krijgt om een supergemotiveerde jongen van 24 transfervrij over te nemen moet je het niet laten, als het een versterking is.
Of Jorgos inderdaad een versterking is, moet nog blijken. De ene helft die de verdediger afwerkte tegen NEC92 kon Vloet niet echt bekoren, al voerde hij tal van verzachtende omstandigheden aan. Van een echte test is geen sprake in een wedstrijdje tegen amateurs waarin je als verdediger nauwelijks getest wordt.
Dan komt het aan op coaching en concentratie en dan kun je niets verwachten van iemand die s ochtends pas is binnen komen lopen en zich in het Engels met handen en voeten moet redden. Hij kan wel wat, maar het is niet zo dat ik zeg dat we de beste voorstopper ter wereld hebben binnengehaald. Woensdag tegen Schalke moet hij er staan. Dat is zijn echte test.
Tegen NE92 wonnen de Kerkradenaren met 0-11 na een goede eerste en een wat slordige tweede helft. Met het warme weer en de twee pittige trainingen eerder op die dag in het achterhoofd was Vloet redelijk tevreden. Juist vanwege die twee trainingen was het aantal wissels overvloedig. Alleen doelman Kujovic en linksbuiten Tom Soetaers maakten de negentig minuten vol. Spits Anastasiou was voor duizend toeschouwers het scherpst. Hij scoorde in de eerste helft vier keer.
NEC92-Roda JC 0-11 (0-7). 1. Anastasiou 0-1, 22. Van Dessel 0-2, 31. Anastasiou, 0-3, 33. Anastasiou (pen.) 0-4, 36. Soetaers 0-5, 43. Van Dessel 0-6, 45. Anastasiou 0-7, 56. Cristiano 0-8, 70. Sergio 0-9, 85. Vicelich 0-10, 86. Van Mieghem 0-11.
Opstelling Roda JC: Kujovic, Senden (46. Sonkaya), Brouwers (46. Rudge), Jorgos (46. Luypers), Filipovic (46. Lachambre), Vandenbroeck (46. Vicelich), Addo (46. Colinet), Van Dessel (46. Van Mieghem), Jongen (46. Sergio), Anastasiou (46. Cristiano), Soetaers.
lekkere curryworst gegeten, dat was nog het beste van de avond
quote:Helemaal niets aan inderdaad. Het opstootje met van Dijk was het hoogtepunt.
Op vrijdag 25 juli 2003 23:43 schreef planethugo het volgende:
wat een KUT wedstrijd
sfeertje was wel aardig maarja das het altijd wel in Akenlekkere curryworst gegeten, dat was nog het beste van de avond
05/08 19.30 RJC-Everton
quote:zit ik op kreta dus ietsje beter
Op zaterdag 26 juli 2003 12:46 schreef Kaalhei het volgende:05/08 19.30 RJC-Everton
quote:1e keer in het PLS?
Op zaterdag 26 juli 2003 20:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ziet er naar uit dat ik bij de openingswedstrijd aanwezig kan zijn.
had vraagje al eerder gesteld maar moest ff in centrale RODA topic geplaatst worden
ik zou het niet weten, laat vloet die keuze maar maken
quote:De oefenpotjes wat Vladan gespeeld heeft kwam die behoorlijk onzeker over...
Op woensdag 30 juli 2003 11:11 schreef KickAss het volgende:
Wie wordt er komend seizoen 1e keeper van Roda JC, heb even de opstellingen bekeken van de oefenwedstrijden en daar keepte Roorda tot nu toe het meest, maar vorig jaar stond Kujovic op de goal.
Ik wil namelijk in zo'n coachspel de keeper van Roda op goal zetten, maar het zou een beetje jammer zijn als dit de tweede keeper is dus................
had vraagje al eerder gesteld maar moest ff in centrale RODA topic geplaatst worden
quote:Ik kan me de wedstrijd Roda-Alemannia Aachen van vorig jaar herrineren en daar keepte hij echt bijzonder goed. Van dit jaar heb ik geen oefenpotjes van hem gezien....jij wel?
Op woensdag 30 juli 2003 16:24 schreef DarkShine het volgende:
De oefenpotjes wat Vladan gespeeld heeft kwam die behoorlijk onzeker over...
quote:Nee, kon niet naar Standard-Roda. Maar degene die geweest waren vertelden me dat hij behoorlijk onzeker over kwamen.
Op woensdag 30 juli 2003 16:31 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ik kan me de wedstrijd Roda-Alemannia Aachen van vorig jaar herrineren en daar keepte hij echt bijzonder goed. Van dit jaar heb ik geen oefenpotjes van hem gezien....jij wel?
quote:Roda heeft het zelf tot sfeertribune uitgeroepen en het staan gedoogt.
Op zondag 6 juli 2003 20:48 schreef Kaalhei het volgende:
UIt het veiligheidsoverleg:
[..]Gelukkig maar. Ik krijg een beetje de schijt van dat volk dat en masse op de trappen gaat staan, en je dom aankijkt als je vraagt of je er langs mag.
quote:Dat verbod weet ik nog net zo niet. Aangezien 2 bespelers van 1 stadion samen de kosten delen en kwa financien daar dus op vooruit gaan. En die financien is het op dit moment overal om te doen.
Op maandag 7 juli 2003 16:11 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Laten we ons geen illusies maken: de DFB, KNVB, UEFA of FIFA zullen het toch wel verbieden.
Denk eerder dat dit een roddel is waar je geen waarde aan moet hechten
quote:Je eigen club speelt diezelfde week ook, ze spelen alleen een uitwedstrijd. Moeten zowiezo 's meer lui mee naar een uitwedstrijd bij Roda...
Op maandag 7 juli 2003 15:59 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Wat denk je dat dat oplevert. Een stadion dat ipv twee-wekelijks wekelijks gebruikt kan worden. Als ik nog in Heerlen zou wonen zou ik ook nog een seizoenskaart van Allemania kopen. Wekelijks lekker dichtbij bier drinken met vrienden in het stadion.
quote:Ja, daar sta ik ook ja. Alleen ga ik niet staan op het enige looppad van de tribune en vervolgens iedereen dom aankijken die er wil lopen.
Op woensdag 30 juli 2003 19:13 schreef DarkShine het volgende:
Roda heeft het zelf tot sfeertribune uitgeroepen en het staan gedoogt.
En tsja, in het midden van west staan nu eenmaal de fanatiekelingen...
quote:Nol zei het zelf in RodAction.
Denk eerder dat dit een roddel is waar je geen waarde aan moet hechten
quote:Het midden van west, het is toch algemeen bekend dat mensen daar staan???
Op woensdag 30 juli 2003 21:10 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Ja, daar sta ik ook ja. Alleen ga ik niet staan op het enige looppad van de tribune en vervolgens iedereen dom aankijken die er wil lopen.
[..]
quote:Ik lees dat blad niet meer, krijg je tegenwoordig niet meer als lid van een sv. Roda denkt dat de fans voor alles betalen.
Op woensdag 30 juli 2003 21:10 schreef Kaalhei het volgende:
Nol zei het zelf in RodAction.
Maaruh, wat verwachten jullie van open dag zondag?
Open dag zelf, zal wel weer een "verplicht nummer" zijn verwacht ik...
Wel cool dat er een groepje mechelen supporters een stand hadden.
quote:Heb spelerspresentatie gekeken en ben toen terug gegaan naar de WSU stand, ik was 1 van de wsu'ers @ de open dag
Op maandag 4 augustus 2003 21:38 schreef Kaalhei het volgende:
Wat een zeik die open dag. Je verwacht er elk jaar helemaal niets van, maar Roda weet het toch nog altijd zo te brengen dat het op een teleurstelling uitdraait.
Soetaers
Cristiano
Kheb er geen ene ruk van gezien omdat ik hier op mn vakantieadres in Malgrat zit, maar t lijkt me toch n goeie uitslag.
Soetaers, Soetaers
Na 1 seizoen ver komen in de CL denken ze meteen dat ze boven alle andere NL clubs staan
quote:In de 1e helft speelde Roda Everton gewoon weg. In de tweede hadden beide 11-tallen er weinig zin in.
Op woensdag 6 augustus 2003 16:45 schreef TheGHunter het volgende:
Roda JC - Everton 2-0Soetaers
CristianoKheb er geen ene ruk van gezien omdat ik hier op mn vakantieadres in Malgrat zit, maar t lijkt me toch n goeie uitslag.
nb. Bij Everton speelde het normale spitsenkoppel Fergusson-Rooney door blessures niet. Campbell en Radzynski zijn echter ook niet de minste spitsen.
quote:Jij bent zoljoep op het prikbord ?
Op vrijdag 8 augustus 2003 11:48 schreef Kaalhei het volgende:
Dat Soetaers weggaat tot daar aan toe, maar dat we de Bart de Graaff van het Nederlandse voetbal ervoor terugkrijgen gaat me echt te ver.
Was dinsdag voor de wedstrijd bij de Irish Pub in Heerlen, was echt gezellig met die gasten van Everton man!
Zijn er trouwens ook mensen die naar Babberich-Roda gaan?
quote:Andy "Zoljoep" Fordham
Op vrijdag 8 augustus 2003 12:16 schreef DarkShine het volgende:[..]
Jij bent zoljoep op het prikbord ?
quote:Ik ga niet, denk ik.
Was dinsdag voor de wedstrijd bij de Irish Pub in Heerlen, was echt gezellig met die gasten van Everton man!Zijn er trouwens ook mensen die naar Babberich-Roda gaan?
Baronie-Roda
Baronie won in de eerste ronde met 7-0 van Gemert, en versloeg een aantal jaar geleden (het altijd lastige ) MVV in eigen huis...
bron: sportweek.nl
Das toch weer positief te noemen
De kogel is dan eindelijk door de kerk. Tom Soetaers is vanmorgen afgereisd naar Amsterdam om aldaar vanmiddag een medische keuring te ondergaan waarna hij een overeenkomst voor 4 seizoenen bij Ajax zal ondertekenen. Hiermee komt er een einde aan een periode van anderhalve week van onzekerheid over de nabije toekomst van Tom. Alhoewel Roda J.C. door het vertrek van Tom Soetaers een smaakmaker in het elftal verliest is de club ervan overtuigd dit gemis op een goede manier te kunnen oplossen. Zo snel als hieromtrent nadere mededelingen gedaan kunnen worden zullen wij dit vanzelfsprekend via onze site melden.
bron: www.rodajc.nl
Blijkbaar toch iets te vroeg gejuicht in mn vorige bericht
zou toch weleens willen weten hoeveel we ervoor gekregen hebben
ik verwacht toch zeker 3.5 miljoen euro
Wij zijn er in geslaagd een opvolger voor Tom Soetaers te contracteren. Vanmiddag is definitief overeenstemming bereikt met Arouna Kone welke afkomstig is van Lierse SK. Kone staat bekend als een van de grootste talenten die vorig seizoen in de Jupiler League in Belgie speelden.
De speler, afkomstig uit Ivoorkust, kwam vorig jaar naar het Belgische Lierse alwaar hij snel furore maakte. Hij speelde als 18-jarige in zijn eerste seizoen 32 wedstrijden, scoorde 11 doelpunten en gaf 9 beslissende assists. Hiermee was hij een van de revelaties op de Belgische velden in het afgelopen seizoen.
Bekend was dat RSC Anderlecht interesse had in het nu 19-jarige talent Kone. Ook het Franse Bastia toonde interesse. Roda J.C. was echter slagvaardiger en is trots op zijn nieuwe aanwinst.
einde contract tot 2006 + optie voor nog 2 jaar
Vloet zegt dat Roda verplicht is, mits de selectie niet met veel blessures te kampen krijgt, Europa te halen: "Als deze groep grotendeels fit blijft en we gedurende het jaar niet nog meer spelers kwijtraken, moeten we gewoon Europees voetbal halen." Sonko zal in ieder geval niet aan de aftrap verschijnen in de competitiestart tegen PSV.
Lang geleden dat we roda op zo'n manier hebben zien strijden op t veld, als dat de toon is voor de rest van het seizoen kan de traditionele top-3 de borst natmaken!
Bij afscheid van Tom begon het vak met boeren zich te roeren (mogen een voorbeeld aan Feyenoord nemen toen vd. Leur afscheid nam!).
Al met al een geweldige partij, goeie sfeer, 2 punten verloren dankzij bossen!
quote:Sorry hoor maar je gaat toch niet van PSV fans verwachten dat ze respect hebben voor een toekomstig jood?
Op maandag 18 augustus 2003 16:31 schreef DarkShine het volgende:
Dit was weer het Roda zoals de fans het willen zien, en daarnaast ook nog een geweldige sfeer (op dat doodstille uitvak na dan!).Bij afscheid van Tom begon het vak met boeren zich te roeren (mogen een voorbeeld aan Feyenoord nemen toen vd. Leur afscheid nam!).
Al met al een geweldige partij, goeie sfeer, 2 punten verloren dankzij bossen!
quote:Nee verwacht ik ook niet nee. Maja, afscheid hebben ze toch niet kunnen verzieken ermee
Op maandag 18 augustus 2003 16:33 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Sorry hoor maar je gaat toch niet van PSV fans verwachten dat ze respect hebben voor een toekomstig jood?
ben benieuwd wat de kwaliteit is (van het beeld en van het voetbal)
quote:Laat eens weten hoe Yeahronimo is.
Op vrijdag 22 augustus 2003 13:33 schreef planethugo het volgende:
ik ga dat van die wedstrijden op internet eens proberen zondag met nec-rodaben benieuwd wat de kwaliteit is (van het beeld en van het voetbal)
Als ik dit seizoen weer net als vorig seizoen ga doen heb ik geen tijd voor Yeahronimo, vorig seizoen alle competitie en amstel-cup geweest.
is er binnenkort een leuke wedstrijd op een dag dat HS niet hoeft? want ik wil wel binnenkort even een bezoek aan louis coolen brengen
quote:Als je me je msn geeft ggaat het nog makkelijker
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:14 schreef hellmondunited het volgende:
Zo ik kom even hier heen om ff verder te babbelen met Darkshineis er binnenkort een leuke wedstrijd op een dag dat HS niet hoeft? want ik wil wel binnenkort even een bezoek aan louis coolen brengen
Maar voor ons hele schema kun je eens kijken op www.rodajcfans.nl onder het kader 2002/2003
Met de trein is het makkelijk te doen om af te komen, hebben wij toen ook gedaan
quote:pietervincentapestaartjehetemeelpuntcom
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:17 schreef DarkShine het volgende:[..]
Als je me je msn geeft ggaat het nog makkelijker
Maar voor ons hele schema kun je eens kijken op www.rodajcfans.nl onder het kader 2002/2003
Met de trein is het makkelijk te doen om af te komen, hebben wij toen ook gedaan
enne die rodafans.nl is die site van jou?
quote:Nope, van een vriend van me
Op vrijdag 22 augustus 2003 21:19 schreef hellmondunited het volgende:[..]
pietervincentapestaartjehetemeelpuntcom
enne die rodafans.nl is die site van jou?
quote:Okee bij deze
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:32 schreef DarkShine het volgende:[..]
[..]Kunnen we ook over verder gaan in het Roda topic
Hopelijk morgen weer zo'n stemming! Welke vakken staan jullie normaal?
Normaal zit(sta) ik beneden op West 12
Sinds 2 jaar ofzo
Als ik kan ga ik mee met de WSU bus naar uitwedstrijden, vorig jaar naar een groot aantal wedstrijden
quote:Dan ken je mij denk ik ook wel, vorig seizoen alle uit & thuiswedstrijden geweest competitie & beker.
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:35 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Okee bij deze
Sinds 2 jaar ofzoAls ik kan ga ik mee met de WSU bus naar uitwedstrijden, vorig jaar naar een groot aantal wedstrijden
Alles met WSU bussen, behalve NAC, AZ, Groningen (alle 3 auto) en naar Veendam ging geen bus dus met 9 man een mini-busje gehuurd
quote:Bron: prikbord www.rodajcfans.nl
naam: Couto
tijd: 2003.08.23 13:54
De column van Wim Kieft in de Telegraaf heeft vandaag als kopstuk Genieten van Yannis Anastasiou. Hij schrijft: Toch was niet Mateja Kezman, maar Yannis Anastasiou voor mij de man van de wedstrijd. Het is prachtig te zien, hoe hij zijn gebrek aan snelheid weet te compemseren door z'n uitmuntende positiespel, balvastheid en inzicht. Tegen PSV was ie continu bezig en legde ballen neer waar hij wilde. Met zijn aanname en traptechniek beschikt Anastasiou over specifieke kwaliteiten, waar zelfs bij PSV weinigen aan kunnen tippen......Mooi geschreven toch van die Kieft !!!
ik irriteer me meestal mateloos aan zijn sloom ogende spel en zijn gebrek aan inzet (zo lijkt het dan tenminste). Maarja af en toe heeft ie idd wel een belangrijke pass etc...
quote:Belangrijkste spits van ons!
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:35 schreef planethugo het volgende:
lol, dat er toch nog mensen plezier beleven aan yannisik irriteer me meestal mateloos aan zijn sloom ogende spel en zijn gebrek aan inzet (zo lijkt het dan tenminste). Maarja af en toe heeft ie idd wel een belangrijke pass etc...
quote:i know i know maar toch, in zijn eerste jaar was ie echt stukken beter dan vorig jaar, maarja we zullen zien hoe hij dit jaar gaat spelen
Op zaterdag 23 augustus 2003 21:36 schreef DarkShine het volgende:[..]
Belangrijkste spits van ons!
Snelheid heeft die niet, maar hij is echt zo'n lepe spits
nog een irritatie: meneer ligt 9 van de 10 keer al op de grond voordat iemand aan hem komt en daar trapt de scheids dan ook niet in
quote:Jaren Noord, nu 4e (?) jaar W7
Op zaterdag 23 augustus 2003 20:35 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Okee bij deze
Sinds 2 jaar ofzoAls ik kan ga ik mee met de WSU bus naar uitwedstrijden, vorig jaar naar een groot aantal wedstrijden
quote:Jaja, koel afgemaakt, dat was vorig jaar wel anders dus hopelijk wordt het nu wel weer een top jaar met hem. Wedstrijd was wel goed van roda kant, weinig kansen weggegeven (wel na de 0-3 maarja dat mag dan) en goed en snel samenspel
Op zondag 24 augustus 2003 16:21 schreef methodmich het volgende:
Wel zijn 2e goal gemaakt vandaag, in de Goffert nog wel.
en die beweging van sergio (had trouwens een paar keer in de wedstrijd wat mooie truukjes maar die zie je niet in de samenvatting
heb de wedstrijd op die site van yeah nog wat gekeken: erg goed kwaliteit, commentaar erbij en herhaling, helemaal top en zeker voor herhaling vatbaar!
quote:www.yeahronimo.nl
Op maandag 25 augustus 2003 11:13 schreef planethugo het volgende:[..]
Jaja, koel afgemaakt, dat was vorig jaar wel anders dus hopelijk wordt het nu wel weer een top jaar met hem. Wedstrijd was wel goed van roda kant, weinig kansen weggegeven (wel na de 0-3 maarja dat mag dan) en goed en snel samenspel
en die beweging van sergio
(had trouwens een paar keer in de wedstrijd wat mooie truukjes maar die zie je niet in de samenvatting
heb de wedstrijd op die site van yeah nog wat gekeken: erg goed kwaliteit, commentaar erbij en herhaling, helemaal top en zeker voor herhaling vatbaar!
Ik was daar gister, een heerlijke sfeer weer van onze kant! Stijgende lijn van eind vorig seizoen word doorgezet
Nu hopen dat de spullen van TIFO er zaterdag zijn
quote:De site van http://www.yeahronimo.nl. Dat heb ik ook gedaan en was er ook tevreden over. Het enigst minpuntje was dat het beeld af en toe een paar sec bleef hangen.
Op maandag 25 augustus 2003 11:13 schreef planethugo het volgende:[..]
quote:Uitvak goed te horen op Yeahronimo?
Op maandag 25 augustus 2003 11:53 schreef SuzukiSwift het volgende:[..]
De site van http://www.yeahronimo.nl. Dat heb ik ook gedaan en was er ook tevreden over. Het enigst minpuntje was dat het beeld af en toe een paar sec bleef hangen.
quote:Was soms best goed te horen ja.
Op maandag 25 augustus 2003 12:08 schreef DarkShine het volgende:[..]
Uitvak goed te horen op Yeahronimo?
quote:Moest wel haast, bijna de hele wedstrijd gezongen. Viel alleen begin 2de helft even stil maar herpakte zich weer vrij snel!
Op maandag 25 augustus 2003 16:20 schreef SuzukiSwift het volgende:[..]
Was soms best goed te horen ja.
quote:Hehe, das een te vroegtijdig! Zou wel mooi zijn!!!
Op maandag 25 augustus 2003 17:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Misschien moeten we alvast een extra topic gaan openen: Roda J.C. Landskampioen 2003/2004
quote:Anastasiou was ook weer goed! Maar Sergio was de regiseur op het middenveld gister, kijk bv. naar zijn assist bij de 0-1.
Op maandag 25 augustus 2003 17:07 schreef methodmich het volgende:
Sergio was inderdaad geniaal!!
quote:Misschien wel n goed idee ja, de top-3 is wat aan t schutteren de laatste tijd: Roda - PSV 2-2 , Heerenveen - Feyenoord 1-0, RBC - Ajax 0-1....
Op maandag 25 augustus 2003 17:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Misschien moeten we alvast een extra topic gaan openen: Roda J.C. Landskampioen 2003/2004
Roda Landskampioen en Heerenveen 2e? Wie weet
Kujovic
Sonkaya-Senden-Luypers-Filipovic
Sergio-Vicelich-van Dessel
Christiano-Anastasiou-Berglund
Maar Vloet zal wel kiezen voor een 4-4-2 denk ik, met Yannis achter de spitsen.
quote:Als we verliezen dan weet ik waaraan het lag en weet ik je te vinden
Op woensdag 27 augustus 2003 17:08 schreef planethugo het volgende:
zaterdag heb ik gekozen voor Decibel Outdoor 30 Aug 2003 Binnenmaas Terrein dus ik mis sinds tijden weer een thuiswedstrijd, maarja ach tegen RBC mag dat wel.
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 17:17 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Als we verliezen dan weet ik waaraan het lag en weet ik je te vinden
quote:Ik hoop dat Vloet voor de volgende opstelling kiest:
Op woensdag 27 augustus 2003 16:38 schreef DarkShine het volgende:
Mijn opstelling voor zaterdagKujovic
Sergio-Vicelich-van Dessel
Christiano-Anastasiou-BerglundMaar Vloet zal wel kiezen voor een 4-4-2 denk ik, met Yannis achter de spitsen.
Kujovic
Sonkaya Brouwers Luypers Filipovic
Addo van Dessel
Sergio
Cristiano Anastasiou Berglund/Kone
Ik kies voor Brouwers ipv Senden omdat Luijpers en Senden beide dezelfde types zijn en beiden explosiviteit missen. Een verdediger met wat explosiviteit en snelheid naast Luijpers zou iets meer stabiliteit achterin geven. Voor Addo kies ik omdat hij tegen PSV zoveel agressie en strijdlust op de mat legde. Als Kone niet fit of speelgerechtigd is, dan moet Bella maar spelen.
Wat een klotebericht zeg, draaien we net lekker, krijgen we dit soort zeik weer. Kone is ook al niet fit, t lijkt erop alsof we opeens met n spitsenprobleem zitten
quote:Dan zal Sergio waarschijnlijk achter de spitsen spelen (waar normaal Anastasiou staat) en van Dijk op het middenveld beginnen...
Op woensdag 27 augustus 2003 18:07 schreef TheGHunter het volgende:
Cristiano ernstig geblesseerd op de training vanmiddag! Hij is naar t ziekenhuis vervoerd en waarschijnlijk gaat t om n spierscheuring, tis nog onbekend hoelang t herstel gaat durenWat een klotebericht zeg, draaien we net lekker, krijgen we dit soort zeik weer. Kone is ook al niet fit, t lijkt erop alsof we opeens met n spitsenprobleem zitten
quote:Neenee, jij bent van doorslaggevende betekenis met het aanmoedigen van Roda!
Op woensdag 27 augustus 2003 17:20 schreef planethugo het volgende:[..]
, zelfs zonder mij moeten ze wel van RBC kunnen winnen
Kujovic
Sonkaya Senden Luypers Filipovic
van Dijk/Vicelich van Dessel
Addo
Sergio Anastasiou Berglund
Vicelich vergeten inderdaad.....hij zal wel spelen ipv van Dijk.
Kujovic
Vicelich-Addo-van Dessel
Sergio
Anastasiou-Berglund
quote:
Na onderzoek vandaag is bij Cristiano geconstateerd dat er in een spieraanhechting in zijn rechterlies vezels zijn kapotgesprongen.Het is op dit moment nog moeilijk om een prognose af te geven over een herstelperiode. Dit is sterk afhankelijk van het herstel in de eerste week. De komende dagen zal er alles aan gedaan worden om de bloeduitstoring te reduceren, pas dan kan de revalidatieperiode gestart worden.
De revalidatie bestaat uit 3 fasen:
fase 1: duurt 1 tot 2 weken: weefsel herstellen (door middel van fysiotherapie en laser);
fase 2: duurt 3 tot 4 weken: opbouw naar 100% belastbaarheid
fase 3 tenslotte: duurt ca. 2 weken opbouw naar 100% wedstrijdinzetbaarheid
Kujovic
Sonkaya Brouwers Luypers Filipovic
Addo van Dessel
Sergio
Reneerkens/Baslanti/Elberkani Anastasiou Berglund
Met andere woorden: Het systeen zoveel mogelijk intact houden en alleen de geblesseerden vervangen.
Dat was lang zo slecht nog niet, RBC had er nog een paar in kunnen schieten.
quote:Roda zelf ook, maar dan stond Maikel Aerts telkens in de weg. Goeie pot gekeept!
Op zaterdag 30 augustus 2003 23:43 schreef popolon het volgende:
Nou !Dat was lang zo slecht nog niet, RBC had er nog een paar in kunnen schieten.
quote:Volgende ronde lachen wij ook weer.
Op zondag 31 augustus 2003 11:28 schreef Evertje het volgende:
Zonder dat Fortuna heeft gespeeld, toch een leuk weekendRBC bedankt!
quote:We zullen het houden op 1-0 voor Roda dankzij een goal van Sergio.
Op zondag 31 augustus 2003 12:42 schreef mitt het volgende:
Vorig jaar won RBC toch ook al in Kerkrade
In Roosendaal won RBC verdient met 4-0 van ons.
quote:En volgend jaar wint Helmond Sport verdient met 4-0 van jullie
Op zondag 31 augustus 2003 16:28 schreef DarkShine het volgende:[..]
We zullen het houden op 1-0 voor Roda dankzij een goal van Sergio.
In Roosendaal won RBC verdient met 4-0 van ons.
Uch
quote:voor welke club bende gij, voor welke club bende gij.....
Op maandag 1 september 2003 12:20 schreef hellmondunited het volgende:[..]
En volgend jaar wint Helmond Sport verdient met 4-0 van jullie
Uch
quote:
Op woensdag 3 september 2003 01:38 schreef planethugo het volgende:[..]
voor welke club bende gij, voor welke club bende gij.....
U = Helmonder?
quote:Hij zeit voor R-J-C
Op woensdag 3 september 2003 14:47 schreef hellmondunited het volgende:[..]
![]()
U = Helmonder?
quote:hmm was hij mee geweest met jou tegen de eagles ofzo?
Op woensdag 3 september 2003 15:43 schreef DarkShine het volgende:[..]
Hij zeit voor R-J-C
![]()
quote:Denk 't niet, die nick zegt me namelijk niets
Op woensdag 3 september 2003 16:05 schreef hellmondunited het volgende:[..]
hmm was hij mee geweest met jou tegen de eagles ofzo?
quote:neej neej
Op woensdag 3 september 2003 16:05 schreef hellmondunited het volgende:[..]
hmm was hij mee geweest met jou tegen de eagles ofzo?
quote:haha helmonders kom je ook overal tegen..met het amsterdam tournament kwam ik ze tegen en zelfs in Bruinisse (een of ander gat in zeeland) kwam ik ze tegen
Op woensdag 3 september 2003 17:01 schreef planethugo het volgende:[..]
neej neej
Op vakantie op Kreta na het uitgaan elke dag nog blijven hangen in de 24uurs bar van ons hotel met Helmond Sport supporters
Gezellige mensen btw
quote:mwa zo geinteresseerd ben ik nu ook weer niet
Op woensdag 3 september 2003 17:08 schreef hellmondunited het volgende:[..]
haha helmonders kom je ook overal tegen..met het amsterdam tournament kwam ik ze tegen en zelfs in Bruinisse (een of ander gat in zeeland) kwam ik ze tegen
maarre dan kom je maar mooi een keertje mee met Darkshineik kom binnenkort ook een xtje naar jullie toe (waarschijnlijk Roda-Feyenoord)
quote:Nope, haal ik niet
Op vrijdag 5 september 2003 17:30 schreef hellmondunited het volgende:
eeh Darkshine, vanavond op de braak aanwezig? of kom je toch niet?
quote:je hebt wat gemist..
Op vrijdag 5 september 2003 17:48 schreef DarkShine het volgende:[..]
Nope, haal ik niet
quote:Denk dat het ze dit jaar wel lukt. Effe iets rechtzetten van vorig seizoen & vorige week
Op zaterdag 6 september 2003 00:39 schreef TheGHunter het volgende:
Volgende week Zwolle uit, ik zie t somber in, aangezien we daar vorig jaar in goeie vorm met 3-1 kansloos verlorenWat is dat toch met Roda en kleine provincieclubjes die onderaan bungelen
quote:Doe maar ja, en flink inmaken aub
Op zaterdag 6 september 2003 11:26 schreef DarkShine het volgende:[..]
Denk dat het ze dit jaar wel lukt. Effe iets rechtzetten van vorig seizoen & vorige week
quote:Zwolle heeft een dubble 0 zag ik, 0 puten en 0 goals voor
Op zaterdag 6 september 2003 17:55 schreef hellmondunited het volgende:[..]
Doe maar ja, en flink inmaken aub
quote:Lach nou niet te hard..das ook een klasse hoor
Op zaterdag 6 september 2003 18:06 schreef DarkShine het volgende:[..]
Zwolle heeft een dubble 0 zag ik, 0 puten en 0 goals voor
quote:Roda kennende
Op zaterdag 6 september 2003 19:52 schreef TheGHunter het volgende:
Zul je net zien dat ze tegen ons loskomen en er 3 inschieten
quote:Als Vloet net zo'n briljante opstelling als tegen RBC uit de hoge hoed tovert, dan geef ik Zwolle een goede kans te winnen.
Op zaterdag 6 september 2003 19:52 schreef TheGHunter het volgende:
Zul je net zien dat ze tegen ons loskomen en er 3 inschieten
quote:Bijdie oefenwedstrijd in Neer vorige week had die een ander experiment in de 2de helft.
Op zondag 7 september 2003 11:19 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Als Vloet net zo'n briljante opstelling als tegen RBC uit de hoge hoed tovert, dan geef ik Zwolle een goede kans te winnen.
Gerrie Senden in de spits...
quote:En dan zeggen dat publiek niet genoeg steun gaf?
Op zondag 7 september 2003 12:04 schreef TheGHunter het volgende:
Volgende wedstrijd Anastasiou in t doel en Kujovic samen met Bas Roorda in de spits?
Roda JC - KRC Genk 1-0
85' Frederik Berglund
quote:Hij kan dus toch scoren.
Op dinsdag 9 september 2003 21:49 schreef TheGHunter het volgende:
85' Frederik Berglund
quote:En hoe:
Op woensdag 10 september 2003 12:37 schreef zjroentje het volgende:[..]
Hij kan dus toch scoren.
quote:Bron: de Limburger
Roda won uiteindelijk dankzij een merkwaardige treffer. Fredrik Berglund timede vijf minuten voor tijd bij een hoge bal totaal verkeerd. Gelukkig voor de Zweed deed Genk-doelman Schollen hetzelfde. Door het tumult reageerde niemand toen de bal stil op de grond bleef liggen. Berglund was uiteindelijk als eerste weer bij zijn positieven, maar juichen voor een dergelijke actie ging Berglund zelfs in een leeg stadion te ver.
En gelukkig was er wel nog enige vorm van inzet op het veld.
van een ploeg die europees wil spelen had ik toch wel wat meer verwacht. de eerste 10 minuten waren ze de betere ploeg maar daarna zakten ze heel ver weg. Volgens mij waren ze allang blij met 1 punt.
Die wiedemeijer moet als de wiedeweerga stoppen met fluiten. kutscheids
quote:Doelpunt was terecht afgekeurd, was buitenspel. Dat Roda slecht was ben ik inderdaad met je eens. Had toch wel meer verwacht van de "reserves" (4 basisspelers geblesseerd).
Op maandag 15 september 2003 09:09 schreef richsli het volgende:
Lucky Roda!! onterecht doelpunt afgekeurd![]()
van een ploeg die europees wil spelen had ik toch wel wat meer verwacht. de eerste 10 minuten waren ze de betere ploeg maar daarna zakten ze heel ver weg. Volgens mij waren ze allang blij met 1 punt.
Die wiedemeijer moet als de wiedeweerga stoppen met fluiten. kutscheids
Kone zal zn debuut voor Roda maken, Sergio en Cristiano nog steeds geblesseerd.
Ik gok op n 0-2 ofzo, in ieder geval winst voor roda
Nog meer mensen die gaan kijken morgen? Ik ga voor dit keer es met 1 van de Bakkerbussen mee, kwas te laat om nog n WSU-bus te boeken
quote:Inderdaad, goeie aanwinst!!
Op dinsdag 23 september 2003 08:10 schreef Kaalhei het volgende:
forza kone!
quote:Ja....
Op dinsdag 23 september 2003 08:12 schreef schatje het volgende:
Gaat dit over voetbal??
quote:Nee over jou
Op dinsdag 23 september 2003 08:12 schreef schatje het volgende:
Gaat dit over voetbal??
aandachtsgeil wijf
quote:Nee, dat trek ik niet met mijn colleges. Leek me wel eens aardig om er te gaan kijken.
Op woensdag 24 september 2003 17:53 schreef DarkShine het volgende:
Nog mensen naar Baronie-Roda morgen?
quote:Kweet niet eens waar dat is?
Op woensdag 24 september 2003 17:53 schreef DarkShine het volgende:
Nog mensen naar Baronie-Roda morgen?
quote:En, genoten?
Op donderdag 25 september 2003 09:52 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Kweet niet eens waar dat is?
Ben vandaag en vanavond wel in Eindhoven, dus als t daar in de buurt ligt ga ik zeker kijken
quote:Hebben we 1 ding gemeen, allebei 's een keer door hun uit de beker geschoten...
Op donderdag 25 september 2003 22:18 schreef Afunados het volgende:[..]
En, genoten?
quote:Jij hebt ook lekker interesse in je club!? Dat je nou niet direct weet waar een amateurclub ligt, maar dat je dat niet eens weet op de dag van spelen
Op donderdag 25 september 2003 09:52 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Kweet niet eens waar dat is?
Ben vandaag en vanavond wel in Eindhoven, dus als t daar in de buurt ligt ga ik zeker kijken
Maar goed.. 1-0...
quote:Hoezo weet ik niet wanneer roda speelt? Ik zeg toch dat ik gisteravond in eindhoven was? en als t daar in de buurt lag ging ik wel ef kijken.
Op vrijdag 26 september 2003 11:06 schreef Stefkuh het volgende:[..]
Jij hebt ook lekker interesse in je club!? Dat je nou niet direct weet waar een amateurclub ligt, maar dat je dat niet eens weet op de dag van spelen
Maar goed.. 1-0...
Feit is gewoon dat t goed kut is en dat roda zich weer es heeft laten kennen alszijnde overbetaalde profs die nog te lam zijn om een lekker potje te voetballen tegen gemotiveerde amateurs. Met alle respect, roda had Baronie gewoon met 6-0 op moeten rollen. Dat dat niet gebeurd ligt puur aan de instelling van de spelers, klaar.
Zondag Roda - Groningen, ik zou zeggen doe wat terug voor je supporters, en maak er minimaal 5-1 van, net als vorig jaar
quote:Op de dag van de wedstrijd behoor je wel te weten waar de tegenstander ergens speelt...
Op vrijdag 26 september 2003 11:21 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Hoezo weet ik niet wanneer roda speelt? Ik zeg toch dat ik gisteravond in eindhoven was? en als t daar in de buurt lag ging ik wel ef kijken.
quote:De Baronie, kom op zeg
Op vrijdag 26 september 2003 17:47 schreef JorgVienna het volgende:[..]
Op de dag van de wedstrijd behoor je wel te weten waar de tegenstander ergens speelt...
quote:Is altijd wel ergens te vinden. Zeker van collega-supporters krijg je wel dingen te horen of route's etc etc...
Op vrijdag 26 september 2003 17:53 schreef TheGHunter het volgende:[..]
De Baronie, kom op zeg
Ik wist dat t ergens in Brabant lag maar waar ergens wist ik dus niet
. So what, iedere Nederlander denkt toch ook dat Kerkrade in Duitsland ligt
quote:Kwas sowieso niet van plan om te gaan, maar kwas toevallig in Eindhoven, dus als t daar ergens was zou ik wel effe gaan kijken. anders niet
Op vrijdag 26 september 2003 17:58 schreef JorgVienna het volgende:[..]
Is altijd wel ergens te vinden. Zeker van collega-supporters krijg je wel dingen te horen of route's etc etc...
Laatste keer dat ik daar was miste ik een afslag en toen kwam ik al snel in Duitsland.
quote:Je zegt t zelf al: je miste een afslag, anders was je gewoon in Nederland gebleven dus
Op vrijdag 26 september 2003 18:03 schreef JorgVienna het volgende:
Over Kerkrade en Duitsland trouwens...Laatste keer dat ik daar was miste ik een afslag en toen kwam ik al snel in Duitsland.
quote:Wat hebben sommige mensen toch originele opmerkingen...
Op vrijdag 26 september 2003 18:05 schreef TheGHunter het volgende:[..]
Je zegt t zelf al: je miste een afslag, anders was je gewoon in Nederland gebleven dus
quote:hehe
Op vrijdag 26 september 2003 18:38 schreef DarkShine het volgende:[..]
Wat hebben sommige mensen toch originele opmerkingen...
Maybe moet Roda daar 's trainen na donderdag...
quote:Groningen uit, nog lastiger.
Op donderdag 25 september 2003 23:02 schreef GEsTOoRD het volgende:
Baronie uit, altijd lastig...
quote:Dat is de laatste wedstrijd van het seizoen pas
Op zaterdag 27 september 2003 04:02 schreef Price het volgende:[..]
Groningen uit, nog lastiger.
Wat ik van de wedstrijd zelf denk? Ik hoop op n getergd roda-elftal die iets goed willen maken tegenover de supporters en de trainer. Als Groningen echter in de 1e 20 minuten beter is, dan vrees ik t ergste. Het publiek is niet erg verwend en t elftal heeft heel veel krediet verspeeld. Iedere supporter verwacht morgen een grote overwinning en attractief voetbal. Als dat niet gebeurd, zullen de fluitconcerten (helaas) niet uitblijven.
Maar we gaan van t positieve uit, vorig jaar 5-1 tegen de Trots van het Noorden, dus ik ga toch voor minimaal die uitslag. Hoezo hoge verwachtingen voor n wedstrijd die toch weer kut en saai zal worden (roda kennende op t moment dat ze MOETEN).
FORZA RODA!
quote:Rodafans zelf zijn ook ertegen, was een id van een bestuur. Sinds nieuwe stadion er is is het een RAMP met de (s)cc's.
Op maandag 29 september 2003 22:57 schreef Erasmusch het volgende:
He DarkShine,
wat is dat voor onzin met de Roda-clubcards? Ze moeten worden opgeladen,je krijgt geen wedstrijdkaartje, maar die pas en dat moet dan ook nog eens gebeuren bij een ticketbox in Limburg? Ik weet niet of dat al langer zo is, maar ik vind het enigszins overdreven...en KUT
Geen wonder dat het bijna nooit is uitverkocht bij jullie.
Kan sinds het nieuwe stadion er is geen kaarten meer halen bij de ticketbox met mijn Roda (s)cc's. Alleen maar omdat Roda met een ander systeem dan de rest wil werken (wat voor de meter niet werkt)
quote:Welke zoljoep dit bedacht heeft vraag ik me nog steeds af. de komende 5 jaar hebben we ook geen magneetstrip dus kaartjes kopen voor andere clubs blijft een drama. Gelukkig heb ik een CC van NEC.
Op dinsdag 30 september 2003 00:57 schreef DarkShine het volgende:[..]
Rodafans zelf zijn ook ertegen, was een id van een bestuur. Sinds nieuwe stadion er is is het een RAMP met de (s)cc's.
Kan sinds het nieuwe stadion er is geen kaarten meer halen bij de ticketbox met mijn Roda (s)cc's. Alleen maar omdat Roda met een ander systeem dan de rest wil werken (wat voor de meter niet werkt)
quote:Ik bestel me binnenkort ook ff een van een andere club.:o
Op woensdag 1 oktober 2003 17:16 schreef Kaalhei het volgende:[..]
Welke zoljoep dit bedacht heeft vraag ik me nog steeds af. de komende 5 jaar hebben we ook geen magneetstrip dus kaartjes kopen voor andere clubs blijft een drama. Gelukkig heb ik een CC van NEC.
Kan op dit moment eigenlijk ook aan genoeg andere (s)cc's komen, maja 1 bij de hand is altijd makkelijk
quote:mwah
Op zondag 5 oktober 2003 14:50 schreef Deefje het volgende:
Ok mensen, RODA JC is weer terug in de strijdt om Europees voetbal door de overwinning op Willem II!!!
quote:
Ok mensen, RODA JC is weer terug in de strijdt om Europees voetbal door de overwinning op Willem II!!!
quote:Eerst maar ns winnen van Feyenoord over 2 weken, zien we dan wel weer verder
KV Mechelen-Kortrijk, KVM kan op dit moment alle steun gebruiken
Volgende week komen ze weer naar Roda trouwens
Ik denk dat Vloet nu zo langzamerhand krediet aan t verspelen is en dat een nederlaag tegen ADO volgende week wel ns fataal kan zijn voor zijn positie. In dat geval hoop ik dat Roda Huub Stevens terug kan halen, dat is de laatste trainer die de echte roda mentaliteit uitstraalde en dat zag je ook op het veld terug. Onder leiding van Der Huub werd Roda in 94/95 2e achter het onverslaanbare Ajax ( roda speelde 2x gelijk tegen Ajax ).
Vloet eruit => Huub ervoor in de plaats. Kost misschien een hoop, maar ik heb liever dat ze 1 goeie trainer halen dan 5 middelmatige belgische spelers.
waar staat RODA voor?
Recht
Op
Degradatie
Af
Vloet ga zo niet door, dr moet echt serieus iets veranderen hier!
quote:Kweet niet precies hoe oud Huub is, en ik weet ook wel dat als Feyenoord heb wil hebben Roda JC voor hem geen optie is. Maar ik hoop echt dat hij naar Roda JC komt, gewoon om het feit dat niemand hem hier vergeten is en iedereen nog weet wat voor goede trainer hij voor ons was. Hij kon als geen ander een middelmatig elftal op zn top laten spelen. Alleen op basis van strijd en wilskracht. En dat is wat we missen in dit elftal, en ik denk dat Huub dat als enige terug kan brengen..
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:58 schreef superjoden het volgende:
denk niet dat huub na zoveel jaar 2 grote clubs bij de oosterburen getraind te hebben terug gaat naar roda.... dan zie ik hem eerst nog even langs rotterdam gaan om daar te trainen... misschien ooit over een jaar of 5.... hoe oud is huub eigenlijk?
Huubje kom terug
Nouja als jullie volgende week maar weer verliezen dan
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:47 schreef TheGHunter het volgende:
Nog effe n gouwe ouwe:waar staat RODA voor?
Recht
Op
Degradatie
Af
quote:Volgend jaar weer dé derby
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:47 schreef TheGHunter het volgende:
Nog effe n gouwe ouwe:waar staat RODA voor?
Recht
Op
Degradatie
Af
Vloet ga zo niet door, dr moet echt serieus iets veranderen hier!
quote:Klopt
Op zaterdag 25 oktober 2003 00:58 schreef superjoden het volgende:
denk niet dat huub na zoveel jaar 2 grote clubs bij de oosterburen getraind te hebben terug gaat naar roda.... dan zie ik hem eerst nog even langs rotterdam gaan om daar te trainen... misschien ooit over een jaar of 5.... hoe oud is huub eigenlijk?
quote:Mwa, zo erg is het nu ook weer niet hier
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:11 schreef Afunados het volgende:[..]
Volgend jaar weer dé derby
groetjes!
quote:je kan hem ook mailen hoor
Op zaterdag 25 oktober 2003 21:56 schreef hellmondunited het volgende:
Hey Darkshine ik ben gehacked dusse voeg mij ff toe op mijn nieuwe e-mail adres.. Hellmondunited@hotmail.comgroetjes!
quote:ochja ff in zijn profiel kijken en klaar
Op zaterdag 25 oktober 2003 22:06 schreef Kaalhei het volgende:[..]
je kan hem ook mailen hoor
mm nee gaat niet staat z'n email niet meer in..
quote:ik zie mvv nog niet zo snel promoveren eigenlijk
Op zaterdag 25 oktober 2003 13:11 schreef Afunados het volgende:[..]
Volgend jaar weer dé derby
quote:Ik ben waarschijnlijk ook daar.
Op dinsdag 28 oktober 2003 01:01 schreef planethugo het volgende:
woensdag naar allemania tegen 1860 muchen voor de beker. Zal wel weer een geweldige sfeer worden daar
Vrijdag Roda-Ado
Zaterdag Ipswich Town-Gillingham
Zondag Bornhem-KV Mechelen
Druk weekendje in vooruitzicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |