abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2003 @ 17:49:06 #51
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_10884411
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 17:44 schreef Nyrem het volgende:
(hier nog iets om leuk over te borrelen)

Geen belastingparadijs voor Europarlementariërs

03-06-2003 De SP vraagt de regering maatregelen te nemen om Nederlandse Europarlementariërs onder het Nederlandse belastingsysteem te laten vallen. Het Europarlement heeft dinsdag het eigen salaris verhoogd naar 8500 euro per maand, waarover slechts 20 procent belasting wordt betaald. "Schandalige zakkenvullerij", volgens Europarlementariër Erik Meijer van de SP, die tegen het voorstel stemde.

Tot nu toe kregen de leden van het Europees Parlement een salaris gelijk aan dat van de nationale parlementariërs. De SP is altijd voorstander geweest van een eenheidssalaris voor alle EP-leden, op voorwaarde dat dit niet exorbitant zou zijn. Ook zou dat eenheidssalaris onderworpen moeten blijven aan de nationale belastingen van het eigen land, zoals dat ook geldt voor eenheidssalarissen bij internationale bedrijven.

"De nu aangenomen superlage Europese belasting betekent een volstrekt ongewenste bevoorrechting van EP-leden," aldus Meijer. "Zo kan je het de mensen toch moeilijk kwalijk nemen dat ze ons zien als zakkenvullers. Dit is namelijk ook gewoon ordinair graaien. En dat terwijl in heel Europa de economische malaise om zich heen grijpt, schandalig."

Het Europees Parlement bouwde ter elfder ure ook nog een verbod in waarmee aanvullende belastingheffing in Nederland onmogelijk wordt gemaakt. Alleen de Europese Raad kan er een stokje voor steken en daarom roept SP-Kamerlid Agnes Kant de Nederlandse regering op, ondanks het aangenomen verbod, vast te houden aan een toezegging van vorige maand. Toen zei staatssecretaris Nicolai de Nederlandse belastingregels te willen toepassen op de geharmoniseerde EP-salarissen.

(sp.nl)

Haha, geweldig. Netto verdienen die Europarlementariers straks meer dan Balkenende. Doe je toch ergens iets verkeerd als Nederlandse regering (of als Europarlement, hangt er vanaf hoe je er naar kijkt).
  woensdag 4 juni 2003 @ 17:58:28 #52
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10884631
Euro-parlementarier is misschien iets voor mij.

Thuis internetten is eigenlijk best wel relaxed; geen collegas die over je schouder kunnen meekijken.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_10900075
[borrelpraatmodus]
zeg he? Stel dat allochtonen gemiddeld minder inkomen hebben dan autochtonen dan moet dat wel komen omdat alle allochtonen crimineel zijn. Dat kan niet anders.
[/borrelpraatmodus]
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  donderdag 5 juni 2003 @ 11:16:43 #54
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10900125
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 11:14 schreef du_ke het volgende:
[borrelpraatmodus]
zeg he? Stel dat allochtonen gemiddeld minder inkomen hebben dan autochtonen dan moet dat wel komen omdat alle allochtonen crimineel zijn. Dat kan niet anders.
[/borrelpraatmodus]
Niet gaan crossposten hè.

En nee, ze zijn niet crimineel, ze zijn lui.

pi_10900160
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 11:16 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Niet gaan crossposten hè.

En nee, ze zijn niet crimineel, ze zijn lui.

Sorry kon het niet laten , maar je begrijpt het verkeerd, ze zijn lui dus criminel en man .
  donderdag 5 juni 2003 @ 11:21:41 #56
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10900222
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 11:18 schreef du_ke het volgende:

[..]

Sorry kon het niet laten , maar je begrijpt het verkeerd, ze zijn lui dus criminel en man .

Oh ja, ze zijn mannelijker dan autochtonen, dus crimineler.

Allochtone criminelen stelen niet zo vaak hoor, ze zijn lui enzo.

Laten we Texel als gevangeniseiland gebruiken, misschien wordt het in de toekomst wel een tweede Australië.

pi_10900281
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 11:21 schreef Sidekick het volgende:

Laten we Texel als gevangeniseiland gebruiken, misschien wordt het in de toekomst wel een tweede Australië.

Dan ben ik er toch voor ze allemaal in Friesland te dumpen en dat af te steken en vervolgens in de Waddenzee te laten drijven .
  donderdag 5 juni 2003 @ 11:28:05 #58
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10900342
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 11:24 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan ben ik er toch voor ze allemaal in Friesland te dumpen en dat af te steken en vervolgens in de Waddenzee te laten drijven .

Fryslân afsteken is een behoorlijk karwei, ook laagbetaald. Misschien moeten we wat gastarbeiders hierin halen om dat te laten doen.
pi_10900493
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 11:28 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Fryslân afsteken is een behoorlijk karwei, ook laagbetaald. Misschien moeten we wat gastarbeiders hierin halen om dat te laten doen.

Dat lijkt me een goed idee, bij voorkeur een paar busladingen Marokkanen . En anders een paar Polen die hebben namelijk geen tintje en zijn dus ook niet zo lui.
  donderdag 5 juni 2003 @ 12:16:32 #60
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10901582
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 11:21 schreef Sidekick het volgende:

[..]

.

Texel bestaat over 50 jaar niet meer..
pi_10901894
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:16 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Texel bestaat over 50 jaar niet meer..[afbeelding]

Daarom stelde ik (het afgestoken) Friesland ook voor. Dat is groter en er wonen barbaren die een onverstaanbare taal praten.
  donderdag 5 juni 2003 @ 12:30:36 #62
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10901905
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:16 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Texel bestaat over 50 jaar niet meer..[afbeelding]

En daar is nu al een foto van? Goed zeg.
  donderdag 5 juni 2003 @ 15:40:24 #63
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10907190
quote:
Griekse EU-voorzitter op bezoek bij Balkenende

DEN HAAG - De Griekse EU-voorzitter, premier Costas Simitis, brengt dinsdag een kort bezoek aan Nederland. Tijdens de lunch praat hij met premier Balkenende over de komende Europese Raad in Thessaloniki van 20 en 21 juni.

Op de agenda staan voor Nederland belangrijke zaken als de Europese conventie waar onder meer gesproken wordt over een vaste voorzitter voor de Europese Unie, justitiële onderwerpen zoals harmonisering van de aanpak van grensoverschrijdende criminaliteit en de situatie op de Balkan, waar de EU een grotere rol wil spelen.

Bron: LC

Wat kan Balkie nu zeggen om een diplomatieke blunder te slaan?
pi_10907954
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:40 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Vragen of de Griekse delegatie samen met hem de Sirtaki wil dansen . Dit om de artistieke banden aan te halen, ze zullen dan ook allemaal een mooie CD van Frans Bouwer ontvangen .
  donderdag 5 juni 2003 @ 16:15:14 #65
52589 sjun
uit solidariteit
pi_10908331
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 15:40 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Hij kan loslaten dat Turks Cyprus uitstekend bestuurd wordt en voorstellen dat Turkije binnenkort de rol van EU-voorzitter op zich neemt
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_10908372
Hij kan vragen om de groeten te doen aan de aardige oudere generaals die in de jaren 70 Griekenland zo mooi op orde hadden gebracht
salva cum reverentia
  donderdag 5 juni 2003 @ 16:16:56 #67
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10908386
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 16:15 schreef sjun het volgende:

[..]

Hij kan loslaten dat Turks Cyprus uitstekend bestuurd wordt en voorstellen dat Turkije binnenkort de rol van EU-voorzitter op zich neemt

Of hij kan beginnen over het Songfestival.
  donderdag 5 juni 2003 @ 19:43:08 #68
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_10912661
Hoi, ik ben nieuw hier, dus misschien ken ik de (informele) regels wel niet. Neem het moi niet kwalijk.

Ik lees al een tijdje de posts in dit forum, en ik vind het erg interessant. Politiek interesseert me al wat langer, maar hier op Fok! vind ik het wel erg gezellig. Jammer dat topics soms worden verpest door links-rechts geblaat, maar voor de rest vind ik de sfeer hier uitstekend.

Mein Koran. Humorloze mensen zouden verboden moeten worden.
pi_10913222
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 19:43 schreef Gil-galad het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier, dus misschien ken ik de (informele) regels wel niet. Neem het moi niet kwalijk.

Ik lees al een tijdje de posts in dit forum, en ik vind het erg interessant. Politiek interesseert me al wat langer, maar hier op Fok! vind ik het wel erg gezellig. Jammer dat topics soms worden verpest door links-rechts geblaat, maar voor de rest vind ik de sfeer hier uitstekend.

Hartelijk welkom! Ik ben zelf ook nog niet zo heel erg lang lid en hang vrij veel rond op POL. Je hebt gelijk dat er veel discussies verpest worden door links-rechts discussies maar daar meot je je ook niet al te veel van aantrekken . En een enkele meedoen kan ook geen kwaad.
  donderdag 5 juni 2003 @ 20:08:19 #70
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_10913248
quote:

Welkom.
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
  donderdag 5 juni 2003 @ 20:10:47 #71
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_10913312
Bedankt!
  donderdag 5 juni 2003 @ 20:13:08 #72
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_10913359
quote:

Welkom. Hopelijk kan jij een steentje bijdragen om de sfeer wat op te krikken.

Wapeninspecteur in Staphorst, een uitstervend ras.

donderdag 5 juni 2003 @ 20:20:08 #73
54834 Gil-galad
Wat een mooie droom
pi_10913544
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 20:13 schreef Sidekick het volgende:
Welkom. Hopelijk kan jij een steentje bijdragen om de sfeer wat op te krikken.
Ik hoop het.
quote:
Wapeninspecteur in Staphorst, een uitstervend ras.
Gelukkig hebben we jou nog.
  donderdag 5 juni 2003 @ 23:51:58 #74
15352 Nyrem
Wag the dog
pi_10919256
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:30 schreef Sidekick het volgende:

[..]

En daar is nu al een foto van? Goed zeg.

Jep, is mogelijk tegenwoordig. Door middel van het creëren van een 'wormhole', kun je een kijkje nemen in de toekomst. Helaas kun je niks veranderen; veranderen kan men alleen wat vóór de toekomst ligt.

Wormholes creeëren stapje dichterbij

pi_10919339
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 23:51 schreef Nyrem het volgende:

[..]

Jep, is mogelijk tegenwoordig. Door middel van het creëren van een 'wormhole', kun je een kijkje nemen in de toekomst. Helaas kun je niks veranderen; veranderen kan men alleen wat vóór de toekomst ligt.

Wormholes creeëren stapje dichterbij

Tief jij eens snel op naar Truth Dat soort zaken zijn we in ons oerconservatieve Pol-cafe nog neit aan toe.

Doe mij maar een biertje .

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')