abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2003 @ 14:32:18 #1
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_10878436
Nu kan me het geen bal schelen wie hij is of waar hij heeft gewerkt. (Voetbal kan me namelijk gestolen worden) Maar dat iemand zo gewetenloos is als deze man.....te bizar voor woorden.

Omwille van zijn lustgevoelens het risico nemen die jongen(s) te besmetten en daardoor hun leven te grabbel gooien.....diep en diep triest en misdadig.

quote:
Van ontucht verdachte ex-directeur PSV is HIV-besmet

Uitgegeven: 4 juni 2003 14:12
DEN BOSCH - F.S., de 39-jarige ex-directeur van PSV die onlangs is opgepakt omdat hij ontucht zou hebben gepleegd met minderjarige jongens, is HIV-besmet. Hoewel hij van die besmetting op de hoogte was, heeft hij met de jongens onbeschermde seksuele contacten gehad. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie in Den Bosch heeft dit woensdag meegedeeld.

Justitie verdenkt S. niet alleen van ontucht, maar als gevolg van de besmetting ook van een poging tot zware mishandeling met voorbedachten rade. Een besmetting met HIV kan leiden tot de dodelijke ziekte aids.

Bron: Nu.nl

Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  woensdag 4 juni 2003 @ 14:33:54 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_10878493
-edit-

offtopic

geen voetbalgeleuter hierzo, dat doe je maar in VBL

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 04-06-2003 14:36]

pi_10878597
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:32 schreef Semisane het volgende:
Nu kan me het geen bal schelen wie hij is of waar hij heeft gewerkt. (Voetbal kan me namelijk gestolen worden) Maar dat iemand zo gewetenloos is als deze man.....te bizar voor woorden.

Omwille van zijn lustgevoelens het risico nemen die jongen(s) te besmetten en daardoor hun leven te grabbel gooien.....diep en diep triest en misdadig.
[..]

Hallo, de man is verdachte. Hij heeft niet bekend, het zijn beschuldigingen - hou het wel even in perspectief.
pi_10878614
Zware mishandeling met voorbedachte rade?
Het is een levensbedreigende ziekte,
poging tot doodslag lijkt me dus heel wat meer op z'n plaats.
Moord met voorbedachte rade mag ook, als er maar een flinke veroordeling op staat.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 4 juni 2003 @ 14:38:52 #5
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_10878646
-edit-

offtopic.

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 04-06-2003 14:40]

woensdag 4 juni 2003 @ 14:39:12 #6
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_10878653
Eerst maar eens afwachten of alles waar is wat er gezegt word en dan pas met veroordelingen komen.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_10878688
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:39 schreef dJ-Zcore het volgende:
Eerst maar eens afwachten of alles waar is wat er gezegt word en dan pas met veroordelingen komen.
Uiteraard, onschuldig tot het tegendeel bewezen is,
maar that goes without saying, lijkt me.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 4 juni 2003 @ 14:41:20 #8
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10878731
Het land uitschoppen dat soort mensen
pi_10878826
Bewijzen zal tamelijk lastig zijn als die kinderen niets durven te vertellen. Of als de slachtoffers gewoon niet zeker weten dat hij dat heeft gedaan.. en niet iemand anders...

Als het waar is lijkt me dit een typisch gevalletje van doodstraf... en niks geen zware mishandeling... Er staat ook weer: "Een besmetting met HIV kan leiden tot de dodelijke ziekte aids." Hoezo "kan"?? Een besmetting met HIV leidt altijd tot de dodelijke ziekte aids... Het is alleen de vraag wanneer...

[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 04-06-2003 14:46]

pi_10878832
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:41 schreef Frenkie het volgende:
Veel beter: ze adres opzoeken, aanbellen, gun tegen hoofd en trekker overhalen.
"Yeah, when I think of Maureen, I think of two things... asphalt ... and trouble."
  woensdag 4 juni 2003 @ 14:46:15 #11
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_10878855
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:40 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Uiteraard, onschuldig tot het tegendeel bewezen is,
maar that goes without saying, lijkt me.

Ik ben zelf ook altijd de eerste die meteen met straffen komt en maar al tevaak doe ik dat onterecht, dus vandaar dat ik nu eens het goede voorbeeld wilde nemen
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  woensdag 4 juni 2003 @ 14:46:16 #12
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_10878856
quote:
Dan zitten de Belgen ermee, en die hebben hun handen al vol aan Dutroux
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10878859
Wat voor aanklacht zal justitie nu komen?
Doodslag, moord met voorbedachte rade?
pi_10878892
quote:
ik zie nergens staan dat hij van buitenlandse afkomst komt? en als je dat zo niet bedoelde dan slaat je opmerking nergens op.
  woensdag 4 juni 2003 @ 14:49:20 #15
39110 sqlsmurft
opperprutser
pi_10878946
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:45 schreef clowntje het volgende:
Bewijzen zal tamelijk lastig zijn als die kinderen niets durven te vertellen. Of als de slachtoffers gewoon niet zeker weten dat hij dat heeft gedaan.. en niet iemand anders...

Als het waar is lijkt me dit een typisch gevalletje van doodstraf... en niks geen zware mishandeling... Er staat ook weer: "Een besmetting met HIV kan leiden tot de dodelijke ziekte aids." Hoezo "kan"?? Een besmetting met HIV leidt altijd tot de dodelijke ziekte aids... Het is alleen de vraag wanneer...

Als je voor die tijd door een vrachtwagen wordt overreden... Of bezwijkt aan een hartkwaal omdat je al op hogere leeftijd bent...
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_10878951
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:45 schreef Nazzgul het volgende:

[..]

klinkt goed, maar je zinkt dan tot het niveau van die vent...nou...misschien net ervoor nog...

walgelijk trouwens wat die vent gedaan heeft.

pi_10878992
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:49 schreef BobRooney het volgende:

[..]

klinkt goed, maar je zinkt dan tot het niveau van die vent...nou...misschien net ervoor nog...

walgelijk trouwens wat die vent gedaan heeft.

i know, maar af en toe zou je toch...
"Yeah, when I think of Maureen, I think of two things... asphalt ... and trouble."
  woensdag 4 juni 2003 @ 14:52:14 #18
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_10879028
Ik ben heeeel benieuwd wat voor straf deze kerel gaat krijgen ...

woensdag 4 juni 2003 @ 14:54:07 #19
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_10879071
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben heeeel benieuwd wat voor straf deze kerel gaat krijgen ...

ik ben meer benieuwd of hij het gedaan heeft
  woensdag 4 juni 2003 @ 14:55:45 #20
18599 Lord_Corani
Uw Aller Admin
pi_10879103
quote:
en besmetting met HIV leidt altijd tot de dodelijke ziekte aids... Het is alleen de vraag wanneer...
En waar heb jij die wijsheid vandaan? Misschien met je eerst eens wat bronnen lezen voor je blaat. hier bijvoorbeeld staat toch duidelijk dat HIV besmetting kan leiden tot AIDS
Laat me nou toch eens met rust man![br]Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
  woensdag 4 juni 2003 @ 14:55:47 #21
1034 egmo
all the best freaks are here
pi_10879105
zou die vent wel eens met zijn kop op TV zijn geweest ?...of is het één van de vele directeuren bij PSV ??
pi_10879144
quote:
Er staat ook weer: "Een besmetting met HIV kan leiden tot de dodelijke ziekte aids." Hoezo "kan"?? Een besmetting met HIV leidt altijd tot de dodelijke ziekte aids... Het is alleen de vraag wanneer...
Dat is niet waar. HIV hoeft niet perse tot aids te leiden en Aids is inmiddels ook niet meer perse een dodelijke ziekte. De sterftecijfers van aids in europa (waar de dure medicijnen wel te verkrijgen zijn) zijn drastisch afgenomen.
  woensdag 4 juni 2003 @ 14:58:24 #23
13973 ranja
image means nothing
pi_10879169
Onvoorstelbaar... in de VS ok, maar in Nederland?
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:54 schreef Frenkie het volgende:

ik ben meer benieuwd of hij het gedaan heeft

Jij denkt dat dit soort nieuws zo maar naar buiten wordt gebracht?
quote:
De officier van justitie acht het belang van de privacy nu ondergeschikt aan het maatschappelijk belang van de betrokken jongeren", aldus de woordvoerster.
pi_10879185
ziek.

als hij inderdaad ontucht heeft gepleegd mogen ze 'm wat mij betreft opsluiten tot het einde der dagen.

Dit is gewoon moord met voorbedachte rade

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_10879195
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:50 schreef Nazzgul het volgende:

[..]

i know, maar af en toe zou je toch...

zeker...vooral met dit soort berichten....
pi_10879228
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:58 schreef ranja het volgende:
Jij denkt dat dit soort nieuws zo maar naar buiten wordt gebracht?
Ja - dat zou me niet verbazen.
pi_10879268
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:55 schreef egmo het volgende:
zou die vent wel eens met zijn kop op TV zijn geweest ?...of is het één van de vele directeuren bij PSV ??
je zou kunnen zeggen dat de naam makkelijk op te sporen is..
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_10879283
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja - dat zou me niet verbazen.

want?
pi_10879340
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:02 schreef milagro het volgende:
je zou kunnen zeggen dat de naam makkelijk op te sporen is..
Ja hoor, de naam is Fons S. oftewel F. Spooren..
Algemeen bekend zo lijkt me...

en anders ban me maar...

pi_10879351
quote:
Is dit niet een beetje een "NIMB(not in my backyard)" antwoord? En die kerel moeten ze eerst schuldig bewijzen, en vervolgens een uitzondering maken voor de doodstraf, en anders een levens voorraad condooms meegeven en hem veel plezier wensen. (als dat nog mogelijk is, ik denk niet dat er veel mensen zijn die hem nog zo aardig vinden)
pi_10879379
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:55 schreef egmo het volgende:
Hij WAS de comercieel directeur binnen PSV, hij kwam dus bijna nooit op de televisie en werkte meer op de achtergrond. Maar hij zal waarschijnlijk wel eens een keer op tv of in de krant te zien zijn geweest. Binnen PSV heb je natuurlijk verschillende leidende personen voor verschillende gebieden, net zoals bij elk ander (normaal) groot bedrijf.
Hij heeft op dit moment niks meer met de club PSV te maken, omdat hij direct uit zijn functie is verheven na de aanklacht. Hij zal dus niet meer terugkeren in Eindhoven, óók als er mocht blijken dat hij onschuldig is. Wat ik overigens niet verwacht, maar je mag natuurlijk niemand veroordelen voordat het bewezen is.

Mocht het waar zijn, dan is het echt afschuwelijk wat deze mannen (hij is niet de enige verdachte) hebben aangericht , maar we wachten af...

...Not all those who wander are lost...
pi_10879394
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:05 schreef clowntje het volgende:

[..]

Ja hoor, de naam is Fons S. oftewel F. Spooren..
Algemeen bekend zo lijkt me...

en anders ban me maar...

Hč, nu verpest je mijn cryptootje
pi_10879411

Fons Spooren

bron:Omroep Brabant

[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 04-06-2003 15:07]

woensdag 4 juni 2003 @ 15:07:22 #34
4716 thomba
Koekje erbij?
pi_10879413
Ik gok dat dit sujet wat zich mens durft te noemen binnenkort wel even struikelt terwijl hij net de trap af wilde lopen....

Ongelovelijk dat je zo egoļstisch kan zijn...

pi_10879432
"een poging tot zware mishandeling met voorbedachten rade."

Weet iemand hoeveel straf iemand hier i.h.a. voor krijgt (en dan even zonder de standaard 1/3 aftrek)?

pi_10879446
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:02 schreef milagro het volgende:
want?
Nou ja, de zaken die justitie heeft verloren de laatste tijd, geven niet meteen de zekerheid dat ze hier een ronde zaak hebben. Misschien hebben ze er een bedoeling mee dit zo naar buiten te brengen. Ik vind het nogal merkwaardig hoe ze het brengen maar ik het complete perscommunique niet gelezen.
pi_10879450
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:06 schreef milagro het volgende:
Hč, nu verpest je mijn cryptootje
Mijn excuses, hij was iets te cryptisch voor mij...
Ik snap hem nu pas...
pi_10879509
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:08 schreef SCH het volgende:
Ik vind het nogal merkwaardig hoe ze het brengen maar ik het complete perscommunique niet gelezen.
Ik denk dat ze met dit soort dingen komen om nóg wildere verhalen te voorkomen.
pi_10879704
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou ja, de zaken die justitie heeft verloren de laatste tijd, geven niet meteen de zekerheid dat ze hier een ronde zaak hebben. Misschien hebben ze er een bedoeling mee dit zo naar buiten te brengen. Ik vind het nogal merkwaardig hoe ze het brengen maar ik het complete perscommunique niet gelezen.

Ik weet ook niet precies hoe het zit.
Ik dacht F.S. heeft kontakten gehad met prostitué's?
Zijn ze er niet "toevallig" achtergekomen, doordat ze onderzoek deden naar jeugdprostitutie of zo?
pi_10879707
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:10 schreef rroloff het volgende:

[..]

Ik denk dat ze met dit soort dingen komen om nóg wildere verhalen te voorkomen.

Wat voor wildere verhalen? Dit verhaal is nog zo onduidelijk dat het juist voeding geeft voor allerlei wild-west.
  woensdag 4 juni 2003 @ 15:20:40 #41
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_10879781
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:18 schreef milagro het volgende:

[..]

Zijn ze er niet "toevallig" achtergekomen, doordat ze onderzoek deden naar jeugdprostitutie of zo?

Hmmm ik heb wel ergens gelezen dat hij ook "kontakten" had met jeugdpupillen van PSV, maar pin me er niet op vast...heb hoofdpijn en ga ff weg van mijn monitor...bron zoeken doe ik later wel.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_10879786
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:18 schreef milagro het volgende:

[..]

Wat ik er tot nu toe over gelezen heb is dat er voor de buitenwereld geen aanknopingspunten zijn. De man stond bekend als volkomen onbesmet op allerlei terreinen (sorry voor de wereldspeling), hij stond ook niet bekend vanwege homoseksuele praktijken of pedofiele praktijken. Hij is opgeklommen via het restaurantwezen. Het is een merkwaardig verhaal - de man heeft nog niet bekend, dus ik wil graag meer weten voor ik ook maar iets van een oordeel vel. Ik weet ook niet hoeveel aanklachten er binnen zijn.
pi_10879922
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:20 schreef Semisane het volgende:

[..]

Hmmm ik heb wel ergens gelezen dat hij ook "kontakten" had met jeugdpupillen van PSV, maar pin me er niet op vast...heb hoofdpijn en ga ff weg van mijn monitor...bron zoeken doe ik later wel.

Ok, om dit even uit de wereld te helpen. Dit is dus 100% zeker niet waar!
PSV heeft met de hele zaak niks te maken en zeker niet de jeugdspelers van de club. Dit zijn indianenverhalen die door supporters van andere voetbalclubs in het leven zijn geroepen.
pi_10880052
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:18 schreef SCH het volgende:
Wat voor wildere verhalen?
Dit soort wildere verhalen misschien?
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:24 schreef MK9 het volgende:
Ok, om dit even uit de wereld te helpen. Dit is dus 100% zeker niet waar! PSV heeft met de hele zaak niks te maken en zeker niet de jeugdspelers van de club. Dit zijn indianenverhalen die door supporters van andere voetbalclubs in het leven zijn geroepen.

[Dit bericht is gewijzigd door rroloff op 04-06-2003 15:34]

woensdag 4 juni 2003 @ 15:30:41 #45
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_10880104
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:45 schreef Nazzgul het volgende:

[..]

uitkijken voor bloedspetters dan 8/7

beter goed vastbinden in een plaats waar niemand hem vindt; en dan stilletjes dood laten gaan aan honger en dorst; mits die man schuldig wordt bevonden, ander rehabilitatie;

We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
pi_10880424
De reden dat het OM naar buiten treedt is natuurlijk om personen te waarschuwen dat ze mogelijk HIV besmet zijn door deze man:

--------------
Verdachte ex-directeur PSV is HIV-besmet

DEN BOSCH (ANP) - F.S., de 39-jarige ex-directeur van PSV die onlangs is opgepakt omdat hij ontucht zou hebben gepleegd met minderjarige jongens, is HIV-besmet. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie in Den Bosch heeft dit woensdag meegedeeld.

Hoewel hij van die besmetting op de hoogte was, heeft hij met de jongens onbeschermde seksuele contacten gehad. Justitie verdenkt S. niet alleen van ontucht, maar als gevolg van de besmetting ook van een poging tot zware mishandeling met voorbedachten rade. Een besmetting met HIV kan leiden tot de dodelijke ziekte aids.

Het OM heeft op de dagvaarding tegen S. ook poging tot doodslag staan. De raadkamer, die onlangs het voorarrest verlengde, heeft die beschuldiging bij de beoordeling echter niet meegenomen. ,,Volgens de raadkamer is de poging tot doodslag kennelijk niet aan de orde'', aldus de woordvoerster. De kamer baseert zich volgens haar daarbij op een recent arrest van de Hoge Raad en de stand van de medische wetenschap inzake HIV.

Justitie heeft uit zorg voor de privacy van S. niet eerder bekendgemaakt dat hij HIV-besmet is. ,,Uit het onderzoek blijkt dat er mogelijk meer, wellicht tot nu toe onbekende, jonge prostituees bij de zaak zijn betrokken.

De officier van justitie acht het belang van de privacy nu ondergeschikt aan het maatschappelijk belang van de betrokken jongeren'', aldus de woordvoerster. S., die inmiddels formeel door PSV is ontslagen, pikte de jongens onder meer op in het Anna Frankplantsoen in Eindhoven, een bekende ontmoetingsplaats voor homoseksuelen.

http://www.volkskrant.nl/ANP/BIN/ANP-040603-211-anp.html
--------------

pi_10880618
maar waarom de conclusie dat hij hen besmet heeft (eventueel)..
zijn al die knullen getest dan en HIV negatief?
als hij die jongens daar oppikte zijn het dan geen tippelaars geweest?
en sowieso is het niet hun eigen verantwoordelijkheid condooms te gebruiken?

Wie heeft hem aangegeven eigenlijk?
En wist hij dat hij met minderjarigen te doen had?

pi_10880665
Is hij eigenlijk getrouwd / heeft 'ie kinderen?
pi_10880736
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:48 schreef Elevation het volgende:
Is hij eigenlijk getrouwd / heeft 'ie kinderen?
Hij is getrouwd en heeft 2 kinderen ja.
pi_10880737
-edit-

doe's normaal zeg

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 04-06-2003 16:07]

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_10880813
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:46 schreef robh het volgende:

[..]

Denk dat ze best samen in een kelder kunnen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_10880826
Milagro, lees het volgende artikel maar even, dan wordt het misschien wat duidelijker:
quote:
OM en politie omzichtig in zaak-Spooren

Woensdag 4 juni, EINDHOVEN - Het politie-onderzoek in de zaak-Spooren wordt al maanden met grote omzichtigheid gevoerd. In de zaak zijn inmiddels meer mensen aangehouden, van wie justitie de identiteit en verdenking nog stil houdt. Zij zouden net als Spooren betrokken zijn bij de ontucht met minderjarige jongens in Eindhoven.

Eerder maakte justitie openbaar dat er al enkele weken een achttienjarige Eindhovenaar vastzit voor betrokkenheid bij de ontucht. Daarnaast is vorige week maandag nog een 22-jarige Marokkaan uit Woensel aangehouden.
De regionale recherche kreeg al maanden geleden bij verhoren over andere misdrijven signalen over de prostitutie door (Marokkaanse) schandknapen. Dat leidde tot het maandenlange rechercheonderzoek naar de vermeende ontucht in het Eindhovense Anne Frankplantsoen. Daarbij kwam de naam van Fons Spooren naar voren.
De regionale recherche heeft vervolgens de handel en wandel van mannen in het Eindhovense park gevolgd. Daarbij zou de inwoner van Netersel na verloop van tijd zijn gezien. Naast tenminste twee eigen bezoeken zou Spooren ook anderen contact hebben laten leggen. Onder andere de achttienjarige en 22-jarige Eindhovenaar zouden bemiddeld hebben. Die twee verdachten zouden voor meer mannen contacten met minderjarige (jonger dan zestien) jongens hebben geregeld. Daarnaast zouden ook zestien- en zeventienjarige jongens zijn ingezet. Die mogen wel seks hebben, maar niet tegen betaling. Dat zouden de bemiddelaars desondanks ook hebben geregeld.
De merendeels Marokkaanse jongeren die werden ingezet voor de seksuele contacten, zouden tot hanggroepen behoren die zich doorgaans ophouden rond het Eindhovense winkelcentrum Vaartbroek en de flats in de wijk Genderdal. De politie maakte bij het onderzoek gebruik van telefoontaps en observaties.

CherrymoonTraxx: opzouten...
pi_10880844
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:50 schreef MK9 het volgende:
Wat een schade heeft die man aangericht....

(Of het OM)

pi_10880856
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:50 schreef MK9 het volgende:

[..]

Leuk voor z'n gezin...
Z'n vrouw zal hij dan ook wel niet verteld hebben dat hij positief is..

Leg dat je kinderen maar eens uit..

pi_10881014
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:53 schreef MK9 het volgende:
Milagro, lees het volgende artikel maar even, dan wordt het misschien wat duidelijker:
[..]

CherrymoonTraxx: opzouten...

En waarom dan wel? Als hij het heeft gedaan (en daar geloof ik wel in) dan is deze Aidshovenaar gewoon een smeerlap van de bovenste plank.
pi_10881045
quote:
Dank voor het plaatsen. Nu is ook duidelijk hoe ze tegen die PSVer zijn aangelopen: toevallig. En dat de verdenking niet slechts op de verklaring van één slachtoffer is gebaseerd.
pi_10881072
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 15:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

En waarom dan wel? Als hij het heeft gedaan (en daar geloof ik wel in) dan is deze Aidshovenaar gewoon een smeerlap van de bovenste plank.

Inderdaad, ALS hij het gedaan heeft (ziet er wel naar uit, maar is nog niet veroordeeld...), dan is deze EINDhovenaar dat zeker. Maar lijkt me niet echt nodig om heel Eindhoven en de club PSV daarbij te betrekken!
pi_10881161
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:01 schreef MK9 het volgende:

[..]

Inderdaad, ALS hij het gedaan heeft (ziet er wel naar uit, maar is nog niet veroordeeld...), dan is deze EINDhovenaar dat zeker. Maar lijkt me niet echt nodig om heel Eindhoven en de club PSV daarbij te betrekken!

Ach ja, dat PSV staat voor Pedofiele Sex Vereniging is nu wel duidelijk!

Hij is nog niet veroordeeld en dus ook nog niet schuldig in principe, maar ik reken erop dat men het bewijs tegen deze smeerlap rond krijgt en dat hij opgesloten zal worden.

Geluk bij een ongeluk voor Spooren is dat iedereen nu wel weet dat hij HIV besmet is en dat hij in de bajes geen zeepjes zal moeten rapen.

pi_10881165
quote:
...
Tja, okay..ik weet het niet, hoor..die knullen doen dat werk vrijwillig en lopen dus ook vrijwillig risico door niet met condoom sex te hebben.

Ik vraag me af, alleen, hij is niet betrapt, maar zijn naam is genoemd?
Of is hij aangehouden in dat park?
Wat houdt "gezien" in, hebben ze hem zien praten met die knullen? of sexuele handelingen zien plegen?
Of is het hear say , van de pooiers of die knulletjes..

Ik vraag me ook af, hij is HIV besmet, en getrouwd..hoe zit dat met zijn echtgenote? die heeft dan toch ook gevaar gelopen.

woensdag 4 juni 2003 @ 16:08:25 #60
16625 robh
pi_10881283
CMT, laat dat trollen ajb even achterwege wil je?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10881381
-edit-

ga je mail eens lezen, volgende keer ben je exit wmb.

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 04-06-2003 16:12]

pi_10881514
-edit-

doe maar niet.

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 04-06-2003 16:22]

pi_10881626
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:11 schreef NightH4wk het volgende:
-edit-

ga je mail eens lezen, volgende keer ben je exit wmb.

-edit-

Vind je de straffen echt te hoog voor deze mensen?
pi_10881701
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende: troll
Ik weet niet of het aanhangers van hem waren zijn. Maar als er genoeg getuigen waren moeten die jongens de doodstraf krijgen. Dat schrijft de sharia tenslotte voor. En F.S. niet. Want hij is geen moslim - neem ik aan.

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 04-06-2003 16:24]

pi_10882640
Deze man zal niet worden veroordeeld voor moord of doodslag aangezien voor zo'n veroordeling bewezen moet worden dat iemand met opzet iemand anders probeerde te doden. Dit kan niet bewezen worden aangezien seksueel contact tussen een HIV-besmette en iemand zonder HIV lang niet altijd leidt tot overdracht van het virus. Bovendien leidt een HIV-besmetting door de huidige medicatie ook niet meer altijd tot AIDS.

(Dit is overigens niet zozeer mijn mening maar die van de Hoge Raad)

Lenen bij Frisia Financieringen betekent profiteren van zeer lage rentes!
  woensdag 4 juni 2003 @ 18:20:48 #66
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_10885139
Waarom wordt hij niet gewoon vermeld als Fons Spooren? Dat gebeurde ook toen hij verdacht was van ontucht.
pi_10886466
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 18:20 schreef thetruth het volgende:
Waarom wordt hij niet gewoon vermeld als Fons Spooren? Dat gebeurde ook toen hij verdacht was van ontucht.
Nee hoor - niet door het OM.
pi_10886539
Maar we weten dus nog niks.
De politie-methode lijkt me nogal tricky en riskant.

Bovendien gaat het om prostituees. De leeftijd kan je niet van hun voorhoofd lezen. En of betaalde seks als misbruik wordt gezien, juridisch.

Uit eerdere rechtszaken blijkt dat veroordelingen voor poging tot doodslag door HIV-besmetting in cassatie door de Hoge Raad worden vernietigd, onlangs nog in Leeuwarrden.

Stel dat het allemaal waar is - FS kan vast een goede advocaat betalen,het lijkt mij zo op het eerste gezicht een magere zaak.

† In Memoriam † woensdag 4 juni 2003 @ 19:19:47 #69
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10886605
Brabant again
Jeugdhulpverlener veroordeeld tot 30 maanden cel

Altijd handig zo'n functie waarin je wat aanzien hebt t.o.v. de jeugdigen (en volwassenen) en daarvan dusdanig misbruik kunt maken.

Bah.

† In Memoriam † woensdag 4 juni 2003 @ 19:22:39 #70
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10886694
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 19:17 schreef SCH het volgende:
Maar we weten dus nog niks.
De politie-methode lijkt me nogal tricky en riskant.

Bovendien gaat het om prostituees. De leeftijd kan je niet van hun voorhoofd lezen. En of betaalde seks als misbruik wordt gezien, juridisch.

Uit eerdere rechtszaken blijkt dat veroordelingen voor poging tot doodslag door HIV-besmetting in cassatie door de Hoge Raad worden vernietigd, onlangs nog in Leeuwarrden.

Stel dat het allemaal waar is - FS kan vast een goede advocaat betalen,het lijkt mij zo op het eerste gezicht een magere zaak.

Willens en wetens met je hivding in een ander gaan roeren is in mijn ogen moord met voorbedachte rade.
pi_10886827
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 19:22 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Willens en wetens met je hivding in een ander gaan roeren is in mijn ogen moord met voorbedachte rade.

Volgens de rechtspraak dus niet. En dat is in Nederland belangrijker dan wat loedertje er van vindt. Mensen hebben een eigen verantwoordelijkheid. Als jij je zonder condoom laat neuken, dan ben je daar zelf ook nog eens bij, zegt de rechter.
  † In Memoriam † woensdag 4 juni 2003 @ 19:28:32 #72
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10886847
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 19:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens de rechtspraak dus niet. En dat is in Nederland belangrijker dan wat loedertje er van vindt. Mensen hebben een eigen verantwoordelijkheid. Als jij je zonder condoom laat neuken, dan ben je daar zelf ook nog eens bij, zegt de rechter.

Joh, ook als het een *kind* betreft?
(minderjarige?)
pi_10886878
quote:

[..]

moord niet per sé.
met voorbedachte rade, tja..straatprostitué's zijn wandelende risico's op ziektes meestal en zij kiezen ook zelf voor het risico door voor onbeschermde sex te kiezen met een wildvreemde.
en dat minderjarig zijn in dit geval..als ze 15 waren..zoals SCH zegt, dat staat niet op hun voorhoofd geschreven en eerlijk zullen ze sowieso niet zijn over hun leeftijd.
Volgens mij, wat ik zo lees, is het voornamelijk hearsay of FS moet op heterdaad betrapt zijn.
  † In Memoriam † woensdag 4 juni 2003 @ 19:30:20 #74
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10886881
quote:
Die twee verdachten zouden voor meer mannen contacten met minderjarige (jonger dan zestien) jongens hebben geregeld. Daarnaast zouden ook zestien- en zeventienjarige jongens zijn ingezet
pi_10886898
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 19:28 schreef Loedertje het volgende:

[..]

(minderjarige?)

Nou, tippelend schorriemorrie is streetwise genoeg, hoor..
  † In Memoriam † woensdag 4 juni 2003 @ 19:35:50 #76
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10887004
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 19:31 schreef milagro het volgende:

[..]

Nou, tippelend schorriemorrie is streetwise genoeg, hoor..

Nog even en je gaat al die ranzige mannen verdedigen aangezien het aanbod op straat zich zo bewust is van hetgeen ze doen dat de *koper geen blaam treft*
pi_10887103
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 19:35 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Nog even en je gaat al die ranzige mannen verdedigen aangezien het aanbod op straat zich zo bewust is van hetgeen ze doen dat de *koper geen blaam treft*

Ik verdedig helemaal niets en zeker niet alle ranzige mannen
Deze man heeft sex gehad met jonge knullen.
Met knullen beneden de 16 ben je strafbaar.
Ik zeg enkel dat die leeftijd niet altijd te zien is.
Als je naar de hoeren gaat vraag je over het algemeen niet eerst naar de leeftijd, lijkt me.
En als je dat wel doet, is de kans groot dat zij zullen liegen natuurlijk.
Verder waren de knullen schandknapen en dus streetwise genoeg om te weten dat onveilige sex risico's met zich meebrengt.

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 04-06-2003 20:10]

pi_10887515
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 19:28 schreef Loedertje het volgende:

[..]

(minderjarige?)

Dat zal weer anders liggen, maar bij het geval in Leeuwarden ging het ook om minderjarigen en is de man uiteindelijk vrijgesproken van poging tot doodslag.
  woensdag 4 juni 2003 @ 20:16:36 #79
16715 Mylene
*schatje*
pi_10888017
quote:

[..]

Soms wordt het wel veroordeeld, en terecht natuurlijk.
quote:
In Leeuwarden, Utrecht en Arnhem speelden zaken waar hiv niet de enige factor was. In Leeuwarden ging het om een man met hiv die onveilige seks had met twee ter prostitutie aangeboden jongens. In Arnhem was sprake van een man met hiv die ook verdacht werd van oplichting, afpersing, verduistering en overtreding van de wapens- en munitiewet. In Utrecht ging het om een man met hiv die een meisje van vijf jaar oraal zou hebben verkracht. Zou hebben, want hij werd door de rechtbank in Utrecht schuldig bevonden maar het gerechtshof te Amsterdam achtte niet bewezen dat de verdachte degene was die het meisje zou hebben verkracht en sprak de verdachte vrij.
De 'hiv-factor' leverde in Arnhem geen veroordeling op. De rechtbank oordeelde daar dat de verdachte door condoomloos te vrijen weliswaar een maatschappelijk gezien onaanvaardbaar risico nam, maar dat gezien de huidige kennis van de medische wetenschap niet met zekerheid kon worden gesteld dat de slachtoffers aan aids zouden overlijden. De hele voorwaardelijk-opzetconstructie die het OM bepleitte werd daar van tafel geveegd. Voor de andere feiten werd deze verdachte wel veroordeeld.
In Utrecht en Leeuwarden werden de verdachten juist vanwege de onbeschermde seks en het verzwijgen van hiv wel veroordeeld. In Leeuwarden kwam de zaak zowel bij de rechtbank als bij het gerechtshof. De verdachte had zich laten pijpen door twee minderjarige jongens (gedwongen) en hij had een jongen gedwongen om hem anaal te neuken zonder condoom. De rechtbank vond beide gedragingen poging tot doodslag en ging in op de voorwaardelijk-opzetconstructie van het OM. Het gerechtshof vernietigde weliswaar het vonnis van de rechtbank omdat dit hof het zich laten pijpen van de verdachte door de slachtoffers niet een poging tot doodslag vond (verkrachting werd wel bewezen geacht) maar het zich anaal laten penetreren door een van de slachtoffers te dwingen dat te doen, wél. Het hof achtte de kans dat door bloedingen van het anale slijmvlies hiv kon worden overgedragen voldoende groot (en afschuwelijk) dat hier de aanmerkelijke kans kon worden gesteld. De straf bleef daardoor hetzelfde: vijf jaar gevangenisstraf en het moeten betalen van schadevergoeding aan de slachtoffers.
pi_10888977
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 20:16 schreef schatje het volgende:
Soms wordt het wel veroordeeld, en terecht natuurlijk.
Volgens mijn gegevens is die uitspraak in de zaak Leeuwarden alweer overruled door de Hoge Raad. Het zou ook waanzinnig zijn de schuld alleen bij de hiv-geinfecteerde te leggen.
  † In Memoriam † woensdag 4 juni 2003 @ 23:05:53 #81
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10893588
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 20:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mijn gegevens is die uitspraak in de zaak Leeuwarden alweer overruled door de Hoge Raad. Het zou ook waanzinnig zijn de schuld alleen bij de hiv-geinfecteerde te leggen.

De HIV-drager WEET dat hij een ziekte draagt en verteld dat niet (bewust) aan de mensen waarmee hij onveilige sex heeft...
Verzwijgen dat je iemand mogelijk iets kan *schenken* waardoor die persoon uiteindelijk zal overlijden...volledig DE SCHULD van de HIV-geinfecteerde dus.
pi_10894775
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 23:05 schreef Loedertje het volgende:

[..]

De HIV-drager WEET dat hij een ziekte draagt en verteld dat niet (bewust) aan de mensen waarmee hij onveilige sex heeft...
Verzwijgen dat je iemand mogelijk iets kan *schenken* waardoor die persoon uiteindelijk zal overlijden...volledig DE SCHULD van de HIV-geinfecteerde dus.

Je gaat hiermee voorbij aan het recht op privacy van elke staatsburger. Of verklaar je voor het gemak ieder met een ziekte maar even vogelvrij?

Ik vind, voor wat dat waard is, dat er twee mensen zijn van wie verwacht mag worden dat ze hun verstand gebruiken. Iemand kan ook iets onder de leden hebben zonder dat hij of zij daar weet van heeft. Als jouw verhaal tot verplichte openbaarmaking wet wordt dan zal niemand zich meer gaan testen. Wat immers niet weet wat niet schuldig is...

Volgens mij zijn we daarmee nog veel verder van huis buiten dat het ook nog eens onmenselijk is mensen met hiv tot levenslang sexueel gehandicapte te veroordelen.

In het geval van Fons Spoortniet, als hij schuldig blijkt te zijn, kan de man vanaf nu al een sociaal leven in Brabant vergeten. Dat kan hij overigens ook als hij onschuldig blijkt te zijn.

Indien Frans het met minderjarige jongens deed kent het Nederlandse Recht daar een strafmaat voor. Indien Frans het ook nog onbeschermd deed en hij ook nog hiv blijkt te hebben zal de strafmaat mogelijk anders uitvallen. Echter ieder mens met verstand is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, zolang die niet onder dwang gebeuren.

Steek er in ieder geval van op dat je hoe dan ook altijd condooms gebruikt. Dat leuke blonde/donkere meisje met die mooie blauwe/bruine ogen kan immers ook hiv hebben en uit angst voor afwijzing verlopig nog maar even niets loslaten.

Een veroordeling is vlugger uitgesproken dan het eigen verstand kritisch gebruikt.

salva cum reverentia
  woensdag 4 juni 2003 @ 23:47:07 #83
28156 qbus
Walk of fame.
pi_10894849
-edit-

offtopic.

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door robh op 05-06-2003 08:55]

woensdag 4 juni 2003 @ 23:53:57 #84
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_10895026
Mwa, moord gaat niet omdat je er niet van uit kan gaan dat hij neukt om ze om te brengen. Hij nam een risico.

Nu hebben we het probleem dat HIV op zich nog geen 100% kans op aids is en zelfs MET AIDS is er een dikke kans dat je oud wordt.

Het zal ongeveer als rijden onder invloed zijn. (poging tot doodslag of zoiets ?)

Maakt trouwens op zich niet zoveel uit. Hij heeft toch al levenslang te pakken inmiddels.

Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  † In Memoriam † donderdag 5 juni 2003 @ 00:14:53 #85
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10895518
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 23:45 schreef hoppe het volgende:

Je gaat hiermee voorbij aan het recht op privacy van elke staatsburger. Of verklaar je voor het gemak ieder met een ziekte maar even vogelvrij?

Mensen die drager zijn van een ziekte die sexueel overdraagbaar is (of zo besmettelijk dat anderen er uiteindelijk ook dood aan zouden kunnen gaan)

Bij Open TB onderneemt men ook direct actie bij de drager nietwaar?
Een moeder met een bacterieele infectie zal ook niet worden toegelaten op de couveuseafdeling of een intensive care van een ziekenhuis..
En iemand die zelf niet om kan gaan met zijn ziekte zoals in het geval van iemand met HIV die zonder voorbehoedsmiddelen een ander *ziek* kan maken is niet helemaal tof in zijn bovenkamer (grof gezegd) en moet dan op gepaste wijze gestraft worden voor hetgeen hij aanricht..

† In Memoriam † donderdag 5 juni 2003 @ 00:16:39 #86
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10895550
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 23:53 schreef Furby het volgende:
Mwa, moord gaat niet omdat je er niet van uit kan gaan dat hij neukt om ze om te brengen. Hij nam een risico.
Hij vertelde zijn *vriendjes* niet dat zij risico liepen..
  donderdag 5 juni 2003 @ 00:51:57 #87
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_10896042
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 00:16 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Bij moord heb je een lijk nodig en dan nog met voorbedachte rade

Er is geen dode, dus geen moord. Poging tot moord ? Nee, hij wil ze niet dood maar neemt een ongeoorloofd risico en dat maakt het poging tot doodslag. ("poging tot" omdat er (nog) geen dooie is)

Poging tot doodslag dus. Ga daar maar vanuit. En die marokkaantjes interesseren me niet eens zoveel. Dat is ons Eindhovens uitschot, z'n vrouw dus meer. (misschien z'n kinderen ook nog?)

Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_10896880
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 00:14 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Mensen die drager zijn van een ziekte die sexueel overdraagbaar is (of zo besmettelijk dat anderen er uiteindelijk ook dood aan zouden kunnen gaan)

Bij Open TB onderneemt men ook direct actie bij de drager nietwaar?
Een moeder met een bacterieele infectie zal ook niet worden toegelaten op de couveuseafdeling of een intensive care van een ziekenhuis..
En iemand die zelf niet om kan gaan met zijn ziekte zoals in het geval van iemand met HIV die zonder voorbehoedsmiddelen een ander *ziek* kan maken is niet helemaal tof in zijn bovenkamer (grof gezegd) en moet dan op gepaste wijze gestraft worden voor hetgeen hij aanricht..

Dat is wat anders dan dat diegene bij wijze van spraken met een ratel moet gaan lopen om tevoren te melden dat hij of zij hiv heeft. Nog blijf ik erbij dat ook zeker degene die meedoet de eigen hersens moet blijven gebruiken. Vanwege diverse SOA's is en blijft onbeschermde sex riskant.
salva cum reverentia
pi_10897638
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 00:16 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Nee, zijn vriendjes kunnen namelijk heel goed weten dat ze een risico lopen als ze geen condoom gebruiken e.d. Zeker jongens die het min of meer voor hun professie doen, of ze nou 14 of 25 zijn.
  † In Memoriam † donderdag 5 juni 2003 @ 10:05:05 #90
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10898715
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 08:52 schreef SCH het volgende:

Nee, zijn vriendjes kunnen namelijk heel goed weten dat ze een risico lopen als ze geen condoom gebruiken e.d. Zeker jongens die het min of meer voor hun professie doen, of ze nou 14 of 25 zijn.

donderdag 5 juni 2003 @ 11:06:07 #91
16625 robh
pi_10899910
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 08:52 schreef SCH het volgende:

Nou, zo zouden meisjes van 12 ook moeten kunnen weten dat sex met papa verkeerd is en toch komt het voor.....

Ik vind niet dat, mocht het moedwillig zijn gebeurd, je de schuld bij de slachtoffers moet leggen. Ook al is het een professie waar dit soort risico's bekend zijn.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10901265
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 08:52 schreef SCH het volgende: Nee, zijn vriendjes kunnen namelijk heel goed weten dat ze een risico lopen als ze geen condoom gebruiken e.d. Zeker jongens die het min of meer voor hun professie doen, of ze nou 14 of 25 zijn.
Maar het risico is groter als iemand daadwerkelijk HIV heeft, dan dat het een willekeurige klant betreft. En dat heeft FS verzwegen.

Als je een 2e hands auto verkoopt en je weet dat de remmen niet deugen ben je ook fout als je dat niet vertelt - óók als i.h.a. soms bij 2e hands auto's de remmen niet deugen.

Als een rechter dat niet bestraft is het een domkop en heeft hij zich laten beinvloeden door de homolobby[1].

[1] Toelichting: ik meen mij te herinneren dat een jaar of tien geleden de vice voorzitter van het COC schande sprak over de veroordeling van een Nederlander die in München een Duitser besmet had terwijl hij wist dat hij zelf besmet was maar dat niet had verteld. [sorry, geen bron.]

[Dit bericht is gewijzigd door rroloff op 05-06-2003 12:09]

pi_10901506
Jullie kunnen allemaal je persoonlijke mening hier over hebben, feit is dat de jurispredentie uitwijst dat alle mensen in deze situatie tot nu toe zijn vrij gepleit.

Deze man zit fout dat is duidelijk. Maar in het geval van HIV is hij daar niet alleen voor verantwoordelijk. Wie onveilig vrijt is daar zelf bij. En het gaat niet om kinderen van een jaar of 9 maar op pubers die heel goed weten wat er te koop is.

Dat voorbeeld van dat 12-jarige meisje snap ik niet. We weten niet veel van deze zaak maar ik heb niet de indruk dat deze man de jongens misbruikt heeft.

pi_10901559
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:02 schreef rroloff het volgende:
Als een rechter dat niet bestraft is het een domkop en heeft hij zich laten beinvloeden door de homolobby[1].
Wat heeft de homolobby hier in godsnaam mee te maken? Ook hetero's hebben hiv hoor. Het is de HIV-vereniging die zich hier druk over maakt en die principieel voor deze mensen opkomt.
pi_10901785
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:15 schreef SCH het volgende: Wat heeft de homolobby hier in godsnaam mee te maken?
Omdat ik het COC - in de persoon van die vice voorzitter - als enige het standpunt heb horen verkondigen dat het niet strafbaar behoort te zijn als je besmet bent en je houdt je mond er over terwijl je het zonder condoom gaat doen.
pi_10902440
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:24 schreef rroloff het volgende:

[..]

Omdat ik het COC - in de persoon van die vice voorzitter - als enige het standpunt heb horen verkondigen dat het niet strafbaar behoort te zijn als je besmet bent en je houdt je mond er over terwijl je het zonder condoom gaat doen.

Heb je niet de hiv-vereniging en het coc door elkaar gehaald. Volgens mij heeft het COC hier niet zo'n uitgesproken mening over. De HIV-vereniging heeft er een hele principiele strijd van gemaakt.

Dinsdag doet de Hoge Raad uitspraak in een zaak van een seropositieve man die onbeschermde seks had met twee vrouwen. In 1 van de twee gevallen heeft hij wel aangegeven een condoom te willen gebruiken maar vond de vrouw dat niet nodig. Er is een klacht ingediend, de man is veroordeeld tot 1,5 jaar - heeft de straf uitgezeten maar wordt zeer waarschijnlijk dinsdag alsnog vrijgesproken.

pi_10903202
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:54 schreef SCH het volgende: Heb je niet de hiv-vereniging en het coc door elkaar gehaald.
Nee, ik denk het niet, want ik heb nog nooit van de HIV vereniging gehoord. Maar als het de HIV vereniging is die dat standpunt vooral verdedigt, en niet het COC, dan noem ik het de HIV-patientenlobby.
quote:
Dinsdag doet de Hoge Raad uitspraak in een zaak van een seropositieve man die onbeschermde seks had met twee vrouwen. In 1 van de twee gevallen heeft hij wel aangegeven een condoom te willen gebruiken maar vond de vrouw dat niet nodig. Er is een klacht ingediend, de man is veroordeeld tot 1,5 jaar - heeft de straf uitgezeten maar wordt zeer waarschijnlijk dinsdag alsnog vrijgesproken.
Dat botst op alle mogelijk manieren met mijn rechtsgevoel: ik vind het misdadig gedrag.

[Dit bericht is gewijzigd door rroloff op 05-06-2003 13:24]

pi_10903208
Ter aanvulling op het verhaal van SCH

Bron: Hiv Vereniging Nederland

quote:
P E R S B E R I C H T - 27 maart 2003

Hoge Raad vernietigt uitspraak inzake hiv-risico-gedrag

Den Haag - Op 25 maart heeft de Hoge Raad de veroordeling vernietigd van een hiv-positieve man, die onder andere was aangeklaagd wegens poging tot doodslag. De man wist dat hij hiv had en heeft onbeschermd seksueel contact gehad zonder zijn hiv-infectie te vermelden. Het Gerechtshof in Leeuwarden achtte daarom poging tot doodslag bewezen. Volgens de Hoge Raad is er geen sprake van poging tot doodslag. Daarom heeft de Hoge Raad het arrest van het Hof vernietigd en de zaak op dit punt verwezen naar het Gerechtshof te Arnhem.

De Hiv Vereniging is verheugd over de uitspraak. Eric Kollen, secretaris en lid van de werkgroep Juridische Belangenbehartiging: Er waren zowel juridische als maatschappelijke bezwaren tegen de eerdere veroordeling. Maatschappelijk gezien achtten wij het riskant om mensen die weten dat ze hiv hebben te vervolgen wegens poging tot doodslag, terwijl mensen die de hiv-test vermijden voor precies hetzelfde gedrag niet worden vervolgd. Dat is geen stimulans om een hiv-test te doen, terwijl die stimulans op dit moment nodig is. Bovendien geeft de Hoge Raad heel helder aan dat de kans op een hiv-infectie nog iets heel anders is dan de kans op overlijden. Dat verband is door het Leeuwardense Hof onvoldoende gemotiveerd.

De heer J. Boksem, advocaat van de verdachte, betoogde in zijn cassatieschriftuur dat het voor het bewijzen van poging tot doodslag nodig is dat de verdachte willens en wetens de aanmerkelijke kans aanvaardt dat zijn sekspartner de dood vindt. Volgens het Hof waren die mogelijke gevolgen zó ernstig, dat zelfs een minimale statistische kans al als aanmerkelijk moet worden beschouwd. Van Boksem: Als de mogelijke gevolgen van iemands handelen zeer ernstig zijn, dan kan dat een reden zijn om een zware straf op te leggen, maar niet om de bewijslast te versoepelen, en dat is precies wat hier is gebeurd. Gelukkig heeft de Hoge Raad nu ingegrepen.

De verdachte gebruikte ten tijde van het seksueel contact combinatietherapie. Daardoor is de kans dat een ander geļnfecteerd zou worden bij onbeschermd seksueel contact statistisch zeer klein. Kollen: Het is wenselijk dat iedereen die seks heeft, zich bewust is van het risico op een infectie, en probeert dat risico te beperken. Of hij of zij nu weet hiv-positief te zijn of niet. Maar een minimaal risico is er altijd; een condoom kan ook scheuren of afglijden. Hiv-preventie is en blijft absoluut nodig, maar niet via het strafrecht. Iemand die geen hiv-test heeft gedaan, en dus geen medicatie gebruikt, is zeer veel infectieuzer dan iemand die dat wel doet. Een vervolging die het doen van een hiv-test ontmoedigt, is volgens ons schadelijk voor de volksgezondheid. Daarom zijn we erg blij met deze uitspraak.

De gevoerde argumentatie vind ik zeer plausibel maar daar kan hier natuurlijk over gediscussieerd worden
salva cum reverentia
  donderdag 5 juni 2003 @ 18:01:36 #99
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_10910511
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:02 schreef rroloff het volgende:

Maar het risico is groter als iemand daadwerkelijk HIV heeft, dan dat het een willekeurige klant betreft.

Vuns Spooren IS een willekeurige klant voor hun.
pi_10923948
Teletekst vr 06 jun
quote:

Welschen vreest hetze tegen homo's

EINDHOVEN De Eindhovense burgemeester
Welschen waarschuwt dat de affaire rond
de voormalige PSV-directeur F.S. niet
moet leiden tot een heksenjacht op
homoseksuelen en prostitués.Welschen
riep gisteren mogelijke slachtoffers
van S. op zich bij de dokter te melden.

De seropositieve oud-directeur wordt
ervan verdacht onveilige seks te hebben
gehad met minderjarige jongens die zich
voor geld prostitueren.Het is nog niet
duidelijk om hoeveel jongeren het gaat.

S. (39) spreekt de beschuldigingen van
ontucht en onveilige seks tegen. Zijn
raadsman vindt het erg onzorgvuldig dat
het OM de HIV-besmetting bekendmaakte.

Zolang het nog niet om bewezen feiten gaat gebruikt de raadsman een wel zeer vriendelijk eufemisme voor de verwoesting het sociale leven van zijn klant.
salva cum reverentia
  vrijdag 6 juni 2003 @ 09:51:44 #101
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_10923961
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 09:50 schreef hoppe het volgende:
Teletekst vr 06 jun
[..]

Zolang het nog niet om bewezen feiten gaat gebruikt de raadsman een wel zeer vriendelijk eufemisme voor de verwoesting het sociale leven van zijn klant.

Die zal z'n gezin idd wel wat hebben moeten uitleggen de afgelopen dagen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 09:56:14 #102
16625 robh
pi_10924051
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 09:50 schreef hoppe het volgende:

Och, alsof de beschuldiging dat hij kinderen neukt goed is voor zijn sociale leven denk ik dan....
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10924093
Ik zat gister naar het nieuws te kijken en vindt het eigenlijk wel heel idioot.
Er is zo ver ik kan zien niets bewezen, en die man zijn leven is nu driedubbel naar de kloten.
Zijn vrouw en zijn kinderen's privacy wordt totaal niet beschermd.
Iedereen weet om wie het gaat.
Het belang van de privacy van zijn kinderen is blijkbaar ondergeschikt aan de gezondheid van bewust onveilig copulerende hoeren.

Dat die man naar de hoeren gaat en onveilige sex met die hoeren gehad zou hebben is zover ik kan lezen uit de berichten pure hearsay.
Er lopen al jaaaaaaaaaaaren kerels rond daar die sex hebben met dus minderjarige hoeren en worden die nu allemaal openbaar aan de schandpaal genageld? Zijn die allemaal getest op HIV?
God weet wat die hoeren zelf al bij zich dragen aan ziektes, hebben zij dan nul komma nul verantwoordelijkheid?

pi_10924318
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 09:56 schreef robh het volgende:

[..]

Och, alsof de beschuldiging dat hij kinderen neukt goed is voor zijn sociale leven denk ik dan....

Problemen met vooroordelen krijgen vast nog eens een financieel staartje als iemand het etiketje seropositief krijgt opgeplakt. Volgens mij wordt het zeer moeilijk om een behoorlijke hypotheek te kunnen afsluiten, je particulier tegen ziektekosten te kunnen verzekeren en ergens een baan te vinden als eenmaal bekend is dat je met dat virus rondloopt. Men zal je niet als gewilde klant binnenhalen vanwege de aangenomen risico's.

Het etiketje van (ex-)schandnapenloper lijkt me dragelijker.

salva cum reverentia
  vrijdag 6 juni 2003 @ 10:14:56 #105
16625 robh
pi_10924436
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:09 schreef hoppe het volgende:

Problemen met vooroordelen krijgen vast nog eens een financieel staartje als iemand het etiketje seropositief krijgt opgeplakt. Volgens mij wordt het zeer moeilijk om een behoorlijke hypotheek te kunnen afsluiten, je particulier tegen ziektekosten te kunnen verzekeren en ergens een baan te vinden als eenmaal bekend is dat je met dat virus rondloopt. Men zal je niet als gewilde klant binnenhalen vanwege de aangenomen risico's.

Het etiketje van (ex-)schandnapenloper lijkt me dragelijker.

Dat je HIV hebt zul je zowiezo moeten melden als je al het bovenstaande wilt verkrijgen. Heb je het niet kun je gewoon een doktersverklaring krijgen.

Of de politie het nu naar buiten brengt of dat je het zelf doet maakt helemaal niets uit voor deze zaken.

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10924475
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:14 schreef robh het volgende:

[..]

Dat je HIV hebt zul je zowiezo moeten melden als je al het bovenstaande wilt verkrijgen. Heb je het niet kun je gewoon een doktersverklaring krijgen.

Of de politie het nu naar buiten brengt of dat je het zelf doet maakt helemaal niets uit voor deze zaken.

Behalve dan dat nu heel Nederland het weet en in het andere geval alleen jij en de verzekeraar/bank.
  vrijdag 6 juni 2003 @ 10:18:12 #107
16625 robh
pi_10924486
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:17 schreef milagro het volgende:

Behalve dan dat nu heel Nederland het weet en in het andere geval alleen jij en de verzekeraar/bank.

Maar daar had hoppe het niet over, ik geef alleen antwoord op zn stelling.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10924497
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:18 schreef robh het volgende:

[..]

Maar daar had hoppe het niet over, ik geef alleen antwoord op zn stelling.

Dat begrijp ik.
Maar voor een nieuwe baan hoef je dat dus nķet te melden.

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 06-06-2003 10:20]

† In Memoriam † vrijdag 6 juni 2003 @ 10:20:31 #109
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10924528
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 09:58 schreef milagro het volgende:
Er is zo ver ik kan zien niets bewezen, en die man zijn leven is nu driedubbel naar de kloten.
Het leven van die prostituerende kinderen kan ook dubbel naar de kloten zijn als zij besmet zijn door deze keurige meneer.
pi_10924553
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:20 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Het leven van die prostituerende kinderen kan ook dubbel naar de kloten zijn als zij besmet zijn door deze keurige meneer.

Die "kinderen" lopen bewust dat risico omdat ze luxe spulletjes willen of verslaafd zijn.
De kans dat je van hen wat oploopt is groter dan zij van jou, lijkt me ook..
pi_10924565
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 09:58 schreef milagro het volgende:
Iedereen weet om wie het gaat.
Het belang van de privacy van zijn kinderen is blijkbaar ondergeschikt aan de gezondheid van bewust onveilig copulerende hoeren.

Dat die man naar de hoeren gaat en onveilige sex met die hoeren gehad zou hebben is zover ik kan lezen uit de berichten pure hearsay.
Er lopen al jaaaaaaaaaaaren kerels rond daar die sex hebben met dus minderjarige hoeren en worden die nu allemaal openbaar aan de schandpaal genageld? Zijn die allemaal getest op HIV?
God weet wat die hoeren zelf al bij zich dragen aan ziektes, hebben zij dan nul komma nul verantwoordelijkheid?

*aansluit bij dit standpund*
Ask me no questions and I'll tell you no lies
  † In Memoriam † vrijdag 6 juni 2003 @ 10:59:41 #112
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10925258
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:21 schreef milagro het volgende:

[..]

Die "kinderen" lopen bewust dat risico omdat ze luxe spulletjes willen of verslaafd zijn.
De kans dat je van hen wat oploopt is groter dan zij van jou, lijkt me ook..

Als * de hoerenloper* zijn gezin wil beschermen dan had deze gebruik moeten maken van een condoom.
pi_10926833
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:20 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Als deze vakmensen nu nog niet op de hoogte zijn van die risico's van hun nering dan hebben ze al lang een SOA onder de leden en loopt ieder die ooit onbeschermd van hun diensten gebruik gemaakt heeft risico.

Nu lijkt het verhaal te worden gegoten in de ronkende SP-retoriek van de gemene rijkaard die bewust de arme gemarginaliseerde medemens uitbuit en beschadigt. Dergelijke voorstellingen komen geloofwaardiger over als ze worden verspreid in roman-of soapvorm.

salva cum reverentia
pi_10926856
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Als * de hoerenloper* zijn gezin wil beschermen dan had deze gebruik moeten maken van een condoom.

Dat heeft de hoerenloper naar eigen zeggen ook gedaan.
Het is totale en complete hearsay tot nu toe.
pi_10926976
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Is al aangetoond dat dit niet is gebeurd dan? Even om te voorkomen dat een mogelijk onschuldig man gelyncht wordt door de beļnvloedbaarheid van sommigen die meteen met hun vooroordeel een veroordeling uitspreken en daarmee de volkswoede mobiliseren...

[Dit bericht is gewijzigd door hoppe op 06-06-2003 14:18]

salva cum reverentia
pi_10927012
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 10:14 schreef robh het volgende:

[..]

Wat jij hier beweert pleit tegen vrijwillig testen van mensen die bang zijn iets onder de leden te hebben. Wat niet weet wat jou minder deert.
salva cum reverentia
  † In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 14:52:20 #117
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10964212
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:07 schreef hoppe het volgende:

Nu lijkt het verhaal te worden gegoten in de ronkende SP-retoriek van de gemene rijkaard die bewust de arme gemarginaliseerde medemens uitbuit en beschadigt. Dergelijke voorstellingen komen geloofwaardiger over als ze worden verspreid in roman-of soapvorm.

Ach, de dader heeft ook last van zelfmedelijden..
pi_10964266
quote:
Op zondag 8 juni 2003 14:52 schreef Loedertje het volgende:
Ach, de dader heeft ook last van zelfmedelijden..
Hij heeft lekker in de gevangenis zitten internetten, denk jij?
pi_10964291
dader?
  zondag 8 juni 2003 @ 15:07:05 #120
16625 robh
pi_10964470
quote:
Op vrijdag 6 juni 2003 12:16 schreef hoppe het volgende:

Wat jij hier beweert pleit tegen vrijwillig testen van mensen die bang zijn iets onder de leden te hebben. Wat niet weet wat jou minder deert.

Que?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  † In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 15:40:28 #121
13819 Loedertje
Trotse GILF.
  zondag 8 juni 2003 @ 15:52:44 #122
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_10965369
Ik vindt deze hele zaak een typisch symptoom van de taboetjes en hypocrisie die nog steeds in dit land de ronde doen omtrent homoseksualiteit en het feit dat er heel wat getrouwde "heteroseksuele" vaders om hun valse maatschappelijke imago in stand te houden een dubbel-leven moeten(?) leidden en om aan hun WARE seksuele verlangens te voldoen in het geniep 's avonds naar parkjes, parkeerplaatsen, bossen, sauna's e.d. gaan en dat jongeren van Marokkaanse afkomst zich gaan prostitueren alsof geld ontvangen voor seks met een andere man i.p.v. dķt doen uit liefde ze wél verzekerd van een mooi plekje in de "Moslim-hemel"!!?!
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
  zondag 8 juni 2003 @ 15:54:55 #123
16625 robh
pi_10965415
quote:
Op zondag 8 juni 2003 15:52 schreef MasterPeace het volgende:
Ik vindt deze hele zaak een typisch symptoom van de taboetjes en hypocrisie die nog steeds in dit land de ronde doen omtrent homoseksualiteit en het feit dat er heel wat getrouwde "heteroseksuele" vaders om hun valse maatschappelijke imago in stand te houden een dubbel-leven moeten(?) leidden en om aan hun WARE seksuele verlangens te voldoen in het geniep 's avonds naar parkjes, parkeerplaatsen, bossen, sauna's e.d. gaan en dat jongeren van Marokkaanse afkomst zich gaan prostitueren alsof geld ontvangen voor seks met een andere man i.p.v. dķt doen uit liefde ze wél verzekerd van een mooi plekje in de "Moslim-hemel"!!?!
Het taboe dat er nu nog rust op het met je hiv-snikkel in kinderkonten roeren zou inderdaad opgeheven moeten worden.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10966399
quote:
Op zondag 8 juni 2003 15:54 schreef robh het volgende:

Het taboe dat er nu nog rust op het met je hiv-snikkel in kinderkonten roeren zou inderdaad opgeheven moeten worden.

Waar slaat dit nou weer op man? Ben jij bij de politieverhoren geweest. Doe godverdomme even normaal, dit is precies wat degene bedoelt waar jij met deze vunzige tekst op reageert
  zondag 8 juni 2003 @ 16:40:47 #125
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_10966423
quote:
Op zondag 8 juni 2003 16:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou weer op man? Ben jij bij de politieverhoren geweest. Doe godverdomme even normaal, dit is precies wat degene bedoelt waar jij met deze vunzige tekst op reageert

S-a-r-c-a-s-m-e. . Dumbass.
  † In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 16:51:55 #126
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10966590
quote:
Op zondag 8 juni 2003 15:52 schreef MasterPeace het volgende:
Ik vindt deze hele zaak een typisch symptoom van de taboetjes en hypocrisie die nog steeds in dit land de ronde doen omtrent homoseksualiteit en het feit dat er heel wat getrouwde "heteroseksuele" vaders hun WARE seksuele verlangens

en dat jongeren van Marokkaanse afkomst zich gaan prostitueren

Een taboe van vaders die hun ware sexuele verlangens (sex met minderjarigen) zouden moeten doorbreken door er openlijk over te praten wat zij uitvreten bedoel je?
  zondag 8 juni 2003 @ 17:06:44 #127
36718 ghettoman
In the ghetto .....
pi_10966860
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:37 schreef shmoopy het volgende:
Zware mishandeling met voorbedachte rade?
Het is een levensbedreigende ziekte,
poging tot doodslag lijkt me dus heel wat meer op z'n plaats.
Moord met voorbedachte rade mag ook, als er maar een flinke veroordeling op staat.
quote:

Er is nog nooit bewezen dat HIV tot AIDS leidt en ook AIDS zelf is ook niet dodelijk. Tevens is het niet zeker dat als je nu AIDS krijgt dat het automatisch leidt tot je dood (medicijnen blijven ontwikkeld worden).
Tsja .....
  zondag 8 juni 2003 @ 17:06:49 #128
36718 ghettoman
In the ghetto .....
pi_10966862
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 14:46 schreef robh het volgende:

[..]

Misschien kan ie wel met Dutoux in een cel.
Tsja .....
  zondag 8 juni 2003 @ 17:08:28 #129
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_10966899
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:06 schreef ghettoman het volgende:

[..]

[..]

Er is nog nooit bewezen dat HIV tot AIDS leidt en ook AIDS zelf is ook niet dodelijk. Tevens is het niet zeker dat als je nu AIDS krijgt dat het automatisch leidt tot je dood (medicijnen blijven ontwikkeld worden).

Iemand vergiftigen is ook niet dodelijk, als je er tijdig bij bent.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  zondag 8 juni 2003 @ 17:15:52 #130
36718 ghettoman
In the ghetto .....
pi_10967077
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 16:47 schreef dax het volgende:
Deze man zal niet worden veroordeeld voor moord of doodslag aangezien voor zo'n veroordeling bewezen moet worden dat iemand met opzet iemand anders probeerde te doden. Dit kan niet bewezen worden aangezien seksueel contact tussen een HIV-besmette en iemand zonder HIV lang niet altijd leidt tot overdracht van het virus. Bovendien leidt een HIV-besmetting door de huidige medicatie ook niet meer altijd tot AIDS.

(Dit is overigens niet zozeer mijn mening maar die van de Hoge Raad)

Dood door schuld/nalatigheid zou nog wel kunnen, mits ze kunnen aantonen dat het slachtoffer uiteindelijk is doodgegaan aan zijn HIV besmetting.

maar dat zal zeer moeilijk zijn en tegen de tijd dat het gebeurt is Fons Sporen al dood waarschijnlijk.

Tsja .....
  zondag 8 juni 2003 @ 17:17:29 #131
36718 ghettoman
In the ghetto .....
pi_10967113
quote:
Op woensdag 4 juni 2003 19:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zal in het geval van kinderen niet opgaan.
Tsja .....
pi_10967356
quote:

[..]

doe normaal.
  zondag 8 juni 2003 @ 17:32:25 #133
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_10967366
Robh slaat toch de spijker op de kop: welk taboe?
1 kernfysicus
  zondag 8 juni 2003 @ 17:33:15 #134
16625 robh
pi_10967376
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:31 schreef milagro het volgende:

doe normaal.

sarcasme.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zondag 8 juni 2003 @ 17:34:09 #135
13264 U-lerZzZ
www.Fh2.nl
pi_10967386
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:33 schreef robh het volgende:

[..]

sarcasme.

Ja, dat moge toch wel duidelijk zijn. .
Wie?
pi_10967445
het is totaal niet bewezen dat de man onveilige sex gehad heeft met die jongens, het is hun woord tegen het zijne.

echt belachelijk om er dus van uit te gaan alsof het een bewezen feit is en die man a priori aan de publieke schandpaal vast te maken.

ik vraag me sowiesoe af waarom de gezondheid van een zootje onveilig vrijende hoeren voor gaat op de privacy van de kinderen (en echtgenote)van FS.

in dat park lopen al jaaaaaaaaaaaaaren mannen en al jaaaaaaaaren vrijen die hoeren onveilig als dat de wens van de klant is.
maar FS is een bekende kop en die mag je met naam en toenaam alsvast al schuldig verklaren.

we weten niets over zijn privéleven, niets over het hoe en wat aangaande zijn relatie met zijn vrouw, maar blijkbaar zijn gissingen en vooringenomenheid voldoende om een en ander als feit te beschouwen.

zondag 8 juni 2003 @ 17:40:48 #137
16625 robh
pi_10967472
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:38 schreef milagro het volgende:
het is totaal niet bewezen dat de man onveilige sex gehad heeft met die jongens, het is hun woord tegen het zijne.
Daar wordt hij toch van beschuldigd? Dan mag je daar toch over praten?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10967507
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:40 schreef robh het volgende:

[..]

er wordt hier door enkelen gedaan of het een feit is dat hij onveilige sex gehad heeft.
er wordt hier gedaan of hij bij een schoolplein van een basisschool kinderen meegelokt heeft.
er wordt hier gedaan alsof hoerenloperij een zonde is.
er wordt hier gedaan alsof het zeker is dat zijn vrouw bedrogen is, terwijl er net zo goed afspraken kunnen zijn tussen die twee.
pi_10967512
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:40 schreef robh het volgende:

[..]

Niet op de manier zoals jij doet. Door te zeggen dat hij met zijn HIV-snikkel enz..............dat is van een grofheid die ik niet van je verwacht. Zo praat je niet over iemand met een ziekte. Bovendien weet je niet wat er gebeurd is en presenteer jij het als een gegeven dat hij die jongens in hun kont geneukt heeft. Ik weet echt niet waar je dat op baseert.

Het zou ons sieren hier met iets meer respect over mensen met HIV te praten.

pi_10967566
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:33 schreef robh het volgende:

[..]

sarcasme.

posts waar dergelijke taal gebezigd wordt, edit jij normaliter, serieus of niet, dus doe niet zo laf met je 'sarcasme'.
  † In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 17:49:46 #141
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10967586
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:44 schreef milagro het volgende:

Jij gaat er per definitie vanuit dat elke minderjarige prostituee het uit vrije wil doet..

En een gezonde vent die naar de *betere* hoeren gaat daar zul je mij nimmer over horen, wél over ransapen die het liefst voor een euro hun leuter overal insteken (Vooral de hoeren m/v die geestelijk niet in orde zijn of minderjarigen onder dwang zijn het slachtoffer van deze brave huisvaders..)

Lekker goedkoop, we gaan naar de ongecontroleerde straathoeren aangezien de huishoudportemonnee dan gewoon vol kan blijven en er meer kans is om iets *jongs* te scoren voor weinig.

† In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 17:51:46 #142
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10967618
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:44 schreef SCH het volgende:
Ik weet echt niet waar je dat op baseert.
De openingspost:
quote:
Hoewel hij van die besmetting op de hoogte was, heeft hij met de jongens onbeschermde seksuele contacten gehad
  zondag 8 juni 2003 @ 17:52:04 #143
16625 robh
pi_10967625
quote:

er wordt hier door enkelen gedaan of het een feit is dat hij onveilige sex gehad heeft.

Daar word hij van verdacht en daar mag je het dan gewoon over hebben.
quote:
er wordt hier gedaan of hij bij een schoolplein van een basisschool kinderen meegelokt heeft.
Die heb ik gemist geloof ik.
quote:
er wordt hier gedaan alsof het zeker is dat zijn vrouw bedrogen is, terwijl er net zo goed afspraken kunnen zijn tussen die twee.
Wat is daar dan tegen om dat te zeggen?
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10967627
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:48 schreef milagro het volgende:

[..]

posts waar dergelijke taal gebezigd wordt, edit jij normaliter, serieus of niet, dus doe niet zo laf met je 'sarcasme'.

Helemaal mee eens, ik ben er echt misselijk van. Sluit dit topic maar joh.
pi_10967674
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:51 schreef Loedertje het volgende:

[..]

De openingspost:
[..]

Ik wil je wel eens wat uitleggen over homoseks als je dat wilt. Maar er zijn nogal wat variaties en mogelijkheden dus de zinspelingen die Robh maakt op kontneuken zijn verre van vanzelfsprekend. Zeker bij Marokkaanse jongens.
  zondag 8 juni 2003 @ 17:55:06 #146
16625 robh
pi_10967676
quote:

Geef maar toe, je kon er stiekem wel om lachen
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10967692
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:55 schreef robh het volgende:

[..]

nee, sorry en doe verdomme nu eens normaal!
pi_10967694
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:49 schreef Loedertje het volgende:
Lekker goedkoop, we gaan naar de ongecontroleerde straathoeren aangezien de huishoudportemonnee dan gewoon vol kan blijven en er meer kans is om iets *jongs* te scoren voor weinig.

Op de radio zei een van de prostituees dat de man 2000 a 2500 euro en meer overhad voor zijn pleziertjes

Ik ben het trouwens eens met milagro op het punt van de onveilige seks: de kans dat ie het van een van die schandknapen heeft is niet echt onbestaande en wie weet hoeveel mensen er misschien nog meer besmet zijn door dat soort praktijken.

zondag 8 juni 2003 @ 17:56:16 #149
36718 ghettoman
In the ghetto .....
pi_10967700
quote:

ik vraag me sowiesoe af waarom de gezondheid van een zootje onveilig vrijende hoeren voor gaat op de privacy van de kinderen (en echtgenote)van FS.

Die hoeren zijn anders ook nog kinderen.
Tsja .....
pi_10967708
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:55 schreef robh het volgende:

[..]

Ga je nog normaal doen?
  zondag 8 juni 2003 @ 17:57:28 #151
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_10967722
Wat is er nou zo erg aan Robh z'n sarcastische opmerking? Dat gezwets over taboe is toch raar?
1 kernfysicus
pi_10967733
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:52 schreef robh het volgende:

[..]

Daar word hij van verdacht en daar mag je het dan gewoon over hebben.
[..]

Die heb ik gemist geloof ik.
[..]

Wat is daar dan tegen om dat te zeggen?

Je moet niet als een feit naar voren brengen dat die man onveilige sex gehad heeft en zeker niet op de idiote manier waarop jij dat doet!
pi_10967754
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:56 schreef ghettoman het volgende:

[..]

Die hoeren zijn anders ook nog kinderen.

wel verdomde streetwise en hun leeftijd stond niet op hun voorhoofd geschreven en is ook niet iets waar ze over het algemeen eerlijk over zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 08-06-2003 17:59]

† In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 17:59:03 #154
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10967759
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:57 schreef milagro het volgende:

Je moet niet als een feit naar voren brengen dat die man onveilige sex gehad heeft en zeker niet op de idiote manier waarop jij dat doet!

Kun jij mij uitleggen hoe *de arme man* die altijd zo veilig vrijde aan een hivbesmetting komt?
pi_10967798
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:59 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Kun jij mij uitleggen hoe *de arme man* die altijd zo veilig vrijde aan een hivbesmetting komt?

Zeg ik dat hij ALTIJD veilig heeft gevreeėn?
Het is heel aannemelijk dat hij NA een positief uitgevallen test vanaf dat moment veilig vrijde, zelfs als dat met hoeren was.
  zondag 8 juni 2003 @ 18:01:19 #156
16625 robh
pi_10967805
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:57 schreef milagro het volgende:

ALS jij de post had gelezen waarop ik reageerde had je het sarcasme wel ontdekt. En ik beschuldig in dat stukje NERGENS ons Fons van wat dan ook.

Ik vind het neuken van minderjarigen voor geld ook verwerpelijk, maar dat was je ontgaan?

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  zondag 8 juni 2003 @ 18:02:40 #157
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_10967827
quote:

Nee, het OM maakt een zeldzame uitzondering om te melden dat hij HIV heeft vanwege het feit dat de officier een Feijenoordfan is.

Denk zelf ook eens na zeg.

En dat "goedkope" gelul van Loedertje slaat ook weer nergens op. 2000-2500 euro , dan kan je naar de betere hoeren.

Ga er maar mooi vanuit dat het klopt, alleen al omdat ze normaal zeer voorzichtig omgaan met dit soort info en nu voluit brullen in de media.

pi_10967842
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:01 schreef robh het volgende:

[..]

ALS jij de post had gelezen waarop ik reageerde had je het sarcasme wel ontdekt. En ik beschuldig in dat stukje NERGENS ons Fons van wat dan ook.

Ik vind het neuken van minderjarigen voor geld ook verwerpelijk, maar dat was je ontgaan?

Het gaat verdomme niet om het sarcasme maar om je TAALgebruik!!!!!!!

Als jij andere users aanspreekt op dergelijk taalgebruik, hun posts daarop edit of notes uitdeelt, moet je zelf niet piepen als JIJ aangesproken wordt op eender gedrag.

pi_10967855
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:57 schreef tvlxd het volgende:
Wat is er nou zo erg aan Robh z'n sarcastische opmerking? Dat gezwets over taboe is toch raar?
Dit is geen zaak voor guitige grapjes. HIV is een ernstige ziekte, het gaat om beschuldigingen van poging tot moord, het gaat om de trieste situatie van jongensprostiuees, om een gezin dat in de vernieling raakt etc. - zonder dat we weten wat er aan de hand is. Sarcasme is niet echt gepast, lijkt me.
pi_10967880
Nogmaals wil ik jullie wijzen op het vonnis van de Hoge Raad waarin iemand met HIV die onveilig met minderjarige jongens seks heeft gehad is vrijgesproken van poging tot doodslag.
  zondag 8 juni 2003 @ 18:06:26 #161
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_10967893
En trouwens, voor 2000 tot 2500 euro kan je er wel vanuit gaan dat hij ze anaal zo vol zaad heeft geschoten dat ze het moesten terugslikken.
  † In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 18:06:53 #162
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10967898
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:02 schreef Furby het volgende:

En dat "goedkope" gelul van Loedertje slaat ook weer nergens op. 2000-2500 euro , dan kan je naar de betere hoeren.

Ik moet de eerste straatprostituee nog tegenkomen die 2000-2500 krijgt voor sex .

In de escort branche en de betere bordelen zijn dat nog prijzen die realistisch zijn, op straat dus écht niet..

† In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 18:07:44 #163
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10967917
quote:
GGD meldde al onveilige seks in 2001
Door PLEUN VAN STRALEN

Zaterdag 7 juni, EINDHOVEN - Medewerkers van de GGD hebben al in 2001 gerapporteerd over de aanwezigheid van minderjarige schandknapen op homo-ontmoetingsplaatsen in Eindhoven. Ook hebben zij gemeld dat de bezoekers steeds vaker onbeschermde seksuele contacten hebben. Dat blijkt uit een jaarverslag.

Eerder liet de politie weten pas sinds vorig jaar op de hoogte te zijn van de ongewenste homo-prostitutie. Toen is ook het politie-onderzoek gestart. 'De politie en GGD werken nauw samen en zijn dus altijd vrijwel tegelijk op de hoogte. Als er voldoende aanwijzingen zijn, kan de politie ingrijpen. Dat moment is blijkbaar vorig jaar geweest', aldus een woordvoerster van de gemeente.

HIV-virus

Uit het grootschalige recherche-onderzoek dat vorig jaar startte, is onder meer de arrestatie van de 39-jarige Fons Spooren uit Netersel voortgevloeid. Hij wordt er van verdacht tegen betaling onbeschermde seks te hebben gehad met minderjarige jongens terwijl hij wist dat hij was besmet met het HIV-virus.
Burgemeester Welschen wilde gisteren niet de in diverse media gerezen vermoedens bevestigen dat Fons Spooren 'vele tientallen' slachtoffers zou hebben gemaakt. 'Ik doe geen uitspraken over aantallen zolang er nog zoveel onduidelijk is', zo liet hij via zijn woordvoerster weten.
Of er zich slachtoffers van Spooren bij de GGD hebben gemeld, kon en wilde Welschen ook niet zeggen. 'De meldingen zijn veelal anoniem. Daarbij hoeven de cliėnten niet aan te geven of ze in verband met de zaak Spooren bij ons aankloppen. We weten het dus niet', aldus de woordvoerster.
'De burgemeester wil de GGD nu de tijd geven om het een en ander uit te zoeken. Pas als hij vindt dat er weer iets nieuws te melden is, treedt hij met informatie naar buiten', zegt de woordvoerster.

zondag 8 juni 2003 @ 18:09:18 #164
16625 robh
pi_10967940
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:03 schreef milagro het volgende:

Het gaat verdomme niet om het sarcasme maar om je TAALgebruik!!!!!!!

Als jij andere users aanspreekt op dergelijk taalgebruik, hun posts daarop edit of notes uitdeelt, moet je zelf niet piepen als JIJ aangesproken wordt op eender gedrag.

"Hij zei neuken!"

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  † In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 18:10:12 #165
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10967960
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:04 schreef SCH het volgende:

om een gezin dat in de vernieling raakt etc.

\
Nog even en men klaagt de minderjarigen aan omdat zij het leven van een gezin hebben verwoest..

Kom op zeg, die m'neer heeft toch zelf dit risico (bij zijn volle verstand!) genomen?

Ni

zondag 8 juni 2003 @ 18:11:35 #166
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_10967987
quote:

Jij mankeert echt wat aan je hersens dus.
pi_10968018
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:06 schreef Loedertje het volgende:
Ik moet de eerste straatprostituee nog tegenkomen die 2000-2500 krijgt voor sex .

In de escort branche en de betere bordelen zijn dat nog prijzen die realistisch zijn, op straat dus écht niet..

Tsja dat was toch echt de verklaring van die jongere, die ook stelde dat het onveilig gebeurde.

Ik weet gelukkig niet wat de prijzen zijn in die milieu's, maar bedenk wel dat het om minderjarigen ging.

pi_10968045
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:11 schreef Furby het volgende:

[..]

Jij mankeert echt wat aan je hersens dus.

gelukkig wel ja, als niets mankeren jouw uitlatingen tot gevolg heeft
pi_10968046
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:09 schreef robh het volgende:
"Hij zei neuken!"

Begrijp je het echt niet???? Of speel je nu de vasthoudende mod?
pi_10968054
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:10 schreef Loedertje het volgende:

[..]
Nog even en men klaagt de minderjarigen aan omdat zij het leven van een gezin hebben verwoest..

Kom op zeg, die m'neer heeft toch zelf dit risico (bij zijn volle verstand!) genomen?

Ni

Nou stel dat Fons S. kan bewijzen dat ie het van een parkprostituee heeft gekregen ... dan mag zo'n schandknaap best aangeklaagd worden imo.
  zondag 8 juni 2003 @ 18:14:42 #171
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_10968058
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:06 schreef Loedertje het volgende:

quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:49 schreef Loedertje het volgende:

Je kan zeggen wat je wil, deze info komt van de hoertjes zelf en dat is dus NIET goedkoop wat jij zei.
pi_10968066
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:10 schreef Loedertje het volgende:

Hij is dus schuldig?
  † In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 18:16:18 #173
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10968105
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:14 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

Nou stel dat Fons S. kan bewijzen dat ie het van een parkprostituee heeft gekregen ... dan mag zo'n schandknaap best aangeklaagd worden imo.

En stel dat er nu ook 10 jongetjes besmet zijn alsmede zijn wettige echtgenoot..dan kan zij het gezin toch nog enigzins redden door een fikse schadevergoeding van haar man te eisen?

Kom op zeg

† In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 18:17:38 #174
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10968131
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is dus schuldig?

Schuldig aan onbeschermde sexuele handelingen met minderjarigen?
Ik heb nog niets gelezen waaruit het tegendeel zou blijken..
pi_10968144
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:16 schreef Loedertje het volgende:

[..]

En stel dat er nu ook 10 jongetjes besmet zijn alsmede zijn wettige echtgenoot..dan kan zij het gezin toch nog enigzins redden door een fikse schadevergoeding van haar man te eisen?

Kom op zeg

wat weet jij nu van zijn thuissituatie
misschien was zijn vrouw wel op de hoogte en hadden ze afspraken gemaakt.
misschien had hij al jaren geen sex meer met haar, misschien wel en altijd beschermd.
pi_10968205
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:17 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Hij is verdachte. Of'ie schuldig is moet nog blijken.
  † In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 18:22:30 #177
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10968229
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:18 schreef milagro het volgende:

wat weet jij nu van zijn thuissituatie
misschien was zijn vrouw wel op de hoogte en hadden ze afspraken gemaakt.
misschien had hij al jaren geen sex meer met haar, misschien wel en altijd beschermd.

Jij stelde dat zijn gezin er zoveel schade van opliep, ik pas vele postings later als reactie op je meelevende postings hoor
  zondag 8 juni 2003 @ 18:22:30 #178
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_10968230
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:14 schreef milagro het volgende:

gelukkig wel ja, als niets mankeren jouw uitlatingen tot gevolg heeft

Dus als een kind van 10 de signalering saboteert van de NS dan mag je volgens jouw redenering niets zeggen want het gezin van dat kind is belangrijker dan de gezondheid van de machinist. (+ evt zwartrijders)

Jij stelt gezin boven gezondheid van anderen namelijk. (Bovendien behoren die marokkaantjes ook tot een gezin trouwens, maar dat zien we voor jouw gemak even over het hoofd)

pi_10968318
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:22 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Jij stelde dat zijn gezin er zoveel schade van opliep, ik pas vele postings later als reactie op je meelevende postings hoor

Oh ja..logisch..
  zondag 8 juni 2003 @ 18:28:48 #180
36718 ghettoman
In the ghetto .....
pi_10968359
quote:

[..]

Zelf loop je anders ook maar te roepen dat het gewoon eigen schuld is van die kinderhoeren.

Wat is er zo erg aan die opmerking?

quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:44 schreef SCH het volgende:

Het zou ons sieren hier met iets meer respect over mensen met HIV te praten.

Normale mensen met HIV wel ja.

Pedoseksuelen die al wetend kinderen besmetten.

Tsja .....
  zondag 8 juni 2003 @ 18:31:27 #181
36718 ghettoman
In the ghetto .....
pi_10968423
quote:
Op zondag 8 juni 2003 17:58 schreef milagro het volgende:

[..]

wel verdomde streetwise en hun leeftijd stond niet op hun voorhoofd geschreven en is ook niet iets waar ze over het algemeen eerlijk over zijn.

Alsof die ronselaars en die pedo Sporen dat niet wisten.

Als je sex met volwassen mannen wil neem je wel een escortbureau.

Tsja .....
pi_10968549
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:17 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Precies - dat zou heel goed kunnen. Minderjarige prositituees hebben we het dan over. Die zelf de veiligheid blijkbaar ook niet in acht namen. Lees het arrest van de Hoge Raad.

Waarom moet deze man eigenlijk van jou zo perse aan de schandpaal voordat we de feiten kennen?

pi_10968740
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:16 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Kom op zeg

Gesteld dat de beschuldiging een kern van waarheid bevatte dan kunnen er welgeteld twee dingen ten laste worden gelegd volgens mij nl.
a .seks met minderjarige
b. besmetting met dodelijke ziekte. Dan zijn er weer een aantal mogelijkheden
1 de man vertelde dat ie ziek was en onveilig wou vrijen, maar goed dan is er nog geen sprake van twee volwasennen die met elkaar iets afspreken
2. den man verzweeg zijn ziekte en wou onveilig vrijen ... dan kom je wel redelijk in de buurt van moord vind ik.

Maar ... een en ander gaat ook de andere kant op ... indien een minderjarige zou weten dat ie ziek was en instemt met onveilige seks dat is voor mij gelijk aan optie b2.

Voor de volledigheid ook nog erbij vermelden dat ook meederjarige jongens tot de zakenpartners van Fons S. behoorden, en dat volgens mij seks tegen betaling niet strafbaar is.

zondag 8 juni 2003 @ 19:06:00 #184
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_10969092
quote:

[..]

Je hebt mijn post duidelijk totaal NIET begrepen en het uit z'n verband gerukt; Ik had het over het TABOE op homoseksualiteit in het ALGEMEEN, en niet alleen over het gedrag van die ex-PSV directeur; 80% van de kerels die 's avonds naar parken e.d. gaan om aan hun seksuele vertier te komen zijn getrouwde, als heteroseksueel bekendstaande mannen die op de één-of-andere manier nog steeds niet voor hun geaardheid uit kunnen komen en waarvan het merendeel in het geniep seks heeft met mannen van EIGEN leeftijd en NIET met minderjarigen, waarvan in veel gevallen trouwens écht niet te zien is of ze qua leeftijd nou 17 of 22 zijn...

Jij doet nét įlsof ik pedofilie zat te verdedigen terwijl dąt niét het geval was, wellicht projecteerde je je eigen sick mind op mijn post!?

"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_10970126
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:06 schreef MasterPeace het volgende:
Ik had het over het TABOE op homoseksualiteit in het ALGEMEEN, en niet alleen over het gedrag van die ex-PSV directeur; 80% van de kerels die 's avonds naar parken e.d. gaan om aan hun seksuele vertier te komen zijn getrouwde, als heteroseksue enz............
Je hebt een goed punt.

Wat hier gebeurd is, is waar ik altijd bang voor ben. Er hoeft maar een trigger te zijn of de onverdraagzaamheid slaat weer toe. Het is voor mij de afgelopen jaren duidelijk genoeg geworden dat tolerantie een zeer betrekkelijk begrip is en dat er zo een zondebok is gevonden als dat nodig wordt geacht.

In dit geval kan heel snel het beeld worden geschapen van vieze homomannen die jonge jongetjes pakken, of van HIV-geinfecteerden die niet opletten en het allemaal niks kan schelen.

Daarom reageer ik verbeten op sommige posts en zeker op die van Robh, die ook beter moet weten.

† In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 19:50:12 #186
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10970239
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:45 schreef SCH het volgende:

In dit geval kan heel snel het beeld worden geschapen van vieze homomannen die jonge jongetjes pakken..

Volgens mij maken er juist een aantal mensen bezwaar tegen het feit dat Homo's in een kwaad daglicht komen te staan omdat Homo's namelijk nog geen pedo's zijn..
Er is een groot verschil daartussen nml..

En of het nu Nederlandse meisjes van loverboys zijn of jonge marokaanse jongens maakt mij hememaal nix uit...Feit is dat het om KINDEREN gaat...
(

pi_10970346
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:50 schreef Loedertje het volgende:
En of het nu Nederlandse meisjes van loverboys zijn of jonge marokaanse jongens maakt mij hememaal nix uit...Feit is dat het om KINDEREN gaat...
Gaat het om kinderen dan? Om kinderen van ongeveer 8-12 jaar? Of gaat het om minderjarige jongens van bijvoorbeeld 15. Dat is strafbaar maar om meisjes en jongens van 15 tegenwoordig nog kinderen te noemen is wat naief. Die hebben vaak een seksleven waar je u tegen zegt. Ik vind dat nogal een verschil hoor.
  † In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 19:56:10 #188
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10970406
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:54 schreef SCH het volgende:

Gaat het om kinderen dan? Om kinderen van ongeveer 8-12 jaar? Of gaat het om minderjarige jongens van bijvoorbeeld 15. Dat is strafbaar maar om meisjes en jongens van 15 tegenwoordig nog kinderen te noemen is wat naief. Die hebben vaak een seksleven waar je u tegen zegt. Ik vind dat nogal een verschil hoor.

'k heb geen zicht op het geweldige sexleven van een 15 jarige.
pi_10970428
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:56 schreef Loedertje het volgende:
'k heb geen zicht op het geweldige sexleven van een 15 jarige.
Dan moet je misschien niet al te snel zo van leer trekken met 'kinderen' e.d.
  zondag 8 juni 2003 @ 20:11:39 #190
16715 Mylene
*schatje*
pi_10970895
quote:
Op zondag 8 juni 2003 18:05 schreef SCH het volgende:
Nogmaals wil ik jullie wijzen op het vonnis van de Hoge Raad waarin iemand met HIV die onveilig met minderjarige jongens seks heeft gehad is vrijgesproken van poging tot doodslag.
Duh, een dergelijk persoon blijft in mijn ogen een moordenaar.
pi_10971033
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:11 schreef schatje het volgende:
Duh, een dergelijk persoon blijft in mijn ogen een moordenaar.
Dat is niet belangrijk.
  zondag 8 juni 2003 @ 20:16:17 #192
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_10971044
Nee, schatje, wat jij vind is niet belangrijk.
1 kernfysicus
  zondag 8 juni 2003 @ 20:22:01 #193
16715 Mylene
*schatje*
pi_10971200
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:16 schreef tvlxd het volgende:
Nee, schatje, wat jij vind is niet belangrijk.
  † In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 20:33:22 #194
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10971462
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan moet je misschien niet al te snel zo van leer trekken met 'kinderen' e.d.

Iemand van 15 is nu eenmaal voor de wet niet volwassen maar als jij een andere mening hebt dan mag dat hoor, feit = dat het gewoon een kind is.
pi_10971561
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:33 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Iemand van 15 is nu eenmaal voor de wet niet volwassen maar als jij een andere mening hebt dan mag dat hoor, feit = dat het gewoon een kind is.

Wil je het nou niet lezen? In de werkelijkheid is iemand van 15 vaak al heel volwassen en heeft een seksleven en verleidt en daagt uit etc.

Voor de wet is een ouder iemand strafbaar om seks met iemand van 15 jaar te hebben, da's zo klaar als een klontje. Dus strafbaar. Maar jij doet net alsof het om kleine kindertjes gaat , zonder eigen wil, zonder eigen inbreng en dan maak je van de volwassene in kwestie een vreselijke misdadiger.

† In Memoriam † zondag 8 juni 2003 @ 20:40:40 #196
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10971631
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Wil je het nou niet lezen? In de werkelijkheid is iemand van 15 vaak al heel volwassen en heeft een seksleven en verleidt en daagt uit etc.

Ah dus als iemand uitdaagt dan is hij/zij fout?
Een beetje net zoals men op de Martijn site schrijft dus, als een kind aangeeft aangeraakt te willen worden dan mag het!!
quote:
Voor de wet is een ouder iemand strafbaar om seks met iemand van 15 jaar te hebben, da's zo klaar als een klontje. Dus strafbaar. Maar jij doet net alsof het om kleine kindertjes gaat , zonder eigen wil, zonder eigen inbreng en dan maak je van de volwassene in kwestie een vreselijke misdadiger.
De al dan niet betalende volwassen persoon is idd fout (en ik doe niet alsof hij fout is, hij IS fout)
pi_10971726
quote:
Op zondag 8 juni 2003 20:40 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Ah dus als iemand uitdaagt dan is hij/zij fout?
Een beetje net zoals men op de Martijn site schrijft dus, als een kind aangeeft aangeraakt te willen worden dan mag het!!
[..]

De al dan niet betalende volwassen persoon is idd fout (en ik doe niet alsof hij fout is, hij IS fout)

Sorry, maar ik word hier echt te emotioneel over. Of je wilt lezen of je zit me te jennen, maar dit is een te gevoelig onderwerp om zo dwaas over te praten. Misschien bedoel je het niet zo maar de conclusies die je trekt zijn zo akelig, ik ga er niet meer op in.
  zondag 8 juni 2003 @ 22:44:58 #198
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_10974475
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:06 schreef MasterPeace het volgende:

80% van de kerels die 's avonds naar parken e.d. gaan om aan hun seksuele vertier te komen zijn getrouwde, als heteroseksueel bekendstaande mannen die op de één-of-andere manier nog steeds niet voor hun geaardheid uit kunnen komen en waarvan het merendeel in het geniep seks heeft met mannen van EIGEN leeftijd en NIET met minderjarigen, waarvan in veel gevallen trouwens écht niet te zien is of ze qua leeftijd nou 17 of 22 zijn...

bron of kop dicht.
pi_10980665
uit de Volkskrant:

'Wie onveilig vrijt, aanvaardt risico's'

AMSTERDAM - De van ontucht verdachte Fons S. is besmet met HIV. Deze mededeling van het Openbaar Ministerie in Den Bosch baarde woensdag het nodige opzien. Publiciteit in zedenzaken ligt altijd gevoelig en dat is voor justitie in principe reden terughoudend te zijn met mededelingen over lopende onderzoeken en verdachten

Advocaat van Fons S. vindt beschuldiging van mishandeling niet terecht

Toch besloot justitie om de HIV-besmetting van Fons S. in de publiciteit te brengen. Onnodig kwetsend, stelde de advocaat van Fons S. Helemaal nergens goed voor, concludeert de HIV-vereniging Nederland. 'Iedereen die onbeschermde seks heeft gehad, loopt een risico. Het is sowieso verstandig om je na onbeschermde seks te laten testen.'

Het Openbaar Ministerie stelt echter dat maatschappelijke belangen in sommige zaken zo groot kunnen zijn dat 'bepaalde persoonlijke gegevens over een verdachte naar buiten worden gebracht'. Volgens justitie is een HIV-besmetting in een zedenzaak hiervan een voorbeeld. 'In zo'n geval lopen de mensen met wie een verdachte contact heeft een ernstig gezondheidsgevaar en kunnen ze zich laten testen.'

De advocaat van Fons S. kan zich niet vinden in die redenering. 'Het was bij de partners van mijn cliėnt bekend dat hij met HIV besmet was', aldus advocaat Schnitzler. Het maatschappelijk belang waarop justitie zich beroept ontbreekt dus, aldus de advocaat.

Als de seksuele partners van Fons S. op de hoogte waren van diens besmetting, is dat juridisch van groot belang. De Hoge Raad heeft zich inmiddels een aantal maal gebogen over de strafbaarheid van onbeschermde seksuele contacten door mensen met een HIV-besmetting. Daaruit blijkt dat over de strafbaarheid in algemene zin niet zoveel te zeggen is. De ernst van het misdrijf is afhankelijk van de aard van de contacten: waren ze vrijwillig of gedwongen, betaald of onbetaald, met minderjarigen of meerderjarigen.

De zaak van Fons S. wijkt echter op een belangrijk punt af. In de gevallen waar de Hoge Raad zich over heeft gebogen hadden de verdachten hun HIV-besmetting verzwegen. Omdat de contacten van Fons S. wel op de hoogte waren, hebben zij blijkbaar de risico's op besmetting aanvaard. Daarmee is volgens advocaat Schnitzler de grond onder verdenking van zware mishandeling weggevallen.

† In Memoriam † maandag 9 juni 2003 @ 11:27:34 #200
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10981185
Een Eindhovense jongen meldde zich anderhalf jaar geleden al bij het Radio-1-Journaal met verhalen over toenmalig PSV-directeur Spooren. Het programma geloofde hem toen niet, maar interviewde hem gisteren alsnog.

,,Ik heb gewerkt in een homobar en kwam wel eens in het Anne Frank-plantsoen, het Eindhovense park waar het om gaat. Op een keer sprak hij me aan en vroeg of ik met hem wilde meegaan voor geld. 2000 gulden, 2500 gulden - hij bood echt absurd hoge bedragen. Aanvankelijk wist ik niet dat hij de directeur van PSV was. Na een keer of twee wist ik dat wel.

Hij wilde laten zien dat hij macht had, dat hij dé man van Eindhoven was. Met geld maakte hij de jongens lekker, waardoor je wel met hem meeging. Meermalen nam hij me mee naar hotels en motels. In Eindhoven, in Vught, ja, hij kwam zelfs bij me thuis.

Ik deed het puur en alleen maar voor het geld. Want hoewel ik homo ben, is het geen aantrekkelijke man. Na seks met hem voelde ik me altijd smerig. Zodra ik me had gedoucht, het geld had geļnd en daarmee leuke dingen ging doen, ging dat gevoel weer weg.

Hoe onaantrekkelijk ook, hij was geen vervelende man. Wat zeg ik, het was eigenlijk een heel lieve man.

Ik ken wel tien jongens die het met hem deden. Met een van hen heb ik drieėnhalf jaar lang een relatie gehad. Onderling spraken we wel eens over hem. Waarom doet zo iemand dat? Weet hij wel wat hij op het spel zet? Sommige jongens pikte hij op in het plantsoen of de homobar, anderen leerden hem via via kennen. Hij had echt een heel groot netwerk.

De zaak spookt al een week of vier door mijn hoofd. Ik wist al een tijdje dat hij was opgepakt. Als een van de eersten ben ik verhoord op het politiebureau. De politie stuitte op mij doordat zijn de telefoon werd afgeluisterd. Ik heb direct aangifte tegen hem gedaan. Hij wist dat hij een besmettelijke ziekte had en en probeerde anderen daar opzettelijk mee te besmetten.

Uit een hiv-test bleek dat ik er goed van af ben gekomen. Zat anderen hebben er wel wat aan overgehouden. Maar reken maar dat ik een paar angstige dagen heb meegemaakt. Vier dagen heb ik gehuild uit angst om dood te gaan. Is het mijn fout geweest dat ik niet zag dat hij besmet was?

Hij was gewoon uit op minderjarige jongens. Dook er een nieuwe jongen op, dan was hij er altijd als eerste bij.

Ik ben niet superboos op de man. Medelijden heb ik ook niet, absoluut niet. De man is gewoon ziek in zijn hoofd.''

pi_10981363
Zie je Loedertje, zulke onschuldige kinderen zijn het toch ook weer niet?
  maandag 9 juni 2003 @ 11:43:15 #202
16625 robh
pi_10981419
quote:
Op zondag 8 juni 2003 19:45 schreef SCH het volgende:

Wat hier gebeurd is, is waar ik altijd bang voor ben. Er hoeft maar een trigger te zijn of de onverdraagzaamheid slaat weer toe. Het is voor mij de afgelopen jaren duidelijk genoeg geworden dat tolerantie een zeer betrekkelijk begrip is en dat er zo een zondebok is gevonden als dat nodig wordt geacht.

In dit geval kan heel snel het beeld worden geschapen van vieze homomannen die jonge jongetjes pakken, of van HIV-geinfecteerden die niet opletten en het allemaal niks kan schelen.

Daarom reageer ik verbeten op sommige posts en zeker op die van Robh, die ook beter moet weten.

De sexuele voorkeur boeit hier toch niet? Ik vind het een ontzettend slap excuus dat het neuken van minderjarigen door een zogenaamd taboe zou komen. Dįt is wat ik lees. Elk normaal persoon zou sex van volwassenen met minderjarigen, voor geld notabene, af moeten keuren.

Een trigger en de onverdraagzaamheid slaat weer toe? Een trigger? Hallo? Die man wordt verdacht van het opzettelijk onveilig neuken van minderjarigen terwijl hij weet dat hij HIV heeft...

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10981432
Blijft hun woord tegen het zijne.
En het feit dat je dus wel degelijk eigen verantwoording hebt, ook als je 15 bent.. en hoer.
pi_10981486
quote:
Op maandag 9 juni 2003 11:43 schreef robh het volgende:

[..]

De sexuele voorkeur boeit hier toch niet? Ik vind het een ontzettend slap excuus dat het neuken van minderjarigen door een zogenaamd taboe zou komen. Dįt is wat ik lees. Elk normaal persoon zou sex van volwassenen met minderjarigen, voor geld notabene, af moeten keuren.

Een trigger en de onverdraagzaamheid slaat weer toe? Een trigger? Hallo? Die man wordt verdacht van het opzettelijk onveilig neuken van minderjarigen terwijl hij weet dat hij HIV heeft...

Hoezo boeit die voorkeur niet? Je weet toch wat er gebeurt als allochtonen een criminele daad plegen, zo werkt dat ook hier. Jou boeit het misschien niet maar dat is wat anders dan de Nederlandse onderbuik. Natuurlijk is dit een trigger. De man wordt gezien als homo die viezigheid met jongetjes uithaalde. Alle nuances vallen meestal weg.

Natuurlijk is het geen excuus. Die man zit hoe dan ook fout omdat seks met minderjarigen niet mag. Daar is voor mij geen discussie over. Wel over de privacy en de eigen verantwoordelijkheid van deze jongens.

Dat onveilig neuken verzin je zelf trouwens. Er is nergens naar buiten gekomen dat er geneukt is. Als hetero's seks hebben, wordt er automatisch geneukt maar bij homo's ligt dat toch wat anders.

maandag 9 juni 2003 @ 12:00:36 #205
16625 robh
pi_10981692
quote:
Op maandag 9 juni 2003 11:47 schreef SCH het volgende:

Hoezo boeit die voorkeur niet? Je weet toch wat er gebeurt als allochtonen een criminele daad plegen, zo werkt dat ook hier. Jou boeit het misschien niet maar dat is wat anders dan de Nederlandse onderbuik. Natuurlijk is dit een trigger.

De enige die insinueert dat "alle homo's..." ben jij. Ik zie daar in dit topic geen enkel voorbeeld van. Noch enige aanleiding toe.
quote:
De man wordt gezien als homo die viezigheid met jongetjes uithaalde. Alle nuances vallen meestal weg.
En als hij wordt veroordeeld dan IS het een homo die viezigheid met jongetjes uithaalde. Kwestie van het beestje bij zijn naam noemen.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10981705
quote:
Op donderdag 5 juni 2003 12:12 schreef SCH het volgende: En het gaat niet om kinderen van een jaar of 9 maar op pubers die heel goed weten wat er te koop is.
Dat kun jij wel beweren, maar dat lijkt mij in tegenspraak met:
quote:
Betaalde schandknaap van F.S: "Is het mijn fout geweest dat ik niet zag dat hij besmet was?"

Bron

[Dit bericht is gewijzigd door rroloff op 09-06-2003 12:04]

pi_10981733
quote:
Op maandag 9 juni 2003 12:01 schreef rroloff het volgende:

[..]

[..]

hoezo is dat in tegenspraak
als je onveilig vrijt, weet je dat je wat op kan lopen en ik zie in dat zinnetje geen onwetendheid, enkel dat de schuld bij de ander gelegd wordt.
  maandag 9 juni 2003 @ 12:04:41 #208
16715 Mylene
*schatje*
pi_10981742
quote:
Op maandag 9 juni 2003 11:38 schreef SCH het volgende:
Zie je Loedertje, zulke onschuldige kinderen zijn het toch ook weer niet?
Nou en??

Hij heeft onbeschermde seks gehad met kinderen terwijl hij wist dat hij besmet was met het dodelijke virus.Dat weegt toch heel wat zwaarder hoor.

pi_10981762
Of hij onbeschermde sex gehad heeft met die knapen, is niet bewezen.
  maandag 9 juni 2003 @ 12:09:55 #210
16715 Mylene
*schatje*
pi_10981799
quote:
Op maandag 9 juni 2003 12:06 schreef milagro het volgende:
Of hij onbeschermde sex gehad heeft met die knapen, is niet bewezen.
quote:
Het openbaar ministerie in 's-Hertogenbosch heeft gisteren bekendgemaakt dat Spooren onbeschermd seks met anderen had, zowel volwassenen als minderjarigen.
bron
pi_10981806
quote:
Op maandag 9 juni 2003 12:01 schreef rroloff het volgende:
Hoezo in tegenspraak? Een jongenshoer die niet weet wat veilige en onveilige seks is? Wake up.
Het is niet zijn schuld, maar wel mede zijn eigen verantwoordelijkheid.
pi_10981823
quote:
Op maandag 9 juni 2003 12:00 schreef robh het volgende:

De enige die insinueert dat "alle homo's..." ben jij. Ik zie daar in dit topic geen enkel voorbeeld van. Noch enige aanleiding toe.

Nee tuurlijk - ik start zelf een hetze.

Kom op Robh, je weet toch hoe die dingen werken.

pi_10981840
quote:
Op maandag 9 juni 2003 12:09 schreef schatje het volgende:

[..]

[..]

bron

en dat is gebaseerd op de verklaringen van die knapen.
of hebben ze hem op heterdaad betrapt?
hij zelf ontkent het.
pi_10981849
quote:
Op maandag 9 juni 2003 12:04 schreef schatje het volgende:
Hij heeft onbeschermde seks gehad met kinderen terwijl hij wist dat hij besmet was met het dodelijke virus.Dat weegt toch heel wat zwaarder hoor.
Niet zo dik aanzetten. Het virus is niet dodelijk en jongens van 15 zijn minderjarig maar geen kinderen meer.
  maandag 9 juni 2003 @ 12:26:37 #215
16715 Mylene
*schatje*
pi_10981999
quote:
Op maandag 9 juni 2003 12:12 schreef milagro het volgende:

[..]

en dat is gebaseerd op de verklaringen van die knapen.
of hebben ze hem op heterdaad betrapt?
hij zelf ontkent het.

Ik weet het niet waarop ze dat baseren.Wel is het zo dat er constant iemand van de GGD, een vrijwilliger, in dat bos aanwezig was.
  maandag 9 juni 2003 @ 12:27:57 #216
16715 Mylene
*schatje*
pi_10982018
quote:
Op maandag 9 juni 2003 12:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Niet zo dik aanzetten. Het virus is niet dodelijk en jongens van 15 zijn minderjarig maar geen kinderen meer.

Iemand van 15 is een kind volgens de wet, hoe wijs ze ook mogen zijn.
  maandag 9 juni 2003 @ 12:28:40 #217
16715 Mylene
*schatje*
pi_10982030
quote:
Spooren, die getrouwd is en twee kinderen heeft van 5 en 7 jaar, zou niet alleen seks hebben gehad met Marokkaanse schandknaapjes, ook ronselde hij voor andere mannen minderjarigen.
Ook nog een pooier, druk vies mannetje.
  maandag 9 juni 2003 @ 12:31:14 #218
16625 robh
pi_10982057
quote:
Op maandag 9 juni 2003 12:13 schreef SCH het volgende:

Als ik dit zo lees, waar praten we dan over?

Waarom mogen HIV-patienten geen bloed geven? Waarom mogen volwassenen geen sex hebben met minderjarigen voor geld? Allemaal onzinregels?

Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_10982191
quote:
Op maandag 9 juni 2003 12:31 schreef robh het volgende:
SCH heeft - naar mijn idee - gelijk dat 'seks met kinderen' niet weergeeft wat er hier aan de hand is. 'Seks met minderjarigen' of 'seks met door hun leeftijd door de maatschappij als onverantwoordelijk beschouwden' dekt de lading beter.

[Dit bericht is gewijzigd door rroloff op 09-06-2003 12:50]

maandag 9 juni 2003 @ 12:49:37 #220
16715 Mylene
*schatje*
pi_10982280
quote:
Op maandag 9 juni 2003 12:43 schreef rroloff het volgende:

[..]

SCH heeft gelijk dat 'seks met kinderen' niet weergeeft wat er hier aan de hand is. 'Seks met minderjarigen' of 'seks met door hun leeftijd door de maatschappij als onverantwoordelijken beschouwden' dekt de lading beter.

Ach, hij liet zich natuurlijk leegzuigen door die kinderen.
pi_10983035
quote:
Op maandag 9 juni 2003 12:31 schreef robh het volgende:

[..]

Waarom mogen HIV-patienten geen bloed geven? Waarom mogen volwassenen geen sex hebben met minderjarigen voor geld? Allemaal onzinregels?

Zal ik je nog een keer uitleggen hoe HIV overdraagbaar is dan?
  † In Memoriam † maandag 9 juni 2003 @ 13:35:00 #222
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10983114
quote:
Op maandag 9 juni 2003 11:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Hoezo boeit die voorkeur niet? Je weet toch wat er gebeurt als allochtonen een criminele daad plegen, zo werkt dat ook hier. Jou boeit het misschien niet maar dat is wat anders dan de Nederlandse onderbuik. Natuurlijk is dit een trigger. De man wordt gezien als homo die viezigheid met jongetjes uithaalde. Alle nuances vallen meestal weg.

Voor mij zijn er zeeeeeer grote verschillen tussen een gewone homo en een pedofiel..
Kort door de bocht? Misschien, maar deze meneer viel op jongetjes en niet op mannen..
quote:
Dat onveilig neuken verzin je zelf trouwens. Er is nergens naar buiten gekomen dat er geneukt is. Als hetero's seks hebben, wordt er automatisch geneukt maar bij homo's ligt dat toch wat anders.
Onveilige ONBESCHERMDE SEX.
(m.a.w.: sex waarbij men risico's loopt!)

*als hetero's sex hebben wordt er automatisch geneukt"

maandag 9 juni 2003 @ 13:37:14 #223
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_10983156
Ik lees (weer) heel veel vooroordelen over hetero's. Wij zijn ook gewoon mensen, hoor.
1 kernfysicus
pi_10983225
quote:
Op maandag 9 juni 2003 12:27 schreef schatje het volgende:

[..]

Iemand van 15 is een kind volgens de wet, hoe wijs ze ook mogen zijn.

Wijs dat maar aan in de wet. Het is larie, iemand van 15 is minderjarig volgens de wet en dat is niet hetzelfde als kind.
  maandag 9 juni 2003 @ 13:41:54 #225
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_10983264
Jongens van15 zijn gewoon nog kinderen.
1 kernfysicus
  † In Memoriam † maandag 9 juni 2003 @ 13:45:39 #226
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10983339
quote:
Op maandag 9 juni 2003 13:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Wijs dat maar aan in de wet. Het is larie, iemand van 15 is minderjarig volgens de wet en dat is niet hetzelfde als kind.

slachtoffers van loverboys zijn zeker ook allemaal volwassen en weten heel goed wat zij doen toch?
  maandag 9 juni 2003 @ 13:54:03 #227
16625 robh
pi_10983486
quote:
Op maandag 9 juni 2003 13:30 schreef SCH het volgende:

Zal ik je nog een keer uitleggen hoe HIV overdraagbaar is dan?

Ik heb ergens hierboven al een manier genoemd
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 9 juni 2003 @ 13:54:44 #228
16715 Mylene
*schatje*
pi_10983495
quote:
Op maandag 9 juni 2003 13:41 schreef tvlxd het volgende:
Jongens van15 zijn gewoon nog kinderen.
Precies, hoe uitdagend zij ook mogen zijn.

Die ex-directeur van PSV is gewoon een vieze pedo.

† In Memoriam † maandag 9 juni 2003 @ 14:07:52 #229
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10983687
quote:
Op maandag 9 juni 2003 13:54 schreef schatje het volgende:

idd, en je kijkt toch met hele andere ogen naar een site als deze als die gelinkt is op deze
pi_10983803
quote:
En hoe passen dan precies die meerderjarige jongens in dat pedo-verhaal ?
  † In Memoriam † maandag 9 juni 2003 @ 14:21:11 #231
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10983920
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:15 schreef battlesickloner het volgende:

[..]

En hoe passen dan precies die meerderjarige jongens in dat pedo-verhaal ?

Bij gebrek aan een geschikte *welwillende* zijn sommige mannen doorgaans niet meer zo kieskeurig..
pi_10983998
quote:

[..]

Precies, hoe uitdagend zij ook mogen zijn.

Hou toch je mond.
Echte pedo's maken geen misbruik van kinderen. Als het waar is wat deze man gedaan heeft dan is hij schuldig en strafbaar. Pedo zijn is niet strafbaar.
  maandag 9 juni 2003 @ 14:25:37 #233
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_10984008
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Hou toch je mond.
Echte pedo's maken geen misbruik van kinderen. Als het waar is wat deze man gedaan heeft dan is hij schuldig en strafbaar. Pedo zijn is niet strafbaar.

Hij houdt van kinderen, dus is het een pedofiel. Simpel.
1 kernfysicus
pi_10984014
quote:
Op maandag 9 juni 2003 13:54 schreef schatje het volgende: Die ex-directeur van PSV is gewoon een vieze pedo.
Als hij schuldig wordt bevonden aan de feiten waarvan hij verdacht wordt is hij een misdadiger.

Maar volgens mij is hij geen 'pedo'.

[Dit bericht is gewijzigd door rroloff op 09-06-2003 14:28]

maandag 9 juni 2003 @ 14:28:48 #235
16715 Mylene
*schatje*
pi_10984056
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:25 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Precies, effe met poen zwaaien en de kindertjes zijn om, ook nog geestelijk misbruik .
pi_10984061
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:21 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Bij gebrek aan een geschikte *welwillende* zijn sommige mannen doorgaans niet meer zo kieskeurig..

Jij kent het wereldje wel heel goed he
Mag ik vragen wat precies je motief is om ongenuanceerde en onjuiste en voorbarige berichten over deze zaak te plaatsen?
  maandag 9 juni 2003 @ 14:29:48 #237
16715 Mylene
*schatje*
pi_10984069
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:25 schreef rroloff het volgende:

[..]

Maar volgens mij is hij geen 'pedo'.

Als jij je laat afzuigen door kinderen van 15 ben je een pedo.
pi_10984077
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:25 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Lul toch op, mannen die van kinderen houden die plegen geen strafbare feiten met ze. Simpel.
pi_10984086
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:29 schreef schatje het volgende:
Als jij je laat afzuigen door kinderen van 15 ben je een pedo.
  maandag 9 juni 2003 @ 14:31:34 #240
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_10984105
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Lul toch op, mannen die van kinderen houden die plegen geen strafbare feiten met ze. Simpel.

Mannen die zeggen van kinderen te houden en strafbare feiten met hen plegen, zijn pedo.
1 kernfysicus
pi_10984124
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:31 schreef tvlxd het volgende:

[..]

Mannen die zeggen van kinderen te houden en strafbare feiten met hen plegen, zijn pedo.

Nee dat zijn misdadigers.
  maandag 9 juni 2003 @ 14:33:04 #242
16715 Mylene
*schatje*
pi_10984138
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:31 schreef tvlxd het volgende:

[..]

De voorkeur van de bewuste meneer is duidelijk.

Dus ja, een vieze pedo.

maandag 9 juni 2003 @ 14:34:01 #243
16715 Mylene
*schatje*
pi_10984154
quote:

[..]

Heb je het moeilijk ofzo??
  maandag 9 juni 2003 @ 14:36:33 #244
16715 Mylene
*schatje*
pi_10984194
quote:

[..]

Omdat de kindertjes uitdagend zijn ofzo??
  † In Memoriam † maandag 9 juni 2003 @ 14:36:54 #245
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10984202
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:28 schreef schatje het volgende:

[..]

Precies, effe met poen zwaaien en de kindertjes zijn om, ook nog geestelijk misbruik .

Waar is de tijd dat je kinderen nog kon omkopen met speelgoed en een zakje snoep?
pi_10984213
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:34 schreef schatje het volgende:
Heb je het moeilijk ofzo??
Nee maar ik hou niet zo van ongenuanceerd gedoe. Dat bedoel ik met dat homo's straks aan de beurt zijn. Nu zijn het pedo's, dan is het de volgende groep. Misschien kan je gewoon op je woorden letten?

Een pedoseksueel houdt van kinderen maar heeft er geen seks mee.
Als ie er wel seks mee heeft, is het een misdadiger. In jouw redenering is Dutroux zeker ook een pedo

maandag 9 juni 2003 @ 14:37:44 #247
16715 Mylene
*schatje*
pi_10984216
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Waar is de tijd dat je kinderen nog kon omkopen met speelgoed en een zakje snoep?

Precies.
  maandag 9 juni 2003 @ 14:40:46 #248
16625 robh
pi_10984265
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:37 schreef SCH het volgende:

Als ie er wel seks mee heeft, is het een misdadiger. In jouw redenering is Dutroux zeker ook een pedo

Praktiserend pedo dus.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
  maandag 9 juni 2003 @ 14:41:51 #249
16715 Mylene
*schatje*
pi_10984280
quote:

[..]

Nee maar ik hou niet zo van ongenuanceerd gedoe. Dat bedoel ik met dat homo's straks aan de beurt zijn. Nu zijn het pedo's, dan is het de volgende groep. Misschien kan je gewoon op je woorden letten?

Ik heb helemaal niks tegen homo's, in tegendeel .
Wel tegen mannen die misbruik maken van kinderen, simpel.Daar kots ik op .
quote:
Dutroux is ook een vieze pedo.
pi_10984284
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:40 schreef robh het volgende:

[..]

Praktiserend pedo dus.

Nopez, dat is een misdadiger.
pi_10984305
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:41 schreef schatje het volgende:
Dutroux is ook een vieze pedo.
Dat meen je toch niet? Een pedo die kinderen vermoordt en mishandelt en martelt Tuurlijk
  maandag 9 juni 2003 @ 14:44:35 #252
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_10984321
Dus het gaat al zes pagina's lang over de taalkundige betekenis van pedo?
1 kernfysicus
  maandag 9 juni 2003 @ 14:44:58 #253
16715 Mylene
*schatje*
pi_10984323
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Nopez, dat is een misdadiger.

Pedo-seksueel is iemand die kinderen misbruikt.Waarom is dat zo moeilijk voor je te verteren??
  † In Memoriam † maandag 9 juni 2003 @ 14:46:35 #254
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10984362
quote:

[..]

Sorry hoor SCH ik zie (behalve jou postings) niemand die homo's beschuldigd van misbruik van kinderen..Jij wil die link..wij niet..
quote:
Pedofiel mishandelt slachtoffertjes
In de ogen van een dader zijn de kinderen altijd zelf verantwoordelijk, zij gaven immers aan het te willen
quote:
De 43-jarige van ontucht verdachte Geert van D. heeft tegenover zijn advocaat verklaard zichzelf niet strafbaar te vinden. Volgens de man had het seksueel contact met meerdere jongetjes plaats op puur vrijwillige basis. ,,Mijn cliėnt is oprecht van mening dat hij niet strafbaar is. Het was volgens hem puur een kwestie van de wil van beide'', aldus advocaat Volkerts.
m.a.w. "hoe meer geld je zult schuiven hoe welwillender de jongere zal worden"
  † In Memoriam † maandag 9 juni 2003 @ 14:47:58 #255
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_10984383
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:44 schreef tvlxd het volgende:
Dus het gaat al zes pagina's lang over de taalkundige betekenis van pedo?
Dat komt omdat SCH niet wil aannemen dat een jongetje van 15 nog een kind is..
pi_10984386
quote:
Op maandag 9 juni 2003 14:44 schreef schatje het volgende:

[..]

Pedo-seksueel is iemand die kinderen misbruikt.Waarom is dat zo moeilijk voor je te verteren??

Als jij dat zo wilt zien. Is een heteroman iemand die vrouwen misbruikt. Jeez, wat een simple mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')