Omwille van zijn lustgevoelens het risico nemen die jongen(s) te besmetten en daardoor hun leven te grabbel gooien.....diep en diep triest en misdadig.
quote:
Van ontucht verdachte ex-directeur PSV is HIV-besmetUitgegeven: 4 juni 2003 14:12
DEN BOSCH - F.S., de 39-jarige ex-directeur van PSV die onlangs is opgepakt omdat hij ontucht zou hebben gepleegd met minderjarige jongens, is HIV-besmet. Hoewel hij van die besmetting op de hoogte was, heeft hij met de jongens onbeschermde seksuele contacten gehad. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie in Den Bosch heeft dit woensdag meegedeeld.Justitie verdenkt S. niet alleen van ontucht, maar als gevolg van de besmetting ook van een poging tot zware mishandeling met voorbedachten rade. Een besmetting met HIV kan leiden tot de dodelijke ziekte aids.
Bron: Nu.nl
offtopic
geen voetbalgeleuter hierzo, dat doe je maar in VBL
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 04-06-2003 14:36]
quote:Hallo, de man is verdachte. Hij heeft niet bekend, het zijn beschuldigingen - hou het wel even in perspectief.
Op woensdag 4 juni 2003 14:32 schreef Semisane het volgende:
Nu kan me het geen bal schelen wie hij is of waar hij heeft gewerkt. (Voetbal kan me namelijk gestolen worden) Maar dat iemand zo gewetenloos is als deze man.....te bizar voor woorden.Omwille van zijn lustgevoelens het risico nemen die jongen(s) te besmetten en daardoor hun leven te grabbel gooien.....diep en diep triest en misdadig.
![]()
[..]
quote:Uiteraard, onschuldig tot het tegendeel bewezen is,
Op woensdag 4 juni 2003 14:39 schreef dJ-Zcore het volgende:
Eerst maar eens afwachten of alles waar is wat er gezegt word en dan pas met veroordelingen komen.
Als het waar is lijkt me dit een typisch gevalletje van doodstraf... en niks geen zware mishandeling... Er staat ook weer: "Een besmetting met HIV kan leiden tot de dodelijke ziekte aids." Hoezo "kan"?? Een besmetting met HIV leidt altijd tot de dodelijke ziekte aids... Het is alleen de vraag wanneer...
[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 04-06-2003 14:46]
quote:Veel beter: ze adres opzoeken, aanbellen, gun tegen hoofd en trekker overhalen.
Op woensdag 4 juni 2003 14:41 schreef Frenkie het volgende:
Het land uitschoppen dat soort mensen
quote:Ik ben zelf ook altijd de eerste die meteen met straffen komt en maar al tevaak doe ik dat onterecht, dus vandaar dat ik nu eens het goede voorbeeld wilde nemen
Op woensdag 4 juni 2003 14:40 schreef shmoopy het volgende:[..]
Uiteraard, onschuldig tot het tegendeel bewezen is,
maar that goes without saying, lijkt me.
quote:Dan zitten de Belgen ermee, en die hebben hun handen al vol aan Dutroux
quote:ik zie nergens staan dat hij van buitenlandse afkomst komt? en als je dat zo niet bedoelde dan slaat je opmerking nergens op.
quote:Als je voor die tijd door een vrachtwagen wordt overreden... Of bezwijkt aan een hartkwaal omdat je al op hogere leeftijd bent...
Op woensdag 4 juni 2003 14:45 schreef clowntje het volgende:
Bewijzen zal tamelijk lastig zijn als die kinderen niets durven te vertellen. Of als de slachtoffers gewoon niet zeker weten dat hij dat heeft gedaan.. en niet iemand anders...Als het waar is lijkt me dit een typisch gevalletje van doodstraf... en niks geen zware mishandeling... Er staat ook weer: "Een besmetting met HIV kan leiden tot de dodelijke ziekte aids." Hoezo "kan"?? Een besmetting met HIV leidt altijd tot de dodelijke ziekte aids... Het is alleen de vraag wanneer...
quote:klinkt goed, maar je zinkt dan tot het niveau van die vent...nou...misschien net ervoor nog...
Op woensdag 4 juni 2003 14:45 schreef Nazzgul het volgende:[..]
Veel beter: ze adres opzoeken, aanbellen, gun tegen hoofd en trekker overhalen.
walgelijk trouwens wat die vent gedaan heeft.
quote:i know, maar af en toe zou je toch...
Op woensdag 4 juni 2003 14:49 schreef BobRooney het volgende:[..]
klinkt goed, maar je zinkt dan tot het niveau van die vent...nou...misschien net ervoor nog...
walgelijk trouwens wat die vent gedaan heeft.
quote:ik ben meer benieuwd of hij het gedaan heeft
Op woensdag 4 juni 2003 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben heeeel benieuwd wat voor straf deze kerel gaat krijgen ...
quote:En waar heb jij die wijsheid vandaan? Misschien met je eerst eens wat bronnen lezen voor je blaat. hier bijvoorbeeld staat toch duidelijk dat HIV besmetting kan leiden tot AIDS
en besmetting met HIV leidt altijd tot de dodelijke ziekte aids... Het is alleen de vraag wanneer...
quote:Dat is niet waar. HIV hoeft niet perse tot aids te leiden en Aids is inmiddels ook niet meer perse een dodelijke ziekte. De sterftecijfers van aids in europa (waar de dure medicijnen wel te verkrijgen zijn) zijn drastisch afgenomen.
Er staat ook weer: "Een besmetting met HIV kan leiden tot de dodelijke ziekte aids." Hoezo "kan"?? Een besmetting met HIV leidt altijd tot de dodelijke ziekte aids... Het is alleen de vraag wanneer...
quote:Jij denkt dat dit soort nieuws zo maar naar buiten wordt gebracht?
Op woensdag 4 juni 2003 14:54 schreef Frenkie het volgende:ik ben meer benieuwd of hij het gedaan heeft
quote:
De officier van justitie acht het belang van de privacy nu ondergeschikt aan het maatschappelijk belang van de betrokken jongeren", aldus de woordvoerster.
als hij inderdaad ontucht heeft gepleegd mogen ze 'm wat mij betreft opsluiten tot het einde der dagen.
Dit is gewoon moord met voorbedachte rade
quote:zeker...vooral met dit soort berichten....
Op woensdag 4 juni 2003 14:50 schreef Nazzgul het volgende:[..]
i know, maar af en toe zou je toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |